Wizytówki - Zdrowie i uroda

Dbać o zdrowie, stan swojego ciała i duszy – to powinny być nasze codzienne priorytety. Nie zawsze jednak mamy na nie czas, niekiedy brakuje nam pomysłów. Dzięki branży pełnej porad dotyczących urody i zdrowia, nie musimy martwić się o lepsze jutro. Sztab ludzi wie, co jest dla nas odpowiednie, wystarczy wiedzieć do kogo się zwrócić. Ale czy oni wiedzą, jak zainteresować potencjalnych klientów?
Kategorie
Kategorie
Załaduj własny projekt Zleć wykonanie projektu
Nie ważne, czym się zajmujesz: trenowaniem zagorzałych sportowców, dbaniem o prawidłowy jadłospis, czy też urodę – powinieneś pomyśleć o trafnej reklamie, która zachęci do korzystania z Twoich usług. Mamy dla Ciebie świetną propozycję. Skorzystaj z naszego intuicyjnego programy, dzięki któremu wykreujesz wizytówkę idealną. Zmysłowy szablon, pełen pasji i miłości do zawodu zwieńcz logiem, dodając wcześniej dane kontaktowe i najpotrzebniejsze informacje. Pokaż, na co Cię stać. Nie siedź z założonymi rękoma i wyjdź do ludzi! Przecież to właśnie oni są najważniejsi! Od dziś nikt nie będzie czuł się opuszczony – każdy będzie pod profesjonalną opieką.
Czytaj więcej
Pokaż:

PRZYCIĄGNIJ ATLETÓW I POCZĄTKUJĄCYCH

Ćwiczyć każdy może, ale zwykle większość ludzi potrzebuje do tego zachęty. Prowadzisz siłownię albo sam jesteś trenerem personalnym ? Znasz swoją wartość i umiejętności, ale potrzebujesz jeszcze oprawy graficznej swojej działalność. Mamy dla ciebie bardzo sugestywny wzór wizytówki, z czytelną symboliką, modnymi kolorami i całkiem dużym miejscem na wpisanie danych kontaktowych. Każdy się skusi, nieważne czy lubi ćwiczyć.

POKAŻ, ŻE TATUAŻ TO SZTUKA

Jeśli masz studio tatuażu, które dba o każdy detal to musisz również zadbać o swoje materiały promocyjne. Rysunki, które tworzysz na ciałach klientów zawsze mają swój symboliczny przekaz, ale również imponującą estetykę, więc twoja wizytówka nie może wyglądać nijako. Nasza monochromatyczna grafika pokazuje fachowca w akcji, ale jednocześnie intryguje i zachęca do wizyty. Wizytówka wygląda bardzo klimatycznie, a jednocześnie konkretnie.

ZNASZ SIĘ NA MODNYM DESIGNIE

Fryzjer to jeden z tych zawodów, w którym trzeba ciągle śledzić trendy w modzie i dostosowywać do nich swoją propozycję warsztatową. Trzeba koniecznie wiedzieć jakie są obecnie modne cięcia, ale także jakie kolory są aktualne. Zgodnie z trendami powinna się także zmieniać estetyka salonu i wygląd materiałów reklamowych. My mamy dla ciebie wzór wizytówki, która doskonale oddaje najnowsze trendy, jest delikatnie, minimalistycznie, a przez to bardzo gustownie i modnie.

ARTYSTYCZNIE I PRECYZYJNIE

Od specjalisty, który ma wykonać tatuaż oczekuje się dwóch kompetencji. Pierwsza to estetyczne wyczucie i artystyczna pomysłowość, a druga to precyzyjna, pewna ręka. To przecież będzie rysunek na ciele, którego nie da się zmyć. Dlatego grafika, która pokazuje profesjonalistę w akcji to doskonały sposób na zbudowanie zaufania i zachęcenie klienta do podjęcia tej odważnej decyzji czyli wytatuowania swojego ciała.

ARTYSTYCZNA DUSZA Z PAZUREM

Na tej wizytówce sporo się dzieje, ale przecież będzie służyła do reklamowania usług artystycznych, bo do takich zalicza się wykonywanie tatuaży. Pokazujesz na wstępie, że kolory, efektowne grafiki oraz ciekawe i odważne kompozycje to twój świat. A narzędzie do tatuowania odłożyłeś tylko na chwilę, bo zaraz wracasz do klienta. Dużo kolorów, ale biel to wszystko ładnie równoważy i daje szansę na czytelne pokazanie danych kontaktowych.

WIZYTÓWKA W STYLU GLAMOUR

Wizytówka ma rolę informacyjną, ale jednocześnie to najmniejsza forma reklamy. Ten mały karnecik ma sporą moc, która może skutecznie przyciągać nowych klientów, przypominać o was stałej klienteli oraz budować określony wizerunek firmy. Przykład? Proszę bardzo, nasza czarno – złota grafika dla salonu lub studia wizażu. Prosta, czytelna, a jednocześnie bardzo elegancka. Sprawia wrażenie luksusowej i klientka właśnie takie wyobrażenie będzie miała o twoim salonie. Trzeba jedynie zadbać, aby potem to wyobrażenie potwierdziło się w rzeczywistości.

MALOWANIE PASTELAMI

Klientki, które zdecydują się na wykonanie makijażu lub inne zabiegi upiększające w twoim salonie, zawsze będą oczekiwały po prostu pięknego wyglądu. Kiedy więc planujesz zakup nowych firmowych wizytówek, skup się na tym, aby były zapowiedzią właśnie takich efektów. Proponujemy ci grafikę, którą zdobi wizerunek kobiety, wykonany z użyciem złocenia, a wykończony akwarelami. Całość bardzo eteryczna, nieco romantyczna i bardzo zachęcająca. Taka wizytówka z pewnością zwróci uwagę i zyska sympatię najbardziej wymagających klientek.

WIDAĆ, ŻE PODĄŻASZ ZA MODĄ

W przypadku stylisty najważniejsze jest stałe podążanie za modą. Żeby móc doradzać klientom w kwestiach wizerunkowych, należy śledzić najnowsze trendy. Trzeba również z dużą starannością dobierać wszystkie elementy, które budują wizerunek firmy. To między innymi materiały reklamowe, w tym również wizytówka. Muszą prezentować się efektownie, ale również modnie. Mamy dla ciebie ciekawą propozycję graficzną. To szablon graficzny w modnych pastelach, nieco artystyczny, a przez to niebanalny. Do tego dodaliśmy złocenia, które świetnie podkręcają cały efekt.

ZACHĘCAMY STYLOWO I WYTWORNIE

Zabiegi w spa to usługi, które można wrzucić do kategorii usług luksusowych. Umówmy się, że większa część klientek trafia do spa niezwykle rzadko. To wymaga wolnego czasu i wydania niemałych pieniędzy. Jeśli więc już klientka zdecyduje się na taki wydatek i zechce oddać się zabiegom w spa, będzie oczekiwać najwyższej jakości. Żeby zapewnić o takim właśnie poziomie usług i zachęcić nowe klientki, warto zacząć do wyglądu samej wizytówki. Nasza propozycja to czarne tło ze złoconymi ornamentami i innymi detalami. Ma bardzo luksusowy charakter.

ORIENTALNE ZAPROSZENIE DO RAJU

Prezentujemy wam wzór wizytówki, który zachwyci wszystkie potencjalne klientki i sprawi, że zapragną sprawdzić osobiście moc zabiegów, które oferujecie. Połączenie różu, bieli sprawia, że grafika jest bardzo kobieca i modna, a złote elementy wnoszą tu powiew luksusu i pięknie podkreślają tło. Tak pięknie podana nazwa i dane kontaktowe to zarówno zachęta do odwiedzenia salonu, jak i gwarancja wysokiego poziomu świadczonych tam usług i ważny element budowania dobrego wizerunku firmy. Czego można więcej chcieć od reklamowej wizytówki?

MODNA KOLORYSTYKA I STYL

Salon kosmetyczny to miejsce, gdzie klientki przychodzą poprawiać swoją urodę. Oczekują więc profesjonalnej obsługi i znajomości najnowszych trendów w modzie, bowiem każde paznokcie czy makijaż muszą być z nimi zgodne. Jeśli więc chcesz przekonać klientki do swojego salonu, musisz zadbać o bieżącą wiedzę o modzie i przekonać panie, że ją posiadasz. Do tego zdecydowanie przyda się wizytówka z grafiką w modnej kolorystyce, taka jak ta. Wzór, który wam prezentujemy ozdobiliśmy dodatkowo złoceniem, które dodaje mu szyku i wytwornego stylu.

ZACHĘCAMY KLIENTKI PASTELAMI

Nie od dziś wiadomo, że dziewczyny kochają złoto. Dlatego też warto postawić na złocenia w przypadku reklamowania usług, które są skierowane głównie do nich. Tu prezentujemy grafikę, która z pewnością zachwyci panie i zachęci je do skorzystania z usług, jakie oferuje twój salon. Na białym tle mieni się pięknie ciekawa grafika, cała wykonana w kolorze złotym. Umieściliśmy tutaj również specjalny złoty pasek, na którym zostanie efektownie wyeksponowana nazwa twojego salonu. Całość ładnie równoważy biel. To wizytówka, która na pewno przyciągnie nowe klientki

SREBRO, KTÓRE PODKREŚLA PRESTIŻ SALONU

Salon spa to synonim dbałości o urodę, a jednocześnie pewnego luksusu. Umówmy się, że niewiele pań bywa tu regularnie co tydzień. Jeśli więc już się uda wygospodarować na zabiegi upiększające trochę czasu i przede wszystkim pieniędzy, wtedy klientki oczekują usługi z najwyższej półki. Na to składają się wszelkie zabiegi, kosmetyki, obsługa i fachowość oraz eleganckie wnętrza. Nasza propozycja graficzna na twoją wizytówkę zapowiada właśnie taki luksus, zachęca pięknymi kolorami i srebrnymi zdobieniami.

PROFESJONALNY BLASK OSTRZA

Fryzjer może na wizytówce firmowej zareklamować swoje usługi w dwojaki sposób. Pierwszy, najbardziej popularny, to wszelkie zdjęcia modeli z pięknymi fryzurami. To oczywiście czytelne i przykuwające wzrok grafiki, ale już nieco oklepane. Drugi sposób jest bardziej minimalistyczny. To po prostu graficznie przedstawione narzędzia fryzjerskie. Nowoczesny, oszczędny design, który również trafia do konsumenta. Ale nożyczki czy brzytwa muszę się prezentować z pazurem, realnie i profesjonalnie, więc postawiliśmy na grafikę srebrzoną.

DZIEWCZYNY LUBIĄ ZŁOTA BLASK

Salon, który oferuje paniom usługi prowadzące do wizerunkowej metamorfozy musi mieć stylową reklamę. Wizytówka, która jako pierwsza trafia zawsze w ręce potencjalnej klientki powinna być dowodem na waszą znajomość obowiązującej mody w zakresie kolorystyki. Nasza grafika bazuje na modnej, pastelowej mięcie, a złote kropelki ładnie podkreślają całość. Przy okazji wpadają łatwo w oko każdej kobiecie, bo przecież dziewczyny lubią blask złota.

ZDROWE STOPY TO PODSTAWA

Zdrowe stopy to podstawa, Zdrowie i uroda, Salon kosmetyczny - Wizytówki Netprint
3 kolory do wyboru
Twoje działania dają ulgę naszym stopom, a przecież zdrowe nogi to podstawa. Zadbaj o wizytówki, które jasno wskazują twoją profesję, ale też sugerują, że profesjonalnie zajmiesz się każdym problemem z tego zakresu. Świeży, limonkowy kolor w tej grafice to sugestia, która jest gwarancją, że od ciebie pacjent wychodzi z lekkimi, zdrowymi stopami.

SIŁA TKWI W MOTYWACJI

Wszystko przygotowane, można działać. I taki właśnie przekaz jest tutaj potrzebny, przyszły klient musi czuć, że trafił w dobre ręce. Kluczową rolę gra tutaj także kolorystyka w optymistycznym i energetycznym wydaniu, która zachęci i rozrusza każdego kanapowca, a tobie powiększy rzeszę zadowolonych klientów.

RETRO GRAFIKA DLA BARBERA

Usługi z tego zakresu mają już bardzo długą tradycję. I chociaż techniki pracy i narzędzia zmieniły się znacząco, to wciąż lubimy te nawiązania do historii. Nasza graficzna propozycja na wizytówkę twojego salonu sprawnie łączy te dwa światy i buduje pozytywny wizerunek firmy z tradycjami i szacunkiem do przeszłości.

KOLORAMI KUSIMY KLIENTÓW

Wizaż, makijaż, manicure i inne zabiegi upiększające to zakres usług, które zawsze bazują na wykorzystywaniu kolorów. Dlatego tworząc dla ciebie tą grafikę postawiliśmy na barwy, ale takie, które przykuwają wzrok. Białe tło symbolizuje higieniczną sterylność usług, a przy okazji świetnie eksponuje grafikę.

NOWOCZESNE TRENDY, PROFESJONALNE WYKONANIE

Salony fryzjerskie bywają różne, mniej lub bardziej profesjonalne. Ale twój jest wyjątkowy. Śledzisz zmieniające się trendy w modzie, szkolisz się z nowoczesnych technik i oferujesz usługi na wysokim poziomie. Wiesz, jak przeprowadzić metamorfozę wizerunkową i skutecznie poprawić kondycję włosów. To wszystko należy przekazać swoim potencjalnym klientom, a najprostszą, najszybszą formą będzie wizytówka ze specjalnie opracowaną przez nas grafiką. Jasno wskazuje na profil działalności, ma modny design i jest dowodem dobrego gustu, a to przecież ważne w tej branży.

W KRAINIE DELIKATNOŚCI

Właściciele firm zajmujących się tworzeniem naturalnych kosmetyków, salony piękności czy gabinety masażu muszą zadbać o to, by w pozytywny sposób wyróżnić się na tle konkurencji. Będzie to możliwe dzięki temu oryginalnemu modelowi wizytówki, który sprawi, że klientek przybędzie. Na jasnym tle pojawiły się pięknie opakowane kosmetyki w towarzystwie urzekających kwiatów, wszystko to robi znakomite wrażenie. Istotnym jest również to, że egzemplarz powstał z wysokiej jakości materiałów i z niezwykłą wprost dbałością o detale. Te fakty pozwalają na to, by zaprezentować się jak najlepiej. Oto jest sposób na sukces w branży kosmetycznej!

WSZYSTKO DLA MĘŻCZYZN

Oto ciekawa propozycja dla przedstawicieli wielu grup zawodowych pragnących poszerzyć grono swoich klientów. Być może właściciele męskich salonów fryzjerskich czy też barberskich okażą się być najbardziej zainteresowani ich zamówieniem. I bardzo słusznie, bo to połączenie staranności wykonania i bardzo ciekawego konceptu. Zastosowano również intrygujący dobór kolorów, by wizytówka rzucała się w oczy i by nikt nie pozostał na nią obojętny. Projekt stworzony na wysokiej jakości papierze sprawi, że można posługiwać się nim przez długi czas, polepszając swoje notowania na tle konkurencji. Oto jest sposób na spektakularny sukces w branży!

PERFEKCYJNE PAZNOKCIE

Manicure hybrydowy stał się ostatnimi czasy niezwykle popularny w naszym kraju. Właściciele (a znacznie częściej właścicielki) salonów oferujących takie usługi lub sklepów z dedykowanymi im akcesoriami mają zatem niemałą konkurencję. Warto więc pomyśleć o tym, aby wyróżnić się na jej tle. Ten nowoczesny model wizytówki sprawdzi się jako forma promocji znakomicie. Dobrze byłoby mieć sporo egzemplarzy na targach branżowych, ale nie tylko. Pozostawianie ich w różnych miejscach i rozdawanie potencjalnym klientkom również przyniesie spodziewane efekty. Oto jest metoda na sukces w branży!

KRAINA PIĘKNA

Jeśli ktoś zajmuje się na co dzień prowadzeniem firmy oferującej usługi z dziedziny stylizowania rzęs albo sprzedaży produktów niezbędnych do tego, musi wybrać odpowiedni model wizytówki. Na szczęście liczyć może na fachowość ekspertów z dziedziny reklamy, którzy przygotowali ów wyjątkowy model. Jasne tło plus ciemne nadruki – taka opcja sprawdza się wprost znakomicie. Pojawienie się barwy złotej nie pozwala nam mieć wątpliwości co do tego, iż mamy do czynienia z branżą beauty. Dodatkowo zadbano także o to, by model był stworzony z najwyższej jakości papieru. Dziś, w XXI wieku, dobra forma reklamy to podstawa!

Pokaż: