Wizytówki - Budownictwo

Postaw na najlepsze materiały i połóż solidne fundamenty, na których zbudujesz swoje trwałe, zawodowe portfolio. Zyskaj nowych Klientów i zakasuj konkurencję – zainwestuj w nietuzinkowe, bardzo spersonalizowane i dostosowane do Twoich potrzeb budowlane wizytówki reklamowe.
Kategorie
Kategorie
Załaduj własny projekt Zleć wykonanie projektu
Nie lubisz kooperacji z podwykonawcami? Wolisz samodzielnie wykonywać wszystkie, zlecone Ci prace i zawsze trzymać rękę na pulsie? Jeśli tak, to świetnie! Dzięki udostępnionemu w naszym serwisie programowi, już w kilka chwil, całkowicie samodzielnie, bez pomocy kosztownych grafików i współudziału drogich designerów wykreujesz własne wizytówki z działu budownictwo.

Wybierz z umieszczonego w serwisie indeksu najbardziej trafną kategorię, wskaż na najbliższą Ci specjalizację, kliknij w najciekawszy format i kolor, który najlepiej oddaje charakter Twojej działalności. W ten sposób otrzymasz dostęp do skrojonych na miarę, profesjonalnych wzorów wizytówek budownictwo, które będziesz mógł wypełnić odpowiednią treścią, a następnie – zlecić ich przygotowanie.

Indywidualne wizytówki budowlane dla Twojej firmy wydrukujemy zgodnie z zamówieniem i dostarczymy je pod wskazany w formularzu adres.
Czytaj więcej
Pokaż:

Z DBAŁOŚCIĄ O DETALE

Grafika dla firmy budowlanej, która pokazuje fachowca przy pracy to najlepszy sposób na zapewnienie potencjalnych klientów o waszym profesjonalizmie. To znak, że o betonie i innych substancjach budowlanych wiecie wszystko i każdą powierzchną zajmiecie się z najwyższą starannością. Grafika jest stworzona w taki sposób, żeby było dużo miejsca na informacje, dzięki czemu oprócz danych kontaktowych można tu umieścić krótki zakres usług albo kod QR.

OŚWIETLISZ KLIENTOM ŻYCIE?

Stos żarówek z jedną zapaloną w roli głównej. Taka grafika może doskonale reprezentować producenta oświetlenia, właściciela sklepu z artykułami elektrycznymi, projektanta, elektryka, ale także ognisko dla dzieci propagujące pracę twórczą i tym podobne miejsca. Sama estetyka ma przede wszystkim jedną, podstawową zaletę, przyciąga uwagę i skutecznie zapada w pamięć. A od tego już tylko krok do zdobycia nowego klienta, który skorzysta z oferty.

BUDOWĘ CZAS ZACZĄĆ

Rulony z projektami, narzędzia i inne przedmioty, które świadczą, że nadchodzą profesjonaliści i wnet zabiorą się do roboty. Do tego surowa, techniczna estetyka budząca respekt, ale przy okazji trzymająca się panujących trendów w modzie. Od razu widać, że twoja ekipa potrafi połączyć wiedzę, skrupulatność i dokładność z nowoczesnym designem. Taki fachowiec wszystko dokładnie wykona, ale też dobrze doradzi. Oprawa graficzna, która przysporzy ci dużo nowych klientów.

FACHOWIEC NA WAGĘ ZŁOTA

Dziś, kiedy rynek jest pełen mniej lub bardziej profesjonalnych ekip remontowych, trzeba się nieźle natrudzić, żeby wyróżnić swoją firmę z tłumu i przy okazji przekonać konsumentów, że tutaj znajdą prawdziwych zawodowców. Proponowana grafika przykuwa nietypową kolorystyką i widokiem fachowca w akcji. Doskonale buduje pozytywny wizerunek firmy i na pewno sprawi, że więcej osób zaufa i zleci remont lub budowę właśnie wam.

SKUTECZNE OCHŁADZANIE KLIMATU

Ocieplenie klimatu to z jednej strony niezbyt dobre zjawisko dla środowiska naturalnego, ale z drugiej stopniowe powiększanie się rynku urządzeń klimatyzujących. To wpływa również na zwiększanie się konkurencyjności w tej branży, bo firmy tego typu rosną jak grzyby po deszczu. Jak więc wyróżniać się w tłumie i trafiać do klienta? Na początek przyda się dobra grafika na wizytówkę firmową, taka jak ta.

SOLIDNA BRAMA TO PODSTAWA

Wiadomo, jest budynek na posesji, musi też być solidne ogrodzenie i brama. To chroni przez wizytą niepowołanych gości, ale nie tylko. Doskonale wiesz, że liczy się także wygląd, bo brama jest jak wizytówka właściciela. Dlatego też doskonale rozumiesz, że i twoja reklama firmy, nawet w tak małej formie, musi być efektowna i budzić zaufanie klienta. Nasza propozycja graficzna spełnia te wymogi, doskonale wpływa na wizerunek firmy i przyciąga zleceniodawców.

BARDZO ODPOWIEDZIALNA PRACA

Konstrukcje dachowe nie mają dla was żadnych tajemnic, a ta grafika jest najlepszym dowodem profesjonalizmu. Fachowiec na wysokości, w czasie pracy budzi respekt i jednocześnie szacunek. Widok zaawansowanych prac dachowych podkręca efekt dodatkowo. Mając taką wizytówkę zdecydowanie łatwiej zachęcisz klientów do skorzystania z usług swojej firmy, bo grafika wyjątkowo łatwo wpada w oko i zapada w pamięć.

OD RAZU ZAPREZENTUJ PRODUKTY

Stolarka okienna nie ma dla was żadnych tajemnic i właśnie taką informację otrzyma potencjalny klient biorąc do rąk wizytówkę z tą grafiką. To także cenny przekaz dla ewentualnych dostawców, którzy będą chcieli nawiązać współpracę. Na białym tle dumnie prezentują się różne rodzaje okien i choć zupełnie nie ma to ścisłego związku z waszą aktualną ofertą ,to z pewnością doskonale buduje wizerunek. Całości dopełniają czytelnie podane informacje kontaktowe i tak właśnie powinna wyglądać kompletna, profesjonalna i skuteczna wizytówka.

FACHOWIEC W AKCJI

Z doświadczenia wiemy, że wizytówki, które pokazują fachowca przy pracy cieszą się bardzo dużą skutecznością w inicjowaniu kontaktów i nawiązywaniu współpracy. Taki kadr wygląda bardzo wiarygodnie i sprawia, że potencjalny zleceniodawca nabiera większego zaufania do umiejętności fachowca, a także z góry zakłada dobry poziom usługi. Nasza propozycja graficzna niesie taki przekaz, a przy okazji w wygodny sposób podaje konieczną dawkę informacji. W ten sposób zwiększasz swoje szanse na udowodnienie, że faktycznie świadczysz profesjonalne usługi.

PREZENTACJA SIŁY SPRZĘTU

W przypadku szeroko pojętej branży budowlanej przekaz reklamowy zawsze powinien mieć konkretny charakter. Tu wszystkie wykonane prace mają postać fizyczną, namacalną i możliwą do zmierzenia. Dlatego na naszej wizytówce grafika jest prosta, może posłużyć dla operatora ciężkiego sprzętu albo symbolizować prace ogólnobudowlane. Wykorzystaliśmy wpadający w oko kolor żółty, ponieważ od lat kojarzy się właśnie ze sprzętem budowlanym. Potencjalny klient na pewno zapamięta tą grafikę i skorzysta z wizytówki przy najbliższej okazji.

WIZYTÓWKI W PROJEKTOWYM KLIMACIE

Wizytówka architekta powinna pokazywać, że na każdym etapie tworzenia wizji nowego budynku, wasz profesjonalizm jest na najwyższym poziomie. Mamy więc linie sugerujące etap projektowania, dobre proporcje, porządek i przemyślany układ każdego z detali, słowem fachowy ład. Jest też modna kolorystyka, bo przecież projektant jako pierwszy musi poznawać i wyczuwać najnowsze, obowiązujące trendy w modzie, a potem wykorzystywać je w projektach.

OD RAZU WIADOMO, O CO CHODZI

Branża budowlana to same konkrety. Ciężka praca, często ciężkie warunki pogodowe i do tego oczywiście ciężkie maszyny. Tak samo konkretna musi być grafika reklamowa na wizytówce, którą będziesz wręczać obecnym i potencjalnym klientom. Niech wiedzą, że znasz się na swoim fachu i nic cię nie zaskoczy. Ani pogoda, ani wielkość inwestycji, ani żadne awarie. Konkretna, tematyczna grafika dla konkretnej, profesjonalnej firmy.

WIEJE CHŁODEM I DOBRĄ REKLAMĄ

Jaka branża, takie kolory, ta zasada zawsze sprawdza się w reklamie. Waszym zadaniem jest zapewnianie przyjemnego chłodu w upalne dni, więc pastelowa mięta i szarości są wizytówce są jak najbardziej właściwe. Grafika jasno wskazuje czym zajmuje się twoja firma, a kolory sugerują po prostu profesjonalizm i skuteczność. Maksymalny przekaz marketingowy, taką korzyść daje prezentowana tutaj propozycja graficzna.

DODAJESZ WNĘTRZOM BLASKU

Tą grafikę stworzyliśmy dla szeroko pojętej branży oświetleniowej, od sklepów oferujących lampy i inne potrzebne elementy do fachowców, którzy potrafią profesjonalnie to wszystko podłączyć i sprawić, że będzie działało bez zarzutu. Aby jednak grafika nie miała zbyt technicznego i surowego charakteru, dodaliśmy srebrne detale. Sprawiają, że wizytówka ładnie się mieni, co doskonale pasuje do tematu związanego ze światłem, a przy okazji sprawia, że wizytówka szybko wpada w oko. Zachwyć klientów blaskiem, najpierw wizytówki, a potem swoich produktów lub usług.

NIECH SREBRO POKREŚLI PRESTIŻ PROJEKTÓW

Biało – czarna wizytówka to z jednej strony kolory techniczne podstawowych szkiców projektowych, z drugiej jeden z modniejszych ostatnio designów. A przecież każdy oczekuje od architektów znajomości bieżących trendów. Fragmenty projektu od razu przywodzą na myśl skojarzenia z profesjonalizmem i gwarancją rzetelności. Budzą też ciekawość i chęć sprawdzenia poziomu usług. To świetny początek i nadzieja na współpracę, ale my to wszystko podbiliśmy dodatkowo srebrnymi detalami, żeby podbić efekt.

KAMIEŃ I JEGO MOC DEKORACYJNA

Wizytówka dla tej branży nie musi być skomplikowana. Nie musi także kusić artystycznymi dekoracjami. To kamieniarstwo, czyli branża, w której każdy produkt końcowy jest dość surowy, a usługi konkretne. Trzeba jednak przyznać, że wiele z tych produktów tworzy bardzo atrakcyjne powierzchnie, które często stanowią niebanalne dekoracje. W grafice wykorzystaliśmy ten atut i dodaliśmy białe tło dla dobrej ekspozycji danych kontaktowych. Żeby jednak nie było zbyt ponuro i nudno oraz żeby podkreślić prestiż twoich usług, dodaliśmy ciekawe złocone detale.

REALIZACJE BUDOWLANE POD KLUCZ

Dla firm z rynku nieruchomości, w tym także deweloperów, powstało już mnóstwo grafik na wizytówki. Większość z nich zawiera graficzny obraz jakiegoś budynku lub jego fragmentu, bo to przecież oczywiste skojarzenie. Chcieliśmy nieco przełamać ten szablon i postawić na stworzenie grafiki, która niczego nie sugeruje, za to przyciąga wzrok złoconymi detalami. Jest bardzo dynamiczna i efektowna, co u klientów będzie budziło pozytywne skojarzenia. Złoto dodaje wizytówce prestiżu, a to lubią wszyscy konsumenci, którzy poszukują wysokiej jakości.

GWARANCJA ARANŻACJI Z ROZMACHEM

Od architekta wnętrz oczekuje się wyczucia, gustu, znajomości mody i tworzenia aranżacji zgodnych z upodobaniami klienta. Nic nie powinno go ograniczać, nawet najbardziej wybujałe żądania. Kiedy więc wręczasz swoje wizytówki firmowe, ich wygląd musi sugerować, że żaden rozmach nie będzie problemem. Złota grafika daje do zrozumienia, że twoje realizacje są na najwyższym poziomie. Możesz urządzić mały domek jednorodzinny w artystycznym stylu, modny loft albo nawet pałac szejka. Z naszą grafiką zawojujesz rynek usług wnętrzarskich i skradniesz serca klientów.

FACHOWIEC PRZY PRACY – NAJLEPSZA REKOMENDACJA

Nie ma chyba lepszej reklamy niż widok fachowca, który sprawnie wykonuje prace remontowe. Wykorzystaliśmy ten motyw tworząc dla ciebie skuteczną wizytówkę. Dostarczy potencjalnemu klientowi ważnych informacji, ale też stworzy w jego głowie pozytywny wizerunek twojej firmy. Firmy, której warto powierzyć swój remont.

Z TYCH ELEMENTÓW ZŁOŻYSZ INSTALACJĘ

Minimalistyczna wizytówka dla elektryka, bo przecież czego więcej tu potrzeba? Jednokolorowe tło, które daje pozytywne skojarzenia i kontrastujące akcesoria, które zna każdy fachowiec i które wchodzą w skład wielu instalacji. Niby rozsypane, ale patrząc na grafikę konsument ma pewność, że dokładnie wiesz co z tym wszystkim zrobić. Ten cały bałagan nie zakłóca również przekazu informacyjnego, ważne dane są bardzo czytelne.

SOLIDNY FACH, SOLIDNY DACH

Cieśla przy pracy, takiego właśnie widoku oczekuje każdy, kto buduje dom i zleca wykonanie więźby dachowej. Słoneczna pogoda i błękit nieba zapewniają grafice dobrą energię oraz optymistyczne skojarzenia. Całość bardzo zachęcająca do kontaktu, a to pierwszy, najważniejszy krok do zyskania nowego klienta. Nasza propozycja graficzna to idealna reklama dla solidnego fachowca, a dla klienta sygnał, że dobrze wykonana robota to twój priorytet.

RÓWNO UŁOŻYMY BRUK

Chodniki, parkingi, pace, alejki parkowe i wiele innych miejsc, po których stąpamy to wasze dzieło. Są praktyczne i solidne, ale wtapiają się w otoczenie. Dlatego na naszej grafice fragment chodnika stanowi tylko tło, a wzrok przyciągają żółte pola z nazwą twojej firmy i danymi. To przy okazji jedno z modniejszych połączeń kolorystycznych.

CHŁODZENIE GWARANTOWANE

Klimat nam się ociepla, więc co roku lato staje się coraz bardziej upalne i męczące. Kiedy będzie zbliżać się kolejne, nowi klienci będą szukać usług montażu klimatyzacji albo konserwacji posiadanych urządzeń. I wtedy przypomną sobie tą chłodną, ale konkretną grafikę na wizytówce. Sugeruje profesjonalne wykonanie, doradztwo i fachowy serwis.

GRUNT TO SOLIDNA WYLEWKA

Dla firm, które o solidnych podstawach z betonu wiedzą wszystko mamy nową propozycję graficzną firmowej wizytówki. Jest dość oszczędna w kolorach i detalach, bo to po prostu sam beton, ale za to wyraźnie pokazuje waszą specjalność i zapada w pamięć. Do tego ma bardzo modną estetykę, bo przecież surowy beton jest teraz trendy.

Pokaż: