Ulotki online Strona 3

Pokaż:

DOBRZE PODANE INFORMACJE

Informację o tym, jakie oferujesz usługi można wysyłać w otoczenie na różne sposoby, ale zawsze warto je dostosować do specyfiki swojego działania. Dla ciebie mamy ulotkę DL, niewielki i kompaktowy wydruk reklamowy, który zmieści się dosłownie wszędzie i który odbiorca może sobie podjąć dość dyskretnie. Grafika, którą przedstawiamy doskonale pasuje do charakteru twoich usług oraz do nieco specyficznej sytuacji, a jednocześnie jest bardzo zachęcająca i szybko buduje zaufanie do specjalisty. Sugestywna grafika od razu naprowadza na temat oferty.

ZACHĘCAJĄCO I FACHOWO

Specyfika usług, które proponujesz swoim klientom wymaga specjalnego podejścia do kontaktów międzyludzkich, w tym także do reklamy. To ona, jako pierwsza stymuluje odbiorcę do kontaktu ze specjalistą albo powoduje, że rezygnuje on z pomocy. Mamy dla ciebie specjalną grafikę, która z jednej strony zachęca kolorem i stylem, a z drugiej jest zapowiedzią pełnego profesjonalizmu. Może to być przesłanka, która zaważy na wyborze twojego gabinetu, bowiem osoba poszukująca terapii musi od samego początku czuć się bezpiecznie.

W PIĘKNYM, KOJĄCYM TURKUSIE

Ulotka, która będzie reprezentować twój gabinet, pracownię czy mini klinikę dla osób potrzebujących opieki psychologicznej, bazuje przede wszystkim na wyjątkowym tle. Zastosowaliśmy tutaj wyjątkowy odcień turkusu, który przykuwa uwagę, ale jednocześnie jest bardzo spokojny. Na tym tle pojawiła się lekka, ażurowa grafika, która bardzo skutecznie sugeruje rodzaj oferowanej usługi, a jednocześnie budzi u potencjalnego klienta pozytywne skojarzenie. Zachęca do pierwszego kontaktu, a przecież to bardzo ważne w przypadku jakichkolwiek problemów na podłożu psychicznym.

ROMANTYCZNE ZACHĘCANIE

Każda branża ma swoją specyfikę, którą warto wykorzystać tworząc szablony graficzne dla materiałów reklamowych. Przede wszystkim trzeba brać pod uwagę preferencje odbiorcy końcowego czyli potencjalnego klienta. I jeśli tym odbiorcą mają być przede wszystkim kobiety, to należy wspiąć się na wyżyny estetyki. Nasza ulotka spełnia ten wymóg. Jest jednocześnie piękna, kobieca i zachęcająca. To grafika uniwersalna, która będzie pasować do wielu rodzajów produktów i usług skierowanych do kobiet. Dlaczego? Bo trafi do nich pastelowym urokiem.

PO PROSTU PIĘKNA ULOTKA

Ulotki w tym podłużnym formacie mają kilka zalet. Są dość wygodne dzięki swoim kompaktowym rozmiarom, dlatego można je układać nawet na małych parapetach w zaprzyjaźnionych sklepach czy punktach usługowych. Ale dodatkowo, ich kształt sprawia, że większość wzorów prezentuje się w tym formacie o wiele nowocześniej i dynamiczniej. Spójrz na ten wariant graficzny i porównaj z innymi pozycjami z tego projektu. Niby to samo, a prezentuje się wyjątkowo atrakcyjnie. Dodaj tylko nazwę firmy, dane kontaktowe i garść informacji o ofercie, a zyskasz piękną i skuteczną reklamę.

PASTELOWO, ALE SKUTECZNIE

Wygląd swojej reklamy warto zawsze dopasować do profilu działalności. Wiadomo, że innej estetyki potrzebuje branża budowlana, innej kancelaria, a jeszcze innej np. biuro turystyczne. Jeśli jednak prowadzisz firmę, która świadczy usługi artystyczne, kosmetyczne czy sprzedaż kwiatów to z pewnością możesz oprzeć swoją kampanię reklamową na tych uroczych pastelach. Są delikatne, prawie niewidoczne, ale ich uroda sprawia, że ulotka zrobi duże wrażenie, zwłaszcza na paniach. Jeśli więc twoja oferta jest głównie skierowana do nich, możesz mieć pewność, że ta grafika będzie skuteczną zachętą.

DOBRA, EFEKTOWNA REKLAMA

Wiemy, że prowadzisz poważną firmę transportową, która przewozi duże i drogie ładunki. Nie musisz stosować żadnych sprytnych zabiegów marketingowych, bo za tobą stoi jakość, solidność, sumienność, wiedza, punktualność i inne cechy, które składają się pełny profesjonalizm. Dlatego, do kompletu, proponujemy ci konkretną, skuteczną reklamę w postaci ulotki DL. Ciekawy format, na którym główną role gra ciężarówka, a zaraz potem logo twojej firmy to z pewnością dobre narzędzie do zdobywania kolejnych zleceń.

DOBRE PROPORCJE, HARMONIA BARW

Dla firmy przewożącej towary, która działa na mocno konkurencyjnym rynku, konieczna jest dobra polityka reklamowa. Jej trzonem musi być koniecznie efektowna grafika na wszelkich materiałach promocyjnych i my taką mamy. Ten szablon jest dedykowany waszej branży i specjalnie opracowany. Na ulotce mamy bardzo dobre proporcje motywu przewodniego i pól tekstowych. Ciężarówka, choć duża, nie dominuje całości, ale za to przyciąga uwagę. A w polach tekstowych można dobrze wyeksponować dane, nazwę firmy i np. zakres usług.

WRĘCZAJ ULOTKI Z DUMĄ

Reklama powinna być chwytliwa, czyli przykuwać uwagę i powodować, że zlecenia posypią się jak z rękawa. Ale ważne jest także, żeby reklama była spójna z profilem firmy, twoim stylem działania i twoim gustem. Dlaczego? Bo im lepiej jest dopasowana do ciebie, tym bardziej wiarygodny jest jej przekaz. I wtedy dystrybuujesz materiały reklamowe z autentycznym przekonaniem i wyraźną szczerością. Konsumenci to wyczuwają i szybko nabierają zaufania. Więc sprawdź czy nasza grafika to coś, co do ciebie przemawia.

REKLAMA Z DOBRYM KLIMATEM

Kiedy ktoś przymierza się do budowy domu albo poważnej przebudowy czy remontu obecnego lokum, szuka firmy, która da mu dobrą cenę za wysoką jakość, ale nie tylko. Wielu klientów chce w takim momencie życia stworzyć wyjątkowe wnętrza i pragnie znaleźć fachowców, którzy rozumieją tą potrzebę. Taka ulotka od razu sugeruje, że jest szansa na spełnienie marzeń, ponieważ emanuje z niej wyjątkowy, przytulny klimat, a jednocześnie spore zrozumienie dla wysmakowanego dizajnu i mody w zakresie urządzania wnętrz.

JAK ULOTKA, TO WŁAŚNIE TAKA

Jeśli chcesz do siebie przyciągnąć klientów, którzy zewsząd są bombardowani ofertami firm z twojej branży, musisz się jakoś wyróżniać na tle innych reklam. Sprawę powinna ułatwić ci ta przytulna, klimatyczna grafika reklamowa na firmową ulotkę. Ciepłe brązy przywodzą na myśl same miłe skojarzenia, a duża ilość żółtego w głównym motywie dekoracyjnym dodaje tu sporo pozytywnej energii. Narzędzia układają się w kształt domu i od razu wiadomo, że mamy do czynienia z firmą budowlaną, ewentualnie remontową.

GRAFICZNY DETAL I SPORO DANYCH

Podłużny kształt ulotek w tym formacie to okazja do ciekawego, bardziej dynamicznego i nowocześniejszego wyeksponowania swojej oferty i wypromowania firmy. W naszej opcji graficznej rozmieściliśmy optymalnie przewodni motyw dekoracyjny, który od razu sugeruje tematykę oferty wraz z polem tekstowym sporych rozmiarów. Dzięki temu ulotka przykuwa uwagę i daje możliwość wygodnego i szybkiego zapoznania się z treścią. Nie ma bałaganu wizualnego, a całość budzi pozytywne emocje. Większość konsumentów zatrzyma ulotkę i być może skorzysta z twojej oferty.

WSZYSTKO SIĘ ZMIEŚCIŁO

Niby tylko mała, pionowa ulotka, a ile się na niej potrafi zmieścić! Tak układamy opracowywane dla was grafiki, żeby reklama zawierała wszystko czego trzeba. Jest więc przewodni motyw graficzny, który od razu naprowadza konsumenta na usługi finansowe, a do tego całkiem sporo miejsca na zaprezentowania swojej marki i czytelne podanie danych kontaktowych. Natomiast na drugiej stronie można umieścić listę usług, motto firmy albo wyliczyć jej zalety. Niby na pierwszy rzut oka niewiele miejsca, a wszystko się zgrabnie zmieściło.

DOBRE TŁO NA GARŚĆ INFORMACJI

Kiedy konsument dostaje do ręki ulotkę firmy ubezpieczeniowej to w zasadzie może mieć dwa rodzaje reakcji. Albo wyrzuca ją do kosza, bo zupełnie nie potrzebuje usług tego typu albo przeciwnie, czyta z zainteresowaniem. Ten drugi przypadek interesuje cię szczególnie, zadbaj więc, aby w ręce potencjalnego klienta trafiła dobrze skonstruowana ulotka. Tu mamy dla ciebie szablon z doskonałym balansem pomiędzy detalami graficznymi a polem tekstowym. Dzięki takiemu ułożeniu możesz na ulotce wyeksponować nazwę firmy, podać dane kontaktowe i np. katalog usług.

HARMONIA I ŁAD CZYLI BUDUJEMY ZAUFANIE

Każda proponowana przez nas grafika, którą dedykujemy konkretnej branży, jest zawsze dopasowana pod kątem jej specyfiki. Dlatego też ulotka dla firmy ubezpieczeniowej nie mogła prezentować się inaczej. Mamy tu spokoje tło i dobrze wpasowany motyw dekorujący i jednocześnie powodujący właściwe skojarzenia. Kostki poukładane w piramidę sugerują pewien ład, a to z kolei skutecznie zbuduje zaufanie do twoich usług finansowych. Duża ilość miejsca pozwala na zaprezentowanie danych informacyjnych, ale także oferty w pigułce.

REKLAMUJ SIĘ DYNAMICZNIE I EFEKTOWNIE

Ulotka w tym formacie zawsze sprawia, że każda grafika reklamowa wygląda jakoś bardziej dynamicznie i nowocześnie. Oprócz tego zajmuje mało miejsca, więc łatwiej jest zostawić jakąś ilość np. w zaprzyjaźnionym sklepie, punkcie usługowym albo na klatce w bloku. Twoja grafika z charakterną bryką będzie wszędzie tam przykuwać uwagę i ulotki z pewnością będą szybko znikać, więc chyba warto zamówić od razu większą ilość. Zadbaliśmy o bardzo efektowny i sugestywny wygląd, ty zadbaj tylko o skuteczną dystrybucję.

TO ULOTKA Z CHARAKTEREM

Działanie w branży motoryzacyjnej nie jest łatwe ze względu na bardzo dużą konkurencyjność. Nie trzeba jednak odpuszczać, bo właścicieli pojazdów jest wielu więc i popyt na usługi zawsze będzie duży. Trzeba jedynie wyróżnić się w tym tłumie za pomocą efektownej reklamy. Co powiesz na tą stylową ulotką, z której łypie reflektorami charakterna bryka? Całość bardzo spójna, sporo miejsca na nazwę firmy i dane kontaktowe, a przewodni motyw graficzny sprawnie naprowadza na tematykę oferty i zachęca do skorzystania z niej.

LOGO, DANE KONTAKTOWE I TEN „PAZUR”

Mamy tu wszystkie elementy obowiązkowe dla skutecznie działającej reklamy. Jest dobra ekspozycja dla nazwy firmy, jest modny dizajn i kolorystyka, a do tego jest również atrakcyjny motyw graficzny, który przyciąga wzrok i zapada w pamięć. Jeśli więc nasza grafika to wręcz szkolny przykład reklamy idealnej to nie pozostaje nic innego jak wybrać ten wzór, wczytać logo lub wpisać nazwę firmy, a potem dane kontaktowe. Podaj także krótki zakres usług lub twoje hasło reklamowe albo kod QR, pod którym schowany będzie szeroki opis oferty.

WYPROMUJ SWOJE LOGO

Ta mała ulotka ma w sobie sporą moc promocyjną, którą zawdzięcza swojemu formatowi. Jest podłużna i wąska, dlatego wszelkie detale grafiki są na niej ułożone w zupełnie inny sposób niż na pozostałych formatach reklamowych. Sprawdź jak prezentuje się ulotka DL opracowana specjalnie dla twojej pasieki. Na samej górze można kapitalnie wyeksponować logo, nazwę gospodarstwa albo po prostu twoje imię i nazwisko z użyciem dużego rozmiaru czcionki. To sprawi, że klienci szybko zapamiętają markę. Identyfikację wzmocni także energetyczny kolor tła.

AUTOMATYCZNE SKOJARZENIA

Skuteczna reklama, zwłaszcza w przypadku ulotek, powinna być bardzo intuicyjna. Tylko w ten sposób można przykuć uwagę odbiorcy na tyle, żeby nie wyrzucił ulotki zaraz po jej otrzymaniu. Nasz wzór ma przepotężny atut w postaci ciekawej barwy na całej powierzchni. Ta głęboka, miodowa żółć potrafi zahipnotyzować każdego. Do tego kilka drobnych pszczół spacerujących po plastrze miodu i już mamy zaciekawienie tematyką oraz ofertą. Nie musisz wiele robić, po prostu wybierz tą grafikę, dodaj swoją nazwę i dane kontaktowe, a potem złóż zamówienie.

PRZYCIĄGAMY MIODOWYM KLIMATEM

Ta ulotka zainteresuje każdego. Przyciąga uwagę klimatyczną, słoneczną kolorystyką i od razu czuć tutaj pozytywną energię. Spod żółtego tła wyłania się na części grafiki kawałek plastra miodu i kilka pszczół, co budzi zainteresowanie u każdego odbiorcy. Temat pozyskiwania miodu i innych produktów od pszczół wciąż stanowi pewnego rodzaju wiedzę tajemną, która nie jest powszechnie znana. Z taką grafiką sprawisz, że każdy choć przez chwilę rzuci okiem na ulotkę, być może schowa ją do kieszeni, a w niedługim czasie nabierze ochoty na twoje produkty.

BŁĘKIT, KTÓRY PRZYCIĄGA

Ulotka w tym formacie i w tej odsłonie graficznej ma kilka zalet i praktycznie żadnej wady. Najwięcej miejsca zajmuje błękitne niebo, które ma mocno przyciągać uwagę i jest w tym bardzo skuteczne. Przemierzając ten błękit docieramy do dolnej części grafiki, gdzie wszystko staje się jasne. Konsument nie musi się domyślać, przekaz jest oczywisty. A przy okazji, duża niebieska przestrzeń jest doskonałym tłem dla eksponowania nazwy firmy i danych kontaktowych. Na drugiej stronie ulotki zmieści się natomiast firmowe motto albo mały katalog usług.

INFORMACJE ZAWIESZONE W POWIETRZU

Dobra reklama opiera się na odpowiednich sugestiach, dlatego zanim się zdecydujesz na wybór właściwej grafiki, która będzie promowała twoją działalność, zastanów się nad swoimi priorytetami. Jeśli więc mocno wierzysz, że twoje usługi z dziedziny alternatywnych źródeł energii mogą zmienić nasze środowisko na czystsze i bardziej przyjazne, spróbuj to pokazać na swojej ulotce. Z naszą propozycją to możliwe, konsumenci szybko zauważą ten przekaz i nabiorą zaufania do podanych w ten sposób informacji, które po prostu wiszą w przejrzystym, czystym powietrzu.

CIEKAWE PROPORCJE DETALI

Ulotka w formacie poziomym z grafiką pełną nieba znacznie różni się od tradycyjnej ulotki, ponieważ naturalnie wymusza inne ułożenie i proporcję detali. Teraz panele i wiatraki nie widnieją na dole, zdominowane przez niebo, a stanowią równorzędny i równoprawny element przestrzeni. Te zupełnie odmienne proporcje oferują inną, ciekawą harmonię i potencjał dla efektownego wyeksponowania nazwy firmy, danych kontaktowych i np. krótkiego katalogu usług czy zakresu oferowanych prac. Dobry i dobrze podany przekaz ideowy oraz reklamowy.

Pokaż: