Ulotki - Zdrowie i Uroda
Zadbaj o swój biznes oraz zdrowie i urodę Klientów! Ulotki znajdujące się w tej kategorii to kwintesencja zawodowego uroku! Działaj i odnoś sukcesy!
OD GÓRY DO DOŁU
Pionowa ulotka w formacie DL to możliwość ułożenia grafiki i treści w ciekawy sposób. W naszej propozycji postanowiliśmy od góry zacząć z przytupem i użyć dużego detalu graficznego. Dłonie z efektownym manicurem skutecznie przykuwają wzrok i od razu sugerują temat reklamy. Kiedy już odbiorcę, czyli potencjalną klientkę, zainteresuje obrazek, w następnej kolejności zapozna się z treścią i prawdopodobnie zachowa ulotkę. Reklama z białym tłem, dodatkiem różu i zdjęciem perfekcyjnej realizacji dobrze działa na kobiece zmysły.
PRZYJEMNIE I CZYTELNIE
Pozioma forma ulotki pozwala na inne rozmieszczenie detali niż ma to miejsce w przypadku pionowego formatu. Zapewniliśmy tutaj ekspozycję dla nazwy twojego salonu albo imienia i nazwiska w sąsiedztwie pięknie zadbanych i ozdobionych dłoni, co od razu tworzy bardzo pozytywne skojarzenia u klientek. Poniżej pozostało wygodne pole tekstowe, gdzie można umieścić jakąś marketingową zachętę. Druga strona to powtórzenie detalu graficznego i jeszcze więcej miejsca na treść. Całość spina białe tło, na które przyjemnie się patrzy.
POKAŻ REALIZACJĘ, PODAJ INFORMACJĘ
W przypadku materiałów reklamowych wszelkich salonów z branży beauty, sprawdza się zwykle określony katalog detali graficznych. Za jeden ze skuteczniejszych można chyba uznać zdjęcia, które pokazują jakąś gotową realizację usługi lub specjalistkę podczas pracy. W tej propozycji wybraliśmy motyw perfekcyjnie wyglądających dłoni po zabiegu manicure, które z pewnością skutecznie skupią na sobie uwagę klientek dbających o wygląd. Detal graficzny podkreśla śnieżnobiałe tło, które z kolei świetnie eksponuje treść informacyjną.
DYNAMIKA REKLAMY I KOLORU
Z jednej strony biel i zabawne kropelki zrobione różowym lakierem. Z drugiej strony również biel i ciekawe nawiązanie tematyczne i kolorystyczne w postaci lakierów z odpowiedniej palety barw. Całość w wygodnym formacie DL, który ma nowoczesnych charakter i cieszy się dużą popularnością. Ulotki w tym układzie prezentują treść i przekaz graficzny w bardzo dynamiczny sposób i uchodzą za najbardziej skuteczne. Może więc skusisz się na taką formę i sprawdzisz czy będzie na stałe narzędziem marketingowym dla twojego salonu?
ZASKAKUJEMY ASYMETRIĄ
Kto powiedział, że ulotka musi mieć wygląd, który wpisuje się w utarte standardy? My chcemy was przekonać, że tą zwykłą, opatrzoną formę można przedstawić w sposób bardziej inspirujący. Lakiery w ułożeniu bocznym i prostopadłej relacji do kierunku tekstu to detal, który mocno przykuwa uwagę i pozostaje w głowie na długo. Są z jednej palety barw, podobnie jak detal graficzny z drugiej strony, co powoduje, że ta niebanalna asymetria jest jednocześnie harmonijna i przyjemna dla oka. Ulotka zaskakuje, ale także zachęca do działania.
INFORMACJA I KOLORY
Chociaż ulotka ma dość małą powierzchnię to jednak stanowi strategiczny punkt w marketingu każdej firmy usługowej. Dla twojego salonu również będzie bardzo przydatna, pod warunkiem, że zostanie wyposażona w odpowiednią grafikę. Proponujemy ciekawy, minimalistyczny wzór. Duża ilość bieli i tym samym bardzo wygodne, sporych rozmiarów, pole tekstowe. Można tu wyróżnić nazwę salonu, podać czytelnie dane, ale dodatkowo informacje o zakresie usług. Natomiast grafika z lakierami w modnych barwach ładnie je podkreśli.
RETRO POŁĄCZONE Z NOWOCZESNOŚCIĄ
Obecne trendy modowe w zakresie grafik reklamowych i okazjonalnych można spokojnie nazwać dobrym, ciekawym okresem. Dlaczego? Bo odmiennie od wcześniejszych tendencji modne są połączenia, które przedtem były ignorowane. Przykładem może być nasza ulotka w formacie DL. Same akcesoria fryzjerskie i szare tło mają charakter retro i przywołują skojarzenia z dawnym salonem fryzjerskim, jednak całość została tak ułożona i wyważona, że ewidentnie widać tu nowoczesne wpływy modowych trendów w grafice reklamowej.
TEN PORZĄDEK MA ZNACZENIE
Modna kolorystyka i silne nawiązanie do stylu retro to obecnie bardzo modna estetyka, ale nasza grafika niesie jeszcze dodatkowy przekaz, który podziała zachęcająco na potencjalnych klientów. Narzędzia i akcesoria są położone asymetrycznie i stanowią tu dekorację, ale warto zwrócić na pedantyczny porządek, który tu panuje. To wybitna sugestia, że usługi są wykonywanie profesjonalnie i rzetelnie, zgodnie ze sztuką i wszelkimi zasadami. Konsument od razu czuje się bezpiecznie i spokojnie, a więc nabiera do was zaufania.
ORYGINALNIE I UNIWERSALNIE
Ulotki reklamowe salonów fryzjerskich wyglądają w ostatnim czasie dość podobnie. Większość z nich reprezentuje styl glamour, a to sprawia, że przyciągają tylko uwagę kobiet. Do niedawna zakładano chyba, że mężczyźni jak potrzebują to sobie gdzieś tam wdepną do fryzjera i nie trzeba ich szczególnie zachęcać. To już nieaktualne, dziś panowie także chcą wyglądać dobrze i modnie, a ta reklama dba o to, żeby ich zachęcić do waszych usług. Jeśli jesteście otwarci na męskie strzyżenie to nasza grafika będzie strzałem w dziesiątkę.
FORMAT DL W STYLU GLAMOUR
Ulotka to bardzo popularna forma reklamy, szczególnie w przypadku działalności o zasięgu lokalnym, ale nie tylko. Zdarza się, że i wielkie koncerny sięgają po ten mały wydruk, który jest potem rozdawany np. w centrach handlowych. Wtedy najczęściej wybierany jest format DL, który uważany jest za najbardziej dynamiczny i nowoczesny przekaz. Dla was wypełniliśmy go specyficzną grafiką, która z jednej strony jest dość minimalistyczna, a z drugiej niesamowicie efektowna i chwytliwa. Na pewno zaciekawi potencjalne klientki i zachęci do skorzystania z waszych usług.
MRUGNIJ ZALOTNIE DO KLIENTEK
Tworząc nową grafikę, która wejdzie w skład naszej oferty wydruków reklamowych, zawsze zastanawiamy się nad efektem, jaki ma przynieść. Twoje potencjalne klientki oczekują, że wyjdą z salonu piękniejsze, a ich metamorfoza będzie się trzymać najmodniejszych trendów. Dlatego ulotka powinna być zapowiedzią takiego efektu. Osiągamy go dzięki użyciu modnego połączenia kolorystycznego, oszczędnej estetyki i wyrazistego symbolu, który jest bardzo sugestywny. Prawda, że to zachęcający wzór?
PIĘKNA ULOTKA DLA PIĘKNYCH DAM
Wiadomo, że do studia wizażu panowie zaglądają bardzo rzadko, dlatego też nasza chwytliwa grafika reklamowa na ulotkę celuje raczej w damskie gusta. A dziewczyny lubią jak jest modnie, efektownie i ładnie. Detal z błyskotkami kontrastuje z bielą, a proporcje sprawiają, że całość jest miła dla oka. Na białym polu tekstowym można spokojnie zamieścić wszystkie dane kontaktowe, przy czym szczególnie polecamy wybór eleganckiego kroku czcionki. Będzie tu ładnym dopełnieniem i gustownym podkreśleniem.
GWARANCJA DOBREJ USŁUGI
Zastanów się czego od ciebie wymagają dotychczasowe klientki i czego mogą oczekiwać nowe? Na pewno umiejętności, ale także orientacji w najmodniejszych trendach. Jednak w tej kwestii wszystko powinno być spójne i dopiero wtedy może być skuteczne. Musisz znać nowoczesne techniki i modę, mieć dobrze urządzony salon i reklamę, która to wszystko pokaże. Postaw na naszą efektowną, trendy grafikę w nowoczesnym i dynamicznym formacie. W ten sposób podkreślisz, że twój salon jest na fali, a klientki mogą liczyć na new look.
FRYZJERSKIE AKCESORIA
Z naszego doświadczenia wynika, że najbardziej skutecznym elementem w reklamie jest zaintrygowanie jej odbiorcy. To można zrobić za pomocą dziwnego detalu, krzykliwej barwy albo tak jak tu, za pomocą asymetrii. Na cielnym tle leżą w pozornym nieładzie narzędzia fryzjerskie, ale pewną część tego obrazka przysłania niesymetrycznie położony panel z tekstem. Odbiorca reklamy próbuje skojarzyć elementy, które są pod spodem, ale jego wzrok przykuwają informacje, które potem zostają w jego pamięci. To specjalny zabieg i zapewniamy, że skuteczny.
PROFESJONALNE USŁUGI FRYZJERSKIE
Tak to już jest, że zdecydowana większość klienteli salonów fryzjerskich to kobiety. Mężczyźni przychodzą w mniejszości i oczekują jedynie szybkiego, sprawnego cięcia. Dziewczyny to co innego. Farbowanie, modelowanie, trwała, balejaż, degażowanie itd. To one są sprawczyniami większości twoich zysków, prawda? Więc skieruj do nich reklamę w stylu glamour, a z radością przyjdą sprawdzić co masz do zaproponowania. Nasza grafika na tyle przykuje kobiecą uwagę i zostanie w głowie, że nawet za jakiś czas klientka sobie o niej przypomni.
ZDROWE BUDOWANIE FORMY
Nasza koncepcja graficzna, która tworzy tą ulotkę opiera się na prostej filozofii. Pokazać środki, które prowadzą do sukcesu. Z grafiki można wszystko wywnioskować, a jednocześnie zyskać nadzieję, że to się może udać. Takie mechanizmy uruchamia żywa kolorystyka, dużo bieli i owoce, które zawsze kojarzą się ze świeżością i lekkością. Nawet hantle nikogo nie zrażą chociaż zwiastują wysiłek. Jeśli tak pokażesz najważniejsze detale działań, które oferujesz, więcej osób zdecyduje się na zmiany w swoim życiu i współpracę z tobą.
MODNA REKLAMA DOBREGO ODŻYWIANIA
Każdy dietetyk czy trener personalny ma do wykonania pracę z klientem, ale też swego rodzaju misję. Stoicie na straży zdrowia, kondycji i dobrego samopoczucia, a w efekcie dłuższego życia dobrej jakości. Musicie to przekazać otoczeniu, żeby zarazić innych tą pasją i chęcią do działania, a nic lepiej w tym nie pomoże jak dobrze skrojona, obiecująca reklama. Ulotka bazuje na wesołej kolorystyce i prostych symbolach. Zdrowe jedzenie i przyrządy do ćwiczeń oraz oczywiście miarka, która ma tutaj rolę motywującą. Ulotka na pewno zachęci wiele osób.
NIECH PRZYJDĄ SPRAWDZIĆ MOŻLIWOŚCI
Wiadomo, że trafiają do ciebie osoby, które chcą zrzucić zbędne kilogramy, zyskać zdrową cerę, lekkość poruszania i ogólnie lepszą kondycję. Czasami trafiają z własnej woli i dość szybko, innych trzeba odrobinę zachęcić i zmotywować. Nasza grafika jest w stanie zapewnić ten pierwszy czynnik. Jest bardzo energetyczna i lekka, przez co sugeruje, że to będzie prosta sprawa. Nic nie zapowiada wyzwań i ciężkich ćwiczeń, ale to dobrze, bo nie zniechęca na samym początku. Natomiast nad znalezieniem motywacji popracujcie już wspólnie.
POKAZUJESZ NARZĘDZIA I WSKAZUJESZ DROGĘ
Siłownie przeważnie zdominowane przez mężczyzn. Panie zaglądają tam rzadziej z różnych względów. Często słyszy się, że krępuje je ta męska dominacja i sądzą, że to miejsce nie jest dla nich. Jeśli więc chcesz ściągnąć do siebie damską część klienteli musisz zadbać o właściwy przekaz. Stworzyliśmy dla ciebie ulotkę, którą zdobi odpowiednia grafika. Jest kobieca, ale konkretna. Nie ma słodkich kolorów, za to jest efektowny i modny odcień ciemnej czerwieni. Wymowne zdjęcie mówi samo za siebie – czas brać się do roboty dziewczyny!
NAMAWIAJ DO ZDROWEGO STYLU ŻYCIA
W zasadzie wszystkie reklamy klubów fitness czy siłowni opierają się na wizerunkach atletycznie zbudowanych i uśmiechniętych ludzi. Muskulatura, białe zęby, modny ubiór, czyli elementy, które mają stymulować konsumentów i zachęcać do działania czyli regularnych wizyt w siłowni. My jedna stworzyliśmy grafikę, która pokazuje to w nieco innym świetle i być może w tym tkwi jej skuteczność. Owszem, na pierwszym planie jest dobrze zbudowana blondynka, ale nie kusi uśmiechem. Po prostu ćwiczy i intryguje. Klient na ten widok zapragnie sprawdzić skuteczność siłowni.
WSZYSTKO WSKAZUJE NA POPRAWĘ ZDROWIA
Na pierwszym planie ponętna, ale też dobrze zbudowana dziewczyna w trakcie ćwiczeń. W tle wypełniona sprzętem siłownia, jako sugestia miejsca, gdzie taką formę można zdobyć. Ciekawe, modne kolory i kształt ulotki sprawiają, że całość jest bardzo nowoczesna. To ważne, bo przecież twoją grupą docelową są głównie ludzie młodzi, ewentualnie w średnim wieku, a oni cenią sobie dobry design. Ciekawa, modna ulotka jest więc obietnicą siłowni na dobrym poziomie, a każdy lubi ćwiczyć w dobrych warunkach. Po prostu reklama mocno zachęcająca.
ULOTKA W STYLU GLAMOUR
Ulotka w formacie DL ma bardziej dynamiczny wygląd niż ta o klasycznych rozmiarach. Wystarczy tylko wykorzystać tą zaletę i ubrać ją w dobrą grafikę. Wiemy jak to zrobić i przedstawiamy wam kolejny wariant reklamy dla salonu piękności. Wykorzystaliśmy klasyczne połączenie czerni i bieli, ale w nowoczesnych sposób. Ten kontrast pozwolił na wydzielenie sektora informacyjnego i grafiki, która przyciąga wzrok konsumentki i sprawia, że chętnie zapozna się z treścią. Zwróci też uwagę na dobrze wyeksponowane dane kontaktowe.
KONTRASTY DOBRZE SPRAWDZAJĄ SIĘ W REKLAMIE
Połączenie bieli i czerni na ulotce to tzw. pewniak. Kobiece oko potencjalnej klientki wychwyci tą estetykę spośród innych, kolorowych reklam. Na pewno też oszczędna, ale elegancka grafika zapadnie jej pamięć i zdobędzie jej uznanie, bo to modne połączenie kontrastujących kolorów. A kiedy twoja ulotka wywoła już ten efekt, tak naprawdę niewiele będzie was dzielić od kontaktu w postaci wizyty w salonie. Tu już zaczyna się twoje zadanie, aby wygląd gabinetu był spójny z modną, ciekawą grafiką, a poziom usług wysoki.
MRUGAMY ZALOTNIE DO KLIENTEK
Nasza kolejna oferta gotowego szablonu graficznego, który z powodzeniem może reklamować salon kosmetyczny lub upiększający. Niezależnie czy specjalizujesz się w zabiegach pielęgnujących cerę czy jesteś wizażystką i przeprowadzasz kompleksowe metamorfozy, nasza grafika będzie cię dobrze reprezentować. Sugestywna symbolika pozwala zalotnie puścić oko i zachęcić nowe klientki do współpracy. Biało czarna grafika jest jednocześnie elegancka i energetyczna, a to zdecydowanie wróży zadowolenie z twoich usług.