Wizytówki - Budownictwo
Postaw na najlepsze materiały i połóż solidne fundamenty, na których zbudujesz swoje trwałe, zawodowe portfolio. Zyskaj nowych Klientów i zakasuj konkurencję – zainwestuj w nietuzinkowe, bardzo spersonalizowane i dostosowane do Twoich potrzeb budowlane wizytówki reklamowe.
PROFESJONALISTA PODCZAS USŁUGI
Fachowiec w akcji czyli fragment remontu na wizytówce. Wszystko tu pracuje na twoją korzyść, kolory, pedantyczny ład, profesjonalnie wyposażony pracownik itd. Tak powstaje zaufanie do wykonawcy usług remontowych i tak właśnie koduje się w głowie konsumentów twoja reklama. Jest spora szansa, że w kiedy nadejdzie decyzja o remoncie, to właśnie do ciebie klient zadzwoni, żeby umówić się na pomiary, wycenę, a potem prawdopodobnie na wykonanie usługi.
REKLAMA „ZŁOTEJ RĄCZKI”
Jeśli zakres twojej działalności obejmuje drobne lub większe prace naprawcze czy remontowe, to nie ma lepszej reklamy niż ta. Pokazujemy przykładowy arsenał narzędzi jako twój atrybut i jednocześnie jasny przekaz o rodzaju usług. Przykuwa uwagę, budzi respekt i buduje zaufanie do twojego profesjonalizmu, a to w tym fachu kluczowe zagadnienie. Poza tym pozostaje sporo miejsca na umieszczenie nazwy firmy, danych kontaktowych i krótkiego opisu zakresu twojej oferty. Można też dodać kod QR, który przeniesie konsumenta na twoją stronę albo na profil społecznościowy.
CIEPŁO NIE MA DLA WAS TAJEMNIC
Infografika to jeden z ważniejszych i wygodniejszych środków przekazu. Za pomocą symboli graficznych można przedstawić w sposób przystępny i uproszczony informacje, które w wersji opisowej nie byłby zrozumiałe da wielu osób. Wykorzystaliśmy ten sposób, aby stworzyć grafikę dla firmy wykonującej audyty energetyczne, np. dla budynków lub urządzeń. Każdy skojarzy te kolorowe znaki z tematem, trwale zapamięta i wykorzysta wizytówkę w razie potrzeby. Grafika spełnia więc w pełni swoją rolę i podstawowe założenia reklamy.
PREZENTACJA FACHOWCA W AKCJI
Są takie usługi, które można pokazać na reklamie tylko w jeden sposób, po prostu w postaci fachowca przy pracy. To przede wszystkim od razu nasuwa odpowiednie skojarzenia z tematem, ale dodatkowo buduje zaufanie do profesjonalnego wykonania prac. Stworzyliśmy więc grafikę traktującą waszą ofertę wprost, bez zbędnych zdobień i powstała wizytówka czytelna, z bardzo wygodnym polem tekstowym. Umieść tam nazwę firmy, dane kontaktowe, a na drugiej stronie krótki opis oferty. Zapewniamy, że to wystarczy, aby zdobyć klientów.
ZDOBYWASZ DLA KLIENTA OSZCZĘDNOŚCI
Wizytówka musi od pierwszego spojrzenia naprowadzać potencjalnego klienta na temat oferty i od razu wskazywać mu ewentualne korzyści. Oczywiście, kiedy ją wręczasz to wszystko wiadomo, ale chodzi o moment, kiedy konsument wraca myślami do oferty. Wtedy powinien od razu przypomnieć sobie twoją wizytówkę. Zadbaliśmy o to i powstała ciekawa grafika, która łączy widok fachowca przy pracy i ciekawy detal naprowadzający na temat. Kolorowo, ale także konkretnie. Ta wizytówka przyciągnie nowych klientów, którzy szukają oszczędności i fachowca, który je znajdzie, a dodatkowo pomoże budować wizerunek firmy.
ZAPOWIEDŹ DOBREJ METAMORFOZY
Tworząc dla was grafiki reklamowe na wizytówki i inne materiały promujące wasze firmy, wciąż szukamy ciekawych rozwiązań. Zgodnie z panującą modą staramy się skupiać na prostych rozwiązaniach, ponieważ z czasem okazało się, że to właśnie one mają większą siłę marketingowego przekazu. Dzięki temu powstała ta ciekawa grafika dla firmy remontowej. Nie ma tu natłoku detali, jest tylko efekt malowania ściany wałkiem. Przekaz jest oczywisty, przyciąga wzrok i od razu zapada w pamięć i zdecydowanie powoduje zaciekawienie.
WSZYSTKO POD KONTROLĄ
Szablonów graficznych dla firm remontowych, budowlanych i tzw. złotych rączek mamy już sporo, więc masz w czym wybierać. Teraz przedstawiamy kolejny wzór, tym razem z lekkim elementem zaskoczenia. Ciekawie ułożone narzędzia i akcesoria tworzą symboliczny dom, a tym samym sugestię, że wasza firma zadba o całość, od piwnicy aż po sam dach. Wyrazista kolorystyka, ciekawy detal graficzny, a całość przyjemna dla oka i zachęcająca. To w zasadzie wszystko, co powinna zawierać skuteczna wizytówka dla fachowca z tej branży.
PROFESJONALNE UPIĘKSZANIE
Można założyć, że wasz potencjalny klient to osoba, która zgłasza potrzebę odświeżenia większej powierzchni w sposób profesjonalny i przede wszystkim szybki. Propozycja tynków natryskowych wykonywanych maszynowo daje taką możliwość, a więc reklama twojej firmy musi nieść taki przekaz. Nasza grafika to przede wszystkim ujęcie fachowca w akcji, ale także nieprzypadkowo wybrany kolor tła, które w tym przypadku stanowi ściana. To właśnie biały nasuwa skojarzenie z nowością, czystością i estetycznym wyglądem.
TWORZENIE PRZYSZŁOŚCI TO WASZ ŚWIAT
Stworzenie odpowiedniej grafiki reklamowej dla architekta, który sam przecież jest specjalistą od tworzenia i kreowania to nie lada wyzwanie. Nasza propozycja to wyraźne wskazanie tematyki, którą się zajmujesz czyli architekt w akcji. To buduje profesjonalny wizerunek fachowca i budzi zaufanie do umiejętności oraz wiedzy. Na ujęcie warsztatu pracy nałożyliśmy natomiast półprzeźroczyste pole tekstowe, na którym można wygodnie i czytelnie podać dane kontaktowe. Grafika jest bardzo spójna i wpada w oko.
SPECJALIŚCI OD UKŁADANEK
Wszędzie, gdzie okiem spojrzeć w miastach, miasteczkach i na wsiach, pojawiają się brukowane chodniki, place i inne płaszczyzny. Wielki rynek do działania, ale też duża konkurencja wśród firm, musisz więc przyciągnąć klienta sprytną reklamą. Taka wizytówka będzie przykuwać wzrok konsumenta kostkami brukowymi w rozsypce. To zaskakujące, bo zwykle grafiki dla tej branży prezentują perfekcyjnie ułożone podłoże. I o to chodzi, to jest element zaskoczenia, przykucia uwagi i jednocześnie obietnica dobrze wykonanej roboty.
PERFEKCJONISTA TO TY
Mamy betonowe tło, które jest obecnie bardzo modne, ale także od razu sugeruje, że to wizytówka fachowca od remontów. Mamy równiutko ułożone narzędzia, które od razu pokazują, że to fachowiec, który jest perfekcyjnie dokładny. Mamy też żółte detale, które ułatwią potencjalnym klientom zapamiętanie tej grafiki. Jeśli wszystkie te cechy składają się na wizytówkę, której szukasz, pozostaje jedynie wpisać treść i złożyć zamówienie. Detale graficzne zostały tak ułożone, żeby pozostało sporo miejsca na wszystkie informacje.
DBACIE O DOBRY KLIMAT
Działacie na rynku, który tak naprawdę dopiero zaczyna się rozkręcać. Jeszcze niedawno klimatyzację montowano tylko w prestiżowych biurowcach, ale zmiany klimatyczne, które przyniosły nam coraz to trudniejsze upały w ciągu lata, zupełnie zmieniły ten rynek i teraz praktycznie w każdej firmie pojawiają się klimatyzatory. Co ciekawe, coraz częściej są także w domach prywatnych. To oznacza większy rynek, ale także większą konkurencję, dlatego zadbaliśmy o odpowiednią grafikę na wizytówkę dla twojej firmy.
PROFESJONALIZM W KAŻDYM CALU
W branży zajmującej się szeroko pojętymi nieruchomościami, od handlu po budownictwo, panuje spory tłok. To oczywiście bardzo duży rynek, ale i konkurencja jest tutaj ogromna, dlatego konieczna jest skuteczna, efektowna reklama. Mamy dla was ciekawą grafikę, która od razu sugeruje branżę i wywołuje odpowiednie skojarzenia. Modna i bardzo spójna kolorystyka przykuwa uwagę i robi dobre wrażenie. Natomiast umiejętne rozłożenie detali graficznych i modny minimalizm sprawiają, że całość wygląda bardzo profesjonalnie.
STABILNE PODŁOŻE WAŻNA RZECZ
Na rynku potrzebne są firmy różnego rodzaju, także takie jak twoja, która wyspecjalizowała się w układaniu podłoża z bruku lub innego materiału. Pokazaliśmy więc fragment waszej pracy w terenie, aby uwiarygodnić fakt, że po prostu znacie się na swoim fachu. Wiadomo, że stabilne, dobrej jakości podłoże to w wielu miejscach kluczowa sprawa. Nasza grafika budzi zaufanie i na starcie buduje pozytywny wizerunek firmy, co przecież jest najważniejsze w warunkach konkurencyjnego rynku i przy konieczności walki o klienta.
MAŁY KARNET O WIELKIEJ SILE PRZEKAZU
Malowanie, tynkowanie czy kompleksowe remonty to zwykle zlecenia o bardzo zróżnicowanej wielkości. Czasami to jeden pokój, a czasami cały gmach. Jednak zawsze podczas rozmowy z potencjalnym klientem warto zachować fason i wręczyć mu gustowną wizytówkę, jako zachętę do kontaktu. Nasza grafika ma konkretny, profesjonalny wygląd i taki też powstanie wizerunek firmy, która użyje tych wizytówek. Potem wystarczy to tylko potwierdzić rzetelnym wykonaniem zlecenia, a z pewnością zacznie działać inna forma reklamy czyli poczta pantoflowa.
O BRAMACH WIECIE WSZYSTKO
Każdy właściciel domu prędzej czy później staje się też posiadaczem bramy, bo każdy chce chronić swoją własność i czuć się możliwie jak najbezpieczniej. Dlatego firm montujących bramy jest na rynku całkiem sporo i dlatego właśnie musisz się na ich tle jakoś wyróżnić. Jesteśmy pewni, że pomoże w tym nasza propozycja graficzna na firmową wizytówkę. Już na pierwszy rzut oka czuć, że jesteście profesjonalistami i że o bramach wiecie wszystko. Teraz wystarczy to udowodnić klientowi podczas montażu, żeby potwierdzić wiarygodność swojej reklamy.
Z DBAŁOŚCIĄ O DETALE
Grafika dla firmy budowlanej, która pokazuje fachowca przy pracy to najlepszy sposób na zapewnienie potencjalnych klientów o waszym profesjonalizmie. To znak, że o betonie i innych substancjach budowlanych wiecie wszystko i każdą powierzchną zajmiecie się z najwyższą starannością. Grafika jest stworzona w taki sposób, żeby było dużo miejsca na informacje, dzięki czemu oprócz danych kontaktowych można tu umieścić krótki zakres usług albo kod QR.
OŚWIETLISZ KLIENTOM ŻYCIE?
Stos żarówek z jedną zapaloną w roli głównej. Taka grafika może doskonale reprezentować producenta oświetlenia, właściciela sklepu z artykułami elektrycznymi, projektanta, elektryka, ale także ognisko dla dzieci propagujące pracę twórczą i tym podobne miejsca. Sama estetyka ma przede wszystkim jedną, podstawową zaletę, przyciąga uwagę i skutecznie zapada w pamięć. A od tego już tylko krok do zdobycia nowego klienta, który skorzysta z oferty.
BUDOWĘ CZAS ZACZĄĆ
Rulony z projektami, narzędzia i inne przedmioty, które świadczą, że nadchodzą profesjonaliści i wnet zabiorą się do roboty. Do tego surowa, techniczna estetyka budząca respekt, ale przy okazji trzymająca się panujących trendów w modzie. Od razu widać, że twoja ekipa potrafi połączyć wiedzę, skrupulatność i dokładność z nowoczesnym designem. Taki fachowiec wszystko dokładnie wykona, ale też dobrze doradzi. Oprawa graficzna, która przysporzy ci dużo nowych klientów.
FACHOWIEC NA WAGĘ ZŁOTA
Dziś, kiedy rynek jest pełen mniej lub bardziej profesjonalnych ekip remontowych, trzeba się nieźle natrudzić, żeby wyróżnić swoją firmę z tłumu i przy okazji przekonać konsumentów, że tutaj znajdą prawdziwych zawodowców. Proponowana grafika przykuwa nietypową kolorystyką i widokiem fachowca w akcji. Doskonale buduje pozytywny wizerunek firmy i na pewno sprawi, że więcej osób zaufa i zleci remont lub budowę właśnie wam.
SKUTECZNE OCHŁADZANIE KLIMATU
Ocieplenie klimatu to z jednej strony niezbyt dobre zjawisko dla środowiska naturalnego, ale z drugiej stopniowe powiększanie się rynku urządzeń klimatyzujących. To wpływa również na zwiększanie się konkurencyjności w tej branży, bo firmy tego typu rosną jak grzyby po deszczu. Jak więc wyróżniać się w tłumie i trafiać do klienta? Na początek przyda się dobra grafika na wizytówkę firmową, taka jak ta.
SOLIDNA BRAMA TO PODSTAWA
Wiadomo, jest budynek na posesji, musi też być solidne ogrodzenie i brama. To chroni przez wizytą niepowołanych gości, ale nie tylko. Doskonale wiesz, że liczy się także wygląd, bo brama jest jak wizytówka właściciela. Dlatego też doskonale rozumiesz, że i twoja reklama firmy, nawet w tak małej formie, musi być efektowna i budzić zaufanie klienta. Nasza propozycja graficzna spełnia te wymogi, doskonale wpływa na wizerunek firmy i przyciąga zleceniodawców.
BARDZO ODPOWIEDZIALNA PRACA
Konstrukcje dachowe nie mają dla was żadnych tajemnic, a ta grafika jest najlepszym dowodem profesjonalizmu. Fachowiec na wysokości, w czasie pracy budzi respekt i jednocześnie szacunek. Widok zaawansowanych prac dachowych podkręca efekt dodatkowo. Mając taką wizytówkę zdecydowanie łatwiej zachęcisz klientów do skorzystania z usług swojej firmy, bo grafika wyjątkowo łatwo wpada w oko i zapada w pamięć.
OD RAZU ZAPREZENTUJ PRODUKTY
Stolarka okienna nie ma dla was żadnych tajemnic i właśnie taką informację otrzyma potencjalny klient biorąc do rąk wizytówkę z tą grafiką. To także cenny przekaz dla ewentualnych dostawców, którzy będą chcieli nawiązać współpracę. Na białym tle dumnie prezentują się różne rodzaje okien i choć zupełnie nie ma to ścisłego związku z waszą aktualną ofertą ,to z pewnością doskonale buduje wizerunek. Całości dopełniają czytelnie podane informacje kontaktowe i tak właśnie powinna wyglądać kompletna, profesjonalna i skuteczna wizytówka.