Ulotki online Strona 13

Pokaż:

MISTRZ ZATRZYMYWANIA CHWIL

Nie każdy może się pochwalić niezawodnym okiem, które potrafi zatrzymać to, co warte zapamiętania, dlatego też nie każdy trudni się fotografią bądź kamerowaniem. Jeśli jeden z tych fachów to Twoja specjalność, powinieneś zainwestować w siebie i pokazać się światu za pomocą ulotki reklamowej. A może nic bez Ciebie nie miałoby znaczenia? Prowadzisz firmę organizującą eventy? Świetnie! Niech przyświecają Tobie najlepsze idee, my pomożemy w kampanii reklamowej!

W PROSTOCIE TKWI SIŁA

Tak niewiele potrzeba, by poczuć spełnienie, by zrozumieć, że nie liczy się wszystko, co kiedykolwiek się przytrafiło, lecz chwile, które będąc zlepkiem różnych historii, budują Nasze życie i tworzą jedną, niezastąpioną całość. Fantastyczna, prosta, lecz unikalna w swej prostocie ulotka będzie idealnym elementem dbającym o Twój PR tam, gdzie Cię nie ma. Jeśli więc zajmujesz się fotografią, prowadzisz sklep z akcesoriami użytku domowego, jesteś kamerzystą bądź właścicielem butiku, nie trać czasu – zainwestuj w siebie i pokaż światu, że jesteś!

ATRAKCYJNA MONOTEMATYCZNOŚĆ

Czasami mniej znaczy więcej. Nie bez powodu mówi się, że co za dużo to niezdrowo – w świecie fotografii radość, miłość, szczęście i czar ukryte są w szczegółach, których dopatrzeć mogą się Ci, którzy mają w sobie odpowiednią wrażliwość. Ulotka reklamowa w kolorze szarości to idealny element reklamowy dla osób zajmujących się szeroko pojętą fotografią ślubną, rodzinną, okazjonalną. To także odpowiedni sposób na pokazanie siebie dla zakładów fotograficznych czy niewielkich butików. Zadbaj o swój sukces i ciesz się ze szczęścia, którego niejednokrotnie możesz być świadkiem.

MAGIA I KOLOR – DWA BRATANKI

Nic więcej nie będzie Tobie potrzebne, jeśli potrafisz zjednać w sobie kilka elementów i właściwie budować podwaliny swojego sukcesu. Nietuzinkowa i niebanalna ulotka z motywem palety cieni do powiek będzie właściwym środkiem reklamowym dla osób trudniących się makijażem, pracujących w branży kosmetycznej, zajmujących się wizażem, zdrowiem oraz urodą. Znajdź swój złoty środek, by odnaleźć wskazówkę ułatwiającą podążanie drogą sukcesu.

PALETA CIENI DO POWIEK A4-POZIOM

Na czym opiera się magia struktur, barw i kolorów? Niezwykła i niezawodna jednocześnie ulotka reklamowa w prosty sposób pokaże i zademonstruje, jak można zdobyć Klientów i skraść im serca. Pokaż, co potrafisz i wybij się ponad konkurencję. Doskonała ulotka autoprezentacyjna będzie dla Ciebie strzałem w dziesiątkę. Niech magia i wdzięk prostego dodatku stanie się idealnym zwieńczeniem pracy kosmetyczek, wizażystek, właścicieli SPA oraz ośrodków dbających o zdrowie i urodę.

MOC W PIONIE PARAGRAFU

Kiedy większość przeciętnych ludzi zastanawia się co zrobić, by nie przegrywać, dla Ciebie wydaje się być to małym problemem. Doskonale wiesz jak sobie poradzić niemalże w każdej sytuacji. Jesteś wojownikiem i królem sukcesu, niemniej jednak do pełni szczęścia przyda się Tobie ulotka reklamowa z motywem paragrafu. Jeśli zajmujesz się prowadzeniem kancelarii adwokackiej, notarialnej bądź prawniczej, jesteś na właściwej drodze do spełnienia. Głowa do góry i pokaż konkurencji gdzie ich miejsce!

ZWYCIĘSTWO POCZĄTKIEM SUKCESU

Każdy człowiek, który potrzebuje zasięgnąć rady specjalisty, udaje się do osoby z polecenia, bądź takiej, której długoletni staż sam pozwolił na wyrobienie renomy i opinii. Jeśli zajmujesz się prowadzeniem biura adwokackiego, kancelarii notarialnej, jesteś prawnikiem bądź pokrewnie zbliżonym działaczem, wiedz, że ulotka reklamowa jest idealnym uzupełnieniem marketingu szeptanego w dzisiejszych czasach – i co najważniejsze – w realu! Pokaż na co Cię stać i zapoczątkuj sukces, o którym każdy z Twojej branży będzie mógł jedynie pomarzyć!

ADWOKACKA MISJA – ZWYCIĘSTWO

Wybierając zawód na pewno kierowałeś się jakimiś przesłankami, coś sprawiło, że wybrałeś taką, a nie inną drogę, dlatego też powinieneś brnąć w to i piąć się po szczeblach kariery. Niezwykłe jest to, jak wiele potrafisz zrobić. Rozpoznanie sprawy to dla Ciebie chleb powszedni – każdy dzień jednak jest dla jednak czymś zupełnie nowym, tak jak dla niektórych nowinką na rynku jesteś Ty – pokaż się, zareklamuj swoje usługi i zacznij działać na wszelkich możliwych frontach. Ulotka reklamowa z iście adwokackim motywem będzie odpowiednia dla prawników, kancelarii prawnych, adwokatów oraz przedsiębiorców związanych z prawem. Odnajdź swoją niszę i działaj. Zwycięstwo jest Twoją siłą!

POZIOMY KSZTAŁT, KTÓRY MIEŚCI KAŻDY TEKST

Pozioma orientacja dwustronnej ulotki umożliwia zamieszczenie dużej ilości tekstu na pierwszej i drugiej stronie, a także obrazów na stronie drugiej. Forma ta daje możliwość zarówno przedstawienia firmy, jak i jej oferty. Ulotka przeznaczona dla przedsiębiorstw sprzedających i produkujących materiały budowlane.

BŁĘKIT, KTÓREMU MOŻNA ZAUFAĆ

Powszechnie uważa się, że jasnoniebieska koszula polityka wpływa na wzmocnienie jego pozytywnego wizerunku. Błękit od dawna kojarzony jest z zaufaniem, spokojem i wiedzą, dlatego też dominującymi kolorami na tym projekcie ulotki są biel i błękit. Grafika przedstawia czarny laptop z niebieskim monitorem.

MAKSYMALNA PRECYZJA I CIERPLIWOŚĆ

Projekt stosunkowo dużej ulotki reklamowej, w którym nacisk położono na treść kosztem formy. Nieskomplikowana grafika sugeruje precyzję wykonania i wysoką specjalizację. Projekt przeznaczony dla firm i usługodawców, którzy – by zdobyć klienta – muszą wykazać się wiedzą, doświadczeniem i profesjonalizmem.

KNOW-HOW INTERNETU I KOMPUTERA

Projekt ulotki przygotowany specjalnie dla profesjonalistów z szeroko rozumianej branży komputerowej i informatycznej. Tło w dwóch odcieniach szarości nie rozprasza i pomaga skoncentrować się na treści reklamy. Żółta, wyrazista grafika przedstawia procesor – jeden z najważniejszych podzespołów każdego komputera.

CHŁODNO, CHŁODNIEJ I NAJCHŁODNIEJ

Projekt przygotowany z myślą o sklepach ze sprzętem RTV i AGD. Sprawdzi się również do promowania usług (naprawa urządzeń RTV i AGD). Ulotka przemawia swoją prostotą, dzięki czemu pozwala na zamieszczenie w niej wszystkich niezbędnych treści. Dane adresowe zostały graficznie wyróżnione w dolnej części. Druk posiada dwie strony.

PORZĄDEK I CZYSTOŚĆ DZIĘKI SPRZĘTOM AGD

Zestawienie w tym druku reklamowym koloru białego z niebieskim budzi skojarzenia z czystością i oczywiście z pomagającymi tę czystość osiągnąć i utrzymać sprzętami AGD. Grafika pralki znajdująca się w centralnym punkcie ulotki sprawia, że druk ten idealnie nadaje się do reklamowania sklepów, które w swej ofercie posiadają duży sprzęt AGD.

ZAPRASZAMY NA SYTE ŚNIADANIE

Dobre, pożywne i zdrowe śniadanie to najważniejszy posiłek w trakcie dnia. Poranne tosty i świeżo mielona kawa to często niezmiernie istotny, codzienny rytuał. A jak dopełnić tego rytuału? Bez tostera i ekspresu do kawy nie da rady. Ten druk skutecznie poinformuje klientów, gdzie ów sprzęt mogą zakupić.

KOMUNIKATYWNE LOGO, WYRAZISTY KOLOR

Dwustronna ulotka o przykuwających uwagę kolorach oraz przejrzystym układzie treści i obrazów. Na obu stronach, w dolnym pasku ulotki znajduje się wyróżnione graficznie miejsce na dane adresowe firmy. Pierwsza strona przeznaczona jest na prezentację firmy, druga na prezentację oferty – zarówno w formie tekstu, jak i obrazu (miejsce na cztery ilustracje).

KLASYCZNY PROFESJONALIZM I ELEGANCJA

Duża ulotka o pionowym układzie treści. Biało-szara kolorystyka sugeruje profesjonalizm. Ilustracja (pralka) w centralnym punkcie odnosi do branży artykułów gospodarstwa domowego. Ulotka dedykowana szczególnie firmom świadczącym usługi w zakresie sprzedaży, naprawy lub transportu sprzętów AGD. W dolnej części ulotki znajduje się wyróżnione graficznie miejsce na dane adresowe firmy.

BIAŁA LODÓWKA NA RÓŻOWYM TLE

Pierwsza zasada marketingowej walki o klienta brzmi: „Wyróżnij się albo zgiń”. Kolor tej dwustronnej ulotki nie pozwoli Państwa firmie zginąć. Pionowy, przejrzysty układ treści oraz miejsce na trzy zdjęcia (ilustracje) umożliwiają prezentację sklepu oraz jego oferty. W stopce ulotki, na obu stronach znajduje się graficznie wyróżnione miejsce na dane adresowe.

CZERWIEŃ, BEŻ I PRZEJRZYSTY UKŁAD

Duży znak czerwonej cegły nie pozostawia wątpliwości, jakiego typu firma prezentuje swoją ofertę. Dla klienta to zaleta – nie traci czasu na szukanie właściwej ulotki, sięga po tę ze znakiem czerwonej cegły i od razu wie, że znalazł to, czego szukał. Wyróżnione graficznie dane adresowe umożliwiają mu szybki kontakt z Państwa firmą. Ulotka dedykowana firmom z branży budowlanej.

W SZAROŚCIACH DLA BRANŻY RTV I AGD

Logo pralki na pierwszym planie sugeruje, że w ulotce klient znajdzie ofertę z branży AGD. Stonowane szarości symbolizują profesjonalizm. Graficznie wyróżnione dane kontaktowe (osobne pola na adres, mejl i numer telefonu) ułatwiają klientom kontakt z firmą. Forma ulotki pozwala na umieszczenie tekstu na pierwszej i drugiej stronie oraz obrazów (dwie ilustracje) na stronie drugiej.

NIEBIESKO-BIAŁY TOSTER NA ŻÓŁTYM TLE

Prosta grafika, ciepłe barwy, ilustracja przedstawiająca toster to najważniejsze, rozpoznawalne cechy tej ulotki. Projekt dedykowany sklepom, które w swojej ofercie posiadają drobny sprzęt AGD, ale – po niewielkiej modyfikacji – idealnie sprawdzi się również jako reklama przytulnych, serwujących śniadania lokali. Moda na „śniadania na mieście” dopiero się w Polsce rozwija. Warto zaprosić klientów do siebie. Najlepiej wykorzystując do tego właśnie ten projekt.

JASNO, PROSTO, KONKRETNIE. OFERTA AGD

Konkurowanie z wielkimi sieciami handlowymi nie jest sprawą łatwą. Jedną z kwestii podstawowych jest mądra reklama – konkretny przekaz, informacja, dominacja treści nad formą. Jeśli w tej branży coś może stanowić o przewadze małych sklepów nad wielkopowierzchniowymi marketami to właśnie wiedza i profesjonalizm sprzedawcy, który o sprzęcie wie wszystko. Biało-niebieska ulotka właśnie do takiego sprzedawcy pasuje.

W LECIE DOBRA LODÓWKA TO PODSTAWA

Wiosna i lato to czas remontów i zmian we wnętrzach polskich domów. Często towarzyszy im również wymiana sprzętów RTV i AGD na nowe, dlatego warto przypomnieć klientom o swoim istnieniu. Najlepiej korzystając z naszego projektu ulotki. Pozwala on bowiem na wyczerpujące przedstawienie Państwa firmy i oferty.

ŚWIAT KOMPUTERÓW NIE MA SEKRETÓW

Druk reklamowy o poziomej orientacji przeznaczony dla wszystkich, którzy są związani z szeroko rozumianą branżą komputerową/internetową i potrzebują ulotki, która pomieści spore ilości tekstu, by wyczerpująco przedstawić ofertę firmy. Kolorystyka nie rozprasza, a wyróżniający się znak graficzny (żółty kolor) sprawia, że ulotka jest łatwa do rozpoznania.

Pokaż: