Ulotki online Strona 15

Pokaż:

WYMARZONE, ZATRZYMANE, UWIECZNIONE

Życie to są piękne chwile, ulotne, łatwe do zapomnienia. Wyjątkowe i te najważniejsze, chcemy zatrzymać dlatego tak bardzo są Nam potrzebni ludzie, którzy z pasją oraz zacięciem potrafią zachować to, co osobiście komuś może umknąć. Jeśli jesteś fotografem, kamerzystom, operatorem kamery bądź organizatorem eventów, ulotka reklamowa z tak subtelnym motywem będzie dla Ciebie strzałem w dziesiątkę. Pokaż, że emocje są warte zachowania. Pokaż, że potrafisz je zachować i pnij się po szczeblach kariery!

NA POZÓR, NA KSZTAŁT, NA ZAWSZE

Co można powiedzieć o filmie czy fotografii? To niewielkie chwile zatrzymane w czasie, które tworzą Nasz świat, są niezastąpioną pamiątką, która wypełnia Nasze jestestwo, pokazuje, w jak prosty sposób można zarówno być i mieć – mieć siebie, rodzinę, przyjaźnie i czas. Jeśli jesteś organizatorem eventów, podejmujesz się wideofilmowania bądź trudnisz się fotografią, powiedz coś o sobie szerszemu gronu odbiorców – ulotka reklamowa z motywem w unikalnych barwach będzie strzałem w dziesiątkę. Świat na Ciebie czeka – niech dobre słowo zaprasza do coraz większą liczbę Klientów.

PAMIĄTKA NIE JEDNO MA IMIĘ

W życiu liczy się więcej niż kilka rzeczy – doskonałym elementem przypominającym Nam o pięknych wydarzeniach w Naszym życiu jest na pewno fotografia, film. Jeśli trudnisz się uwiecznianiem momentów, prowadzisz zakład fotograficzny bądź organizujesz eventy, ulotka reklamowa w niebanalnym, zielonkawo-lawendowym odcieniu będzie idealnym elementem informującym o Twoim talencie. Pamiętaj, pamiątka nie jedno ma imię…

MISTRZ ZATRZYMYWANIA CHWIL

Nie każdy może się pochwalić niezawodnym okiem, które potrafi zatrzymać to, co warte zapamiętania, dlatego też nie każdy trudni się fotografią bądź kamerowaniem. Jeśli jeden z tych fachów to Twoja specjalność, powinieneś zainwestować w siebie i pokazać się światu za pomocą ulotki reklamowej. A może nic bez Ciebie nie miałoby znaczenia? Prowadzisz firmę organizującą eventy? Świetnie! Niech przyświecają Tobie najlepsze idee, my pomożemy w kampanii reklamowej!

W PROSTOCIE TKWI SIŁA

Tak niewiele potrzeba, by poczuć spełnienie, by zrozumieć, że nie liczy się wszystko, co kiedykolwiek się przytrafiło, lecz chwile, które będąc zlepkiem różnych historii, budują Nasze życie i tworzą jedną, niezastąpioną całość. Fantastyczna, prosta, lecz unikalna w swej prostocie ulotka będzie idealnym elementem dbającym o Twój PR tam, gdzie Cię nie ma. Jeśli więc zajmujesz się fotografią, prowadzisz sklep z akcesoriami użytku domowego, jesteś kamerzystą bądź właścicielem butiku, nie trać czasu – zainwestuj w siebie i pokaż światu, że jesteś!

ATRAKCYJNA MONOTEMATYCZNOŚĆ

Czasami mniej znaczy więcej. Nie bez powodu mówi się, że co za dużo to niezdrowo – w świecie fotografii radość, miłość, szczęście i czar ukryte są w szczegółach, których dopatrzeć mogą się Ci, którzy mają w sobie odpowiednią wrażliwość. Ulotka reklamowa w kolorze szarości to idealny element reklamowy dla osób zajmujących się szeroko pojętą fotografią ślubną, rodzinną, okazjonalną. To także odpowiedni sposób na pokazanie siebie dla zakładów fotograficznych czy niewielkich butików. Zadbaj o swój sukces i ciesz się ze szczęścia, którego niejednokrotnie możesz być świadkiem.

MAGIA I KOLOR – DWA BRATANKI

Nic więcej nie będzie Tobie potrzebne, jeśli potrafisz zjednać w sobie kilka elementów i właściwie budować podwaliny swojego sukcesu. Nietuzinkowa i niebanalna ulotka z motywem palety cieni do powiek będzie właściwym środkiem reklamowym dla osób trudniących się makijażem, pracujących w branży kosmetycznej, zajmujących się wizażem, zdrowiem oraz urodą. Znajdź swój złoty środek, by odnaleźć wskazówkę ułatwiającą podążanie drogą sukcesu.

PALETA CIENI DO POWIEK A4-POZIOM

Na czym opiera się magia struktur, barw i kolorów? Niezwykła i niezawodna jednocześnie ulotka reklamowa w prosty sposób pokaże i zademonstruje, jak można zdobyć Klientów i skraść im serca. Pokaż, co potrafisz i wybij się ponad konkurencję. Doskonała ulotka autoprezentacyjna będzie dla Ciebie strzałem w dziesiątkę. Niech magia i wdzięk prostego dodatku stanie się idealnym zwieńczeniem pracy kosmetyczek, wizażystek, właścicieli SPA oraz ośrodków dbających o zdrowie i urodę.

MOC W PIONIE PARAGRAFU

Kiedy większość przeciętnych ludzi zastanawia się co zrobić, by nie przegrywać, dla Ciebie wydaje się być to małym problemem. Doskonale wiesz jak sobie poradzić niemalże w każdej sytuacji. Jesteś wojownikiem i królem sukcesu, niemniej jednak do pełni szczęścia przyda się Tobie ulotka reklamowa z motywem paragrafu. Jeśli zajmujesz się prowadzeniem kancelarii adwokackiej, notarialnej bądź prawniczej, jesteś na właściwej drodze do spełnienia. Głowa do góry i pokaż konkurencji gdzie ich miejsce!

ZWYCIĘSTWO POCZĄTKIEM SUKCESU

Każdy człowiek, który potrzebuje zasięgnąć rady specjalisty, udaje się do osoby z polecenia, bądź takiej, której długoletni staż sam pozwolił na wyrobienie renomy i opinii. Jeśli zajmujesz się prowadzeniem biura adwokackiego, kancelarii notarialnej, jesteś prawnikiem bądź pokrewnie zbliżonym działaczem, wiedz, że ulotka reklamowa jest idealnym uzupełnieniem marketingu szeptanego w dzisiejszych czasach – i co najważniejsze – w realu! Pokaż na co Cię stać i zapoczątkuj sukces, o którym każdy z Twojej branży będzie mógł jedynie pomarzyć!

ADWOKACKA MISJA – ZWYCIĘSTWO

Wybierając zawód na pewno kierowałeś się jakimiś przesłankami, coś sprawiło, że wybrałeś taką, a nie inną drogę, dlatego też powinieneś brnąć w to i piąć się po szczeblach kariery. Niezwykłe jest to, jak wiele potrafisz zrobić. Rozpoznanie sprawy to dla Ciebie chleb powszedni – każdy dzień jednak jest dla jednak czymś zupełnie nowym, tak jak dla niektórych nowinką na rynku jesteś Ty – pokaż się, zareklamuj swoje usługi i zacznij działać na wszelkich możliwych frontach. Ulotka reklamowa z iście adwokackim motywem będzie odpowiednia dla prawników, kancelarii prawnych, adwokatów oraz przedsiębiorców związanych z prawem. Odnajdź swoją niszę i działaj. Zwycięstwo jest Twoją siłą!

POZIOMY KSZTAŁT, KTÓRY MIEŚCI KAŻDY TEKST

Pozioma orientacja dwustronnej ulotki umożliwia zamieszczenie dużej ilości tekstu na pierwszej i drugiej stronie, a także obrazów na stronie drugiej. Forma ta daje możliwość zarówno przedstawienia firmy, jak i jej oferty. Ulotka przeznaczona dla przedsiębiorstw sprzedających i produkujących materiały budowlane.

BŁĘKIT, KTÓREMU MOŻNA ZAUFAĆ

Powszechnie uważa się, że jasnoniebieska koszula polityka wpływa na wzmocnienie jego pozytywnego wizerunku. Błękit od dawna kojarzony jest z zaufaniem, spokojem i wiedzą, dlatego też dominującymi kolorami na tym projekcie ulotki są biel i błękit. Grafika przedstawia czarny laptop z niebieskim monitorem.

MAKSYMALNA PRECYZJA I CIERPLIWOŚĆ

Projekt stosunkowo dużej ulotki reklamowej, w którym nacisk położono na treść kosztem formy. Nieskomplikowana grafika sugeruje precyzję wykonania i wysoką specjalizację. Projekt przeznaczony dla firm i usługodawców, którzy – by zdobyć klienta – muszą wykazać się wiedzą, doświadczeniem i profesjonalizmem.

KNOW-HOW INTERNETU I KOMPUTERA

Projekt ulotki przygotowany specjalnie dla profesjonalistów z szeroko rozumianej branży komputerowej i informatycznej. Tło w dwóch odcieniach szarości nie rozprasza i pomaga skoncentrować się na treści reklamy. Żółta, wyrazista grafika przedstawia procesor – jeden z najważniejszych podzespołów każdego komputera.

CHŁODNO, CHŁODNIEJ I NAJCHŁODNIEJ

Projekt przygotowany z myślą o sklepach ze sprzętem RTV i AGD. Sprawdzi się również do promowania usług (naprawa urządzeń RTV i AGD). Ulotka przemawia swoją prostotą, dzięki czemu pozwala na zamieszczenie w niej wszystkich niezbędnych treści. Dane adresowe zostały graficznie wyróżnione w dolnej części. Druk posiada dwie strony.

PORZĄDEK I CZYSTOŚĆ DZIĘKI SPRZĘTOM AGD

Zestawienie w tym druku reklamowym koloru białego z niebieskim budzi skojarzenia z czystością i oczywiście z pomagającymi tę czystość osiągnąć i utrzymać sprzętami AGD. Grafika pralki znajdująca się w centralnym punkcie ulotki sprawia, że druk ten idealnie nadaje się do reklamowania sklepów, które w swej ofercie posiadają duży sprzęt AGD.

ZAPRASZAMY NA SYTE ŚNIADANIE

Dobre, pożywne i zdrowe śniadanie to najważniejszy posiłek w trakcie dnia. Poranne tosty i świeżo mielona kawa to często niezmiernie istotny, codzienny rytuał. A jak dopełnić tego rytuału? Bez tostera i ekspresu do kawy nie da rady. Ten druk skutecznie poinformuje klientów, gdzie ów sprzęt mogą zakupić.

KOMUNIKATYWNE LOGO, WYRAZISTY KOLOR

Dwustronna ulotka o przykuwających uwagę kolorach oraz przejrzystym układzie treści i obrazów. Na obu stronach, w dolnym pasku ulotki znajduje się wyróżnione graficznie miejsce na dane adresowe firmy. Pierwsza strona przeznaczona jest na prezentację firmy, druga na prezentację oferty – zarówno w formie tekstu, jak i obrazu (miejsce na cztery ilustracje).

KLASYCZNY PROFESJONALIZM I ELEGANCJA

Duża ulotka o pionowym układzie treści. Biało-szara kolorystyka sugeruje profesjonalizm. Ilustracja (pralka) w centralnym punkcie odnosi do branży artykułów gospodarstwa domowego. Ulotka dedykowana szczególnie firmom świadczącym usługi w zakresie sprzedaży, naprawy lub transportu sprzętów AGD. W dolnej części ulotki znajduje się wyróżnione graficznie miejsce na dane adresowe firmy.

BIAŁA LODÓWKA NA RÓŻOWYM TLE

Pierwsza zasada marketingowej walki o klienta brzmi: „Wyróżnij się albo zgiń”. Kolor tej dwustronnej ulotki nie pozwoli Państwa firmie zginąć. Pionowy, przejrzysty układ treści oraz miejsce na trzy zdjęcia (ilustracje) umożliwiają prezentację sklepu oraz jego oferty. W stopce ulotki, na obu stronach znajduje się graficznie wyróżnione miejsce na dane adresowe.

CZERWIEŃ, BEŻ I PRZEJRZYSTY UKŁAD

Duży znak czerwonej cegły nie pozostawia wątpliwości, jakiego typu firma prezentuje swoją ofertę. Dla klienta to zaleta – nie traci czasu na szukanie właściwej ulotki, sięga po tę ze znakiem czerwonej cegły i od razu wie, że znalazł to, czego szukał. Wyróżnione graficznie dane adresowe umożliwiają mu szybki kontakt z Państwa firmą. Ulotka dedykowana firmom z branży budowlanej.

W SZAROŚCIACH DLA BRANŻY RTV I AGD

Logo pralki na pierwszym planie sugeruje, że w ulotce klient znajdzie ofertę z branży AGD. Stonowane szarości symbolizują profesjonalizm. Graficznie wyróżnione dane kontaktowe (osobne pola na adres, mejl i numer telefonu) ułatwiają klientom kontakt z firmą. Forma ulotki pozwala na umieszczenie tekstu na pierwszej i drugiej stronie oraz obrazów (dwie ilustracje) na stronie drugiej.

NIEBIESKO-BIAŁY TOSTER NA ŻÓŁTYM TLE

Prosta grafika, ciepłe barwy, ilustracja przedstawiająca toster to najważniejsze, rozpoznawalne cechy tej ulotki. Projekt dedykowany sklepom, które w swojej ofercie posiadają drobny sprzęt AGD, ale – po niewielkiej modyfikacji – idealnie sprawdzi się również jako reklama przytulnych, serwujących śniadania lokali. Moda na „śniadania na mieście” dopiero się w Polsce rozwija. Warto zaprosić klientów do siebie. Najlepiej wykorzystując do tego właśnie ten projekt.

Pokaż: