Ulotki - Budownictwo

Budujesz domy i remontujesz mieszkania? Masz kilkunastoosobową firmę lub zarządzasz działaniami zgranej ekipy profesjonalistów? A może jesteś złotą rączką – pracującym na własny rachunek majstrem z prawdziwego zdarzenia? Tak? To świetnie! Jeśli pracujesz w branży budowlanej nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś wziął marketing za rogi i samodzielnie zaprojektował profesjonalną ulotkę – idealną wizytówkę reklamującą Twoje usługi!
Kategorie
Kategorie
Załaduj własny projekt Zleć wykonanie projektu
W naszym serwisie znajdziesz reklamowe fundamenty – gotowe szablony tematycznych ulotek z branży budowlanej. Wybierając konkretny wzór i korzystając z możliwości udostępnionego na stronie kreatora możesz spersonalizować wnętrze ulotki, wzbogacając je o firmowe logo, grafikę i treść.

Tym sposobem, już w kilka chwil, bez pomocy podwykonawców stworzysz ulotkę gotową do odbioru i spełniającą wszystkie wymogi reklamowego BHP.

Nie daj się wyprzedzić konkurencji i zbuduj swój sukces. Zaprojektuj i zamów ulotki dla firmy budowlanej, które wykonamy dla Ciebie w stanie „pod klucz”!

Codziennie mierzysz się z wieloma przeciwnościami losu, trudnościami i konstrukcjami nie do pokonania. Znajdujesz jednak w sobie na tyle siły, by stawić czoła wyzwaniu i pokazać wszystkim, że jak się chce – można dokonać rzeczy niemożliwych. Jesteś mistrzem branży budowlanej, Twoi Klienci wiedzą, że można Ci zaufać. Nie zawodzisz w potrzebie. Czas na wypromowanie usług i przyciągnięcie szerszego grona zainteresowanych. Co powiesz na ulotki?

Nie trzymaj się sztampowych sposobów na promocję swojego biznesu. Reklama jest dźwignią handlu, jednak bez owej dźwigni nie ruszy się do przodu. Jesteś artystą. Nie ważne, czy zajmujesz się wykończeniówką, jesteś murarzem, czy w Twoim interesie jest zaprojektowanie budynków. Siądź przed komputerem i zaprojektuj spersonalizowaną ulotkę. Nasz program zapewnia Ci start – spośród wielu szablonów idealnie pasujących do branży budowlanej, wybierz odpowiedni. Dodaj najpotrzebniejsze informacje na temat Twojej działalności, dane kontaktowe i zamów odpowiednią ilość ulotek. Nie zostawaj w tyle za konkurencją i zbuduj sobie „solidny grunt” na przyszłość.
Czytaj więcej
Pokaż:

ODPOWIEDNIE PROPORCJE

Na rynku można znaleźć różne formaty ulotek, jednak ta cieszy się chyba największym uznaniem. Jej wydłużony kształt pozwala na bardzo dobrą ekspozycję grafiki, która ma zaciekawić odbiorcę oraz danych informacyjnych na polu tekstowym. Nie inaczej jest w przypadku tego szablonu dla firmy remontowej, naprawczej czy budowlanej. Narzędzia stanowiące dekorację i zarazem sugestię tematyki. Są tak położone, że widać je doskonal na t, a mimo to na treść pozostaje całkiem dużo miejsca. Można umieścić tu dużych rozmiarów logo, numer telefonu z użyciem dużej czcionki oraz dane adresowe. My polecamy także skorzystanie z zalet kodu QR.

PO PIERWSZE-ZACIEKAWIĆ

Ulotka nie bez powodu właśnie tak się nazywa, dlatego pracując nad jej wyglądem trzeba się postarać, aby nie uleciała od razu do kosza. Mamy dla ciebie wzór reklamy, która swoim wyglądem zaciekawi każdego, a to pierwszy najważniejszy krok. Potem można liczyć na zapoznanie się z ofertą i zachowanie ulotki na później. Taka sytuacja stwarza nam możliwość przyciągnięcia do siebie kolejnego klienta, który w razie potrzeby nawiąże kontakt. Ten efekt osiągamy kolorami i zupełnie nieprzypadkowym ułożeniem detali, które daje bardzo profesjonalne wrażenie i budzi zaufanie do fachowca. Reklama, która od razu buduje porządny wizerunek firmy.

PREZENTACJA CZĘŚCI ARSENAŁU

Na betonowym tle leżą pedantycznie poukładane narzędzia i akcesoria służące do napraw, remontów itd. Niby nic, a jednak taka ulotka wysyła do odbiorcy wiele informacji. Betonowe tło oraz połączenie szarości z żółtym to dowód, że znacie najnowsze trendy w zakresie urządzania wnętrze. Pokaz fragmentu arsenału swoich przyborów oznacza profesjonalizm w swoim fachu, a ich ułożenie sugeruje dbałość o szczegóły i porządek. Przy okazji grafikę można uznać za bardzo sprytną i pomysłową, bowiem ekspozycja narzędzi jest dość dekoracyjna. Kiedy ulotka ma tyle zalet wtedy nowe zlecenia to tylko kwestia czasu.

REKLAMA Z DOBRYM KLIMATEM

Kiedy ktoś przymierza się do budowy domu albo poważnej przebudowy czy remontu obecnego lokum, szuka firmy, która da mu dobrą cenę za wysoką jakość, ale nie tylko. Wielu klientów chce w takim momencie życia stworzyć wyjątkowe wnętrza i pragnie znaleźć fachowców, którzy rozumieją tą potrzebę. Taka ulotka od razu sugeruje, że jest szansa na spełnienie marzeń, ponieważ emanuje z niej wyjątkowy, przytulny klimat, a jednocześnie spore zrozumienie dla wysmakowanego dizajnu i mody w zakresie urządzania wnętrz.

JAK ULOTKA, TO WŁAŚNIE TAKA

Jeśli chcesz do siebie przyciągnąć klientów, którzy zewsząd są bombardowani ofertami firm z twojej branży, musisz się jakoś wyróżniać na tle innych reklam. Sprawę powinna ułatwić ci ta przytulna, klimatyczna grafika reklamowa na firmową ulotkę. Ciepłe brązy przywodzą na myśl same miłe skojarzenia, a duża ilość żółtego w głównym motywie dekoracyjnym dodaje tu sporo pozytywnej energii. Narzędzia układają się w kształt domu i od razu wiadomo, że mamy do czynienia z firmą budowlaną, ewentualnie remontową.

GRAFICZNY DETAL I SPORO DANYCH

Podłużny kształt ulotek w tym formacie to okazja do ciekawego, bardziej dynamicznego i nowocześniejszego wyeksponowania swojej oferty i wypromowania firmy. W naszej opcji graficznej rozmieściliśmy optymalnie przewodni motyw dekoracyjny, który od razu sugeruje tematykę oferty wraz z polem tekstowym sporych rozmiarów. Dzięki temu ulotka przykuwa uwagę i daje możliwość wygodnego i szybkiego zapoznania się z treścią. Nie ma bałaganu wizualnego, a całość budzi pozytywne emocje. Większość konsumentów zatrzyma ulotkę i być może skorzysta z twojej oferty.

WSZYSTKO ZGRABNIE SIĘ ZMIEŚCI

Podłużny format ulotki DL wykorzystaliśmy w optymalny sposób, żeby zarówno zapewnić wam odpowiednią ilość miejsca na treść, jak i na detal graficzny, który przyciągnie uwagę klientów. W polu tekstowym na pierwszej stronie zmieści się nazwa firmy i dane kontaktowe, natomiast na drugiej jest miejsce na skrócony opis oferty albo katalog waszych zalet, które zachęcą klientów. W tym formacie poszczególne panele funkcyjne układają się w dość dynamiczny, przyjemny dla oka układ, dzięki czemu reklama prezentuje się bardzo zgrabnie.

DOSKONAŁY PODZIAŁ PROMOCYJNY

Klienci, którzy mają w zamyśle zakup mebli poszukują dwóch rodzajów informacji. To bodźce estetyczne dotyczące wyglądu, stylu i zgodności z modą określonych pozycji meblowych, a także treść, która przybliży im firmę, która je produkuje albo sprzedaje. Jeśli trafią na tą ulotkę, dostaną obie formy przekazu i istnieje spora szansa, że skorzystają z twojej oferty. Jest tu sporo miejsca na zaprezentowanie swojej firmy i bardzo zachęcający panel graficzny, który pokazuje fragment bardzo ciekawej i modnej aranżacji.

EKSPOZYCJA MEBLI I MARKI

W przypadku mebli trudno powiedzieć czy w głowie konsumenta najpierw jest pomysł na zmiany w wystroju wnętrz, a potem poszukiwanie przekazów reklamowych w tym temacie czy też taka ulotka sprawia, że właśnie pojawia się plan metamorfozy salonu albo sypialni. Pewne jest jednak, że w każdej z tych koncepcji twoja reklama zagra ważną rolę, więc jej wygląd nie jest bez znaczenia. Mamy dla ciebie efektowną grafikę, z fragmentem modnej aranżacji, która urzeknie nawet największych estetów i znawców najnowszych trendów.

JAK KAMIENNA PŁYTA

Ulotka w formacie DL mogłaby tutaj być swego rodzaju graficzną wpadką w tym przypadku, bowiem podłużny format mógłby się kojarzyć po prostu z nagrobkową płytą. Jednak w momencie zastosowania paneli tekstowych w dwóch kolorach i białego pola na ekspozycję nazwy firmy, całość nabrała ciekawego i zupełnie uniwersalnego charakteru. Taka reklama pozwoli wam utrwalić swoją markę na rynku i w świadomości konsumentów, a przy tym nie zajmuje dużo miejsca więc jest łatwa w dystrybuowaniu. Kamienne tło sugeruje tematykę i sprawia, że całość jest bardzo stylowa.

W POZIOMIE TEŻ WYGLĄDA DOBRZE

Kamienne płyty z dekoracyjnego surowca mają to do siebie, że wyglądają dobrze w każdym ułożeniu, więc i u nas występują w różnych opcjach. Tym razem pozioma orientacja wzoru na ulotkę reklamową dla zakładu kamieniarskiego. Wygląda trochę jak powiększona wizytówka, jest równie reprezentacyjna, ale daje większe możliwości do przekazania ważnych informacji konsumentom. Zadbaliśmy o białe pole, na którym wyróżnisz nazwę lub swoje nazwisko i szary panel, na którym w stylowy sposób zmieścisz wszystkie ważne informacje.

MODNE SZAROŚCI PRZYCIĄGAJĄ

Pracy kamieniarza nie towarzyszy jakaś wielka paleta barw, ale za to te, które ma do dyspozycji, są wyjątkowe. Mało tego, odkąd do łask wróciły wszelkie kamienne okładziny, a marmur czy granit przestał się kojarzyć wyłącznie z nagrobkami, kamieniarstwo przeżywa renesans. Wykorzystaliśmy ten trend tworząc dla ciebie grafikę reklamową, przy czym jako największy atut występuje tu szary odcień kamiennej płyty. Powodem jest oczywiście panująca obecnie moda na szarości, jako element, który przyciągnie klientów.

DOBRY FORMAT - NOWOCZESNA GRAFIKA

Ulotka w tym formacie pozwala na ciekawe ułożenie elementów grafiki względem pola tekstowego. Całość wygląda zawsze bardzo nowocześnie i dynamicznie, a nasza propozycja graficzna wygląda tutaj wyjątkowo efektownie. Główny detal to ekspozycja twojego logo z użyciem całkiem sporej czcionki. To przykuwa uwagę w pierwszej chwili i skutecznie zostaje w pamięci, a potem zaciekawiony konsument zapoznaje się z treścią. Jeśli nie wyrzucił ulotki do kosza i czyta to znak, że jest zainteresowany tego typu usługami. A nasza grafika ułatwi zapoznanie się z twoją ofertą.

TREŚĆ DOMINUJE, ALE GRAFIKA ZASKAKUJE

Ulotka reklamowa ma przyciągać detalami graficznymi, które wskazują zakres działalności firmy, ale nie tylko. Powinna także nieść dla konsumenta odpowiednią dawkę niezbędnych informacji o zakresie usług. Nasza grafika na ulotkę spełnia obydwa kryteria i sprawnie godzi te dwie kwestie. Ciekawy detal przykuwa uwagę i jest wyjątkowo czytelnym symbolem, a do tego pole tekstowe pozwala na przekazanie wielu ważnych informacji dla potencjalnych klientów. To fuzja idealna, która z pewnością przysporzy ci sporo nowych zleceń.

ZASKOCZ WSZYSTKICH SWOIM PODEJŚCIEM

Każda osoba, której wpadnie w ręce twoja ulotka będzie początkowo lekko zaskoczona. Czym? Pewnie minimalistycznym charakterem i symbolem budynku, który w swoim stylu zupełnie nie przypomina standardowych obiektów z reklam dla tej branży. Zaskoczenie przyniesie także spora ilość czerni. Ale jeśli się nad tym lepiej zastanowić, to takie zaskoczenie przyniesie twojej firmie same korzyści. Przecież to właśnie zaskakujące grafiki najlepiej zapadają w pamięć. A ta dodatkowo wskazuje, że znasz się na modzie, co w zawodzie architekta jest niezbędne.

SKROMNIE, ALE BARDZO KONKRETNIE

Usługi elektryczne mają swoją specyfikę. Potrzebują fachowca z techniczną wiedzą i praktyką, który zajmuje się wyłącznie konkretami. I taka też powinna być reklama przeznaczona dla tej branży, wyważona i nastawiona na możliwie najprostszy przekaz. Taka właśnie jest nasza propozycja graficzna na ulotkę w formacie DL. Jedna strona biała, druga czarna, a ty możesz wybrać jakie informacje będą zawierać. Zadbaj o dobrą ekspozycję nazwy firmy albo twojego imienia i nazwiska, najlepiej wyróżniającą się, dużą czcionką. Podobnym krojem wpis także numer telefonu.

CIEKAWIE PODANE INFORMACJE

To, że ulotka musi zawierać dane kontaktowe i inne informacje, to powszechnie wiadomo. Ale to nie wszystko, bo ulotka ma także ważną rolę marketingową, więc owe dane nie mogą być zwykłą treścią. Muszą mieć ciekawą oprawę, nawet jeśli reklama dotyczy konkretnych technicznych usług i właśnie to znajdziesz w naszej propozycji graficznej. Białe i czarne tło oraz dyskretne elektryczne symbole to odpowiednia oprawa, przy czym pozostaje całkiem sporo miejsca na treść. Można wpisać dodatkowo zakres usług albo zamieścić kod QR kierujący do witryny WWW.

RAZ CIEMNO, RAZ JASNO

Dobrze skonstruowana reklama musi odbiorcę przykuwać jakimś zaskakującym detalem. Coś powinno ją wyróżniać i sprawiać, że przez jakiś czas pozostanie w pamięci konsumenta. Tym razem postawiliśmy na kontrastowe kolory dwóch stron ulotki. Są oczywiście symbole, które pozwalają szybko skojarzyć rodzaj oferty, niemiej to właśnie kolorystyka tła zostanie najlepiej zapamiętana. Potencjalny klient będzie kojarzył ulotkę z biało czarnym tłem, a symbole elektryczne naprowadzą jego pamięć na właściwy tor.

REKLAMUJ SIĘ NOWOCZEŚNIE

Usługi remontowe to twarda, konkretna branża i fachowcy, od których wymaga się sprawności fizycznej i technicznej. Ale tak naprawdę wiele zleceniodawców oczekuje od was także orientacji w panujących trendach modowych, a tym samym konstruktywnych rad, np. w temacie doboru kolorów i nowoczesnych aranżacji. Ulotka w formacie DL, choć nie jest żadną nowością, wciąż jest synonimem reklamy dynamicznej i właśnie nowoczesnej. Jej układ ładnie eksponuje detal graficzny, a i tak pozostaje sporo miejsca na tekst.

PO PROSTU KONKRETNA REKLAMA

Reklamowanie swoich usług zawsze jest potrzebne, nawet jeśli wasz grafik jest zapełniony na długo do przodu. Konkurencja nie śpi, więc musicie być czujni. Wystarczy podstawowa wersja ulotki wyposażona w tematyczną, konkretną grafikę, taką jak nasza propozycja. Sugestywne detale nasuwają automatyczne skojarzenia, a szare tło wskazuje od razu na modowe trendy w zakresie urządzania wnętrz. Do tego jest sporo miejsca na treść, więc można tu umieścić np. zakres usług.

JESZCZE WIĘCEJ MOŻLIWOŚCI

W ofercie dostępne są różne warianty ulotek, tym razem prezentujemy ci opcję pionową. Grafika o dość oszczędnym charakterze, nie ma tu przesytu barw ani krzykliwych detali. Jest za to konkret w postaci naszykowanego sprzętu do malowania, tak jakby ekipa właśnie zbierała się do domu po wykonywaniu usługi. Wokół panuje po prostu modna szarość na ścianach. Ta powierzchnia to jednocześnie doskonałe pole tekstowe, aby podać dane kontaktowe i trochę się pochwalić swoimi atutami oraz żeby przyciągnąć klientów.

CHWILOWA PRZERWA W PRACY?

Nasza grafika wyraźnie pokazuje tematykę, w której osadzona jest twoja oferta. Widać z daleka, że są to szeroko pojęte usługi stolarskie. Dodatkowo detale graficzne sugerują twoją gotowość do pracy, bo ujęcie wygląda na chwilową przerwę w czynnościach. Wszechobecne drewno przywołuje pozytywne skojarzenia, a całość ma bardzo przytulny klimat. Taka ulotka spotka się z bardzo dobrym odbiorem i pozytywnie wpłynie na wizerunek twojej firmy, a tym samym wywoła u potencjalnych klientów chęć do skorzystania z waszych usług i zbuduje zaufanie.

DREWNIANE TŁO – SKUTECZNY PATENT

Skuteczna reklama powinna wyglądać dokładnie tak, jak nasza propozycja ulotki dla firmy stolarskiej lub innej, której oferta opiera się o drewniany surowiec. Oczywiście nie dosłownie, ale poglądowo. My wykorzystaliśmy tutaj drewniane tło i inne detale z tego materiału, bo jak powszechnie wiadomo, budzi on wyłącznie pozytywne odczucia i skojarzenia. Ładnie pachnie, jest naturalny i zdrowy, a przy okazji bardzo trwały i efektownie wygląda. Same zalety, więc i ulotka zostanie odebrana w bardzo dobry sposób.

DREWNO NIE MA DLA WAS TAJEMNIC

Każda ulotka musi mieć dwie warstwy przekazu, a obie są bardzo ważne. Pierwszy to informacja, która musi być wygodnie i czytelnie podana. Konsument szybko się zniechęca, jeśli coś jest nieczytelne. Druga to wizualny przekaz marketingowy, który wskazuje zakres oferty, ale także jasno sugeruje, że w tym obszarze jesteś profesjonalistą. Taka jest nasza propozycja graficzna dla branży stolarskiej. Konsument szybko nabiera zaufania do twojej wiedzy i umiejętności, więc w razie potrzebny skontaktuje się z twoją firmą.

Pokaż: