Ulotki online Strona 13

Pokaż:

ZWYCIĘSTWO POCZĄTKIEM SUKCESU

Każdy człowiek, który potrzebuje zasięgnąć rady specjalisty, udaje się do osoby z polecenia, bądź takiej, której długoletni staż sam pozwolił na wyrobienie renomy i opinii. Jeśli zajmujesz się prowadzeniem biura adwokackiego, kancelarii notarialnej, jesteś prawnikiem bądź pokrewnie zbliżonym działaczem, wiedz, że ulotka reklamowa jest idealnym uzupełnieniem marketingu szeptanego w dzisiejszych czasach – i co najważniejsze – w realu! Pokaż na co Cię stać i zapoczątkuj sukces, o którym każdy z Twojej branży będzie mógł jedynie pomarzyć!

ADWOKACKA MISJA – ZWYCIĘSTWO

Wybierając zawód na pewno kierowałeś się jakimiś przesłankami, coś sprawiło, że wybrałeś taką, a nie inną drogę, dlatego też powinieneś brnąć w to i piąć się po szczeblach kariery. Niezwykłe jest to, jak wiele potrafisz zrobić. Rozpoznanie sprawy to dla Ciebie chleb powszedni – każdy dzień jednak jest dla jednak czymś zupełnie nowym, tak jak dla niektórych nowinką na rynku jesteś Ty – pokaż się, zareklamuj swoje usługi i zacznij działać na wszelkich możliwych frontach. Ulotka reklamowa z iście adwokackim motywem będzie odpowiednia dla prawników, kancelarii prawnych, adwokatów oraz przedsiębiorców związanych z prawem. Odnajdź swoją niszę i działaj. Zwycięstwo jest Twoją siłą!

POZIOMY KSZTAŁT, KTÓRY MIEŚCI KAŻDY TEKST

Pozioma orientacja dwustronnej ulotki umożliwia zamieszczenie dużej ilości tekstu na pierwszej i drugiej stronie, a także obrazów na stronie drugiej. Forma ta daje możliwość zarówno przedstawienia firmy, jak i jej oferty. Ulotka przeznaczona dla przedsiębiorstw sprzedających i produkujących materiały budowlane.

BŁĘKIT, KTÓREMU MOŻNA ZAUFAĆ

Powszechnie uważa się, że jasnoniebieska koszula polityka wpływa na wzmocnienie jego pozytywnego wizerunku. Błękit od dawna kojarzony jest z zaufaniem, spokojem i wiedzą, dlatego też dominującymi kolorami na tym projekcie ulotki są biel i błękit. Grafika przedstawia czarny laptop z niebieskim monitorem.

MAKSYMALNA PRECYZJA I CIERPLIWOŚĆ

Projekt stosunkowo dużej ulotki reklamowej, w którym nacisk położono na treść kosztem formy. Nieskomplikowana grafika sugeruje precyzję wykonania i wysoką specjalizację. Projekt przeznaczony dla firm i usługodawców, którzy – by zdobyć klienta – muszą wykazać się wiedzą, doświadczeniem i profesjonalizmem.

KNOW-HOW INTERNETU I KOMPUTERA

Projekt ulotki przygotowany specjalnie dla profesjonalistów z szeroko rozumianej branży komputerowej i informatycznej. Tło w dwóch odcieniach szarości nie rozprasza i pomaga skoncentrować się na treści reklamy. Żółta, wyrazista grafika przedstawia procesor – jeden z najważniejszych podzespołów każdego komputera.

CHŁODNO, CHŁODNIEJ I NAJCHŁODNIEJ

Projekt przygotowany z myślą o sklepach ze sprzętem RTV i AGD. Sprawdzi się również do promowania usług (naprawa urządzeń RTV i AGD). Ulotka przemawia swoją prostotą, dzięki czemu pozwala na zamieszczenie w niej wszystkich niezbędnych treści. Dane adresowe zostały graficznie wyróżnione w dolnej części. Druk posiada dwie strony.

PORZĄDEK I CZYSTOŚĆ DZIĘKI SPRZĘTOM AGD

Zestawienie w tym druku reklamowym koloru białego z niebieskim budzi skojarzenia z czystością i oczywiście z pomagającymi tę czystość osiągnąć i utrzymać sprzętami AGD. Grafika pralki znajdująca się w centralnym punkcie ulotki sprawia, że druk ten idealnie nadaje się do reklamowania sklepów, które w swej ofercie posiadają duży sprzęt AGD.

ZAPRASZAMY NA SYTE ŚNIADANIE

Dobre, pożywne i zdrowe śniadanie to najważniejszy posiłek w trakcie dnia. Poranne tosty i świeżo mielona kawa to często niezmiernie istotny, codzienny rytuał. A jak dopełnić tego rytuału? Bez tostera i ekspresu do kawy nie da rady. Ten druk skutecznie poinformuje klientów, gdzie ów sprzęt mogą zakupić.

KOMUNIKATYWNE LOGO, WYRAZISTY KOLOR

Dwustronna ulotka o przykuwających uwagę kolorach oraz przejrzystym układzie treści i obrazów. Na obu stronach, w dolnym pasku ulotki znajduje się wyróżnione graficznie miejsce na dane adresowe firmy. Pierwsza strona przeznaczona jest na prezentację firmy, druga na prezentację oferty – zarówno w formie tekstu, jak i obrazu (miejsce na cztery ilustracje).

KLASYCZNY PROFESJONALIZM I ELEGANCJA

Duża ulotka o pionowym układzie treści. Biało-szara kolorystyka sugeruje profesjonalizm. Ilustracja (pralka) w centralnym punkcie odnosi do branży artykułów gospodarstwa domowego. Ulotka dedykowana szczególnie firmom świadczącym usługi w zakresie sprzedaży, naprawy lub transportu sprzętów AGD. W dolnej części ulotki znajduje się wyróżnione graficznie miejsce na dane adresowe firmy.

BIAŁA LODÓWKA NA RÓŻOWYM TLE

Pierwsza zasada marketingowej walki o klienta brzmi: „Wyróżnij się albo zgiń”. Kolor tej dwustronnej ulotki nie pozwoli Państwa firmie zginąć. Pionowy, przejrzysty układ treści oraz miejsce na trzy zdjęcia (ilustracje) umożliwiają prezentację sklepu oraz jego oferty. W stopce ulotki, na obu stronach znajduje się graficznie wyróżnione miejsce na dane adresowe.

CZERWIEŃ, BEŻ I PRZEJRZYSTY UKŁAD

Duży znak czerwonej cegły nie pozostawia wątpliwości, jakiego typu firma prezentuje swoją ofertę. Dla klienta to zaleta – nie traci czasu na szukanie właściwej ulotki, sięga po tę ze znakiem czerwonej cegły i od razu wie, że znalazł to, czego szukał. Wyróżnione graficznie dane adresowe umożliwiają mu szybki kontakt z Państwa firmą. Ulotka dedykowana firmom z branży budowlanej.

W SZAROŚCIACH DLA BRANŻY RTV I AGD

Logo pralki na pierwszym planie sugeruje, że w ulotce klient znajdzie ofertę z branży AGD. Stonowane szarości symbolizują profesjonalizm. Graficznie wyróżnione dane kontaktowe (osobne pola na adres, mejl i numer telefonu) ułatwiają klientom kontakt z firmą. Forma ulotki pozwala na umieszczenie tekstu na pierwszej i drugiej stronie oraz obrazów (dwie ilustracje) na stronie drugiej.

NIEBIESKO-BIAŁY TOSTER NA ŻÓŁTYM TLE

Prosta grafika, ciepłe barwy, ilustracja przedstawiająca toster to najważniejsze, rozpoznawalne cechy tej ulotki. Projekt dedykowany sklepom, które w swojej ofercie posiadają drobny sprzęt AGD, ale – po niewielkiej modyfikacji – idealnie sprawdzi się również jako reklama przytulnych, serwujących śniadania lokali. Moda na „śniadania na mieście” dopiero się w Polsce rozwija. Warto zaprosić klientów do siebie. Najlepiej wykorzystując do tego właśnie ten projekt.

JASNO, PROSTO, KONKRETNIE. OFERTA AGD

Konkurowanie z wielkimi sieciami handlowymi nie jest sprawą łatwą. Jedną z kwestii podstawowych jest mądra reklama – konkretny przekaz, informacja, dominacja treści nad formą. Jeśli w tej branży coś może stanowić o przewadze małych sklepów nad wielkopowierzchniowymi marketami to właśnie wiedza i profesjonalizm sprzedawcy, który o sprzęcie wie wszystko. Biało-niebieska ulotka właśnie do takiego sprzedawcy pasuje.

W LECIE DOBRA LODÓWKA TO PODSTAWA

Wiosna i lato to czas remontów i zmian we wnętrzach polskich domów. Często towarzyszy im również wymiana sprzętów RTV i AGD na nowe, dlatego warto przypomnieć klientom o swoim istnieniu. Najlepiej korzystając z naszego projektu ulotki. Pozwala on bowiem na wyczerpujące przedstawienie Państwa firmy i oferty.

ŚWIAT KOMPUTERÓW NIE MA SEKRETÓW

Druk reklamowy o poziomej orientacji przeznaczony dla wszystkich, którzy są związani z szeroko rozumianą branżą komputerową/internetową i potrzebują ulotki, która pomieści spore ilości tekstu, by wyczerpująco przedstawić ofertę firmy. Kolorystyka nie rozprasza, a wyróżniający się znak graficzny (żółty kolor) sprawia, że ulotka jest łatwa do rozpoznania.

LICZY SIĘ TYLKO DOŚWIADCZENIE I WIEDZA

Pozioma forma dwustronnej ulotki pozwala zamieścić w niej spore ilości treści. Dynamizmu temu stonowanemu projektowi dodaje oryginalne łamanie tekstu: jeden łam na stronie głównej, dwa – na stronie drugiej. Dane kontaktowe zostały graficznie wyróżnione w dolnej części strony głównej – każdy typ danych w osobnej kolumnie z przyporządkowanym odpowiednim znakiem graficznym.

ZDROWO, NATURALNIE, EKOLOGICZNIE

Dwustronna ulotka o poziomym układzie i ciepłych kolorach. Kojarzone naturą kolory (brąz, zieleń, żółty) zostały wykorzystane w grafice (wiejski domek stojący na trawie, za nim w tle słońce) i do prezentacji tekstu. Tło w kolorze białym. Dynamiczny układ tekstu ułatwia klientowi obiór treści. Na drugiej stronie istnieje możliwość zamieszczenia zdjęć bądź innych ilustracji związanych z prezentacją firmy.

ŻYCIE I DOM W ZGODZIE Z NATURĄ

Dwustronna ulotka w formacie A6 adresowana dla gospodarstw agroturystycznych oraz gospodarstw sprzedających produkty naturalne. Forma ta mieści zarówno obraz (miejsce na sześć ilustracji), jak i tekst (możliwość zaprezentowania zarówno samego gospodarstwa, jak i jego oferty). Wyróżnione graficznie dane adresowe ułatwią klientowi szybki kontakt z Państwem.

NA TĘ MUZYKĘ NOC JEST ZA KRÓTKA

Dwustronny druk reklamowy o poziomej orientacji, ciepłych barwach, wyróżnionych graficznie danych kontaktowych i jednołamowym układzie treści. Projekt umożliwia również umieszczenie na stronie drugiej dwóch dowolnych obrazów. Ulotka dedykowana wszystkim tym, którzy ze swej muzycznej pasji uczynili sposób na życie i świadczą usługi w szeroko rozumianej branży rozrywkowej.

MUZYKA, KTÓRA WPADA W UCHO

Druk reklamowy w ciepłych barwach (żółta, biała) i z interesującą grafiką. Obrazek przedstawiający płytę winylową na gramofonie budzi dobre skojarzenia z najlepszą muzyką i dobrą zabawą. Szlagiery z takich płyt każdy zna na pamięć. Projekt idealnie sprawdzi się w promocji usług orkiestr weselnych, DJów czy wodzirejów.

W MORSKICH KOLORACH

Ulotka reklamowa jest jednym ze sposobów na utrzymanie swojej firmy w ryzach, powiadomienie potencjalnych Klientów o zapleczu działalności oraz zjednanie siły w niedowiarkach. Pokaż, jak ważne dla Ciebie jest to, by każdy dzień przynosił zyski, uśmiech na twarzy każdego usługobiorcy oraz zadowolenie. Autoprezentacyjna ulotka z motywem pełnym klasyczne nuty będzie odpowiednim dodatkiem dla osób trudniących się handlem, działających w marketingu bądź prowadzącym sklep – papierniczy, czy też wielobranżowy. Odnajdź siebie w delikatności morskich kolorów i popłyń na fali sukcesu!

Pokaż: