Ulotki - Medycyna

W człowieku tkwi nietuzinkowa moc i niezwykła energia. Zastąp echo głośnym szeptem i wyraź siebie za pomocą niebywałej ulotki z magicznym oddźwiękiem.
Kategorie
Kategorie
Załaduj własny projekt Zleć wykonanie projektu
Pomoc ludziom, ułatwianie życia i odnajdywanie sposobów na otaczające ich zło jest Twoim sposobem na życie. Uwielbiasz medycynę, to ona kształtuje Twojego ducha, Twoje podejście do świata, poglądy i upodobania. Każdy, kto może poświęcić chwilę osobie dającej od siebie więcej, niż przeciętny człowiek, jest w stanie zauważyć to, czego nie widać na pierwszy rzut oka. Determinacja, poświęcenie, moc i niezwykła energia. To nie dar – to powołanie. Jeśli chcesz osiągnąć sukces w świecie medycyny naturalnej, estetycznej bądź innej należącej do szerokiego zakresu owych usług, powinieneś pomyśleć nad odpowiednią promocją. Co powiesz na reklamę w formie ulotki? Ta oryginalna forma pozwoli przekazać Klientom najważniejsze informacje o Tobie, działalności oraz usługach. Nie zostawaj w tyle za konkurencją. Świat stoi otworem. Czas go podbić i wyjść naprzeciw potrzebom społeczeństwa. Uśmiech na twarzy to nie wszystko – łącząc go z odpowiednim marketingiem jesteś w stanie osiągnąć upragnione wyniki w podążaniu za sukcesem. Trzymamy kciuki – Ty w tym czasie wybierz odpowiednią dla siebie ulotkę.
Czytaj więcej
Pokaż:

PRZEWAGA TREŚCI NAD GRAFIKĄ

Pośród naszych propozycji szablonów reklamowych zawsze można znaleźć układ graficzny przeznaczony na format DL. Także w przypadku tego wzoru. Wynika to z wyjątkowej formy ulotki, która ma nowoczesny i dość dynamiczny charakter. Przekaz prezentuje się tutaj bardzo atrakcyjnie dzięki innym proporcjom treści do detali graficznych. W naszej propozycji grafika zajmuje niewielką część na górze, a reszta to pole tekstowe do twojej dyspozycji. To pozwala na atrakcyjne wyeksponowanie nazwy firmy albo nazwiska fachowca i danych kontaktowych oraz opisu oferty.

SPORA DAWKA INFORMACJI O USŁUGACH

Ulotka to podstawowa forma przekazu reklamowego, która nie generuje dużych kosztów i nie zajmuje dużo miejsca. Ale to także materiał promocyjny, który musi być już na pierwszy rzut oka na tyle atrakcyjny, żeby choć na chwilę zainteresować adresata. Inaczej ulotka wyląduje w pierwszym napotkanym koszu na śmieci. Nasza grafika z pewnością przykuje uwagę osób odczuwających dolegliwości bólowe ze strony narządu ruchu. A dodatkowo, jeśli przekażesz na niej informacje przybliżające twoją ofertę, chętnie ją zatrzymają i z pewnością umówią się na wizytę.

GRAFIKA PRZYJEMNA DLA OKA

Potencjalnego klienta, czy też w tym przypadku chyba bardziej pacjenta, szybciej zainteresuje reklama przyjemna dla oka. Tyle potrzeba na początek i to właśnie zapewniliśmy w tej grafice. Miłe dla oka, pastelowe kolory i harmonia. Potem będzie się doszukiwał tematu i dopasowania do swoich potrzeb, a wtedy dostrzeże wymowne zdjęcie sygnalizujące problemy bólowe u innej osoby. To moment skojarzeń i decyzji o zabraniu ulotki ze sobą, a dla ciebie szansa na sukcesywne powiększanie klienteli. Tak działa dobra grafika reklamowa.

ODPOWIEDNIA SUGESTIA I INFORMACJE

Wiemy, jak wielką popularnością cieszą się ulotki w formacie DL, dlatego w przypadku każdej linii graficznej opracowujemy także szablon na ten wariant. I trzeba przyznać, że większość wzorów wygląda na nim bardzo atrakcyjnie, tak jak w przypadku naszej grafiki dla fizykoterapeuty. Ciemna kolorystyka i świecące punkty doskonale przyciągają uwagę i od razu sugerują rodzaj reklamowanych usług. Jednak oprócz tego na ulotce pozostaje sporo miejsca, gdzie można wyeksponować swoje imię i nazwisko albo nazwę firmy i dodać krótki opis usług.

WYCIĄGAMY Z MROKU BÓLU

Wygląd ulotki reklamowej nigdy nie powinien być przypadkowy i w naszej ofercie nigdy nie znajdziesz takiej nieprzemyślanej grafiki. Nasza propozycja dla fizykoterapeuty to z góry ustalona strategia. Kolorystyka nieco nietypowa jak na reklamę, bo można ją uznać za zbyt ciemną. Jednak chodziło o wyeksponowanie świetlistych punktów określających bolesne miejsca pacjenta. Całość to jednocześnie przekaz, że korzystając z twojej wiedzy i umiejętności każdy ma szansę szybko wydostać się z mroku bólu i przykrych ograniczeń ruchowych.

PRZYKUWAJ WZROK DETALEM

Na ulicy, w metrze, w marketach i w innych miejscach, wciąż dostajemy ulotki i zdecydowaną większość wyrzucamy do kosza nawet nie patrząc czego dotyczą. Niestety jest spora szansa, że z ulotką twojej firm będzie tak samo. Trzeba temu zapobiec i sprawić, żeby reklama stała się skuteczna. Zadbaliśmy o to stosując nietypową, ciemną barwę tła, na którym wyraźnie wybijają się świetlne punkty. Ten zabieg sprawia, że konsumenta zainteresuje zawartość ulotki, a to już spory sukces. Prawdopodobnie nie wyrzuci jej do kosza, a schowa do kieszeni.

ULOTKI WSZĘDOBYLSKIE

Można śmiało powiedzieć, że ulotka w formacie DL to reklama wszędobylska. Jest dość mała, więc można ją wręczać i układać dosłownie wszędzie, o ile to dozwolone w danych miejscach. Ulotka w tej opcji to także dość sprytna i efektowna forma podawania informacji i pozyskiwania klientów, bo jej kształt pozwala na zachowanie dobrych proporcji pomiędzy detalami graficznymi i ważnymi informacjami. Nasz drewniany ludzik jest odpowiedniej wielkości, przez co pole tekstowe może zajmować spory obszar, więc treść czyta się wygodnie i szybko.

PROSTA GRAFIKA WYSTARCZY

Jeśli chodzi o rehabilitację to jest ona niezwykle potrzebna i kropka. Jeśli chodzi o frekwencję to pacjenci idą zwykle do gabinetu, który im polecił ktoś inny. I też kropka. Widać od razu, że najważniejsza rola przypada tobie, twojej wiedzy i umiejętnościom. A czy jest tu miejsce na reklamę? Oczywiście, że tak, bo konkurencja nie śpi. Takich gabinetów jest sporo każdej miejscowości i nawet jeśli masz najlepszą opinię w okolicy to warto się promować. Wystarczy chociażby nasza minimalistyczna grafika.

POWINNO BYĆ EFEKTYWNIE

Na rynku są usługi o różnym charakterze, dlatego też i nasze propozycje są mocno zróżnicowane, bo każda branża promuje się inaczej. Dziedzina, w której ty działasz w sumie broni się sama, więc pozornie nie wymaga wielkich zabiegów. To jednak tylko teoria, bo w praktyce sporo się napracowaliśmy, żeby przedstawić ci grafikę, która nie jest być może efektowna, bo też nie musi, ale jest za to bardzo konkretna. Wskazuje na twoje profesjonalne podejście do zawodu i oferowanych zabiegów, a to sprawi, że na pewno będzie skuteczna w budowaniu zaufania u pacjentów.

PRZEKAŻ JAK NAJWIĘCEJ INFORMACJI

Prowadzenie działalności medycznej to nie jest okazja do epatowania ozdobnikami, kolorami i krzykliwą reklamą. Od takich miejsc konsument, a w zasadzie pacjent, oczekuje konkretnej wiedzy i pomocy. Dlatego nasza grafika skupia się wyłącznie na symbolice, która pozwoli szybko skojarzyć ją z medycyną i zainteresować odbiorcę. Aby zainteresowanie zostało przekute w wizytę w placówce, w ślad za kojarzeniem symbolu powinna pójść błyskawiczna informacja, w jakim zakresie zamykają się wasze usługi. Wtedy potencjalny pacjent będzie mógł ją szybko dopasować do swoich potrzeb.

DUŻO MIEJSCA NA WAŻNĄ TREŚĆ

Profesjonalne usługo medyczne kojarzą się nam ze sterylną czystością, fachowym i konkretnym podejściem do każdego zagadnienia medycznego oraz uporządkowaniem. Ulotka z naszą minimalistyczną grafiką z pewnością będzie zapowiedzą takiej jakości obsługi i wysokiego poziomu wiedzy medycznej, a tym samym nadzieją na uzyskanie skutecznej pomocy i poprawę zdrowia. Laska Eskulapa będzie nad wszystkim czuwać, a duża ilość bieli zbuduje wizerunek placówki godnej zaufania i jednocześnie pozwoli na przekazanie dużej ilości informacji.

MINIMALISTYCZNIE, ALE KONKRETNIE

Laska Eskulapa czy inaczej Asklepiosa doczekała się już setek interpretacji graficznych, ale jej powszechność dzięki tym zabiegom stała się szersza i dziś każdy wie, co symbolizuje. Dlatego stworzyliśmy grafikę, która opiera się wyłącznie na owej lasce w bardzo nowoczesnej odsłonie i jest zupełnie wystarczająca, aby przyciągnąć wzrok osób zainteresowanych usługami medycznymi. Ten minimalizm w zakresie detali sprawił, że powstało bardzo duże pole tekstowe, na którym można wpisać nie tylko dane kontaktowe. Wystarczy miejsca także na katalog usług i inne informacje.

REKLAMA JAK OBIETNICA

Ulotka w formacie DL cieszy się od paru lat dużą popularnością, prawdopodobnie dzięki swojemu kompaktowemu kształtowi i możliwości bardziej ekspresyjnego reklamowania swoich usług bądź towarów. Jej poziomy, podłużny format kojarzy się z nowoczesną reklamą, dlatego też w naszej ofercie znajdziesz odpowiedni wzór dla swojego gabinetu. Klienci oczekują od ciebie bieżącej wiedzy medycznej i stałego doskonalenia, ale też modnej, nowoczesnej reklamy, która wyróżnia konkretny gabinet na tle innych punktów.

DOSKONAŁY BALANS GRAFICZNY

Propozycje graficzne, które znajdziecie w naszej ofercie nie mają nigdy przypadkowego wyglądu. Nie inaczej jest w przypadku tego wzoru. Zachowaliśmy dobrą proporcję kolorów, która sprawia, że ulotkę miło się ogląda, ale nie tylko. Na przyjemnym, pastelowym tle powstało duże pole tekstowe, gdzie można umieścić dane kontaktowe gabinetu, zakres usług i np. hasłowe korzyści dla pacjentów. W górnej części mniejsze pole z detalem fotograficznym, który daje jasny komunikat czego można oczekiwać. Harmonijny, skuteczny przekaz.

SPOKÓJ, KTÓRY LECZY

Pastelowe odcienie miętowe, połączone z bielą i beżem powodują, że ulotka budzi zaufanie. Emanuje spokojem, harmonią i zapowiedzią relaksu. I nawet jeśli zabiegi w twoim gabinecie nie mają charakteru relaksacyjnego, wygląd reklamy daje nadzieję na poprawę samopoczucia, komfortu ruchowego i uwolnienia się od bólu kręgosłupa lub mięśni. Ulotka przyciąga uwagę, zwłaszcza osób, które mają takie dolegliwości i poszukują pomocy specjalisty. A widok zrelaksowanej klientki podkreśla możliwości uzyskania pozytywnych efektów.

SKUTECZNA REKLAMA TO TAKŻE SKUTECZNE DZIAŁANIE

Reklamowanie swoich usługi to nie jest działanie bezcelowe. Nawet jeśli generuje niezbyt wysoki koszt, tak jak w przypadku ulotek, to jednak każda firma ma wobec reklamy określone oczekiwania. Zwykle gra toczy się o zwiększenie ilości klientów więc reklama musi być przede wszystkim skuteczna. Grafiki, które spełniają takie wymagania znajdziecie w naszej ofercie, a to jeden z proponowanych wariantów. Połączenie ciekawej odmiany czerwieni i cieniowanej szarości oraz sugestia graficzna sprawią, że ulotka wzbudzi zainteresowanie.

DYNAMICZNA REKLAMA Z WAŻNĄ SUGESTIĄ

Czerwony kolor w reklamie pełni bardzo ważną rolę. Zawsze ostrzega albo sygnalizuje problem bądź jakieś konieczne działanie. Bez używania wykrzykników przekazuje najważniejszą informację. W naszej grafice wykorzystaliśmy ten potencjał, aby wskazać, jaki rodzaj problemów twoja oferta może rozwiązać. Bóle kręgosłupa to poważny problem, a nawiązanie do niego czerwonym obszarem informacyjnym podkręca efekt i przykuwa uwagę. Powstaje swoiste powiązanie pomiędzy problemem, a dostępnym rozwiązaniem.

SKUTECZNA POMOC W BÓLU

Nasza oferta grafik reklamowych, także tych przeznaczonych na ulotki, jest zawsze dopasowana do branży i celu, jaki mają osiągnąć nasi klienci. Nie inaczej jest w przypadku szablonu graficznego dla rehabilitantów. Wiemy, że twoją domeną nie są masaże relaksujące, ty pomagasz w poważnych problemach bólowo-ruchowych. Więc nasza grafika w oryginalny sposób pokazuje problem i, tuż obok, twoje dane kontaktowe. A w głowie obolałego pacjenta pojawia się błyskawiczne skojarzenie i działanie mające na celu ustalenie terminu wizyty.

MODNY FORMAT I CIEKAWA GRAFIKA

Ulotki w pionowym formacie DL są ostatnio bardzo popularne. Ta oryginalna forma prezentacji sprawdza się także w przypadku usług rehabilitacyjnych, ważna jest jednak dobrze dopasowana grafika. W Netprint przygotowaliśmy sporo odpowiednich grafik, a to jedna z propozycji. Zdjęcie profesjonalisty przy pracy buduje zaufanie, duża ilość miejsca pozwala na zapoznanie klientów z zakresem oferowanych usług i technik. Całość ma bardzo nowoczesny wygląd i pozytywnie wpływa na budowanie wizerunku twojego gabinetu.

BO NAJWAŻNIEJSZA JEST DOBRA INFORMACJA

Ulotka reklamowa dla gabinetu rehabilitacji nie może bazować wyłącznie na chwytliwej grafice, to nie ten rodzaj działalności. Tu przede wszystkim ważna jest informacja o zakresie oferty, czyli o tym, w czym możesz pomóc pacjentowi. Nasza dwustronna ulotka oferuje odpowiednią ilość miejsca, dzięki czemu potencjalny klient znajdzie tu ważne informacje oraz kompleksowe dane kontaktowe. Nie zapomnieliśmy także o grafice, która zachęca i buduje profesjonalny wizerunek gabinetu, a dodatkowo wzbudza zaufanie.

ULOTKA REKLAMOWA DLA REHABILITANTA

Ulotka reklamująca usługi medyczne, np. z zakresu rehabilitacji musi spełniać określone wymogi. Powinna mieć grafikę, która jest zapowiedzią profesjonalizmu, więc doskonale sprawdzają się tutaj zdjęcia zawodowca przy pracy. Powinna też mieć miejsce na dane kontaktowe oraz kluczowe informacje o zakresie usług. To wszystko musi być w spokojnej kolorystyce, ponieważ reklama usług medycznych nie powinna krzyczeć i męczyć ostrymi barwami. Nasza grafika spełnia wszystkie te kryteria i gwarantuje zainteresowanie nowych klientów.

MODNA FORMA GRAFICZNA Z INFORMACJĄ

Podłużna forma ulotki w formacie DL jest obecnie bardzo popularna, a dla nas to nowe możliwości w układaniu ciekawych projektów. Tu postawiliśmy na wykorzystanie tej pionowej opcji i postawić na dużą grafikę. Na jednej stronie zajmuje ona połowę obszaru, druga część to dane kontaktowe. Jeśli konsument zechce dowiedzieć się czegoś więcej na temat oferowanych usług, musi odwrócić ulotkę. Tam, w harmonii z przyjętą kolorystyką, możecie zapełnić całe pole litym tekstem lub wymienić usługi w punktach.

PASTELOWY POMYSŁ NA ELEGANCKĄ ULOTKĘ

Kolory pastelowe są bardzo modne, a dodatkowo sprawiają, że drukowane materiały reklamowe są bardzo eleganckie i prestiżowe. Firma, która stawia na kampanię promującą firmę w takich barwach, automatycznie pokazuje, że śledzi najnowsze trendy. To daje gwarancję modnego wyglądu gabinetu, ładnych materiałów reklamowych, ale też znajomości najnowszych technik masażu. Nasza turkusowa grafika na ulotkę z pewnością zbuduje dobry wizerunek twojego nowoczesnego gabinetu i sprawi, że przybędzie nowych klientów.

GARŚĆ INFORMACJI PIĘKNIE PODANA

Co powinna zawierać skuteczna ulotka reklamowa? Z pewnością graficzną sugestię dotyczącą rodzaju działalności reklamodawcy. To pozwala na błyskawiczne skojarzenia i wzbudza zainteresowanie. Ważna jest także treść, która szybko i sprawnie nakreśli, czego można się spodziewać po twoim salonie. I oczywiście niezbędne są dane kontaktowe. Nasza propozycja zawiera wszystkie te elementy, a dodatkowo zostały one podane w otoczeniu modnej kolorystyki i delikatnej, ale bardzo efektownej grafiki.

Pokaż: