Ulotki online Strona 29

Pokaż:

RÓWNOWAGA I ZGODNOŚĆ ELEMENTÓW

W tym projekcie układ graficzny tekstu wyznaczony został przez interesującą grafikę, która wymownie symbolizuje branżę, dla której druk ten jest przeznaczony (firmy świadczące usługi w zakresie projektowania instalacji elektrycznych, ich wykonywania, wymiany czy napraw elektrycznych). Układ przewodów elektrycznych dzieli ulotkę na cztery równe części – trzy przeznaczone na tekst promocyjny, jedna na dane adresowe firmy.

SUKCES DZIĘKI NIETYPOWEJ GRAFICE

Do elementów odróżniających tę ulotkę od innych należą: szata graficzna (ilustracja przedstawiająca dwa żółte kable, wtyczkę i gniazdko), kolor tła (odcień szmaragdowy, kolorowy zadruk dwóch stron), biały kolor tekstu, poziomy układ treści oraz układ pięciu pól tekstowych (cztery pola przeznaczone na tekst, jedno – na dane kontaktowe firmy).

ŻÓŁTA INSTALACJA, DOBRA PROMOCJA

Ulotka o interesującej szacie graficznej oraz równie ciekawej kolorystyce (tło w odcieniu szmaragdowym, grafika w kolorze żółtym i czarnym, tekst w kolorze białym). Projekt zawiera cztery pola tekstowe – trzy przeznaczone zostały na tekst, jedno, specjalnie wyróżnione – na dane kontaktowe i nazwę firmy.

PROMOCJA STAŁA, ZMIENNA I PRZEMIENNA

Niejeden właściciel firmy świadczącej profesjonalne usługi elektryczne zastanawiał się, jak przedstawić ofertę przedsiębiorstwa nowym, potencjalnym klientom. Krzykliwe kolory nie pasują do promocji tej branży. Proponowany projekt stanowi klasyczny „złoty środek” – jest estetyczny, komunikatywny a ponadto zawiera sporo miejsca na tekst promocyjny.

NAWIĄŻ KONTAKT Z DOBRYM ELEKTRYKIEM

Swoista grafika (wtyczka do kontaktu) znajdująca się na obu stronach ulotki jest dla klienta prostą informacją – oto oferta elektryka. Rozpoznawalna szata graficzna sprawia, że projekt ten sprawdza się w promowaniu firm świadczących usługi elektryczne – zarówno projektowe, jak i wykonawcze i naprawcze.

PODŁĄCZYĆ SIĘ DO DOBREJ PROMOCJI

Duża, dwustronna ulotka o charakterystycznej grafice (wtyczka), która znajduje się na obu stronach druku. Tło na jednej stronie jest koloru białego, na drugiej ma odcień szmaragdowy. Projekt mieści spore ilości tekstu – na stronie głównej (białej) znajduje się jedno pole tekstowe, na stronie drugiej – dwa.

UMEBLOWANA PRZESTRZEŃ NA SELEDYNOWYM TLE

Górna połowa każdej ze stron ulotki zawiera schematyczny rysunek ładnie urządzonego pomieszczenia. Grafika ta przywołuje skojarzenia z wnętrzarstwem, czyli sztuką urządzania wnętrz. Druk przeznaczony zarówno do promowania usług projektantów różnego rodzaju przestrzeni (mieszkania, domy, firmy instytucje), jak i firm wykonujących meble na zamówienie (na wymiar).

TEKST I GUSTOWNIE URZĄDZONE WNĘTRZE

Dwustronna ulotka o poziomym układzie treści. Charakteryzuje ją seledynowe, jednobarwne tło, grafika (rysunek gustownie urządzonego wnętrza) oraz czarny kolor czcionki. Ilustracja zajmująca lewą połowę każdej ze stron wyraźnie komunikuje, jakiej branży dotyczy promocja. Trzy obszerne pola tekstowe pozwalają na szczegółowe zaprezentowanie oferty.

SELEDYNOWO, FANTAZYJNIE, PRAKTYCZNIE

Praktyka planowania przestrzeni, tak by spełniała wymagania estetyczne i funkcjonalne, to nie lada sztuka. Ulotka zaprojektowana specjalnie dla osób projektujących różnego rodzaju wnętrza oraz meble. Seledynowe, jednobarwne tło ulotki gwarantuje, że będzie się ona wyróżniać spośród innych druków tego typu.

OTWÓRZ SIĘ NA BARWĘ ORAZ KSZTAŁT

Kolorystyka (pomarańcz i błękit) niewielkich figur geometrycznych zawartych w ulotce nadaje temu dwustronnemu projektowi dynamiki i oryginalnego charakteru. Dwa stosunkowo obszerne pola tekstowe dają możliwość zaprezentowania firmy i jej usług. Cztery pola na ilustracje umożliwiają prezentację fotografii przedstawiających najlepiej zaprojektowane wnętrza.

POZIOMO, POMARAŃCZOWO, Z FANTAZJĄ

Białe tło przypomina pustą przestrzeń do zaaranżowania. Pomarańczowe i błękitne elementy nadają ulotce charakteru, dynamiki i stanowią o jej oryginalności. Tu, tak jak w przypadku aranżacji wnętrz, kilka niewielkich, kolorowych elementów całkowicie odmieniło przestrzeń, czyniąc ją oryginalną i niepowtarzalną.

POMARAŃCZOWY UKŁAD PRZESTRZENI

Projektowanie przestrzeni, a w szczególności wnętrz domów, wymaga wyobraźni. Pomysłowa szata graficzna ulotki (białe tło wraz z pomarańczowymi i błękitnymi elementami) daje możliwość architektom i projektantom wnętrz zaprezentowania swojej oferty zarówno w formie tekstu (dwa pola tekstowe), jak i obrazu (możliwość umieszczenia na ulotce trzech ilustracji).

SKONCENTRUJ SIĘ NA JASNYM KOLORZE

Każdy, kto weźmie do ręki tę ulotkę, w pierwszym odruchu skoncentruje się na jasnej, wyrazistej ramce oraz na sugestywnej grafice (schemat domu, również w kolorze białym). W kolejnym kroku zapozna się z treścią ulotki. Forma ulotki jest bardzo charakterystyczna i nietypowa, dlatego odbiorca na pewno nie pomyli tego druku z żadnym innym.

JEDNOBARWNE TŁO W GŁĘBOKIEJ TONACJI

Są kolory i formy, których nie można nie zauważyć. Projekt tej ulotki właśnie do nich należy. Pozornie prosty wygląd (dwustronny, zawierający tylko tekst druk reklamowy o pionowym układzie treści) przykuwa uwagę. Wszystko za sprawą połączenia ciemnego tła w kolorze czerwonego wina z bielą wyrazistej ramki i grafiki.

ELEKTRYZUJĄCY KOLOR TŁA I JASNA CZCIONKA

Oryginalna i zapadająca w pamięć ulotka o poziomym układzie treści. Jej charakterystyczną cechą jest jasna, szeroka ramka i ilustracja – schemat domu, również w kremowym kolorze. Grafika ta bardzo mocno odznacza się na kolorze tła w odcieniu czerwonego wina. Czcionka również została zaplanowana w kolorze białym.

MAGIA KĄTÓW, WIELOŚĆ CZWOROKĄTÓW

Projektowanie domów związane jest nie tylko z kreatywnością, ale przede wszystkim z odpowiednim wykształceniem, rzetelnością i odpowiedzialnością, bo właśnie od tych cech zależy bezpieczeństwo późniejszych mieszkańców. W tej branży pomysłowość musi iść w parze z wiedzą, precyzją wykonania i sumiennością. Projekt tej dwustronnej ulotki wykorzystuje do promocji właśnie te cechy.

DOKŁADNOŚĆ I STARANNOŚĆ WYKONANIA

W promocji firm, które oferują usługi projektowe (projekty domów, projekty instalacji etc.) powinno się akcentować wiedzę oraz rzetelne wykonanie. Klient musi mieć pewność, że wszystko zostanie dobrze obliczone i wymierzone. Projekt tej ulotki – dzięki grafice przedstawiającej geometryczne kształty – idealnie nadaje się do reklamowania firm inżynierskich.

PRECYZYJNE, GEOMETRYCZNE FORMY

Połączenie odcieni szafiru i szarości przykuwa uwagę. W przypadku tego projektu równie ważne są wtopione w tło kształty figur geometrycznych. To właśnie one kojarzą się z techniczną wiedzą i precyzją wykonania. Projekt ulotki dedykowany firmom świadczącym usługi w zakresie projektowania oraz budownictwa.

JAK ZAPROSZENIE DO ŚWIATA KOMPUTERÓW

Projekt dwustronnej ulotki dedykowany specjalnie firmom i freelancerom, którzy zajmują się sprzedażą i naprawą sprzętu komputerowego, a także świadczą usługi w zakresie konfigurowania oprogramowania, czy projektowania stron internetowych. Głównym, związanym z profilem usług, motywem ulotki jest notebook.

KLASYKA, KTÓRA ZASKAKUJE I INTRYGUJE

Klasyczna, prostokątna forma ulotki, która wyróżnia się spośród innych dzięki swej prostocie, oszczędności formy i dominacji treści. Druk składa się z dwóch stron. Strona główna zawiera znak graficzny, spory akapit tekstu oraz wyodrębnione, przykuwające uwagę dane adresowe. Na drugiej stronie dominuje tekst (dwa duże akapity) oraz znak graficzny.

PROCESOR JAKO ZNAK ROZPOZNAWCZY

Klient, który otrzymuje taką ulotkę musi zwrócić na nią uwagę, chociażby z powodu oryginalnych dla tego typu druków szarości, wyróżniającej się grafiki i dużej ilości tekstu. Ten projekt przeznaczony jest dla profesjonalistów, którzy naprawdę znają się na komputerach, a zainteresowanie klientów wzbudzają dzięki wysokim kompetencjom, a nie feerii ulotkowych barw.

W PROSTOKĄCIE O SPRZĘCIE RTV I AGD

Prostokątna, dwustronna ulotka przygotowana specjalnie z myślą o branży RTV i AGD. Projekt przeznaczony zarówno dla sklepów z artykułami gospodarstwa domowego oraz sprzętem RTV, jak i dla firm świadczących usługi w zakresie naprawy tego typu urządzeń. Klasyczna forma umożliwia łatwy kolportaż oraz szybkie i skuteczne dotarcie do klienta.

JEDEN TELEFON I WSZYSTKO DZIAŁA

Projekt dedykowany sklepom oferującym urządzenia RTV i AGD oraz firmom świadczącym usługi w zakresie naprawy tegoż sprzętu. Ze względu na prostotę i przejrzysty, komunikatywny układ treści, ulotka ta powinna znaleźć się w skrzynce każdego potencjalnego klienta. Klasyczna forma (niewielkie rozmiary) oraz stonowane kolory wyróżniają ten druk wśród setek innych reklam.

PYSZNE TOSTY Z NAJLEPSZYCH TOSTERÓW

Projekt klasycznej w formie ulotki, w którym dominują dwa kolory: żółty (na stronie głównej) i biały (na stronie drugiej). Oferowany druk reklamowy mieści zarówno tekst (strona pierwsza i druga), jak i trzy ilustracje (strona druga). Projekt dedykowany sklepom posiadającym w swej ofercie drobny sprzęt AGD.

Pokaż: