Wizytówki - Nieruchomość

Wszystkie nieruchomości są cenne. Nie ważne, czy są to piękne działki, czy też budynki. Potrafisz prawidłowo zarządzić każdą z nich. Nie musimy wnikać w to, czym dokładnie się zajmujesz – prowadzisz biuro, czy wynajmujesz mieszkania – warto, abyś zareklamował swoje usługi oraz zaproponował je każdemu zainteresowanemu Klientowi. Odpowiednią formą autoreklamy jest wizytówka, którą możesz wykreować za pomocą naszego programu.
Kategorie
Kategorie
Załaduj własny projekt Zleć wykonanie projektu
Nie musisz martwić się o wszelkie trudności z projektowaniem – program jest na tyle intuicyjny, że nie powinieneś mieć żadnych problemów. Potraktuj to jak nowe doświadczenie i zabawę, która pozwoli odnieść upragniony sukces. Sam, bez niczyjej pomocy z łatwością wybierzesz szablon, który będzie bazą Twojego projektu. Kolejnym krokiem będzie dodanie kilku niezbędnych informacji oraz loga firmy, jeżeli takowe istnieje. Nie czekaj, aż konkurencja zostawi Cię w tyle. Zacznij działać i pokaż wszystkim, kto najlepiej zajmuje się wszelkimi nieruchomościami na rynku. Niech Klienci wiedzą, do czyich drzwi warto zapukać!
Czytaj więcej
Pokaż:

TO BĘDZIE PROFESJONALNY AUDYT

Dobra reklama to reklama skuteczna, ale na jej skuteczność składa się kilka czynników. Jednym z ważniejszych i takich, które należy wziąć pod uwagę podczas tworzenia reklamy jest właściwe dopasowanie np. wizytówki do specyfiki działania firmy. Mamy przykład. To grafika dla fachowca, który wykonuje audyty energetyczne w budynkach. Szablon w prosty sposób naprowadza na tematykę oferty i zawiera same konkrety, bo i usługa jest bardzo konkretna i techniczna. Sugeruje też pełen profesjonalizm, a to będzie z pewnością najważniejsze kryterium wyboru.

WRĘCZAJ JE Z DUMĄ KAŻDEMU

Jeśli twoja firma zajmuje się nieruchomościami i chcesz odnosić sukcesy na tym polu, musisz posiadać silną, przebojową osobowość. Nie wystarczy jednak, że ją masz i o tym wiesz, musi się o tym dowiedzieć także potencjalny klient. Kluczowym momentem będzie między innymi wręczanie wizytówki firmowej. Należy to zrobić z dumą, z klasą i wigorem, a to jest możliwe jednie przy użyciu wizytówki z naszą nowoczesną grafiką. Efektowna, estetyczna i elegancka, wygląda bardzo profesjonalnie, a jednocześnie interesująco.

MIASTO I OKOLICE BEZ TAJEMNIC

Swoją wizytówką musisz przyciągnąć wzrok potencjalnego klienta, ale także uwieść go swoim profesjonalnym podejściem do promocji oferowanych usług. Nasza grafika robi bardzo dobre wrażenie, jest mocno sugestywna, a soczysta zieleń zachęca i daje nadzieję na intratną transakcję. Graficzny rzut na zarys miasta to znak, że zawsze macie rękę na pulsie i czujecie ten rynek. Automatyczna rekomendacja usług i zachęta do współpracy.

WYRÓŻNIONE NIERUCHOMOŚCI

Połyskujące srebrem budynki na naszej grafice to zabieg wizualny, który przynosi spore korzyści. Po pierwsze sprawia, że wizytówka wpada w oko i na długo pozostaje w pamięci. Po drugie dodaje twojej firmie prestiżu, bo połysk srebra zawsze powoduje takie skojarzenia. Po trzecie jest dowodem na to, że masz gust i wyczucie, a to na rynku nieruchomości bardzo pożądana cecha. I wreszcie ostatnia, najważniejsza zaleta. Potencjalny klient, który dostanie twoją wizytówkę, będzie miał poczucie, że twoje usługi są na najwyższym poziomie.

W ŚWIECIE NIERUCHOMOŚCI

Oto jest model wizytówki, który wprost idealnie sprawdzi się w przypadku firmy budowlanej, architekta czy też właściciela biura nieruchomości. Klasyczna kolorystyka połączona z niezwykle oryginalnym nadrukiem okazała się być strzałem w dziesiątkę. Z pewnością rozdawanie takich wizytówek będzie znakomitym promocyjnym działaniem, które przyniesie nadspodziewanie dobre efekty w postaci nowych klientów. Zadbano o każdy detal, by egzemplarz ten był w stanie usatysfakcjonować nawet najbardziej wymagających. Czerń, biel oraz czerwień skomponowały się z sobą wprost idealnie!

ZACHWYCAJĄCA NOWOCZESNOŚĆ

Właściciel firmy zajmującej się budownictwem lub wynajmem wnętrz o charakterze biurowym albo architekt – oto osoby, którym z pewnością ów model wizytówki może się spodobać. Dbałość o detale to wielka zaleta tego egzemplarza. Nowoczesność aż z niego bije, podkreślając zarazem, że osoba, do której wizytówka należy, nastawiona jest na ciągły rozwój, zdobywanie nowych umiejętności oraz wiedzy. Na pewno dzięki temu uda jej się bardzo pozytywnie wyróżnić na tle konkurencji oraz w znaczącym stopniu poprawić swoje notowania na rynku. Oto jest prosty przepis na branżowy sukces!

DOM JAK Z MARZEŃ

Właściciel biura nieruchomości lub firmy zajmującej się budowaniem domów ekologicznych czy deweloper – te osoby powinny zafundować sobie stylowy, przygotowany z wielką maestrią model wizytówki. Podkreślą dzięki temu swój profesjonalizm. Połączenie białego tła oraz zielonej trawy dało w rezultacie imponujące efekty wizualne. Obok takiej wizytówki na pewno nikt nie przejdzie obojętnie. Wykonana jest bowiem z pomysłem. Zadbano o detale, by projekt zachwycił nawet najbardziej wymagających odbiorców. Oto jest sposób na spektakularny sukces w branży nieruchomości!

Z KLUCZEM DO SUKCESU

Każda branża cechuje się odpowiednim podejściem do Klienta. Tylko trafnie podejmowane decyzje są w stanie przynieść korzyści dla obojga stron. Jeśli pragniesz poszerzyć grono Klientów, zacznij inwestować w siebie i swoje możliwości. Wizytówka z motywem klucza to trafiony dodatek reklamowy dla każdego, kto zajmuje się nieruchomościami: prowadzeniem wspólnot, biur nieruchomości, zarządzaniem. Niech czar owego środka przekazu zapewni powodzenie w branży i stabilną pozycję na rynku usług.

MAKIETA DOMU

Głównym elementem tej wizytówki jest ciekawa fotografia, która przyciągnie wzrok potencjalnego klienta. Na planach domu, obok kalkulatora leży makieta imponującego domu. W lewym górnym rogu zostało zaprojektowane miejsce na wypisanie wszystkich niezbędnych danych telefonicznych, adresowych. Po przeciwnej stronie umieszczona została nazwa firmy.

DOM I KALKULATOR

Prowadzisz biuro nieruchomości? Jesteś architektem lub deweloperem? Jeśli tak, to tą wizytówkę stworzyliśmy z myślą o tobie. Z obu stron wizytówki umieszczona jest fotografia przedstawiająca model domu, jego plany oraz kalkulator. Z przodu poprowadzony jest półprzezroczysty pasek, na którym umieszczone zostały wszystkie najważniejsze dane.

OSIEDLE DOMKÓW

Tłem dla tej wizytówki jest fotografia przedstawiająca osiedle domków jednorodzinnych na przedmieściach. Na fotografię nałożony został półprzezroczysty, niebieski filtr, dzięki czemu dane, które zapisane są czarną czcionką są widoczne i wyraźne. Wizytówka jest elegancka i nowoczesna, dzięki czemu przyciąga wzrok.

BIAŁY DOM NA NIEBIESKIM TLE

Tło całej wizytówki jest ciemnoniebieskie. Na dole, na białym pasku umieszczona została nazwa firmy, a wyżej na czerwonym jej profil. Z prawej strony, białą, delikatną czcionką wypisane zostały takie dane jak adres firmy, numer telefonu czy adres e-mail. Z prawej strony, oraz na odwrocie wizytówki została umieszczona branżowa grafika.

DWUPIĘTROWY DOM

Na jasnozielonym tle zostały umieszczone niebieskie paski. Każdy z nich ma przypisana ikonę informacyjną, przy której zaprojektowane zostało miejsce na wypisanie konkretnej informacji, jak numer telefonu czy adres firmy. Nad nimi, niebieską czcionką zapisana została nazwa firmy. Obok niej znalazła się branżowa grafika.

ŻÓŁTY KONTUR DOMU

Tło wizytówki zostało pokryte niebieskim kolorem. Pomiędzy dwoma żółtymi liniami znalazły się zaprojektowane zostało miejsce na wypisanie najważniejszych danych takich jak: adres, numer telefonu, czy dane internetowe. Wyżej żółtą czcionką zapisana została nazwa firmy. Całość wizytówki dopełniona jest żółtą grafiką domu.

NIEBIESKI WIEŻOWIEC

Z przodu białej wizytówki umieszczone zostały najważniejsze dane, takie jak: nazwa firmy, jej adres, numery telefonów, adres strony internetowej oraz e-mail. Pod danymi znalazła się półprzezroczysta grafika niebieskiego wieżowca wśród zieleni. Grafika tym razem w pełni kolorowa znalazła się na odwrocie wizytówki.

CZERWONY DOMEK

Ciekawe rozłożenie elementów i oryginalne połączenie kolorów pozwolą na wybicie się tej wizytówki spośród konkurencji. Część, na której wypisane są najważniejsze dane teleadresowe jest w kolorze czerwonym. Reszta tła jest ciemnozielona. Na niej znalazła się czerwona nazwa firmy oraz czerwona grafika domu jednorodzinnego.

CZARNY DOM

Wizytówka została oblana turkusowym tłem. W górnej części znalazło się miejsce na wyraźne zapisanie nazwy firmy. Obok niej znalazła się branżowa grafika czarnego domu. Niżej, czarną czcionką wypisane zostały niezbędne dane telefoniczne, adresowe i internetowe. Na odwrocie znalazła się powtórzona grafika czarnego domu.

ZIELONE WIEŻOWCE

Przód wizytówki pokryty jest zielonym tłem. Z prawej strony, białą czcionką wypisane zostały najważniejsze dane teleadresowe firmy. Wyżej, grubą i czarną czcionką zapisana została nazwa firmy. Obok w białym kółku znajduje się grafika trzech zielonych wieżowców. Motyw ten pojawił się również na odwrocie wizytówki.

DOM W KWADRACIE

Na szarym tle świetnie sprawdzają się czarne i żółte elementy. Z lewej strony, czarną czcionką wypisane zostały numery telefonów, adres firmy, jej strona oraz adres e-mail. Wyżej, grubszą czcionką zapisana została nazwa firmy. Całość dopełnia grafika przedstawiająca żółty dom wpisany w żółty kwadrat.

ŻÓŁTO BRĄZOWE TŁO

Wizytówka została optycznie podzielona na dwie części. W dolnej, która została pokryta ciemnobrązowym tłem, żółtą czcionką zostały wypisane niezbędne dane teleadresowe. Dla uporządkowania zostały one oddzielone żółtymi liniami. Wyżej na jasnożółtym tle umieszczona została grafika wraz z nazwą firmy.

DOM W CZARNYM KWADRACIE

Ciekawe tło wizytówki oraz łatwość w odnalezieniu najważniejszych informacji pozwoli na szybkie dotarcie do potencjalnych klientów. Tło złożone jest z kilkunastu pasków z różnym odcieniem zieleni. Na dole, na ciemniejszym, półprzezroczystym pasku wypisane zostały najważniejsze dane teleadresowe. Wyżej czarną czcionką zapisana jest nazwa firmy. Czarna jest również branżowa grafika.

FUTURYSTYCZNY BUDYNEK

Wizytówka została pokryta zielonym tłem. Na samym dole, jasną, delikatną czcionką zapisane zostały niezbędne dane teleadresowe. Wyżej, grubsza czcionką zapisana została nazwa firmy. Główną grafiką tej wizytówki jest futurystyczny budynek, który umieszczony został zarówno z przodu jak i z tyłu wizytówki.

CZERWONY DACH

Tło wizytówki jest jasnego koloru. Na dwóch przecinających się paskach umieszczone zostały czerwone ikony informacyjne oraz nazwa firmy. W miejscu ich przecięcia znalazła się branżowa grafika domu z czerwonym dachem. Na środku, czerwoną czcionką zostały wypisane wszystkie niezbędne dane teleadresowe.

BIAŁE DOMY SZEREGOWE

Żółte tło i ułożone na tyle wizytówki białe domy szeregowe od razu nasuwają branże, z jaką są związane. Bez wątpienia chodzi o nieruchomości. Białe domy mogą również zastąpić brakujące logo Twojej firmy. Z przody projektu swobodnie umieścisz dane teleadresowe, a na żółtym intensywnym pasku umieścisz w widoczny sposób nazwę swojej firmy.

Pokaż: