Ulotki online Strona 33

Pokaż:

KLASYCZNA FORMA I STOSOWANA KOLORYSTYKA

Tekst na dwóch stronach, miejsce na dwie ilustracje na stronie drugiej, komunikatywny znak graficzny (pralka) oraz wyróżnione dane adresowe firmy (trzy osobne pola w dolnej części ulotki) – to najważniejsze zalety tego projektu. Stonowana kolorystyka nie rozprasza klienta, pozwalając mu skupić się na treści.

KOLORY, KTÓRE PRZYKUWAJĄ UWAGĘ

Ulotka dedykowana firmom świadczącym usługi w zakresie naprawy i sprzedaży sprzętów RTV i AGD. Wyraziste kolory wyróżniają ją spośród innych ofert. Komunikatywna grafika od razu odnosi do branży, a niewielkie rozmiary ulotki zachęcają do przechowywania jej w domu „na wszelki wypadek”. Gdy dochodzi do awarii – klient wie, że należy znaleźć różową ulotkę i zadzwonić do Państwa firmy.

DUŻA CZERWONA CEGŁA NA BIAŁYM TLE

Pionowa, dwustronna ulotka o klasycznej formie. Wzór przeznaczony dla firm zajmujących się sprzedażą materiałów budowlanych. Ulotka zwraca uwagę zarówno kolorystyką (biel i ceglana czerwień), jak i przejrzystą formą – jest w niej miejsce zarówno na tekst przedstawiający firmę i jej ofertę, jak i na obraz.

OBRAZ, KTÓRY MÓWI WSZYSTKO - NATURA

Ulotka w klasycznej formie (pionowy układ, format DL) przeznaczona do promowania gospodarstw agroturystycznych oraz firm zajmujących się sprzedażą produktów ekologicznych. Z tego projektu mogą skorzystać również sklepy ze zdrową żywnością, które chciałyby przedstawić swoją ofertę okolicznym mieszkańcom.

REPERTUAR JEDYNY W SWOIM RODZAJU

Grafika (patefon) umieszczona na ulotce od razu budzi skojarzenia z DJem, wodzirejem czy orkiestrą weselną. Z projektu może skorzystać każdy, kto muzyką i śpiewem zarabia na życie. Druk ma klasyczną formę połączoną z oryginalnym układem treści – jeden łam na stronie głównej, dwa łamy w dwóch kolumnach na stronie drugiej. Na końcu każdej kolumny tekstu znajduje się miejsce na zdjęcie.

IDEALNA DLA BRANŻY FOTOGRAFICZNEJ

Ulotka adresowana do firm z branży fotograficznej. Klasyczna forma, spokojne kolory, zdjęcie dziecka wyróżniające ulotkę spośród innych, podobnych ofert to niewątpliwe zalety tego projektu. Przejrzysty układ treści, graficznie wyróżnione dane kontaktowe, miejsce na tekst (opis firmy, prezentacja oferty) sprawiają, że ulotka ta idealnie pasuje do promowania wszelkiego rodzaju firm z branży fotograficznej.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie? Design Zleć wykonanie indywidualnego projektu

Pokaż: