Wizytówki - Sprzedaż
Od zarania dziejów ludzie sprzedają i kupują nowe towary. To właśnie ten dział jest jednym z wielu, które na długo będą gościły w naszym świecie. To jest podstawa działania całego globu. Pokaż, że tylko dzięki sile i wewnętrznemu spokojowi można dojść do wymarzonego celu. Nie jest ważne, jaką sprzedażą się zajmujesz. Potrafisz zadeklarować, że wartość Twoich usług warta jest każdych pieniędzy, będziesz także w stanie wypromować biznes na skale światową!
MEBLE OBSZYTE ZE STYLEM I CHARAKTEREM
Twoje usługi są bardzo poszukiwane, bowiem coraz więcej osób decyduje się na renowację i naprawę zużytych mebli. Zaczynamy doceniać stary dizajn, ale wiadomo, że czas robi swoje. A ty znasz się na tym, jak podarować meblom tapicerowanym drugie czy trzecie życie. Zadbaj więc o odpowiednią reklamę, aby zdobyć nowych klientów, a przede wszystkim, aby poinformować o swoim istnieniu. Zacznij od naszej propozycji graficznej na wizytówkę, która w prosty sposób naprowadza na temat i powoduje zaciekawienie. A może z tą grafiką stworzysz całą swoją kampanię reklamową, nie ograniczając się do wizytówek?
ATRAKCYJNE OBLICZE WĘGLA
Często myślicie, że wasza branża nie nadaje się do reklamowania w efektowny sposób za pomocą ciekawych grafik. A my zawsze staramy się wam udowodnić, że każdy temat można dobrze „ograć” graficznie, tak, aby trafić skutecznie do klientów. Handel węglem to może nie jest robota prestiżowa i efektowna, ale przecież liczą się wyniki finansowe i przydatność. Więc wy wykonujcie swoją pracę, a my zadbamy o graficzną oprawę tej działalności. Efekty widoczne są na tej wizytówce, gdzie węgiel gra główną rolę i wygląda całkiem ciekawie.
ZAPREZENTUJ SIĘ OKAZALE
Skupujesz i sprzedajesz palety, a być może, także inne przydatne zasoby? Reklamuj się za pomocą wizytówki z taką grafiką. Prosty, czytelny przekaz czyli zdjęcie palet w pogodny dzień to z jednej strony nic skomplikowanego, a z drugiej przemyślana koncepcja. Ta słoneczna aura oraz widok naturalnego drewna dodają grafice pozytywnego charakteru i sprawią, że klient łatwiej ci zaufa i chętniej nawiąże kontakt. Wizytówka przyciąga wzrok i zapada w pamięć, a przy okazji daje możliwość wygodnego podania danych kontaktowych.
Z MODĄ POD RĘKĘ
Dla osób działających w branży modowej stworzyliśmy specjalną grafikę na wizytówkę. Nie było łatwo, bo przecież jesteście specjalistami od modnego i stylowego dizajnu, ale jesteśmy z niej dumni. Biało-czarna, minimalistyczna, bardzo delikatna, ale jednak z modowym pazurem. Wybraliśmy prosty, ale bardzo stylowy i elegancki przekaz, który od razu naprowadza skojarzenia konsumenta na odpowiednie tory. Grafika na pewno przyciągnie nowych klientów i będzie doskonałym elementem wizerunku specjalistów od mody.
USŁUGI W ZGODZIE Z NATURĄ
Pozyskiwanie drewna z lasu lub inne usługi związane z leśnym ekosystemem to ciężki kawałek chleba, ale także branża, która jak nikt inny czuje respekt przed naturą i wie, jak o nią dbać. Daj wyraz swoim zasadom zawodowym i postaw na tą harmonijną grafikę. Sugeruje równowagę pomiędzy interesami, a dbałością o środowisko, a poza tym, jest bardzo miła dla oka. Tak podane informacje każdemu konsumentowi zapadną w pamięć.
MODNE KOLORY DLA MODNYCH WNĘTRZ
Delikatne, modne kolory i ciekawy szkic wnętrza, które zdecydowanie spełnia warunki obowiązującej mody. Jest dość minimalistycznie, lekko, ażurowo, jednym słowem nowocześnie i trendy. Wizytówka ma sporo miejsca na dane kontaktowe oraz na dużą ekspozycję nazwy waszego salonu meblowego albo zakładu produkcyjnego, który wypuszcza na rynek modne komody, kanapy, szafy itd.
TO PRZECIEŻ TWÓJ KOLOR
Są zawody, do których nasze srebrzone wizytówki pasują zdecydowanie bardziej niż do innych. Jednym z przykładów na pewno może być zegarmistrz. Kiedy rozkładasz przeróżne czasomierze klientów na części pierwsze, naprawiasz je i czyścisz, wtedy ciągle obcujesz ze srebrnym połyskiem stali i innych materiałów metalowych. Dlatego użycie właśnie takiej kolorystyki na szacie graficznej wizytówki nasuwa się automatycznie. Prawda, że trybiki w różnych rozmiarach są bardzo dekoracyjne? I doskonale prezentują się w naszej posrebrzanej grafice.
DZIEWCZYNY LUBIĄ BLASK
Jeśli działasz w branży odzieży ślubnej dla pań, twoje wizytówki muszą być przede wszystkim kobiece i dopracowane. Klientki bardzo zwracają uwagę na takie detale i możesz mieć pewność, że wzór bez wyrazu i charakteru zostanie zlekceważony. Co innego ten piękny, srebrny szkic. Wygląda jak projekt, który dopiero co wyszedł spod ręki mistrza, a srebro sprawia, że jest bardzo bogato i bardzo prestiżowo. Patrząc na taką grafikę każda klientka zapragnie sprawdzić, jaka oferta się za nią kryje. To już połowa sukcesu, resztę pozostawiamy tobie i twoim umiejętnościom handlowym.
DIABEŁ TKWI W SZCZEGÓŁACH
W zasadzie niewiele tu mamy. Niebieskie tło i na nim samotny fotel. Jest za to mnóstwo miejsca na dane kontaktowe, można więc pozwolić sobie na większą czcionkę lub obszerniejsze informacje o firmie. Sam minimalizm wizytówki ma tu jednak swój urok i jest zamierzony. Celowo umieściliśmy tylko jeden efektowny mebel na grafice i dodatkowo podkreśliliśmy go srebrzeniem. To znak, że meble, które oferujesz są naprawdę wyjątkowe. Dopracowane, stylowe, piękne i wygodne. Nasze srebrzenie skutecznie podnosi prestiż twojej oferty.
GWARANCJA NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI
Jeśli szukasz pomysłu na reklamę swojego sklepu z butami albo małej firmy rzemieślniczej, która zajmuje się produkcją obuwia, mamy dla ciebie ciekawy projekt graficzny na wizytówkę. To zwykle pierwsza forma reklamy, w którą inwestujecie na wstępie, więc warto, żeby od samego początku była efektowna i skuteczna. Nasza propozycja to połączenie bieli z klasycznym brązem, który najmocniej kojarzy się ze skórzanym, porządnym obuwiem. Od razu buduje się branżowy klimat. Do tego złocone kontury buta z wysoką cholewką, jako oznaka jakości i klasy.
ZŁOTA REKLAMA DLA JUBILERA
Kiedy projektowaliśmy grafiki ze złoceniami na firmowe wizytówki, jednym ze wzorów, który koniecznie musiał się tu znaleźć był projekt dla jubilera. To przecież tutaj można znaleźć największe nagromadzenie złotych precjozów, więc i złoty kolor na materiałach reklamowych jest wręcz konieczny. Postawiliśmy tym razem na pastelowe i białe tło, oraz delikatne złote detale w postaci łańcuszków. Pięknie połyskują, przyciągają wzrok, a jednocześnie są na tyle dyskretne, że nie zakłócają przekazu informacyjnego na wizytówce.
ELEGANCJA, SZYK, PRESTIŻ, EFEKT
W kategorii wizytówek firmowych ze srebrzeniami nie mogło zabraknąć grafiki dla jubilera, bo byłaby to oferta niekompletna. To przecież branża, gdzie srebro czuje się najlepiej. Nie epatujemy jednak blaskiem, bo przecież nie taka jest rola wizytówki. Musi być czytelna, żeby można było wygodnie odczytać dane kontaktowe i zapamiętać nazwę firmy. Musi też być wytworna i elegancka, bo jubiler kojarzy się z takim właśnie szykiem. Powinna mieć też modny wygląd, by dawać gwarancję biżuterii osadzonej w najnowszych trendach. Nasza grafika ma to wszystko.
KAŻDA BUDOWA ZACZYNA SIĘ OD WASZYCH PRODUKTÓW
Zanim powstanie jakikolwiek budynek, musi powstać projekt. Ale już faza robocza zawsze zaczyn się od zakupu materiałów budowlanych. Wtedy klient przypomina sobie o małej wizytówce z równo ułożonymi balami drewna i już wie, gdzie może zamówić np. materiał na więźbę dachową. I właśnie taki efekt chcieliśmy osiągnąć tworząc ten wzór wizytówki firmowej.
SAME DREWNIANE HISTORIE
Deski, bale, sztachetki i inne drewniane produkty to wasza specjalność. My się na ty nie znamy, ale za to wiemy, jak reklamować miejsca, które nie oferują produktów o spektakularnym wyglądzie. Dlatego stworzyliśmy grafikę, która jasno pokazuje wasz asortyment, a przy okazji jest utrzymana w modnych brązach i oferuje sporo miejsca na dane.
ELEGANCJA PRZEDE WSZYSTKIM
Branża jubilerska i złotnicza mają to do siebie, że rozwijają się z bardzo szybkim tempie. Przedstawiciele owych zawodów powinni zatem w stu procentach zadbać o zapewnienie sobie nowoczesnej formy reklamy. Na pewno będą w stanie podkreślić swój prestiż oraz talent, kiedy zdecydują się na ów niezwykły model wizytówki. Mariaż pudrowego różu i pięknych klejnotów sprawdził się wprost idealnie. Jest to egzemplarz, obok którego po prostu nie można przejść obojętnie. Wykonano go z najwyższej jakości papieru, by służył przez długi czas. Metoda na sukces godna uwagi!
STO PROCENT SZYKU
Jubiler oraz złotnik – przedstawiciele tych zawodów z całą pewnością powinni zdecydować się na to, by nabyć ten wyjątkowy model wizytówki. Zadbano tutaj o każdy detal, by całość prezentowała się stylowo i nowocześnie zarazem. Piękne obrączki widoczne na egzemplarzu od razu dają do zrozumienia, z jaką branżą mamy tutaj do czynienia. Model ów na pewno sprawi, iż klientów stale będzie przybywało, zaś obroty firmy z dużej mierze wzrosną. Warto zwrócić też uwagę na przemyślaną kolorystykę. Oto jest przepis na sukces, warto już dziś zapewnić sobie jego stuprocentowe wykorzystanie!
W ŚWIECIE MODY
Właściciele sklepu odzieżowego, butiku, osobiści styliści lub też projektanci mody na pewno bardzo chętnie skorzystają z owego rozwiązania. Mamy tutaj bowiem do czynienia z wizytówką, która pomoże im podkreślić ich profesjonalizm oraz nieustanną dążność do celu. Zastosowano bardzo ciekawą kolorystykę, dzięki której model rzuca się w oczy, przyciągają wzrok potencjalnych klientów. Litery są na nim znakomicie widoczne, a to wszak także bardzo ważna kwestia. Dzięki temu egzemplarzowi sukces w branży jest wręcz pewny, warto przekonać się o tym już teraz!
WYBRAĆ TĘ JEDYNĄ
Na te wizytówki z całą pewnością będzie polowała każda narzeczona i przyszła żona zarazem. Sprawdzą się one w przypadku projektantki kreacji ślubnych, właścicielki sklepu z sukniami ślubnymi czy też komisu, w którym można kupić strój na najważniejszy dzień życia. Egzemplarz z całą pewnością wyróżnia się niebanalnym połączeniem kolorów, jest niezwykle przejrzysty, każdy bez najmniejszego problemu przeczyta wszystkie dane, które się na nim znajdują. Wizytówki te powstały z wielką dbałością o szczegóły, dzięki czemu są w stanie podkreślić prestiż i profesjonalizm ich właścicielki bądź właściciela!
KUŹNIA DOBREJ JAKOŚCI
Jeśli posiadasz fach w ręku, jesteś w stanie zbudować od zera wspaniałe dzieło. Wystarczy tylko chwila, by dobrze przemyślana decyzja stała się częścią lepszej codzienności. Niezwykła wizytówka z motywem budowlanym będzie niezastąpionym dodatkiem dbającym o PR Twojej działalności. Skup się na tym, by odnosić sukces i stań na straży własnego biznesu. Masz o co walczyć, a konkurencja nie śpi! Niech Twoje możliwości wejdą na wyżyny! Wizytówka z pewnością pozwoli Tobie zyskać nowych klientów – warto próbować, gdy jesteś majstrem, budowlańcem bądź właścicielem firmy budowlanej, która spełnia ludzkie marzenia.
BY JEŚĆ Z DOSKONAŁEGO TALERZA
Cenne przedmioty są na wagę złota – niestety nie każdy potrafi dostrzec piękno, które drzemie w unikalnych produktach. Ludzie coraz częściej doceniają to, co niezwykłe i inne, dlatego też nie powinieneś kryć się zarówno ze swoimi zdolnościami, jak i produktami, które masz do zaoferowania. Wyjątkowa produkcja zasługuje na wyjątkową reklamę. Co powiesz na wizytówkę? Fantastyczna propozycja z motywem ceramicznym w tle będzie odpowiednia dla rękodzielników, osób zajmujących się sprzedażą wyrobów ceramicznych oraz naczyń użytkowych. Do przodu! Świat czeka na niecodzienne drobiazgi!
BUDOWLANIEC Z POMYSŁEM
Chcąc wyróżnić się na rynku musisz pamiętać, że wokół Twojej firmy pojawia się wiele firm trudniących się podobnym fachem. Postaw na innowacyjną reklamę, dzięki której zdobycie nowych Klientów nie będzie problemem. Wizytówka z motywem materiałów budowlanych będzie idealnym projektem dla każdego kto trudni się ich sprzedażą – sprawdź to!
RÓŻNE CZASOMIERZE
Wizytówka ustawiona jest w orientacji pionowej. Jej większa część pokryta jest brązowym tłem. Na nim od góry wypisane są: nazwa firmy, oraz nazwisko pracownika, numer telefonu, adres e-mail, strona internetowa oraz adres lokalu. Wszystko to, zapisane wyraźną, białą czcionką. Na odwrocie znalazła się fotografia kilku różnych zegarków.
ŻÓŁTY I BIAŁY
Wizytówka została podzielone na dwie części. W dolnej, pokrytej pastelowo żółtym tłem, czarną czcionką wypisane zostały takie dane jak: adres lokalu, numery telefonu oraz strona internetowa i adres e-mail. W górnej części, z białym tłem, grubą czcionką zapisana została nazwa firmy. Z obu stron znalazła się branżowa grafika.
NA RÓŻOWYM PASKU
Z przodu wizytówki, po jej lewej stronie umieszczona została branżowa grafika przedstawiająca zegarek, z różowym paskiem i prostokątną kopertę. Zaraz obok, zaprojektowane zostało miejsce na wypisanie wszystkich niezbędnych danych, takich jak nazwa firmy, jej adres, czy numery telefonów. Grafika znalazła się również na odwrocie zielonej wizytówki.