Wizytówki - Budownictwo

Postaw na najlepsze materiały i połóż solidne fundamenty, na których zbudujesz swoje trwałe, zawodowe portfolio. Zyskaj nowych Klientów i zakasuj konkurencję – zainwestuj w nietuzinkowe, bardzo spersonalizowane i dostosowane do Twoich potrzeb budowlane wizytówki reklamowe.
Kategorie
Kategorie
Załaduj własny projekt Zleć wykonanie projektu
Nie lubisz kooperacji z podwykonawcami? Wolisz samodzielnie wykonywać wszystkie, zlecone Ci prace i zawsze trzymać rękę na pulsie? Jeśli tak, to świetnie! Dzięki udostępnionemu w naszym serwisie programowi, już w kilka chwil, całkowicie samodzielnie, bez pomocy kosztownych grafików i współudziału drogich designerów wykreujesz własne wizytówki z działu budownictwo.

Wybierz z umieszczonego w serwisie indeksu najbardziej trafną kategorię, wskaż na najbliższą Ci specjalizację, kliknij w najciekawszy format i kolor, który najlepiej oddaje charakter Twojej działalności. W ten sposób otrzymasz dostęp do skrojonych na miarę, profesjonalnych wzorów wizytówek budownictwo, które będziesz mógł wypełnić odpowiednią treścią, a następnie – zlecić ich przygotowanie.

Indywidualne wizytówki budowlane dla Twojej firmy wydrukujemy zgodnie z zamówieniem i dostarczymy je pod wskazany w formularzu adres.
Czytaj więcej
Pokaż:

WSZYSTKO POD KONTROLĄ

Szablonów graficznych dla firm remontowych, budowlanych i tzw. złotych rączek mamy już sporo, więc masz w czym wybierać. Teraz przedstawiamy kolejny wzór, tym razem z lekkim elementem zaskoczenia. Ciekawie ułożone narzędzia i akcesoria tworzą symboliczny dom, a tym samym sugestię, że wasza firma zadba o całość, od piwnicy aż po sam dach. Wyrazista kolorystyka, ciekawy detal graficzny, a całość przyjemna dla oka i zachęcająca. To w zasadzie wszystko, co powinna zawierać skuteczna wizytówka dla fachowca z tej branży.

PROFESJONALNE UPIĘKSZANIE

Można założyć, że wasz potencjalny klient to osoba, która zgłasza potrzebę odświeżenia większej powierzchni w sposób profesjonalny i przede wszystkim szybki. Propozycja tynków natryskowych wykonywanych maszynowo daje taką możliwość, a więc reklama twojej firmy musi nieść taki przekaz. Nasza grafika to przede wszystkim ujęcie fachowca w akcji, ale także nieprzypadkowo wybrany kolor tła, które w tym przypadku stanowi ściana. To właśnie biały nasuwa skojarzenie z nowością, czystością i estetycznym wyglądem.

TWORZENIE PRZYSZŁOŚCI TO WASZ ŚWIAT

Stworzenie odpowiedniej grafiki reklamowej dla architekta, który sam przecież jest specjalistą od tworzenia i kreowania to nie lada wyzwanie. Nasza propozycja to wyraźne wskazanie tematyki, którą się zajmujesz czyli architekt w akcji. To buduje profesjonalny wizerunek fachowca i budzi zaufanie do umiejętności oraz wiedzy. Na ujęcie warsztatu pracy nałożyliśmy natomiast półprzeźroczyste pole tekstowe, na którym można wygodnie i czytelnie podać dane kontaktowe. Grafika jest bardzo spójna i wpada w oko.

SPECJALIŚCI OD UKŁADANEK

Wszędzie, gdzie okiem spojrzeć w miastach, miasteczkach i na wsiach, pojawiają się brukowane chodniki, place i inne płaszczyzny. Wielki rynek do działania, ale też duża konkurencja wśród firm, musisz więc przyciągnąć klienta sprytną reklamą. Taka wizytówka będzie przykuwać wzrok konsumenta kostkami brukowymi w rozsypce. To zaskakujące, bo zwykle grafiki dla tej branży prezentują perfekcyjnie ułożone podłoże. I o to chodzi, to jest element zaskoczenia, przykucia uwagi i jednocześnie obietnica dobrze wykonanej roboty.

PERFEKCJONISTA TO TY

Mamy betonowe tło, które jest obecnie bardzo modne, ale także od razu sugeruje, że to wizytówka fachowca od remontów. Mamy równiutko ułożone narzędzia, które od razu pokazują, że to fachowiec, który jest perfekcyjnie dokładny. Mamy też żółte detale, które ułatwią potencjalnym klientom zapamiętanie tej grafiki. Jeśli wszystkie te cechy składają się na wizytówkę, której szukasz, pozostaje jedynie wpisać treść i złożyć zamówienie. Detale graficzne zostały tak ułożone, żeby pozostało sporo miejsca na wszystkie informacje.

DBACIE O DOBRY KLIMAT

Działacie na rynku, który tak naprawdę dopiero zaczyna się rozkręcać. Jeszcze niedawno klimatyzację montowano tylko w prestiżowych biurowcach, ale zmiany klimatyczne, które przyniosły nam coraz to trudniejsze upały w ciągu lata, zupełnie zmieniły ten rynek i teraz praktycznie w każdej firmie pojawiają się klimatyzatory. Co ciekawe, coraz częściej są także w domach prywatnych. To oznacza większy rynek, ale także większą konkurencję, dlatego zadbaliśmy o odpowiednią grafikę na wizytówkę dla twojej firmy.

PROFESJONALIZM W KAŻDYM CALU

W branży zajmującej się szeroko pojętymi nieruchomościami, od handlu po budownictwo, panuje spory tłok. To oczywiście bardzo duży rynek, ale i konkurencja jest tutaj ogromna, dlatego konieczna jest skuteczna, efektowna reklama. Mamy dla was ciekawą grafikę, która od razu sugeruje branżę i wywołuje odpowiednie skojarzenia. Modna i bardzo spójna kolorystyka przykuwa uwagę i robi dobre wrażenie. Natomiast umiejętne rozłożenie detali graficznych i modny minimalizm sprawiają, że całość wygląda bardzo profesjonalnie.

STABILNE PODŁOŻE WAŻNA RZECZ

Na rynku potrzebne są firmy różnego rodzaju, także takie jak twoja, która wyspecjalizowała się w układaniu podłoża z bruku lub innego materiału. Pokazaliśmy więc fragment waszej pracy w terenie, aby uwiarygodnić fakt, że po prostu znacie się na swoim fachu. Wiadomo, że stabilne, dobrej jakości podłoże to w wielu miejscach kluczowa sprawa. Nasza grafika budzi zaufanie i na starcie buduje pozytywny wizerunek firmy, co przecież jest najważniejsze w warunkach konkurencyjnego rynku i przy konieczności walki o klienta.

MAŁY KARNET O WIELKIEJ SILE PRZEKAZU

Malowanie, tynkowanie czy kompleksowe remonty to zwykle zlecenia o bardzo zróżnicowanej wielkości. Czasami to jeden pokój, a czasami cały gmach. Jednak zawsze podczas rozmowy z potencjalnym klientem warto zachować fason i wręczyć mu gustowną wizytówkę, jako zachętę do kontaktu. Nasza grafika ma konkretny, profesjonalny wygląd i taki też powstanie wizerunek firmy, która użyje tych wizytówek. Potem wystarczy to tylko potwierdzić rzetelnym wykonaniem zlecenia, a z pewnością zacznie działać inna forma reklamy czyli poczta pantoflowa.

O BRAMACH WIECIE WSZYSTKO

Każdy właściciel domu prędzej czy później staje się też posiadaczem bramy, bo każdy chce chronić swoją własność i czuć się możliwie jak najbezpieczniej. Dlatego firm montujących bramy jest na rynku całkiem sporo i dlatego właśnie musisz się na ich tle jakoś wyróżnić. Jesteśmy pewni, że pomoże w tym nasza propozycja graficzna na firmową wizytówkę. Już na pierwszy rzut oka czuć, że jesteście profesjonalistami i że o bramach wiecie wszystko. Teraz wystarczy to udowodnić klientowi podczas montażu, żeby potwierdzić wiarygodność swojej reklamy.

Z DBAŁOŚCIĄ O DETALE

Grafika dla firmy budowlanej, która pokazuje fachowca przy pracy to najlepszy sposób na zapewnienie potencjalnych klientów o waszym profesjonalizmie. To znak, że o betonie i innych substancjach budowlanych wiecie wszystko i każdą powierzchną zajmiecie się z najwyższą starannością. Grafika jest stworzona w taki sposób, żeby było dużo miejsca na informacje, dzięki czemu oprócz danych kontaktowych można tu umieścić krótki zakres usług albo kod QR.

OŚWIETLISZ KLIENTOM ŻYCIE?

Stos żarówek z jedną zapaloną w roli głównej. Taka grafika może doskonale reprezentować producenta oświetlenia, właściciela sklepu z artykułami elektrycznymi, projektanta, elektryka, ale także ognisko dla dzieci propagujące pracę twórczą i tym podobne miejsca. Sama estetyka ma przede wszystkim jedną, podstawową zaletę, przyciąga uwagę i skutecznie zapada w pamięć. A od tego już tylko krok do zdobycia nowego klienta, który skorzysta z oferty.

BUDOWĘ CZAS ZACZĄĆ

Rulony z projektami, narzędzia i inne przedmioty, które świadczą, że nadchodzą profesjonaliści i wnet zabiorą się do roboty. Do tego surowa, techniczna estetyka budząca respekt, ale przy okazji trzymająca się panujących trendów w modzie. Od razu widać, że twoja ekipa potrafi połączyć wiedzę, skrupulatność i dokładność z nowoczesnym designem. Taki fachowiec wszystko dokładnie wykona, ale też dobrze doradzi. Oprawa graficzna, która przysporzy ci dużo nowych klientów.

FACHOWIEC NA WAGĘ ZŁOTA

Dziś, kiedy rynek jest pełen mniej lub bardziej profesjonalnych ekip remontowych, trzeba się nieźle natrudzić, żeby wyróżnić swoją firmę z tłumu i przy okazji przekonać konsumentów, że tutaj znajdą prawdziwych zawodowców. Proponowana grafika przykuwa nietypową kolorystyką i widokiem fachowca w akcji. Doskonale buduje pozytywny wizerunek firmy i na pewno sprawi, że więcej osób zaufa i zleci remont lub budowę właśnie wam.

SKUTECZNE OCHŁADZANIE KLIMATU

Ocieplenie klimatu to z jednej strony niezbyt dobre zjawisko dla środowiska naturalnego, ale z drugiej stopniowe powiększanie się rynku urządzeń klimatyzujących. To wpływa również na zwiększanie się konkurencyjności w tej branży, bo firmy tego typu rosną jak grzyby po deszczu. Jak więc wyróżniać się w tłumie i trafiać do klienta? Na początek przyda się dobra grafika na wizytówkę firmową, taka jak ta.

SOLIDNA BRAMA TO PODSTAWA

Wiadomo, jest budynek na posesji, musi też być solidne ogrodzenie i brama. To chroni przez wizytą niepowołanych gości, ale nie tylko. Doskonale wiesz, że liczy się także wygląd, bo brama jest jak wizytówka właściciela. Dlatego też doskonale rozumiesz, że i twoja reklama firmy, nawet w tak małej formie, musi być efektowna i budzić zaufanie klienta. Nasza propozycja graficzna spełnia te wymogi, doskonale wpływa na wizerunek firmy i przyciąga zleceniodawców.

BARDZO ODPOWIEDZIALNA PRACA

Konstrukcje dachowe nie mają dla was żadnych tajemnic, a ta grafika jest najlepszym dowodem profesjonalizmu. Fachowiec na wysokości, w czasie pracy budzi respekt i jednocześnie szacunek. Widok zaawansowanych prac dachowych podkręca efekt dodatkowo. Mając taką wizytówkę zdecydowanie łatwiej zachęcisz klientów do skorzystania z usług swojej firmy, bo grafika wyjątkowo łatwo wpada w oko i zapada w pamięć.

OD RAZU ZAPREZENTUJ PRODUKTY

Stolarka okienna nie ma dla was żadnych tajemnic i właśnie taką informację otrzyma potencjalny klient biorąc do rąk wizytówkę z tą grafiką. To także cenny przekaz dla ewentualnych dostawców, którzy będą chcieli nawiązać współpracę. Na białym tle dumnie prezentują się różne rodzaje okien i choć zupełnie nie ma to ścisłego związku z waszą aktualną ofertą ,to z pewnością doskonale buduje wizerunek. Całości dopełniają czytelnie podane informacje kontaktowe i tak właśnie powinna wyglądać kompletna, profesjonalna i skuteczna wizytówka.

FACHOWIEC W AKCJI

Z doświadczenia wiemy, że wizytówki, które pokazują fachowca przy pracy cieszą się bardzo dużą skutecznością w inicjowaniu kontaktów i nawiązywaniu współpracy. Taki kadr wygląda bardzo wiarygodnie i sprawia, że potencjalny zleceniodawca nabiera większego zaufania do umiejętności fachowca, a także z góry zakłada dobry poziom usługi. Nasza propozycja graficzna niesie taki przekaz, a przy okazji w wygodny sposób podaje konieczną dawkę informacji. W ten sposób zwiększasz swoje szanse na udowodnienie, że faktycznie świadczysz profesjonalne usługi.

PREZENTACJA SIŁY SPRZĘTU

W przypadku szeroko pojętej branży budowlanej przekaz reklamowy zawsze powinien mieć konkretny charakter. Tu wszystkie wykonane prace mają postać fizyczną, namacalną i możliwą do zmierzenia. Dlatego na naszej wizytówce grafika jest prosta, może posłużyć dla operatora ciężkiego sprzętu albo symbolizować prace ogólnobudowlane. Wykorzystaliśmy wpadający w oko kolor żółty, ponieważ od lat kojarzy się właśnie ze sprzętem budowlanym. Potencjalny klient na pewno zapamięta tą grafikę i skorzysta z wizytówki przy najbliższej okazji.

WIZYTÓWKI W PROJEKTOWYM KLIMACIE

Wizytówka architekta powinna pokazywać, że na każdym etapie tworzenia wizji nowego budynku, wasz profesjonalizm jest na najwyższym poziomie. Mamy więc linie sugerujące etap projektowania, dobre proporcje, porządek i przemyślany układ każdego z detali, słowem fachowy ład. Jest też modna kolorystyka, bo przecież projektant jako pierwszy musi poznawać i wyczuwać najnowsze, obowiązujące trendy w modzie, a potem wykorzystywać je w projektach.

OD RAZU WIADOMO, O CO CHODZI

Branża budowlana to same konkrety. Ciężka praca, często ciężkie warunki pogodowe i do tego oczywiście ciężkie maszyny. Tak samo konkretna musi być grafika reklamowa na wizytówce, którą będziesz wręczać obecnym i potencjalnym klientom. Niech wiedzą, że znasz się na swoim fachu i nic cię nie zaskoczy. Ani pogoda, ani wielkość inwestycji, ani żadne awarie. Konkretna, tematyczna grafika dla konkretnej, profesjonalnej firmy.

WIEJE CHŁODEM I DOBRĄ REKLAMĄ

Jaka branża, takie kolory, ta zasada zawsze sprawdza się w reklamie. Waszym zadaniem jest zapewnianie przyjemnego chłodu w upalne dni, więc pastelowa mięta i szarości są wizytówce są jak najbardziej właściwe. Grafika jasno wskazuje czym zajmuje się twoja firma, a kolory sugerują po prostu profesjonalizm i skuteczność. Maksymalny przekaz marketingowy, taką korzyść daje prezentowana tutaj propozycja graficzna.

DODAJESZ WNĘTRZOM BLASKU

Tą grafikę stworzyliśmy dla szeroko pojętej branży oświetleniowej, od sklepów oferujących lampy i inne potrzebne elementy do fachowców, którzy potrafią profesjonalnie to wszystko podłączyć i sprawić, że będzie działało bez zarzutu. Aby jednak grafika nie miała zbyt technicznego i surowego charakteru, dodaliśmy srebrne detale. Sprawiają, że wizytówka ładnie się mieni, co doskonale pasuje do tematu związanego ze światłem, a przy okazji sprawia, że wizytówka szybko wpada w oko. Zachwyć klientów blaskiem, najpierw wizytówki, a potem swoich produktów lub usług.

Pokaż: