Ulotki online Strona 7

Pokaż:

CHWILOWA PRZERWA W PRACY?

Nasza grafika wyraźnie pokazuje tematykę, w której osadzona jest twoja oferta. Widać z daleka, że są to szeroko pojęte usługi stolarskie. Dodatkowo detale graficzne sugerują twoją gotowość do pracy, bo ujęcie wygląda na chwilową przerwę w czynnościach. Wszechobecne drewno przywołuje pozytywne skojarzenia, a całość ma bardzo przytulny klimat. Taka ulotka spotka się z bardzo dobrym odbiorem i pozytywnie wpłynie na wizerunek twojej firmy, a tym samym wywoła u potencjalnych klientów chęć do skorzystania z waszych usług i zbuduje zaufanie.

DREWNIANE TŁO – SKUTECZNY PATENT

Skuteczna reklama powinna wyglądać dokładnie tak, jak nasza propozycja ulotki dla firmy stolarskiej lub innej, której oferta opiera się o drewniany surowiec. Oczywiście nie dosłownie, ale poglądowo. My wykorzystaliśmy tutaj drewniane tło i inne detale z tego materiału, bo jak powszechnie wiadomo, budzi on wyłącznie pozytywne odczucia i skojarzenia. Ładnie pachnie, jest naturalny i zdrowy, a przy okazji bardzo trwały i efektownie wygląda. Same zalety, więc i ulotka zostanie odebrana w bardzo dobry sposób.

DREWNO NIE MA DLA WAS TAJEMNIC

Każda ulotka musi mieć dwie warstwy przekazu, a obie są bardzo ważne. Pierwszy to informacja, która musi być wygodnie i czytelnie podana. Konsument szybko się zniechęca, jeśli coś jest nieczytelne. Druga to wizualny przekaz marketingowy, który wskazuje zakres oferty, ale także jasno sugeruje, że w tym obszarze jesteś profesjonalistą. Taka jest nasza propozycja graficzna dla branży stolarskiej. Konsument szybko nabiera zaufania do twojej wiedzy i umiejętności, więc w razie potrzebny skontaktuje się z twoją firmą.

UNIWERSALNIE I Z KLASĄ

Są obszary działalności, od których wymaga się pewnego rodzaju wysmakowanego stylu i gustu, ale także eleganckiego minimalizmu. Dotyczy to zarówno siedziby, wyglądu obsługi, jak i materiałów reklamowych. Dla takich firm przygotowaliśmy szablon na ulotkę w pionowym formacie DL. Pozostawiliśmy bardzo dużo miejsca na dane kontaktowe oraz krótki przewodnik po waszej ofercie, a całość ładnie podkreśliliśmy stylowym, eleganckim detalem graficznym w modnej kolorystyce. Dobór kolorów sprawia, że ulotka może pasować do wielu branż.

SKUTECZNIE I NA TEMAT

Do reklamowania swojej działalności trzeba podchodzić indywidualnie i z wyczuciem. W większości przypadków należy przyciągać wzrok konsumentów wyrazistymi detalami, żeby wybić się na tle konkurencji, ale ta metoda czasami bywa niewłaściwa. Często rodzaj działalności narzuca jednak umiar w takim przekazie i wtedy sprawdzi się ulotka ubrana w naszą uniwersalną propozycję. Nie skupia uwagi na detalach graficznych, a jedynie kusi wysmakowanymi panelami w modnych barwach. A najważniejsza będzie tu umiejętnie podana treść.

INFORMACJE ŁADNIE PODANE

Nie wszystkie firmy potrzebują reklam wskazujących na konkretną branżę, często charakter działania jest zbyt szeroki, żeby go tak konkretnie określać. Wtedy poszukujecie reklamowych szablonów uniwersalnych, których w naszej ofercie można znaleźć całkiem sporo. Nasza propozycja to minimalistyczna grafika oparta na zaledwie trzech kolorach, tj. bieli, modnych szarościach i energetycznym, przyciągającym pomarańczowym. Odpowiednie proporcje tych barw sprawiają, że całość jest harmonijna i po prostu ładnie podana.

ODPOWIEDNIA SUGESTIA I INFORMACJE

Wiemy, jak wielką popularnością cieszą się ulotki w formacie DL, dlatego w przypadku każdej linii graficznej opracowujemy także szablon na ten wariant. I trzeba przyznać, że większość wzorów wygląda na nim bardzo atrakcyjnie, tak jak w przypadku naszej grafiki dla fizykoterapeuty. Ciemna kolorystyka i świecące punkty doskonale przyciągają uwagę i od razu sugerują rodzaj reklamowanych usług. Jednak oprócz tego na ulotce pozostaje sporo miejsca, gdzie można wyeksponować swoje imię i nazwisko albo nazwę firmy i dodać krótki opis usług.

WYCIĄGAMY Z MROKU BÓLU

Wygląd ulotki reklamowej nigdy nie powinien być przypadkowy i w naszej ofercie nigdy nie znajdziesz takiej nieprzemyślanej grafiki. Nasza propozycja dla fizykoterapeuty to z góry ustalona strategia. Kolorystyka nieco nietypowa jak na reklamę, bo można ją uznać za zbyt ciemną. Jednak chodziło o wyeksponowanie świetlistych punktów określających bolesne miejsca pacjenta. Całość to jednocześnie przekaz, że korzystając z twojej wiedzy i umiejętności każdy ma szansę szybko wydostać się z mroku bólu i przykrych ograniczeń ruchowych.

PRZYKUWAJ WZROK DETALEM

Na ulicy, w metrze, w marketach i w innych miejscach, wciąż dostajemy ulotki i zdecydowaną większość wyrzucamy do kosza nawet nie patrząc czego dotyczą. Niestety jest spora szansa, że z ulotką twojej firm będzie tak samo. Trzeba temu zapobiec i sprawić, żeby reklama stała się skuteczna. Zadbaliśmy o to stosując nietypową, ciemną barwę tła, na którym wyraźnie wybijają się świetlne punkty. Ten zabieg sprawia, że konsumenta zainteresuje zawartość ulotki, a to już spory sukces. Prawdopodobnie nie wyrzuci jej do kosza, a schowa do kieszeni.

ULOTKI WSZĘDOBYLSKIE

Można śmiało powiedzieć, że ulotka w formacie DL to reklama wszędobylska. Jest dość mała, więc można ją wręczać i układać dosłownie wszędzie, o ile to dozwolone w danych miejscach. Ulotka w tej opcji to także dość sprytna i efektowna forma podawania informacji i pozyskiwania klientów, bo jej kształt pozwala na zachowanie dobrych proporcji pomiędzy detalami graficznymi i ważnymi informacjami. Nasz drewniany ludzik jest odpowiedniej wielkości, przez co pole tekstowe może zajmować spory obszar, więc treść czyta się wygodnie i szybko.

PROSTA GRAFIKA WYSTARCZY

Jeśli chodzi o rehabilitację to jest ona niezwykle potrzebna i kropka. Jeśli chodzi o frekwencję to pacjenci idą zwykle do gabinetu, który im polecił ktoś inny. I też kropka. Widać od razu, że najważniejsza rola przypada tobie, twojej wiedzy i umiejętnościom. A czy jest tu miejsce na reklamę? Oczywiście, że tak, bo konkurencja nie śpi. Takich gabinetów jest sporo każdej miejscowości i nawet jeśli masz najlepszą opinię w okolicy to warto się promować. Wystarczy chociażby nasza minimalistyczna grafika.

POWINNO BYĆ EFEKTYWNIE

Na rynku są usługi o różnym charakterze, dlatego też i nasze propozycje są mocno zróżnicowane, bo każda branża promuje się inaczej. Dziedzina, w której ty działasz w sumie broni się sama, więc pozornie nie wymaga wielkich zabiegów. To jednak tylko teoria, bo w praktyce sporo się napracowaliśmy, żeby przedstawić ci grafikę, która nie jest być może efektowna, bo też nie musi, ale jest za to bardzo konkretna. Wskazuje na twoje profesjonalne podejście do zawodu i oferowanych zabiegów, a to sprawi, że na pewno będzie skuteczna w budowaniu zaufania u pacjentów.

ZNACIE SIĘ NA MODNYM DIZAJNIE

To, że znacie się na trendach, zarówno w budownictwie, jak i w zakresie szeroko pojętej estetyki wizualnej, musi być widać na każdym kroku. A zdecydowanie pierwszą okazją do pokazania tego atutu jest reklama wręczana konsumentowi prosto do rąk. Nasza ulotka w formacie DL z taką grafiką to doskonała możliwość budowania wizerunku firmy nowoczesnej i dynamicznej dosłownie od pierwszych sekund pierwszego kontaktu. Patrząc na nią, każdy potencjalny klient nabiera przekonania, że będzie miał do czynienia z konkretną wiedzą i obsługą.

DAJCIE SIĘ POZNAĆ, ALE STYLOWO

Na rynku nieruchomości jest już obecnie bardzo duże zgęszczenie firm. Dlatego też, w warunkach podwyższonej konkurencyjności, trzeba szczególnie zadbać o reklamę, która was wyróżni. Nasza propozycja zapewnia taki właśnie efekt, ponieważ jest wyraźnym odejściem od przyjętych i utartych szablonów graficznych. Wszędzie jest pełno wzorów ulotek dla tej branży, na których królują budynki w różnych odsłonach. Tutaj też są, ale wyłącznie w formie ciekawego graficznie symbolu, aby zaakcentować rodzaj działalności. Resztę powierzchni zajmuje biel i konkretny, marketingowy przekaz.

MODNA, MONOCHROMATYCZNA ULOTKA

Jeśli szukasz ulotek, które będą trafnie oddawały wasze podejście do pracy, ale także bieżącą znajomość estetycznych trendów, to nasza propozycja jest strzałem w dziesiątkę. Modny jest przecież minimalizm, zarówno w zakresie kolorystki, jak i ilości używanych detali ozdobnych. Nasza grafika jest wybitnie osadzona w takim stylu, co jednak nie oznacza nudy czy braku koncepcji. To przemyślana wizja pokazania waszego profesjonalnego i konkretnego podejścia oraz zbudowania uporządkowanego wizerunku godnej zaufania firmy.

KOMPAKTOWY FORMAT, EFEKTOWNA GRAFIKA

Wzór graficzny i ten format ulotki to kwintesencja nowoczesnej reklamy. W minimalistycznym stylu, z ograniczoną ilością miejsca, kompaktowo, efektownie, ale konkretnie. Nasza grafika daje błyskawiczne skojarzenia, twój profesjonalizm został mocno podkreślony, a betonowe tło dało kapitalne podłoże na wygodne podanie danych kontaktowych oraz opis zakresu usług. Format DL pozwala na ciekawą ekspozycję nazwy firmy albo imienia i nazwiska fachowca, a całość ma bardzo ekspresyjny, nowoczesny charakter.

ŚWIETNA EKSPOZYCJA DANYCH

Nasza grafika dla tzw. „ złotej rączki” bądź montażysty czy instalatora zawiera wiele detali, które przywołują automatycznie skojarzenia, jaki może być zakres oferty. to ważne, bo skuteczna reklama musi budować u odbiorcy właściwe wrażenia. Tylko wtedy przykuje jego uwagę i ma szanse pozostać w jego pamięci. Niemniej jest jeszcze inna ważna rola, którą pełni ulotka i o nią także zadbaliśmy. To czytelnie i ciekawie podanie danych kontaktowych oraz innych, przydatnych informacji. Betonowe tło daje im świetną ekspozycję.

ARSENAŁ PRZYBORÓW JUŻ GOTOWY

Stała gotowość do pracy w twojej branży to wielka zaleta, a nasza grafika właśnie to sugeruje. Na surowym tle czekają naszykowane przyrządy i akcesoria w takiej ilości, że jesteś gotowy na przeróżne warianty i nic cię nie zaskoczy. To kolejna ważna cecha fachowca od napraw, nowych instalacji i montażu różnych rzeczy w budynkach. A że prędzej czy później każdy potrzebuje takiego specjalisty to twoja ulotka powinna trafić do jak najszerszej grupy konsumentów. Większość jej nie wyrzuci tylko zabierze do domu ze zwykłej przezorności.

DUŻO MIEJSCA NA GRAFIKĘ I TREŚĆ

Ulotka w tym formacie daje większe możliwości w zakresie treści. W tym układzie wydruku można ulokować skrajnie na górze lub na dole główny detal graficzny i dzięki temu zyskuje się możliwość umieszczenia tekstu na całej długości ulotki. Taki układ ma nasza propozycja graficzna, przy czym na całości zachowane zostało niebieskie, nasłonecznione tło, które ma za zadanie wywołać całą masę pozytywnych skojarzeń i odczuć. I właśnie na tym wakacyjnym tle można umieścić zakres swoich usług bądź przykładową listę promowanych właśnie wycieczek.

WAKACYJNY KLIMAT, WAKACYJNA ENERGIA

W branży turystycznej liczy się bardzo wywoływanie u klienta pewnego impulsu, tzw. zachęcenie do aktywności, a w tym przypadku do zakupu wycieczki. Nasza grafika wywołuje błyskawicznie taki impuls, bowiem patrząc na ulotkę każdy uśmiecha się pod nosem i od razu ma ochotę na urlop. Często potem okazuje się, że energia płynąca z takiej grafiki uruchomiła proces, którego efektem był zupełnie nieplanowany wyjazd do Grecji, Turcji czy w inny uroczy zakątek świata. Jeśli chcesz wywoływać takie reakcje, zainwestuj w naszą propozycję reklamy.

KOLORY URLOPOWE TO JEST TO!

Odkąd oferty biur turystycznych zapełniły się setkami ofert wyjazdów do ciepłych krajów, w temacie tym zaczęła królować określona kolorystyka. To lazurowy niebieski, piaskowy i słoneczny. I chociaż w tych ofertach można znaleźć wyjazdy zupełnie niezwiązane z plażowaniem to jednak ta paleta barw zawsze nasuwa odpowiednie skojarzenia osobom, które szykują się do urlopu. Dzięki naszej grafice macie spore szanse przyciągnąć do swojego biura takich klientów spragnionych wypoczynku, a to już pierwszy krok do sprzedania wycieczki.

ZOSTANIESZ W PAMIĘCI

Podłużne ulotki w formacie DL są bardzo popularną formą reklamy. Pewnie dlatego, że ich kształt pozwala ciekawie i dynamicznie wyeksponować grafikę, no i dlatego, że nie zajmują dużo miejsca. Można je zostawić w zaprzyjaźnionych sklepach albo w warsztatach samochodowych. Warto przy tym zadbać, aby na tym tle mocno wybijały się kolorem. Wtedy klienci je zapamiętają i w razie zdarzenia drogowego bądź awarii, na pewno zadzwonią do ciebie. Nasza żółta grafika z prostym, czytelnym przekazem z pewnością daje radę w takich sytuacjach. Wpada w oko i zostaje w pamięci.

PRZYCIĄGNIJ KLIENTÓW KOLOREM

Dobra reklama to taka, która potrafi przyciągnąć uwagę konsumenta, a potem pozostać w jego pamięci na tyle mocno, żeby w razie potrzeby wiedział o co chodziło i odszukał twoją firmę w sieci lub w swoim otoczeniu. Tworząc grafikę dla pomocy drogowej wykorzystaliśmy znany symbol graficzny lawety, ale także kolor, który mocno kojarzy się z tymi ważnymi usługami. Od lat jesteśmy przyzwyczajeni, że wasze samochody są w kolorze żółtym i kiedy podjeżdża żółta laweta wiele osób odczuwa ulgę, że już po wszystkim. Właśnie to skojarzenie wykorzystaliśmy.

REKLAMA ODROBINĘ TECHNICZNA

Kiedy działa się w zawodzie takim jak holowanie pojazdów, to wiadomo, że najważniejsza jest technika, sprawność, odpowiedzialność, rzetelność i szybkość. Bywa zimno i można się pobrudzić, więc to robota, w której nie ma czasu na sentymenty i inne ozdobniki. Dlatego też nasza propozycja graficzna jest bardzo minimalistyczna, z prostym, wręcz technicznym przekazem. Wszystko ma sugerować twoją fachową pomoc w trudnych sytuacjach drogowych. Pozostaje zamówić ulotki i wpisać tam dane kontaktowe oraz kilka słów o zakresie usług.

Pokaż: