Ulotki online Strona 3

Pokaż:

REKLAMA Z DOBRYM KLIMATEM

Kiedy ktoś przymierza się do budowy domu albo poważnej przebudowy czy remontu obecnego lokum, szuka firmy, która da mu dobrą cenę za wysoką jakość, ale nie tylko. Wielu klientów chce w takim momencie życia stworzyć wyjątkowe wnętrza i pragnie znaleźć fachowców, którzy rozumieją tą potrzebę. Taka ulotka od razu sugeruje, że jest szansa na spełnienie marzeń, ponieważ emanuje z niej wyjątkowy, przytulny klimat, a jednocześnie spore zrozumienie dla wysmakowanego dizajnu i mody w zakresie urządzania wnętrz.

JAK ULOTKA, TO WŁAŚNIE TAKA

Jeśli chcesz do siebie przyciągnąć klientów, którzy zewsząd są bombardowani ofertami firm z twojej branży, musisz się jakoś wyróżniać na tle innych reklam. Sprawę powinna ułatwić ci ta przytulna, klimatyczna grafika reklamowa na firmową ulotkę. Ciepłe brązy przywodzą na myśl same miłe skojarzenia, a duża ilość żółtego w głównym motywie dekoracyjnym dodaje tu sporo pozytywnej energii. Narzędzia układają się w kształt domu i od razu wiadomo, że mamy do czynienia z firmą budowlaną, ewentualnie remontową.

GRAFICZNY DETAL I SPORO DANYCH

Podłużny kształt ulotek w tym formacie to okazja do ciekawego, bardziej dynamicznego i nowocześniejszego wyeksponowania swojej oferty i wypromowania firmy. W naszej opcji graficznej rozmieściliśmy optymalnie przewodni motyw dekoracyjny, który od razu sugeruje tematykę oferty wraz z polem tekstowym sporych rozmiarów. Dzięki temu ulotka przykuwa uwagę i daje możliwość wygodnego i szybkiego zapoznania się z treścią. Nie ma bałaganu wizualnego, a całość budzi pozytywne emocje. Większość konsumentów zatrzyma ulotkę i być może skorzysta z twojej oferty.

WSZYSTKO SIĘ ZMIEŚCIŁO

Niby tylko mała, pionowa ulotka, a ile się na niej potrafi zmieścić! Tak układamy opracowywane dla was grafiki, żeby reklama zawierała wszystko czego trzeba. Jest więc przewodni motyw graficzny, który od razu naprowadza konsumenta na usługi finansowe, a do tego całkiem sporo miejsca na zaprezentowania swojej marki i czytelne podanie danych kontaktowych. Natomiast na drugiej stronie można umieścić listę usług, motto firmy albo wyliczyć jej zalety. Niby na pierwszy rzut oka niewiele miejsca, a wszystko się zgrabnie zmieściło.

DOBRE TŁO NA GARŚĆ INFORMACJI

Kiedy konsument dostaje do ręki ulotkę firmy ubezpieczeniowej to w zasadzie może mieć dwa rodzaje reakcji. Albo wyrzuca ją do kosza, bo zupełnie nie potrzebuje usług tego typu albo przeciwnie, czyta z zainteresowaniem. Ten drugi przypadek interesuje cię szczególnie, zadbaj więc, aby w ręce potencjalnego klienta trafiła dobrze skonstruowana ulotka. Tu mamy dla ciebie szablon z doskonałym balansem pomiędzy detalami graficznymi a polem tekstowym. Dzięki takiemu ułożeniu możesz na ulotce wyeksponować nazwę firmy, podać dane kontaktowe i np. katalog usług.

HARMONIA I ŁAD CZYLI BUDUJEMY ZAUFANIE

Każda proponowana przez nas grafika, którą dedykujemy konkretnej branży, jest zawsze dopasowana pod kątem jej specyfiki. Dlatego też ulotka dla firmy ubezpieczeniowej nie mogła prezentować się inaczej. Mamy tu spokoje tło i dobrze wpasowany motyw dekorujący i jednocześnie powodujący właściwe skojarzenia. Kostki poukładane w piramidę sugerują pewien ład, a to z kolei skutecznie zbuduje zaufanie do twoich usług finansowych. Duża ilość miejsca pozwala na zaprezentowanie danych informacyjnych, ale także oferty w pigułce.

REKLAMUJ SIĘ DYNAMICZNIE I EFEKTOWNIE

Ulotka w tym formacie zawsze sprawia, że każda grafika reklamowa wygląda jakoś bardziej dynamicznie i nowocześnie. Oprócz tego zajmuje mało miejsca, więc łatwiej jest zostawić jakąś ilość np. w zaprzyjaźnionym sklepie, punkcie usługowym albo na klatce w bloku. Twoja grafika z charakterną bryką będzie wszędzie tam przykuwać uwagę i ulotki z pewnością będą szybko znikać, więc chyba warto zamówić od razu większą ilość. Zadbaliśmy o bardzo efektowny i sugestywny wygląd, ty zadbaj tylko o skuteczną dystrybucję.

TO ULOTKA Z CHARAKTEREM

Działanie w branży motoryzacyjnej nie jest łatwe ze względu na bardzo dużą konkurencyjność. Nie trzeba jednak odpuszczać, bo właścicieli pojazdów jest wielu więc i popyt na usługi zawsze będzie duży. Trzeba jedynie wyróżnić się w tym tłumie za pomocą efektownej reklamy. Co powiesz na tą stylową ulotką, z której łypie reflektorami charakterna bryka? Całość bardzo spójna, sporo miejsca na nazwę firmy i dane kontaktowe, a przewodni motyw graficzny sprawnie naprowadza na tematykę oferty i zachęca do skorzystania z niej.

LOGO, DANE KONTAKTOWE I TEN „PAZUR”

Mamy tu wszystkie elementy obowiązkowe dla skutecznie działającej reklamy. Jest dobra ekspozycja dla nazwy firmy, jest modny dizajn i kolorystyka, a do tego jest również atrakcyjny motyw graficzny, który przyciąga wzrok i zapada w pamięć. Jeśli więc nasza grafika to wręcz szkolny przykład reklamy idealnej to nie pozostaje nic innego jak wybrać ten wzór, wczytać logo lub wpisać nazwę firmy, a potem dane kontaktowe. Podaj także krótki zakres usług lub twoje hasło reklamowe albo kod QR, pod którym schowany będzie szeroki opis oferty.

WYPROMUJ SWOJE LOGO

Ta mała ulotka ma w sobie sporą moc promocyjną, którą zawdzięcza swojemu formatowi. Jest podłużna i wąska, dlatego wszelkie detale grafiki są na niej ułożone w zupełnie inny sposób niż na pozostałych formatach reklamowych. Sprawdź jak prezentuje się ulotka DL opracowana specjalnie dla twojej pasieki. Na samej górze można kapitalnie wyeksponować logo, nazwę gospodarstwa albo po prostu twoje imię i nazwisko z użyciem dużego rozmiaru czcionki. To sprawi, że klienci szybko zapamiętają markę. Identyfikację wzmocni także energetyczny kolor tła.

AUTOMATYCZNE SKOJARZENIA

Skuteczna reklama, zwłaszcza w przypadku ulotek, powinna być bardzo intuicyjna. Tylko w ten sposób można przykuć uwagę odbiorcy na tyle, żeby nie wyrzucił ulotki zaraz po jej otrzymaniu. Nasz wzór ma przepotężny atut w postaci ciekawej barwy na całej powierzchni. Ta głęboka, miodowa żółć potrafi zahipnotyzować każdego. Do tego kilka drobnych pszczół spacerujących po plastrze miodu i już mamy zaciekawienie tematyką oraz ofertą. Nie musisz wiele robić, po prostu wybierz tą grafikę, dodaj swoją nazwę i dane kontaktowe, a potem złóż zamówienie.

PRZYCIĄGAMY MIODOWYM KLIMATEM

Ta ulotka zainteresuje każdego. Przyciąga uwagę klimatyczną, słoneczną kolorystyką i od razu czuć tutaj pozytywną energię. Spod żółtego tła wyłania się na części grafiki kawałek plastra miodu i kilka pszczół, co budzi zainteresowanie u każdego odbiorcy. Temat pozyskiwania miodu i innych produktów od pszczół wciąż stanowi pewnego rodzaju wiedzę tajemną, która nie jest powszechnie znana. Z taką grafiką sprawisz, że każdy choć przez chwilę rzuci okiem na ulotkę, być może schowa ją do kieszeni, a w niedługim czasie nabierze ochoty na twoje produkty.

BŁĘKIT, KTÓRY PRZYCIĄGA

Ulotka w tym formacie i w tej odsłonie graficznej ma kilka zalet i praktycznie żadnej wady. Najwięcej miejsca zajmuje błękitne niebo, które ma mocno przyciągać uwagę i jest w tym bardzo skuteczne. Przemierzając ten błękit docieramy do dolnej części grafiki, gdzie wszystko staje się jasne. Konsument nie musi się domyślać, przekaz jest oczywisty. A przy okazji, duża niebieska przestrzeń jest doskonałym tłem dla eksponowania nazwy firmy i danych kontaktowych. Na drugiej stronie ulotki zmieści się natomiast firmowe motto albo mały katalog usług.

INFORMACJE ZAWIESZONE W POWIETRZU

Dobra reklama opiera się na odpowiednich sugestiach, dlatego zanim się zdecydujesz na wybór właściwej grafiki, która będzie promowała twoją działalność, zastanów się nad swoimi priorytetami. Jeśli więc mocno wierzysz, że twoje usługi z dziedziny alternatywnych źródeł energii mogą zmienić nasze środowisko na czystsze i bardziej przyjazne, spróbuj to pokazać na swojej ulotce. Z naszą propozycją to możliwe, konsumenci szybko zauważą ten przekaz i nabiorą zaufania do podanych w ten sposób informacji, które po prostu wiszą w przejrzystym, czystym powietrzu.

CIEKAWE PROPORCJE DETALI

Ulotka w formacie poziomym z grafiką pełną nieba znacznie różni się od tradycyjnej ulotki, ponieważ naturalnie wymusza inne ułożenie i proporcję detali. Teraz panele i wiatraki nie widnieją na dole, zdominowane przez niebo, a stanowią równorzędny i równoprawny element przestrzeni. Te zupełnie odmienne proporcje oferują inną, ciekawą harmonię i potencjał dla efektownego wyeksponowania nazwy firmy, danych kontaktowych i np. krótkiego katalogu usług czy zakresu oferowanych prac. Dobry i dobrze podany przekaz ideowy oraz reklamowy.

KOMPAKTOWA DAWKA INFORMACJI

W swojej kampanii reklamowej warto postawić dodatkowo na kompaktowe ulotki w formacie DL. Ich kształt sprawia, że trzeba nieco inaczej ułożyć grafikę oraz tekst, a tym samym zmienić nieco dynamikę przekazu. Wiele klientów uważa, że ulotka DL jest najbardziej poręczna, czytelna i skuteczna, więc musiała się znaleźć także w naszej serii leśnej. Wyraźne wyodrębnienie zielonego pola tekstowego daje spore możliwości na atrakcyjny dla oka sposób przekazania danych kontaktowych, a także innych informacji o firmie, np. zakresu usług.

NATURALNA PREZENTACJA

Odkąd trendy graficzne zaczęły się zwracać w stronę natury, coraz częściej i chętniej sięgamy po tą estetykę nie tylko podczas dekorowania wnętrz, ale także w czasie poszukiwania koncepcji reklamowych. Czerpiemy z natury i dzięki temu powstają takie właśnie propozycje. Nasza ulotka ma wiele wdzięku i jest bardzo przyjemna dla oka. Nie drażni agresywnymi barwami ani detalami, dzięki czemu jest bardzo pozytywnie odbierana. Okazuje się, że można pięknie i łagodnie zareklamować działalność, która wymaga ciężkiego sprzętu i dużej tężyzny fizycznej.

PRZYJEMNA I KONKRETNA REKLAMA

Wybierając estetykę swoich materiałów reklamowych możesz postawić na różne style, niemniej my polecamy naszą koncepcję. Ulotka z lasem w tle jest na tyle konkretna, że przekaz szybko trafia do świadomości klientów, którzy są zainteresowani zakupem drewna lub usługami związanymi z jego pozyskiwaniem. Jednocześnie ulotka może się podobać i oferuje duże, wygodne pole tekstowe, gdzie można podać odpowiednią dawkę informacji. Całość bardzo spójna i przyjemna dla oka, co będzie miało ogromne znaczenie dla odbioru waszej oferty.

WSZYSTKO ZGRABNIE SIĘ ZMIEŚCI

Podłużny format ulotki DL wykorzystaliśmy w optymalny sposób, żeby zarówno zapewnić wam odpowiednią ilość miejsca na treść, jak i na detal graficzny, który przyciągnie uwagę klientów. W polu tekstowym na pierwszej stronie zmieści się nazwa firmy i dane kontaktowe, natomiast na drugiej jest miejsce na skrócony opis oferty albo katalog waszych zalet, które zachęcą klientów. W tym formacie poszczególne panele funkcyjne układają się w dość dynamiczny, przyjemny dla oka układ, dzięki czemu reklama prezentuje się bardzo zgrabnie.

DOSKONAŁY PODZIAŁ PROMOCYJNY

Klienci, którzy mają w zamyśle zakup mebli poszukują dwóch rodzajów informacji. To bodźce estetyczne dotyczące wyglądu, stylu i zgodności z modą określonych pozycji meblowych, a także treść, która przybliży im firmę, która je produkuje albo sprzedaje. Jeśli trafią na tą ulotkę, dostaną obie formy przekazu i istnieje spora szansa, że skorzystają z twojej oferty. Jest tu sporo miejsca na zaprezentowanie swojej firmy i bardzo zachęcający panel graficzny, który pokazuje fragment bardzo ciekawej i modnej aranżacji.

EKSPOZYCJA MEBLI I MARKI

W przypadku mebli trudno powiedzieć czy w głowie konsumenta najpierw jest pomysł na zmiany w wystroju wnętrz, a potem poszukiwanie przekazów reklamowych w tym temacie czy też taka ulotka sprawia, że właśnie pojawia się plan metamorfozy salonu albo sypialni. Pewne jest jednak, że w każdej z tych koncepcji twoja reklama zagra ważną rolę, więc jej wygląd nie jest bez znaczenia. Mamy dla ciebie efektowną grafikę, z fragmentem modnej aranżacji, która urzeknie nawet największych estetów i znawców najnowszych trendów.

JAK KAMIENNA PŁYTA

Ulotka w formacie DL mogłaby tutaj być swego rodzaju graficzną wpadką w tym przypadku, bowiem podłużny format mógłby się kojarzyć po prostu z nagrobkową płytą. Jednak w momencie zastosowania paneli tekstowych w dwóch kolorach i białego pola na ekspozycję nazwy firmy, całość nabrała ciekawego i zupełnie uniwersalnego charakteru. Taka reklama pozwoli wam utrwalić swoją markę na rynku i w świadomości konsumentów, a przy tym nie zajmuje dużo miejsca więc jest łatwa w dystrybuowaniu. Kamienne tło sugeruje tematykę i sprawia, że całość jest bardzo stylowa.

W POZIOMIE TEŻ WYGLĄDA DOBRZE

Kamienne płyty z dekoracyjnego surowca mają to do siebie, że wyglądają dobrze w każdym ułożeniu, więc i u nas występują w różnych opcjach. Tym razem pozioma orientacja wzoru na ulotkę reklamową dla zakładu kamieniarskiego. Wygląda trochę jak powiększona wizytówka, jest równie reprezentacyjna, ale daje większe możliwości do przekazania ważnych informacji konsumentom. Zadbaliśmy o białe pole, na którym wyróżnisz nazwę lub swoje nazwisko i szary panel, na którym w stylowy sposób zmieścisz wszystkie ważne informacje.

MODNE SZAROŚCI PRZYCIĄGAJĄ

Pracy kamieniarza nie towarzyszy jakaś wielka paleta barw, ale za to te, które ma do dyspozycji, są wyjątkowe. Mało tego, odkąd do łask wróciły wszelkie kamienne okładziny, a marmur czy granit przestał się kojarzyć wyłącznie z nagrobkami, kamieniarstwo przeżywa renesans. Wykorzystaliśmy ten trend tworząc dla ciebie grafikę reklamową, przy czym jako największy atut występuje tu szary odcień kamiennej płyty. Powodem jest oczywiście panująca obecnie moda na szarości, jako element, który przyciągnie klientów.

Pokaż: