Plakaty Wielkoformatowe online Strona 6

Pokaż:

GRAFIKA, KTÓRA KORZYSTA ZE SKOJARZEŃ

Przedstawiamy kolejną propozycję grafiki reklamującej gabinet rehabilitacji. Góra plakatu, wykonana w czerwieni od razu przyciąga wzrok i przymusza do przeczytania informacji, a także szybko zapada w pamięć. Do tego motyw graficzny, z którym będzie się identyfikowała każda osoba z problemami bólowymi ze strony kręgosłupa. Czy można jeszcze mocniej zaakcentować swoją obecność na lokalnym rynku? Taki plakat przyciągnie wielu nowych klientów. Skorzystaj z tej oferty i sprawdź moc czerwonego przekazu.

WIDAĆ, JAKIE PRIORYTETY OBOWIĄZUJĄ W FINANSACH

Ta propozycja plakatu od razu pokazuje, jakimi zasadami kierujesz się świadcząc usługi dla swoich klientów. Najważniejsze jest skrupulatne rozliczanie finansów innych firm, prowadzące do rzetelnego regulowania zobowiązań i możliwości racjonalnego wydatkowania zysków czy podejmowania inwestycji. Użycie sugestywnej symboliki sprawia, że klient ma pewność waszej znajomości zasad rachunkowości. Kolorystyka jest tak neutralna, że gra rolę drugoplanową i absolutnie nie zakłóca meritum przekazu, ale dyskretnie zdobi.

JAKA REKLAMA, TAKIE USŁUGI?

To, jak prezentuje się reklama twojej firmy, w dużej mierze daje obraz tego, jaki masz styl pracy, usposobienie, stosunek do klientów i wykonywanych zleceń itd. Wiemy, że nasi klienci mają różne osobowości, więc i nasze propozycje graficzne są bardzo różnorodne. Ten wariant plakatu z pewnością będzie odpowiedni dla tych, którzy do swojej działalności podchodzą z większym luzem i humorem. Nie chodzi tu rzecz jasna o niefrasobliwe traktowanie pracy, ale pozytywne podejście do niej. Za wesołą reklamą stoi wesoły fachowiec.

PLAKAT, KTÓRY KUSI PIĘKNEM

Każdy salon manicure, kosmetyczny czy fryzjerski ma jeden nadrzędny cel. Jego zadaniem jest świadczenie usług upiększających lub pielęgnacyjnych, które poprawiają stan skóry włosy czy paznokci, a tym samym polepszają wygląd. Każda klientka zmierza do salonu po to, aby wyjść stamtąd z zadowoleniem. Nasz plakat to obietnica takiej satysfakcji. Piękna modelka jest jak gwarancja, że każda z pań zyska na urodzie, po prostu kusi. Plakat przy okazji przekazuje też garść potrzebnych informacji, np. danych kontaktowych

ELEGANCKI UROK CIEMNEGO PLAKATU

Mogłoby się wydawać, że czarny plakat reklamowy może być zbyt ponury, a tym samym odstraszać. Jednak należy pamiętać, że czarny już od jakiegoś czasu bywa stosowany z większą śmiałością. Zdobywamy się na dużą ilość czerni we wnętrzach, a i w reklamie zaczął zajmować ważne miejsce. Warto więc zdobyć się na odwagę, bo tylko śmiały przekaz reklamowy jest skuteczny. Ten czarny plakat z ciekawą, graficzną mozaiką z pewnością buduje ciekawy wizerunek firmy, nowoczesnej i profesjonalnej, nastawionej na nowe trendy i rozwój.

POPRAW SWOJĄ WIDOCZNOŚĆ W PRZESTRZENI

Dobra reklama przydaje się zawsze, nie tylko w czasie niskich dochodów i małej ilości klientów. W przypadku branży remontowej i wykończeniowej najważniejsza jest rozpoznawalność w najbliższym otoczeniu, bo zwykle są to usługi o zasięgu lokalnym. Jeśli szukasz dobrego rozwiązania na każdą kieszeń, mamy dla ciebie plakat reklamowy, który wyróżni twoją firmę i sprawi, że konsumenci zapamiętają nazwę firmy. Wielu z ich wychwyci go z tłumu, zrobi zdjęcie, a kiedy zaplanują remont, zadzwonią właśnie do ciebie.

KWIATY NA GÓRZE I KWIATY NA DOLE

Kolorowa grafika na plakat pełna kwiatów, sprawdzi się w przypadku promowania usług firmy, której oferta opiera się na sprzedaży tych rośli lub usługach z ich użyciem. To zresztą dość uniwersalny wzór, który może także doskonale promować np. wiosenny festyn, imprezę szkolną lub inne eventy. Grafika została umieszczona w położeniu skrajnym na górze i dole wydruku, więc nie zakłóca tekstowego przekazu. Dodatkowy podział plakatu na trzy części zapewnia czytelność i estetyczny wygląd.

PRZYCIĄGNIJ PACJENTÓW SWOIM PLAKATEM

W miejscach, gdzie nikt nie będzie rozdawał ulotek ani wizytówek, sprawdzi się reklama stacjonarna. Plakat jest formą, która nie jest kosztowna i nie ma ogromnego formatu, dlatego zmieści się w wielu miejscach. Ważne jednak, aby przekaz był pełny, również informacyjny.. Specjalizujemy się w takich propozycjach graficznych, więc nasz plakat jest strzałem w dziesiątkę. Ma sektor typowo informacyjny, który można zapełnić np. zakresem usług, a panel z grafiką buduje pozytywny wizerunek twojej firmy.

SKUTECZNA FIZJOTERAPIA W PLAKATOWEJ ODSŁONIE

Plakat, który znajdzie się w przestrzeni musi mieć jakiś atut, który przyciągnie wzrok przechodzących lub przejeżdżających ludzi. To konieczne, bo wokół będzie pełno detali i kolorów, a do tego możliwe, że obok będą wisieć inne reklamy. Jeśli więc chcesz skutecznie wypromować swój gabinet fizjoterapii, postaw na naszą propozycję. Scenka z drewnianymi ludzikami to główny motyw, który ma zatrzymać wzrok konsumentów. Do tego wyrazisty i przyjemny w odbiorze odcień niebieskiego i skuteczny plakat gotowy.

WYRAŹNY PRZEKAZ NA MODNYM TLE

Plakat ma długie tradycje, ale raczej dotyczy to branży rozrywkowej. W reklamie jest wciąż traktowany jako dość nowoczesna forma promowania działalności firm czy organizacji. Warto więc zadbać, aby miał trendy wygląd, na przykład był zdominowany przez bardzo modne turkusy. Nasz plakat dla salonu masażu jest idealnym miejscem dla takiej delikatnej barwy. Grafika daje do zrozumienia, że twoje usługi zapewniają klientom błogi relaks, a pastelowy turkus sugeruje, że będzie bardzo miło, odprężająco.

JAK PRZYKUĆ UWAGĘ DELIKATNOŚCIĄ?

Kiedyś uważano, że pastele nie nadają się do przekazu reklamowego, ponieważ są zbyt rozmyte i nijakie, nie przebijają się z przekazem w kolorowej przestrzeni pełnej różnych szczegółów. To już przeszłość, dziś liczy się gustowny wygląd, zgony z modowymi trendami. A modne są właśnie pastele łączone z czernią i na tym bazuje skuteczność tego plakatu. Na białym tle majaczy miętowa mozaika, a to wszystko razem uwypukla nazwę firmy i ważne informacje dla potencjalnych klientów, skutecznie zapadając w pamięć.

MONOCHROMATYCZNIE I MODNIE

W branży projektowej liczy się design i odwaga w tworzeniu propozycji dla klienta. Warto więc pokazać te cechy od razu, na swoich materiałach własnych reklamowych. To będzie zapowiedź dobrej, kreatywnej współpracy i naprawdę ciekawych propozycji graficznych. Podobnie, jak wygląd właścicielki salonu kosmetycznego czy stan samochodu blacharza, ten plakat będzie dowodem waszego profesjonalizmu, waszą terenową wizytówką. A przy okazji przekaże odpowiednią dawkę informacji i ułatwi kontakt potencjalnym klientom.

BUDOWANIE KOMPLEKSOWE I PROFESJONALNE

Na materiałach reklamowych liczy się układ i proporcja tekstu do grafiki. Tu nic nie powinno dominować, a nasz plakat jest tego najlepszym przykładem. Od góry duża nazwa twojej firmy i kontakt do niej, potem pole na treść, ładnie wyróżnione kolorem. Tu warto wstawić informacje o zakresie usług w pigułce, aby potencjalny klient miał przedsmak współpracy. Na dole zaś grafika, z której aż bije harmonia i profesjonalizm. Widać, że wiecie, jak prowadzić budowę i gwarantujecie solidne wykonanie.

PROSTY, CZYTELNY PRZEKAZ

Branża budowlana to konkrety, liczby, ceny, technika i zero miejsca na improwizację. Taka też powinna być reklama firmy budowlanej, czyli charakterna, czytelna i wzbudzająca zaufanie konsumentów. Nasza grafika reklamowa spełnia każdy z wymienionych warunków. Na szarym, nieco technicznym tle, odznaczają się kontrastujące kształty geometryczne. Są bardzo minimalistyczne, ale także bardzo oczywiste. Spore pole tekstowe pozwala na czytelne podanie danych kontaktowych oraz zakresu usług. Całość bardzo dobrze poukładana.

DWA SYMBOLE PIĘKNA TO DOBRA ILOŚĆ

Każdy sposób reklamowania firmy jest skuteczny, jeśli niesie czytelny przekaz informacyjny i zapada pozytywnie w pamięć. Konsument powinien zapamiętać grafikę, logo, nazwę lub cokolwiek, co pozwala potem np. namierzyć salon w internecie. Tworząc tą grafikę plakatu mieliśmy właśnie taki cel. Nie ma tu za dużo detali, dlatego łatwo zapamiętać najważniejsze elementy. Dwa symbole, które kojarzą się z salonami piękności budują pozytywny wizerunek firmy, a białe tło pozwala na skuteczne przekazanie informacji.

PLAKAT Z DRABINĄ W TLE

Branża remontowa zwykle nie zajmuje się modnym designem swoich materiałów reklamowych. W zasadzie często firmy mają jedynie wydrukowane kartki do wyklejania słupów albo proste, zwykłe wizytówki. Nic w tym dziwnego, to zajęci ludzie i nie mają głowy do wymyślania materiałów graficznych, które zareklamują ich usługi. To nasze zadanie, więc mamy dla was ciekawą grafikę na plakat reklamowy. W tle ujęcie wnętrza z rozstawioną drabiną jako sugestia dla konsumenta, a na czerwonym panelu wszystkie potrzebne informacje.

POINFORMUJ, JAK TRAFIĆ W TWOJE RĘCE

Plakat reklamowy dla salonu masażu relaksacyjnego lub leczniczego musi wzbudzać zaufanie. Nikt nie odda się w ręce masażysty, którego nie wydaje się profesjonalny, a przecież taki wizerunek powstaje w głowie konsumenta się już na etapie oglądania materiałów reklamowych. Dlatego nasz plakat jest kwintesencją dobrych emocji. Ciepłe kolory, zdjęcie fachowca przy pracy i garść potrzebnych informacji, to wszystko sprawi, że klient trafi właśnie do ciebie, bo nabierze przekonania o wysokim poziomie usług.

CZARUJEMY PIĘKNYMI OCZAMI

Wielobarwna twarz z magnetyzującymi oczami sprawia, że każdy zatrzyma się przed twoim plakatem choćby na chwilę. Wtedy musi mieć możliwość zapoznania się zakresem usług i korzyściami, jakie mu zapewni twoja praca. Do tego służy sektor przeznaczony na krótką treść. Na koniec klient spisuje dane kontaktowe albo robi zdjęcie plakatu i zaczyna się u niego proces decyzyjny, który być może zakończy się działaniem. To standardowy proces, a wszystko zaczęło się od naszych magnetycznych, kolorowych oczu.

REKLAMA, KTÓRA WOŁA Z DALEKA

Na rynku, gdzie panuje konkurencja nie można funkcjonować bez reklamy. Nawet najlepszy fachowiec z renomą musi o nią zadbać. Ale to nie wszystko, ta reklama musi także mieć jakąś siłę przebicia w kolorowym otoczeniu, pełnym przeróżnych detali i bodźców. Dlatego stworzyliśmy dla ciebie specjalny plakat, który emanuje mocnymi barwami i budzi pozytywne emocje. Z pewnością zauważy go każdy, niezależnie od tego, czy zawiśnie w budynku czy na zewnątrz. To energetyczne tło doskonale wyeksponuje nazwę twojej firmy i dane kontaktowe.

KOLOR I SYMBOL, KTÓRE PRZYCIĄGAJĄ

Czerwień zawsze miała i ma sporą siłę przyciągania. To rzecz jasna kolor, któremu przypisuje się wiele znaczeń, ale u nas czerwony panel pełni po prostu rolę detalu, który przyciągnie wzrok konsumentów i sprawi, że zainteresują się plakatem. Resztę roboty zrobi sporych rozmiarów młotek, który od razu wywoła odpowiednie skojarzenia i przyciągnie uwagę tych potencjalnych klientów, którzy w najbliższym czasie planują coś budować, przebudowywać albo remontować. Trzeba też pamiętać, że takie połączenie bieli i czerwieni będzie budzić zaufanie.

ŻÓŁTE PRZEWODY I CZARNA WTYCZKA

Wtyczka, gniazdko i dwa żółte przewody na szmaragdowym tle stanowią specyficzną cechę tego plakatu. Są krótkim, acz jasnym i przejrzystym komunikatem. Projekt dedykowany firmom, które świadczą usługi w zakresie projektowania instalacji elektrycznych oraz ich remontowania, wykonywania i wymieniania.

ENERGIA WYCZERPUJĄCEJ INFORMACJI

Gotowy projekt plakatu informacyjnego, który charakteryzuje się białym kolorem tła oraz komunikatywną grafiką, która kojarzy się z branżą elektryczną (czarna wtyczka z dwoma bolcami). Na plakacie szczególnie wyróżniono nazwę firmy (zaplanowano dla niej wyraźnie większą czcionkę oraz podkreślono ją zieloną linią).

TRZY FILARY: ŚWIATŁO, KOLOR I USTAWIENIE

Plakat reklamowy składający się z trzech części. Lewą górną część zajmuje schematyczny rysunek, który naprowadza odbiorcę na branżę, której dotyczy reklama. Obok znajdują się najważniejsze dane kontaktowe (numer telefonu oraz adres strony internetowej i poczty elektronicznej). Poniżej jest miejsce na nazwę firmy. Na samym dole zaplanowano pole tekstowe na adres tradycyjny.

ARANŻACJA, CZYLI: KSZTAŁTY I KOLORY

Projektowanie przestrzeni wymaga wyobraźni, fantazji, zmysłu praktycznego i często odwagi. Plakat ten świetnie oddaje cechy branży projektowej – odważnie dobrane kolory i nieczęsto wykorzystywane kształty przykuwają uwagę, a przejrzysty układ treści umożliwia klientowi szybkie zapoznanie się z nazwą firmy, branżą i danymi kontaktowymi.

Pokaż: