Ulotki online Strona 4

Pokaż:

RAZ ZBLIŻENIE, RAZ DALEKI PLAN

Działając w branży odzieżowej, niezależnie od zakresu, skali czy profilu modowego, warto zainwestować w efektowne wydruki reklamowe, które będą przyciągać klientki. Nasza grafika zabiera je w świat wybiegu dla modelek, które noszą wyjątkowe ubrania i ściągają na siebie całą uwagę. I dobrze, bo kto powiedział, że np. reklama usług krawieckich nie może być wykonana z polotem? Mamy daleki i bliski plan wybiegu, powiewające, lekkie stylizacje i smukłe modelki. Nieco artystyczne i całkiem anonimowe, ale za to mocno zachęcające do skorzystania z usług krawcowej.

ZAPOWIEDŹ TWOJEGO POTENCJAŁU

Każda pracownia krawiecka czy projektowa zna swój potencjał. Wiecie, jakie są wasze umiejętności, wyczucie stylu, wiedza, orientacja w modzie itd. To wszystko sprawia, że pozycje odzieżowe wychodzące spod waszych rąk robią naprawdę dobre wrażenie i mogą być obiektem pożądania wielu kobiet. Brakuje tylko jednego. Reklamy takiej, jak ta, która to pokaże przyszłym klientkom. Która stanie się zapowiedzią tego potencjału i obietnicą powiększenia swojej garderoby o kolejny, efektowny ciuch oraz podkręcenie swoich modowych możliwości.

PROSTO Z WYBIEGU

Jedne klientki mają sprecyzowane oczekiwania, inne liczą na to, że je zaskoczysz, ale w każdym z tych przypadków chcą mieć ubrania, które je poniosą i zauroczą. Do tego potrzebna jest wiedza, umiejętności i wyczucie stylu. Przyda się także nasza reklama, która wyraźnie obiecuje takie efekty i bardzo mocno zachęca klientki, aby sprawdziły co też możesz dla nich wyczarować. Jeśli się sprawdzisz, będą wracać po więcej, ale na razie przyciągnij je wyjątkowymi ulotkami, które łatwo wpadają w oko i motywują do kontaktu.

KWIATOWE WIADOMOŚCI

Białe tło i obecność ażurowych, czarnych kwiatów to z jednej strony klasyka, a z drugiej mimo wszystko dość oryginalny sposób reklamowania usług florystycznych. Pionowa ulotka daje możliwość umieszczenia dekoru na górze albo na dole, a to z kolei pozwala na zyskanie dużej ilości miejsca na informacje o firmie, lokalizacji oraz ofercie. Grafika jest monochromatyczna, a kwiaty, choć dużych rozmiarów, nie dominują całości. To także wzór, który doskonale wpisuje się w najnowsze trendy modowe, co z pewnością zachwyci wiele klientek.

CIEKAWA ASYMETRIA

Pozioma ulotka pozwala na inne, ciekawsze rozmieszczenie detali graficznych, które tworzą wzór. Dzięki tym możliwościom można w asymetryczny sposób ulokować ozdobny motyw kwiatowy. Dekoracyjny panel w pozycji bocznej jest bardziej widoczny i atrakcyjniejszy dla oczu, a pozostała przestrzeń to po prostu sporych rozmiarów pole tekstowe. Tu wygodnie umieścisz nazwę swojego sklepu czy firmy, swoje imię i nazwisko oraz dane kontaktowe. Po drugiej stronie możesz opisać ofertę albo wpisać hasło zachęcające do współpracy lub zakupów.

INFORMACJE W KWIATACH

Działając w branży florystycznej masz od razu pewien ważny atut w ręku. Możesz podać wszelkie informacje marketingowe w bardzo atrakcyjny sposób, bo nie ma chyba lepszego towarzystwa dla suchych danych kontaktowych niż otoczenie pięknych kwiatów. Ich obecność sprawia, że przekaz staje się ciekawszy i bardzo atrakcyjny dla oka, a tym samych zachęca do zapoznania się z informacjami i do skorzystania z twojej oferty. dlatego też można na chwilę zrezygnować z kolorów i postawić na modny minimalizm, który przyciągnie klientów.

ENERGETYCZNA MOC ZIELENI

Natura ma silne, pozytywne działanie na ludzkie zmysły, to powszechnie wiadomo. Dlatego więc warto często korzystać z tego potencjału, również w zakresie reklamy. Mamy dla ciebie ciekawą ulotkę w formacie DL, która sprawi, że konsumenci z zaciekawieniem zapoznają się z treścią twojej oferty. Patrzenie na nią sprawi każdemu przyjemność, dzięki czemu wzrastają szanse, że nie wyląduje od razu w koszu, a to na początek spory sukces. Zwiększa twoje szanse na przebicie się do świadomości potencjalnego klienta.

DOSKONAŁE PROPORCJE I ŚWIETNE EFEKTY

Dla tych, którym do gustu przypada forma ulotek podobna do stylu, jaki prezentują wizytówki, stworzyliśmy ten poziomy format. Nasza propozycja graficzna prezentuje się na nim bardzo efektownie. Duża ilość białego tła pozwala na kapitalne, czytelne i wyraźne wyeksponowanie treści oraz nazwy firmy. Natomiast zieleń liści, które zdobią ulotkę nadaje całości świeżości i dynamiki, za którą odpowiada nieregularność i asymetria wzoru. Jeśli masz nowoczesne podejście do promowania swoich usług bądź towarów, nasz roślinny szablon będzie dobrym wyborem.

JAK DOBRZE PODAĆ INFORMACJE?

Nikt nie lubi czytać nudnej, jednolitej treści, zwłaszcza kiedy nie jest to ciekawa powieść. Dlatego też, jeśli chcesz trafi celnie do odbiorcy ze swoim reklamowym przekazem, musisz zadbać o atrakcyjną oprawę graficzną dla tej treści. Wyręczyliśmy cię tworząc dla ciebie grafikę pełną ożywczej energii i przyciągającą wzrok piękna zielenią i białym tłem. Jeśli ten wzór nie jest w sprzeczności z charakterem profilu twojej firmy to sprawdź jak zadziała moc informacji podanych w takim towarzystwie. Może się okazać, że to rozwiązanie idealne dla ciebie.

DOBRE PROPORCJE, DOBRE EFEKTY

Kompozycja pionowa dwóch mocno kontrastujących barw oraz wąski format, to dwa elementy, które sprawiają, że nasz szablon na ulotkę DL prezentuje się bardzo nowocześnie. To reklama z dobrymi proporcjami, bo symbol naprowadzający na tematykę zajmuje mało miejsca, natomiast sporo go pozostaje na podanie danych kontaktowych i innych treści informacyjny. Można także wyeksponować odpowiednio nazwę firmy lub imię i nazwisko specjalisty. Wszystko to sprawia, że ulotka jest ciekawa, ale także przyjemna do czytania. Dane kontaktowe są dobrze widoczne, a marka łatwo wpada w oko oraz pamięć

REKLAMA W STYLU MEDYCZNYM

Połączenie bieli z ciemnym odcieniem niebieskiego za pomocą prostych linii i paneli to estetyka, która automatycznie przywodzi na myśl branżę medyczną, nawet jeśli na grafice nie ma wizerunku lekarza czy pielęgniarki. Nikogo nie dziwi widok stetoskopu, który logicznie łączy się z tematem. Co ciekawe, ulotka o takim wyglądzie jest łatwo dystrybuowana, bo wiele osób potrzebuje takiej czy innej opieki medycznej, więc chętnie zapozna się z ofertą. Jeśli wasza oferta będzie miała profil pasujący potrzebom pacjenta, zachowa ulotkę.

DAJCIE SIĘ LEPIEJ POZNAĆ

Placówek medycznych różnego rodzaju jest na rynku wiele, ale wiele osób przypuszcza, że to przecież jest branża, która nie musi się reklamować. To jednak nieprawda. To zagęszczenie podmiotów sprawia, że panuje spora konkurencja. I choć wiadomo, że pacjenci do was i tak trafią jeśli zostaną skierowani albo sami zauważą jakąś zdrowotną potrzebę, to jednak warto za pomocą choćby zwykłych ulotek, dać się im poznać. To jest w dobrym tonie, bowiem w ten sposób dostarczamy też ważne informacje konsumentom czy też docelowym pacjentom

ESTETYKA SPÓJNA Z UROKIEM KWIATÓW

Podłużna forma ulotki w formacie DL to możliwość ciekawego ułożenia elementów graficznych oraz treści, która ma trafić do konsumentów. To format, który w sposób dość dynamiczny i skuteczny oddaje przekaz i celnie trafia do ich pamięci. Tu postawiliśmy na przykucie uwagi pięknem kwitnącej jabłoni oraz polem tekstowym w ciekawym odcieniu, który do tych kwiatów ładnie nawiązuje i podkreśla ich urodę. W takiej oprawie twoja treść na pewno zdobędzie serca klientów i przekona ich, że naprawdę wiecie jak upiększyć ich otoczenie z wykorzystaniem darów natury.

KORZYSTAMY Z OCZYWISTEGO PIĘKNA

W twojej branży najważniejsza jest natura i piękne rośliny, które nam podarowała. Dlatego też praktycznie w każdej grafice reklamowej dla takich firm można zobaczyć motywy roślinne różnego rodzaju. Nie będziemy tego zmieniać, bo po co? Chcemy jednak zaoferować wam wzór, który powstał ot tak, z użyciem zdjęcia, na którym utrwalono ulotny obrazek. Kwitnąca jabłoń to widok nietrwały, ale uroczy, warto więc było zrobić z niego użytek. Powstała świetna grafika reklamowa, która urzeknie wszystkich, a uznanie zdobędzie swoją naturalną prostotą.

URODA REKLAMY Z ENERGIĄ NATURY

Niektóre motywy przewodnie sprawiają, że nie próbujemy za wiele kombinować z przeróbkami tylko poprzestajemy na dobrych zdjęciach przedstawiających naturę i wtedy powstają graficzne perełki. To jedna z nich. Lekkie zbliżenie na gałęzie kwitnącej jabłoni, gdzie tylko pierwszy plan jest wyraźny. Do tego pole tekstowe z kolorze korespondującym z tymi pięknymi, ale ulotnymi kwiatami. Całość zwiewna, eteryczna, ale bardzo energetyczna i zachęcająca do zapoznania się z treścią ulotki. Energia natury dodaje energii marketingowi.

NIBY NIEWIELE, ALE Z ENERGIĄ

W procesie tworzenia grafik reklamowych musimy pamiętać o różnych aspektach, a jednym z nich jest kategoryczne unikanie chaosu wizualnego. Pamiętamy wszyscy wcześniejsze reklamy, gdzie ilość bodźców przerastała dwukrotnie przekaz. Wszystkim się wydawało, że dotarcie do konsumenta zapewnia tylko krzykliwa reklama. Teraz wiemy, że nie tędy droga, dzięki temu tworzymy wzory takie jak ten. Pełen minimalizm, jedna paleta barw, dużo bieli i wąski format ulotki, a ile w tym dynamiki, stylu i jednocześnie silnego przekazu. Każdy doceni ten nowoczesny design.

POŁĄCZENIE HARMONII Z MODĄ

Żeby powstała reklama, która przyciąga konsumentów, ale nie na ułamek sekundy a na dłuższą chwilę, trzeba się trochę postarać. Musi powstać wzór, który sprawi, że potencjalny klient zainteresuje się przekazem. Do tego jest potrzebny szablon atrakcyjny wizualnie, osadzony w modowych trendach i przyjemny dla oka czyli np. uporządkowany w zakresie ilości detali i kolorów. Mamy dla ciebie taką właśnie grafikę, gdzie spotykają się różne odcienie niebieskiego i biel, czyli wzorzec zaczerpnięty z natury. Jest tu dobry balans i harmonia.

TAK OPRAWIONA TREŚĆ BUDZI ZAUFANIE

Tworząc dla was tą grafikę mieliśmy jeden cel. Chcieliśmy stworzyć wzór, z którego będzie biła wizualna harmonia i ład. Po co? Żeby zaoferować wam reklamę, która skutecznie wzbudzi zaufanie konsumentów i pozwoli wam powiększyć bazę zadowolonych klientów. Panele graficzne stworzone zostały z geometrycznych detali w kolorystyce z jednej palety. To odpowiada za harmonię i przyciąga uwagę. Białe tło spina całość, daje poczucie czystości i ładu, a przy okazji oferuje doskonałą ekspozycję dla treści. Jest sporo zakresów tematycznych, które idealnie pasują do takiego szablonu.

ULOTKA, KTÓRA ZAJMUJE MAŁO MIEJSCA

Jest wąska, nieduża i śmiało można powiedzieć, że to taka sprytna pozycja kampanii reklamowej. Zmieści się w wielu miejscach przeznaczonych na ekspozycję materiałów marketingowych. Ten format sprawia także wrażenie bardziej nowoczesnego, który zapewnia atrakcyjną formę przekazu. Nasza grafika dla kancelarii prawnej wpisuje się w kształt ulotki DL i prezentuje się bardzo efektownie. Czytelne symbole, odpowiednia, stylowa kolorystyka i dobre proporcje pomiędzy grafiką i polami tekstowymi, to główne atuty tego wzoru.

DUŻO INFORMACJI W DOBREJ OPRAWIE

Prosta, czytelna, a nawet oczywista symbolika, która naprowadza konsumenta na tematykę twojej oferty to chyba najlepszy wybór w przypadku reklamy dla kancelarii prawnej. Tu nie trzeba stroszyć piórek i puszczać oka do klientów, bo też i charakter działalności jest dość poważny. W takiej to tematycznej oprawie wystarczy zadbać o czytelne podanie danych kontaktowych i garści ważnych informacji o ofercie oraz zaletach kancelarii. Dobra oprawa dla tych treści to dowód waszej dbałości o szczegóły, a to dobrze wpływa na wizerunek firmy.

DOBRY PODZIAŁ GRAFICZNY

Myślisz sobie, że ulotka nie jest potrzeba kancelarii prawnej? Zmień myślenie, bowiem rynek tych usług z roku na rok jest coraz bardziej nasycony obecnością kolejnych kancelarii, a to oznacza wzmożone warunki wysokiej konkurencyjności. Warto więc zadbać o choćby minimalną akcję reklamową w postaci ulotek według naszego projektu. Odznacza się dobrym podziałem powierzchni na strefę graficzną i pole tekstowe, w którym z łatwością zmieścisz informacje o twoich usługach w pigułce i oczywiście kluczowe dane kontaktowe.

REKLAMA CIEKAWIE PODANA

Za pomocą ulotki w formacie DL można reklamować się nowocześnie i lepiej wyeksponować grafikę. W przypadku naszej propozycji dla firm zajmujących się nieruchomościami ten format sprawdza się idealnie, jakby został specjalnie do tego stworzony. Detal ozdobny i jednocześnie wywołujący skojarzenia z charakterem oferty ma dolne położenie, natomiast większa, górna część to pole tekstowe całkiem sporych rozmiarów. Spokojnie zmieszczą się tam wszystkie ważne informacje i ekspozycję nazwy twojej firmy.

SUBTELNA DOMINACJA GRAFIKI

To odmiana ulotki, która jest nastawiona na zwiększone przyciąganie wzroku konsumentów za pomocą bodźców graficznych. Dlatego dekor złożony ze skośnie ujętych wieżowców wysuwa się tu trochę na pierwszy plan. Zabieg ten przykuwa wzrok, ale nie dominuje całkiem powierzchni ulotki. Pozostaje tutaj sporo miejsca na ekspozycję logo i nazwy firmy oraz danych kontaktowych. Zmieszczą się także inne informacje, na przykład opis oferty zalet firmy, bo do dyspozycji jest przecież jeszcze rewers druku. Taka lekka dominacja graficzna dobrze sprawdza się w praktyce.

DOBRA REKLAMA TO DOBRE PROPORCJE

Jednym z ważnych aspektów, o którym zawsze pamiętamy podczas tworzenia kolejnych wzorów jest zachowanie odpowiednich proporcji. To bardzo ważne dla odpowiednio wyważonego przekazu. Nasza propozycja jest takim przykładem harmonijnego ułożenia grafiki względem pola tekstowego i dzięki temu możemy cię zapewnić, że spotka się z bardzo pozytywnym odbiorem ze strony potencjalnych klientów. Przykuwają tu uwagę nowoczesne domy przedstawione w bardzo ciekawy sposób, ale i sama treść ulotki jest bardzo dobrze wyeksponowana.

Pokaż: