Ulotki - Finanse Ubezpieczenia - Firma ubezpieczeniowa
Żeby zdobywać klientów na tak mocno konkurencyjnym rynku, trzeba używać zróżnicowanych narzędzi marketingowych. Jednym z nich są ulotki, popularny i niedrogi format reklamowy, który ma bardzo szerokie zastosowanie. Wystarczy je zostawić w kilku zaprzyjaźnionych sklepach albo punktach usługowych, ewentualnie na klatkach schodowych w blokach, a od razu widać rosnące słupki sprzedaży polis ubezpieczeniowych.
WSZYSTKO SIĘ ZMIEŚCIŁO
Niby tylko mała, pionowa ulotka, a ile się na niej potrafi zmieścić! Tak układamy opracowywane dla was grafiki, żeby reklama zawierała wszystko czego trzeba. Jest więc przewodni motyw graficzny, który od razu naprowadza konsumenta na usługi finansowe, a do tego całkiem sporo miejsca na zaprezentowania swojej marki i czytelne podanie danych kontaktowych. Natomiast na drugiej stronie można umieścić listę usług, motto firmy albo wyliczyć jej zalety. Niby na pierwszy rzut oka niewiele miejsca, a wszystko się zgrabnie zmieściło.
DOBRE TŁO NA GARŚĆ INFORMACJI
Kiedy konsument dostaje do ręki ulotkę firmy ubezpieczeniowej to w zasadzie może mieć dwa rodzaje reakcji. Albo wyrzuca ją do kosza, bo zupełnie nie potrzebuje usług tego typu albo przeciwnie, czyta z zainteresowaniem. Ten drugi przypadek interesuje cię szczególnie, zadbaj więc, aby w ręce potencjalnego klienta trafiła dobrze skonstruowana ulotka. Tu mamy dla ciebie szablon z doskonałym balansem pomiędzy detalami graficznymi a polem tekstowym. Dzięki takiemu ułożeniu możesz na ulotce wyeksponować nazwę firmy, podać dane kontaktowe i np. katalog usług.
HARMONIA I ŁAD CZYLI BUDUJEMY ZAUFANIE
Każda proponowana przez nas grafika, którą dedykujemy konkretnej branży, jest zawsze dopasowana pod kątem jej specyfiki. Dlatego też ulotka dla firmy ubezpieczeniowej nie mogła prezentować się inaczej. Mamy tu spokoje tło i dobrze wpasowany motyw dekorujący i jednocześnie powodujący właściwe skojarzenia. Kostki poukładane w piramidę sugerują pewien ład, a to z kolei skutecznie zbuduje zaufanie do twoich usług finansowych. Duża ilość miejsca pozwala na zaprezentowanie danych informacyjnych, ale także oferty w pigułce.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie?
Zleć wykonanie indywidualnego projektu