Plakaty Wielkoformatowe online Strona 3

Pokaż:

NAJWAŻNIEJSZE, TO DOTRZEĆ DO KLIENTA

Projekt plakatu o żółto-białej kolorystyce, z ilustracją biało-niebieskiego tostera. Druk spójny estetycznie z innymi elementami serii. Polecany szczególnie sklepom oferującym sprzęt RTV i AGD oraz serwisom tego typu urządzeń. Ze względu na ciepłe barwy i ładną grafikę nadaje się również do promowania lokali gastronomicznych, które w swoim menu oferują śniadania.

KLASYCZNY I NIEZMIENNIE SKUTECZNY

Prosty, komunikatywny afisz, który może zawisnąć w wybranym przez Państwa miejscu. Zastosowana forma graficzna sprzyja skutecznemu przekazywaniu informacji. Zastosowana grafika (płyta winylowa budząca skojarzenie z patefonem) pozwala klientowi szybko rozpoznać zakres świadczonych usług, a wyróżnione dane adresowe umożliwiają klientowi szybki kontakt z Państwa firmą.

UKOJENIE DLA SKOŁATANYCH NERWÓW

Projekt plakatu, który świetnie nadaje się do promocji wszystkich tych usług, które oferują odpoczynek, kontakt z naturą, spokój, zdrowie oraz swojską, domową atmosferę. W górnej połowie plakatu znajduje się prosty rysunek domku stojącego na zielonej trawce. Za domkiem widać zachodzące słońce. Cały plakat trzymany jest w ciepłej, kojarzonej z naturą kolorystyce (zieleń, brąz, żółty).

SZAROŚCI, KTÓRE PRZYKUWAJĄ UWAGĘ

Plakat zaprojektowany z myślą o profesjonalistach, którzy chcą promować oferowane przez siebie usługi, bazując przede wszystkim na swoim know-how. Unikając nieprzydatnej w tym przypadku kakofonii barw, stworzono projekt wyróżniający się dwoma odcieniami szarości i charakterystycznym znakiem graficznym w żółtym kolorze.

UNIWERSALNY I GOTOWY DO ROZWIESZENIA

Outdoorowy nośnik reklamy, który może być wykorzystany w dowolnym miejscu i czasie. Szaro-biała kolorystyka wyróżnia go spośród szeregu innych, pstrokatych plakatów. Dzięki oszczędnej formie (dwa kolory, ilustracja pralki, duże litery, widoczne dane adresowe) najważniejsza jest tu treść. Wszystkie dane są odpowiednio wyeksponowane.

A JEDNAK DZIAŁA I MA SIĘ NIEŹLE

Pomimo wszechobecności mediów elektronicznych, afisze i plakaty wciąż pozostają jedną ze skuteczniejszych form reklamy w przestrzeni zewnętrznej. Mają przy tym dodatkową zaletą – mogą być wykorzystane również wewnątrz pomieszczeń. Projekt przeznaczony do promowania firm działających w szeroko rozumianej branży RTV i AGD.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie? Design Zleć wykonanie indywidualnego projektu

Pokaż: