Wizytówki - Telekomunikacja i Internet

Dzisiejsze życie wymaga od nas możliwości skorzystania z telefonu tudzież internetu. Bez nich przynajmniej połowa cywilizacji czuje się jak „bez ręki”. Ty jesteś po to, by zapewnić możliwość skorzystania tych środków przekazu. Żeby być biznesmanem idealnym trzeba trzymać się paru złotych zasad: dbać o Klienta, trzymać fason i poinformować o swoich usługach jak największe grono zainteresowanych. Czas na wykreowanie własnej wizytówki. Czas na przełom!
KATEGORIE
Załaduj własny projekt Zleć wykonanie projektu
Nie kryj się za konkurencją – ten rynek nie odpuszcza błędów. Spróbuj sprostać wyzwaniu i zaprojektuj wizytówkę, zaczynając od wyboru najodpowiedniejszego szablonu. Grunt, to solidna podstawa. Kolejnym krokiem będzie dodanie informacji na temat firmy, danych kontaktowych oraz loga. Jeśli firma kieruje się mottem lub hasłem przewodnim, warto również dla niego znaleźć miejsce. Przygotowany projekt należy zatwierdzić. Po profesjonalnym wydrukowaniu zamówionej ilości, dostarczymy pod podany w formularzu adres. Bądź rekinem biznesu, nie bój się kroku w przód i goń za marzeniami oraz nowymi Klientami.
Czytaj więcej
Pokaż:

BY LICZYĆ SIĘ W SIECI

Oto wizytówka, na którą szczególną uwagę powinni zwrócić copywriterzy, graficy oraz ci, którzy na co dzień zajmują się marketingiem internetowym. Widać bardzo wyraźnie, iż jest to model skrojony na miarę - niczym najlepsza sukienka. Stylowy niezwykle nadruk sprawia, że od razu wiemy, z przedstawicielem jakiego zawodu mamy do czynienia. W ten prosty sposób można podkreślić swój prestiż i zaangażowanie w pracę, chęć ciągłego doszkalania się i stawania się lepszym w swoim fachu. Piękno i harmonia idzie tu w parze z elegancją na światowym poziomie – oto jest przepis na zawodowy sukces!

DESIGNERSKIE IMPRESJE

Trzeba przyznać, że jedno tylko spojrzenia na tę wizytówkę wystarczy, by przekonać się, że jej posiadaczem jest osoba ceniąca nowoczesność i design. Dla architekta, grafika czy też personal shoppera będzie to przysłowiowy strzał w dziesiątkę. Model jest co prawda dość ciemny, ale dzięki odpowiedniemu doborowi czcionki niezwykle przejrzysty i czytelny. To rewelacyjny sposób na to, by podkreślić swój profesjonalizm, zamiłowanie do tego, co oryginalne, nietypowe wyjątkowe. Tacy ludzie są wszak cenieni na rynku pracy, warto zdawać sobie z tego sprawę!

ZŁOTE RĄCZKI W CZARNEJ GODZINIE

Fach w ręku jest podstawą w każdej dobrze prosperującej firmie. Już u podstaw potrzebny jest solidny grunt, by postawione idee mogły mieć porządne oparcie. Jeśli pragniesz zyskać sławę i renomę będąc informatykiem lub serwisantem, musisz pamiętać o jednym – dobrze wykonana robota będzie kluczem do sukcesu, a dobre słowo zaprowadzi Cię do zwycięskich bram. Wizytówka w pięknym tonie barwnym, z prostym, aczkolwiek wymownym motywem pozwoli trzymać fason i sprawić, by konkurencja zeszła na dalszy tor. Niech Twoje ręce będą złotymi w każdej czarnej godzinie.

INFORMATYCZNE ZAWIROWANIA

Każdy kto choć trochę zna się na branży informatycznej wie, że najważniejszy jest dobry chwyt marketingowy, dzięki któremu stabilna pozycja na rynku będzie rzeczą normalną. Doskonały dodatek reklamowy w postaci wizytówki będzie niezastąpionym elementem dodającym skrzydeł nie jednemu fachowcowi. Jeśli jesteś informatykiem, pracujesz w branży komputerowej bądź teleinformatycznej, nie czekaj – działanie musi być Twoją domeną!

POBAWMY SIĘ W KOLORY

Aby życie nabrało odpowiednich barw, jedyne co należy zrobić, to umiejętnie pokolorować swój świat. Motyw w czerni, z kolorowymi pasami będzie przyciągał spojrzenia, tkwiąc w pamięci przez długie lata. Wyczaruj idealną wizytówkę dla swojej firmy i świeć przykładem dla reszty. Motyw idealny dla każdego zawodu – od opiekunki do spawacza!

KLASA: SZAROŚĆ, CZERŃ I CZERWIEŃ

Prosta forma, zdecydowany kształt i wyraziste kolory – jedyne, czego tu brakuje to informacji o Twojej firmie. Niech wizytówka pełna szarości przeplatanej czerwienią zacznie żyć własnym życiem. Motyw stanowi idealną bazę reklamy ponadczasowej, wybijającej się z kanonów i panujących trendów. Wizytówka idealna dla każdego, doskonale zaprezentuje dane grafików i designerów.

BIAŁA SŁUCHAWKA

Wizytówka została oblana zielonym tłem. Na samym dole, białą, grubą czcionką zapisana została nazwa firmy. Wyżej w białym polu zaprojektowane zostało miejsce na wypisanie najważniejszych danych telefonicznych, adresowych i internetowych. Z prawej strony umieszczona została branżowa grafika białej słuchawki telefonicznej na czerwonym tle.

KONSULTANT Z SŁUCHAWKAMI

Z lewej strony wizytówki, grubą, ciemną czcionką zapisana została nazwa firmy. Nad nią oraz na odwrocie wizytówki umieszczona została branżowa grafika konsultanta z słuchawkami. Z prawej strony w trzech rzędach wypisane zostały niezbędne dane teleadresowe, które zostały uzupełnione o ikony informacyjne.

KOBIETA W CALL CENTER

Główną grafiką tej wizytówki, która znajduje się po obu jej stronach przedstawia kobietę pracująca w call center. Niżej, na niebieskim pasku zapisana została nazwa przedsiębiorstwa. Na czterech kolejnych, niebieskich paskach wypisane zostały wszystkie niezbędne dane telefoniczne, adresowe oraz internetowe.

ZARYS TELEMARKETERKI

Prowadzisz call center? Twoi pracownicy potrafią zdziałać cuda w sprzedaży telefonicznej? Jeśli tak to ta wizytówka jest dla ciebie. Przód wizytówki na samej górze umieszczona została grafika przedstawiająca zarys telemarketerki. Niżej zapisana została nazwa firmy. Na dole wypisane zostały wszystkie niezbędne dane teleadresowe.

SŁUCHAWKA I SMARTFON

Na dole wizytówki umieszczone zostały trzy prostokąty, w które wpisane zostały najważniejsze dane takie jak adres lokalu, numery telefonu, strona internetowa oraz adres e-mail. Wyżej, na szarym tle zapisana została nazwa firmy oraz branżowa grafika. Grafika znalazła się również na odwrocie wizytówki.

TELEFON JAK INTERNETOWA MAŁPA

Wizytówka z dwóch stron oblana została ciemnym odcieniem zielonego. U góry oraz na odwrocie wizytówki znalazła się grafika przedstawiająca słuchawkę telefonu przypominającą znaczek internetowej małpy. Niżej jasną czcionką zapisana została nazwa firmy. Na samym dole umieszczone zostały dane teleadresowe.

NIEBIESKIE SŁUCHAWKI

Przód wizytówki ma białe tło. Na dole, w trzech kolumnach wypisane są wszystkie niezbędne dane teleadresowe. Ponad nimi umieszczona została nazwa przedsiębiorstwa. Nad nią na zielonym kółku znalazła się grafika niebieskich słuchawek z mikrofonem. Grafika została powtórzona na odwrocie wizytówki, które jest zielone.

WIFI ŚWIAT

Wizytówka posiada niebieskie tło. Na dole, białą czcionką zapisane zostały wszystkie dane telefoniczne i adresowe. Wyżej, pomiędzy dwoma czarnymi kreskami, umieszczona została nazwa przedsiębiorstwa. Nad nazwą oraz na odwrocie wizytówki umieszczona została branżowa grafika przedstawiająca kulę ziemską oraz znaczki wifi.

LUDZIK Z SŁUCHAWKAMI

Jeśli wizytówka ma czarne tło, to najlepszym kolorem dla elementów jest biały. Na samej górze, tej pionowej wizytówki umieszczona jest branżowa grafika. Niżej, na białym pasku zapisana została nazwa firmy. W dolnej części wypisane zostały takie dane jak adres lokalu, numery telefonów, adres e-mail oraz strona internetowa.

RÓŻOWY TELEFON

Cała wizytówka ma białe tło. W dolnej części różową czcionką, w dwóch kolumnach wypisane zostały: adres lokalu, strona internetowa, numery telefonów oraz adres e-mail. Wyżej, grubszą, lecz również różową czcionką zapisana została nazwa firmy. Obok niej znalazła się branżowa grafika przedstawiająca różowego smartfona.

TELEFON Z WIFI

Dolna część wizytówki ma białe tło. Na nim czarną czcionką, zapisane zostały wszystkie niezbędne dane telefonicznie, adresowe oraz internetowe. Wyżej, na zielonym tle umieszczona została branżowa grafika przedstawiająca telefon z wifi oraz nazwa firmy. Te dwa elementy zostały powtórzone na odwrocie wizytówki.

SMARTFON Z WĄSEM

Na przeciwległych końcach wizytówki umieszczone zostały dwa jasnożółte paski. Pomiędzy nimi znalazło się białe pole, w które czarną czcionką wpisane zostały najważniejsze dane telefonicznie i adresowe, a z lewej strony zapisana została nazwa firmy. Na dolnym pasku znalazła się grafika przedstawiająca smartfon z wąsami i okularami.

FIOLETOWE SMARTFONY

Białe tło i delikatny napis na tyle wizytówki z pewnością zapadnie w pamięć Twoim potencjalnym klientom. Nowoczesna forma projektu z pewnością trafi do wielu młodych osób. Z przodu projektu obok ciekawej grafiki smartfonów umieścisz wszystkie niezbędne dane teleadresowe, natomiast nad grafiką wyeksponujesz nazwę swojej firmy.

TELEFON DOTYKOWY

Większa część z przodu wizytówki oblana jest różowym tłem. Na nim, umieszczone zostały cztery jasne paski, na których wypisane zostały wszystkie niezbędne dane telefoniczne, adresowe oraz internetowe. Na górze znajduje się żółty pasek, na którym umieszczona została branżowa grafika oraz nazwa przedsiębiorstwa.

SMARTFON Z NIEBIESKIM WYŚWIETLACZEM

Przód wizytówki przedstawia czarnego smartfona z niebieskim wyświetlaczem. Na ekranie telefonu, białą, delikatną czcionką wypisane zostały najważniejsze dane telefoniczne, adresowe oraz internetowe. Tył wizytówki pokryty jest niebieskim tłem, a na jej środku powtórzona została grafika dotykowego telefonu.

KONTUR LAPTOPA

Wizytówka z obu stron pokryta jest głębokim czarnym kolorem. Z prawej strony, delikatną czcionką wypisane zostały wszystkie dane telefonicznie, adresowe oraz internetowe. Z lewej strony umieszczona została branżowa grafika przedstawiająca kontury laptopa. Wyżej umieszczona została nazwa przedsiębiorstwa.

TWARDY DYSK

Środek wizytówki został zagospodarowany tak, aby znalazły się w nim wszystkie dane, takie jak numer telefonu, adres e-mail, strona internetowa i adres lokalu. Na samej górze został poprowadzony biały pasek, na którym zapisana została nazwa firmy. Z jego prawej strony umieszczona została branżowa grafika.

BIAŁO-ZIELONY LAPTOP

Górna część wizytówki pokryta jest zielonym tłem. Na nim umieszczona została grafika białego laptopa. Obok niej zaprojektowane zostało miejsce na zapisanie nazwy przedsiębiorstwa. Na dole, umieszczone zostało białe tło. Na nim znalazło się miejsce na zapisanie najważniejsze dane teleadresowe i internetowe.

Pokaż: