Ulotki - Sprzedaż

Całe życie poświęcasz sprzedaży. Zajmujesz się tym od lat, znasz każdą prosperującą firmę i wiesz, co przynosi korzyści i oczekiwane efekty. Masz na stanie materiały budowlane, piękne rośliny ogrodowe, a może sprzęt RTV i AGD ? Nie ważne! W szeroko pojętej branży sprzedażowej na pewno znajdziesz swoje miejsce. Jeśli oczekujesz szerszego grona zainteresowanych Twoimi usługami, powinieneś pomyśleć nad wypromowaniem biznesu. Co powiesz na ulotki?
Kategorie
Kategorie
Załaduj własny projekt Zleć wykonanie projektu
Dzięki naszemu intuicyjnemu programowi będziesz w stanie samodzielnie stworzyć projekt jak ze snów. Nie ważne, że nigdy wcześniej nie zajmowałeś się projektowaniem. Odkryj w sobie pokłady artyzmu i zabierz się do dzieła. Spośród dostępnych szablonów, wybierz ten, który odzwierciedla charakter firmy w stu procentach. Gdy solidny grunt będzie gotowy, przejdź do dodania odpowiednich informacji o usługach. Nie zapomnij o danych kontaktowych. Aby ulotka była chwytliwa, dodaj motto i logo. Od dziś sprzedaż będzie kojarzyła się z przyjemnymi godzinami w pracy, spędzonymi z uśmiechniętymi Klientami. Powodzenia!
Czytaj więcej
Pokaż:

KOMPAKTOWA DAWKA INFORMACJI

W swojej kampanii reklamowej warto postawić dodatkowo na kompaktowe ulotki w formacie DL. Ich kształt sprawia, że trzeba nieco inaczej ułożyć grafikę oraz tekst, a tym samym zmienić nieco dynamikę przekazu. Wiele klientów uważa, że ulotka DL jest najbardziej poręczna, czytelna i skuteczna, więc musiała się znaleźć także w naszej serii leśnej. Wyraźne wyodrębnienie zielonego pola tekstowego daje spore możliwości na atrakcyjny dla oka sposób przekazania danych kontaktowych, a także innych informacji o firmie, np. zakresu usług.

NATURALNA PREZENTACJA

Odkąd trendy graficzne zaczęły się zwracać w stronę natury, coraz częściej i chętniej sięgamy po tą estetykę nie tylko podczas dekorowania wnętrz, ale także w czasie poszukiwania koncepcji reklamowych. Czerpiemy z natury i dzięki temu powstają takie właśnie propozycje. Nasza ulotka ma wiele wdzięku i jest bardzo przyjemna dla oka. Nie drażni agresywnymi barwami ani detalami, dzięki czemu jest bardzo pozytywnie odbierana. Okazuje się, że można pięknie i łagodnie zareklamować działalność, która wymaga ciężkiego sprzętu i dużej tężyzny fizycznej.

PRZYJEMNA I KONKRETNA REKLAMA

Wybierając estetykę swoich materiałów reklamowych możesz postawić na różne style, niemniej my polecamy naszą koncepcję. Ulotka z lasem w tle jest na tyle konkretna, że przekaz szybko trafia do świadomości klientów, którzy są zainteresowani zakupem drewna lub usługami związanymi z jego pozyskiwaniem. Jednocześnie ulotka może się podobać i oferuje duże, wygodne pole tekstowe, gdzie można podać odpowiednią dawkę informacji. Całość bardzo spójna i przyjemna dla oka, co będzie miało ogromne znaczenie dla odbioru waszej oferty.

KLIMATYCZNA ŻÓŁTA NA BRĄZOWYM

Jeśli tytuł nie za wiele Tobie mówi, skup się na czymś, co będzie mogło zaaferować Twój wzrok – ulotka reklamowa z motywem żółtej sofy to niestandardowa, aczkolwiek prosta propozycja kampanii reklamowej w postaci ulotek. Postaw wszystko na jedną kartę i spraw, by przepis na biznesowy sukces był niczym przepis na jajecznicę – nic nie można zepsuć, można tylko urozmaicać i dodawać nieprawdopodobnego smaku. Motyw reklamowy w postaci sofy to gra kształtu i koloru, która wyjątkowo skutecznie sprawdzi się w branżach: stolarskiej, meblowej oraz w marketingu. Odnajdź siebie i stwórz coś unikalnego razem z Nami!

KOLOROWE MYŚLI I ŻÓŁTA SOFA

Marzysz o prężnie rozwijającej się firmie, chcesz osiągać sukcesy i żyć w przekonaniu, że nie ma nic lepszego od wdzięku i czaru każdego nowego dnia? Zacznij pracować na swój sukces i osiągać to, co do tej pory nie było możliwe dzięki ulotce reklamowej z motywem żółtej sofy. Motyw meblarski wspaniale będzie prezentował się w kampaniach firm produkujących meble, zajmujących się ich renowacją bądź sprzedażą. Odnajdź swoją niszę i wstrzel się w rynek jak nikt inny – sukces jest Tobie pisany. Uwierz w szczęście i zacznij torować mu nową, lepszą ścieżkę do spełnienia marzeń.

DEKOR W ŻÓŁCIENI – ULOTKA Z SOFĄ

Co może mieć wpływ na działanie Twojego biznesu? Na pewno idealnym elementem reklamowym będzie ulotka, która nie tylko postawi Cię w nowym świetle, ale przede wszystkim nada każdej sferze biznesu nowego „ja”. Zacznij inwestować w siebie i za pomocą prostych akcentów zmieniaj to, co kochasz. Ulotka z motywem żółtej sofy to charakterystyczny element promujący firmy działające w zakresie wytwórstwa i dystrybucji mebli, działalności opierających się na sprzedaży mebli bądź ich produkcji. Bądź kowalem własnego losu i przypieczętuj sukces z rozmachem!

DIAMENTY W BIAŁYM ŚWIETLE

Ulotka reklamowa z motywem diamentów to doskonała propozycja reklamowa dla osób trudniących się prowadzeniem sklepu z biżuterią, jubilerstwem bądź projektowaniem małych cudów świata. Wyjątkowa oprawa oraz niebanalny wygląd da Tobie i Twojej firmie możliwość prężnego rozwoju. Stwórz kompozycję, która sprawdzi się w każdej sytuacji – przyciągnie Klientów, doda skrzydeł i pozwoli pozbyć się konkurencji. Jesteś najlepszy i każdy to wie – stwórz sobie szansę i korzystaj z życia! Niech diamenty w białym świetle oświecą każdego, kto się z nimi zetknie.

DIAMENTY W TOWARZYSTWIE BIELI

Dzień przynosi Nam wiele różnych okoliczności, jeden płata figle, stawiając wszystko na jedną kartę, inny pokazuje, że można każdy z elementów ubrać w inną historię i rozegrać nieco inaczej. Ulotka reklamowa z motywem diamentów to strzał w dziesiątkę i przepis na sukces. Pokaż jak ważna jest dla Ciebie każda, nawet najmniejsza forma designu w Twojej firmie. Jeśli jesteś jubilerem, zajmujesz się dystrybucją biżuterii bądź jej wytwarzaniem, ta ulotka reklamowa jest dla Ciebie stworzona. Pokaż się z jak najlepszej strony i twórz niezwykłe rzeczy!

DIAMENTY SKĄPANE W BIELI

Każdego dnia przychodzi czas na podsumowanie – co powiesz dziś? Czy uważasz, że minione godziny przyniosły Tobie nieoczekiwany sukces, czy właśnie postanowiłeś spocząć na laurach? Fantastyczna ulotka reklamowa z motywem diamentów to idealny element informujący o prowadzonej przez Ciebie działalności. Skup się na tym, co możesz osiągnąć, by w życiu zawsze ciągnąć los za nogi. Ulotka będzie właściwym elementem informującym dla branż związanych z jubilerstwem, produkcją biżuterii oraz sprzedażą. Do dzieła! Biznes nie lubi przegranych!

PRAWIDŁOWY ZAWRÓT GŁOWY

Odzyskaj swoje życie, firmę, stań na nogi! Pokaż, że ten, kto zaczyna może więcej! Nigdy się nie poddawaj! Jeśli marzysz o tym, by Twój biznes był czymś, o czym od zawsze marzyłeś, postaw na autoprezentacyjny sposób poinformowania o sobie, dzięki któremu świat rtv i agd nie będzie już dla nikogo żadną tajemnicą. Świat elektroniki? Pralnia? Dystrybucja sprzętów? Nie ważne, czym się zajmujesz, ważne, jak to wypromujesz – do dzieła!

CZYSTE ZASADY GRY

Marząc o doskonale prosperującej firmie, powinieneś pomyśleć o trafnej reklamie. Co powiesz na ulotkę reklamową, która pozwoli Tobie sprostać wymaganiom rynku i sprawić, że świat zacznie kręcić się całkiem nowym, lepszym rytmem? Jeśli prowadzisz firmę zajmującą się rtv i agd, prowadzisz pralnię bądź jesteś dystrybutorem sprzętów elektronicznych, ta ulotka będzie strzałem w dziesiątkę. Spróbuj odnieść sukces i sprostaj niezwykłym zadaniom, które każdy dzień będzie niósł razem ze sobą. Autoprezentacja może pomóc – nastaw się na zwycięstwo i stwórz rzeczy niezwykłe.

GRA O WYSOKĄ STAWKĘ

Niektórzy muszą prać brudne pieniądze, by dorobić się własnych funduszy – Ty jednak w poczciwy sposób pniesz się po szczeblach kariery sam, dzięki czemu zyskujesz renomę, dbasz o wizerunek i stawiasz na małe zwycięstwa. Jeśli z łatwością pokonujesz przeciwności losu, z taką samą łatwością i prężnością pokonasz konkurencję na rynku. Postaw wszystko na jedną kartę i pokaż światu, kto rządzi królestwem RTV – jeśli zatem jesteś dystrybutorem sprzętu, prowadzisz zakład naprawy rtv i agd bądź posiadasz pralnię, motyw z prostym, geometrycznym sprzętem będzie strzałem w dziesiątkę! Postaw na sukces – on już Cię czuje!

POZIOMY KSZTAŁT, KTÓRY MIEŚCI KAŻDY TEKST

Pozioma orientacja dwustronnej ulotki umożliwia zamieszczenie dużej ilości tekstu na pierwszej i drugiej stronie, a także obrazów na stronie drugiej. Forma ta daje możliwość zarówno przedstawienia firmy, jak i jej oferty. Ulotka przeznaczona dla przedsiębiorstw sprzedających i produkujących materiały budowlane.

CHŁODNO, CHŁODNIEJ I NAJCHŁODNIEJ

Projekt przygotowany z myślą o sklepach ze sprzętem RTV i AGD. Sprawdzi się również do promowania usług (naprawa urządzeń RTV i AGD). Ulotka przemawia swoją prostotą, dzięki czemu pozwala na zamieszczenie w niej wszystkich niezbędnych treści. Dane adresowe zostały graficznie wyróżnione w dolnej części. Druk posiada dwie strony.

PORZĄDEK I CZYSTOŚĆ DZIĘKI SPRZĘTOM AGD

Zestawienie w tym druku reklamowym koloru białego z niebieskim budzi skojarzenia z czystością i oczywiście z pomagającymi tę czystość osiągnąć i utrzymać sprzętami AGD. Grafika pralki znajdująca się w centralnym punkcie ulotki sprawia, że druk ten idealnie nadaje się do reklamowania sklepów, które w swej ofercie posiadają duży sprzęt AGD.

ZAPRASZAMY NA SYTE ŚNIADANIE

Dobre, pożywne i zdrowe śniadanie to najważniejszy posiłek w trakcie dnia. Poranne tosty i świeżo mielona kawa to często niezmiernie istotny, codzienny rytuał. A jak dopełnić tego rytuału? Bez tostera i ekspresu do kawy nie da rady. Ten druk skutecznie poinformuje klientów, gdzie ów sprzęt mogą zakupić.

KOMUNIKATYWNE LOGO, WYRAZISTY KOLOR

Dwustronna ulotka o przykuwających uwagę kolorach oraz przejrzystym układzie treści i obrazów. Na obu stronach, w dolnym pasku ulotki znajduje się wyróżnione graficznie miejsce na dane adresowe firmy. Pierwsza strona przeznaczona jest na prezentację firmy, druga na prezentację oferty – zarówno w formie tekstu, jak i obrazu (miejsce na cztery ilustracje).

KLASYCZNY PROFESJONALIZM I ELEGANCJA

Duża ulotka o pionowym układzie treści. Biało-szara kolorystyka sugeruje profesjonalizm. Ilustracja (pralka) w centralnym punkcie odnosi do branży artykułów gospodarstwa domowego. Ulotka dedykowana szczególnie firmom świadczącym usługi w zakresie sprzedaży, naprawy lub transportu sprzętów AGD. W dolnej części ulotki znajduje się wyróżnione graficznie miejsce na dane adresowe firmy.

BIAŁA LODÓWKA NA RÓŻOWYM TLE

Pierwsza zasada marketingowej walki o klienta brzmi: „Wyróżnij się albo zgiń”. Kolor tej dwustronnej ulotki nie pozwoli Państwa firmie zginąć. Pionowy, przejrzysty układ treści oraz miejsce na trzy zdjęcia (ilustracje) umożliwiają prezentację sklepu oraz jego oferty. W stopce ulotki, na obu stronach znajduje się graficznie wyróżnione miejsce na dane adresowe.

CZERWIEŃ, BEŻ I PRZEJRZYSTY UKŁAD

Duży znak czerwonej cegły nie pozostawia wątpliwości, jakiego typu firma prezentuje swoją ofertę. Dla klienta to zaleta – nie traci czasu na szukanie właściwej ulotki, sięga po tę ze znakiem czerwonej cegły i od razu wie, że znalazł to, czego szukał. Wyróżnione graficznie dane adresowe umożliwiają mu szybki kontakt z Państwa firmą. Ulotka dedykowana firmom z branży budowlanej.

W SZAROŚCIACH DLA BRANŻY RTV I AGD

Logo pralki na pierwszym planie sugeruje, że w ulotce klient znajdzie ofertę z branży AGD. Stonowane szarości symbolizują profesjonalizm. Graficznie wyróżnione dane kontaktowe (osobne pola na adres, mejl i numer telefonu) ułatwiają klientom kontakt z firmą. Forma ulotki pozwala na umieszczenie tekstu na pierwszej i drugiej stronie oraz obrazów (dwie ilustracje) na stronie drugiej.

NIEBIESKO-BIAŁY TOSTER NA ŻÓŁTYM TLE

Prosta grafika, ciepłe barwy, ilustracja przedstawiająca toster to najważniejsze, rozpoznawalne cechy tej ulotki. Projekt dedykowany sklepom, które w swojej ofercie posiadają drobny sprzęt AGD, ale – po niewielkiej modyfikacji – idealnie sprawdzi się również jako reklama przytulnych, serwujących śniadania lokali. Moda na „śniadania na mieście” dopiero się w Polsce rozwija. Warto zaprosić klientów do siebie. Najlepiej wykorzystując do tego właśnie ten projekt.

JASNO, PROSTO, KONKRETNIE. OFERTA AGD

Konkurowanie z wielkimi sieciami handlowymi nie jest sprawą łatwą. Jedną z kwestii podstawowych jest mądra reklama – konkretny przekaz, informacja, dominacja treści nad formą. Jeśli w tej branży coś może stanowić o przewadze małych sklepów nad wielkopowierzchniowymi marketami to właśnie wiedza i profesjonalizm sprzedawcy, który o sprzęcie wie wszystko. Biało-niebieska ulotka właśnie do takiego sprzedawcy pasuje.

W LECIE DOBRA LODÓWKA TO PODSTAWA

Wiosna i lato to czas remontów i zmian we wnętrzach polskich domów. Często towarzyszy im również wymiana sprzętów RTV i AGD na nowe, dlatego warto przypomnieć klientom o swoim istnieniu. Najlepiej korzystając z naszego projektu ulotki. Pozwala on bowiem na wyczerpujące przedstawienie Państwa firmy i oferty.

Pokaż: