Banery - RTV i AGD
Działalność handlowa nie może obejść się bez skutecznej reklamy. Jeżeli chcesz, aby Twoje przedsiębiorstwo wyróżniło się na tle konkurencji i było w stanie pozyskiwać nowych klientów to zdecydowanie się na proponowane przez nas banery będzie prawdziwym strzałem w dziesiątkę. Stacjonarna reklama nadal wykazuje się wysoką skutecznością i dla wielu firm będzie najlepszym sposobem na pozyskiwanie nowych klientów i odbiorców.
WYRÓŻNIAJĄCY SIĘ I ŁATWY DO ODRÓŻNIENIA
Banner łatwy do odróżnienia i zapamiętania. Charakteryzuje się oryginalną kolorystyką (szmaragdowe tło) i komunikatywną, łatwą do zrozumienia i zinterpretowania grafiką (biała lodówka). Reklama mieści najważniejsze informacje – odniesienie do branży, nazwę firmy, a także komplet danych kontaktowych: adres tradycyjny (nazwa ulicy, kod pocztowy, miasto), numer telefonu, adres mejlowy, adres strony internetowej.
KOLOR MA ZNACZENIE, ZWRÓĆ UWAGĘ NA BARWY
Nadmiar kolorów może rozpraszać, stąd decyzja o stworzeniu projektu o oszczędnej formie. Kolorystyka w odcieniach bieli i błękitu wzbudza zaufanie, kojarząc się z profesjonalizmem oraz rzetelnością. Z tego projektu mogą korzystać zarówno sklepy, jak i firmy oferujące usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń RTV i AGD.
BARDZO SMACZNIE, ZDROWO I KOMFORTOWO
Banner o możliwościach wszechstronnego zastosowania. Ciepła kolorystyka (jasny żółty w górnej części, biały w dolnej) i ilustracja białego tostera z niebieskim akcentem mogą budzić tylko pozytywne skojarzenia. Projekt może zostać wykorzystany zarówno do promocji sklepów ze sprzętem RTV i AGD, jak i do reklamowania branży gastronomicznej serwującej pyszne śniadania.
DO TEGO SKLEPU TRUDNO NIE ZAJRZEĆ
Dzięki temu dobrze zaprojektowanemu banerowi, klient od pierwszego spojrzenia wie, że znalazł sklep czy firmę, których szukał. Biało-szara kolorystyka sugeruje profesjonalizm. Ilustracja pralki od razu kojarzy się z branżą AGD. Miejsce na dane adresowe (adres tradycyjny i mejlowy oraz nazwa strony internetowej) zaplanowano w dolnej części banera.
PRZEKAZ, KTÓREGO NIE MOŻNA NIE ZAUWAŻYĆ
Banner powinien przykuwać uwagę, być rozpoznawalny i komunikatywny. Ten, dzięki wyrazistemu kolorowi i przemyślanemu rozkładowi treści, spełnia wszystkie warunki. Co więcej – został tak zaprojektowany, aby wszystkie niezbędne dane kontaktowe (nazwa firmy, adres, numer telefonu) były widoczne „na pierwszy rzut oka”.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie?
Zleć wykonanie indywidualnego projektu