Banery online Strona 2

Pokaż:

GRAFICZNY PRZEKAZ I ZACHĘTA – DOBRY BALANS

Piękna dziewczyna o zadbanym wyglądzie może reklamować każdy salon kosmetyczny czy fryzjerski, albo spa z kompleksową ofertą upiększającą. Odpowiednio wykonane zdjęcie przykuwa uwagę nie tylko mężczyzn, każda kobieta zainteresuje się ofertą, która zapewnia taki wygląd. I choć wiadomo, że to tylko reklama, to jednak baner zostanie dobrze skojarzony z twoją firmą i stanie się obietnicą wysokiej jakości. Duża ilość wolnego miejsca pozwala na zamieszczenie danych kontaktowych widocznych z daleka.

GUSTOWNE POŁĄCZENIE

Pośród natłoku reklam, jakimi bombarduje się obecnie konsumentów w przestrzeni miejskiej, każdy chce się wyróżniać. Ale jak to zrobić, kiedy wszystko krzyczy kolorami i wyrazistymi detalami? Może spróbować czegoś zupełnie innego, przeciwnego do panującej tendencji? Proponujemy czarny baner, z elegancką, artystyczną mozaiką. Wystarczy dobrać do tego ciekawą, efektowną czcionkę i ilość informacji, która pozwoli na czytelność przekazu. Taki baner, rozwieszony na murze lub płocie zawsze zwraca uwagę.

REKLAMA, KTÓRA PRZYCIĄGA JAK MAGNEZ

Ludzkie oko najszybciej wyłapuje wszelkie kolorowe i wyraziste elementy w otoczeniu. W przestrzeni, zwłaszcza miejskiej, gdzie natłok detali jest ogromny, trzeba się postarać, aby konkretna reklama dotarła do przechodnia. Nie bez powodu więc stworzyliśmy ten barwny baner dla firmy remontowej. Z wykorzystaniem zwykłych próbników farb postanowiliśmy skutecznie przyciągać wzrok konsumentów. Skorzystaj z tej oferty i sprawdź, jak to działa w terenie. Okaże się szybko, że baner przyciągnął nowych klientów.

REHABILITACJA TEŻ POTRZEBUJE REKLAMY

Szukasz pomysłu na rozreklamowanie swojego gabinetu rehabilitacji? Pomożemy. Sprawdź nasze propozycje, w tym ten wariant graficzny. Jasno sugeruje zakres usług i sprawia, że osoba szukająca ulgi w bólu jest skłonna powierzyć swoje zdrowie w twoje ręce. Zadbaj o różne formy reklamy, żeby zachęcić jak największą ilość konsumentów. Do tego potrzebna jest m.in. ulotka, ale także baner, który zawiśnie w widocznym miejscu w twojej okolicy. Nasza grafika przykuje wzrok i zapewni przekazanie kluczowych informacji.

REKLAMA MUSI TRAFIAĆ DO PAMIĘCI BŁYSKAWICZNIE

Postaw się w roli zwykłego konsumenta. Pomyśl, czy przemieszczając się po swojej okolicy widziałeś jakąś reklamę gabinetu fizjoterapii? Wiesz przecież, że istnieją, bo działasz w tej branży i znasz swój lokalny rynek. Ale czy pamiętasz reklamy konkurencji? Jeśli nie, to oznacza, że były to zwykłe informacje czyli dane kontaktowe, krótki katalog usług i tyle. Chcemy zaproponować ci ciekawą grafikę na baner reklamowy, która jednak zostaje na długo w głowach osób przechodzących i przejeżdżających obok niego.

OD PROJEKTU DO REALIZACJI POD KLUCZ

Duży format, który zawiśnie na płocie lub w innym widocznym miejscu, musi być wyrazisty. Tu nie ma miejsca na elaboraty, trzeba postarać się o konkretne przekazanie najważniejszych informacji i zachęcić grafiką, która jasno wskaże, co twoja firma ma do zaoferowania. Klient zapamięta wygląd, w jego głowie szybko postaną pozytywne skojarzenia. Białe tło będzie zapowiedzią ładu na budowie, a podłoże z projektu znajomości technik budowlanych w pełnym zakresie. Baner wygląda schludnie i zachęcająco.

SYMBOLIKA I MOC CZERWIENI

Prosty, biały baner z niewielką ilością ozdobnych detali to jedna z naszych propozycji dla firm, które działają w branży budowlanej, deweloperskiej albo na rynku obracającym nieruchomościami. Grafika wpisuje się w każdy z tych zakresów. Duża ilość miejsca pozwala na zamieszczenie wielu informacji albo wpisanie danych kontaktowych dużymi literami, które będą widoczne z daleka. Żeby wzmocnić przekaz reklamowy i przykuć wzrok klienta, wykorzystaliśmy w tym wzorze przyciągającą siłę koloru czerwonego.

REKLAMA O MAKSYMALNEJ MOCY ZACHĘCA

Baner reklamujący salon kosmetyczny lub inną formę usług z zakresu beauty musi emanować pięknem, a jednocześnie zapowiadać jakość na wysokim poziomie. Biel kojarzy się z czystością, a przecież w tej branży higiena to podstawa. Zdjęcie obiecuje poprawę urody i relaks, więc wszystko się zgadza. Zadbaliśmy też o dużą ilość miejsca na dane kontaktowe, których firmy mają teraz dość dużo. Baner jest czytelny, wpadający w oko i z pewnością zachęca do skorzystania usług, a przecież właśnie o to chodziło.

CZYTELNY PRZEKAZ NA ULICZNEJ REKLAMIE

Baner wisi zazwyczaj w miejscu, gdzie przemieszcza się większa ilość konsumentów, bo tylko wtedy cała akcja reklamowa ma sens i może przynieść wymierne korzyści. Musi być jednak maksymalnie czytelny, bo nikt nie będzie się specjalnie zatrzymywał, aby długo wczytywać się reklamę. Mamy dla wszelkich firm remontowych świetną grafikę. Pusty pokój z rozstawioną drabiną, który czeka na fachowe ręce. A poniżej całkiem nieprzypadkowo dane firmy, która sprawi, że to niezagospodarowane wnętrze zostanie wyremontowane.

BANER, KTÓRY ZACHĘCA DO TWOICH USŁUG

Na banerze powinny pojawić się najważniejsze informacje, należy więc skupić się przede wszystkim na danych kontaktowych i ewentualnie dodać krótkie hasło reklamowe. A tłem dla całości powinna być grafika, która jasno wskazuje, co oferuje twoja firma. My postawiliśmy na ujęcie rąk masażysty w akcji. Spokojna kolorystyka sprawia, że treść prezentuje się na tym tle bardzo czytelnie. Osoba, która potrzebuje masażu określonego rodzaju z daleka namierzy baner i zainteresuje się twoją ofertą.

GRAFIKA MAKSYMALNIE PRZYCIĄGAJĄCA WZROK PRZECHODNIA

Duża, pastelowa plansza z ważnymi informacjami o twojej firmie to podstawa proponowanego plakatu. Potencjalny klient musi przecież dostać garść danych, aby móc skorzystać z twoich ciekawych usług. Jednak bez dodatkowej, intrygującej grafiki nikt nie spojrzałby na twoją reklamę. A wielobarwne, wielkie oczy, które nieśmiało wyglądają zza planszy informacyjnej sprawiają, że każdy zechce sprawdzić w jakim celu zostały tu umieszczone. To działanie, które może nakłonić konsumentów do kolejnych ruchów.

DOBRY PROJEKT I RZETELNE WYKONANIE

W branży reklamowej obowiązują podobne reguły, jak w branży instalatorskiej i projektowej. Najważniejszy jest dobry projekt. Zaraz po nim rzetelne wykonanie. Jeśli te dwa warunki są spełnione – wszystko działa bez zarzutu. Analogicznie jest w przypadku tego bannera. Jest to przemyślany projekt, który został stworzony specjalnie dla firm oferujących usługi elektryczne. Dokładamy do tego rzetelne wykonanie. Promocja musi działać i przynosić pożądane efekty.

PŁASKA WTYCZKA NA ZIELONYM TLE

Głównym motywem graficznym tego banera jest płaska wtyczka umieszczona na tle w odcieniu szafirowym. Linia o tej samej barwie podkreśla nazwę firmy, przedzielając banner na dwie części. Tło całości ma kolor biały. Najbardziej wyeksponowanymi elementami banera są: ilustracja (płaska wtyczka), numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz strony internetowej.

DOBRE URZĄDZENIE DOMOWEJ PRZESTRZENI

Banner reklamowy zwracający uwagę swoim kolorem (seledynowy) oraz grafiką (schematyczny rysunek przedstawiający gustownie urządzoną domową przestrzeń). Rysunek zajmuje lewą połowę bannera. Prawa strona przeznaczona jest na prezentację nazwy firmy oraz danych kontaktowych (telefon, adres poczty elektronicznej i strony internetowej, adres tradycyjny).

KAŻDY KOLOR I KAŻDY CENTYMETR

Każdy metr kwadratowy nieruchomości ma dużą wartość. Niewłaściwa aranżacja przestrzeni domu czy biura to nie tylko negatywne wrażenia estetyczne, ale równie często brak komfortu użytkowania oraz zmarnowanie cennej przestrzeni. Projekt tej ulotki posiada te same cechy, co dobry projekt przestrzeni – jest estetyczny, a przy tym odważny (wykorzystuje nietypowe kolory), dzięki czemu dobrze będzie służył projektantom wnętrz.

REALIZACJE ZGODNE Z PROJEKTAMI

Granice tekstu zostały w tym projekcie ściśle zakreślone przez jasną, wyrazistą ramkę. Grafika znajdująca się blisko lewego, górnego rogu bannera przedstawia schematyczną ilustrację budynku. Dane adresowe oraz nazwa firmy zapisane są w kolorze kremowym. Projekt może być wykorzystywany przez firmy budowlane, architektów, a także przez firmy wynajmujące powierzchnie magazynowe.

POMYSŁOWOŚĆ I RZETELNE WYKONANIE

Oryginalny pomysł jest podstawą każdego dobrego projektu. Jednak sama idea nie wystarcza, aby zrealizować coś w rzeczywistości. Niezbędna jest do tego również fachowa wiedza, tzw. know-how. Banner w ciekawej kolorystyce (odcień szmaragdu i szarości) oraz o nietypowej grafice (interesująca figura na pierwszym planie, romby wtopione w tło) dobrze oddaje to, co w promocji branży najważniejsze: kreatywność połączoną z rzetelnością, precyzją i sumiennością.

NIE TYLKO NOTEBOOK I DWA KOLORY

Banner umożliwiający informowanie szerokiego grona odbiorców o istnieniu firmy i jej profilu. Na biało-niebieskim tle umieszczona została komunikatywna, przykuwająca uwagę ilustracja (notebook; prawa strona bannera). Projekt przewiduje również graficzne wyróżnienie nazwy firmy oraz najważniejszych danych kontaktowych.

SIŁA WIEDZY, SPOKOJU I INFORMACJI

Banner, który można uznać za esencję treści i minimalizm formy. Rozpoznawalna kolorystyka i grafika ułatwiają skojarzenie bannera z innymi drukami reklamowymi z tej serii. Wyraźnie wyodrębnione dane kontaktowe ułatwiają kontakt z firmą. Projekt przeznaczonych dla firm stawiających na profesjonalizm.

WYRÓŻNIAJĄCY SIĘ I ŁATWY DO ODRÓŻNIENIA

Banner łatwy do odróżnienia i zapamiętania. Charakteryzuje się oryginalną kolorystyką (szmaragdowe tło) i komunikatywną, łatwą do zrozumienia i zinterpretowania grafiką (biała lodówka). Reklama mieści najważniejsze informacje – odniesienie do branży, nazwę firmy, a także komplet danych kontaktowych: adres tradycyjny (nazwa ulicy, kod pocztowy, miasto), numer telefonu, adres mejlowy, adres strony internetowej.

KOLOR MA ZNACZENIE, ZWRÓĆ UWAGĘ NA BARWY

Nadmiar kolorów może rozpraszać, stąd decyzja o stworzeniu projektu o oszczędnej formie. Kolorystyka w odcieniach bieli i błękitu wzbudza zaufanie, kojarząc się z profesjonalizmem oraz rzetelnością. Z tego projektu mogą korzystać zarówno sklepy, jak i firmy oferujące usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń RTV i AGD.

BARDZO SMACZNIE, ZDROWO I KOMFORTOWO

Banner o możliwościach wszechstronnego zastosowania. Ciepła kolorystyka (jasny żółty w górnej części, biały w dolnej) i ilustracja białego tostera z niebieskim akcentem mogą budzić tylko pozytywne skojarzenia. Projekt może zostać wykorzystany zarówno do promocji sklepów ze sprzętem RTV i AGD, jak i do reklamowania branży gastronomicznej serwującej pyszne śniadania.

ŁADNY, PRZYCIĄGAJĄCY UWAGĘ I SKUTECZNY

Banner reklamowy, który spełnia wszystkie wymagania stawiane temu gatunkowi: przyciąga uwagę, wyróżnia się spośród innych, posiada oryginalny wygląd. Wszystkie istotne i niezbędne dane (nazwa firmy, telefon, adres, mejl, strona internetowa) rozmieszczone są tak, aby były widoczne „na pierwszy rzut oka”.

SIELANKOWE SKOJARZENIA – WIEŚ I NATURA

Banner reklamowy o ciekawej i spokojnej grafice. W lewej części bannera, na białym tle znajduje się budzący sielskie skojarzenia skąpany w słońcu mały domek. Z tego projektu mogą skorzystać zarówno osoby wynajmujące kwatery prywatne w trakcie sezonu urlopowego, jak i gospodarstwa agroturystyczne, czy lokale gastronomiczne mające w swym menu potrawy z kuchni tradycyjnej.

Pokaż: