Ulotki online Strona 9

Pokaż:

REKLAMA JAK OBIETNICA

Ulotka w formacie DL cieszy się od paru lat dużą popularnością, prawdopodobnie dzięki swojemu kompaktowemu kształtowi i możliwości bardziej ekspresyjnego reklamowania swoich usług bądź towarów. Jej poziomy, podłużny format kojarzy się z nowoczesną reklamą, dlatego też w naszej ofercie znajdziesz odpowiedni wzór dla swojego gabinetu. Klienci oczekują od ciebie bieżącej wiedzy medycznej i stałego doskonalenia, ale też modnej, nowoczesnej reklamy, która wyróżnia konkretny gabinet na tle innych punktów.

DOSKONAŁY BALANS GRAFICZNY

Propozycje graficzne, które znajdziecie w naszej ofercie nie mają nigdy przypadkowego wyglądu. Nie inaczej jest w przypadku tego wzoru. Zachowaliśmy dobrą proporcję kolorów, która sprawia, że ulotkę miło się ogląda, ale nie tylko. Na przyjemnym, pastelowym tle powstało duże pole tekstowe, gdzie można umieścić dane kontaktowe gabinetu, zakres usług i np. hasłowe korzyści dla pacjentów. W górnej części mniejsze pole z detalem fotograficznym, który daje jasny komunikat czego można oczekiwać. Harmonijny, skuteczny przekaz.

SPOKÓJ, KTÓRY LECZY

Pastelowe odcienie miętowe, połączone z bielą i beżem powodują, że ulotka budzi zaufanie. Emanuje spokojem, harmonią i zapowiedzią relaksu. I nawet jeśli zabiegi w twoim gabinecie nie mają charakteru relaksacyjnego, wygląd reklamy daje nadzieję na poprawę samopoczucia, komfortu ruchowego i uwolnienia się od bólu kręgosłupa lub mięśni. Ulotka przyciąga uwagę, zwłaszcza osób, które mają takie dolegliwości i poszukują pomocy specjalisty. A widok zrelaksowanej klientki podkreśla możliwości uzyskania pozytywnych efektów.

GWARANCJA DOBREJ USŁUGI

Zastanów się czego od ciebie wymagają dotychczasowe klientki i czego mogą oczekiwać nowe? Na pewno umiejętności, ale także orientacji w najmodniejszych trendach. Jednak w tej kwestii wszystko powinno być spójne i dopiero wtedy może być skuteczne. Musisz znać nowoczesne techniki i modę, mieć dobrze urządzony salon i reklamę, która to wszystko pokaże. Postaw na naszą efektowną, trendy grafikę w nowoczesnym i dynamicznym formacie. W ten sposób podkreślisz, że twój salon jest na fali, a klientki mogą liczyć na new look.

FRYZJERSKIE AKCESORIA

Z naszego doświadczenia wynika, że najbardziej skutecznym elementem w reklamie jest zaintrygowanie jej odbiorcy. To można zrobić za pomocą dziwnego detalu, krzykliwej barwy albo tak jak tu, za pomocą asymetrii. Na cielnym tle leżą w pozornym nieładzie narzędzia fryzjerskie, ale pewną część tego obrazka przysłania niesymetrycznie położony panel z tekstem. Odbiorca reklamy próbuje skojarzyć elementy, które są pod spodem, ale jego wzrok przykuwają informacje, które potem zostają w jego pamięci. To specjalny zabieg i zapewniamy, że skuteczny.

PROFESJONALNE USŁUGI FRYZJERSKIE

Tak to już jest, że zdecydowana większość klienteli salonów fryzjerskich to kobiety. Mężczyźni przychodzą w mniejszości i oczekują jedynie szybkiego, sprawnego cięcia. Dziewczyny to co innego. Farbowanie, modelowanie, trwała, balejaż, degażowanie itd. To one są sprawczyniami większości twoich zysków, prawda? Więc skieruj do nich reklamę w stylu glamour, a z radością przyjdą sprawdzić co masz do zaproponowania. Nasza grafika na tyle przykuje kobiecą uwagę i zostanie w głowie, że nawet za jakiś czas klientka sobie o niej przypomni.

ZDROWE BUDOWANIE FORMY

Nasza koncepcja graficzna, która tworzy tą ulotkę opiera się na prostej filozofii. Pokazać środki, które prowadzą do sukcesu. Z grafiki można wszystko wywnioskować, a jednocześnie zyskać nadzieję, że to się może udać. Takie mechanizmy uruchamia żywa kolorystyka, dużo bieli i owoce, które zawsze kojarzą się ze świeżością i lekkością. Nawet hantle nikogo nie zrażą chociaż zwiastują wysiłek. Jeśli tak pokażesz najważniejsze detale działań, które oferujesz, więcej osób zdecyduje się na zmiany w swoim życiu i współpracę z tobą.

MODNA REKLAMA DOBREGO ODŻYWIANIA

Każdy dietetyk czy trener personalny ma do wykonania pracę z klientem, ale też swego rodzaju misję. Stoicie na straży zdrowia, kondycji i dobrego samopoczucia, a w efekcie dłuższego życia dobrej jakości. Musicie to przekazać otoczeniu, żeby zarazić innych tą pasją i chęcią do działania, a nic lepiej w tym nie pomoże jak dobrze skrojona, obiecująca reklama. Ulotka bazuje na wesołej kolorystyce i prostych symbolach. Zdrowe jedzenie i przyrządy do ćwiczeń oraz oczywiście miarka, która ma tutaj rolę motywującą. Ulotka na pewno zachęci wiele osób.

NIECH PRZYJDĄ SPRAWDZIĆ MOŻLIWOŚCI

Wiadomo, że trafiają do ciebie osoby, które chcą zrzucić zbędne kilogramy, zyskać zdrową cerę, lekkość poruszania i ogólnie lepszą kondycję. Czasami trafiają z własnej woli i dość szybko, innych trzeba odrobinę zachęcić i zmotywować. Nasza grafika jest w stanie zapewnić ten pierwszy czynnik. Jest bardzo energetyczna i lekka, przez co sugeruje, że to będzie prosta sprawa. Nic nie zapowiada wyzwań i ciężkich ćwiczeń, ale to dobrze, bo nie zniechęca na samym początku. Natomiast nad znalezieniem motywacji popracujcie już wspólnie.

POKAZUJESZ NARZĘDZIA I WSKAZUJESZ DROGĘ

Siłownie przeważnie zdominowane przez mężczyzn. Panie zaglądają tam rzadziej z różnych względów. Często słyszy się, że krępuje je ta męska dominacja i sądzą, że to miejsce nie jest dla nich. Jeśli więc chcesz ściągnąć do siebie damską część klienteli musisz zadbać o właściwy przekaz. Stworzyliśmy dla ciebie ulotkę, którą zdobi odpowiednia grafika. Jest kobieca, ale konkretna. Nie ma słodkich kolorów, za to jest efektowny i modny odcień ciemnej czerwieni. Wymowne zdjęcie mówi samo za siebie – czas brać się do roboty dziewczyny!

NAMAWIAJ DO ZDROWEGO STYLU ŻYCIA

W zasadzie wszystkie reklamy klubów fitness czy siłowni opierają się na wizerunkach atletycznie zbudowanych i uśmiechniętych ludzi. Muskulatura, białe zęby, modny ubiór, czyli elementy, które mają stymulować konsumentów i zachęcać do działania czyli regularnych wizyt w siłowni. My jedna stworzyliśmy grafikę, która pokazuje to w nieco innym świetle i być może w tym tkwi jej skuteczność. Owszem, na pierwszym planie jest dobrze zbudowana blondynka, ale nie kusi uśmiechem. Po prostu ćwiczy i intryguje. Klient na ten widok zapragnie sprawdzić skuteczność siłowni.

WSZYSTKO WSKAZUJE NA POPRAWĘ ZDROWIA

Na pierwszym planie ponętna, ale też dobrze zbudowana dziewczyna w trakcie ćwiczeń. W tle wypełniona sprzętem siłownia, jako sugestia miejsca, gdzie taką formę można zdobyć. Ciekawe, modne kolory i kształt ulotki sprawiają, że całość jest bardzo nowoczesna. To ważne, bo przecież twoją grupą docelową są głównie ludzie młodzi, ewentualnie w średnim wieku, a oni cenią sobie dobry design. Ciekawa, modna ulotka jest więc obietnicą siłowni na dobrym poziomie, a każdy lubi ćwiczyć w dobrych warunkach. Po prostu reklama mocno zachęcająca.

NOWOCZESNY FORMAT I STYL REKLAMY

Nawet jeśli jesteś w zawodzie taksówkarza od wielu lat i wszystko wiesz o swoim fachu, nie zamykaj się na zmiany i nowoczesność. To ważne zwłaszcza w przypadku reklamowania swoich usług. Rynek wciąż się zagęszcza i naprawdę trzeba dbać o marketing, żeby nie zginąć w tym tłumie. Polecamy naszą atrakcyjną ulotkę w formacie DL. To nowoczesna forma reklamy, która w bardziej dynamiczny sposób przekazuje informacje i przykuwa uwagę. A dzięki naszej tematycznej grafice i spójnej kolorystyce zdobędzie sympatię klientów.

GRAFIKA, KTÓRĄ WYRÓŻNIA PEWIEN DETAL

Na tej ulotce zastosowaliśmy układ graficzny podobny do tradycyjnej wizytówki. Na jasnym tle rozpoznawalny i chwytliwy symbol oraz dane kontaktowe. Na ciemnym tle pole opisowe, które na pewno się przydaje, ale nie każdy czyta takie informacje. Umówmy się, że w przypadku taksówki najważniejszy jest łatwy i szybki kontakt, a nasza grafika zapewnia ten komfort. Oczywiście zawsze warto przedstawić się choćby kilkoma słowami klientom i do tego służy brązowe pole tekstowe. Tam opiszesz swoje usługi i zalety, które będą dodatkową zachętą.

PROSTA SYMBOLIKA I SPORA DAWKA TREŚCI

Ulotka w niektórych branżach sprawdza się zdecydowanie lepiej niż w innych. Tak jest właśnie w transporcie osobowym na bazie taksówek. Są przeróżne korporacje i tzw. wolni strzelcy, ale wszyscy oni muszą poinformować społeczeństwo, że istnieją na rynku. Ulotkę można zostawić w wielu mocno uczęszczanych miejscach, dlatego chętnie stawiacie na tą formę. Mamy dla was ciekawą grafikę, która wpada w oko dzięki swojej kolorystyce. Jest dość skromna, a jednocześnie wesoła i zachęcająca, co zawdzięcza żółtym detalom i ciekawym kontrastom.

ULOTKA W STYLU GLAMOUR

Ulotka w formacie DL ma bardziej dynamiczny wygląd niż ta o klasycznych rozmiarach. Wystarczy tylko wykorzystać tą zaletę i ubrać ją w dobrą grafikę. Wiemy jak to zrobić i przedstawiamy wam kolejny wariant reklamy dla salonu piękności. Wykorzystaliśmy klasyczne połączenie czerni i bieli, ale w nowoczesnych sposób. Ten kontrast pozwolił na wydzielenie sektora informacyjnego i grafiki, która przyciąga wzrok konsumentki i sprawia, że chętnie zapozna się z treścią. Zwróci też uwagę na dobrze wyeksponowane dane kontaktowe.

KONTRASTY DOBRZE SPRAWDZAJĄ SIĘ W REKLAMIE

Połączenie bieli i czerni na ulotce to tzw. pewniak. Kobiece oko potencjalnej klientki wychwyci tą estetykę spośród innych, kolorowych reklam. Na pewno też oszczędna, ale elegancka grafika zapadnie jej pamięć i zdobędzie jej uznanie, bo to modne połączenie kontrastujących kolorów. A kiedy twoja ulotka wywoła już ten efekt, tak naprawdę niewiele będzie was dzielić od kontaktu w postaci wizyty w salonie. Tu już zaczyna się twoje zadanie, aby wygląd gabinetu był spójny z modną, ciekawą grafiką, a poziom usług wysoki.

MRUGAMY ZALOTNIE DO KLIENTEK

Nasza kolejna oferta gotowego szablonu graficznego, który z powodzeniem może reklamować salon kosmetyczny lub upiększający. Niezależnie czy specjalizujesz się w zabiegach pielęgnujących cerę czy jesteś wizażystką i przeprowadzasz kompleksowe metamorfozy, nasza grafika będzie cię dobrze reprezentować. Sugestywna symbolika pozwala zalotnie puścić oko i zachęcić nowe klientki do współpracy. Biało czarna grafika jest jednocześnie elegancka i energetyczna, a to zdecydowanie wróży zadowolenie z twoich usług.

NOWOCZESNA, BUDOWLANA ULOTKA

Firma budowlana musi być nowoczesna, inaczej nie zaufają wam nowi, młodzi klienci. Nie zlecą wam prac osoby, które podążają za najnowszymi trendami i chcą mieć ciekawe wnętrza. Dlatego też trzeba stawiać na nowoczesną reklamę, która zbuduje właściwy wizerunek firmy. Nasza ulotka w formacie DL jest doskonałym przykładem reklamy, która spełnia te kryteria. Ciekawa, energetyczna grafika, modne kolory i odpowiednia ilość miejsca na przybliżenie waszych usług. Od razu wiadomo, że znasz się na najnowszych trendach.

CIEKAWA GRAFIKA BUDOWLANA

Ulotki reklamowe to tani sposób reklamowania swoich usług, ale jednocześnie wymagający dobrego pomysłu graficznego. Wszystko po to, żeby wyróżnić się na tle dziesiątek innych ulotek. Jeśli nie masz pomysłu na grafikę i nie masz brandingu firmowego, my mamy dla ciebie bardzo ciekawą propozycję. Szablon graficzny na ulotkę dla firmy budowlanej, który bardzo skutecznie wpada w oko. Dzięki żółtym detalom, które przykuwają uwagę, twoja ulotka nie wyląduje w koszu tylko w szufladzie i zostanie użyta w odpowiednim czasie.

DUŻO INFORMACJI I CIEKAWA ESTETYKA

Jasne tło, pastelowe detale i do tego kilka motywów w żółty kolorze to baza, która ma duży potencjał reklamowy. Nasza propozycja ulotki łatwo wpada w oko i wywołuje same pozytywne odczucia. Ulotka przyciąga uwagę detalami graficznymi, a jednocześnie oferuje sporo miejsca na przekazanie konsumentom zakresu usług i zasad, jakimi kierujecie się podczas realizacji zleceń. To ważne, żeby cieszyć oko dobrą estetyką i jednocześnie przybliżać profil swojego działania. Taka reklama ułatwia zbudowanie nowoczesnego wizerunku.

POSTAW NA CIEKAWĄ ULOTKĘ

Ulotka, która niczym się nie wyróżnia to niepotrzebnie wydane pieniądze na reklamę. Ale u nas nie znajdziesz takich jałowych grafik, nasze szablony zawsze mają w sobie coś, co wyróżnia je z tłumu. Albo niebanalne kolory albo bardzo efektowny detal, ewentualnie połączenie tych opcji. Ta ulotka łączy oba warianty. Nietypowa dla reklamy czerń w kontraście do bieli i czerwieni, a do tego detal z pazurem czyli fragmenty drapieżnej fury, wyłaniającej się z ciemności. Taka ulotka nigdy nie ginie w tłumie.

REKLAMA W ULTRA NOWOCZESNYM STYLU

Czarna ulotka z fragmentem rasowej bryki ukazanej w drapieżny sposób. Czy może być coś, co mocniej przykuje wzrok osoby, której właśnie wręczono ulotkę? Czy taką ulotkę od razu wyrzuca się do kosza? Na pewno nie, zapozna się z nią każdy, dla kogo motoryzacja nie jest zupełnie obojętna. A jeśli okaże się, że opisywane usługi są w kręgu zainteresowania to ulotka zostanie zapamiętana, a potem wykorzystana. Tak właśnie działają materiały reklamowe nowoczesnej generacji, które znajdziecie w naszej ofercie.

CZERŃ EKSPONUJE TWOJE USŁUGI

Czerń i motoryzacja? Ten mroczny kolor, który jeszcze do niedawna w ogóle nie funkcjonował w reklamie w tak dużym wymiarze, teraz stał się zaskakującym atutem. Mamy dla was wyjątkowy szablon graficzny na ulotkę salonu lub komisu samochodowego, firmy wynajmującej auta lub oferującej okazjonalne przewozy osób itp. Dużo miejsca na informacje, wyraziste kontrasty i ta drapieżna fura, która czai się w półmroku sprawiają, że grafika cieszy oko i budzi zainteresowanie. Czerń do dobre tło dla motoryzacji.

Pokaż: