Wizytówki - Usługi domowe

Pomoc w domu jest nieoceniona. W każdej kwestii przyda się pomocna dłoń. Czas odwieźć dzieci do szkoły, skrócić nogawki w spodniach i naprawić zlew – przecież ciągle nie będzie przeciekał. Ale kogo zatrudnić? Ty wiesz – przecież jesteś najlepszy w tej dziedzinie. Świadczone przez Ciebie usługi domowe, są jednymi z bardziej popularnych. Konkurencja jednak nie śpi. Wszyscy walczą o Klienta.
Kategorie
Załaduj własny projekt Zleć wykonanie projektu
Czas więc zadbać o to, by wszyscy wiedzieli na kogo postawić. Reklama jest dźwignią handlu. Jeśli chcesz, by usługi firmy były pożądane postaw na trafny przekaz. My wychodzimy naprzeciw Twoim potrzebom i dajemy Ci do dyspozycji prosty w obsłudze program, dzięki któremu stworzysz doskonałą, pełną ducha wizytówkę.
Wystarczy, że wybierzesz odpowiedni szablon, dodasz najpotrzebniejsze informacje, logo firmy i chwytliwe motto. Profesjonalnie wydrukowane wizytówki trafią do Ciebie w mgnieniu oka. Dzięki nim poczujesz przypływ nowych klientów. Niech świadczone przez Twoją firmę usługi ujrzą światło dzienne. Pokaż, kto jest mistrzem w owym fachu.
Czytaj więcej
Pokaż:

CZYSTOŚĆ, KTÓREJ SZUKASZ!

Właściciele firm sprzątających oraz sklepów oferujących artykuły potrzebne przy domowych porządkach muszą zadbać o to, by wypromować swoje działanie w sposób skuteczny, sprawdzony i nowoczesny zarazem. Z pewnością przyda się tutaj stylowa wizytówka, która zainteresuje potencjalnych klientów. Kolorowa, rzucająca się w oczy, wyraźnie dająca do zrozumienia, z jaką branżą się tutaj spotykamy – nie sposób wyobrazić sobie lepszego rozwiązania! Popularność tego modelu wzrasta w tempie lawinowym, jest to bowiem przykład połączenia estetyki i funkcjonalności!

BIZNES USZYTY NA MIARĘ

Krawcowe, właściciele firm zajmujących się szyciem ubrań oraz projektanci – te grupy zawodowe powinny szczególną uwagę zwrócić na kwestię odpowiedniego doboru reklamy swoich usług. Nie od dziś wiadomo bowiem, że konkurencja jest bardzo duża. Na szczęście jest ów znakomity model, wizytówka, dzięki której będzie można dać się poznać licznej grupie potencjalnych klientów. Zastosowano niezwykle ciekawą kolorystykę, róż miesza się tutaj z fioletem, dając bardzo interesujące efekty wizualne. Dodatkową zaletą egzemplarza jest fakt, że został on stworzony z najwyższej jakości papieru. Oto jest sposób na sukces w branży!

ZŁOTA RĄCZKA POLECA SIĘ!

Nie od dziś wiadomo, że dobry hydraulik to prawdziwy skarb, potrafi wybawić ludzi z niezłych opresji. Jeśli zatem ktoś prowadzi firmę zajmującą się świadczeniem usług hydraulicznych, powinien sprawić, by o jego ofercie dowiedzieli się wszyscy. Ten nowoczesny model wizytówki okaże się tutaj znakomitym rozwiązaniem. Klasyczne i bardzo stylowe połączenie kolorów (błękit i biel) sprawia, że można podkreślić swój profesjonalizm i ciągłą dążność do bycia coraz lepszym w branży. Najwyższa jakość wykonania egzemplarza to dodatkowy jego atut. Dzięki jego zastosowaniu z pewnością będzie można w znacznym stopniu poszerzyć grono klientów – zadowolonych klientów!

NAPRAWY W TEMPIE BŁYSKAWICZNYM

Nie od dziś wiadomo, że znalezienie fachowca zasługującego na miano „złotej rączki” wcale nie jest takie proste. Jednak kiedy ktoś zajmuje się drobnymi naprawami domowymi lub też ma firmę, której pracownicy tym się trudnią, musi wiedzieć, że reklama jest w tej branży kwestią szalenie istotną. Z tego władnie powodu powstała owa wyjątkowa wizytówka, dzięki której można w znacznym stopniu poszerzyć grono klientów. Model skonstruowano w ten sposób, by wszelkie znajdujące się na nim informacje można było odczytać z łatwością. Jednocześnie nie brak w nim ciekawych, niebanalnych kolorów, co sprawia, że rzuca się w oczy i aż chce się po niego sięgnąć. Oto jest recepta na sukces w branży!

ZŁOTA RĄCZKA

Właściciele firm zajmujących się drobnymi naprawami, remontami oraz tak zwane „złote rączki” dbają w dzisiejszych czasach o odpowiednią reklamę swoich usług, w przeciwnym razie bowiem konkurencja na pewno by ich prześcignęła. Na szczęście do dyspozycji mają znakomity model wizytówki utrzymany w stonowanych kolorach, który mogą wykorzystywać każdego dnia do tego, by się promować. Do jej stworzenia użyto papieru znakomitej jakości, dzięki czemu jest solidny, trwały i wytrzymały. Na ciemnym tle jasne litery są doskonale widoczne. Oto jest wizytówka, dzięki której można szybko i skutecznie powiększyć grono odbiorców!

USZYTE Z MARZEŃ

Krawcowa, projektantka mody czy też osoba prowadząca sklep z nićmi i dodatkami krawieckimi – w przypadku tych właśnie osób wybór owego modelu to z całą pewnością strzał w dziesiątkę. Wizytówka jest ciekawa, bajecznie kolorowa, rzucająca się w oczy – to właśnie dzięki temu nikt nie przejdzie obok niej obojętnie. Podkreśla profesjonalizm oraz dążność do rozwoju. Dane kontaktowe oraz wszelkie niezbędne informacje są na niej bardzo dobrze widoczne, co stanowi jej dodatkową zaletę. Powstała z połączenia walorów typowo estetycznych oraz praktycznych, znakomicie sprawdza się zatem w rzeczywistości dwudziestego pierwszego wieku!

POTRZEBUJEMY SKRZYDEŁ, BY LATAĆ

Wielu z Nas nie garnie się do pomocy, a to ona sprawia, że świat staje się lepszy. Jeśli wiesz, co w Tobie drzemie, czujesz, jak piękno i prawda towarzyszą Ci każdego dnia, powinieneś pomyśleć o promocji działalności, którą się zajmujesz. Prowadzenie domu pomocy, domu opieki osób starszych, wolontariatu bądź będąc właścicielem sklepu medycznego, powinieneś pomyśleć o wyjątkowej wizytówce, która będzie nie tylko elementem reklamującym, ale przede wszystkim informującym o tak wyjątkowym miejscu, jak Twoja firma. Idź do przodu –trzymamy za Ciebie kciuki!

WYJĄTKOWA CZYSTOŚĆ, WYJĄTKOWY DAR

Dom czy biuro, szkoła czy urząd – nie ważne gdzie, w każdym miejscu musi być czysto i miło, a jeżeli nikt nie zrobi tego lepiej od Ciebie, powinieneś postawić wszystko na jedną kartę i pokazać, jak można w wyjątkowy sposób stworzyć wyjątkową przestrzeń. Wspaniała wizytówka reklamowa to szansa dla Ciebie na promowanie biznesu oraz wybicie się na rynku usług. Jeśli zajmujesz się robotami domowymi, powadzisz firmę sprzątającą bądź dystrybuujesz środki czystości – daj o sobie usłyszeć i nie stój w kolejce za konkurencją. Jeszcze będzie o Tobie głośno – my już to wiemy i trzymamy kciuki!

MODA, WYGODA I STYL

Klasa sama w sobie jak najbardziej zawsze się obroni, ale jeśli można pomóc troszkę szczęściu, warto zawalczyć i pokusić się o taki rozwój sytuacji. Wyjątkowa wizytówka reklamowa będzie strzałem w dziesiątkę dla projektantów, stylistów i krawcowych. Niech każdy z tych zawodów przeżywa swój renesans za sprawą dobrze przemyślanego chwytu marketingowego. To Twój czas – niech uśmiech i energia Cię nie opuszcza!

Z KRAWIECKĄ PRECYZJĄ

Wizytówka z motywem miary będzie wspaniałym dodatkiem reklamowym dla każdego, kto trudni się krawiectwem, designem, rękodziełem, naprawą i konserwacją obuwia – czas, by świat odkrył zdolności ludzi, bez których wiele rzeczy byłoby niemożliwych do zrealizowania. Połączenie prostej reklamy z odpowiednią treścią jest w stanie pomóc Tobie zdobyć odpowiednią pozycję na rynku, stając się przy tym „rekinem biznesu”. Niech to, co masz do zaoferowania będzie pięknem niesionym z krawiecką precyzją.

PORZĄDEK MUSI BYĆ !!!

Ty wiesz, co zrobić by piekło zamienić w raj. Zacznij uwidaczniać możliwe do zrealizowania zmiany innym, dzięki reklamie. Pokaż, co potrafisz, zacznij promować swoją firmę za pomocą wizytówki. Ta niewielka reklama może stać się Twoją przepustką do lepszego jutra. Jeśli prowadzisz firmę sprzątającą bądź jesteś specjalistą od usług domowych – ten motyw będzie dla Ciebie strzałem w dziesiątkę. Od dziś każdy będzie wiedział, do kogo należy się zwrócić, by ład i porządek w mig wszędzie przywrócić.

WIOSENNE PORZĄDKI…

Jeśli oferujesz Klientom wszelkie usługi domowe, chcesz, by świadomość o istnieniu Twojej firmy rosła z dnia na dzień – pomóż sobie i pozwól działać reklamie! Wizytówka z motywem atrybutów porządkowania będzie doskonałym akcentem informującym o usługach Twojej firmy. Bądź wyróżniającą się pomocą domową – czas na reklamę!

KOLOROWE GUZIKI

Głównym elementem tej wizytówki jest zdjęcie przedstawiające kolorowe guziki, rozrzucone na jasnym stole. Z przodu, w dolnej części projektu, na szarym tle, białą czcionką wypisane zostały wszystkie niezbędne dane, które powinny znaleźć się na wizytówce. Na białym pasku umieszczona została nazwa firmy.

SZALONY HYDRAULIK

Lewa część wizytówki pokryta została czerwonym tłem. Na nim, białą, wyraźną czcionką wypisane zostały dane osobowe, telefoniczne, adresowe oraz internetowe. Prawa strona wizytówki to ciekawa fotografia przedstawiająca hydraulika podczas ferworu pracy. Zdjęcie, oraz nazwa profesji znalazła się również na odwrocie wizytówki.

Z KLUCZEM W RĘCE

Tłem dla wizytówki jest niebieski gradient, przypominający błękit nieba. Na dole umieszczony został niebieski pasek, na którym znalazły się najważniejsze dane, takie jak adres, numer telefonu, czy strona internetowa i adres e-mail. W lewym górnym rogu znalazło się miejsce na zapisanie danych osobowych. Projekt uzupełniony został o ciekawa branżową grafikę.

BATERIA PRYSZNICOWA

Tłem dla tej wizytówki jest zdjęcie przedstawiające baterię prysznicową. Z przodu na białym pasku wypisane zostały najważniejsze dane, takie jak adres, strona internetowa, czy adres e-mailu. Na środku umieszczone zostały dane osobowe. Całość jest spójna i czytelna, dzięki czemu klienci szybko do ciebie trafią.

KLUCZ FRANCUSKI

Jesteś hydraulikiem lub złotą rączką? Nie ma dla ciebie naprawy, z którą nie dałbyś sobie rady? Jeśli tak, to tą wizytówkę stworzyliśmy specjalnie dla ciebie. Z lewej strony, czarną czcionka zapisane zostały najważniejsze informacje o tym jak do ciebie trafić. Z prawej umieściliśmy branżową fotografię klucza francuskiego podczas pracy.

PRZYBORY KRAWIECKIE

Białe tło bardzo dobrze sprawdzi się jeżeli chcemy umieścić kolorową grafikę jak w tym przypadku. Przedstawia ona przypory krawieckie wykorzystywane przy pracy. Pod nią swobodnie umieścisz nazwę swojej firmy. Przód projektu został podzielony na dwie części. Po lewej umieścisz kolorową grafikę, a po prawej pozostałe dane teleadresowe.

WYSZYTE BIAŁE SERCE

Czerwone tło wizytówki sprawi, że wyróżni się ona spośród innych z ten branży. Wyszyte białą nicią serce u mieszczone w kwadracie może zastąpić brakujące logo Twojej firmy. Przednia część wizytówki została zaprojektowana tak, aby w widoczny sposób umieścić wszystkie potrzebne dane teleadresowe, a przy tym nie zapomnieć o istotnej grafice.

DWIE ŻÓŁTE IGŁY

Brązowe tło i żółta grafika bardzo dobrze do siebie pasują. Dwie krzyżujące się żółte igły określają branżę z jaką związany jest ten projekt. Wizytówka została zaprojektowana w orientacji pionowej co wyróżni ją na tle innych z tej branży. Z przodu projektu pod żółta grafiką umieścisz wszystkie pozostałe dane teleadresowe.

MASZYNA DO SZYCIA W PROSTOKĄCIE

Maszyna do szycia w prostokącie, Usługi domowe, Usługi krawieckie - Wizytówki Netprint
4 kolory do wyboru
Ciekawe brązowe tło i maszyna do szycia umieszczona w prostokącie tworzą bardzo nowoczesny projekt wizytówki. W prostokącie jest również miejsce na umieszczenie obok grafiki nazwy Twojej firmy. Przednia część projektu posiada bardzo duże elementów, ale mimo to wizytówka staje się bardzo czytelna.

BIAŁA MASZYNA DO SZYCIA

Niebieskie ciemne tło bardzo dobrze pasuje do jednolitej białej grafiki, która przedstawia maszynę do szycia. Wybierając tę firmę z pewnością będziesz zadowolony z wykonanych przez nią usług. Pod grafiką z tyłu projektu umieścisz nazwę swojej firmy. Przednia część wizytówki została podzielona na dwie części. Z jednej umieścisz grafikę maszyny, natomiast z drugiej wszystkie dane teleadresowe.

ŻÓŁTY DUŻY GUZIK

Nie ma wątpliwości, że te dwa kolory jakimi są żółty i szary bardzo dobrze do siebie pasują. Grafika guzika świadczy o branży z jaką związany jest ten projekt. Może ona również zastąpić logo Twojej firmy. Przednia część wizytówki to grafika guzika obok, której znajduje się dwukolorowa nazwa firmy. A pod nimi pozostałe dane teleadresowe.

TNĄCE NOŻYCZKI

Intensywne zielone tło z pewnością wyróżni ten projekt spośród innych z tej branży. Tnące po linii nożyczki związane są bez wątpienia z branżą krawiecką. Mogą one świadczyć, że Twoja firma jest w stanie uszyć wszystko na każdą miarę. Przednia część wizytówki to nazwa firmy znajdująca się na przerywanej linii, a pod nią wszystkie pozostałe dane teleadresowe.

Pokaż: