Banery - Budownictwo Strona 2

Pokaż:

CZYTELNY PRZEKAZ NA ULICZNEJ REKLAMIE

Baner wisi zazwyczaj w miejscu, gdzie przemieszcza się większa ilość konsumentów, bo tylko wtedy cała akcja reklamowa ma sens i może przynieść wymierne korzyści. Musi być jednak maksymalnie czytelny, bo nikt nie będzie się specjalnie zatrzymywał, aby długo wczytywać się reklamę. Mamy dla wszelkich firm remontowych świetną grafikę. Pusty pokój z rozstawioną drabiną, który czeka na fachowe ręce. A poniżej całkiem nieprzypadkowo dane firmy, która sprawi, że to niezagospodarowane wnętrze zostanie wyremontowane.

NIE MA TO JAK ELEMENT ZASKOCZENIA

Kiedy konsument przemierza ulice rozmyślając o swoich sprawach, zwykle nie zwraca uwagi na otoczenie. Czasami jednak udaje się rozproszyć to jego skupienie i przełamać zobojętnienie za pomocą konkretnych, wyrazistych detali, które napotyka na swojej drodze. My wiemy jak to zrobić, nasz słoneczny baner każdego zainteresuje. Jego obecność na tle szarego otoczenia to zawsze spore wydarzenie dla zmysłów, co z kolei daje stuprocentową gwarancję, że twoja reklama zostanie zauważona i zapamiętana. Może ten zamyślony konsument właśnie potrzebuje takich usług?

REKLAMA, KTÓRA PRZEKONUJE

Przedstawiamy wam grafikę na reklamę terenową, która być może nie jest typowa, ale gwarantujemy, że bardzo skuteczna. Baner w biało – czerwonych barwach przykuje uwagę każdej osoby przechodzącej albo przejeżdżającej w pobliżu. Motyw graficzny z kolei dość czytelnie i skutecznie podpowie konsumentom obszar waszych działań i pozwoli szybko zidentyfikować stopień ich dopasowania do aktualnych lub przyszłych potrzeb. Dodatkowo, barwy użyte w tym szablonie będą wywoływały pewien sentyment i zaufanie, co dobrze wpłynie na wizerunek firmy.

DOBRY PROJEKT I RZETELNE WYKONANIE

W branży reklamowej obowiązują podobne reguły, jak w branży instalatorskiej i projektowej. Najważniejszy jest dobry projekt. Zaraz po nim rzetelne wykonanie. Jeśli te dwa warunki są spełnione – wszystko działa bez zarzutu. Analogicznie jest w przypadku tego bannera. Jest to przemyślany projekt, który został stworzony specjalnie dla firm oferujących usługi elektryczne. Dokładamy do tego rzetelne wykonanie. Promocja musi działać i przynosić pożądane efekty.

PŁASKA WTYCZKA NA ZIELONYM TLE

Głównym motywem graficznym tego banera jest płaska wtyczka umieszczona na tle w odcieniu szafirowym. Linia o tej samej barwie podkreśla nazwę firmy, przedzielając banner na dwie części. Tło całości ma kolor biały. Najbardziej wyeksponowanymi elementami banera są: ilustracja (płaska wtyczka), numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz strony internetowej.

DOBRE URZĄDZENIE DOMOWEJ PRZESTRZENI

Banner reklamowy zwracający uwagę swoim kolorem (seledynowy) oraz grafiką (schematyczny rysunek przedstawiający gustownie urządzoną domową przestrzeń). Rysunek zajmuje lewą połowę bannera. Prawa strona przeznaczona jest na prezentację nazwy firmy oraz danych kontaktowych (telefon, adres poczty elektronicznej i strony internetowej, adres tradycyjny).

KAŻDY KOLOR I KAŻDY CENTYMETR

Każdy metr kwadratowy nieruchomości ma dużą wartość. Niewłaściwa aranżacja przestrzeni domu czy biura to nie tylko negatywne wrażenia estetyczne, ale równie często brak komfortu użytkowania oraz zmarnowanie cennej przestrzeni. Projekt tej ulotki posiada te same cechy, co dobry projekt przestrzeni – jest estetyczny, a przy tym odważny (wykorzystuje nietypowe kolory), dzięki czemu dobrze będzie służył projektantom wnętrz.

REALIZACJE ZGODNE Z PROJEKTAMI

Granice tekstu zostały w tym projekcie ściśle zakreślone przez jasną, wyrazistą ramkę. Grafika znajdująca się blisko lewego, górnego rogu bannera przedstawia schematyczną ilustrację budynku. Dane adresowe oraz nazwa firmy zapisane są w kolorze kremowym. Projekt może być wykorzystywany przez firmy budowlane, architektów, a także przez firmy wynajmujące powierzchnie magazynowe.

POMYSŁOWOŚĆ I RZETELNE WYKONANIE

Oryginalny pomysł jest podstawą każdego dobrego projektu. Jednak sama idea nie wystarcza, aby zrealizować coś w rzeczywistości. Niezbędna jest do tego również fachowa wiedza, tzw. know-how. Banner w ciekawej kolorystyce (odcień szmaragdu i szarości) oraz o nietypowej grafice (interesująca figura na pierwszym planie, romby wtopione w tło) dobrze oddaje to, co w promocji branży najważniejsze: kreatywność połączoną z rzetelnością, precyzją i sumiennością.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie? Design Zleć wykonanie indywidualnego projektu

Pokaż: