Plakaty Wielkoformatowe online Strona 4

Pokaż:

PRZYKŁAD, JAK PRZYCIĄGAĆ WZROK

Kiedy patrzysz na te wszystkie swoje narzędzia, śrubki, mufki czy uszczelki, to przychodzi ci na myśl, że nie posiadasz materiału reklamowego, który byłby atrakcyjny dla odbiorcy. A my jednak udowodniliśmy, że z tego zbioru akcesoriów można wykrzesać całkiem zgrabną, efektowną i atrakcyjną wizualnie grafikę. Na pewno sam się teraz przyglądasz z niedowierzaniem, że to możliwe. A to naprawdę fajna opcja reklamowania usług hydrauliczna. Jest widoczna, czytelna, sugestywna i profesjonalna. Odbiorca od razu pomyśli, że tam może się reklamować wyłącznie rzetelny, fachowy hydraulik.

DOBRZE SKROJONE INFORMACJE

Plakat, choć do niedawna kojarzył się z innym zastosowaniem, teraz jest jedną z form wydruków reklamowych, które przydają się w wielu sytuacjach. Można je stosować np. w budynkach, gdzie mieści się wiele firm i konieczne są jakieś drogowskazy albo na targach i innych imprezach handlowych. Taki plakat chętnie rozwiesi także u siebie znajoma ekspedientka w sklepie albo fryzjerka, aby dopomóc w zdobywaniu klientów. Resztę zrobi nasza chwytliwa grafika i dane kontaktowe podane za pomocą czytelnej czcionki.

PRZEPIS NA CIEKAWĄ I SKUTECZNĄ REKLAMĘ

Plakat reklamowy to sprytny sposób na promowanie swoich usług wszędzie tam, gdzie nie można użyć większych formatów, ale jednocześnie wszędzie tam, gdzie nie chcemy, aby nasza ulotka zginęła pomiędzy innymi reklamami. Zadbaliśmy o to, żeby twój plakat był efektowny, wywoływał pozytywne i przydatne skojarzenia, ale także był uniwersalny w odbiorze. To połączenie sprawi, że skutecznie przyciągniesz nowych klientów i przypomnisz o sobie dotychczasowym, ale także nie spotkasz się z odmową wywieszenia plakatu w innym punktach handlowych czy usługowych.

RESPEKT I ZAUFANIE – EFEKTY TEJ REKLAMY

Czego oczekujesz od swoich materiałów reklamowych? Z pewnością tego, że pomogą powiększyć rzeszę twoich klientów, to wiadomo. My jednak wyprzedzamy wasze wymagania, bo wiemy, że reklama musi wywoływać określone skojarzenia. W przypadku fachowców od dachów ważna będzie przede wszystkim rzetelność wykonania i nasza grafika buduje takie wrażenie. W głowie odbiorcy reklamy powstaje wizerunek firmy godnej zaufania, której byłby skłonny powierzyć wykonanie czegoś tak kluczowego dla komfortu i bezpieczeństwa jak dach.

ODPOWIEDNIA PROPORCJA GRAFIKI I INFORMACJI

Skuteczna reklama na plakacie musi się odpowiednio prezentować, aby przynosić wymierne skutki. Zastanawiasz się, jak powinien wyglądać? Musi mieć efektowną grafikę, która wpada w oko i zapada w pamięć, a przede wszystkim od razu kojarzy się z branżą budowlaną i przywodzi na myśl, że jesteście profesjonalistami. Nasza propozycja ma to wszystko, a dodatkowo oferuje coś jeszcze. To duży obszar tekstowy, na którym możesz umieścić nie tylko dane kontaktowe, ale także zakres usług oraz największe atuty twojej firmy.

PRZEPIS NA SUKCES – DOBRZE PODANE INFORMACJE

Plakat to ciekawa forma reklamowania swoich usług. Nie zajmuje dużo miejsca, więc można umieszczać go w pobliżu swojej siedziby, w zaprzyjaźnionych sklepach i punktach usługowych oraz na branżowych eventach. I nie jest to ulotka, która może się gdzieś zapodziać. Plakat powinien być na tyle ciekawy, aby przyciągać wzrok wszystkich osób przechodzących obok niego i trzeba przyznać, że nasza grafika spełnia tą rolę doskonale. Nietypowa, wyrazista kolorystyka przykuwa uwagę i zapada w pamięć, a sam żółty budzi moc pozytywnych skojarzeń.

STYLOWE STUDIO, STYLOWA REKLAMA

W waszej branży najbardziej liczą się umiejętności i wiedza, czyli czynniki, które mają bezpośredni wpływ na poziom wykonywanych usług. Jednak wasza branża w znaczący sposób opiera się na modzie, estetyce i efektach wizualnych, więc nie bez znaczenia będzie także sam wizerunek firmy. Składa się na niego wygląd siedziby czy witryny internetowej, ale także materiałów reklamowych. Nie urządzimy wam biura, bo sami zrobicie to najlepiej. Możemy za to zaproponować wam tą modną i efektowną grafikę na plakat reklamowy.

GRAFIKA, KTÓRA PRZYCIĄGA BLASKIEM

Dobra reklama powinna przyciągać konsumenta i zostawać w jego pamięć. Taki efekt można wywołać za pomocą różnych efektownych zabiegów graficznych, począwszy od umieszczenia logo na wydruku, a na krzykliwych kolorach skończywszy. My tym razem postawiliśmy na blask turkusowych kryształków, połączonych z klimatyczną czernią oraz białych napisach. Dzięki temu plakat budzi ciekawość z daleka, a kiedy ktoś podejdzie bliżej, może wygodnie przeczytać wszelkie istotne informacje. To po prostu skuteczna reklama z czytelnym przekazem.

GRAFIKA, KTÓRA PRZYKUWA WZROK

Można reklamować studio wizażu za pomocą standardowego zdjęcia, na którym widać piękną modelkę w modnym makijażu. Ale można także bazować na oczywistych symbolach graficznych, które są dla każdego zrozumiałe, zachęcające, a jednocześnie odrobinkę niedopowiedziane. Pięknie wyprofilowane oko skutecznie przykuwa uwagę i zachęca do sprawdzenia, co też kryje się za tą reklamą. Ogólny wygląd grafiki wskazuje na profesjonalizm i znajomość modnych trendów, dlaczego więc nie spróbować? To właśnie siła dobrej reklamy.

MUSICIE BYĆ PRZECIEŻ WIDOCZNI

Kiedy prowadzi się jakąkolwiek działalność, zawsze warto zrobić co jakiś czas okresowy przegląd swoich działań i sprawdzić, czy można coś poprawić i tym samym zwiększyć obroty firmy. Wtedy może się okazać, że konieczne są działania reklamowe o większej sile przekazu, które przyciągną większą ilość doraźnych i stałych zleceń. Plakat z proponowaną grafiką może być doskonałym rozwiązaniem. Wyraźnie sugeruje rodzaj usługi, jest widoczny z daleka, ale nie generuje wysokich kosztów, a w zamian daje większy ruch w interesie.

NIBY DUŻY, A ZMIEŚCI SIĘ WSZĘDZIE

Plakat dla lokalnych punktów usługowych czy małych sklepików, w tym także dla usług krawieckich do świetna forma reklamowania swoich działań. Można go powiesić na drzwiach zakładu, na pobliskiej ścianie albo w innych, zaprzyjaźnionych firmach. Nie zajmie dużo miejsca, nie zakłóci wyglądu wnętrza, a skutecznie zainteresuje potencjalnych klientów. Przyjemna grafika w pozytywnych barwach od razu powoduje dobre skojarzenia, a informacje podane na białym tle są bardzo dobrze widoczne. Jedni zrobią zdjęcie, inni zapamiętają.

GARŚĆ INFORMACJI W MIŁEJ FORMIE

Reklama w formie plakatu to tak naprawdę garść informacji podana w efektownej, graficznej oprawie. Tu konieczne są dane kontaktowe, zakres usług i hasłowe przedstawienie korzyści, które dają twoje usługi. Wszystko powinno być czytelnie podane i nasza propozycja daje takie możliwości. Plakat przyciąga do siebie chwytliwą tematyczną grafiką i przyjemną kolorystyką. Kiedy potencjalny klient podchodzi bliżej, otrzymuje przydatne informacje w miłej oprawie, co bardzo pozytywnie wpływa na wizerunek twojego gabinetu.

PROFESJONALNY FRYZJER – PROFESJONALNY PLAKAT

Ciemne tło, a na nim połyskujące w świetle lampy narzędzia pracy nowoczesnego fryzjera. Wygląd przyborów utrzymany w najnowszych trendach designu użytkowego, co oznacza, że fachowiec zna się na modzie i śledzi wszystkie zmiany. Warto więc powierzyć mu wygląd swojej fryzury. Wybór takiego plakatu również świadczy o poziomie salonu i guście samego specjalisty, bo grafika trzyma się najmodniejszych trendów. Plakat na miarę fryzjera z gustem, stylem i znajomością mody. To właśnie będzie widziała potencjalna klientka, kiedy zobaczy twoją reklamę.

MINIMALIZM ROBI DOBRE WRAŻENIE

Kiedyś reklama używała czarnego koloru tylko w tekście albo dla zaznaczenia konturów lub małych detali. Obecnie wiele się zmieniło w tym zakresie i bardzo modne są wszelkie materiały reklamowe pełne głębokiej czerni. Dzięki temu możemy wam proponować takie właśnie plakaty, które mają zupełnie inny przekaz, ale są równie wyraziste jak kolorowe grafiki. Na czerni bardzo dostojnie prezentuje się szara tarcza symbolizująca ochronę i zaufanie. Czarny jest także najlepszym kontrastem dla białych liter, więc nazwa twojej firmy będzie widoczna z daleka.

CIEKAWE ZDJĘCIE TO SPORA INSPIRACJA

Czasami nie warto za bardzo kombinować w kwestii reklamy, bo można wywołać pewien niekorzystny chaos informacyjny i estetyczny. Zasze należy dopasować kaliber reklamy do zakresu swoich usług. Jeśli więc twoja praca sprowadza się do dbania o dietę i dobrą kondycję swoich klientów postaw wyłącznie na prosty przekaz w czystej postaci. Doskonale sprawdzi się tutaj nasza propozycja plakatu, która przyciąga kolorami i detalami, a przecież wcale nie ma ich tu dużo. Jednak w tej prostocie jest także czytelna informacja i spora zachęta.

PROSTY PRZEKAZ I SUGESTIA

Plakat to bardzo przydatna forma reklamy. Daje możliwość promowania swoich produktów lub usług w wielu miejscach naszej przestrzeni. Ma optymalne rozmiary, żeby reklama była widoczna dla szerszego odbiorcy, ale nie wymagała dużych nakładów finansowych. A jeśli do tego ma ciekawą, przyciągającą grafikę może przysporzyć twojej firmie wielu nowych klientów. Nasza propozycja to intrygujące, efektowne zdjęcie i duża ilość ciemnej czerwieni na polu tekstowym. Ciekawie wyeksponowana nazwa siłowni i sporo miejsca na opisanie jej zalet.

KAŻDY MOŻE TAK WYGLĄDAĆ

Rozpięte ramiona atlety, który pokazuje swoją starannie wyrzeźbioną muskulaturę. Stoi w ciemności, a światło podkreśla jego budowę. Każdy marzy o takim wyglądzie, a twoim zadaniem jest przekonać ludzi, że też mogą tak wyglądać. Dzięki takim plakatom ściągniesz do siebie wielu niedowiarków, którzy zechcą sprawdzić twoje przesłanie w praktyce. Nasza grafika z jednej strony jest autentyczna, bo przedstawia prawdziwego mężczyznę, a z drugiej odrobinę artystyczna, więc zachęca i intryguje. A przy okazji buduje nowoczesny wizerunek twojej firmy.

GDZIE ROZWIESISZ TE PLAKATY?

Kiedy nie masz możliwości rozwieszenia w okolicy tradycyjnego baneru, spróbuj znaleźć inne możliwości. Formą pośrednią jest plakat, który nie zajmuje tyle miejsca i nie wymaga konstrukcji do której można zamocować linki. Plakat można przykleić w wielu miejscach, oczywiście wyłącznie zgodnie z prawem. Nasza propozycja to grafika na plakat, która jest widoczna z daleka i przykuwa wzrok. To za sprawą znanego wszystkim neonu z tradycyjnej taksówki w wesołym żółtym kolorze. Jest tu też sporo miejsca na czytelne wyeksponowanie nazwy firmy oraz danych kontaktowych.

REKLAMA FIRMY Z PERSPEKTYWAMI

Ażurowy motyw z geometrycznych elementów w modnych kolorach. Jedni widzą w nim fragment kuli ziemskiej, inni symbol innowacyjnej myśli, a jeszcze inni wszystko to razem. Jedno jest pewne, to bardzo nowoczesna i mocno energetyczna grafika, wskazująca na firmę z innowacyjnymi ambicjami. Ciekawe odcięcie dolnej części podkręca efekt i jednocześnie jest doskonałym tłem do hasłowego opisania swojej oferty. Plakat jest czytelny, a jednocześnie bardzo efektowny i energetyczny. Aż chce się sprawdzić, co oferuje twoja firma.

SUGESTIA GRAFICZNA I CZYTELNY PRZEKAZ

Jakiej reklamy potrzebuje elektryk? Z pewnością prostej, trochę technicznej, a jednocześnie budującej pozytywny wizerunek firmy i budzącej zaufanie. Jak powinna wyglądać taka reklama? Dokładnie tak, jak proponowany przez nas plakat. Zdjęcie miernika elektrycznego to przekaz, który każdego nakieruje na odpowiednie skojarzenia. Każdy też zapamięta reklamę z takim miernikiem i w razie potrzeby będzie wiedział czego szukać w sieci lub okolicy, gdzie kiedyś widział tą reklamę. Tak działa prosta, skuteczna reklama.

PLAKAT DLA STOLARNI? PROSZĘ BARDZO!

Myli się ten, kto myśli, że taka stolarnia nie potrzebuje reklamy. To przecież także firma, która musi walczyć o klienta, bo konkurencja nie śpi. Musi też informować otoczenie o swoim istnieniu, bo to przysporzy nowych klientów. Wiedząc, że niedaleko jest fajna stolarnia, więcej osób zechce mieć w domu meble lub ozdoby z drewna na zamówienie, tym bardziej, że coraz bardziej docenia się ręczną, unikatową robotę. Stworzyliśmy więc minimalistyczny plakat, który z powodzeniem rozpropaguje firmę w najbliższej okolicy.

PLAKAT JAKO ZAPOWIEDŹ PROFESJONALIZMU

Czysty, biały plakat, a na nim nasze zalotnie mrugające, powabne oko. Do tego pyłek w stylu glamour i wiadomo od razu, że chodzi o upiększanie wyglądu w dobrym stylu. Zaraz pod grafiką miejsce na dobrą ekspozycję nazwy twojego salonu. Duże pole na treść, które jest okazją do przekazania konsumentom swojego zakresu działania w sposób hasłowy, ale zachęcający, daje spore możliwości. Większą czcionką dane kontaktowe, czytelne i widoczne. Plakat ma bardzo harmonijny, czytelny, a jednocześnie elegancki wygląd.

STAWIAMY NA CZYTELNY PRZEKAZ

Do swojej roboty podchodzicie bardzo poważnie, bo przecież budownictwo wymaga dużej odpowiedzialności. Znacie się dobrze na nowoczesnych technologiach, używacie profesjonalnego sprzętu. To wszystko widać na naszej propozycji szablonu graficznego na plakat reklamowy. Na jasnym tle króluje grafika dość prosta i techniczna, ale dzięki żółtym detalom też przyjazna i energetyczna. Pole na nazwę firmy z użyciem dużej czcionki, również w kolorze żółtym sprawia, że ta informacja wybija się na pierwszy plan.

PLAKAT ZUPEŁNIE NIEBANALNY

Gra kontrastami zawsze daje dobre efekty w reklamie, więc staramy się wykorzystać ten atutu. Czarny plakat reklamujący firmę z branży motoryzacyjnej to strzał w dziesiątkę. Na czarnym tle doskonale prezentuje się biały tekst informacyjny i detale efektownej fury, ale wisienką na torcie jest czerwony detal. To nazwa twojej firmy, która dzięki temu zabiegowi kolorystycznemu jest doskonale widoczna z daleka i zapada mocno w pamięć. Tak przekazane informacje łatwo docierają do celu i zwiększają rzeszę klientów.

Pokaż: