Ulotki - Zdrowie i Uroda

Zadbaj o swój biznes oraz zdrowie i urodę Klientów! Ulotki znajdujące się w tej kategorii to kwintesencja zawodowego uroku! Działaj i odnoś sukcesy!
Kategorie
Kategorie
Załaduj własny projekt Zleć wykonanie projektu
Tysiące osób stawia na komfort i zadowolenie z usług zdrowotno-kosmetycznych. Nie ma się co dziwić – każdy chce czuć się i wyglądać jak najlepiej. Piękno mamy wypisane na twarzach. Wystarczy niewielki dodatek, by w prosty sposób osiągnąć to, o czym nigdy się nie marzyło. Magia zawarta jest w każdym ruchu nożyczek, odpowiedniej poradzie, wsparciu. Umiłowanie doskonałości może wyjść Nam tylko na dobre. Mając w ręku fach, powinieneś pomyśleć o sposobie na znalezienie złotego środka na promocję swojego biznesu. Wiedz, że jesteś na właściwej drodze. Kategoria „zdrowie i uroda” pozwoli odnaleźć się wielu branżom – wybierz więc odpowiedni motyw ulotki i bez zastanawiania się zacznij podbijać świat! Zawodowy urok? A skąd! To kwestia wyczucia i praktyki. Doskonale wiesz jaka jest recepta na sukces. Osiągniesz go za pomocą swoich myśli i marzeń. Niech dobro Klientów przyświeca Tobie podczas dokonywania wyborów – wszak to przecież o nich toczy się rebelia z pokaźną konkurencją na rynku. Ruszaj do dzieła!
Czytaj więcej
Pokaż:

BŁYSZCZĄCE PIĘKNO

Mała, wąska ulotka, która zajmuje mało miejsca to bardzo przydatne narzędzie marketingowe. Warto ją umieścić w swojej strategii promowania marki. Ze względu na swój kompaktowy kształt jest bardzo praktyczna i nowoczesna, każda grafika wygląda na niej jakby bardziej dynamicznie i efektownie. W przypadku naszej propozycji widać to wyraźnie, króluje tu kolor czarny, a z niego wyłania się na dole piękna modelka ze zjawiskowymi włosami, otoczona blaskiem. Powyżej można przeczytać przydatne informacje na temat oferty i poznać lokalizację salonu.

BLASK PIĘKNYCH WŁOSÓW

Burza pięknych, lśniących loków przyciąga uwagę na żywo, więc czemu nie miałaby zrobić takiego wrażenia na reklamie? To waśnie takie przekonanie było podstawą do stworzenia prezentowanej grafiki na ulotkę i inne wydruki reklamowe. Zdjęcie modelki z efektowną fryzurą, odpowiednio oświetlonej i wyeksponowanej, jest elementem, który przyciąga uwagę, zapada w pamięć i jednocześnie zachęca do wizyty w salonie. Natomiast czarne tło pozwala na elegancką oprawę nazwy firmy, danych oraz opisu oferty. Całość jest bardzo spójna, harmonijna i miła dla oka, a to z pewnością dobrze wpłynie na wizerunek twojej marki.

NAJLEPSZY SPOSÓB NA REKLAMĘ

Salon fryzjerski musi przede wszystkim reklamować się sposób bezpośredni. Oczywiście warto zainwestować w różne formy promocji, ale najważniejsza jest konkretna relacja z potencjalnymi klientami w terenie, a do tego najlepiej nadaje się ulotka. Zadbaliśmy o to, żeby jej wygląd zachwycał, nakłaniał do skorzystania z oferty, budził zaufanie i dawał obietnicę pięknego wyglądu. Na ciemnym tle widać ładnie oświetloną modelkę i jej wspaniałą fryzurę. Ten widok hipnotyzuje, a jednocześnie zapowiada, że w twoim salonie dzieją się wizerunkowe cuda. Jeśli dowiedziesz, że tak jest, klientki będą chętnie wracać na kolejne metamorfozy.

REKLAMUJ SIĘ NOWOCZEŚNIE

Spośród wszystkich formatów ulotek, ten jest najchętniej wybierany, ponieważ zajmuje mało miejsce, a pozwala na bardziej nowoczesne i ciekawsze przedstawienie swojej reklamy. Wystarczy spojrzeć na naszą graficzną propozycję. Na tym formacie prezentuje się wyjątkowo i ma bardzo ekspresyjny przekaz. Położenie detali dekoracyjnych sprawia, że zostaje sporych rozmiarów pole tekstowe, gdzie możesz wyeksponować swoje logo lub nazwisko, dane do kontaktu, krótki opis oferty, a być może nawet kod QR, który będzie zawierał szersze informacje. Reklama nowoczesna, w modnych kolorach, która budzi same dobre skojarzenia.

KOLOROWO I KONTRASTOWO

Pośród ogromu reklam, przekazów, treści i obrazów, którymi są bombardowani konsumenci, warto zachować spokój i umiar. Od jakiegoś już czasu podsuwamy wam pomysły graficzne na wydruki reklamowe, które wygrywają atencję odbiorców dzięki zastosowaniu minimalizmu w zakresie ilości detali dekoracyjnych i kolorów. Mamy dla twojego atelier ciekawą grafikę, gdzie rządzi tylko kontrast i niesamowity odcień różowego. Od pierwszego wejrzenia konsumentka jest zainteresowana tym obrazkiem i chce zapoznać się z ofertą, a przecież właśnie taki sens ma inwestycja w ulotki, prawda? Prosty, ale efektowny i efektywny przekaz.

POKAŻ WYCZUCIE STYLU

Wzór na ulotkę, który ci proponujemy to spora doza minimalizmu, ale w bardzo efektownej postaci. Ten gustowny umiar sprawi, że potencjalne klientki zaciekawi twoja oferta i twoje wyczucie stylu. Na czarnym tle dodaliśmy niewielki detal bazujący na jednym, ale za to bardzo atrakcyjnym kolorze. To hipnotyzujący, różowy pyłek, który bardzo skutecznie przykuwa uwagę odbiorcy. Dodatkowo, wpisując treść na reklamę można do niego spójnie nawiązywać, co podkręci efekt. Taka ulotka spodoba się każdej konsumentce, a przede wszystkim pozostanie w jej pamięci i mocno zachęci ją do sprawdzenia jakie metamorfozy masz do zaoferowania.

OD GÓRY DO DOŁU

Pionowa ulotka w formacie DL to możliwość ułożenia grafiki i treści w ciekawy sposób. W naszej propozycji postanowiliśmy od góry zacząć z przytupem i użyć dużego detalu graficznego. Dłonie z efektownym manicurem skutecznie przykuwają wzrok i od razu sugerują temat reklamy. Kiedy już odbiorcę, czyli potencjalną klientkę, zainteresuje obrazek, w następnej kolejności zapozna się z treścią i prawdopodobnie zachowa ulotkę. Reklama z białym tłem, dodatkiem różu i zdjęciem perfekcyjnej realizacji dobrze działa na kobiece zmysły.

PRZYJEMNIE I CZYTELNIE

Pozioma forma ulotki pozwala na inne rozmieszczenie detali niż ma to miejsce w przypadku pionowego formatu. Zapewniliśmy tutaj ekspozycję dla nazwy twojego salonu albo imienia i nazwiska w sąsiedztwie pięknie zadbanych i ozdobionych dłoni, co od razu tworzy bardzo pozytywne skojarzenia u klientek. Poniżej pozostało wygodne pole tekstowe, gdzie można umieścić jakąś marketingową zachętę. Druga strona to powtórzenie detalu graficznego i jeszcze więcej miejsca na treść. Całość spina białe tło, na które przyjemnie się patrzy.

POKAŻ REALIZACJĘ, PODAJ INFORMACJĘ

W przypadku materiałów reklamowych wszelkich salonów z branży beauty, sprawdza się zwykle określony katalog detali graficznych. Za jeden ze skuteczniejszych można chyba uznać zdjęcia, które pokazują jakąś gotową realizację usługi lub specjalistkę podczas pracy. W tej propozycji wybraliśmy motyw perfekcyjnie wyglądających dłoni po zabiegu manicure, które z pewnością skutecznie skupią na sobie uwagę klientek dbających o wygląd. Detal graficzny podkreśla śnieżnobiałe tło, które z kolei świetnie eksponuje treść informacyjną.

DYNAMIKA REKLAMY I KOLORU

Z jednej strony biel i zabawne kropelki zrobione różowym lakierem. Z drugiej strony również biel i ciekawe nawiązanie tematyczne i kolorystyczne w postaci lakierów z odpowiedniej palety barw. Całość w wygodnym formacie DL, który ma nowoczesnych charakter i cieszy się dużą popularnością. Ulotki w tym układzie prezentują treść i przekaz graficzny w bardzo dynamiczny sposób i uchodzą za najbardziej skuteczne. Może więc skusisz się na taką formę i sprawdzisz czy będzie na stałe narzędziem marketingowym dla twojego salonu?

ZASKAKUJEMY ASYMETRIĄ

Kto powiedział, że ulotka musi mieć wygląd, który wpisuje się w utarte standardy? My chcemy was przekonać, że tą zwykłą, opatrzoną formę można przedstawić w sposób bardziej inspirujący. Lakiery w ułożeniu bocznym i prostopadłej relacji do kierunku tekstu to detal, który mocno przykuwa uwagę i pozostaje w głowie na długo. Są z jednej palety barw, podobnie jak detal graficzny z drugiej strony, co powoduje, że ta niebanalna asymetria jest jednocześnie harmonijna i przyjemna dla oka. Ulotka zaskakuje, ale także zachęca do działania.

INFORMACJA I KOLORY

Chociaż ulotka ma dość małą powierzchnię to jednak stanowi strategiczny punkt w marketingu każdej firmy usługowej. Dla twojego salonu również będzie bardzo przydatna, pod warunkiem, że zostanie wyposażona w odpowiednią grafikę. Proponujemy ciekawy, minimalistyczny wzór. Duża ilość bieli i tym samym bardzo wygodne, sporych rozmiarów, pole tekstowe. Można tu wyróżnić nazwę salonu, podać czytelnie dane, ale dodatkowo informacje o zakresie usług. Natomiast grafika z lakierami w modnych barwach ładnie je podkreśli.

RETRO POŁĄCZONE Z NOWOCZESNOŚCIĄ

Obecne trendy modowe w zakresie grafik reklamowych i okazjonalnych można spokojnie nazwać dobrym, ciekawym okresem. Dlaczego? Bo odmiennie od wcześniejszych tendencji modne są połączenia, które przedtem były ignorowane. Przykładem może być nasza ulotka w formacie DL. Same akcesoria fryzjerskie i szare tło mają charakter retro i przywołują skojarzenia z dawnym salonem fryzjerskim, jednak całość została tak ułożona i wyważona, że ewidentnie widać tu nowoczesne wpływy modowych trendów w grafice reklamowej.

TEN PORZĄDEK MA ZNACZENIE

Modna kolorystyka i silne nawiązanie do stylu retro to obecnie bardzo modna estetyka, ale nasza grafika niesie jeszcze dodatkowy przekaz, który podziała zachęcająco na potencjalnych klientów. Narzędzia i akcesoria są położone asymetrycznie i stanowią tu dekorację, ale warto zwrócić na pedantyczny porządek, który tu panuje. To wybitna sugestia, że usługi są wykonywanie profesjonalnie i rzetelnie, zgodnie ze sztuką i wszelkimi zasadami. Konsument od razu czuje się bezpiecznie i spokojnie, a więc nabiera do was zaufania.

ORYGINALNIE I UNIWERSALNIE

Ulotki reklamowe salonów fryzjerskich wyglądają w ostatnim czasie dość podobnie. Większość z nich reprezentuje styl glamour, a to sprawia, że przyciągają tylko uwagę kobiet. Do niedawna zakładano chyba, że mężczyźni jak potrzebują to sobie gdzieś tam wdepną do fryzjera i nie trzeba ich szczególnie zachęcać. To już nieaktualne, dziś panowie także chcą wyglądać dobrze i modnie, a ta reklama dba o to, żeby ich zachęcić do waszych usług. Jeśli jesteście otwarci na męskie strzyżenie to nasza grafika będzie strzałem w dziesiątkę.

FORMAT DL W STYLU GLAMOUR

Ulotka to bardzo popularna forma reklamy, szczególnie w przypadku działalności o zasięgu lokalnym, ale nie tylko. Zdarza się, że i wielkie koncerny sięgają po ten mały wydruk, który jest potem rozdawany np. w centrach handlowych. Wtedy najczęściej wybierany jest format DL, który uważany jest za najbardziej dynamiczny i nowoczesny przekaz. Dla was wypełniliśmy go specyficzną grafiką, która z jednej strony jest dość minimalistyczna, a z drugiej niesamowicie efektowna i chwytliwa. Na pewno zaciekawi potencjalne klientki i zachęci do skorzystania z waszych usług.

MRUGNIJ ZALOTNIE DO KLIENTEK

Tworząc nową grafikę, która wejdzie w skład naszej oferty wydruków reklamowych, zawsze zastanawiamy się nad efektem, jaki ma przynieść. Twoje potencjalne klientki oczekują, że wyjdą z salonu piękniejsze, a ich metamorfoza będzie się trzymać najmodniejszych trendów. Dlatego ulotka powinna być zapowiedzią takiego efektu. Osiągamy go dzięki użyciu modnego połączenia kolorystycznego, oszczędnej estetyki i wyrazistego symbolu, który jest bardzo sugestywny. Prawda, że to zachęcający wzór?

PIĘKNA ULOTKA DLA PIĘKNYCH DAM

Wiadomo, że do studia wizażu panowie zaglądają bardzo rzadko, dlatego też nasza chwytliwa grafika reklamowa na ulotkę celuje raczej w damskie gusta. A dziewczyny lubią jak jest modnie, efektownie i ładnie. Detal z błyskotkami kontrastuje z bielą, a proporcje sprawiają, że całość jest miła dla oka. Na białym polu tekstowym można spokojnie zamieścić wszystkie dane kontaktowe, przy czym szczególnie polecamy wybór eleganckiego kroku czcionki. Będzie tu ładnym dopełnieniem i gustownym podkreśleniem.

GWARANCJA DOBREJ USŁUGI

Zastanów się czego od ciebie wymagają dotychczasowe klientki i czego mogą oczekiwać nowe? Na pewno umiejętności, ale także orientacji w najmodniejszych trendach. Jednak w tej kwestii wszystko powinno być spójne i dopiero wtedy może być skuteczne. Musisz znać nowoczesne techniki i modę, mieć dobrze urządzony salon i reklamę, która to wszystko pokaże. Postaw na naszą efektowną, trendy grafikę w nowoczesnym i dynamicznym formacie. W ten sposób podkreślisz, że twój salon jest na fali, a klientki mogą liczyć na new look.

FRYZJERSKIE AKCESORIA

Z naszego doświadczenia wynika, że najbardziej skutecznym elementem w reklamie jest zaintrygowanie jej odbiorcy. To można zrobić za pomocą dziwnego detalu, krzykliwej barwy albo tak jak tu, za pomocą asymetrii. Na cielnym tle leżą w pozornym nieładzie narzędzia fryzjerskie, ale pewną część tego obrazka przysłania niesymetrycznie położony panel z tekstem. Odbiorca reklamy próbuje skojarzyć elementy, które są pod spodem, ale jego wzrok przykuwają informacje, które potem zostają w jego pamięci. To specjalny zabieg i zapewniamy, że skuteczny.

PROFESJONALNE USŁUGI FRYZJERSKIE

Tak to już jest, że zdecydowana większość klienteli salonów fryzjerskich to kobiety. Mężczyźni przychodzą w mniejszości i oczekują jedynie szybkiego, sprawnego cięcia. Dziewczyny to co innego. Farbowanie, modelowanie, trwała, balejaż, degażowanie itd. To one są sprawczyniami większości twoich zysków, prawda? Więc skieruj do nich reklamę w stylu glamour, a z radością przyjdą sprawdzić co masz do zaproponowania. Nasza grafika na tyle przykuje kobiecą uwagę i zostanie w głowie, że nawet za jakiś czas klientka sobie o niej przypomni.

ZDROWE BUDOWANIE FORMY

Nasza koncepcja graficzna, która tworzy tą ulotkę opiera się na prostej filozofii. Pokazać środki, które prowadzą do sukcesu. Z grafiki można wszystko wywnioskować, a jednocześnie zyskać nadzieję, że to się może udać. Takie mechanizmy uruchamia żywa kolorystyka, dużo bieli i owoce, które zawsze kojarzą się ze świeżością i lekkością. Nawet hantle nikogo nie zrażą chociaż zwiastują wysiłek. Jeśli tak pokażesz najważniejsze detale działań, które oferujesz, więcej osób zdecyduje się na zmiany w swoim życiu i współpracę z tobą.

MODNA REKLAMA DOBREGO ODŻYWIANIA

Każdy dietetyk czy trener personalny ma do wykonania pracę z klientem, ale też swego rodzaju misję. Stoicie na straży zdrowia, kondycji i dobrego samopoczucia, a w efekcie dłuższego życia dobrej jakości. Musicie to przekazać otoczeniu, żeby zarazić innych tą pasją i chęcią do działania, a nic lepiej w tym nie pomoże jak dobrze skrojona, obiecująca reklama. Ulotka bazuje na wesołej kolorystyce i prostych symbolach. Zdrowe jedzenie i przyrządy do ćwiczeń oraz oczywiście miarka, która ma tutaj rolę motywującą. Ulotka na pewno zachęci wiele osób.

NIECH PRZYJDĄ SPRAWDZIĆ MOŻLIWOŚCI

Wiadomo, że trafiają do ciebie osoby, które chcą zrzucić zbędne kilogramy, zyskać zdrową cerę, lekkość poruszania i ogólnie lepszą kondycję. Czasami trafiają z własnej woli i dość szybko, innych trzeba odrobinę zachęcić i zmotywować. Nasza grafika jest w stanie zapewnić ten pierwszy czynnik. Jest bardzo energetyczna i lekka, przez co sugeruje, że to będzie prosta sprawa. Nic nie zapowiada wyzwań i ciężkich ćwiczeń, ale to dobrze, bo nie zniechęca na samym początku. Natomiast nad znalezieniem motywacji popracujcie już wspólnie.

Pokaż: