Wizytówki online Strona 87

Pokaż:

MONOCHROMATYCZNA GRAFIKA

Ciemna, ale i prosta wizytówka szkoły tańca na pewno trafi do młodych osób, które wiedzą, że mniej znaczy więcej. Monochromatyczna grafika nie jest umieszczona centralnie, co nadaje jej charakteru. Na samym dole w wyraźny sposób, umieścisz dane swojej firmy. Niebieska czcionka, na bordowym tle wygląda interesująco, mimo dużego kontrastu.

TANCERZE W SALI GIMNASTYCZNEJ

Grupa osób znajdujących się na wizytówce jest zadowolona i uśmiechnięta, co powoduje, że ich energia spłynie na twoich potencjalnych klientów. Każdy będzie chciał uczęszczać na zajęcia w tej szkole tańca. Żywe kolory i kompozycja, stworzona tak, a żeby łatwo wyeksponować dane teleadresowe.

BALETNICA NA SALI GIMNASTYCZNEJ

Wizytówka przeznaczona jest dla szkół tańca i baletu. Zdjęcie baletnicy z sali gimnastycznej oddaje charakter zajęć w szkole, a to ważne byś był wiarygodny. Bez problemu na zdjęciu umieścisz nazwę firmy. Natomiast z tyłu wizytówki jest podzielony. Po lewej zdjęcie tancerki, po prawej ciemniejsze pole, kolorystycznie pasujące do całości, na którym umieścisz swoje dane.

INSTRUMENTY NA BORDOWYM TLE

Kolor bordowy, w tym wydaniu, kojarzy nam się z dostojnością. Delikatnie wyłaniające się z tła instrumenty muzyczne i miejsce na nazwę profesji, dopełniają kompozycję. Rewers zaprojektowany tak samo jak przód, jest na tyle uniwersalny, że bez żadnej zmiany i bez problemu umieścisz dane teleadresowe.

WIELKOMIEJSKIE PRZEDSZKOLE

Kolorowa okolica, która mieści się na wizytówce, wygląda na spokojną i bezpieczną. Jest to ważne, aby budziła takie skojarzenia, kiedy prowadzisz przedszkole. Tył wizytówki jest na tyle ciekawy, że pomiędzy wysokimi wieżowcami w łatwy sposób możesz wypisać dane teleadresowe. Delikatne tło daje możliwość wyeksponowania loga lub nazwy firmy.

KOLOROWE USŁUGI MALARSKIE

Przekaz tej wizytówki jest bardzo prosty. Wykonujemy usługi malarskie. W tym przypadku, postawiliśmy na jasność przekazu. Mężczyzna malujący fasadę domu, dla którego duże powierzchnie, a nawet spora wysokości nie są dużym wyzwaniem. Jasna czcionka zastosowana w tym projekcie doskonale wybija się na tle nasyconych kolorów.

KOLOROWA FARBA NA BETONIE

Świetna gra kolorów. Tak w skrócie można określić tą wizytówkę. Szara, betonowa ściana oblewana żywymi kolorami, daje nam jasny przekaz, że usługi, które wykonujemy są związane z malarstwem, a powierzone pomieszczenie czy budynek z szarego stanie się kolorowym i wyjątkowym. Dane teleadresowe umieszczone na jaśniejszych paskach, świetnie uzupełniają ten fantastyczny projekt.

PROFESJONALNY MALARZ

Wizytówka przedstawia prowadzenie prac malarskich na wysokości. Świadczy o tym drabina oparta o wysoki balkon. Z obrazka można wywnioskować, że ta firma jest w pełni profesjonalna. Z dobrym zapleczem technicznym, oraz z wysokimi kwalifikacjami zespołem, który zapewnią wysoki standard wykonanej usługi. Zielony pasek umieszczony z przody wizytówki pozwala na wyróżnienie nazwy firmy.

ZIELONE ROLETY NA BIAŁYM TLE

Biała, pozioma wizytówka z zielonym roletami, jest prosta i przejrzysta. Zdjęcie rolety zostało umieszczone w górnej części, tak, aby na dole pozostało miejsce na najważniejsze dane. Z tyłu wizytówki został powtórzony wzór z pozostawieniem miejsca na nazwę firmy, oraz jej specjalizację. Całość jest spójna i przejrzysta.

ŻARÓWKA NA BIAŁO-POMARAŃCZOWYM TLE

Wizytówka z jednej strony posiada biało-pomarańczowe tło, na którym znajduje się żarówka. Z drugiej znajdziemy odwrotne kolory z danymi teleadresowymi. Zastosowana tutaj wymienność kolorów pozwoli wybić się tej wizytówce na tle innych, konkurencyjnych. Żarówka, która jest motywem przewodnim tej wizytówki wskazuje, czym zajmuje się jej właściciel. Całość składa się na dopracowaną kompozycję.

LAMPKA BIUROWA NA NIEBIESKIM TLE

Delikatne zdjęcie lampki biurowej świetnie komponuje się z jasnym tłem, pozostawiając wizytówkę czytelną i przejrzystą. Bardzo sprytnie poprowadzone światło z lampki, nakierowuje wzrok na oświetlone, najważniejsze dane, które znajdą się na wizytówce. Lekka i prosta czcionka doskonale uzupełnia całość projektu.

REFLEKTORY NA TLE NIEBA

Grafika umieszczona na wizytówce to reflektory na tle błękitnego nieba. Brak chmur sugeruje, że właściciel jest pogodny, a swoją pracę wykonuję z pełną pasją i zaangażowaniem. Przestrzeń, która charakteryzuję tą wizytówkę, pozwala na bezproblemowe umieszczenie danych teleadresowych, które od razu rzucają się w oczy.

NARZĘDZIA BUDOWLANE NA JASNYM TLE

Na wizytówce znajdziemy grafikę z narzędziami budowlanymi, która od razu pokazuję, z jaką branżą jesteśmy związani. Na tyle wizytówki, grafika została zestawiona z perspektywą ściany, a delikatna ramka w kształcie domu z przodu sugeruje, że zajmujemy się budownictwem kompleksowym, od projektu po jego wykończenie.

JASNE TŁO, PRZEWÓD I SILNA DŁOŃ

Wzór tej wizytówki nie zostawia żadnych innych skojarzeń niż to, że mamy do czynienia z branżą elektryczną. Zdjęcie silnej dłoni trzymającej przewód, pokazuje, że przedstawiciel tej specjalności jest profesjonalistą pełną gębą i będzie mógł nam pomóc w każdej sytuacji. Grafiki została umieszczona na dole strony, przez co łatwo wyeksponować nazwę firmy oraz najważniejsze informacje.

MIASTO NA SZARYM TLE

Lekki szary gradient z delikatną wizualizacją miasta pozwala określić, z kim mamy do czynienia. Prawdziwy architekt, który dogląda projektu z pewnością jest profesjonalistą w swoim fachu. Orientacja pozioma, pozwala wyraźnie wyeksponować nazwę firmy i dane teleadresowe. Prosta czcionka idealnie wpasowuje się w architektoniczną grafikę wizytówki.

OD KONCEPCJI, PO REALIZACJE PROJEKTU

Niesztampowe kolory tej wizytówki od razu pozwalają wybić się jej na tle innych z tej branży. Projekt ukazuje wszystkie etapy prac prawdziwego architekta, od rysunku koncepcyjnego, aż po jego realizację. Prosta i jasna czcionka idealnie wpasowuje się w grafikę, pozostawiając całość w spójnej i czytelnej formie.

RZUT ARCHITEKTONICZNY NA BIAŁYM TLE

Przedstawiona wizytówka zawiera w sobie rzut architektoniczny mieszkania na jasnym tle, od razu nasuwa, skojarzenia z dobrze wykonanym projektem, a klient ma poczucie współpracy z profesjonalistą. Ułożenie wizytówki pionowo, pozwala doskonale wpasować dane teleadresowe pozostawiając widoczną grafikę.

BEZ STRESOWA SZKOŁA JAZDY

Jasna i przejrzysta forma wizytówki świadczy o opanowaniu i profesjonalizmie instruktorów pracujących w tej firmie. Znak nauki jazdy zamieszczony pod kątem nadaje je dynamizmu i charakteru. Z tą firmą na pewno uda Ci się zdać za pierwszym razem, a egzamin będzie tylko formalność, którą przejdziesz bez stresu.

KOLOROWA KOMPOZYCJA

Grafika umieszczona na wizytówce, pozwala określić, rodzaj działalności. Klient ma pewność, że jego autem zajmą się prawdziwi fachowcy. A zdjęcie święcącego się auta pokazuję, że środki użyte do jego konserwacji są z najwyższej półki. Ciekawa kolorystyka wraz z prostą czcionką łączą się w udaną kompozycję.

NIESZTAMPOWE KOLORY DLA MYJNI

Niesztampowe kolory użyte w tej wizytówce pokazują silną i niezależną firmę. Luksusowy i błyszczący się samochód sugeruje, że to miejsce jest idealne dla samochodu twojego klienta. Z pewnością, każdy, który otrzyma taką wizytówkę, wróci tutaj nie raz. Powtórzenie elementu na przedzie wizytówki pozwala na umieszczenie dobrze widocznych danych teleadresowych.

SILNĄ RĘKĄ MECHANIKA

Pozioma wizytówka pozwala na wyeksponowanie dwóch ważnych jej elementów: grafiki sugerującej fach oraz istotnych danych. Klucze, trzymane przez silną rękę mechanika nad otwartą maską samochodu, pozwalają pokazać jego najlepsze strony, takie jak: sumienność, profesjonalizm i zaangażowanie w wykonywaną pracę.

MONETY I SAMOCHÓD

Dobry samochód i pieniądze przedstawione na tej wizytówce, ukazuje nam właściciela komisu, jako osobę sukcesu, która dzięki swojej pasji i zaangażowaniu doszła do czegoś wielkiego. Przedstawione monety, mogą sugerować, że samochody znajdujące się w tym komisie, są na każdą kieszeń. Miejsce na najważniejsze informacje znajduje się w prawym górnym rogu, tak, ażeby nie zasłaniać interesującej grafiki.

SAMOCHÓD NA CZERWONO-BIAŁYM TLE

Z przedniej strony wizytówki widzimy samochód owinięty wstążką, co kojarzy nam się z wymarzonym prezentem. Od razu nasuwa się myśl, że osoba, która nam ją wręczyła zajmuje się sprzedażą samochodów, która sprawia mu przyjemność. Tylnia jej część idealnie pozwala umieścić dane teleadresowe, nie zasłaniając mocno kojarzącej się grafiki.

WSPOMNIENIA Z DZIECIŃSTWA

Dziecięca dłoń, trzymająca samochodzik, nasuwa nam wspomnienia z dzieciństwa, kiedy to każdy chciał mieć swoją flotę. Marzenia się spełniły i dziś masz swoją firmę, a twój klient będzie pewien, że to co robisz, robisz z pasją. Czerwone kolory świadczą o dynamice, a białe o oponowaniu i profesjonalizmie. Łatwo wyeksponujesz swoje dane i zdobędziesz nowych klientów.

Pokaż: