Wizytówki - Usługi biurowe
Świat nie jest skomplikowany – plątanina myśli sprawia, że to, co pozornie jest banałem powoduje nie lada wyzwanie. Na szczęście są osoby takie jak Ty, które bez problemu potrafią sobie poradzić z całym tym galimatiasem. Nie ważne, czy przed nosem masz tekst do przetłumaczenia na język ojczysty, czy też pełno rozliczeń i innej papierkowej roboty. Jesteś w tym dobry, i nikt tego nie zdementuje.
SPOSÓB NA EFEKTOWNĄ WIZYTÓWKĘ
Główne cechy, które powinna mieć wizytówka to charakterystyczny, efektowny wygląd, który wpada w oko i pozostaje w pamięci oraz wygodny, czytelny sposób podania informacji. Ta grafika ma wszystkie te zalety, a przy okazji jest zupełnie uniwersalna, więc dopasuje się do przeróżnych rodzajów działalności. Zarówno cześć z graficznym układem kolorowych kropek, jak i czarne panele, nadają się do wyeksponowania danych kontaktowych. Natomiast stopniowana fala tych drobnych elementów to właśnie element reklamy, który pozostanie odbiorcy wizytówki w pamięci.
PROFESJONALNA RACHUNKOWOŚĆ
Biuro rachunkowe powinno kojarzyć się z profesjonalizmem, wiedzą, skrupulatnością oraz porządkiem. Te wszystkie oczekiwane przymioty sugeruje nasza grafika. Bije z niej klimat wskazujący na opanowanie i uporządkowanie. Jednakże dodaliśmy tutaj trochę pazura w postaci pomarańczowych detali, które sprawiają, że znika księgowa nuda. Przykuwają wzrok i zdecydowanie ułatwiają zapamiętanie wizytówki, a to już spory krok do pozyskania kolejnego klienta. Ale kwestia czy będzie zadowolony i zostanie na stałe zależy od ciebie.
W REKLAMIE LICZY SIĘ BLASK
Jeśli się tak gruntownie zastanowić to w reklamie najważniejsze jest jej siła przyciągania. A jak tworzy się przyciąganie w reklamie? Konieczny jest jakiś wpadający w oko detal, który po pierwsze zostaje w głowie konsumenta, po drugie stworzy tam odpowiedni wizerunek twojej firmy. Nasza grafika zawiera taki kluczowy element. To złocenia na czarnym tle. Złote linie mają dynamiczny charakter, co nadaje ton całości. Czarne tło i pikowany detal podkręcają efekt i taka grafika na pewno przyciągnie klientów, ponieważ robi duże wrażenie.
PROSTO, ANALITYCZNIE, ALE EFEKTOWNIE
Od biura rachunkowego przede wszystkim wymagamy wiedzy fachowej i rzetelności, ale czy to oznacza, że księgowa nie musi dbać o swoją reklamę? Przeciwnie, na tym rynku panuje ogromna konkurencja. Biura rachunkowe małe i duże wykonują generalnie tą samą pracę, różnić się mogą jedynie jakością usług i terminowością. Ty zadbaj również o to, żeby wyróżnić się z tłumu ładną, chwytliwą reklamą, np. z naszym ciekawym, połyskującym srebrzeniem. Nadal jest zachowany rachunkowy minimalizm, ale z ciekawym dodatkiem.
O FINANSACH WIEMY WSZYSTKO!
Pracujecie w branży finansowej, od której wiele się wymaga. Klient, który powierza wam swoją księgowość lub doradztwo finansowe musi mieć pewność, że ma do czynienia z profesjonalistami. Ten wizerunek zacznijcie budować od proponowanej wizytówki. Wynika z niej jasno, że o finansach wiecie wszystko.
RACHUNKI POZOSTAW NAM!
Firma zajmująca się usługami księgowymi lub rachunkowymi, musi dbać o to, by pokazać się potencjalnym klientom z jak najlepszej strony. Posiadanie nowoczesnego modelu wizytówki wydaje się zatem być kwestią absolutnie konieczną. Egzemplarz ten to dobrze rozumiana klasyka w połączeniu z niezwykłą precyzją wykonania. Zastosowano eleganckie barwy, które kontrastują z sobą, dzięki całość przedstawia się bardzo stylowo. Wykorzystano do stworzenia owej wizytówki wyłącznie materiały najwyższej jakości, by wystarczyła ona na długo, służąc jako forma reklamy na miarę XXI wieku. Widać wyraźnie, że biel i czerń idealnie się z sobą komponują!
PROSTOTA KLUCZEM DO SUKCESU
4 kolory do wyboru
W prostocie tkwi siła – ten model wydaje się potwierdzać tę tezę wprost idealnie. Oto bowiem jest wizytówka, po która sięgnąć może zarówno menedżer w dużej korporacji, jak i specjalista z branży marketingowej. Połączenie bieli z różnymi odcieniami koloru niebieskiego okazało się być strzałem w dziesiątkę. Został wykonany z wielkim kunsztem i ponadprzeciętną dbałością o detale, poprzez to wspaniale podkreśli profesjonalizm właściciela. Użyto do jego stworzenia najwyższej jakości materiałów, by mógł być używamy z wielkim powodzeniem przez długi czas i by wręczane wizytówki potencjalnym klientom było czystą przyjemnością. Niska cena, maestria wykonania – idealny mariaż cech!
LIDER WŚRÓD TŁUMACZY
Ta wizytówka stanie się z pewnością wyborem właścicieli firm zajmujących się na co dzień tłumaczeniami oraz szkół językowych. Nic dziwnego, stworzono ją w sposób niezwykle profesjonalny, zwracając uwagę na każdy detal. Odpowiedni dobór kolorów sprawia, że nie sposób przejść obok niej obojętnie. Na pewno dzięki jej zastosowaniu grono osób zainteresowanych usługami danej firmy wzrośnie w znacznym stopniu. Model pomoże podkreślić profesjonalizm właściciela oraz jego ciągłą dążność do poprawiania swoich kwalifikacji. Oto jest nowoczesność połączona z intrygującym doborem barw, oto jest sposób na sukces w branży!
JĘZYKOWE ZAWIŁOŚCI
Model ten dedykowany jest tłumaczom, redaktorom oraz copywriterom. Mamy w tym przypadku do czynienia z dużą dawką nowoczesności w połączeniu ze standardowymi, klasycznymi już printami. Ten mariaż udał się znakomicie, prawda? Wizytówka prezentuje się niczym zagadkowy wycinek z gazety, wycinek, na temat którego chciałoby się wiedzieć coś więcej. Model sprawi, że profesjonalizm właściciela zostanie idealnie podkreślony, a zainteresowanie jego ofertą znacznie wzrośnie. I o to przecież chodzi, prawda? Branżowy sukces jest w zasięgu ręki!
LINGWISTYCZNE ZDOLNOŚCI
Dla tłumacza, lingwisty albo językoznawcy tego typu wizytówka będzie wprost idealna. Określi w stu procentach profesjonalizm danej osoby, jednocześnie bardzo wyraźnie dając już na pierwszy rzut oka do zrozumienia, czym się ona zajmuje. Zastosowano tu raczej dość intensywne barwy, zatem karnet ten wyróżni się w pozytywny sposób na tle innych. Został stworzony z wielką dbałością o szczegóły, dzięki czemu jest niezwykle trwały, solidny i wytrzymały. Nie zapomniano także rzecz jasna o kwestii przejrzystości. Efekt finalny zachwyci nawet najbardziej wymagających. Zamów już dziś, ten model wizytówki to w Twoim przypadku strzał w dziesiątkę!
PROFESJONALIZM PONAD WSZYSTKO!
Dla tłumaczy, copywriterów i osób zajmujących się pisaniem – oto idealny pomysł na wizytówkę. Stonowana kolorystyka przywodzi na myśl stylistykę vintage, tak bardzo modną w ostatnim czasie. Prostota idzie tutaj w parze z interesującymi zdobieniami, dając w efekcie niezwykłe wrażenia wizualne. To doskonała metoda na to, by podkreślić swój prestiż, znakomite referencje i profesjonalizm. Całość stworzona jest na papierze wysokiej jakości. Intrygujący zwój papieru, klasyczne pióro, które kojarzy się z dawnymi czasami – oto sposób na sukces dla pisarzy i nie tylko!
POSTAWIONE NA LICZBĘ
Dziś nie ma już problemu ze znalezieniem odpowiedniego fachowca w dziedzinie, która w danym momencie Nas interesuje. Ważne jest, by każdy znalazł czynnik mówiący o jego fachu, oraz elementach czyniących jego usługi jednymi z najlepszych. Jeśli zajmujesz się prowadzeniem biura rachunkowego, jesteś księgowym bądź doradcą podatkowym, ciekawa wizytówka z motywem liczbowym będzie nieodzownym elementem, który w prosty sposób nakreśli obszar działania. Pokonaj konkurencję i pokaż, kto na rynku odnosi największe sukcesy!
BYĆ JAK POLIGLOTA – TYSIĄC SŁÓW, JEDNA MYŚL
Zawód tłumacza, specjalisty językowego, polonisty, nauczyciela wymaga odpowiednich zdolności. Czas, by lata nauki i praktyki w końcu zaczęły zbierać swoje żniwa. Doskonała ulotka z motywem literniczym będzie wspaniałym akcentem dla zawodów mających wiele wspólnego z wymową, tłumaczeniem oraz literami. Niech czas stanie się dla Ciebie odpowiednim źródłem przychodów. Wymieć konkurencję, postaw na siebie i oświeć każdego Klienta! Niech Twoje tłumaczenia, przekłady i prace staną się narodowym dobrem.
NATURALNIE MATEMATYCZNE
Sztuka nie jest zapisana w plamach kolorystycznych, literatura to nie tylko zapis liter w ułożonym tonie – wszystko, co widzimy, słyszymy i doznajemy ma swój początek w matematyce – to ona jest bowiem królową wszystkiego, co stworzone. Doskonała wizytówka skąpana w cyfrach będzie idealnym środkiem reklamowym dla matematyków, korepetytorów, osób dla których liczby to coś więcej niż tylko ciąg zapisanych znaków. Dzięki zielonej nucie, w której skąpany jest projekt, każdy poczuje ulgę, że ma go czynienia z profesjonalistą w tym jakże niezbędnym fachu. Głowa do góry! Zacznij podbijać rynek swoim umysłem!
MECHANIZM ZEGARKA
Zdjęcie jakie pokazane jest na wizytówce przedstawia mechanizm zegarka. Kreacja ta świadczy o tym, że właśnie ta agencja marketingowa, które będzie posługiwała się tym projektem, każdą kampanię zaprojektuje z wielka precyzją. Z przodu wizytówki jasną czcionką umieścisz nazwę swojej agencji natomiast poniżej pozostałe dane.
CZARODZIEJ TABLETÓW
Masz agencję marketingową i dla twoich ludzi nie ma rzeczy niemożliwych? Jeśli tak to ta wizytówka jest dla ciebie. Jej tłem jest ciekawe zdjęcie mężczyzny, który wyczarowuje różne środki przekazu. Z prawej strony umieszczono półprzezroczyste tło, na którym wypisane zostały wszystkie niezbędne dane teleadresowe.
SZARA STALÓWKA
Ciekawa kompozycja w tej wizytówce na pewno przyciągnie Twoich potencjalnych klientów. Na białym tle, sugerującym kartkę papieru, zapisane są najważniejsze dane kontaktowe. Na końcu kartki jest położone szare pióro. Nad nim na szarym tle, czarną prostą czcionką zapisane jest imię i nazwisko oraz rodzaj działalności.
CZARNE PIÓRO
W projekcie tej wizytówki zostały zestawione ze sobą trzy kolory: szary, czarny oraz zielony. O ile szare tło i czarne litery nadają klasycznego charakteru, tak dodanie zielonego elementu nadaje wizytówce dynamizmu i wprowadza powiew nowoczesności. Pionowe ułożenie pozwala na bezproblemowe ułożenie wszystkich elementów, takich jak logo i niezbędne dane kontaktowe.
KSIĘGOWY PRZY PRACY
Wybledzone zdjęcie jakie znajduje się na podkładzie wizytówki określa branże z jaką związany jest ten projekt. Bez wątpienia chodzi tu o branżę księgową. Wybierając ten projekt zdobędziesz wielu klientów. Przednia część wizytówki posiada ciemniejszy filtr jaki został nałożony na zdjęcie, ale to nie przeszkadza żeby w czytelny sposób wypisać dane kontaktowe.
TABELKA Z WYKRESEM
Jasne tło na, którym znajduje się kolorowa grafika sprawia, że dobrze patrzy się na ten projekt. Wykres z tabelą może sugerować z jaką branżą mamy do czynienia. Bez wątpienia chodzi tu o prace księgowe. Grafika może też zostać wykorzystana jako logo Twojej firmy. Przednia część projektu posiada wystarczająco dużo miejsca na umieszczenie wszystkich danych kontaktowych.
KOLOROWE KOŁO
Ciemno grafitowe tło wizytówki bardzo dobrze pasuje do intensywnych kolorów zawartych na grafice. Może ona zastąpić brakujące logo Twojej firmy i odświeżyć jej wizerunek. Obok kolorowych elementów umieścisz nazwę firmy. Przednia część wizytówki daje możliwość wypisania wszystkich potrzebnych informacji w ciekawy sposób.
KOLOROWY OKRĄG
Jasne tło i kolorowa grafika w centralnej części projektu sprawi, że zostanie on zauważony i zapamiętany. Ciekawe kolory użyte na wizytówce bardzo dobrze do siebie pasują. Grafika może tez posłużyć Ci jako brakujące logo Twojej firmy. Z przodu wizytówki na kolorowych prostokątach wypiszesz dane teleadresowe.
PODZIURAWIONY KSIĘŻYC
Jasno niebieskie tło jakie użyto w tym projekcie sprawia, że staje się on delikatny, ale i zauważalny. Centralnie umieszczona grafika księżyca, może zastąpić brakujące logo Twojej firmy. Księżyc może sugerować, że z Twoją firmą klient osiągnie duży sukces. Przednia część projektu posiada wystarczająco dużo miejsca na umieszczenie danych teleadresowych.
BŁYSKAWICA W KOLE
Jasno różowe, blade tło sprawia, że projekt staje się delikatny. Ciekawa grafika błyskawicy sprawia, że Twoja firma działa sprawnie i szybko, a każdy klient będzie zadowolony z Twoich usług. Grafika może również zastąpić brakujące logo Twojej firmy. Z przodu wizytówki po kolei wypiszesz wszystkie potrzebne dane teleadresowe.