Plakaty Wielkoformatowe online Strona 2

Pokaż:

POINFORMUJ, JAK TRAFIĆ W TWOJE RĘCE

Plakat reklamowy dla salonu masażu relaksacyjnego lub leczniczego musi wzbudzać zaufanie. Nikt nie odda się w ręce masażysty, którego nie wydaje się profesjonalny, a przecież taki wizerunek powstaje w głowie konsumenta się już na etapie oglądania materiałów reklamowych. Dlatego nasz plakat jest kwintesencją dobrych emocji. Ciepłe kolory, zdjęcie fachowca przy pracy i garść potrzebnych informacji, to wszystko sprawi, że klient trafi właśnie do ciebie, bo nabierze przekonania o wysokim poziomie usług.

CZARUJEMY PIĘKNYMI OCZAMI

Wielobarwna twarz z magnetyzującymi oczami sprawia, że każdy zatrzyma się przed twoim plakatem choćby na chwilę. Wtedy musi mieć możliwość zapoznania się zakresem usług i korzyściami, jakie mu zapewni twoja praca. Do tego służy sektor przeznaczony na krótką treść. Na koniec klient spisuje dane kontaktowe albo robi zdjęcie plakatu i zaczyna się u niego proces decyzyjny, który być może zakończy się działaniem. To standardowy proces, a wszystko zaczęło się od naszych magnetycznych, kolorowych oczu.

ŻÓŁTE PRZEWODY I CZARNA WTYCZKA

Wtyczka, gniazdko i dwa żółte przewody na szmaragdowym tle stanowią specyficzną cechę tego plakatu. Są krótkim, acz jasnym i przejrzystym komunikatem. Projekt dedykowany firmom, które świadczą usługi w zakresie projektowania instalacji elektrycznych oraz ich remontowania, wykonywania i wymieniania.

ENERGIA WYCZERPUJĄCEJ INFORMACJI

Gotowy projekt plakatu informacyjnego, który charakteryzuje się białym kolorem tła oraz komunikatywną grafiką, która kojarzy się z branżą elektryczną (czarna wtyczka z dwoma bolcami). Na plakacie szczególnie wyróżniono nazwę firmy (zaplanowano dla niej wyraźnie większą czcionkę oraz podkreślono ją zieloną linią).

TRZY FILARY: ŚWIATŁO, KOLOR I USTAWIENIE

Plakat reklamowy składający się z trzech części. Lewą górną część zajmuje schematyczny rysunek, który naprowadza odbiorcę na branżę, której dotyczy reklama. Obok znajdują się najważniejsze dane kontaktowe (numer telefonu oraz adres strony internetowej i poczty elektronicznej). Poniżej jest miejsce na nazwę firmy. Na samym dole zaplanowano pole tekstowe na adres tradycyjny.

ARANŻACJA, CZYLI: KSZTAŁTY I KOLORY

Projektowanie przestrzeni wymaga wyobraźni, fantazji, zmysłu praktycznego i często odwagi. Plakat ten świetnie oddaje cechy branży projektowej – odważnie dobrane kolory i nieczęsto wykorzystywane kształty przykuwają uwagę, a przejrzysty układ treści umożliwia klientowi szybkie zapoznanie się z nazwą firmy, branżą i danymi kontaktowymi.

SIŁA PROSTYCH I KLASYCZNYCH ROZWIĄZAŃ

Projekt tego plakatu jest dowodem na to, że proste formy mogą nadal zaskakiwać i przykuwać uwagę. W tym przypadku cechą dystynktywną jest stosunkowo ciemne, jednobarwne tło w kolorze czerwonego wina oraz jasna, szeroka ramka i grafika przedstawiająca dom. Tekst również, dzięki jasnemu kolorowi, zwraca uwagę.

FANTAZJA I INŻYNIERSKA PRECYZJA

Najbardziej widoczne elementy tego plakatu (nazwa firmy, branża, numer telefonu) ułatwiają szybki kontakt telefoniczny. Grafika przedstawiająca wielokąty budzi skojarzenia z usługami inżynierskimi - zarówno projektowymi (projekty architektoniczne, projekty instalacji), jak i wykonawczymi (firmy budowlane).

KLASYCZNY, ALE WCIĄŻ NIEZBĘDNY

Plakat reklamowy należy do klasycznych nośników reklamy. Jednak, pomimo upływu czasu, nadal jest niezastąpiony. Projekt w szaro-niebieskiej kolorystyce dedykowany jest specjalistom z szeroko rozumianej branży komputerowej. Znakiem rozpoznawczym branży i charakteru świadczonych usług jest ilustracja notebooka, znajdująca się w centralnej części plakatu.

PROSTOTA Z DYNAMICZNYM AKCENTEM

Afisz informacyjny o prostym, komunikatywnym kształcie, stonowanej kolorystyce oraz oryginalnej grafice. Dynamizmu dodaje projektowi układ danych adresowych firmy. Zostały one tak ułożone, aby zmaksymalizować łatwość ich odczytywania i zapamiętywania. Nazwa firmy (nazwisko freelancera) znajdują się w centralnej części druku.

NUMER TELEFONU JEST NAJWAŻNIEJSZY

Plakat reklamowy, który odbiega od tego, co jest powszechnie znane i już się opatrzyło. Prosta forma wyróżnia się rzadko spotykanym kolorem tła oraz komunikatywną grafiką (lodówka w białym kolorze). Tekst na plakacie ma kolor biały. Projekt przewiduje szczególne wyróżnienie numeru telefonu, dlatego też polecany jest firmom, które stawiają na telefoniczny kontakt z klientem.

ZAWIŚNIE WSZĘDZIE TAM, GDZIE CHCESZ

Biało-niebieski plakat zaprojektowany z myślą o branży RTV i AGD. Nadaje się zarówno do promocji sklepów, jak i firm świadczących usługi w zakresie naprawy i konserwacji urządzeń gospodarstwa domowego oraz odbiorników radiowych i telewizyjnych. Nośnik uniwersalny, łatwy w kolportażu. Może wisieć zarówno w witrynach sklepowych, jak i na ścianach, czy słupach informacyjnych – wszędzie tam, gdzie znajdują się potencjalni klienci.

NAJWAŻNIEJSZE, TO DOTRZEĆ DO KLIENTA

Projekt plakatu o żółto-białej kolorystyce, z ilustracją biało-niebieskiego tostera. Druk spójny estetycznie z innymi elementami serii. Polecany szczególnie sklepom oferującym sprzęt RTV i AGD oraz serwisom tego typu urządzeń. Ze względu na ciepłe barwy i ładną grafikę nadaje się również do promowania lokali gastronomicznych, które w swoim menu oferują śniadania.

KLASYCZNY I NIEZMIENNIE SKUTECZNY

Prosty, komunikatywny afisz, który może zawisnąć w wybranym przez Państwa miejscu. Zastosowana forma graficzna sprzyja skutecznemu przekazywaniu informacji. Zastosowana grafika (płyta winylowa budząca skojarzenie z patefonem) pozwala klientowi szybko rozpoznać zakres świadczonych usług, a wyróżnione dane adresowe umożliwiają klientowi szybki kontakt z Państwa firmą.

UKOJENIE DLA SKOŁATANYCH NERWÓW

Projekt plakatu, który świetnie nadaje się do promocji wszystkich tych usług, które oferują odpoczynek, kontakt z naturą, spokój, zdrowie oraz swojską, domową atmosferę. W górnej połowie plakatu znajduje się prosty rysunek domku stojącego na zielonej trawce. Za domkiem widać zachodzące słońce. Cały plakat trzymany jest w ciepłej, kojarzonej z naturą kolorystyce (zieleń, brąz, żółty).

SZAROŚCI, KTÓRE PRZYKUWAJĄ UWAGĘ

Plakat zaprojektowany z myślą o profesjonalistach, którzy chcą promować oferowane przez siebie usługi, bazując przede wszystkim na swoim know-how. Unikając nieprzydatnej w tym przypadku kakofonii barw, stworzono projekt wyróżniający się dwoma odcieniami szarości i charakterystycznym znakiem graficznym w żółtym kolorze.

UNIWERSALNY I GOTOWY DO ROZWIESZENIA

Outdoorowy nośnik reklamy, który może być wykorzystany w dowolnym miejscu i czasie. Szaro-biała kolorystyka wyróżnia go spośród szeregu innych, pstrokatych plakatów. Dzięki oszczędnej formie (dwa kolory, ilustracja pralki, duże litery, widoczne dane adresowe) najważniejsza jest tu treść. Wszystkie dane są odpowiednio wyeksponowane.

A JEDNAK DZIAŁA I MA SIĘ NIEŹLE

Pomimo wszechobecności mediów elektronicznych, afisze i plakaty wciąż pozostają jedną ze skuteczniejszych form reklamy w przestrzeni zewnętrznej. Mają przy tym dodatkową zaletą – mogą być wykorzystane również wewnątrz pomieszczeń. Projekt przeznaczony do promowania firm działających w szeroko rozumianej branży RTV i AGD.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie? Design Zleć wykonanie indywidualnego projektu

Pokaż: