Ulotki - Zdrowie i Uroda

Zadbaj o swój biznes oraz zdrowie i urodę Klientów! Ulotki znajdujące się w tej kategorii to kwintesencja zawodowego uroku! Działaj i odnoś sukcesy!
Kategorie
Kategorie
Załaduj własny projekt Zleć wykonanie projektu
Tysiące osób stawia na komfort i zadowolenie z usług zdrowotno-kosmetycznych. Nie ma się co dziwić – każdy chce czuć się i wyglądać jak najlepiej. Piękno mamy wypisane na twarzach. Wystarczy niewielki dodatek, by w prosty sposób osiągnąć to, o czym nigdy się nie marzyło. Magia zawarta jest w każdym ruchu nożyczek, odpowiedniej poradzie, wsparciu. Umiłowanie doskonałości może wyjść Nam tylko na dobre. Mając w ręku fach, powinieneś pomyśleć o sposobie na znalezienie złotego środka na promocję swojego biznesu. Wiedz, że jesteś na właściwej drodze. Kategoria „zdrowie i uroda” pozwoli odnaleźć się wielu branżom – wybierz więc odpowiedni motyw ulotki i bez zastanawiania się zacznij podbijać świat! Zawodowy urok? A skąd! To kwestia wyczucia i praktyki. Doskonale wiesz jaka jest recepta na sukces. Osiągniesz go za pomocą swoich myśli i marzeń. Niech dobro Klientów przyświeca Tobie podczas dokonywania wyborów – wszak to przecież o nich toczy się rebelia z pokaźną konkurencją na rynku. Ruszaj do dzieła!
Czytaj więcej
Pokaż:

FORMAT DL W STYLU GLAMOUR

Ulotka to bardzo popularna forma reklamy, szczególnie w przypadku działalności o zasięgu lokalnym, ale nie tylko. Zdarza się, że i wielkie koncerny sięgają po ten mały wydruk, który jest potem rozdawany np. w centrach handlowych. Wtedy najczęściej wybierany jest format DL, który uważany jest za najbardziej dynamiczny i nowoczesny przekaz. Dla was wypełniliśmy go specyficzną grafiką, która z jednej strony jest dość minimalistyczna, a z drugiej niesamowicie efektowna i chwytliwa. Na pewno zaciekawi potencjalne klientki i zachęci do skorzystania z waszych usług.

MRUGNIJ ZALOTNIE DO KLIENTEK

Tworząc nową grafikę, która wejdzie w skład naszej oferty wydruków reklamowych, zawsze zastanawiamy się nad efektem, jaki ma przynieść. Twoje potencjalne klientki oczekują, że wyjdą z salonu piękniejsze, a ich metamorfoza będzie się trzymać najmodniejszych trendów. Dlatego ulotka powinna być zapowiedzią takiego efektu. Osiągamy go dzięki użyciu modnego połączenia kolorystycznego, oszczędnej estetyki i wyrazistego symbolu, który jest bardzo sugestywny. Prawda, że to zachęcający wzór?

PIĘKNA ULOTKA DLA PIĘKNYCH DAM

Wiadomo, że do studia wizażu panowie zaglądają bardzo rzadko, dlatego też nasza chwytliwa grafika reklamowa na ulotkę celuje raczej w damskie gusta. A dziewczyny lubią jak jest modnie, efektownie i ładnie. Detal z błyskotkami kontrastuje z bielą, a proporcje sprawiają, że całość jest miła dla oka. Na białym polu tekstowym można spokojnie zamieścić wszystkie dane kontaktowe, przy czym szczególnie polecamy wybór eleganckiego kroku czcionki. Będzie tu ładnym dopełnieniem i gustownym podkreśleniem.

GWARANCJA DOBREJ USŁUGI

Zastanów się czego od ciebie wymagają dotychczasowe klientki i czego mogą oczekiwać nowe? Na pewno umiejętności, ale także orientacji w najmodniejszych trendach. Jednak w tej kwestii wszystko powinno być spójne i dopiero wtedy może być skuteczne. Musisz znać nowoczesne techniki i modę, mieć dobrze urządzony salon i reklamę, która to wszystko pokaże. Postaw na naszą efektowną, trendy grafikę w nowoczesnym i dynamicznym formacie. W ten sposób podkreślisz, że twój salon jest na fali, a klientki mogą liczyć na new look.

FRYZJERSKIE AKCESORIA

Z naszego doświadczenia wynika, że najbardziej skutecznym elementem w reklamie jest zaintrygowanie jej odbiorcy. To można zrobić za pomocą dziwnego detalu, krzykliwej barwy albo tak jak tu, za pomocą asymetrii. Na cielnym tle leżą w pozornym nieładzie narzędzia fryzjerskie, ale pewną część tego obrazka przysłania niesymetrycznie położony panel z tekstem. Odbiorca reklamy próbuje skojarzyć elementy, które są pod spodem, ale jego wzrok przykuwają informacje, które potem zostają w jego pamięci. To specjalny zabieg i zapewniamy, że skuteczny.

PROFESJONALNE USŁUGI FRYZJERSKIE

Tak to już jest, że zdecydowana większość klienteli salonów fryzjerskich to kobiety. Mężczyźni przychodzą w mniejszości i oczekują jedynie szybkiego, sprawnego cięcia. Dziewczyny to co innego. Farbowanie, modelowanie, trwała, balejaż, degażowanie itd. To one są sprawczyniami większości twoich zysków, prawda? Więc skieruj do nich reklamę w stylu glamour, a z radością przyjdą sprawdzić co masz do zaproponowania. Nasza grafika na tyle przykuje kobiecą uwagę i zostanie w głowie, że nawet za jakiś czas klientka sobie o niej przypomni.

ZDROWE BUDOWANIE FORMY

Nasza koncepcja graficzna, która tworzy tą ulotkę opiera się na prostej filozofii. Pokazać środki, które prowadzą do sukcesu. Z grafiki można wszystko wywnioskować, a jednocześnie zyskać nadzieję, że to się może udać. Takie mechanizmy uruchamia żywa kolorystyka, dużo bieli i owoce, które zawsze kojarzą się ze świeżością i lekkością. Nawet hantle nikogo nie zrażą chociaż zwiastują wysiłek. Jeśli tak pokażesz najważniejsze detale działań, które oferujesz, więcej osób zdecyduje się na zmiany w swoim życiu i współpracę z tobą.

MODNA REKLAMA DOBREGO ODŻYWIANIA

Każdy dietetyk czy trener personalny ma do wykonania pracę z klientem, ale też swego rodzaju misję. Stoicie na straży zdrowia, kondycji i dobrego samopoczucia, a w efekcie dłuższego życia dobrej jakości. Musicie to przekazać otoczeniu, żeby zarazić innych tą pasją i chęcią do działania, a nic lepiej w tym nie pomoże jak dobrze skrojona, obiecująca reklama. Ulotka bazuje na wesołej kolorystyce i prostych symbolach. Zdrowe jedzenie i przyrządy do ćwiczeń oraz oczywiście miarka, która ma tutaj rolę motywującą. Ulotka na pewno zachęci wiele osób.

NIECH PRZYJDĄ SPRAWDZIĆ MOŻLIWOŚCI

Wiadomo, że trafiają do ciebie osoby, które chcą zrzucić zbędne kilogramy, zyskać zdrową cerę, lekkość poruszania i ogólnie lepszą kondycję. Czasami trafiają z własnej woli i dość szybko, innych trzeba odrobinę zachęcić i zmotywować. Nasza grafika jest w stanie zapewnić ten pierwszy czynnik. Jest bardzo energetyczna i lekka, przez co sugeruje, że to będzie prosta sprawa. Nic nie zapowiada wyzwań i ciężkich ćwiczeń, ale to dobrze, bo nie zniechęca na samym początku. Natomiast nad znalezieniem motywacji popracujcie już wspólnie.

POKAZUJESZ NARZĘDZIA I WSKAZUJESZ DROGĘ

Siłownie przeważnie zdominowane przez mężczyzn. Panie zaglądają tam rzadziej z różnych względów. Często słyszy się, że krępuje je ta męska dominacja i sądzą, że to miejsce nie jest dla nich. Jeśli więc chcesz ściągnąć do siebie damską część klienteli musisz zadbać o właściwy przekaz. Stworzyliśmy dla ciebie ulotkę, którą zdobi odpowiednia grafika. Jest kobieca, ale konkretna. Nie ma słodkich kolorów, za to jest efektowny i modny odcień ciemnej czerwieni. Wymowne zdjęcie mówi samo za siebie – czas brać się do roboty dziewczyny!

NAMAWIAJ DO ZDROWEGO STYLU ŻYCIA

W zasadzie wszystkie reklamy klubów fitness czy siłowni opierają się na wizerunkach atletycznie zbudowanych i uśmiechniętych ludzi. Muskulatura, białe zęby, modny ubiór, czyli elementy, które mają stymulować konsumentów i zachęcać do działania czyli regularnych wizyt w siłowni. My jedna stworzyliśmy grafikę, która pokazuje to w nieco innym świetle i być może w tym tkwi jej skuteczność. Owszem, na pierwszym planie jest dobrze zbudowana blondynka, ale nie kusi uśmiechem. Po prostu ćwiczy i intryguje. Klient na ten widok zapragnie sprawdzić skuteczność siłowni.

WSZYSTKO WSKAZUJE NA POPRAWĘ ZDROWIA

Na pierwszym planie ponętna, ale też dobrze zbudowana dziewczyna w trakcie ćwiczeń. W tle wypełniona sprzętem siłownia, jako sugestia miejsca, gdzie taką formę można zdobyć. Ciekawe, modne kolory i kształt ulotki sprawiają, że całość jest bardzo nowoczesna. To ważne, bo przecież twoją grupą docelową są głównie ludzie młodzi, ewentualnie w średnim wieku, a oni cenią sobie dobry design. Ciekawa, modna ulotka jest więc obietnicą siłowni na dobrym poziomie, a każdy lubi ćwiczyć w dobrych warunkach. Po prostu reklama mocno zachęcająca.

ULOTKA W STYLU GLAMOUR

Ulotka w formacie DL ma bardziej dynamiczny wygląd niż ta o klasycznych rozmiarach. Wystarczy tylko wykorzystać tą zaletę i ubrać ją w dobrą grafikę. Wiemy jak to zrobić i przedstawiamy wam kolejny wariant reklamy dla salonu piękności. Wykorzystaliśmy klasyczne połączenie czerni i bieli, ale w nowoczesnych sposób. Ten kontrast pozwolił na wydzielenie sektora informacyjnego i grafiki, która przyciąga wzrok konsumentki i sprawia, że chętnie zapozna się z treścią. Zwróci też uwagę na dobrze wyeksponowane dane kontaktowe.

KONTRASTY DOBRZE SPRAWDZAJĄ SIĘ W REKLAMIE

Połączenie bieli i czerni na ulotce to tzw. pewniak. Kobiece oko potencjalnej klientki wychwyci tą estetykę spośród innych, kolorowych reklam. Na pewno też oszczędna, ale elegancka grafika zapadnie jej pamięć i zdobędzie jej uznanie, bo to modne połączenie kontrastujących kolorów. A kiedy twoja ulotka wywoła już ten efekt, tak naprawdę niewiele będzie was dzielić od kontaktu w postaci wizyty w salonie. Tu już zaczyna się twoje zadanie, aby wygląd gabinetu był spójny z modną, ciekawą grafiką, a poziom usług wysoki.

MRUGAMY ZALOTNIE DO KLIENTEK

Nasza kolejna oferta gotowego szablonu graficznego, który z powodzeniem może reklamować salon kosmetyczny lub upiększający. Niezależnie czy specjalizujesz się w zabiegach pielęgnujących cerę czy jesteś wizażystką i przeprowadzasz kompleksowe metamorfozy, nasza grafika będzie cię dobrze reprezentować. Sugestywna symbolika pozwala zalotnie puścić oko i zachęcić nowe klientki do współpracy. Biało czarna grafika jest jednocześnie elegancka i energetyczna, a to zdecydowanie wróży zadowolenie z twoich usług.

ZADBAJ OD ESTETYKĘ I INFORMACJĘ

Ulotka to jedno z tańszych, a przez to bardzo popularnych narzędzi reklamowych, z którym można dotrzeć do bardzo szerokiej rzeszy odbiorców. Można je rozdawać na deptakach i w centrach handlowych, można wykładać na różnych miejscach powszechnego użytku. Wiele z nich niestety ląduje w koszu, ale to nie oznacza, że ich wygląd może być niechlujny lub nijaki. Reklamując branżę beauty należy szczególnie zwracać uwagę na estetykę, a nasza ulotka to zapewnia. Z pewnością zaintryguje odbiorcę i wyląduje w kieszeni.

RÓWNOWAGA GRAFIKI I INFORMACJI

Wszędzie ważna jest równowaga, także w reklamie, a ulotka jest częścią firmowego marketingu, więc i ona powinna być zrównoważona. Konieczny jest mocno sugestywny przekaz graficzny, który nakieruje klienta na odpowiednie działanie, ale ta część nie może dominować. Najważniejsza jest treść, czyli informacje o ofercie salonu w pigułce oraz dobrze widoczne dane kontaktowe. Nasz propozycja to właśnie taki zrównoważony kompromis marketingowy, który ułatwia szybki kontakt, a jednocześnie buduje pozytywne skojarzenia.

ZAPOWIEDŹ PIĘKNEGO WYGLĄDU

Dwustronna ulotka ma tą zaletę, że można na niej umieścić większą ilość informacji. Wiadomo, że w branży beauty każdy salon oferuje większą ilość zabiegów i metod, które chciałby pokrótce przedstawić. Na ulotce musi więc zmieścić się przyciągająca grafika i odpowiednio duże pole na wpisanie treści. Nasz wzór graficzny daje takie możliwości. Zdjęcie modelki o bardzo zadbanym wyglądzie i włosach przyciągających jak magnez ma boczne położenie, co pozwala na umieszczenie sporej dawki tekstu informacyjnego.

DLA CIEBIE I MNIE - STYLIZACJA I CIĘCIE

Piękne i zadbane włosy zawsze kojarzą się z osobami pełnymi wigoru, entuzjazmu i zapału do pracy. Jeśli marzysz, aby Twój zakład fryzjerski, salon zdrowia i urody bądź usługi stylistki zyskały poparcie u Klientów, pokaż się z jak najlepszej strony – fantastyczna ulotka reklamowa z motywem fryzjerskim to idealna kompozycja dla osób, które wiedzą, jak ma wyglądać ich biznes. Świat na Ciebie czeka! Nie siedź w miejscu, bierz się do pracy i zawalcz o miejsce przed wszelką konkurencją!

FALE, LOKI I PROFESJONALNE CIĘCIE

Czym może szczycić się najlepszy stylista, fryzjer bądź zakład usług kosmetycznych w mieście? Szeroką rzeszą Klientów i dobrą opinią – czy mówimy właśnie o Tobie? Niezwykła ulotka reklamowa pozwoli zaistnieć w świecie biznesu osobom, które stawiają swoje pierwsze kroki w branży oraz postawią jak najwyżej mistrza, który ma już swoich stałych Klientów. Zawsze warto walczyć o lepsze jutro – trzymając się tej dewizy, tnijcie z rozmachem i rządźcie w świecie biznesu!

SZTUKA DLA WŁOSA

Posiadasz talent, kunsztu uczyłeś się do najlepszych i nie chcesz marnować tego, co najlepsze. Miłość do zawodu, który wykonujesz i serce, które chcesz ofiarować bliskim to wszystko, co możesz dać. Ulotka z motywem profesjonalnego strzyżenia to doskonały element reklamowy dla osób zajmujących się fryzjerstwem, stylizacją, zdrowiem i urodą oraz wizażem. Spróbuj swoich sił i wyprzedź konkurencję w biegu o lepsze jutro!

MAGIA I KOLOR – DWA BRATANKI

Nic więcej nie będzie Tobie potrzebne, jeśli potrafisz zjednać w sobie kilka elementów i właściwie budować podwaliny swojego sukcesu. Nietuzinkowa i niebanalna ulotka z motywem palety cieni do powiek będzie właściwym środkiem reklamowym dla osób trudniących się makijażem, pracujących w branży kosmetycznej, zajmujących się wizażem, zdrowiem oraz urodą. Znajdź swój złoty środek, by odnaleźć wskazówkę ułatwiającą podążanie drogą sukcesu.

PALETA CIENI DO POWIEK A4-POZIOM

Na czym opiera się magia struktur, barw i kolorów? Niezwykła i niezawodna jednocześnie ulotka reklamowa w prosty sposób pokaże i zademonstruje, jak można zdobyć Klientów i skraść im serca. Pokaż, co potrafisz i wybij się ponad konkurencję. Doskonała ulotka autoprezentacyjna będzie dla Ciebie strzałem w dziesiątkę. Niech magia i wdzięk prostego dodatku stanie się idealnym zwieńczeniem pracy kosmetyczek, wizażystek, właścicieli SPA oraz ośrodków dbających o zdrowie i urodę.

MALOWIDŁA DO MEJ TWARZY

Wiele może się zmienić w życiu, jeśli dokonamy zmian zewnętrznych. Każdy chce być piękny, chce być ceniony i doceniany, chce być zauważalny i znany – Ty pragniesz, by każdy Klient, bez wyjątku, poczuł się wartościowy, poczuł, że może żyć i bez problemów zdobywać świat. Jeśli zajmujesz się prowadzeniem salonu kosmetycznego, jesteś wizażystką bądź pracujesz w pionie świata SPA, zdrowia i urody, ulotka reklamowa z motywem palety cieni będzie idealnym elementem promującym Twoją działalność. Spróbujesz?

Pokaż: