Ulotki - Motywy Strona 2

Pokaż:

UNIWERSALNIE I Z KLASĄ

Są obszary działalności, od których wymaga się pewnego rodzaju wysmakowanego stylu i gustu, ale także eleganckiego minimalizmu. Dotyczy to zarówno siedziby, wyglądu obsługi, jak i materiałów reklamowych. Dla takich firm przygotowaliśmy szablon na ulotkę w pionowym formacie DL. Pozostawiliśmy bardzo dużo miejsca na dane kontaktowe oraz krótki przewodnik po waszej ofercie, a całość ładnie podkreśliliśmy stylowym, eleganckim detalem graficznym w modnej kolorystyce. Dobór kolorów sprawia, że ulotka może pasować do wielu branż.

SKUTECZNIE I NA TEMAT

Do reklamowania swojej działalności trzeba podchodzić indywidualnie i z wyczuciem. W większości przypadków należy przyciągać wzrok konsumentów wyrazistymi detalami, żeby wybić się na tle konkurencji, ale ta metoda czasami bywa niewłaściwa. Często rodzaj działalności narzuca jednak umiar w takim przekazie i wtedy sprawdzi się ulotka ubrana w naszą uniwersalną propozycję. Nie skupia uwagi na detalach graficznych, a jedynie kusi wysmakowanymi panelami w modnych barwach. A najważniejsza będzie tu umiejętnie podana treść.

INFORMACJE ŁADNIE PODANE

Nie wszystkie firmy potrzebują reklam wskazujących na konkretną branżę, często charakter działania jest zbyt szeroki, żeby go tak konkretnie określać. Wtedy poszukujecie reklamowych szablonów uniwersalnych, których w naszej ofercie można znaleźć całkiem sporo. Nasza propozycja to minimalistyczna grafika oparta na zaledwie trzech kolorach, tj. bieli, modnych szarościach i energetycznym, przyciągającym pomarańczowym. Odpowiednie proporcje tych barw sprawiają, że całość jest harmonijna i po prostu ładnie podana.

DYNAMICZNY FORMAT, IMPREZOWA GRAFIKA

Nowoczesny, pionowy format ulotki DL cieszy się w ostatnich latach dużą popularnością. W większości wariantów graficznych prezentuje się świetnie, ale ta propozycja jest jakby stworzona do tej formy. Podłużny kształt fajnie podkreśla walory kolorystyczne i podkręca ten efekt imprezowego blasku. Jednocześnie na wydruku pozostaje bardzo dużo wolnego miejsca, które doskonale nadaje się na podanie najważniejszych informacji o firmie, usługach bądź konkretnym wydarzeniu, które chcesz wypromować i zachęcić klientów.

KONTRASTY WPADAJĄ W OKO

Mrok czarnego tła rozświetlają turkusowe, mieniące się drobinki, które przyciągają wzrok i każdemu skutecznie zapadają w pamięć. To ważny, jeśli nie najważniejszy element, który na pierwszy rzut oka zdobywa serca potencjalnych klientów. Ulotka musi mieć w sobie taki detal, żeby nie wylądowała od razu w koszu, tylko zainteresowała konsumenta. Jednak druga bardzo ważna sprawa to przekazanie najważniejszych informacji, takich jak dane kontaktowe, zakres usług lub produktów i chwytliwe, zapraszające hasło. I tu sprawdzi się biały tekst.

NOC BŁYSKOTKAMI OBSYPANA

Nasza propozycja to grafika efektowna, wpadająca w oko, ale też nietypowa. Dziś, kiedy modne są biele, szarości i wszechobecne pastele, my chcemy was przekonać do tego odmiennego połączenia. Czerń z turkusem, mieniący się hipnotycznym blaskiem to wyjątkowa reklama, która na pierwszy rzut oka zapowiada coś rozrywkowego, intensywnego, atrakcyjnego i zupełnie nie związanego ze zwykłą codziennością. Odważysz się wykorzystać ten potencjał i przyciągnąć klientów niesamowitym blaskiem? Gwarantujemy wyjątkowe efekty!

KWIATY W MODNYM FORMACIE

Jedna z naszych kwiatowych propozycji to ulotka pionowa w formacie DL. Obecnie jest bardzo popularna, więc musiała się znaleźć w naszej ofercie. Motyw kwiatowy umieszczony został na pierwszej stronie u góry i na dole, a pośrodku powstało miejsce na nazwę firmy oraz dane kontaktowe. Druga strona z kolei oferuje panel na opisanie usług lub produktów. Można zapełnić treścią całość lub jedynie fragment. Resztę wypełnią kwiaty, które umieszczono w tle. Całość ulotki prezentuje się bardzo ciekawie.

DUŻO KWIATÓW I DUŻO INFORMACJI

Wymagania w stosunku do ulotki miewacie różne. Jedni chcą mieć na niej natłok elementów graficzny i jedynie dane kontaktowe. Inni z kolei potrzebują dużo miejsca, aby przybliżyć konsumentom swoją ofertę. Wiele zależy od upodobań, ale głównie od branży i zakresu działania. Tu przedstawiamy wariant dla zwolenników przekazywania dużej ilości informacji. Oprawa graficzna ma optymalne położenie, które nie koliduje z treścią. Pomimo, że na obu stronach aż roi się od wersów, całość jest bardzo czytelna.

BARWNA OPRAWA INFORMACJI

Kolorowe, radosne kwiaty na białym tle to po prostu fajny obrazek, na widok takiej ulotki nikt nie przejdzie obojętnie. Nie wyrzuci jej także od razu do kosza zanim nie zapozna się z ofertą. To już spory sukces, bo statystyki pokazują, że większość ulotek ląduje w śmietniku bez przeczytania. Nasza urocza grafika przyciąga, więc zwiększa twoje szanse na przyciągnięcie całej rzeszy nowych klientów. Jednocześnie duża ilość wolnego miejsca sprawia, że można dowolnie rozmieścić całkiem sporo przydatnych informacji.

POŁĄCZENIE INFORMACJI Z MODNYM DESIGNER

Jeśli szukasz ulotki, która będzie miała modny design i stanie się dowodem na to, że twoja firma zna najnowsze trendy, to ta grafika jest zdecydowanym strzałem w dziesiątkę. Ciemny blok na treść pozwala na wyróżnienie najważniejszych informacji, podobnie jak dolna listwa na stopkę z danymi firmy. Pozostałe, jasne panele dają pełną dowolność, można całość zapełnić treścią albo pozwolić na większą prezentację grafiki. Zwieńczenie to okrągły motyw z miejscem na nazwę firmy. Układ bardzo skuteczny marketingowo.

DOWÓD ZNAJOMOŚCI TRENDÓW W MARKETINGU

Jeśli w twojej branży należy być na bieżąco w temacie trendów modowych, to nasza propozycja powinna przypaść ci do gustu. Ulotka ma szatę graficzną w pastelowych odcieniach, które są obecnie najmodniejsze, również w zakresie materiałów reklamowych. Ulotka łączy w sobie delikatne barwy połączone z czarnymi akcentami. Ciekawy podział na część prezentacyjną i informacyjną sprawia, że miło się ją ogląda i pojawiają się pozytywne skojarzenia na temat firmy. Ta delikatna grafika skutecznie zapada w pamięć.

UNIWERSALNA GRAFIKA MARKETINGOWA

Ulotka powinna intrygować na tyle, żeby od razu jej nie wyrzucić do kosza, bo tylko tak może spowodować zwiększenie sprzedaży. A jak sprawić, żeby konsument przynajmniej ją przeczytał i zastanowił się czy skorzystać z usług? Przykładem będzie nasza ulotka. Ciekawa grafika i nietypowe ułożenie bloków z treścią informacyjną. Wyraźnie widać część z nazwą firmy, która została wyróżniona i łatwiej ją będzie zapamiętać. A wszystko osadzone na modnej, pastelowej grafice, która wpisuje się w wiele rodzajów działalności.

ORIENTALNE MARZENIA Z NUTĄ CELTYCKĄ

Ulotka reklamowa to właściwy środek do promowania siebie oraz biznesu. Prowadząc zakład projektowy, firmę marketingową, agencję reklamową bądź trudniąc się w branży plastycznej, powinieneś wybrać motyw idealny – teksturę z dzikim, celtycko-orientalnym motywem. Postaw wszystko na jedną kartę i odkryj w sobie to, co masz najlepsze. Czar, urok osobisty i energia przydadzą się przy obsłudze nowych Klientów a zapał do pracy, zmysł artystyczny i witalność, do projektowania kampanii marzeń – zamień małą firmę w biznesowego olbrzyma, stając się przy tym starym wyjadaczem! Masz to we krwi – do dzieła!

MARZENIE DZIKĄ PRZYGODĄ

Każdy z Nas posiada marzenia – jedne są bardziej ekscentryczne od drugich, lecz wszystkie są tak samo ważne. Chowasz je w swojej głowie i nie często robisz miejsce na inne, gdyż nie wystarcza Tobie czasu, by je spełnić – a powinieneś zacząć już dziś! Podnieś znaczenie Twojej firmy na rynku i zacznij promować siebie i swój wielki sukces! Fantastyczny dodatek w postaci ulotki reklamowej sprawi, że marketing, branże reklamowe, bądź projektowe zaczną wieść prym na listach wpływowych linii biznesu! Pokaż siebie i mknij ku nowej, dzikiej przygodzie!

MARZENIA APACZA

Wszystko to, co tylko jesteśmy w stanie sobie wyobrazić jest doskonałym powodem do poszukiwania i pogłębiania Naszej radości. Jeśli pragniesz osiągać wyłącznie same sukcesy w swoim życiu, powinieneś podążać za głosem serca, pakując w to wszystko dwie garści rozsądku. Myślenie będzie doskonałym myśliwym – połączy piękno z okazją i moc z energią. Wyraź siebie i charakter Twojej firmy za pomocą ulotki reklamowej. Środek promocyjny sprawdzi się w działach odpowiadających za projektowanie, marketing, w branżach plastycznych oraz reklamowych.

PODŁUŻNE ORNAMENTY

Klasa sama w sobie? Nic bardziej mylnego – to ulotka, która jest ponad to, co robisz Ty i inni. Wyjątkowy dekor i kolor stanowią połączenie, które emanuje pięknem, energią, harmonią oraz patosem. Zastanów się, co chcesz osiągnąć i stań przed wyzwaniem, które Tobie stawiamy. Ulotka reklamowa z motywem różowego ornamentu będzie właściwym akcentem dla osób pracujących w branży budownictwa, tłumaczy, sprzedawców, plastyków. Odnajdź swoją zawodową niszę i pokaż, na czym najbardziej Tobie zależy. Czas na podłoże, które będzie pachnieć sukcesem od samego wejścia.

OBUDŹ SIĘ, CZAS NA ORNAMENT

Marzenia o doskonale prosperującej firmie mogą być elementem, który zmyje Tobie sen z powiek, bądź sprawi, że każdy kolejny dzień będzie niczym napędzana maszyna, pełna emocji, uczuć i pragnień. Powiedz sobie: DOŚĆ i staw czoła konkurencji, która przysparza Tobie zmartwień – zastosuj właściwy i jedyny krok reklamowy, jakim jest ulotka z orientalnym, różowym motywem. Obudź się z nostalgicznego snu i postaw wszystko na jedną kartę! Twoje życie może zmienić się o 180 stopni. Ulotka jest niezbędnym elementem informującym o działalności sprzedawców, kompozytorów, tłumaczy, a nawet plastyków – odnajdź swoją niszę!

ORNAMENT W RÓŻOWYM KOLORZE

Ulotka reklamowa jest doskonałym środkiem promującym wszelką działalność, którą prowadzimy. Jeśli zajmujesz się prowadzeniem sklepu, jesteś dystrybutorem odzieży bądź prowadzisz sklep plastyczny, powinieneś pomyśleć o elemencie, który będzie promował Twoją działalność, zachęcając do rozwoju. Co powiesz na motyw orientalny w iście soczystym różowym klimacie? Wszystko jest możliwe, jeśli wierzysz, wszystko możesz osiągnąć, jeśli tylko chcesz – niech nowe zasady, którymi się kierujesz zaczną napędzać Twoje życie. Wiesz, że to się uda – odnajdź swój złoty środek i stań na straży własnych ambicji.

FLORYSTYCZNE W CZERWIENI

Z czym możemy skojarzyć drzewo? To siła, ostoja, ochrona i moc. To przede wszystkim natura, której tak bardzo chcemy strzec, bronić i pielęgnować. Zajmując się ogrodnictwem, prowadząc szkółkę bądź sklepik florystyczny, powinieneś zainwestować w reklamę, która wskaże każdemu z Potencjalnych Klientów właściwą drogę do Twojego zakładu. Ciesz się pięknem, które Cię otacza, nie dając się przy tym wykurzyć konkurencji! Trzymamy za Ciebie kciuki!

MARZENIA FLORYSTYCZNEGO KRÓLESTWA

Będąc ogrodnikiem, szkółkarzem, zajmując się pielęgnacją roślin bądź prowadzeniem sklepu florystycznego, powinieneś wyszukiwać sposobów, które pomogą promować Twoją działalność na szeroko pojętym rynku. Biznes nie jest prosty, świat stawia przed Tobą nie jedną przeszkodę, którą należy pokonać. Pamiętaj, konkurencja nie śpi, dlatego też miej oczy szeroko otwarte i zachęcaj Klientów do działania. Niech czas będzie dla Ciebie cenny, wykorzystuj każdą sekundę do końca!

W DRZEWIASTYCH KORZENIACH

Niekiedy warto jest dokopać się do korzeni działalności, by poznać jej wady, zalety od podszewki. Jeśli prowadząc firmę ogrodniczą, zajmując się pielęgnacją roślin, usługami ogrodniczymi bądź szkółkarstwem nie przyszło Ci do głowy, żeby się zareklamować, ulotka z motywem drzewa na czerwonym, ognistym tle, pozwoli Tobie zawalczyć o miejsce na rynku. Pokaż, że biznes to coś dla Ciebie i działaj z podniesioną głową i uśmiechniętą twarzą.

SKÓRA PEŁNA WDZIĘKU I CZARU

Kto by pomyślał, że skóra może być doskonałym nośnikiem przekazu? Jak to kto? My doskonale o tym wiemy! Oczywiście, ulotka to obraz, który ma informować i zachęcać, ale czymże byłaby bez ciekawej grafiki?! Idealna reklama to dla Ciebie przepustka do krainy wielkiego biznesu. Pokaż światu, że prowadząc salon urody dla zwierzaków, sklep zoologiczny bądź punkt tresury, można być najważniejszym członkiem społeczności. Trzymamy za Ciebie kciuki!

KIEDY WSZYSTKO UBIERA SIĘ W PASKI

Zebra jest charakterystycznym zwierzęciem - niby tak łatwym do zauważenia, a tak świetnie kamuflującym się wśród traw. Ty również zaczaj się w gąszczu konkurencji i nie zasypiaj, by Twoja okazja zdobycia pogłosu i nowych Klientów nie przemknęła koło oka. Ulotka reklamowa z egzotycznym motywem pełnym ostrych barw sprawi, że obok Twojego salonu urody dla zwierzaków, sklepu zoologicznego, czy ośrodka tresury nie będzie można przejść obojętnie. Do dzieła!

ZWIERZĘCE INSTYNKTY

Czujesz w sobie pasję zdobywcy? Czujesz, że pragniesz i próbujesz odnaleźć prawdziwego siebie wśród gąszczu tysięcy reklam i promocji? Obrałeś właściwy kurs - niezwykła, nieco egzotyczna ulotka będzie Twoją przepustką do świata biznesu. Jeśli zajmujesz się prowadzeniem sklepu zoologicznego, zajmujesz się zwierzętami, nie koniecznie tymi dzikimi, bądź jesteś treserem, powinieneś zainwestować w odpowiedni środek przekazu. Pokaż światu, że tu jesteś i daj o sobie usłyszeć!

Pokaż: