Wizytówki - Zdrowie i uroda

Dbać o zdrowie, stan swojego ciała i duszy – to powinny być nasze codzienne priorytety. Nie zawsze jednak mamy na nie czas, niekiedy brakuje nam pomysłów. Dzięki branży pełnej porad dotyczących urody i zdrowia, nie musimy martwić się o lepsze jutro. Sztab ludzi wie, co jest dla nas odpowiednie, wystarczy wiedzieć do kogo się zwrócić. Ale czy oni wiedzą, jak zainteresować potencjalnych klientów?
Kategorie
Kategorie
Załaduj własny projekt Zleć wykonanie projektu
Nie ważne, czym się zajmujesz: trenowaniem zagorzałych sportowców, dbaniem o prawidłowy jadłospis, czy też urodę – powinieneś pomyśleć o trafnej reklamie, która zachęci do korzystania z Twoich usług. Mamy dla Ciebie świetną propozycję. Skorzystaj z naszego intuicyjnego programy, dzięki któremu wykreujesz wizytówkę idealną. Zmysłowy szablon, pełen pasji i miłości do zawodu zwieńcz logiem, dodając wcześniej dane kontaktowe i najpotrzebniejsze informacje. Pokaż, na co Cię stać. Nie siedź z założonymi rękoma i wyjdź do ludzi! Przecież to właśnie oni są najważniejsi! Od dziś nikt nie będzie czuł się opuszczony – każdy będzie pod profesjonalną opieką.
Czytaj więcej
Pokaż:

PROFESJONALNE OZDABIANIE CIAŁA

Coraz więcej osób decyduje się na piercing, czyli ozdabianie swojego ciała kolczykami umieszczanymi praktycznie wszędzie poza tradycyjną dziurką w uchu. Za tą modą idzie oczywiście rosnąca liczba salonów oferujących taką usługę. Jeśli więc prowadzisz taki punkt, musisz się liczyć ze sporą konkurencją, a w takich warunkach konieczne staje się użycie skutecznej reklamy. Mamy dla ciebie grafikę na wizytówkę firmową, która bardzo celnie i czytelnie wskazuje tematykę twojej działalności. Jej atut to modna kolorystyka i spora ilość miejsca na treść.

TAJNIKI PODKREŚLANIA URODY

Znasz się na tym, jak dyskretnie i umiejętnie podkreślić kobiecą urodę. Wiesz, jaki wizerunek jest odpowiedni do okazji wieczorowych, służbowych, medialnych itd. Używasz zapewne profesjonalnych kosmetyków, często się szkolisz i śledzisz trendy w modzie. Słowem, zawodowa wizażystka, stylistka, makijażystka. Teraz tylko zamów wizytówki z tą efektowną grafiką i pozwól, żeby o tym wszystkim dowiedziały się nowe klientki. Z taką reklamą na pewno je zdobędziesz, a przy okazji zbudujesz dobry wizerunek i renomę swojego salony.

WYRAŹNA ZAPOWIEDŹ ZMIAN

Rozwój popularności medycyny estetycznej sprawił, że ten rynek stał się niezwykle konkurencyjny. Dlatego każdy gabinet czy rozbudowana klinika muszą się reklamować w zauważalny, efektowny sposób. Tym razem postawiliśmy na przedstawienie kadru, który odwzorowuje fragment zabiegu. Być może widok igły przy ludzkim ciele może kogoś przyprawić o dreszczyk, ale z pewnością sprawi, że wasza wizytówka pozostanie w pamięci potencjalnych klientów i klientek. Czyli, jednym słowem, spełni swoje podstawowe zadanie.

WSZĘDZIE RZĄDZĄ KOLORY

Żyjemy w świecie barw, które zdecydowana większość z nas może podziwiać. Na tej bazie budujemy swoje wyobrażenia, kreujemy przeróżne estetyki, modę i swoje otoczenie. Są też miejsca, które bez barw po prostu nie istnieją, np. studio wizażu, makijażu, salon kosmetyczny itd. Aby to podkreślić stworzyliśmy dla ciebie wizytówkę, która na głębokiej czerni prezentuje piękny, wyrazisty róż, a przy okazji kapitalnie wyeksponuje nazwę salonu lub twoje imię i nazwisko. To grafika, która zachwyci i zachęci nowe klientki do wizyty.

ZAPOWIEDŹ PIĘKNEJ METAMORFOZY

Salon fryzjerski to miejsce, z którego każda kobieta chce wyjść odmieniona i piękniejsza. Z ładnie przystrzyżonymi, ufarbowanymi, ułożonymi i odżywionymi włosami. Nasz szablon graficzny na wizytówki dla twojego salonu jest jak obietnica, że spełnicie te wszystkie wymagania. Zdobi go modelka w imponującą burzą loków i błyszczącymi włosami, a to na pewno zdobędzie serca potencjalnych klientek i zachęci je do umówienia się na wizytę. Wystarczy, że dołożysz tu tylko swoje dane kontaktowe i nazwę salonu.

STYLOWA WIZYTÓWKA

Wbrew pozorom w salonie fryzjerskim jest mnóstwo okazji do wręczania wizytówek. Praktycznie warto ją dać każdemu klientowi, który się waha czy skorzystać z waszych usług oraz takiemu, który na razie nie wie, na kiedy się umówić albo chciałby namówić do wizyty kogoś bliskiego. Ten mały karnecik z naszą efektowną grafiką retro ma wszystko czego trzeba, aby ułatwić decyzję. Miejsce na dane kontaktowe, detale zapadające w pamięć i wygląd, który zachęca i jednocześnie budzi zaufanie. Stylowo i konkretnie.

BO DIABEŁ TKWI W SZCZEGÓŁACH

Wizytówka dla salonu piękności powinna wprost pokazywać wasz profesjonalizm i możliwości. Nasza grafika zaprasza panie na zabiegi poprawiające urodę, a przy okazji sugeruje, że jesteście w stałej gotowości. Modna, kobieca kolorystyka przykuwa uwagę, a duże zbliżenie na trwające przedłużanie rzęs budzi duże zaufanie. Kolor, w jakim zaprojektowano nazwę salonu, rzuca się z daleka w oczy i skutecznie zapada w pamięć.

PRZYCIĄGNIJ ATLETÓW I POCZĄTKUJĄCYCH

Ćwiczyć każdy może, ale zwykle większość ludzi potrzebuje do tego zachęty. Prowadzisz siłownię albo sam jesteś trenerem personalnym ? Znasz swoją wartość i umiejętności, ale potrzebujesz jeszcze oprawy graficznej swojej działalność. Mamy dla ciebie bardzo sugestywny wzór wizytówki, z czytelną symboliką, modnymi kolorami i całkiem dużym miejscem na wpisanie danych kontaktowych. Każdy się skusi, nieważne czy lubi ćwiczyć.

POKAŻ, ŻE TATUAŻ TO SZTUKA

Jeśli masz studio tatuażu, które dba o każdy detal to musisz również zadbać o swoje materiały promocyjne. Rysunki, które tworzysz na ciałach klientów zawsze mają swój symboliczny przekaz, ale również imponującą estetykę, więc twoja wizytówka nie może wyglądać nijako. Nasza monochromatyczna grafika pokazuje fachowca w akcji, ale jednocześnie intryguje i zachęca do wizyty. Wizytówka wygląda bardzo klimatycznie, a jednocześnie konkretnie.

ZNASZ SIĘ NA MODNYM DESIGNIE

Fryzjer to jeden z tych zawodów, w którym trzeba ciągle śledzić trendy w modzie i dostosowywać do nich swoją propozycję warsztatową. Trzeba koniecznie wiedzieć jakie są obecnie modne cięcia, ale także jakie kolory są aktualne. Zgodnie z trendami powinna się także zmieniać estetyka salonu i wygląd materiałów reklamowych. My mamy dla ciebie wzór wizytówki, która doskonale oddaje najnowsze trendy, jest delikatnie, minimalistycznie, a przez to bardzo gustownie i modnie.

ARTYSTYCZNIE I PRECYZYJNIE

Od specjalisty, który ma wykonać tatuaż oczekuje się dwóch kompetencji. Pierwsza to estetyczne wyczucie i artystyczna pomysłowość, a druga to precyzyjna, pewna ręka. To przecież będzie rysunek na ciele, którego nie da się zmyć. Dlatego grafika, która pokazuje profesjonalistę w akcji to doskonały sposób na zbudowanie zaufania i zachęcenie klienta do podjęcia tej odważnej decyzji czyli wytatuowania swojego ciała.

ARTYSTYCZNA DUSZA Z PAZUREM

Na tej wizytówce sporo się dzieje, ale przecież będzie służyła do reklamowania usług artystycznych, bo do takich zalicza się wykonywanie tatuaży. Pokazujesz na wstępie, że kolory, efektowne grafiki oraz ciekawe i odważne kompozycje to twój świat. A narzędzie do tatuowania odłożyłeś tylko na chwilę, bo zaraz wracasz do klienta. Dużo kolorów, ale biel to wszystko ładnie równoważy i daje szansę na czytelne pokazanie danych kontaktowych.

WIZYTÓWKA W STYLU GLAMOUR

Wizytówka ma rolę informacyjną, ale jednocześnie to najmniejsza forma reklamy. Ten mały karnecik ma sporą moc, która może skutecznie przyciągać nowych klientów, przypominać o was stałej klienteli oraz budować określony wizerunek firmy. Przykład? Proszę bardzo, nasza czarno – złota grafika dla salonu lub studia wizażu. Prosta, czytelna, a jednocześnie bardzo elegancka. Sprawia wrażenie luksusowej i klientka właśnie takie wyobrażenie będzie miała o twoim salonie. Trzeba jedynie zadbać, aby potem to wyobrażenie potwierdziło się w rzeczywistości.

MALOWANIE PASTELAMI

Klientki, które zdecydują się na wykonanie makijażu lub inne zabiegi upiększające w twoim salonie, zawsze będą oczekiwały po prostu pięknego wyglądu. Kiedy więc planujesz zakup nowych firmowych wizytówek, skup się na tym, aby były zapowiedzią właśnie takich efektów. Proponujemy ci grafikę, którą zdobi wizerunek kobiety, wykonany z użyciem złocenia, a wykończony akwarelami. Całość bardzo eteryczna, nieco romantyczna i bardzo zachęcająca. Taka wizytówka z pewnością zwróci uwagę i zyska sympatię najbardziej wymagających klientek.

WIDAĆ, ŻE PODĄŻASZ ZA MODĄ

W przypadku stylisty najważniejsze jest stałe podążanie za modą. Żeby móc doradzać klientom w kwestiach wizerunkowych, należy śledzić najnowsze trendy. Trzeba również z dużą starannością dobierać wszystkie elementy, które budują wizerunek firmy. To między innymi materiały reklamowe, w tym również wizytówka. Muszą prezentować się efektownie, ale również modnie. Mamy dla ciebie ciekawą propozycję graficzną. To szablon graficzny w modnych pastelach, nieco artystyczny, a przez to niebanalny. Do tego dodaliśmy złocenia, które świetnie podkręcają cały efekt.

ZACHĘCAMY STYLOWO I WYTWORNIE

Zabiegi w spa to usługi, które można wrzucić do kategorii usług luksusowych. Umówmy się, że większa część klientek trafia do spa niezwykle rzadko. To wymaga wolnego czasu i wydania niemałych pieniędzy. Jeśli więc już klientka zdecyduje się na taki wydatek i zechce oddać się zabiegom w spa, będzie oczekiwać najwyższej jakości. Żeby zapewnić o takim właśnie poziomie usług i zachęcić nowe klientki, warto zacząć do wyglądu samej wizytówki. Nasza propozycja to czarne tło ze złoconymi ornamentami i innymi detalami. Ma bardzo luksusowy charakter.

ORIENTALNE ZAPROSZENIE DO RAJU

Prezentujemy wam wzór wizytówki, który zachwyci wszystkie potencjalne klientki i sprawi, że zapragną sprawdzić osobiście moc zabiegów, które oferujecie. Połączenie różu, bieli sprawia, że grafika jest bardzo kobieca i modna, a złote elementy wnoszą tu powiew luksusu i pięknie podkreślają tło. Tak pięknie podana nazwa i dane kontaktowe to zarówno zachęta do odwiedzenia salonu, jak i gwarancja wysokiego poziomu świadczonych tam usług i ważny element budowania dobrego wizerunku firmy. Czego można więcej chcieć od reklamowej wizytówki?

MODNA KOLORYSTYKA I STYL

Salon kosmetyczny to miejsce, gdzie klientki przychodzą poprawiać swoją urodę. Oczekują więc profesjonalnej obsługi i znajomości najnowszych trendów w modzie, bowiem każde paznokcie czy makijaż muszą być z nimi zgodne. Jeśli więc chcesz przekonać klientki do swojego salonu, musisz zadbać o bieżącą wiedzę o modzie i przekonać panie, że ją posiadasz. Do tego zdecydowanie przyda się wizytówka z grafiką w modnej kolorystyce, taka jak ta. Wzór, który wam prezentujemy ozdobiliśmy dodatkowo złoceniem, które dodaje mu szyku i wytwornego stylu.

ZACHĘCAMY KLIENTKI PASTELAMI

Nie od dziś wiadomo, że dziewczyny kochają złoto. Dlatego też warto postawić na złocenia w przypadku reklamowania usług, które są skierowane głównie do nich. Tu prezentujemy grafikę, która z pewnością zachwyci panie i zachęci je do skorzystania z usług, jakie oferuje twój salon. Na białym tle mieni się pięknie ciekawa grafika, cała wykonana w kolorze złotym. Umieściliśmy tutaj również specjalny złoty pasek, na którym zostanie efektownie wyeksponowana nazwa twojego salonu. Całość ładnie równoważy biel. To wizytówka, która na pewno przyciągnie nowe klientki

SREBRO, KTÓRE PODKREŚLA PRESTIŻ SALONU

Salon spa to synonim dbałości o urodę, a jednocześnie pewnego luksusu. Umówmy się, że niewiele pań bywa tu regularnie co tydzień. Jeśli więc już się uda wygospodarować na zabiegi upiększające trochę czasu i przede wszystkim pieniędzy, wtedy klientki oczekują usługi z najwyższej półki. Na to składają się wszelkie zabiegi, kosmetyki, obsługa i fachowość oraz eleganckie wnętrza. Nasza propozycja graficzna na twoją wizytówkę zapowiada właśnie taki luksus, zachęca pięknymi kolorami i srebrnymi zdobieniami.

PROFESJONALNY BLASK OSTRZA

Fryzjer może na wizytówce firmowej zareklamować swoje usługi w dwojaki sposób. Pierwszy, najbardziej popularny, to wszelkie zdjęcia modeli z pięknymi fryzurami. To oczywiście czytelne i przykuwające wzrok grafiki, ale już nieco oklepane. Drugi sposób jest bardziej minimalistyczny. To po prostu graficznie przedstawione narzędzia fryzjerskie. Nowoczesny, oszczędny design, który również trafia do konsumenta. Ale nożyczki czy brzytwa muszę się prezentować z pazurem, realnie i profesjonalnie, więc postawiliśmy na grafikę srebrzoną.

DZIEWCZYNY LUBIĄ ZŁOTA BLASK

Salon, który oferuje paniom usługi prowadzące do wizerunkowej metamorfozy musi mieć stylową reklamę. Wizytówka, która jako pierwsza trafia zawsze w ręce potencjalnej klientki powinna być dowodem na waszą znajomość obowiązującej mody w zakresie kolorystyki. Nasza grafika bazuje na modnej, pastelowej mięcie, a złote kropelki ładnie podkreślają całość. Przy okazji wpadają łatwo w oko każdej kobiecie, bo przecież dziewczyny lubią blask złota.

ZDROWE STOPY TO PODSTAWA

Zdrowe stopy to podstawa, Zdrowie i uroda, Salon kosmetyczny - Wizytówki Netprint
3 kolory do wyboru
Twoje działania dają ulgę naszym stopom, a przecież zdrowe nogi to podstawa. Zadbaj o wizytówki, które jasno wskazują twoją profesję, ale też sugerują, że profesjonalnie zajmiesz się każdym problemem z tego zakresu. Świeży, limonkowy kolor w tej grafice to sugestia, która jest gwarancją, że od ciebie pacjent wychodzi z lekkimi, zdrowymi stopami.

SIŁA TKWI W MOTYWACJI

Wszystko przygotowane, można działać. I taki właśnie przekaz jest tutaj potrzebny, przyszły klient musi czuć, że trafił w dobre ręce. Kluczową rolę gra tutaj także kolorystyka w optymistycznym i energetycznym wydaniu, która zachęci i rozrusza każdego kanapowca, a tobie powiększy rzeszę zadowolonych klientów.

Pokaż: