Ulotki online Strona 3

Pokaż:

DOBRA EKSPOZYCJA DANYCH

W obiegowej opinii to biel i inne jasne kolory są uważane za najlepszą ekspozycję dla danych kontaktowych i innych informacji podawanych na wydrukach reklamowych. Tymczasem okazuje się, że białe litery na czarnym tle są o wiele lepiej i czytelniej wyeksponowane, przez co szybciej przykuwają naszą uwagę. Wykorzystaliśmy tę moc i waśnie prezentujemy w postaci grafiki dla firmy sprzątającej. Nie dość, że doskonale zaprezentujesz tutaj swoją markę, to dodatkowo od razu widać czytelny przekaz dotyczący sprzątania.

REKLAMUJ SIĘ NOWOCZEŚNIE

W swojej firmie stosujesz z pewnością nowoczesną chemię i akcesoria do sprzątania, być może szukasz także w Internecie porad dotyczących skutecznym metod usuwania zabrudzeń. Wszystko po to, żeby usługi były świadczone solidnie, szybko, ale także nowocześnie. Czemu więc nie zadbać także o reklamę? Zainwestuj w podłużne ulotki w formacie DL z naszą ciekawą grafiką, a szybko zbudujesz wizerunek firmy, która podąża za trendami i wie, co nowego słychać na rynku. Pamiętaj, pierwsze wrażenie jest najważniejsze! Tak zdobywa się serca klientów.

CZARNE TŁO PRZYKUWA UWAGĘ

Nie ma lepszej metody marketingowej niż przykuwanie uwagi konsumenta. Im ta metoda ma większy zasięg i skuteczność, tym lepsze wyniki sprzedażowe. I niezależnie od wielkości firmy i zakresu usług, trzeba o tym pamiętać. Mamy dla Cebie projekt graficzny na ulotkę, która skutecznie zdobędzie uwagę odbiorców. Z czarnego tła wyłania się odkurzacz, który został punktowo podświetlony niczym gwiazda na scenie. Dane w polu tekstowym podane są za pomocą białych liter, które w tej grafice również wyglądają jakby świeciły.

DUŻE POLE TEKSTOWE, CIEKAWA GRAFIKA

Często potrzebujecie szablonu na ulotkę, która oferuje dużo miejsca na treść. W zakładce z grafikami uniwersalnymi można znaleźć sporo takich wariantów, a tu prezentujemy jeden z nich. Ciekawie ułożone detale w kolorze czarnym i modnym turkusie, a to wszystko na kontrastującej bieli. Kolorowe elementy przykuwają uwagę, a przy okazji wyglądają elegancko i odrobinę prestiżowo. To doskonała oprawa dla nazwy twojej firmy, danych kontaktowych i podstawowych informacji o ofercie. Dwa w jednym czyli utrwalenie graficzne marki przy jednoczesnym przedstawieniu korzyści dla klienta.

DOBRY FORMAT, DOBRA OPRAWA

Każdy wydruk reklamowy rządzi się swoimi prawami. Na przykład ulotka DL ze swoim podłużnym kształtek narzuca nieco inne podejście do ułożenia grafiki, co widać doskonale na tym wzorze. Mamy dla ciebie świetną formę reklamy, która zmieści się na każdym parapecie, regaliku, a przy okazji pozwala na pełne zaprezentowanie atutów działalności. Konsola DJ’a jest na samym dole, ale wystarczająco widoczna, żeby zwrócić na siebie uwagę. Z kolei powyżej jest cała masa miejsca, żeby podać klientom dane kontaktowe i zachęcić krótki opisem zakresu usług.

ŚWIATŁO CI SPRZYJA

Jeśli zajmujesz się oprawą muzyczną i niejako prowadzeniem nocnych imprez, to jednym z twoich sprzymierzeńców jest światło lamp rozmieszczonych w klubie i na scenie. Jest nieodłącznym elementem wszelkich imprez, pozwala budować odpowiedni nastrój i stymulować publikę do dobrej zabawy. Wykorzystaliśmy te możliwość tworząc dla ciebie wyjątkową grafikę na poziomą ulotkę. Dolne położenie konsoli ciekawi i przykuwa uwagę, a snop światła pięknie eksponuje ważne informacje i buduje nastrój. U odbiorcy pojawia się chęć sprawdzenia jak też rozwinie się impreza pod twoim przewodnictwem.

NOC, IMPREZA I TWOJA KONSOLA

To tak zwana ulotka kompletna. Doskonale naprowadza na tematykę reklamy i powoduje odpowiednie skojarzenia, przykuwa uwagę i wzbudza zaciekawienie, pozostaje w pamięci i przypomina o sobie, kiedy konsument szuka właśnie takiej usługi. Z grafiki, oprócz tematu, wyłania się także styl twoich działań usługowych. Potencjalny klient wie czego może oczekiwać, więc od razu może zdecydować czy mu to odpowiada. Połączenie konsoli DJ’a i wyłaniających się z ciemności świateł w klubie szybko wygeneruje u zleceniodawcy decyzję o kontakcie z tobą.

ASYMETRIA JEST CIEKAWA

Ulotka uniwersalna, której może użyć dowolna firma mogłaby wyglądać zwyczajnie. Jasne tło, jakiś kolorowy pasek i treść wrzucona przez nabywcę wydruków. Ale wiemy, że dziś takie ulotki trafiają do śmietnika przed przeczytaniem, a przecież nie taki jest cel reklamy. Dlatego wzór, który ci proponujemy ma kilka ważnych atutów, które przyciągają wzrok i powodują zainteresowanie u odbiorcy. Na początek najbardziej widoczna jest turkusowa wstęga, potem konsument z podziwem patrzy na asymetryczne ułożenie wszystkich detali. To właśnie ten niebanalny układ sprawi, że twoja ulotka skupi na sobie uwagę odbiorcy.

DYNAMICZNY MINIMALIZM

Nie zawsze wydruk reklamowy musi epatować dużą ilością detali graficznych i pstrokatymi kolorami. Czasami im mniej tym lepiej, a na pewno bardziej stylowo i elegancko. Spójrz na naszą propozycję graficzną na ulotkę w formacie DL. To wzór uniwersalny, którego można użyć w przypadku przeróżnych rodzajów działalności. Jest dość oszczędny w środkach przekazu i zdobieniach, a jednocześnie bardzo efektowny. Turkusowa wstęga jest tutaj główną i jedyną dekoracją, ale to zupełnie wystarczy, aby przykuć wzrok potencjalnego klienta. Modnie i skutecznie.

DOBRZE PODANE INFORMACJE

Informację o tym, jakie oferujesz usługi można wysyłać w otoczenie na różne sposoby, ale zawsze warto je dostosować do specyfiki swojego działania. Dla ciebie mamy ulotkę DL, niewielki i kompaktowy wydruk reklamowy, który zmieści się dosłownie wszędzie i który odbiorca może sobie podjąć dość dyskretnie. Grafika, którą przedstawiamy doskonale pasuje do charakteru twoich usług oraz do nieco specyficznej sytuacji, a jednocześnie jest bardzo zachęcająca i szybko buduje zaufanie do specjalisty. Sugestywna grafika od razu naprowadza na temat oferty.

ZACHĘCAJĄCO I FACHOWO

Specyfika usług, które proponujesz swoim klientom wymaga specjalnego podejścia do kontaktów międzyludzkich, w tym także do reklamy. To ona, jako pierwsza stymuluje odbiorcę do kontaktu ze specjalistą albo powoduje, że rezygnuje on z pomocy. Mamy dla ciebie specjalną grafikę, która z jednej strony zachęca kolorem i stylem, a z drugiej jest zapowiedzią pełnego profesjonalizmu. Może to być przesłanka, która zaważy na wyborze twojego gabinetu, bowiem osoba poszukująca terapii musi od samego początku czuć się bezpiecznie.

W PIĘKNYM, KOJĄCYM TURKUSIE

Ulotka, która będzie reprezentować twój gabinet, pracownię czy mini klinikę dla osób potrzebujących opieki psychologicznej, bazuje przede wszystkim na wyjątkowym tle. Zastosowaliśmy tutaj wyjątkowy odcień turkusu, który przykuwa uwagę, ale jednocześnie jest bardzo spokojny. Na tym tle pojawiła się lekka, ażurowa grafika, która bardzo skutecznie sugeruje rodzaj oferowanej usługi, a jednocześnie budzi u potencjalnego klienta pozytywne skojarzenie. Zachęca do pierwszego kontaktu, a przecież to bardzo ważne w przypadku jakichkolwiek problemów na podłożu psychicznym.

ROMANTYCZNE ZACHĘCANIE

Każda branża ma swoją specyfikę, którą warto wykorzystać tworząc szablony graficzne dla materiałów reklamowych. Przede wszystkim trzeba brać pod uwagę preferencje odbiorcy końcowego czyli potencjalnego klienta. I jeśli tym odbiorcą mają być przede wszystkim kobiety, to należy wspiąć się na wyżyny estetyki. Nasza ulotka spełnia ten wymóg. Jest jednocześnie piękna, kobieca i zachęcająca. To grafika uniwersalna, która będzie pasować do wielu rodzajów produktów i usług skierowanych do kobiet. Dlaczego? Bo trafi do nich pastelowym urokiem.

PO PROSTU PIĘKNA ULOTKA

Ulotki w tym podłużnym formacie mają kilka zalet. Są dość wygodne dzięki swoim kompaktowym rozmiarom, dlatego można je układać nawet na małych parapetach w zaprzyjaźnionych sklepach czy punktach usługowych. Ale dodatkowo, ich kształt sprawia, że większość wzorów prezentuje się w tym formacie o wiele nowocześniej i dynamiczniej. Spójrz na ten wariant graficzny i porównaj z innymi pozycjami z tego projektu. Niby to samo, a prezentuje się wyjątkowo atrakcyjnie. Dodaj tylko nazwę firmy, dane kontaktowe i garść informacji o ofercie, a zyskasz piękną i skuteczną reklamę.

PASTELOWO, ALE SKUTECZNIE

Wygląd swojej reklamy warto zawsze dopasować do profilu działalności. Wiadomo, że innej estetyki potrzebuje branża budowlana, innej kancelaria, a jeszcze innej np. biuro turystyczne. Jeśli jednak prowadzisz firmę, która świadczy usługi artystyczne, kosmetyczne czy sprzedaż kwiatów to z pewnością możesz oprzeć swoją kampanię reklamową na tych uroczych pastelach. Są delikatne, prawie niewidoczne, ale ich uroda sprawia, że ulotka zrobi duże wrażenie, zwłaszcza na paniach. Jeśli więc twoja oferta jest głównie skierowana do nich, możesz mieć pewność, że ta grafika będzie skuteczną zachętą.

DOBRA, EFEKTOWNA REKLAMA

Wiemy, że prowadzisz poważną firmę transportową, która przewozi duże i drogie ładunki. Nie musisz stosować żadnych sprytnych zabiegów marketingowych, bo za tobą stoi jakość, solidność, sumienność, wiedza, punktualność i inne cechy, które składają się pełny profesjonalizm. Dlatego, do kompletu, proponujemy ci konkretną, skuteczną reklamę w postaci ulotki DL. Ciekawy format, na którym główną role gra ciężarówka, a zaraz potem logo twojej firmy to z pewnością dobre narzędzie do zdobywania kolejnych zleceń.

DOBRE PROPORCJE, HARMONIA BARW

Dla firmy przewożącej towary, która działa na mocno konkurencyjnym rynku, konieczna jest dobra polityka reklamowa. Jej trzonem musi być koniecznie efektowna grafika na wszelkich materiałach promocyjnych i my taką mamy. Ten szablon jest dedykowany waszej branży i specjalnie opracowany. Na ulotce mamy bardzo dobre proporcje motywu przewodniego i pól tekstowych. Ciężarówka, choć duża, nie dominuje całości, ale za to przyciąga uwagę. A w polach tekstowych można dobrze wyeksponować dane, nazwę firmy i np. zakres usług.

WRĘCZAJ ULOTKI Z DUMĄ

Reklama powinna być chwytliwa, czyli przykuwać uwagę i powodować, że zlecenia posypią się jak z rękawa. Ale ważne jest także, żeby reklama była spójna z profilem firmy, twoim stylem działania i twoim gustem. Dlaczego? Bo im lepiej jest dopasowana do ciebie, tym bardziej wiarygodny jest jej przekaz. I wtedy dystrybuujesz materiały reklamowe z autentycznym przekonaniem i wyraźną szczerością. Konsumenci to wyczuwają i szybko nabierają zaufania. Więc sprawdź czy nasza grafika to coś, co do ciebie przemawia.

REKLAMA Z DOBRYM KLIMATEM

Kiedy ktoś przymierza się do budowy domu albo poważnej przebudowy czy remontu obecnego lokum, szuka firmy, która da mu dobrą cenę za wysoką jakość, ale nie tylko. Wielu klientów chce w takim momencie życia stworzyć wyjątkowe wnętrza i pragnie znaleźć fachowców, którzy rozumieją tą potrzebę. Taka ulotka od razu sugeruje, że jest szansa na spełnienie marzeń, ponieważ emanuje z niej wyjątkowy, przytulny klimat, a jednocześnie spore zrozumienie dla wysmakowanego dizajnu i mody w zakresie urządzania wnętrz.

JAK ULOTKA, TO WŁAŚNIE TAKA

Jeśli chcesz do siebie przyciągnąć klientów, którzy zewsząd są bombardowani ofertami firm z twojej branży, musisz się jakoś wyróżniać na tle innych reklam. Sprawę powinna ułatwić ci ta przytulna, klimatyczna grafika reklamowa na firmową ulotkę. Ciepłe brązy przywodzą na myśl same miłe skojarzenia, a duża ilość żółtego w głównym motywie dekoracyjnym dodaje tu sporo pozytywnej energii. Narzędzia układają się w kształt domu i od razu wiadomo, że mamy do czynienia z firmą budowlaną, ewentualnie remontową.

GRAFICZNY DETAL I SPORO DANYCH

Podłużny kształt ulotek w tym formacie to okazja do ciekawego, bardziej dynamicznego i nowocześniejszego wyeksponowania swojej oferty i wypromowania firmy. W naszej opcji graficznej rozmieściliśmy optymalnie przewodni motyw dekoracyjny, który od razu sugeruje tematykę oferty wraz z polem tekstowym sporych rozmiarów. Dzięki temu ulotka przykuwa uwagę i daje możliwość wygodnego i szybkiego zapoznania się z treścią. Nie ma bałaganu wizualnego, a całość budzi pozytywne emocje. Większość konsumentów zatrzyma ulotkę i być może skorzysta z twojej oferty.

WSZYSTKO SIĘ ZMIEŚCIŁO

Niby tylko mała, pionowa ulotka, a ile się na niej potrafi zmieścić! Tak układamy opracowywane dla was grafiki, żeby reklama zawierała wszystko czego trzeba. Jest więc przewodni motyw graficzny, który od razu naprowadza konsumenta na usługi finansowe, a do tego całkiem sporo miejsca na zaprezentowania swojej marki i czytelne podanie danych kontaktowych. Natomiast na drugiej stronie można umieścić listę usług, motto firmy albo wyliczyć jej zalety. Niby na pierwszy rzut oka niewiele miejsca, a wszystko się zgrabnie zmieściło.

DOBRE TŁO NA GARŚĆ INFORMACJI

Kiedy konsument dostaje do ręki ulotkę firmy ubezpieczeniowej to w zasadzie może mieć dwa rodzaje reakcji. Albo wyrzuca ją do kosza, bo zupełnie nie potrzebuje usług tego typu albo przeciwnie, czyta z zainteresowaniem. Ten drugi przypadek interesuje cię szczególnie, zadbaj więc, aby w ręce potencjalnego klienta trafiła dobrze skonstruowana ulotka. Tu mamy dla ciebie szablon z doskonałym balansem pomiędzy detalami graficznymi a polem tekstowym. Dzięki takiemu ułożeniu możesz na ulotce wyeksponować nazwę firmy, podać dane kontaktowe i np. katalog usług.

HARMONIA I ŁAD CZYLI BUDUJEMY ZAUFANIE

Każda proponowana przez nas grafika, którą dedykujemy konkretnej branży, jest zawsze dopasowana pod kątem jej specyfiki. Dlatego też ulotka dla firmy ubezpieczeniowej nie mogła prezentować się inaczej. Mamy tu spokoje tło i dobrze wpasowany motyw dekorujący i jednocześnie powodujący właściwe skojarzenia. Kostki poukładane w piramidę sugerują pewien ład, a to z kolei skutecznie zbuduje zaufanie do twoich usług finansowych. Duża ilość miejsca pozwala na zaprezentowanie danych informacyjnych, ale także oferty w pigułce.

Pokaż: