Plakaty Wielkoformatowe online Strona 2

Pokaż:

SYGNAŁ, ŻE ELEGANCKO KARMICIE

Reklama to przekaz, który powinien błyskawicznie sugerować klientowi branżę, ale także charakter usług i towarów oraz korzyści, jakie ze sobą niesie taka oferta. Co sugeruje nasza propozycja? Od razu widać, że karmicie ludzi, a z treści wyłania się opcja cateringu. Jednakże elementy graficzne jasno wskazują, że oferta ma charakter elegancki, prestiżowy. To informacja, że klient może mieć wysokie wymagania, a wy zapewniacie jakość z wyższej półki. To może być obsługa wesela albo prestiżowego spotkania biznesowego lub elitarne szkolenie, wszystkiemu podołacie.

WYJĄTKOWA EKSPOZYCJA NAZWY

Kiedy wielka lilia dominuje reklamę, każdemu przychodzi do głowy, że firma, która się tak promuje stawia na piękno, naturalność i harmonię. Czy to jest kierunek spójny z twoimi działaniami? Jeśli tak, wystarczy wybrać nasz plakat, złożyć zamówienie, a potem rozmieścić reklamę w odpowiednich lokalizacjach. Warto zamówić więcej, bo z czasem może się okazać, że ta forma sprawdza się najlepiej i jest najskuteczniejsza, np. dzięki dobrze wyeksponowanej nazwie salonu. Taki plakat warto także umieścić już w samej firmie, np. na drzwiach jako wskazówkę.

REKLAMA, CO KUSI UROKIEM

Plakat to doskonała i niedroga forma promocji, z pomocą której można zareklamować się lokalnie, a tym samym przyciągnąć do siebie nowe klientki. Dodatkowo, jeśli wygląda tak efektownie, jak nasza propozycja, to efekty są gwarantowane. Celem są głównie kobiety, a one przecież zwracają wielką uwagę na wszelkie estetyczne detale. Na pewno docenią klimat grafiki i waszą dbałość o wygląd reklamy, a tym samy będą chciały wypróbować jakość usług, które reprezentuje plakat. Spraw sobie dobry start lub przełom w prowadzeniu salonu.

DAJ SIĘ LEPIEJ POZNAĆ

Plakat reklamowy można powiesić w miejscu realizacji większych zleceń, np. na ogrodzeniu nieruchomości albo na siedzibie swojej firmy. Może być jednocześnie drogowskazem dla klientów, jak i zachęcającą reklamą, która zawiśnie w zaprzyjaźnionym sklepie albo punkcie usługowym. Panel graficzny z oknami na modnym turkusie wzbudza zaufanie i sugeruje, że znacie się na obowiązujących trendach oraz dobrym stylu. Dzięki takiemu plakatowi dacie się poznać w całej okolicy jako wykonawca stolarki okiennej z dobrym gustem i wyczuciem.

INFORMACJE ŁADNIE PODANE

Plakat to bardzo przydatna forma reklamy, która nie zajmuje dużo miejsca, ale potrafi przyciągnąć sporą rzeszę odbiorców. Taki plakat nie może jednak zginąć w tłumie innych detali otoczenia, dlatego konieczna jest widoczna z daleka, atrakcyjna grafika. Nasza propozycja to kapitalny wzór dla salonu fryzjerskiego, który chciałby zachęcić panie do wizerunkowej metamorfozy. Ten biały uśmiech i wielka burza loków na głowie oraz uroda modelki to detale, które przyciągają wzrok i bardzo mocno zachęcają do sprawdzenia innych szczegółów.

SUROWO, ALE ZA TO BARDZO TRENDY

Plakat to bardzo przydatna forma reklamy, ponieważ może promować kancelarię zarówno w holu budynku, gdzie siedzibę ma wiele firm, bezpośrednio na drzwiach waszego biura albo na ogrodzeniu posesji, jeśli jest akurat ładna pogoda. Nasza proponowana grafika wraz ze swoją szarą szatą mogłaby zginąć w taki otoczeniu, ale zapobiega temu sporych rozmiarów, jasny znak paragrafu. Nie sposób go nie zauważyć, a skojarzenia w temacie rodzaju reklamowanej działalności są praktycznie automatyczne. Taki plakat skutecznie wskaże drogę do waszej kancelarii.

GRAMY KOLOROWYM KONTRASTEM

Jednym ze skutecznych sposobów na przykuwanie uwagi konsumentów jest granie kolorowymi kontrastami. I nie chodzi tu wyłącznie o tradycyjny kontrast między czernią i bielą. Nasz grafika bazuje na głęboko czarnym tle, z którego wyłania się fragment samochodu w bardzo wyrazistym odcieniu pomarańczowego. Taki zabieg wystarczy, żeby zainteresować przechodnia plakatem. Natomiast skośne ustawienie reflektora nadaje grafice efektownej zadziorności, co z pewnością spodoba się każdemu, kto lubi szybkie samochody.

PALETA KOLORÓW, PALETA MOŻLIWOŚCI

Nasza grafika na plakat reklamowy jest bardzo uniwersalna i tak naprawdę może służyć z powodzeniem wielu firmom z różnych dziedzin. Uwagę przykuwa ozdobny detal w postaci kresek w bardzo żywych kolorach. Jednak funkcja zdobienia i przykuwania uwagi to nie jedyna ich zaleta, mają bowiem także pewien przekaz. Kiedy konsument widzi taki detal w wielu kolorach od razu nasuwa mu się skojarzenie, że firma z taką reklamą daje mu całą paletę możliwości w danym zakresie. To mocno zachęca i buduje zaufanie do marki.

WACHLARZ USŁUG I SKUTECZNA GRAFIKA

Reklama biura rachunkowego w postaci plakatu nigdy nie powinna być nastawiona na stroszenie efektownych piórek, to przecież poważna branża. Doskonale to rozumiemy, więc nasza propozycja przepełniona jest dość stonowaną i poważną kolorystyką, ale także ozdobiona detalami sugerującymi tematykę waszych usług. Jednocześnie nasz plakat nie jest cały wypełniony detalami graficznymi, zostało bardzo dużo miejsca na zamieszczenia sporej dawki informacji o usługach, wykraczających poza podanie danych kontaktowych.

PRZYCIĄGAMY EFEKTOWNYM DETALEM

Jeśli szukasz reklamy nieco większej niż ulotka, którą powiesisz na drzwiach, w holu budynku lub czasowo na murze, to plakat będzie tutaj idealny. A jeśli zależy ci na bardzo widocznej ekspozycji nazwy firmy lub twojego nazwiska z równoczesną informacją o zakresie działalności, to koniecznie musisz wziąć pod uwagę tą propozycję graficzną, ponieważ łączy w sobie wszystkie te cechy i daje możliwości, których szukasz. To reklama widoczna z daleka, która jednocześnie może być drogowskazem do twojej siedziby i sposobem na utrwalanie marki na rynku.

SPORO INFORMACJI

Grafika na plakat reklamowy, którą ci właśnie proponujemy ma dwie ważne zalety. Z pewnością rzuca się w oczy z daleka, głównie za sprawą żółtej koparki. Przyciągnie więc wzrok przechodniów. Zaraz pod nią można doskonale wyeksponować nazwę firmy, a to znacznie ułatwia osadzenie twojej marki w umysłach konsumentów. Jednak nasz wzór dodatkowo pozwala na zamieszczenie sporej dawki informacji, nie tylko danych kontaktowych. W dużym polu tekstowym zmieści się np. krótki opis twoich usług albo zachęcające hasło reklamowe.

MĘSKA REKLAMA MASAŻU?

Tak się zwykle składa, że zdecydowaną większość wśród klienteli salonów masażu stanowią panie. Można więc powiedzieć, że należy wykorzystać ten ukryty potencjał i postarać się zachęcić mężczyzn do korzystania ze swoich usług. Doskonałym sposobem będzie wybór tej grafiki na plakat reklamowy, która wymyka się utartym szablonom graficznym dla tej branży i dlatego spodoba się panom. Zwykle estetyka takich reklam nastawiona jest na damskie upodobania kolorystyczne, a tutaj mamy reklamę w męskim wydaniu.

ŚWIETNA EKSPOZYCJA NAZWY

Mamy dla was dwa rodzaje szablonów graficznych na plakaty. Jeden przewiduje połączenie detali graficznych z większą ilością treści informacyjnych, natomiast ta wersja służy przede wszystkim do promowania waszej nazwy. Na modnej i stylowej szarości można doskonale zaprezentować nazwę kancelarii lub nazwiska prawników. Żółte dodatki i białe napisy nadają całości bardzo ekspresyjnego charakteru, a to odbiorcy bardzo lubią. Taki przekaz szybko trafia do celu, a tym samym pozwala utrwalić i ugruntować waszą markę na rynku.

EFEKTOWNIE PRZEKAZANA TREŚĆ

Na takim plakacie z potencjałem można doskonale, efektownie i skutecznie zareklamować swoje usługi związane z szeroko pojętym ogrodnictwem, handlem roślinami, projektowaniem ogrodów itd. Spore pole tekstowe pozwala na odpowiednią ekspozycję logo i nazwy firmy oraz podanie danych adresowych z użyciem sporej czcionki. Pozostaje także sporo miejsca na opisanie swojej oferty z pigułce, a to wszystko bardzo efektownie podkreśla soczysta zieleń trawy. Jest niczym obietnica efektów twoich działań lub używania twoich produktów w ogrodzie.

NIEWIELE, ALE Z WYRAZISTYM PRZEKAZEM

W naszej ofercie znajdziesz głównie dwa rodzaje plakatów reklamowych. Jedne dają możliwość zamieszczenia sporej ilości informacji, a drugie koncentrują uwagę konsumentów na marce. Tu nasza propozycja graficzna dla drugiego rodzaju wydruku. Na białym tle umieściliśmy sporych rozmiarów detal graficzny, który zachęca do wizyty w salonie. Jednak to, co najważniejsze to wyrazista ekspozycja nazwy firmy albo imienia i nazwiska specjalisty. To pozwala na dobre utrwalenie twojej marki na rynku i w pamięci konsumentek.

POMOC WIDOCZNA Z DALEKA

Plakat to wygodna i wciąż nisko budżetowa reklama w większym formacie, która zwiększy widoczność twojego gabinetu w przestrzeni. Może zawisnąć na twoich drzwiach, ale także w holu zbiorczego budynku, który mieści różne firmy albo na ogrodzeniu w okolicy czy w specjalnym miejscu na reklamy. Nasza grafika również wydatnie pomaga w zwiększeniu widoczności twojej reklamy, a dodatkowo wywołuje same pozytywne emocje i budzi nadzieję na poprawę zdrowia. To ważne, szczególnie dla osób, które czują męczące dolegliwości bólowe.

MINIMALIZM? ALE JAKI!

Od paru lat rynek wydruków okazjonalnych i reklamowych dominuje graficzny i kolorystyczny minimalizm. To oznacza, że na takich materiałach panuje większy porządek wizualny, a tym samym przekaz jest wyraźniejszy, bardziej stylowy i gustowny. Przykładem może być nasza propozycja na plakat, na której detali jest niewiele, ale każdy ma wielkie znaczenie. Panuje tutaj biel oraz takie ułożenie barw, które obiecuje perfekcję wykonania usługi. Całość dowodzi znajomości trendów modowych, a to kluczowa sprawa w branży beauty.

INFORMACJE I DOBRA GRAFIKA

Plakat reklamowy dla salonu masażu musi z pewnością przyciągać wzrok, żeby można było przebić konkurencję i przyciągnąć klientów. Tu postawiliśmy na delikatną, ale miłą dla oka kolorystykę, która będzie pozytywnie odbierana i będzie wzbudzać zaufanie. Ten wariant plakatu ma także jeszcze jedną, przydatną zaletę. Ma bardzo duże pole tekstowe, na którym można bardzo dobrze wyeksponować nazwę salonu albo swoje imię i nazwisko, ale także przekazać potencjalnym klientom krótki opis swoich usług lub wyliczyć zalety twojego masażu.

MINIMALIZM ZDAJE EGZAMIN

Działasz w branży, w której przede wszystkim liczy się wiedza, umiejętności, ciągłe dokształcanie oraz zrozumienie dla pacjentów. Nie ma tu miejsca na sztuczne stroszenie piórek na pokaz, bo potencjalni klienci tego po prostu nie oczekują. Spodziewają się gabinetu urządzonego eklektycznie, czysto i schludnie oraz fachowca w podobnym, profesjonalnym stylu. Reklama powinna być z tym spójna, więc nasza minimalistyczna koncepcja będzie strzałem w dziesiątkę. Przekonuje do siebie, bo jest efektowna, ale jednocześnie skromna.

TU PANUJE HARMONIA

Plakat to bardzo często wykorzystywana forma reklamy. Nie generuje wysokich kosztów, a jest bardziej widoczny niż zwykłe ulotki. Można go zawiesić w wielu miejscach, między innymi w zaprzyjaźnionych punktach usługowych czy sklepach. Aby jednak nie spotkały się z niechęcią ze strony właścicieli muszą się prezentować gustownie i dość neutralnie. Nasza propozycja graficzna zapewnia taki efekt, jest bowiem bardzo ciekawa, ale zarazem stonowana i elegancka. Wpasuje się w każdy wystrój wnętrza, ale jednocześnie wskaże konsumentom wasz zakres działań.

ŁADNIE PODANE INFORMACJE

Poza banerami, firma działająca w dziedzinie nieruchomości powinna być zawsze zaopatrzona w sporą ilość plakatów reklamowych. Zadbaliśmy więc o odpowiednią estetykę dla takiego plakatu, aby wasza reklama prezentowała się profesjonalnie, ale także niosła wyraźny przekaz i miała styl pasujący do każdej inwestycji. Projektowy szkielet budynku na szarym tle wygląda bardzo fachowo i nowocześnie. Do tego jest tu całkiem sporo miejsca na podanie ważnych informacji. Grafika z automatu budzi zaufanie do waszego profesjonalizmu.

CIEMNO? TO CHWILOWE!

Jeśli masz już ulotki i wizytówki, warto zastanowić się nad nieco większym formatem reklamy czyli nad plakatem. Może zawisnąć na drzwiach twojego biura, na miejscowej tablicy ogłoszeń albo w zaprzyjaźnionym sklepie osiedlowym oraz z wielu innych, oczywiście legalnych miejscach. Możesz mieć pewność, że nasz czarny szablon zawsze przykuje uwagę. Ważna jest także sugestia, że to właśnie twoje usługi sprawią, że popłynie prąd i będzie jasno. Drobne symbole elektryczne sprawią, że odbiorca od razu skojarzy, jakie usługi plakat reklamuje.

FACHOWIEC GOTOWY DO PRACY

Poszukując grafiki reklamowej, która wypełni twój promocyjny plakat, warto myśleć jak konsument. Zastanów się, co robi na tobie najlepsze wrażenie w zakresie wybierania firmy remontowej bądź serwisanta z jakiejkolwiek dziedziny. Przede wszystkim będziesz reagować na tzw. pierwsze wrażenie, a nic nie robi lepszego niż profesjonalista gotowy do pracy albo po prostu wykonujący usługę. Przygotowaliśmy więc taki wariant graficzny dla twojej firmy i gwarantujemy, że będzie to plakat, który zachęci klientów do kontaktu.

MONOCHROMATYCZNIE I MODNIE

Duże, białe pole tekstowe, gdzie można ładnie wyeksponować nazwę firmy i dane kontaktowe, a pod nim ładny, graficzny wizerunek jednego drzewa. Tak to już jest z symbolami, że mają wielką siłę wskazywania kontekstu w pojedynkę. Niby niewiele, ale jednak od razu wszystko wiadomo. Do tego kontrast bieli i czerni, który zawsze sprawia, że grafika wygląda bardzo czytelnie, ale także modnie i dość charakternie. Dane kontaktowe w takiej oprawie są gustownie podane, bardzo interesujące i zachęcające, a to świetnie buduje wizerunek firmy.

Pokaż: