Ulotki online Strona 5

Pokaż:

NADAJ REKLAMIE NOWOCZESNĄ FORMĘ

Na pierwszej stronie od góry duże logo twojego studia albo twoje imię i nazwisko. Potem dane kontaktowe i na dole ciekawa grafika ze starymi aparatami fotograficznymi. Dzięki temu odbiorca skupia się na twojej firmie, utrwala w głowie jej nazwę i ogólną lokalizację. Druga strona od góry patrząc to powtórzenie ciekawej grafiki i garść dodatkowych informacji, które przeczyta osoba zainteresowana tematem i zainspirowana niebanalnymi rysunkami. Tak działa nasza propozycja na ulotkę w formacie DL, która skutecznie wypromuje działalność twojego studia.

ZMIENIAMY PROPORCJE

Te na korbkę, tamte na pstryczek, a wszystkie już dawno wyszły z użytku. Leżą pewnie w każdym studiu fotograficznym jako pamiątka dawnej techniki albo dlatego, że sprzęt fotograficzny zawsze był bardzo kosztowny i nikt nie ma śmiałości go wyrzucić. Spróbowaliśmy zrobić z tego atut i powstała reklama dla salonu fotograficznego z tradycjami. W zasadzie większą część ulotki zajmują motywy graficzne, ale o to właśnie chodziło. Widać tu pasję, doświadczenie w zawodzie i znajomość fachu od podstaw, a to ma wielką siłę przyciągania.

NIESTANDARDOWA REKLAMA

Reklamy dotyczące studia fotograficznego są zwykle dość standardowe. Chodzi o to, żeby zaprezentować swój kunszt zawodowy, a więc główną rolę grają zdjęcia. My wyszliśmy z założenia, że nie jest to konieczne. Można przecież założyć, że na swoim fachu po prostu się znacie i tyle. Postawiliśmy więc na grafikę pełną wcześniej używanego sprzętu, z nadzieją, że te rysunki przykują uwagę klientów i ich zaciekawią. Jeśli masz ochotę spróbować takiego marketingowego eksperymentu i tym przyciągnąć klientów, złóż zamówienie.

DOBRA EKSPOZYCJA LOGO

Pionowa forma ulotki w formacie DL pozwala na bardziej ekspresyjną i nowoczesną ekspozycję imienia i nazwiska specjalisty, którego kancelarię reklamuje. Nasza propozycja graficzna świetnie wpisuje się w tą formę, bowiem jest utrzymana w bardzo modnym dizajnie. Szarości pokazane w betonowym wydaniu są obecnie bardzo trendy, a tutaj wybitnie pasują do charakteru twojej działalności. Na takim tle dobrze wyeksponujesz nazwę kancelarii, podasz dane kontaktowe, a przy okazji także garść przydatnych informacji o zakresie usług.

MODNA, KONKRETNA ULOTKA

Ulotka kancelarii prawnej, radcowskiej czy notarialnej nie musi przyciągać wzroku kolorami ani atrakcyjnymi detalami, powinna za to oddawać w pełni charakter jej działalności. Nasza grafika na ulotkę idealnie wpisuje się w ten klimat, a przy okazji pokazuje, że choć pochłania was zwykle analiza przepisów i spraw klientów, to jednak doskonale orientujecie się także w najnowszych trendach modowych. A to oznacza, że wasza kancelaria jest nowoczesna. To dla wielu klientów jest bardzo ważnym kryterium w procesie wybierania obsługi prawnej.

CIEKAWIE PRZEKAZANE INFORMACJE

Dzięki ulotce reklamowej przekazujecie dane kontaktowe, ale także budujecie wizerunek firmy. Ta grafika sprytnie łączy te dwa aspekty. Jest sporo miejsca na wszelkie informacje, dzięki czemu nie musicie się ograniczać do samych danych kontaktowych. Możecie np. zamieścić zakres usług w pigułce, aby przybliżyć potencjalnemu klientowi jakie ma możliwości. Można także wstawić popularny ostatnio kod QR, w którym ukryty zostanie szerszy opis waszej kancelarii. Klienci zawsze doceniają ciekawie i nowocześnie podane informacje.

DYNAMICZNIE I NOWOCZEŚNIE

Ulotka w formacie DL ma kilka ważnych zalet. Pozwala na ciekawe wyeksponowanie detalu graficznego i logo firmy, a i tak zostaje sporo miejsca na treść. Mało tego, ulotki w tej formie zajmują mniej miejsca, więc łatwiej namówić inne punkty usługowe, żeby można było je tam zostawić. I trzecia sprawa, ulotka DL ma bardziej ekspresyjny, nowoczesny charakter niż inne formaty, dlatego do branży motoryzacyjnej pasuje jak ulał. A kiedy połączyć to z zadziorną grafiką, taką jak ta, to skuteczność reklamy osiąga maksymalny poziom.

PODAJ DANE W DOBRYM STYLU

Nieważne czy prowadzisz mały warsztat samochodowy, auto detailing czy komis albo firmę wynajmującą samochody. To szeroko pojęta branża motoryzacyjna, która wywołuje określone skojarzenia i to właśnie na nich powinna bazować skuteczna, efektowna reklama. Mamy więc dla ciebie propozycję ulotki, która przyciągnie i zaciekawi każdego, bo fragment sportowego samochodu to bardzo chwytliwy detal. Kiedy już mamy uwagę konsumenta, czas na stylowo podane dane kontaktowe i informacyjne, a to zapewnia nam czarne pole tekstowe.

JAK REKLAMA TO EFEKTOWNA

Ulotka może mieć różne oblicza. Może być krzykliwa albo całkiem neutralna, sprowadzona wyłącznie do roli informacyjnej. Ale ulotka firmy, która działa w branży motoryzacyjnej to już zupełnie inna liga. Wy musicie się wyróżnić, bo konkurencja jest ogromna, a przy okazji wasza reklama musi być spójna z tym specyficznym „pazurem”, który towarzyszy tematyce waszej działalności. Przygotowaliśmy więc dla was coś adekwatnego czyli chwytliwą, efektowną i charakterną grafikę na ulotkę reklamową. Zaciekawi każdego fana motoryzacji i potencjalnego klienta.

DOBRY FORMAT - NOWOCZESNA GRAFIKA

Ulotka w tym formacie pozwala na ciekawe ułożenie elementów grafiki względem pola tekstowego. Całość wygląda zawsze bardzo nowocześnie i dynamicznie, a nasza propozycja graficzna wygląda tutaj wyjątkowo efektownie. Główny detal to ekspozycja twojego logo z użyciem całkiem sporej czcionki. To przykuwa uwagę w pierwszej chwili i skutecznie zostaje w pamięci, a potem zaciekawiony konsument zapoznaje się z treścią. Jeśli nie wyrzucił ulotki do kosza i czyta to znak, że jest zainteresowany tego typu usługami. A nasza grafika ułatwi zapoznanie się z twoją ofertą.

TREŚĆ DOMINUJE, ALE GRAFIKA ZASKAKUJE

Ulotka reklamowa ma przyciągać detalami graficznymi, które wskazują zakres działalności firmy, ale nie tylko. Powinna także nieść dla konsumenta odpowiednią dawkę niezbędnych informacji o zakresie usług. Nasza grafika na ulotkę spełnia obydwa kryteria i sprawnie godzi te dwie kwestie. Ciekawy detal przykuwa uwagę i jest wyjątkowo czytelnym symbolem, a do tego pole tekstowe pozwala na przekazanie wielu ważnych informacji dla potencjalnych klientów. To fuzja idealna, która z pewnością przysporzy ci sporo nowych zleceń.

ZASKOCZ WSZYSTKICH SWOIM PODEJŚCIEM

Każda osoba, której wpadnie w ręce twoja ulotka będzie początkowo lekko zaskoczona. Czym? Pewnie minimalistycznym charakterem i symbolem budynku, który w swoim stylu zupełnie nie przypomina standardowych obiektów z reklam dla tej branży. Zaskoczenie przyniesie także spora ilość czerni. Ale jeśli się nad tym lepiej zastanowić, to takie zaskoczenie przyniesie twojej firmie same korzyści. Przecież to właśnie zaskakujące grafiki najlepiej zapadają w pamięć. A ta dodatkowo wskazuje, że znasz się na modzie, co w zawodzie architekta jest niezbędne.

INTUICYJNA I ELEGANCKA

Choć ulotka w formacie DL jest już stosowana od jakiegoś czasu to jednak w niektórych odsłonach wciąż pozytywnie zaskakuje. Nasza elegancka propozycja graficzna dla kancelarii prawnych wygląda w tej odsłonie wyjątkowo. Podłużny kształt dodatkowo podkreśla żółta kreska, a układ paneli w szarych odcieniach wyraźnie wskazuje oddzielne strefy funkcjonalnej tego szablonu. Widać, gdzie należy promować nazwę lub nazwisko, a gdzie podać dodatkowe informacje. To ciekawy wzór, który intuicyjnie poprowadzi zarówno zamawiającego, jak i odbiorcę reklamy.

STYLOWA REKLAMA W POZIOMIE

Nasza propozycja ulotki w poziomie wygląda bardzo stylowo i w zasadzie trochę przypomina powiększoną wizytówkę. Wygląda odpowiednio prestiżowo, elegancko i profesjonalnie, może więc z powodzeniem reprezentować każdą kancelarią na dobrym poziomie. Widać od razu, że lubicie zadbać o każdy detal, również o tak mały element marketingu, jakim jest ulotka. Oprócz walorów wizualnych ma ona odpowiednio wyeksponowane miejsca na nazwę kancelarii lub dane prawnika oraz wszelkie informacje kontaktowe i inne dodatkowe treści.

INFORMACJE W DOBREJ OPRAWIE

Jeśli są miejsca, gdzie chcesz promować swoje usługi lub propagować markę kancelarii za pomocą ulotek, to zawsze warto spróbować. Pamiętaj jednak, że prowadzisz działalność, dla której kluczowe jest zaufanie i uznanie klientów, więc wszystko musi być zapięte na ostatni guzik, reklama również. Zadbaliśmy, aby twoje ulotki były efektowne, ściągały na siebie uwagę odbiorców, ale także prezentowały się prestiżowo i efektownie. One również budują wizerunek twojej firmy i mają wpływ na powiększanie liczby klientów.

NOWOCZESNA FORMA REKLAMY

U góry sporych rozmiarów logo albo sama nazwa firmy, poniżej kluczowe dane informacyjne, a mniejszą czcionką garść informacji o zakresie waszej oferty. na samym dole natomiast przyjemny dla oka, efektowny i bardzo energetyczny detal w postaci zielonej trawki. Tak będzie się prezentować twoja ulotka w wąskim, pionowym formacie DL. Można ją wykładać w wielu lokalizacjach, bo nie zajmuje dużo miejsca, ale jej głównym atutem jest swego rodzaju nowoczesny i przemyślany układ detali. Natomiast nasza grafika wpisuje się w ten format doskonale i przykuwa mocno uwagę.

ŁADNIE ZAPREZENTOWANE INFORMACJE

Żeby przyciągnąć nowych klientów musisz po prostu dać się poznać. Trzeba umiejętnie opisać swoją ofertę i użyć języka korzyści, a całość ubrać w chwytliwą, ciekawą i przyciągającą oprawę graficzną. Takie możliwości daje ci nasza propozycja. Soczysta trawa dodaje tu świeżości i łatwo zapada w pamięć, a białe tło świetnie podkreśla ozdobny detal i jednocześnie jest świetnym tłem na wyeksponowanie wspomnianych informacji o zakresie działalności i waszych priorytetach. Tak podana reklama doskonale wypromuje twoją firmę.

RADOSNA GRAFIKA I CZYTELNY PRZEKAZ

Żeby twoja ulotka reklamowa przyniosła oczekiwane przez ciebie efekty marketingowe, musi przede wszystkim choć na chwilkę zainteresować konsumenta. Wtedy przeczyta informacje o ofercie, a w przeciwnym razie wyrzuci ją do najbliższego kosza. Nasza grafika zapewni ci taki efekt początkowego zainteresowania, ponieważ ma bardzo radosny, ciekawy i energetyczny wygląd. W następnym kroku odbiorca zapamięta wasze logo i zakoduje lokalizację firmy, a potem pobieżnie zapozna się z ofertą. Kiedy uzna, że jest dla niego przydatna, zatrzyma ulotkę.

OD GÓRY DO DOŁU

Pionowa ulotka w formacie DL to możliwość ułożenia grafiki i treści w ciekawy sposób. W naszej propozycji postanowiliśmy od góry zacząć z przytupem i użyć dużego detalu graficznego. Dłonie z efektownym manicurem skutecznie przykuwają wzrok i od razu sugerują temat reklamy. Kiedy już odbiorcę, czyli potencjalną klientkę, zainteresuje obrazek, w następnej kolejności zapozna się z treścią i prawdopodobnie zachowa ulotkę. Reklama z białym tłem, dodatkiem różu i zdjęciem perfekcyjnej realizacji dobrze działa na kobiece zmysły.

PRZYJEMNIE I CZYTELNIE

Pozioma forma ulotki pozwala na inne rozmieszczenie detali niż ma to miejsce w przypadku pionowego formatu. Zapewniliśmy tutaj ekspozycję dla nazwy twojego salonu albo imienia i nazwiska w sąsiedztwie pięknie zadbanych i ozdobionych dłoni, co od razu tworzy bardzo pozytywne skojarzenia u klientek. Poniżej pozostało wygodne pole tekstowe, gdzie można umieścić jakąś marketingową zachętę. Druga strona to powtórzenie detalu graficznego i jeszcze więcej miejsca na treść. Całość spina białe tło, na które przyjemnie się patrzy.

POKAŻ REALIZACJĘ, PODAJ INFORMACJĘ

W przypadku materiałów reklamowych wszelkich salonów z branży beauty, sprawdza się zwykle określony katalog detali graficznych. Za jeden ze skuteczniejszych można chyba uznać zdjęcia, które pokazują jakąś gotową realizację usługi lub specjalistkę podczas pracy. W tej propozycji wybraliśmy motyw perfekcyjnie wyglądających dłoni po zabiegu manicure, które z pewnością skutecznie skupią na sobie uwagę klientek dbających o wygląd. Detal graficzny podkreśla śnieżnobiałe tło, które z kolei świetnie eksponuje treść informacyjną.

PRZEWAGA TREŚCI NAD GRAFIKĄ

Pośród naszych propozycji szablonów reklamowych zawsze można znaleźć układ graficzny przeznaczony na format DL. Także w przypadku tego wzoru. Wynika to z wyjątkowej formy ulotki, która ma nowoczesny i dość dynamiczny charakter. Przekaz prezentuje się tutaj bardzo atrakcyjnie dzięki innym proporcjom treści do detali graficznych. W naszej propozycji grafika zajmuje niewielką część na górze, a reszta to pole tekstowe do twojej dyspozycji. To pozwala na atrakcyjne wyeksponowanie nazwy firmy albo nazwiska fachowca i danych kontaktowych oraz opisu oferty.

SPORA DAWKA INFORMACJI O USŁUGACH

Ulotka to podstawowa forma przekazu reklamowego, która nie generuje dużych kosztów i nie zajmuje dużo miejsca. Ale to także materiał promocyjny, który musi być już na pierwszy rzut oka na tyle atrakcyjny, żeby choć na chwilę zainteresować adresata. Inaczej ulotka wyląduje w pierwszym napotkanym koszu na śmieci. Nasza grafika z pewnością przykuje uwagę osób odczuwających dolegliwości bólowe ze strony narządu ruchu. A dodatkowo, jeśli przekażesz na niej informacje przybliżające twoją ofertę, chętnie ją zatrzymają i z pewnością umówią się na wizytę.

GRAFIKA PRZYJEMNA DLA OKA

Potencjalnego klienta, czy też w tym przypadku chyba bardziej pacjenta, szybciej zainteresuje reklama przyjemna dla oka. Tyle potrzeba na początek i to właśnie zapewniliśmy w tej grafice. Miłe dla oka, pastelowe kolory i harmonia. Potem będzie się doszukiwał tematu i dopasowania do swoich potrzeb, a wtedy dostrzeże wymowne zdjęcie sygnalizujące problemy bólowe u innej osoby. To moment skojarzeń i decyzji o zabraniu ulotki ze sobą, a dla ciebie szansa na sukcesywne powiększanie klienteli. Tak działa dobra grafika reklamowa.

Pokaż: