Wizytówki - Motoryzacja
Świat dwóch i czterech kółek jest Twoim światem. To jemu potrafisz oddać całe serce, nie oczekując w zamian nic, prócz oddania. Motoryzacja potrafi wywołać ciarki na skórze, niezależnie od tego, czy masz do czynienia z autem, szybkim ścigaczem, czy innym zmechanizowanym pojazdem.
TYLKO BRYKI Z WYSOKIEJ PÓŁKI
Stworzyliśmy świetną grafikę ze złoceniami dla branży motoryzacyjnej i pragniemy się nią pochwalić. To wzór, który jest godny dealerów samochodowych każdej marki, nawet tych z najwyższej półki, z najbardziej prestiżowymi brykami. Oczywiście to mały żart, bo takie marki mają swoje firmowe grafiki. To po prostu bardzo efektowna wizytówka dla ciebie. Handlujesz samochodami i zawsze dbasz o jakość swojego towaru oraz dobry poziom obsługi? To znaczy, że złota fura na czarnym tle może być twoim znakiem rozpoznawczym.
NIE MA TO JAK SUPER BRYKA
Na pewno chcesz stworzyć prestiżowy wizerunek swojej firmy. Z pewnością dbasz również o to, żeby samochody oferowane klientom były najlepszej jakości, niezależnie od marki czy modelu, ale trzeba to przekazać konsumentom. Proponowana grafika wizytówki firmowej to doskonały początek. Jej pedantyczny wygląd zapowiada obsługę i produkty na najwyższym poziomie.
POGOTOWIE DLA ZMOTORYZOWANYCH
Branża motoryzacyjna jest obszerna, dlatego opracowaliśmy grafikę uniwersalną, która sprawdzi się zarówno w przypadku komisu samochodowego, jak i warsztatu mechanicznego, pomocy drogowej, firmy udzielającej leasingu na auta itd. Dynamiczny wygląd grafiki wpisuje się konwencję branży motoryzacyjnej.
NOWOCZESNE WYDANIE MOTORYZACJI
Właściciele firm z szeroko pojętej branży motoryzacyjnej, elektromechanicy czy osoby zajmujące się wypożyczaniem aut wiedzą doskonale o tym, iż profesjonalna reklama przynosi w dzisiejszym świecie zaskakująco dobre efekty. Dlatego też nie dziwi nas kompletnie fakt, iż ów model wizytówki cieszy się dzisiaj tak wielkim powodzeniem. Zastosowano bowiem szereg innowacyjnych rozwiązań, łącząc w ciekawy sposób barwy i używając odpowiednich czcionek, by całość modelu prezentowała się znakomicie. W pełni podkreśli profesjonalizm właściciela i przyciągnie wzrok potencjalnego klienta. Obroty na pewno wzrosną!
NAPRAWA W KILKA CHWIL
Właściciel warsztatu samochodowego, hydraulik czy elektryk – każdy z nich powinien mieć dla swoich przyszłych i obecnych klientów wizytówki, dzięki którym podkreśli swój profesjonalizm. Nie dziwi nas kompletnie fakt, że ten właśnie model jest wybierany przez najbardziej wymagających. Wiodący błękit to niekwestionowany hit, gdy chodzi o tego typu blankiety. Już na pierwszy rzut oka widzimy, że mamy tutaj do czynienia ze złotą rączką, czyli taką osobą, dla której każda naprawa jest do zrobienia. Na białym tle bardzo czytelnie prezentują się litery. Model powstał na papierze najwyższej jakości. Oto jest sposób na sukces w branży!
WSZYSTKO O SAMOCHODACH
Z wielką dumą przedstawić pragniemy projekt wizytówki, który idealnie sprawdzi się w przypadku właściciela myjni samochodowej, warsztatu naprawczego czy też punktu napełniania klimatyzacji do aut. Dołożono wszelkich starań, byśmy w tym przypadku mieli do czynienia z modelem nie tylko bardzo eleganckim, ale jednocześnie przejrzystym. Wizytówka utrzymana jest w błękitnej kolorystyce, która służy jako wspaniałe tło dla białych liter. Bardzo wyraźnie widać, że ten właśnie model będzie w stanie zwiększyć ilość klientów, skutecznie podkreślając prestiż i profesjonalizm właściciela, który o samochodach wie wszystko!
BYĆ MISTRZEM ZA KIEROWNICĄ
Każdy, kto marzy o tym, by pewnego dnia zasiąść za kółkiem swojego pojazdu, najpierw musi poświęcić kilka miesięcy, aby nauczyć się tego kunsztu i nabyć wprawy. Nie każdy potrafi dobrze przekazać wszelkie informacje, które każdy kierowca powinien mieć opanowane, dlatego też jeśli posiadasz szkołę jazdy, jesteś szkoleniowcem bądź instruktorem powinieneś zająć się promocją swojej specjalizacji i podał nowym kursantom pod nos informację o ludziach, których doświadczenie, fach w ręku i mentalna siła będą prowadziły bezpiecznie po drogach całego świata. Spraw, by każdy, kto skorzysta z Twoich usług stał się mistrzem kierownicy!
DORAŹNA POMOC DROGOWA – DO USŁUG
Branża motoryzacyjna z dnia na dzień rozwija się coraz bardziej. Marzenia o firmie, której działania będą niezakłócone przez inne firmy są wyłącznie mrzonkami. Jeśli chcesz zostawić konkurencję daleko w tyle, postaw na odpowiednią reklamę. Wyjątkowa wizytówka rzucająca się w oczy to nie lada gratka dla właścicieli zakładów motoryzacyjnych, autopomocy, holowników oraz mechaników. Niech świat zacznie przyzwyczajać się do nowego lidera w branży! Czas, by Twoje usługi były powszechnie znane. Działaj!
SYGNALIZATOR NA ZIELONYM TLE
Wizytówka została optycznie została podzielona na dwie części. W dolnej, na białym tle umieszczone zostały niezbędne dane teleadresowe. Wyżej na zielonym tle została umieszczona branżowa grafika przedstawiająca sygnalizator drogowy. Nad nim, grubsza czcionką zapisana została nazwa szkoły. Sygnalizator wraz z nazwą umieszczony jest również na odwrocie wizytówki.
SEMAFOR W ZNAKU
Do stworzenia tej wizytówki zostały wykorzystane różne odcienie żółtego. Większość pokryta jest ciemnym odcieniem żółtego. Na jaśniejszym pasku zostały umieszczone wszystkie niezbędne dane teleadresowe. Wyżej zaprojektowanie zostało miejsce na zapisanie nazwy firmy. Grafika przedstawia drogowy semafor umieszczony na znaku drogowym.
SAMOCHÓD NA LEWARKU
Wizytówka z obu stron jest w kolorze jasnozielonym. Z przodu na samej górze czarną czcionką wypisane zostały dane osobowe. Niżej na niebieskim pasku umieszczona została branżowa grafika. Pod paskiem zaprojektowane zostało miejsce na wypisanie wszystkich niezbędnych danych telefonicznych i adresowych.
BIAŁY JEEP
4 kolory do wyboru
Wizytówka został pokryta fioletowym tłem, aby jak najlepiej rzucać się w oczy. Na dole, białą czcionką wypisane zostały wszystkie niezbędne dane, m.in.: telefonicznie oraz adresowe. Nad nimi znalazła się grafika przedstawiająca białego jeepa. Nad nim umieszczono nazwę firmy. Grafika i nazwa znalazły się na odwrocie wizytówki.
PASTELOWY SAMOCHÓD
Tło tej wizytówki jest w kolorze turkusowym. Z obu stron, na środku wizytówki umieszczone zostały dwie żółte kolumny w środku których umieszczona została grafika auta na podnośniku. Na dole, jasnożółtą czcionką wypisane zostały niezbędne dane teleadresowe. Na samej górze umieszczona została nazwa warsztatu.
SAMOCHODY NA PLACU
Za tło tej wizytówki posłużyło branżowe zdjęcie przedstawiająca ustawione samochodu na placu sprzedażowym. Na grafitowym pasku umieszczony na dole, wypisane zostały wszystkie niezbędne dane teleadresowe. Wyżej w również grafitowym pasku umieszczona została nazwa firmy. Na odwrocie wizytówki zdjęcie zostało powtórzone.
MIEJSKI KOREK
Przód wizytówki jest w kolorze niebieskim. Na dole, białą, lekką czcionką zapisane zostały takie dane jak adres mailowy, numer telefonu, adres lokalu, oraz strona internetowa. Wyżej zaprojektowane zostało miejsce na zapisanie nazwy firmy. Branżowa grafika inspirowana została miejskim korkiem i przedstawia trzy stojące za sobą samochody.
SAMOCHÓD POD LUPĄ
W twoim komisie sprzedajesz tylko sprawdzone i pewne samochody? Każdy z twoich pojazdów sprawdzony jest nawet pod lupą? Jeśli tak, to ta wizytówka jest dla ciebie. Na turkusowym tle, białą czcionką wypisane zostały niezbędne dane teleadresowe. Na środku białego paska umieszczona została grafika samochodu pod lupą.
TUNEL AERODYNAMICZNY
Tło wizytówki z obu jej stron jest szare. Z przodu, w dolnej części zostało zaprojektowane miejsce na wypisanie wszystkich niezbędnych danych adresowych, telefonicznych i e-mailowych. Na samej górze umieszczona została nazwa salonu. Grafika przedstawiająca samochód w tunelu aerodynamicznym znajduje się z obu stron wizytówki.
ŚLADY OPON
Wizytówka ma tło przypominające świeży śnieg. Na nim, z przodu umieszczony został ślad opony. Z lewej strony czarną oraz czerwoną czcionką wypisane zostały takie dane jak: nazwa firmy, adres lokalu, numer telefonu, adres e-mail oraz strona internetowa. Na odwrocie wizytówki znalazła się fotografia opony i grafika jej śladu.
TRZY KOŁA
Przód wizytówki jest w orientacji pionowej. U góry, czarną czcionką zaprojektowane zostało miejsce na zapisanie nazwą firmę. Niżej, jasną czcionką wypisane zostały wszystkie niezbędne dane telefoniczne i adresowe. Na samym dole oraz na odwrocie wizytówki umieszczone zostało zdjęcie trzech opon. Tło z obu stron jest białe.
ZDJĘCIE BIEŻNIKA
Wizytówka została oblana czarnym tłem. Z prawej strony umieszczone zostało zdjęcie bieżnika opony. Z prawej strony, białą, delikatną czcionką zapisane zostały wszystkie niezbędne dane telefoniczne i adresowe. Wyżej, grubsza czcionką zapisana została nazwa firmy. Na odwrocie zostało powtórzone zdjęcie opony.
LUZAK W AUCIE
Czerwony kolor wizytówki pozwoli na zwrócenie na siebie uwagi. Z przodu, w dolnej części, białą czcionką wypisane zostały wszystkie niezbędne dane teleadresowe. Na środku umieszczona została nazwa firmy. Pod nią umieszczona została delikatnie przezroczysta grafika przedstawiająca luzackiego kursanta. Grafika wraz z nazwą jest również na odwrocie wizytówki.
PANI MECHANIK
Ta wizytówka na pewno przyciągnie wzrok męskich użytkowników dróg. Na dole wizytówki zostały umieszczone dwa czerwone paski, w których wpisane zostały wszystkie niezbędne dane teleadresowe. Na samej górze zaprojektowane zostało miejsce na nazwę firmy. W środku umieszczono zdjęcie pani mechanik.
KLUCZ I ŚRUBY
W lewym górnym rogu wizytówki ciemną i wyraźną czcionką wypisane zostały wszystkie niezbędne dane telefoniczne, adresowe i internetowe. Z prawej strony fioletową czcionką zapisana została nazwa firmy. Z obu stron wizytówki zostało umieszczone zdjęcie przedstawiające klucz i śruby. Całość jest prosta i przejrzysta.
AKCESORIA SAMOCHODOWE
Wizytówka z obu stron jest biała. Z lewej strony pod czerwonym paskami umieszczone zostały wszystkie niezbędne dane telefoniczne i adresowe. Z prawej strony umieszczone zostało zdjęcie opony, klucza i podnośnika. Nad grafiką zaprojektowane zostało miejsce na zapisane nazwy salonu. Zdjęcie, tym razem większe umieszczono na odwrocie wizytówki.