Ulotki - Budownictwo
Budujesz domy i remontujesz mieszkania? Masz kilkunastoosobową firmę lub zarządzasz działaniami zgranej ekipy profesjonalistów? A może jesteś złotą rączką – pracującym na własny rachunek majstrem z prawdziwego zdarzenia? Tak? To świetnie! Jeśli pracujesz w branży budowlanej nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś wziął marketing za rogi i samodzielnie zaprojektował profesjonalną ulotkę – idealną wizytówkę reklamującą Twoje usługi!
WSZYSTKO ZGRABNIE SIĘ ZMIEŚCI
Podłużny format ulotki DL wykorzystaliśmy w optymalny sposób, żeby zarówno zapewnić wam odpowiednią ilość miejsca na treść, jak i na detal graficzny, który przyciągnie uwagę klientów. W polu tekstowym na pierwszej stronie zmieści się nazwa firmy i dane kontaktowe, natomiast na drugiej jest miejsce na skrócony opis oferty albo katalog waszych zalet, które zachęcą klientów. W tym formacie poszczególne panele funkcyjne układają się w dość dynamiczny, przyjemny dla oka układ, dzięki czemu reklama prezentuje się bardzo zgrabnie.
DOSKONAŁY PODZIAŁ PROMOCYJNY
Klienci, którzy mają w zamyśle zakup mebli poszukują dwóch rodzajów informacji. To bodźce estetyczne dotyczące wyglądu, stylu i zgodności z modą określonych pozycji meblowych, a także treść, która przybliży im firmę, która je produkuje albo sprzedaje. Jeśli trafią na tą ulotkę, dostaną obie formy przekazu i istnieje spora szansa, że skorzystają z twojej oferty. Jest tu sporo miejsca na zaprezentowanie swojej firmy i bardzo zachęcający panel graficzny, który pokazuje fragment bardzo ciekawej i modnej aranżacji.
EKSPOZYCJA MEBLI I MARKI
W przypadku mebli trudno powiedzieć czy w głowie konsumenta najpierw jest pomysł na zmiany w wystroju wnętrz, a potem poszukiwanie przekazów reklamowych w tym temacie czy też taka ulotka sprawia, że właśnie pojawia się plan metamorfozy salonu albo sypialni. Pewne jest jednak, że w każdej z tych koncepcji twoja reklama zagra ważną rolę, więc jej wygląd nie jest bez znaczenia. Mamy dla ciebie efektowną grafikę, z fragmentem modnej aranżacji, która urzeknie nawet największych estetów i znawców najnowszych trendów.
JAK KAMIENNA PŁYTA
Ulotka w formacie DL mogłaby tutaj być swego rodzaju graficzną wpadką w tym przypadku, bowiem podłużny format mógłby się kojarzyć po prostu z nagrobkową płytą. Jednak w momencie zastosowania paneli tekstowych w dwóch kolorach i białego pola na ekspozycję nazwy firmy, całość nabrała ciekawego i zupełnie uniwersalnego charakteru. Taka reklama pozwoli wam utrwalić swoją markę na rynku i w świadomości konsumentów, a przy tym nie zajmuje dużo miejsca więc jest łatwa w dystrybuowaniu. Kamienne tło sugeruje tematykę i sprawia, że całość jest bardzo stylowa.
W POZIOMIE TEŻ WYGLĄDA DOBRZE
Kamienne płyty z dekoracyjnego surowca mają to do siebie, że wyglądają dobrze w każdym ułożeniu, więc i u nas występują w różnych opcjach. Tym razem pozioma orientacja wzoru na ulotkę reklamową dla zakładu kamieniarskiego. Wygląda trochę jak powiększona wizytówka, jest równie reprezentacyjna, ale daje większe możliwości do przekazania ważnych informacji konsumentom. Zadbaliśmy o białe pole, na którym wyróżnisz nazwę lub swoje nazwisko i szary panel, na którym w stylowy sposób zmieścisz wszystkie ważne informacje.
MODNE SZAROŚCI PRZYCIĄGAJĄ
Pracy kamieniarza nie towarzyszy jakaś wielka paleta barw, ale za to te, które ma do dyspozycji, są wyjątkowe. Mało tego, odkąd do łask wróciły wszelkie kamienne okładziny, a marmur czy granit przestał się kojarzyć wyłącznie z nagrobkami, kamieniarstwo przeżywa renesans. Wykorzystaliśmy ten trend tworząc dla ciebie grafikę reklamową, przy czym jako największy atut występuje tu szary odcień kamiennej płyty. Powodem jest oczywiście panująca obecnie moda na szarości, jako element, który przyciągnie klientów.
DOBRY FORMAT - NOWOCZESNA GRAFIKA
Ulotka w tym formacie pozwala na ciekawe ułożenie elementów grafiki względem pola tekstowego. Całość wygląda zawsze bardzo nowocześnie i dynamicznie, a nasza propozycja graficzna wygląda tutaj wyjątkowo efektownie. Główny detal to ekspozycja twojego logo z użyciem całkiem sporej czcionki. To przykuwa uwagę w pierwszej chwili i skutecznie zostaje w pamięci, a potem zaciekawiony konsument zapoznaje się z treścią. Jeśli nie wyrzucił ulotki do kosza i czyta to znak, że jest zainteresowany tego typu usługami. A nasza grafika ułatwi zapoznanie się z twoją ofertą.
TREŚĆ DOMINUJE, ALE GRAFIKA ZASKAKUJE
Ulotka reklamowa ma przyciągać detalami graficznymi, które wskazują zakres działalności firmy, ale nie tylko. Powinna także nieść dla konsumenta odpowiednią dawkę niezbędnych informacji o zakresie usług. Nasza grafika na ulotkę spełnia obydwa kryteria i sprawnie godzi te dwie kwestie. Ciekawy detal przykuwa uwagę i jest wyjątkowo czytelnym symbolem, a do tego pole tekstowe pozwala na przekazanie wielu ważnych informacji dla potencjalnych klientów. To fuzja idealna, która z pewnością przysporzy ci sporo nowych zleceń.
ZASKOCZ WSZYSTKICH SWOIM PODEJŚCIEM
Każda osoba, której wpadnie w ręce twoja ulotka będzie początkowo lekko zaskoczona. Czym? Pewnie minimalistycznym charakterem i symbolem budynku, który w swoim stylu zupełnie nie przypomina standardowych obiektów z reklam dla tej branży. Zaskoczenie przyniesie także spora ilość czerni. Ale jeśli się nad tym lepiej zastanowić, to takie zaskoczenie przyniesie twojej firmie same korzyści. Przecież to właśnie zaskakujące grafiki najlepiej zapadają w pamięć. A ta dodatkowo wskazuje, że znasz się na modzie, co w zawodzie architekta jest niezbędne.
SKROMNIE, ALE BARDZO KONKRETNIE
Usługi elektryczne mają swoją specyfikę. Potrzebują fachowca z techniczną wiedzą i praktyką, który zajmuje się wyłącznie konkretami. I taka też powinna być reklama przeznaczona dla tej branży, wyważona i nastawiona na możliwie najprostszy przekaz. Taka właśnie jest nasza propozycja graficzna na ulotkę w formacie DL. Jedna strona biała, druga czarna, a ty możesz wybrać jakie informacje będą zawierać. Zadbaj o dobrą ekspozycję nazwy firmy albo twojego imienia i nazwiska, najlepiej wyróżniającą się, dużą czcionką. Podobnym krojem wpis także numer telefonu.
CIEKAWIE PODANE INFORMACJE
To, że ulotka musi zawierać dane kontaktowe i inne informacje, to powszechnie wiadomo. Ale to nie wszystko, bo ulotka ma także ważną rolę marketingową, więc owe dane nie mogą być zwykłą treścią. Muszą mieć ciekawą oprawę, nawet jeśli reklama dotyczy konkretnych technicznych usług i właśnie to znajdziesz w naszej propozycji graficznej. Białe i czarne tło oraz dyskretne elektryczne symbole to odpowiednia oprawa, przy czym pozostaje całkiem sporo miejsca na treść. Można wpisać dodatkowo zakres usług albo zamieścić kod QR kierujący do witryny WWW.
RAZ CIEMNO, RAZ JASNO
Dobrze skonstruowana reklama musi odbiorcę przykuwać jakimś zaskakującym detalem. Coś powinno ją wyróżniać i sprawiać, że przez jakiś czas pozostanie w pamięci konsumenta. Tym razem postawiliśmy na kontrastowe kolory dwóch stron ulotki. Są oczywiście symbole, które pozwalają szybko skojarzyć rodzaj oferty, niemiej to właśnie kolorystyka tła zostanie najlepiej zapamiętana. Potencjalny klient będzie kojarzył ulotkę z biało czarnym tłem, a symbole elektryczne naprowadzą jego pamięć na właściwy tor.
REKLAMUJ SIĘ NOWOCZEŚNIE
Usługi remontowe to twarda, konkretna branża i fachowcy, od których wymaga się sprawności fizycznej i technicznej. Ale tak naprawdę wiele zleceniodawców oczekuje od was także orientacji w panujących trendach modowych, a tym samym konstruktywnych rad, np. w temacie doboru kolorów i nowoczesnych aranżacji. Ulotka w formacie DL, choć nie jest żadną nowością, wciąż jest synonimem reklamy dynamicznej i właśnie nowoczesnej. Jej układ ładnie eksponuje detal graficzny, a i tak pozostaje sporo miejsca na tekst.
PO PROSTU KONKRETNA REKLAMA
Reklamowanie swoich usług zawsze jest potrzebne, nawet jeśli wasz grafik jest zapełniony na długo do przodu. Konkurencja nie śpi, więc musicie być czujni. Wystarczy podstawowa wersja ulotki wyposażona w tematyczną, konkretną grafikę, taką jak nasza propozycja. Sugestywne detale nasuwają automatyczne skojarzenia, a szare tło wskazuje od razu na modowe trendy w zakresie urządzania wnętrz. Do tego jest sporo miejsca na treść, więc można tu umieścić np. zakres usług.
JESZCZE WIĘCEJ MOŻLIWOŚCI
W ofercie dostępne są różne warianty ulotek, tym razem prezentujemy ci opcję pionową. Grafika o dość oszczędnym charakterze, nie ma tu przesytu barw ani krzykliwych detali. Jest za to konkret w postaci naszykowanego sprzętu do malowania, tak jakby ekipa właśnie zbierała się do domu po wykonywaniu usługi. Wokół panuje po prostu modna szarość na ścianach. Ta powierzchnia to jednocześnie doskonałe pole tekstowe, aby podać dane kontaktowe i trochę się pochwalić swoimi atutami oraz żeby przyciągnąć klientów.
CHWILOWA PRZERWA W PRACY?
Nasza grafika wyraźnie pokazuje tematykę, w której osadzona jest twoja oferta. Widać z daleka, że są to szeroko pojęte usługi stolarskie. Dodatkowo detale graficzne sugerują twoją gotowość do pracy, bo ujęcie wygląda na chwilową przerwę w czynnościach. Wszechobecne drewno przywołuje pozytywne skojarzenia, a całość ma bardzo przytulny klimat. Taka ulotka spotka się z bardzo dobrym odbiorem i pozytywnie wpłynie na wizerunek twojej firmy, a tym samym wywoła u potencjalnych klientów chęć do skorzystania z waszych usług i zbuduje zaufanie.
DREWNIANE TŁO – SKUTECZNY PATENT
Skuteczna reklama powinna wyglądać dokładnie tak, jak nasza propozycja ulotki dla firmy stolarskiej lub innej, której oferta opiera się o drewniany surowiec. Oczywiście nie dosłownie, ale poglądowo. My wykorzystaliśmy tutaj drewniane tło i inne detale z tego materiału, bo jak powszechnie wiadomo, budzi on wyłącznie pozytywne odczucia i skojarzenia. Ładnie pachnie, jest naturalny i zdrowy, a przy okazji bardzo trwały i efektownie wygląda. Same zalety, więc i ulotka zostanie odebrana w bardzo dobry sposób.
DREWNO NIE MA DLA WAS TAJEMNIC
Każda ulotka musi mieć dwie warstwy przekazu, a obie są bardzo ważne. Pierwszy to informacja, która musi być wygodnie i czytelnie podana. Konsument szybko się zniechęca, jeśli coś jest nieczytelne. Druga to wizualny przekaz marketingowy, który wskazuje zakres oferty, ale także jasno sugeruje, że w tym obszarze jesteś profesjonalistą. Taka jest nasza propozycja graficzna dla branży stolarskiej. Konsument szybko nabiera zaufania do twojej wiedzy i umiejętności, więc w razie potrzebny skontaktuje się z twoją firmą.
KOMPAKTOWY FORMAT, EFEKTOWNA GRAFIKA
Wzór graficzny i ten format ulotki to kwintesencja nowoczesnej reklamy. W minimalistycznym stylu, z ograniczoną ilością miejsca, kompaktowo, efektownie, ale konkretnie. Nasza grafika daje błyskawiczne skojarzenia, twój profesjonalizm został mocno podkreślony, a betonowe tło dało kapitalne podłoże na wygodne podanie danych kontaktowych oraz opis zakresu usług. Format DL pozwala na ciekawą ekspozycję nazwy firmy albo imienia i nazwiska fachowca, a całość ma bardzo ekspresyjny, nowoczesny charakter.
ŚWIETNA EKSPOZYCJA DANYCH
Nasza grafika dla tzw. „ złotej rączki” bądź montażysty czy instalatora zawiera wiele detali, które przywołują automatycznie skojarzenia, jaki może być zakres oferty. to ważne, bo skuteczna reklama musi budować u odbiorcy właściwe wrażenia. Tylko wtedy przykuje jego uwagę i ma szanse pozostać w jego pamięci. Niemniej jest jeszcze inna ważna rola, którą pełni ulotka i o nią także zadbaliśmy. To czytelnie i ciekawie podanie danych kontaktowych oraz innych, przydatnych informacji. Betonowe tło daje im świetną ekspozycję.
ARSENAŁ PRZYBORÓW JUŻ GOTOWY
Stała gotowość do pracy w twojej branży to wielka zaleta, a nasza grafika właśnie to sugeruje. Na surowym tle czekają naszykowane przyrządy i akcesoria w takiej ilości, że jesteś gotowy na przeróżne warianty i nic cię nie zaskoczy. To kolejna ważna cecha fachowca od napraw, nowych instalacji i montażu różnych rzeczy w budynkach. A że prędzej czy później każdy potrzebuje takiego specjalisty to twoja ulotka powinna trafić do jak najszerszej grupy konsumentów. Większość jej nie wyrzuci tylko zabierze do domu ze zwykłej przezorności.
CZYTELNA, SUGESTYWNA REKLAMA
Kiedy ktoś dostanie na ulicy ulotkę z takim wyglądem, z pewnością nie wyrzuci jej od razu do kosza. Grafika jest delikatna, ale za to bardzo efektowna, tak w szlachetny sposób. I choćby z tego powodu, każdy zerknie i zapozna się ofertą, a to już pierwszy krok do nawiązania kontaktu. Konsument od razu skojarzy, o jakie usługi chodzi i szybko zdecyduje czy ulotka może się przydać. To już drugi krok, który przybliża możliwość zyskania kolejnego klienta. Grafika z marmurem wygląda prestiżowo, a klienci lubią mieć dostęp do towarów z górnej półki.
MARMUR PRZYCIĄGA UWAGĘ
Dziś marmur stał się jednym z bardzo modnych motywów graficznych i ten potencjał często jest wykorzystywany podczas projektowania przeróżnych wydruków ozdobnych. Tym razem jednak nie o to chodziło. Marmur to także od setek lat oznaka bogactwa. Występuje w wielu odmianach, a te najszlachetniejsze i najrzadsze bywają bardzo kosztowne. Dlatego też reklama dla firmy kamieniarskiej z motywem marmuru to strzał w dziesiątkę. Jest efektowna i tworzy prestiżowy klimat wobec oferty, która ją wykorzystuje do promowania swoich usług.
NASTROJOWA, ALE NIE MINOROWA
Stworzenie grafiki reklamowej dla branży kamieniarskiej to dość delikatna i trudna sprawa. Choć firmy kamieniarskie dostają różne zlecenia to jednak najmocniej kojarzone są z produkcją nagrobków cmentarnych. Tyle, że właściciele takich firm niekoniecznie potrzebują reklamy z tym elementem działalności, ponieważ nie chcą tworzyć negatywnych skojarzeń. Każdy, kto jest choć trochę świadomy mechanizmów marketingowych, wie, że trzeba wywoływać pozytywne emocje. Dlatego przedstawiamy grafikę, która jest sugestywna, ale jednocześnie nie nastraja ponuro.