Ulotki - Usługi domowe

Dom to miejsce wypełnione szczęściem i prawdą. Pozwól innym cieszyć się jego blaskiem i zaproponuj swoje usługi za pomocą odpowiedniej ulotki reklamowej.
Kategorie
Kategorie
Załaduj własny projekt Zleć wykonanie projektu
Każdemu z Nas wydaje się, że utrzymanie porządku w domu nie jest rzeczą trudną bądź niezwykłą, jednak wielu nie potrafi poradzić sobie z utrzymaniem czystości. Małe naprawy? Usterki? Ile razy trzeba powtarzać, by mąż w końcu dokręcił cieknący kran bądź krzywą szafkę… Dalej, idź za ciosem i pokaż światu to, co masz do zaoferowania. Wyjątkowa ulotka reklamowa będzie bazą do prawidłowego postrzegania Twojej działalności. Świat stoi przed Tobą otworem, pokaż więc co potrafi zdziałać prawdziwy majster! Jeśli trudnisz się w naprawach, jesteś hydraulikiem, spawaczem, monterem bądź prowadzisz firmę sprzątającą, powinieneś podążać za trendem. Autoprezentacyjna ulotka będzie doskonałym elementem dbającym o Twój PR, jak i renomę, wskaże właściwą drogę poszukującym doskonałej usługi Klientom. Dom to miejsce wypełnione przede wszystkim szczęściem i prawdą – zadbaj o to, by była ona niczym niewzruszona. Wraz z innymi ciesz się blaskiem, który otacza doskonałe podejście do biznesu! Ulotka reklamowa będzie Twoją odpowiedzią na każde pytanie.
Czytaj więcej
Pokaż:

PASTELOWA, ALE INTENSYWNA

Sznurki, kordonki i włóczki widoczne są na zdjęciu na dole, a na górze jest sporo miejsca na treść. Tu najlepiej będzie wyglądało twoje logo, nazwa albo nazwisko i numer telefonu dużą czcionką. A na drugiej stronie nadal pastelowo, ale już motki stanowią zamglone tło. Wciąż jednak masz sporo miejsca na podanie pozostałych danych i innych informacji. Tak prezentuje się nasza grafika na ulotkę w formacie DL dla atelier tworzącego wyroby hand made ze sznurka i innych materiałów. Jeśli to twój obszar działania, spróbuj i zamów. To małe ulotki, które można rozdawać bezpośrednio do rąk konsumentów albo zostawiać w zaprzyjaźnionych punktach usługowych lub sklepach.

OBIECANKI MOTANKI

Dobra reklama powinna zapowiadać tematykę i być jak obietnica najlepszej jakości. Zawsze staramy się tworzyć dla was właśnie takie wzory na ulotki i inne wydruki reklamowe, a nasza propozycja wpisuje się w tą tendencję zupełnie. Pozornie skromne motki włóczki albo sznurka czekają, aż zrodzi się niebanalny pomysł albo pojawi się ciekawe zamówienie. Pastele wskazują na styl twoich prac, ale także na fakt, że wiesz jakie obowiązują ostatnio trendy estetyczne. Umieść tylko na polu tekstowym dane kontaktowe, wyeksponuj nazwę firmy bądź swoje nazwisko, a także opisz w skrócie ofertę. Możesz także zamieścić kod QR, pod którym np. pokażesz wybrane prace

URZEKAMY PASTELAMI

Gusta i preferencje estetyczne konsumentów już dawno uległy zmianom i teraz nie ma konieczności, żeby reklama krzyczała jaskrawymi barwami i natłokiem detali. Dziś równie dobrze na odbiorcę działają spokojne pastele i minimalizm, dlatego też postanowiliśmy z tego skorzystać. Spójrz na tą grafikę, którą proponujemy na twoją ulotkę. Emanuje z niej spokój i pozytywna energia. I choć na zdjęciu nie prezentujemy gotowych wyrobów, to i tak patrząc na ulotkę nabiera się przekonania, że każde twoje cudeńko będzie piękne. Postaw na taki przekaz, a na pewno przyciągniesz sporo klientów, którzy coś kupią albo zamówią.

DOBRA EKSPOZYCJA DANYCH

W obiegowej opinii to biel i inne jasne kolory są uważane za najlepszą ekspozycję dla danych kontaktowych i innych informacji podawanych na wydrukach reklamowych. Tymczasem okazuje się, że białe litery na czarnym tle są o wiele lepiej i czytelniej wyeksponowane, przez co szybciej przykuwają naszą uwagę. Wykorzystaliśmy tę moc i waśnie prezentujemy w postaci grafiki dla firmy sprzątającej. Nie dość, że doskonale zaprezentujesz tutaj swoją markę, to dodatkowo od razu widać czytelny przekaz dotyczący sprzątania.

REKLAMUJ SIĘ NOWOCZEŚNIE

W swojej firmie stosujesz z pewnością nowoczesną chemię i akcesoria do sprzątania, być może szukasz także w Internecie porad dotyczących skutecznym metod usuwania zabrudzeń. Wszystko po to, żeby usługi były świadczone solidnie, szybko, ale także nowocześnie. Czemu więc nie zadbać także o reklamę? Zainwestuj w podłużne ulotki w formacie DL z naszą ciekawą grafiką, a szybko zbudujesz wizerunek firmy, która podąża za trendami i wie, co nowego słychać na rynku. Pamiętaj, pierwsze wrażenie jest najważniejsze! Tak zdobywa się serca klientów.

CZARNE TŁO PRZYKUWA UWAGĘ

Nie ma lepszej metody marketingowej niż przykuwanie uwagi konsumenta. Im ta metoda ma większy zasięg i skuteczność, tym lepsze wyniki sprzedażowe. I niezależnie od wielkości firmy i zakresu usług, trzeba o tym pamiętać. Mamy dla Cebie projekt graficzny na ulotkę, która skutecznie zdobędzie uwagę odbiorców. Z czarnego tła wyłania się odkurzacz, który został punktowo podświetlony niczym gwiazda na scenie. Dane w polu tekstowym podane są za pomocą białych liter, które w tej grafice również wyglądają jakby świeciły.

RAZ ZBLIŻENIE, RAZ DALEKI PLAN

Działając w branży odzieżowej, niezależnie od zakresu, skali czy profilu modowego, warto zainwestować w efektowne wydruki reklamowe, które będą przyciągać klientki. Nasza grafika zabiera je w świat wybiegu dla modelek, które noszą wyjątkowe ubrania i ściągają na siebie całą uwagę. I dobrze, bo kto powiedział, że np. reklama usług krawieckich nie może być wykonana z polotem? Mamy daleki i bliski plan wybiegu, powiewające, lekkie stylizacje i smukłe modelki. Nieco artystyczne i całkiem anonimowe, ale za to mocno zachęcające do skorzystania z usług krawcowej.

ZAPOWIEDŹ TWOJEGO POTENCJAŁU

Każda pracownia krawiecka czy projektowa zna swój potencjał. Wiecie, jakie są wasze umiejętności, wyczucie stylu, wiedza, orientacja w modzie itd. To wszystko sprawia, że pozycje odzieżowe wychodzące spod waszych rąk robią naprawdę dobre wrażenie i mogą być obiektem pożądania wielu kobiet. Brakuje tylko jednego. Reklamy takiej, jak ta, która to pokaże przyszłym klientkom. Która stanie się zapowiedzią tego potencjału i obietnicą powiększenia swojej garderoby o kolejny, efektowny ciuch oraz podkręcenie swoich modowych możliwości.

PROSTO Z WYBIEGU

Jedne klientki mają sprecyzowane oczekiwania, inne liczą na to, że je zaskoczysz, ale w każdym z tych przypadków chcą mieć ubrania, które je poniosą i zauroczą. Do tego potrzebna jest wiedza, umiejętności i wyczucie stylu. Przyda się także nasza reklama, która wyraźnie obiecuje takie efekty i bardzo mocno zachęca klientki, aby sprawdziły co też możesz dla nich wyczarować. Jeśli się sprawdzisz, będą wracać po więcej, ale na razie przyciągnij je wyjątkowymi ulotkami, które łatwo wpadają w oko i motywują do kontaktu.

WYGODNY UKŁAD GRAFIKI I TEKSTU

Ten format ulotki zawsze sprawia, że można w sposób bardziej dynamiczny i interesujący ułożyć tekst względem motywu graficznego. Nasz detal hydrauliczny dzięki temu znajduje się na dole albo na górze, a cała reszta powierzchni może zostać zagospodarowana na treść. Możesz ograniczyć się jedynie do podstawowych danych kontaktowych i wyeksponowania nazwy firmy, ale warto może na drugiej stronie podać zakres usług albo poświęcić ten obszar na umieszczenie kodu QR, który będzie zwierał obszerniejszy opis.

KONKRETNIE I BARDZO SUGESTYWNIE

Rurki, śrubunki i klucz francuski. Mamy już praktycznie komplet i każdy wie, że gdzieś dalej, poza kadrem, kryje się jeszcze on, fachowy hydraulik. Taka grafika działa na potencjalnych klientów bardzo pozytywnie i wywołuje skojarzenia opierające się na zaufaniu oraz korzyści. Dzięki takiej reklamie szybko zbudujesz dobry wizerunek firmy i zyskasz wielu nowych klientów. Zadbaj jedynie o dobrze wyeksponowaną nazwę albo swoje imię i nazwisko, żeby konsumenci mogli je łatwo zapamiętać. A potem już tylko potwierdź obietnicę z reklamy dobrze wykonaną usługą.

FACHOWA REKLAMA I FACHOWIEC W AKCJI

Jeśli chodzi o usługi hydrauliczne, liczą się wyłącznie konkrety. Albo szybkie usunięcie awarii albo fachowe wykonanie nowej instalacji wodnej. Taka też jest nasza propozycja graficzna na ulotkę, bez zbędnych ozdobników, symboli czy przekazów podprogowych. Po prostu hydraulik w akcji, który szybko ocenił sytuację, chwycił za klucz i przystąpił do akcji. Motyw graficzny nie zajmuje jednak całego miejsca, więc pozostaje duże pole tekstowe na dane kontaktowe i ewentualnie krótki zakres usług albo inne przydatne informacje.

DYNAMICZNA PROFESJA I DYNAMICZNA REKLAMA

Ulotka w formacie DL to nie jest już w zasadzie jakaś nowość na rynku wydruków reklamowych, jednak wciąż cieszy się wyjątkowo dużą popularnością. Jej kształt nadaje każdej reklamie dynamiki i nowoczesnego dizajnu, więc i ciebie chcemy przekonać do tego wariantu. Pazura dodaje tutaj nasza grafika czyli ciekawe ujęcie spawacza przy pracy, który skutecznie przykuwa oko. Podłużny kształt ulotki pozwala na dobre wyeksponowanie detalu graficznego i jednocześnie zapewnia duże pole tekstowe, na którym możesz wpisać mnóstwo informacji.

ŚWIETNE PROPORCJE I CHWYTLIWA GRAFIKA

Jeśli myślisz, że usługi spawalnicze nie wymagają reklamy albo, że to uprawiasz fach, który jest za mało reprezentacyjny, to spieszymy skorygować twoją opinię. Rynek usług spawalniczych w ostatnim czasie mocno się rozwinął i widać, że konkurencja nie śpi. Dlatego warto się jakoś wyróżniać, żeby celniej trafiać do klientów i zdobywać nowe zlecenia. A kwestia reprezentacyjności? No cóż, wystarczy tylko spojrzeć na naszą propozycję graficzną. Czy nasz spawacz w akcji nie prezentuje się efektownie? Wygląd profesjonalny, kolorystyka modna, a i miejsca na informacje jest odpowiednio dużo.

DUŻO MIEJSCA NA TREŚĆ I SPAWACZ W AKCJI

Nasza propozycja na ulotkę dla usług spawalniczych to połączenie idealne. Grafika wprost pokazuje fachowca przy pracy bez żadnych symbolicznych odniesień. To twardy fach więc prosty przekaz jest tutaj najbardziej właściwy, a do tego doskonale buduje wizerunku profesjonalisty godnego zaufania, który zna się na swoim fachu i na pewno rzetelnie wykona swoją robotę. Oprócz dosłownej, ale także efektownej grafiki mamy tu sporo wolnego miejsca, na którym można w czytelny sposób podać odpowiednią dawkę danych adresowych i innych informacji.

NOWOCZESNA FIRMA-NOWOCZESNA REKLAMA

Ulotka dl to bardzo popularna forma reklamy. Nie generuje dużych kosztów, a pozwala wypromować swoje usługi lub towary w ciekawy sposób. Jej kształt to możliwość uzyskania atrakcyjnej wizualnie proporcji pomiędzy treścią a grafiką. My umieściliśmy motyw graficzny na dole, dzięki czemu na pierwszy plan wychodzą dane kontaktowe i treść, którą zechcesz przekazać potencjalnym klientom. Nowoczesna reklama dla fachowca, który potrafi usunąć każdą techniczną awarię, ale także wie, jak reklamować swoje usługi.

PREZENTACJA WYPOSAŻENIA W MODNEJ OPRAWIE

W reklamie można się posłużyć symboliką i ciekawymi niedomówieniami albo grą słów, ale są sytuacje, kiedy lepiej sprawdza się prosty, oczywisty przekaz. Ważne, aby w każdym wariacie przekazać to odbiorcy w atrakcyjny sposób. Tworząc grafikę dla fachowca, który potrafi usunąć każdą techniczną usterkę postawiliśmy tym razem na użycie widoku przedmiotów, których używa w pracy. Zadbaliśmy także o oprawę modnej kolorystyki, która skutecznie przykuje wzrok potencjalnego zleceniodawcy w każdym wieku i nakłoni do kontaktu z twoją firmą.

POKAZUJEMY ARSENAŁ I DAJEMY INFORMACJE

Jeśli ktoś sądził, że narzędzia, śrubki i cały ten techniczny arsenał to rzeczy, które nie mają atrakcyjnego wizerunku, zapraszamy do zapoznania się z naszą propozycją graficzną na ulotkę. Te pozorny nieład to przemyślana prezentacja arsenału i jednocześnie sugestia, że fachowiec wiec, co z tym wszystkim zrobić. Do tego pionowa ulotka to większe możliwości tekstowe, więc możesz tu wpisać np. zakres usług albo wyliczyć zalety swojej firmy. A wszystko podane w sugestywnej, ale też bardzo modnej kolorystyce, co dodaje grafice atrakcyjności.

POTRZEBA NICZYM KOŁO ZĘBATE

Dobrze naoliwiona maszyna jest w stanie zapewnić działanie przez długi czas. Jeśli Prowadzisz swoją firmę tak, jak potrafisz najlepiej, powinieneś pomyśleć o odpowiedniej reklamie – co powiesz na ulotkę z motywem zębatek? Magia działania nie opiera się tylko na jednym elemencie. Kooperacja zapewni Tobie wymarzone zwycięstwo. Jeśli prowadzisz zakład usług domowych, trudnisz się naprawami, serwisem bądź jesteś hydraulikiem, powinieneś dążyć za marzeniem. Jesteś już blisko, dodaj sobie animuszu – czas na Ciebie!

SKRACAJĄC DYSTANS DO KLIENTA

Zdajesz sobie sprawę z potrzeby walki o Klienta? Jeśli pragniesz pozostać z nim w stałym kontakcie, zwykła usługa nie wystarczy – czas pomyśleć o odpowiedniej reklamie, która wzmocni Twoją pozycję na rynku. Co powiesz na ulotkę? Doskonała forma przestawienia firmy jest w stanie postawić Cię na odpowiednim miejscu w biznesowym rankingu i pokonać konkurencję. Jeśli zajmujesz się naprawami, jesteś hydraulikiem, serwisantem bądź trudnisz się usługami domowymi, lepiej nie mogłeś trafić – pokaż, jak pracuje się na sprawnych trybikach!

KONTROLOWANY SERWIS, KONTROLOWANY ZYSK

Podstawą dobrze prosperującej firmy są odpowiednio wykwalifikowane zasoby ludzkie, fach i kunszt, którego nie odmówiłby nawet największy rekin biznesu. Jeśli prowadzisz firmę, powinieneś zastanowić się nad odpowiednim elementem promocyjnym. Co powiesz na ulotkę reklamową? Sposób na Klienta może być tylko jeden – należy trafić do niego od razu! Pokaż, na co Cię stać! Jeśli masz pasję, zajmujesz się naprawami, serwisem, usługami domowymi – masz szansę zaistnieć!

WŁAŚCIWE ROZWIĄZANIA PERSONALNE

Marzenia o własnej firmie, która odnosi sukcesy nie muszą być wyłącznie mrzonkami. Wyjątkowa ulotka z motywem osoby z fachem w ręku będzie doskonałym dodatkiem do działalności, którą prowadzisz. Niech każdy, kto potrzebuje fachowca wie, gdzie go szukać. Jeśli jesteś elektrykiem, hydraulikiem bądź monterem Twoja droga właśnie otwiera się przed Tobą. Odnajdź dla siebie właściwe rozwiązanie.

PROFESJONALIZM PRIORYTETOWY

Nie od dziś stawiasz na najwyższą jakość produktu oraz wykonywanych usług, dlatego też masz pewność, że każdy, kto choć raz skorzystał z pomocy Twojej firmy – wróci. Istnieją jednak osoby, które jeszcze nie wiedzą, że mają koło siebie złotą rączkę. Daj im możliwość poznania Cię i zauważenia. Fantastyczna ulotka z motywem reklamowym to przepustka do świata biznesu i podniesienia rangi działalności. Jeśli jesteś hydraulikiem, monterem, elektrykiem bądź mechanikiem – zacznij działać i zmieniać świat na lepsze!

FACH W RĘKU, MAGIA W WARSZTACIE

Właściwe podejście do Klienta może nie tylko wysoko postawić Cię pośród rynkowej konkurencji, ale i sprawić, że zaczniesz postrzegać się przez pryzmat idealnie prowadzonego serwisu. Ulotka z motywem reklamowym będzie Twoją przepustką do świata udanego biznesu. Jeśli jesteś mechanikiem, hydraulikiem, elektrykiem bądź inną złotą rączką, daj się poznać światu i zostaw Klientom ulotkę z informacjami, które na pewno nie jednemu okażą się pomocne w nagłych sytuacjach.

Pokaż: