Banery online Strona 3

Pokaż:

SUROWO, ALE JEDNAK PRZYJAŹNIE

Baner reklamowy kancelarii prawnej to z pewnością reklama, która ma budzić określone emocje. Należy pamiętać, że z tych usług nie korzysta się dla przyjemności, tu nie buduje się marki na zwiększaniu sprzedaży. Do kancelarii przychodzi się zwykle po pomoc prawną, a to oznacza, że pojawiły się jakieś problemy życiowe bądź zawodowe. Prawnik musi więc budzić zaufanie, bo zostaje powiernikiem wielu tajemnic i bywa ostatnią deską rachunku. Nasz baner znakomicie podkreśla charakter waszej pracy i buduje pozytywny wizerunek kancelarii.

OD RAZU WIADOMO, CO OFERUJESZ

Obolały, cierpiący pacjent nie ma czasu ani chęci na długie poszukiwania gabinetu rehabilitacji. Chce, aby ból ustąpił albo przynajmniej złagodniał jak najszybciej. Zaczyna szukać w pamięci informacji na temat gabinetów rehabilitacji, aby umówić się na wizytę. Wtedy właśnie powinien przypomnieć sobie twój baner reklamowy. A my stworzyliśmy grafikę, która zapada w pamięć. Sugestywna barwa i animacja wskazują jasno, dla kogo przeznaczone są twoje usługi, a czerwone imię i nazwisko lub nazwa podpowiadają szybkie rozwiązanie.

MODNA KOLORYSTYKA, DUŻA WIDOCZNOŚĆ

Pozornie rozsypane, a jednak mające określony porządek i zastosowanie motywy, które od razu wywołują skojarzenia z biurem księgowym. Baner zaprojektowany jest w bardzo zachowawczych kolorach, dzięki czemu owe symbole mają dobrą ekspozycję. Neutralne tło pozwala także na czytelny przekaz w postaci danych kontaktowych, które dzięki dużemu rozmiarowi czcionki będą widoczne z daleka. Taki baner budzi respekt i zdecydowanie zachęca do nawiązania współpracy z konkretnym księgowym lub biurem rachunkowym.

TEN BANER ZAUWAŻY I ZAPAMIĘTA KAŻDY

Nasza propozycja to multi kolorowy baner dla firmy remontowej. Wygląda oryginalnie i z pewnością odbiega od zwyczajowej estetyki, która przypisana jest tej branży. Ale dzięki temu reklama będzie widoczna z daleka i z zdecydowanie przypadnie do gustu wielu przechodniom. Z pewnością nie pozostanie niezauważony, a przecież w reklamie chodzi właśnie o to. Część osób chętnie sprawdzi waszą ofertę choćby z ciekawości, żeby osobiście zweryfikować możliwości firmy, która ma tak mocno energetyczną i wesołą reklamę.

GRAFICZNY PRZEKAZ I ZACHĘTA – DOBRY BALANS

Piękna dziewczyna o zadbanym wyglądzie może reklamować każdy salon kosmetyczny czy fryzjerski, albo spa z kompleksową ofertą upiększającą. Odpowiednio wykonane zdjęcie przykuwa uwagę nie tylko mężczyzn, każda kobieta zainteresuje się ofertą, która zapewnia taki wygląd. I choć wiadomo, że to tylko reklama, to jednak baner zostanie dobrze skojarzony z twoją firmą i stanie się obietnicą wysokiej jakości. Duża ilość wolnego miejsca pozwala na zamieszczenie danych kontaktowych widocznych z daleka.

GUSTOWNE POŁĄCZENIE

Pośród natłoku reklam, jakimi bombarduje się obecnie konsumentów w przestrzeni miejskiej, każdy chce się wyróżniać. Ale jak to zrobić, kiedy wszystko krzyczy kolorami i wyrazistymi detalami? Może spróbować czegoś zupełnie innego, przeciwnego do panującej tendencji? Proponujemy czarny baner, z elegancką, artystyczną mozaiką. Wystarczy dobrać do tego ciekawą, efektowną czcionkę i ilość informacji, która pozwoli na czytelność przekazu. Taki baner, rozwieszony na murze lub płocie zawsze zwraca uwagę.

REKLAMA, KTÓRA PRZYCIĄGA JAK MAGNEZ

Ludzkie oko najszybciej wyłapuje wszelkie kolorowe i wyraziste elementy w otoczeniu. W przestrzeni, zwłaszcza miejskiej, gdzie natłok detali jest ogromny, trzeba się postarać, aby konkretna reklama dotarła do przechodnia. Nie bez powodu więc stworzyliśmy ten barwny baner dla firmy remontowej. Z wykorzystaniem zwykłych próbników farb postanowiliśmy skutecznie przyciągać wzrok konsumentów. Skorzystaj z tej oferty i sprawdź, jak to działa w terenie. Okaże się szybko, że baner przyciągnął nowych klientów.

RADOSNA GRAFIKA - MOC REKLAMY ULICZNEJ

Nic lepiej nie przykuje uwagi przechodnia, niż kolorowy, kwiecisty baner reklamowy. Nasza grafika jest w tym bardzo skuteczna, może dlatego, że po prostu jest urocza. Kolory zostały jednak tak dobrane, że nie powodują żadnego chaosu wizualnego i nie męczą. Z kolei skrajne położenie paneli dekoracyjnych pozostawia dużą ilość miejsca na tekstowy przekaz. Jeśli specyfika działania twojej firmy pozwala na taką grafikę, postaw na wywoływanie uśmiechów, a twoja klientela niebawem się powiększy.

REHABILITACJA TEŻ POTRZEBUJE REKLAMY

Szukasz pomysłu na rozreklamowanie swojego gabinetu rehabilitacji? Pomożemy. Sprawdź nasze propozycje, w tym ten wariant graficzny. Jasno sugeruje zakres usług i sprawia, że osoba szukająca ulgi w bólu jest skłonna powierzyć swoje zdrowie w twoje ręce. Zadbaj o różne formy reklamy, żeby zachęcić jak największą ilość konsumentów. Do tego potrzebna jest m.in. ulotka, ale także baner, który zawiśnie w widocznym miejscu w twojej okolicy. Nasza grafika przykuje wzrok i zapewni przekazanie kluczowych informacji.

REKLAMA MUSI TRAFIAĆ DO PAMIĘCI BŁYSKAWICZNIE

Postaw się w roli zwykłego konsumenta. Pomyśl, czy przemieszczając się po swojej okolicy widziałeś jakąś reklamę gabinetu fizjoterapii? Wiesz przecież, że istnieją, bo działasz w tej branży i znasz swój lokalny rynek. Ale czy pamiętasz reklamy konkurencji? Jeśli nie, to oznacza, że były to zwykłe informacje czyli dane kontaktowe, krótki katalog usług i tyle. Chcemy zaproponować ci ciekawą grafikę na baner reklamowy, która jednak zostaje na długo w głowach osób przechodzących i przejeżdżających obok niego.

TURKUS SPRAWDZA SIĘ TAKŻE W DUŻYM FORMACIE

Połowa powierzchni, jaką oferuje baner to nasza piękna grafika. Przyciąga uwagę, wpada w oko przechodnia i zostaje na długo w jego pamięci. Druga połowa to same konkrety, czyli nazwa firmy i dane kontaktowe. Nic więcej, bo baner to reklama w terenie. Musi być czytelny i widoczny z daleka, więc warto ograniczyć tutaj ilość treści, a postawić na dużą czcionkę. Tą opcję wyposażyliśmy w modną, turkusową kolorystykę, która dodatkowo zdobędzie serca, zwłaszcza damskiej części klienteli.

ŚWIETNY BALANS PASTELI I CZARNEGO

Na białym tle widać ciekawą grafikę. Wielki ciemny detal z nazwą twojej firmy i wokół interesująca i modna pastelowa mozaika. Nic nie zakłóca identyfikacji marki, która reklamuje się w tym miejscu. Obok odpowiednia ilość wolnego miejsca, aby zamieścić tam dane kontaktowe z użyciem dużej czcionki, widocznej z daleka. Czy uważasz, że taki baner spełnia twoje wymagania i będzie dobrze reklamował twoją firmę? Jeśli tak, zamów i sprawdź, jak to narzędzie marketingowe sprawdza się w terenie.

CHWYTLIWA GRAFIKA NA ULICĘ

Baner powinien być widoczny z daleka, musi także nieść chwytliwy i czytelny przekaz. Nasza czarno biała grafika oferuje właśnie takie efekty. Czarne tło doskonale uwypukla białą treść, a wszystko zdobi geometryczny, modny deseń. Jakie skojarzenia ma widz? Jest przekonany, że ma do czynienia z firmą, która dokładnie wie, jak wykorzystać trendy w projektowaniu, bo stworzyła dla siebie świetną reklamę. I wtedy jasne jest, że może stworzyć na przykład równie skuteczną strategię reklamową dla innej firmy.

OD PROJEKTU DO REALIZACJI POD KLUCZ

Duży format, który zawiśnie na płocie lub w innym widocznym miejscu, musi być wyrazisty. Tu nie ma miejsca na elaboraty, trzeba postarać się o konkretne przekazanie najważniejszych informacji i zachęcić grafiką, która jasno wskaże, co twoja firma ma do zaoferowania. Klient zapamięta wygląd, w jego głowie szybko postaną pozytywne skojarzenia. Białe tło będzie zapowiedzią ładu na budowie, a podłoże z projektu znajomości technik budowlanych w pełnym zakresie. Baner wygląda schludnie i zachęcająco.

SYMBOLIKA I MOC CZERWIENI

Prosty, biały baner z niewielką ilością ozdobnych detali to jedna z naszych propozycji dla firm, które działają w branży budowlanej, deweloperskiej albo na rynku obracającym nieruchomościami. Grafika wpisuje się w każdy z tych zakresów. Duża ilość miejsca pozwala na zamieszczenie wielu informacji albo wpisanie danych kontaktowych dużymi literami, które będą widoczne z daleka. Żeby wzmocnić przekaz reklamowy i przykuć wzrok klienta, wykorzystaliśmy w tym wzorze przyciągającą siłę koloru czerwonego.

REKLAMA O MAKSYMALNEJ MOCY ZACHĘCA

Baner reklamujący salon kosmetyczny lub inną formę usług z zakresu beauty musi emanować pięknem, a jednocześnie zapowiadać jakość na wysokim poziomie. Biel kojarzy się z czystością, a przecież w tej branży higiena to podstawa. Zdjęcie obiecuje poprawę urody i relaks, więc wszystko się zgadza. Zadbaliśmy też o dużą ilość miejsca na dane kontaktowe, których firmy mają teraz dość dużo. Baner jest czytelny, wpadający w oko i z pewnością zachęca do skorzystania usług, a przecież właśnie o to chodziło.

CZYTELNY PRZEKAZ NA ULICZNEJ REKLAMIE

Baner wisi zazwyczaj w miejscu, gdzie przemieszcza się większa ilość konsumentów, bo tylko wtedy cała akcja reklamowa ma sens i może przynieść wymierne korzyści. Musi być jednak maksymalnie czytelny, bo nikt nie będzie się specjalnie zatrzymywał, aby długo wczytywać się reklamę. Mamy dla wszelkich firm remontowych świetną grafikę. Pusty pokój z rozstawioną drabiną, który czeka na fachowe ręce. A poniżej całkiem nieprzypadkowo dane firmy, która sprawi, że to niezagospodarowane wnętrze zostanie wyremontowane.

BANER, KTÓRY ZACHĘCA DO TWOICH USŁUG

Na banerze powinny pojawić się najważniejsze informacje, należy więc skupić się przede wszystkim na danych kontaktowych i ewentualnie dodać krótkie hasło reklamowe. A tłem dla całości powinna być grafika, która jasno wskazuje, co oferuje twoja firma. My postawiliśmy na ujęcie rąk masażysty w akcji. Spokojna kolorystyka sprawia, że treść prezentuje się na tym tle bardzo czytelnie. Osoba, która potrzebuje masażu określonego rodzaju z daleka namierzy baner i zainteresuje się twoją ofertą.

GRAFIKA MAKSYMALNIE PRZYCIĄGAJĄCA WZROK PRZECHODNIA

Duża, pastelowa plansza z ważnymi informacjami o twojej firmie to podstawa proponowanego plakatu. Potencjalny klient musi przecież dostać garść danych, aby móc skorzystać z twoich ciekawych usług. Jednak bez dodatkowej, intrygującej grafiki nikt nie spojrzałby na twoją reklamę. A wielobarwne, wielkie oczy, które nieśmiało wyglądają zza planszy informacyjnej sprawiają, że każdy zechce sprawdzić w jakim celu zostały tu umieszczone. To działanie, które może nakłonić konsumentów do kolejnych ruchów.

NIE MA TO JAK ELEMENT ZASKOCZENIA

Kiedy konsument przemierza ulice rozmyślając o swoich sprawach, zwykle nie zwraca uwagi na otoczenie. Czasami jednak udaje się rozproszyć to jego skupienie i przełamać zobojętnienie za pomocą konkretnych, wyrazistych detali, które napotyka na swojej drodze. My wiemy jak to zrobić, nasz słoneczny baner każdego zainteresuje. Jego obecność na tle szarego otoczenia to zawsze spore wydarzenie dla zmysłów, co z kolei daje stuprocentową gwarancję, że twoja reklama zostanie zauważona i zapamiętana. Może ten zamyślony konsument właśnie potrzebuje takich usług?

REKLAMA, KTÓRA PRZEKONUJE

Przedstawiamy wam grafikę na reklamę terenową, która być może nie jest typowa, ale gwarantujemy, że bardzo skuteczna. Baner w biało – czerwonych barwach przykuje uwagę każdej osoby przechodzącej albo przejeżdżającej w pobliżu. Motyw graficzny z kolei dość czytelnie i skutecznie podpowie konsumentom obszar waszych działań i pozwoli szybko zidentyfikować stopień ich dopasowania do aktualnych lub przyszłych potrzeb. Dodatkowo, barwy użyte w tym szablonie będą wywoływały pewien sentyment i zaufanie, co dobrze wpłynie na wizerunek firmy.

DOBRY PROJEKT I RZETELNE WYKONANIE

W branży reklamowej obowiązują podobne reguły, jak w branży instalatorskiej i projektowej. Najważniejszy jest dobry projekt. Zaraz po nim rzetelne wykonanie. Jeśli te dwa warunki są spełnione – wszystko działa bez zarzutu. Analogicznie jest w przypadku tego bannera. Jest to przemyślany projekt, który został stworzony specjalnie dla firm oferujących usługi elektryczne. Dokładamy do tego rzetelne wykonanie. Promocja musi działać i przynosić pożądane efekty.

PŁASKA WTYCZKA NA ZIELONYM TLE

Głównym motywem graficznym tego banera jest płaska wtyczka umieszczona na tle w odcieniu szafirowym. Linia o tej samej barwie podkreśla nazwę firmy, przedzielając banner na dwie części. Tło całości ma kolor biały. Najbardziej wyeksponowanymi elementami banera są: ilustracja (płaska wtyczka), numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz strony internetowej.

DOBRE URZĄDZENIE DOMOWEJ PRZESTRZENI

Banner reklamowy zwracający uwagę swoim kolorem (seledynowy) oraz grafiką (schematyczny rysunek przedstawiający gustownie urządzoną domową przestrzeń). Rysunek zajmuje lewą połowę bannera. Prawa strona przeznaczona jest na prezentację nazwy firmy oraz danych kontaktowych (telefon, adres poczty elektronicznej i strony internetowej, adres tradycyjny).

Pokaż: