Plakaty Wielkoformatowe online Strona 5

Pokaż:

MUSICIE BYĆ PRZECIEŻ WIDOCZNI

Kiedy prowadzi się jakąkolwiek działalność, zawsze warto zrobić co jakiś czas okresowy przegląd swoich działań i sprawdzić, czy można coś poprawić i tym samym zwiększyć obroty firmy. Wtedy może się okazać, że konieczne są działania reklamowe o większej sile przekazu, które przyciągną większą ilość doraźnych i stałych zleceń. Plakat z proponowaną grafiką może być doskonałym rozwiązaniem. Wyraźnie sugeruje rodzaj usługi, jest widoczny z daleka, ale nie generuje wysokich kosztów, a w zamian daje większy ruch w interesie.

NIBY DUŻY, A ZMIEŚCI SIĘ WSZĘDZIE

Plakat dla lokalnych punktów usługowych czy małych sklepików, w tym także dla usług krawieckich do świetna forma reklamowania swoich działań. Można go powiesić na drzwiach zakładu, na pobliskiej ścianie albo w innych, zaprzyjaźnionych firmach. Nie zajmie dużo miejsca, nie zakłóci wyglądu wnętrza, a skutecznie zainteresuje potencjalnych klientów. Przyjemna grafika w pozytywnych barwach od razu powoduje dobre skojarzenia, a informacje podane na białym tle są bardzo dobrze widoczne. Jedni zrobią zdjęcie, inni zapamiętają.

GARŚĆ INFORMACJI W MIŁEJ FORMIE

Reklama w formie plakatu to tak naprawdę garść informacji podana w efektownej, graficznej oprawie. Tu konieczne są dane kontaktowe, zakres usług i hasłowe przedstawienie korzyści, które dają twoje usługi. Wszystko powinno być czytelnie podane i nasza propozycja daje takie możliwości. Plakat przyciąga do siebie chwytliwą tematyczną grafiką i przyjemną kolorystyką. Kiedy potencjalny klient podchodzi bliżej, otrzymuje przydatne informacje w miłej oprawie, co bardzo pozytywnie wpływa na wizerunek twojego gabinetu.

PROFESJONALNY FRYZJER – PROFESJONALNY PLAKAT

Ciemne tło, a na nim połyskujące w świetle lampy narzędzia pracy nowoczesnego fryzjera. Wygląd przyborów utrzymany w najnowszych trendach designu użytkowego, co oznacza, że fachowiec zna się na modzie i śledzi wszystkie zmiany. Warto więc powierzyć mu wygląd swojej fryzury. Wybór takiego plakatu również świadczy o poziomie salonu i guście samego specjalisty, bo grafika trzyma się najmodniejszych trendów. Plakat na miarę fryzjera z gustem, stylem i znajomością mody. To właśnie będzie widziała potencjalna klientka, kiedy zobaczy twoją reklamę.

MINIMALIZM ROBI DOBRE WRAŻENIE

Kiedyś reklama używała czarnego koloru tylko w tekście albo dla zaznaczenia konturów lub małych detali. Obecnie wiele się zmieniło w tym zakresie i bardzo modne są wszelkie materiały reklamowe pełne głębokiej czerni. Dzięki temu możemy wam proponować takie właśnie plakaty, które mają zupełnie inny przekaz, ale są równie wyraziste jak kolorowe grafiki. Na czerni bardzo dostojnie prezentuje się szara tarcza symbolizująca ochronę i zaufanie. Czarny jest także najlepszym kontrastem dla białych liter, więc nazwa twojej firmy będzie widoczna z daleka.

CIEKAWE ZDJĘCIE TO SPORA INSPIRACJA

Czasami nie warto za bardzo kombinować w kwestii reklamy, bo można wywołać pewien niekorzystny chaos informacyjny i estetyczny. Zasze należy dopasować kaliber reklamy do zakresu swoich usług. Jeśli więc twoja praca sprowadza się do dbania o dietę i dobrą kondycję swoich klientów postaw wyłącznie na prosty przekaz w czystej postaci. Doskonale sprawdzi się tutaj nasza propozycja plakatu, która przyciąga kolorami i detalami, a przecież wcale nie ma ich tu dużo. Jednak w tej prostocie jest także czytelna informacja i spora zachęta.

PROSTY PRZEKAZ I SUGESTIA

Plakat to bardzo przydatna forma reklamy. Daje możliwość promowania swoich produktów lub usług w wielu miejscach naszej przestrzeni. Ma optymalne rozmiary, żeby reklama była widoczna dla szerszego odbiorcy, ale nie wymagała dużych nakładów finansowych. A jeśli do tego ma ciekawą, przyciągającą grafikę może przysporzyć twojej firmie wielu nowych klientów. Nasza propozycja to intrygujące, efektowne zdjęcie i duża ilość ciemnej czerwieni na polu tekstowym. Ciekawie wyeksponowana nazwa siłowni i sporo miejsca na opisanie jej zalet.

KAŻDY MOŻE TAK WYGLĄDAĆ

Rozpięte ramiona atlety, który pokazuje swoją starannie wyrzeźbioną muskulaturę. Stoi w ciemności, a światło podkreśla jego budowę. Każdy marzy o takim wyglądzie, a twoim zadaniem jest przekonać ludzi, że też mogą tak wyglądać. Dzięki takim plakatom ściągniesz do siebie wielu niedowiarków, którzy zechcą sprawdzić twoje przesłanie w praktyce. Nasza grafika z jednej strony jest autentyczna, bo przedstawia prawdziwego mężczyznę, a z drugiej odrobinę artystyczna, więc zachęca i intryguje. A przy okazji buduje nowoczesny wizerunek twojej firmy.

GDZIE ROZWIESISZ TE PLAKATY?

Kiedy nie masz możliwości rozwieszenia w okolicy tradycyjnego baneru, spróbuj znaleźć inne możliwości. Formą pośrednią jest plakat, który nie zajmuje tyle miejsca i nie wymaga konstrukcji do której można zamocować linki. Plakat można przykleić w wielu miejscach, oczywiście wyłącznie zgodnie z prawem. Nasza propozycja to grafika na plakat, która jest widoczna z daleka i przykuwa wzrok. To za sprawą znanego wszystkim neonu z tradycyjnej taksówki w wesołym żółtym kolorze. Jest tu też sporo miejsca na czytelne wyeksponowanie nazwy firmy oraz danych kontaktowych.

REKLAMA FIRMY Z PERSPEKTYWAMI

Ażurowy motyw z geometrycznych elementów w modnych kolorach. Jedni widzą w nim fragment kuli ziemskiej, inni symbol innowacyjnej myśli, a jeszcze inni wszystko to razem. Jedno jest pewne, to bardzo nowoczesna i mocno energetyczna grafika, wskazująca na firmę z innowacyjnymi ambicjami. Ciekawe odcięcie dolnej części podkręca efekt i jednocześnie jest doskonałym tłem do hasłowego opisania swojej oferty. Plakat jest czytelny, a jednocześnie bardzo efektowny i energetyczny. Aż chce się sprawdzić, co oferuje twoja firma.

SUGESTIA GRAFICZNA I CZYTELNY PRZEKAZ

Jakiej reklamy potrzebuje elektryk? Z pewnością prostej, trochę technicznej, a jednocześnie budującej pozytywny wizerunek firmy i budzącej zaufanie. Jak powinna wyglądać taka reklama? Dokładnie tak, jak proponowany przez nas plakat. Zdjęcie miernika elektrycznego to przekaz, który każdego nakieruje na odpowiednie skojarzenia. Każdy też zapamięta reklamę z takim miernikiem i w razie potrzeby będzie wiedział czego szukać w sieci lub okolicy, gdzie kiedyś widział tą reklamę. Tak działa prosta, skuteczna reklama.

PLAKAT DLA STOLARNI? PROSZĘ BARDZO!

Myli się ten, kto myśli, że taka stolarnia nie potrzebuje reklamy. To przecież także firma, która musi walczyć o klienta, bo konkurencja nie śpi. Musi też informować otoczenie o swoim istnieniu, bo to przysporzy nowych klientów. Wiedząc, że niedaleko jest fajna stolarnia, więcej osób zechce mieć w domu meble lub ozdoby z drewna na zamówienie, tym bardziej, że coraz bardziej docenia się ręczną, unikatową robotę. Stworzyliśmy więc minimalistyczny plakat, który z powodzeniem rozpropaguje firmę w najbliższej okolicy.

PLAKAT JAKO ZAPOWIEDŹ PROFESJONALIZMU

Czysty, biały plakat, a na nim nasze zalotnie mrugające, powabne oko. Do tego pyłek w stylu glamour i wiadomo od razu, że chodzi o upiększanie wyglądu w dobrym stylu. Zaraz pod grafiką miejsce na dobrą ekspozycję nazwy twojego salonu. Duże pole na treść, które jest okazją do przekazania konsumentom swojego zakresu działania w sposób hasłowy, ale zachęcający, daje spore możliwości. Większą czcionką dane kontaktowe, czytelne i widoczne. Plakat ma bardzo harmonijny, czytelny, a jednocześnie elegancki wygląd.

STAWIAMY NA CZYTELNY PRZEKAZ

Do swojej roboty podchodzicie bardzo poważnie, bo przecież budownictwo wymaga dużej odpowiedzialności. Znacie się dobrze na nowoczesnych technologiach, używacie profesjonalnego sprzętu. To wszystko widać na naszej propozycji szablonu graficznego na plakat reklamowy. Na jasnym tle króluje grafika dość prosta i techniczna, ale dzięki żółtym detalom też przyjazna i energetyczna. Pole na nazwę firmy z użyciem dużej czcionki, również w kolorze żółtym sprawia, że ta informacja wybija się na pierwszy plan.

PLAKAT ZUPEŁNIE NIEBANALNY

Gra kontrastami zawsze daje dobre efekty w reklamie, więc staramy się wykorzystać ten atutu. Czarny plakat reklamujący firmę z branży motoryzacyjnej to strzał w dziesiątkę. Na czarnym tle doskonale prezentuje się biały tekst informacyjny i detale efektownej fury, ale wisienką na torcie jest czerwony detal. To nazwa twojej firmy, która dzięki temu zabiegowi kolorystycznemu jest doskonale widoczna z daleka i zapada mocno w pamięć. Tak przekazane informacje łatwo docierają do celu i zwiększają rzeszę klientów.

PLAKAT EKSPERTA OD KOLORÓW

Kolor, jakich użyjecie do reklamowania swoich usług mają ogromne znaczenie. To od nich zależy, jakie wrażenie odniosą konsumenci i jaki wizerunek twojej firmy powstanie. W naszej ofercie znajdziecie różne warianty szablonów graficznych, a ten plakat bazuje na ciepłych, ciekawych barwach, które budują pozytywną energię i zaufanie do waszych umiejętności. Dla potencjalnych klientów staje się jasne, że firma, która ma taką reklamę, zna się na najnowszych trendach w urządzaniu wnętrz i chętnie zalecą wam remont.

PRZYCIĄGAMY UWAGĘ I INFORMUJEMY

Plakat ma sporo zalet. Można go rozwiesić w większej ilości miejsc niż baner, a jego potencjał reklamowy i informacyjny jest o wiele większy niż ulotki. Dlatego ta forma zyskuje sobie coraz więcej zwolenników, a my staramy się dostarczać wam coraz to lepsze wzory graficzne. Tutaj hit, betonowe tło i narzędzia, czyli detale, które od razu kojarzą się z firmą remontową. Do wszechobecnej szarości dodaliśmy czerwone elementy, które sprawiają, że plakat jest wyrazisty i jednocześnie utrzymany w najmodniejszym trendzie graficznym.

PLAKAT REKLAMOWY, KTÓRY BUDZI RESPEKT

Najczęściej plakat reklamowy musi być oryginalny, wyrazisty i mocno dostrzegalny w przestrzeni. Może szokować, denerwować albo rozbawiać, ważne, aby został zapamiętany przez jak największą ilość osób. Jednak plakat reklamujący kancelarię prawną czy instytucję związaną z wymiarem sprawiedliwości wymaga innej reklamy. Tu nie ma konieczności stosowania zabiegów reklamowych, bo prawnicy nie kuszą nowymi produktami czy promocjami. Ważniejsza jest funkcja informacyjna, a grafika powinna stanowić dobre tło. I taki też jest ten plakat.

GRAFIKA, KTÓRA KORZYSTA ZE SKOJARZEŃ

Przedstawiamy kolejną propozycję grafiki reklamującej gabinet rehabilitacji. Góra plakatu, wykonana w czerwieni od razu przyciąga wzrok i przymusza do przeczytania informacji, a także szybko zapada w pamięć. Do tego motyw graficzny, z którym będzie się identyfikowała każda osoba z problemami bólowymi ze strony kręgosłupa. Czy można jeszcze mocniej zaakcentować swoją obecność na lokalnym rynku? Taki plakat przyciągnie wielu nowych klientów. Skorzystaj z tej oferty i sprawdź moc czerwonego przekazu.

WIDAĆ, JAKIE PRIORYTETY OBOWIĄZUJĄ W FINANSACH

Ta propozycja plakatu od razu pokazuje, jakimi zasadami kierujesz się świadcząc usługi dla swoich klientów. Najważniejsze jest skrupulatne rozliczanie finansów innych firm, prowadzące do rzetelnego regulowania zobowiązań i możliwości racjonalnego wydatkowania zysków czy podejmowania inwestycji. Użycie sugestywnej symboliki sprawia, że klient ma pewność waszej znajomości zasad rachunkowości. Kolorystyka jest tak neutralna, że gra rolę drugoplanową i absolutnie nie zakłóca meritum przekazu, ale dyskretnie zdobi.

JAKA REKLAMA, TAKIE USŁUGI?

To, jak prezentuje się reklama twojej firmy, w dużej mierze daje obraz tego, jaki masz styl pracy, usposobienie, stosunek do klientów i wykonywanych zleceń itd. Wiemy, że nasi klienci mają różne osobowości, więc i nasze propozycje graficzne są bardzo różnorodne. Ten wariant plakatu z pewnością będzie odpowiedni dla tych, którzy do swojej działalności podchodzą z większym luzem i humorem. Nie chodzi tu rzecz jasna o niefrasobliwe traktowanie pracy, ale pozytywne podejście do niej. Za wesołą reklamą stoi wesoły fachowiec.

PLAKAT, KTÓRY KUSI PIĘKNEM

Każdy salon manicure, kosmetyczny czy fryzjerski ma jeden nadrzędny cel. Jego zadaniem jest świadczenie usług upiększających lub pielęgnacyjnych, które poprawiają stan skóry włosy czy paznokci, a tym samym polepszają wygląd. Każda klientka zmierza do salonu po to, aby wyjść stamtąd z zadowoleniem. Nasz plakat to obietnica takiej satysfakcji. Piękna modelka jest jak gwarancja, że każda z pań zyska na urodzie, po prostu kusi. Plakat przy okazji przekazuje też garść potrzebnych informacji, np. danych kontaktowych

ELEGANCKI UROK CIEMNEGO PLAKATU

Mogłoby się wydawać, że czarny plakat reklamowy może być zbyt ponury, a tym samym odstraszać. Jednak należy pamiętać, że czarny już od jakiegoś czasu bywa stosowany z większą śmiałością. Zdobywamy się na dużą ilość czerni we wnętrzach, a i w reklamie zaczął zajmować ważne miejsce. Warto więc zdobyć się na odwagę, bo tylko śmiały przekaz reklamowy jest skuteczny. Ten czarny plakat z ciekawą, graficzną mozaiką z pewnością buduje ciekawy wizerunek firmy, nowoczesnej i profesjonalnej, nastawionej na nowe trendy i rozwój.

POPRAW SWOJĄ WIDOCZNOŚĆ W PRZESTRZENI

Dobra reklama przydaje się zawsze, nie tylko w czasie niskich dochodów i małej ilości klientów. W przypadku branży remontowej i wykończeniowej najważniejsza jest rozpoznawalność w najbliższym otoczeniu, bo zwykle są to usługi o zasięgu lokalnym. Jeśli szukasz dobrego rozwiązania na każdą kieszeń, mamy dla ciebie plakat reklamowy, który wyróżni twoją firmę i sprawi, że konsumenci zapamiętają nazwę firmy. Wielu z ich wychwyci go z tłumu, zrobi zdjęcie, a kiedy zaplanują remont, zadzwonią właśnie do ciebie.

Pokaż: