Ulotki - Medycyna
W człowieku tkwi nietuzinkowa moc i niezwykła energia. Zastąp echo głośnym szeptem i wyraź siebie za pomocą niebywałej ulotki z magicznym oddźwiękiem.
DOBRZE PODANE INFORMACJE
Informację o tym, jakie oferujesz usługi można wysyłać w otoczenie na różne sposoby, ale zawsze warto je dostosować do specyfiki swojego działania. Dla ciebie mamy ulotkę DL, niewielki i kompaktowy wydruk reklamowy, który zmieści się dosłownie wszędzie i który odbiorca może sobie podjąć dość dyskretnie. Grafika, którą przedstawiamy doskonale pasuje do charakteru twoich usług oraz do nieco specyficznej sytuacji, a jednocześnie jest bardzo zachęcająca i szybko buduje zaufanie do specjalisty. Sugestywna grafika od razu naprowadza na temat oferty.
ZACHĘCAJĄCO I FACHOWO
Specyfika usług, które proponujesz swoim klientom wymaga specjalnego podejścia do kontaktów międzyludzkich, w tym także do reklamy. To ona, jako pierwsza stymuluje odbiorcę do kontaktu ze specjalistą albo powoduje, że rezygnuje on z pomocy. Mamy dla ciebie specjalną grafikę, która z jednej strony zachęca kolorem i stylem, a z drugiej jest zapowiedzią pełnego profesjonalizmu. Może to być przesłanka, która zaważy na wyborze twojego gabinetu, bowiem osoba poszukująca terapii musi od samego początku czuć się bezpiecznie.
W PIĘKNYM, KOJĄCYM TURKUSIE
Ulotka, która będzie reprezentować twój gabinet, pracownię czy mini klinikę dla osób potrzebujących opieki psychologicznej, bazuje przede wszystkim na wyjątkowym tle. Zastosowaliśmy tutaj wyjątkowy odcień turkusu, który przykuwa uwagę, ale jednocześnie jest bardzo spokojny. Na tym tle pojawiła się lekka, ażurowa grafika, która bardzo skutecznie sugeruje rodzaj oferowanej usługi, a jednocześnie budzi u potencjalnego klienta pozytywne skojarzenie. Zachęca do pierwszego kontaktu, a przecież to bardzo ważne w przypadku jakichkolwiek problemów na podłożu psychicznym.
DOBRE PROPORCJE, DOBRE EFEKTY
Kompozycja pionowa dwóch mocno kontrastujących barw oraz wąski format, to dwa elementy, które sprawiają, że nasz szablon na ulotkę DL prezentuje się bardzo nowocześnie. To reklama z dobrymi proporcjami, bo symbol naprowadzający na tematykę zajmuje mało miejsca, natomiast sporo go pozostaje na podanie danych kontaktowych i innych treści informacyjny. Można także wyeksponować odpowiednio nazwę firmy lub imię i nazwisko specjalisty. Wszystko to sprawia, że ulotka jest ciekawa, ale także przyjemna do czytania. Dane kontaktowe są dobrze widoczne, a marka łatwo wpada w oko oraz pamięć
REKLAMA W STYLU MEDYCZNYM
Połączenie bieli z ciemnym odcieniem niebieskiego za pomocą prostych linii i paneli to estetyka, która automatycznie przywodzi na myśl branżę medyczną, nawet jeśli na grafice nie ma wizerunku lekarza czy pielęgniarki. Nikogo nie dziwi widok stetoskopu, który logicznie łączy się z tematem. Co ciekawe, ulotka o takim wyglądzie jest łatwo dystrybuowana, bo wiele osób potrzebuje takiej czy innej opieki medycznej, więc chętnie zapozna się z ofertą. Jeśli wasza oferta będzie miała profil pasujący potrzebom pacjenta, zachowa ulotkę.
DAJCIE SIĘ LEPIEJ POZNAĆ
Placówek medycznych różnego rodzaju jest na rynku wiele, ale wiele osób przypuszcza, że to przecież jest branża, która nie musi się reklamować. To jednak nieprawda. To zagęszczenie podmiotów sprawia, że panuje spora konkurencja. I choć wiadomo, że pacjenci do was i tak trafią jeśli zostaną skierowani albo sami zauważą jakąś zdrowotną potrzebę, to jednak warto za pomocą choćby zwykłych ulotek, dać się im poznać. To jest w dobrym tonie, bowiem w ten sposób dostarczamy też ważne informacje konsumentom czy też docelowym pacjentom
PRZEWAGA TREŚCI NAD GRAFIKĄ
Pośród naszych propozycji szablonów reklamowych zawsze można znaleźć układ graficzny przeznaczony na format DL. Także w przypadku tego wzoru. Wynika to z wyjątkowej formy ulotki, która ma nowoczesny i dość dynamiczny charakter. Przekaz prezentuje się tutaj bardzo atrakcyjnie dzięki innym proporcjom treści do detali graficznych. W naszej propozycji grafika zajmuje niewielką część na górze, a reszta to pole tekstowe do twojej dyspozycji. To pozwala na atrakcyjne wyeksponowanie nazwy firmy albo nazwiska fachowca i danych kontaktowych oraz opisu oferty.
SPORA DAWKA INFORMACJI O USŁUGACH
Ulotka to podstawowa forma przekazu reklamowego, która nie generuje dużych kosztów i nie zajmuje dużo miejsca. Ale to także materiał promocyjny, który musi być już na pierwszy rzut oka na tyle atrakcyjny, żeby choć na chwilę zainteresować adresata. Inaczej ulotka wyląduje w pierwszym napotkanym koszu na śmieci. Nasza grafika z pewnością przykuje uwagę osób odczuwających dolegliwości bólowe ze strony narządu ruchu. A dodatkowo, jeśli przekażesz na niej informacje przybliżające twoją ofertę, chętnie ją zatrzymają i z pewnością umówią się na wizytę.
GRAFIKA PRZYJEMNA DLA OKA
Potencjalnego klienta, czy też w tym przypadku chyba bardziej pacjenta, szybciej zainteresuje reklama przyjemna dla oka. Tyle potrzeba na początek i to właśnie zapewniliśmy w tej grafice. Miłe dla oka, pastelowe kolory i harmonia. Potem będzie się doszukiwał tematu i dopasowania do swoich potrzeb, a wtedy dostrzeże wymowne zdjęcie sygnalizujące problemy bólowe u innej osoby. To moment skojarzeń i decyzji o zabraniu ulotki ze sobą, a dla ciebie szansa na sukcesywne powiększanie klienteli. Tak działa dobra grafika reklamowa.
ODPOWIEDNIA SUGESTIA I INFORMACJE
Wiemy, jak wielką popularnością cieszą się ulotki w formacie DL, dlatego w przypadku każdej linii graficznej opracowujemy także szablon na ten wariant. I trzeba przyznać, że większość wzorów wygląda na nim bardzo atrakcyjnie, tak jak w przypadku naszej grafiki dla fizykoterapeuty. Ciemna kolorystyka i świecące punkty doskonale przyciągają uwagę i od razu sugerują rodzaj reklamowanych usług. Jednak oprócz tego na ulotce pozostaje sporo miejsca, gdzie można wyeksponować swoje imię i nazwisko albo nazwę firmy i dodać krótki opis usług.
WYCIĄGAMY Z MROKU BÓLU
Wygląd ulotki reklamowej nigdy nie powinien być przypadkowy i w naszej ofercie nigdy nie znajdziesz takiej nieprzemyślanej grafiki. Nasza propozycja dla fizykoterapeuty to z góry ustalona strategia. Kolorystyka nieco nietypowa jak na reklamę, bo można ją uznać za zbyt ciemną. Jednak chodziło o wyeksponowanie świetlistych punktów określających bolesne miejsca pacjenta. Całość to jednocześnie przekaz, że korzystając z twojej wiedzy i umiejętności każdy ma szansę szybko wydostać się z mroku bólu i przykrych ograniczeń ruchowych.
PRZYKUWAJ WZROK DETALEM
Na ulicy, w metrze, w marketach i w innych miejscach, wciąż dostajemy ulotki i zdecydowaną większość wyrzucamy do kosza nawet nie patrząc czego dotyczą. Niestety jest spora szansa, że z ulotką twojej firm będzie tak samo. Trzeba temu zapobiec i sprawić, żeby reklama stała się skuteczna. Zadbaliśmy o to stosując nietypową, ciemną barwę tła, na którym wyraźnie wybijają się świetlne punkty. Ten zabieg sprawia, że konsumenta zainteresuje zawartość ulotki, a to już spory sukces. Prawdopodobnie nie wyrzuci jej do kosza, a schowa do kieszeni.
ULOTKI WSZĘDOBYLSKIE
Można śmiało powiedzieć, że ulotka w formacie DL to reklama wszędobylska. Jest dość mała, więc można ją wręczać i układać dosłownie wszędzie, o ile to dozwolone w danych miejscach. Ulotka w tej opcji to także dość sprytna i efektowna forma podawania informacji i pozyskiwania klientów, bo jej kształt pozwala na zachowanie dobrych proporcji pomiędzy detalami graficznymi i ważnymi informacjami. Nasz drewniany ludzik jest odpowiedniej wielkości, przez co pole tekstowe może zajmować spory obszar, więc treść czyta się wygodnie i szybko.
PROSTA GRAFIKA WYSTARCZY
Jeśli chodzi o rehabilitację to jest ona niezwykle potrzebna i kropka. Jeśli chodzi o frekwencję to pacjenci idą zwykle do gabinetu, który im polecił ktoś inny. I też kropka. Widać od razu, że najważniejsza rola przypada tobie, twojej wiedzy i umiejętnościom. A czy jest tu miejsce na reklamę? Oczywiście, że tak, bo konkurencja nie śpi. Takich gabinetów jest sporo każdej miejscowości i nawet jeśli masz najlepszą opinię w okolicy to warto się promować. Wystarczy chociażby nasza minimalistyczna grafika.
POWINNO BYĆ EFEKTYWNIE
Na rynku są usługi o różnym charakterze, dlatego też i nasze propozycje są mocno zróżnicowane, bo każda branża promuje się inaczej. Dziedzina, w której ty działasz w sumie broni się sama, więc pozornie nie wymaga wielkich zabiegów. To jednak tylko teoria, bo w praktyce sporo się napracowaliśmy, żeby przedstawić ci grafikę, która nie jest być może efektowna, bo też nie musi, ale jest za to bardzo konkretna. Wskazuje na twoje profesjonalne podejście do zawodu i oferowanych zabiegów, a to sprawi, że na pewno będzie skuteczna w budowaniu zaufania u pacjentów.
PRZEKAŻ JAK NAJWIĘCEJ INFORMACJI
Prowadzenie działalności medycznej to nie jest okazja do epatowania ozdobnikami, kolorami i krzykliwą reklamą. Od takich miejsc konsument, a w zasadzie pacjent, oczekuje konkretnej wiedzy i pomocy. Dlatego nasza grafika skupia się wyłącznie na symbolice, która pozwoli szybko skojarzyć ją z medycyną i zainteresować odbiorcę. Aby zainteresowanie zostało przekute w wizytę w placówce, w ślad za kojarzeniem symbolu powinna pójść błyskawiczna informacja, w jakim zakresie zamykają się wasze usługi. Wtedy potencjalny pacjent będzie mógł ją szybko dopasować do swoich potrzeb.
DUŻO MIEJSCA NA WAŻNĄ TREŚĆ
Profesjonalne usługo medyczne kojarzą się nam ze sterylną czystością, fachowym i konkretnym podejściem do każdego zagadnienia medycznego oraz uporządkowaniem. Ulotka z naszą minimalistyczną grafiką z pewnością będzie zapowiedzą takiej jakości obsługi i wysokiego poziomu wiedzy medycznej, a tym samym nadzieją na uzyskanie skutecznej pomocy i poprawę zdrowia. Laska Eskulapa będzie nad wszystkim czuwać, a duża ilość bieli zbuduje wizerunek placówki godnej zaufania i jednocześnie pozwoli na przekazanie dużej ilości informacji.
MINIMALISTYCZNIE, ALE KONKRETNIE
Laska Eskulapa czy inaczej Asklepiosa doczekała się już setek interpretacji graficznych, ale jej powszechność dzięki tym zabiegom stała się szersza i dziś każdy wie, co symbolizuje. Dlatego stworzyliśmy grafikę, która opiera się wyłącznie na owej lasce w bardzo nowoczesnej odsłonie i jest zupełnie wystarczająca, aby przyciągnąć wzrok osób zainteresowanych usługami medycznymi. Ten minimalizm w zakresie detali sprawił, że powstało bardzo duże pole tekstowe, na którym można wpisać nie tylko dane kontaktowe. Wystarczy miejsca także na katalog usług i inne informacje.
REKLAMA JAK OBIETNICA
Ulotka w formacie DL cieszy się od paru lat dużą popularnością, prawdopodobnie dzięki swojemu kompaktowemu kształtowi i możliwości bardziej ekspresyjnego reklamowania swoich usług bądź towarów. Jej poziomy, podłużny format kojarzy się z nowoczesną reklamą, dlatego też w naszej ofercie znajdziesz odpowiedni wzór dla swojego gabinetu. Klienci oczekują od ciebie bieżącej wiedzy medycznej i stałego doskonalenia, ale też modnej, nowoczesnej reklamy, która wyróżnia konkretny gabinet na tle innych punktów.
DOSKONAŁY BALANS GRAFICZNY
Propozycje graficzne, które znajdziecie w naszej ofercie nie mają nigdy przypadkowego wyglądu. Nie inaczej jest w przypadku tego wzoru. Zachowaliśmy dobrą proporcję kolorów, która sprawia, że ulotkę miło się ogląda, ale nie tylko. Na przyjemnym, pastelowym tle powstało duże pole tekstowe, gdzie można umieścić dane kontaktowe gabinetu, zakres usług i np. hasłowe korzyści dla pacjentów. W górnej części mniejsze pole z detalem fotograficznym, który daje jasny komunikat czego można oczekiwać. Harmonijny, skuteczny przekaz.
SPOKÓJ, KTÓRY LECZY
Pastelowe odcienie miętowe, połączone z bielą i beżem powodują, że ulotka budzi zaufanie. Emanuje spokojem, harmonią i zapowiedzią relaksu. I nawet jeśli zabiegi w twoim gabinecie nie mają charakteru relaksacyjnego, wygląd reklamy daje nadzieję na poprawę samopoczucia, komfortu ruchowego i uwolnienia się od bólu kręgosłupa lub mięśni. Ulotka przyciąga uwagę, zwłaszcza osób, które mają takie dolegliwości i poszukują pomocy specjalisty. A widok zrelaksowanej klientki podkreśla możliwości uzyskania pozytywnych efektów.
SKUTECZNA REKLAMA TO TAKŻE SKUTECZNE DZIAŁANIE
Reklamowanie swoich usługi to nie jest działanie bezcelowe. Nawet jeśli generuje niezbyt wysoki koszt, tak jak w przypadku ulotek, to jednak każda firma ma wobec reklamy określone oczekiwania. Zwykle gra toczy się o zwiększenie ilości klientów więc reklama musi być przede wszystkim skuteczna. Grafiki, które spełniają takie wymagania znajdziecie w naszej ofercie, a to jeden z proponowanych wariantów. Połączenie ciekawej odmiany czerwieni i cieniowanej szarości oraz sugestia graficzna sprawią, że ulotka wzbudzi zainteresowanie.
DYNAMICZNA REKLAMA Z WAŻNĄ SUGESTIĄ
Czerwony kolor w reklamie pełni bardzo ważną rolę. Zawsze ostrzega albo sygnalizuje problem bądź jakieś konieczne działanie. Bez używania wykrzykników przekazuje najważniejszą informację. W naszej grafice wykorzystaliśmy ten potencjał, aby wskazać, jaki rodzaj problemów twoja oferta może rozwiązać. Bóle kręgosłupa to poważny problem, a nawiązanie do niego czerwonym obszarem informacyjnym podkręca efekt i przykuwa uwagę. Powstaje swoiste powiązanie pomiędzy problemem, a dostępnym rozwiązaniem.
SKUTECZNA POMOC W BÓLU
Nasza oferta grafik reklamowych, także tych przeznaczonych na ulotki, jest zawsze dopasowana do branży i celu, jaki mają osiągnąć nasi klienci. Nie inaczej jest w przypadku szablonu graficznego dla rehabilitantów. Wiemy, że twoją domeną nie są masaże relaksujące, ty pomagasz w poważnych problemach bólowo-ruchowych. Więc nasza grafika w oryginalny sposób pokazuje problem i, tuż obok, twoje dane kontaktowe. A w głowie obolałego pacjenta pojawia się błyskawiczne skojarzenie i działanie mające na celu ustalenie terminu wizyty.