Ulotki online Strona 7

Pokaż:

POKAZUJESZ NARZĘDZIA I WSKAZUJESZ DROGĘ

Siłownie przeważnie zdominowane przez mężczyzn. Panie zaglądają tam rzadziej z różnych względów. Często słyszy się, że krępuje je ta męska dominacja i sądzą, że to miejsce nie jest dla nich. Jeśli więc chcesz ściągnąć do siebie damską część klienteli musisz zadbać o właściwy przekaz. Stworzyliśmy dla ciebie ulotkę, którą zdobi odpowiednia grafika. Jest kobieca, ale konkretna. Nie ma słodkich kolorów, za to jest efektowny i modny odcień ciemnej czerwieni. Wymowne zdjęcie mówi samo za siebie – czas brać się do roboty dziewczyny!

NAMAWIAJ DO ZDROWEGO STYLU ŻYCIA

W zasadzie wszystkie reklamy klubów fitness czy siłowni opierają się na wizerunkach atletycznie zbudowanych i uśmiechniętych ludzi. Muskulatura, białe zęby, modny ubiór, czyli elementy, które mają stymulować konsumentów i zachęcać do działania czyli regularnych wizyt w siłowni. My jedna stworzyliśmy grafikę, która pokazuje to w nieco innym świetle i być może w tym tkwi jej skuteczność. Owszem, na pierwszym planie jest dobrze zbudowana blondynka, ale nie kusi uśmiechem. Po prostu ćwiczy i intryguje. Klient na ten widok zapragnie sprawdzić skuteczność siłowni.

WSZYSTKO WSKAZUJE NA POPRAWĘ ZDROWIA

Na pierwszym planie ponętna, ale też dobrze zbudowana dziewczyna w trakcie ćwiczeń. W tle wypełniona sprzętem siłownia, jako sugestia miejsca, gdzie taką formę można zdobyć. Ciekawe, modne kolory i kształt ulotki sprawiają, że całość jest bardzo nowoczesna. To ważne, bo przecież twoją grupą docelową są głównie ludzie młodzi, ewentualnie w średnim wieku, a oni cenią sobie dobry design. Ciekawa, modna ulotka jest więc obietnicą siłowni na dobrym poziomie, a każdy lubi ćwiczyć w dobrych warunkach. Po prostu reklama mocno zachęcająca.

NOWOCZESNY FORMAT I STYL REKLAMY

Nawet jeśli jesteś w zawodzie taksówkarza od wielu lat i wszystko wiesz o swoim fachu, nie zamykaj się na zmiany i nowoczesność. To ważne zwłaszcza w przypadku reklamowania swoich usług. Rynek wciąż się zagęszcza i naprawdę trzeba dbać o marketing, żeby nie zginąć w tym tłumie. Polecamy naszą atrakcyjną ulotkę w formacie DL. To nowoczesna forma reklamy, która w bardziej dynamiczny sposób przekazuje informacje i przykuwa uwagę. A dzięki naszej tematycznej grafice i spójnej kolorystyce zdobędzie sympatię klientów.

GRAFIKA, KTÓRĄ WYRÓŻNIA PEWIEN DETAL

Na tej ulotce zastosowaliśmy układ graficzny podobny do tradycyjnej wizytówki. Na jasnym tle rozpoznawalny i chwytliwy symbol oraz dane kontaktowe. Na ciemnym tle pole opisowe, które na pewno się przydaje, ale nie każdy czyta takie informacje. Umówmy się, że w przypadku taksówki najważniejszy jest łatwy i szybki kontakt, a nasza grafika zapewnia ten komfort. Oczywiście zawsze warto przedstawić się choćby kilkoma słowami klientom i do tego służy brązowe pole tekstowe. Tam opiszesz swoje usługi i zalety, które będą dodatkową zachętą.

PROSTA SYMBOLIKA I SPORA DAWKA TREŚCI

Ulotka w niektórych branżach sprawdza się zdecydowanie lepiej niż w innych. Tak jest właśnie w transporcie osobowym na bazie taksówek. Są przeróżne korporacje i tzw. wolni strzelcy, ale wszyscy oni muszą poinformować społeczeństwo, że istnieją na rynku. Ulotkę można zostawić w wielu mocno uczęszczanych miejscach, dlatego chętnie stawiacie na tą formę. Mamy dla was ciekawą grafikę, która wpada w oko dzięki swojej kolorystyce. Jest dość skromna, a jednocześnie wesoła i zachęcająca, co zawdzięcza żółtym detalom i ciekawym kontrastom.

ULOTKA W STYLU GLAMOUR

Ulotka w formacie DL ma bardziej dynamiczny wygląd niż ta o klasycznych rozmiarach. Wystarczy tylko wykorzystać tą zaletę i ubrać ją w dobrą grafikę. Wiemy jak to zrobić i przedstawiamy wam kolejny wariant reklamy dla salonu piękności. Wykorzystaliśmy klasyczne połączenie czerni i bieli, ale w nowoczesnych sposób. Ten kontrast pozwolił na wydzielenie sektora informacyjnego i grafiki, która przyciąga wzrok konsumentki i sprawia, że chętnie zapozna się z treścią. Zwróci też uwagę na dobrze wyeksponowane dane kontaktowe.

KONTRASTY DOBRZE SPRAWDZAJĄ SIĘ W REKLAMIE

Połączenie bieli i czerni na ulotce to tzw. pewniak. Kobiece oko potencjalnej klientki wychwyci tą estetykę spośród innych, kolorowych reklam. Na pewno też oszczędna, ale elegancka grafika zapadnie jej pamięć i zdobędzie jej uznanie, bo to modne połączenie kontrastujących kolorów. A kiedy twoja ulotka wywoła już ten efekt, tak naprawdę niewiele będzie was dzielić od kontaktu w postaci wizyty w salonie. Tu już zaczyna się twoje zadanie, aby wygląd gabinetu był spójny z modną, ciekawą grafiką, a poziom usług wysoki.

MRUGAMY ZALOTNIE DO KLIENTEK

Nasza kolejna oferta gotowego szablonu graficznego, który z powodzeniem może reklamować salon kosmetyczny lub upiększający. Niezależnie czy specjalizujesz się w zabiegach pielęgnujących cerę czy jesteś wizażystką i przeprowadzasz kompleksowe metamorfozy, nasza grafika będzie cię dobrze reprezentować. Sugestywna symbolika pozwala zalotnie puścić oko i zachęcić nowe klientki do współpracy. Biało czarna grafika jest jednocześnie elegancka i energetyczna, a to zdecydowanie wróży zadowolenie z twoich usług.

NOWOCZESNA, BUDOWLANA ULOTKA

Firma budowlana musi być nowoczesna, inaczej nie zaufają wam nowi, młodzi klienci. Nie zlecą wam prac osoby, które podążają za najnowszymi trendami i chcą mieć ciekawe wnętrza. Dlatego też trzeba stawiać na nowoczesną reklamę, która zbuduje właściwy wizerunek firmy. Nasza ulotka w formacie DL jest doskonałym przykładem reklamy, która spełnia te kryteria. Ciekawa, energetyczna grafika, modne kolory i odpowiednia ilość miejsca na przybliżenie waszych usług. Od razu wiadomo, że znasz się na najnowszych trendach.

CIEKAWA GRAFIKA BUDOWLANA

Ulotki reklamowe to tani sposób reklamowania swoich usług, ale jednocześnie wymagający dobrego pomysłu graficznego. Wszystko po to, żeby wyróżnić się na tle dziesiątek innych ulotek. Jeśli nie masz pomysłu na grafikę i nie masz brandingu firmowego, my mamy dla ciebie bardzo ciekawą propozycję. Szablon graficzny na ulotkę dla firmy budowlanej, który bardzo skutecznie wpada w oko. Dzięki żółtym detalom, które przykuwają uwagę, twoja ulotka nie wyląduje w koszu tylko w szufladzie i zostanie użyta w odpowiednim czasie.

DUŻO INFORMACJI I CIEKAWA ESTETYKA

Jasne tło, pastelowe detale i do tego kilka motywów w żółty kolorze to baza, która ma duży potencjał reklamowy. Nasza propozycja ulotki łatwo wpada w oko i wywołuje same pozytywne odczucia. Ulotka przyciąga uwagę detalami graficznymi, a jednocześnie oferuje sporo miejsca na przekazanie konsumentom zakresu usług i zasad, jakimi kierujecie się podczas realizacji zleceń. To ważne, żeby cieszyć oko dobrą estetyką i jednocześnie przybliżać profil swojego działania. Taka reklama ułatwia zbudowanie nowoczesnego wizerunku.

POSTAW NA CIEKAWĄ ULOTKĘ

Ulotka, która niczym się nie wyróżnia to niepotrzebnie wydane pieniądze na reklamę. Ale u nas nie znajdziesz takich jałowych grafik, nasze szablony zawsze mają w sobie coś, co wyróżnia je z tłumu. Albo niebanalne kolory albo bardzo efektowny detal, ewentualnie połączenie tych opcji. Ta ulotka łączy oba warianty. Nietypowa dla reklamy czerń w kontraście do bieli i czerwieni, a do tego detal z pazurem czyli fragmenty drapieżnej fury, wyłaniającej się z ciemności. Taka ulotka nigdy nie ginie w tłumie.

REKLAMA W ULTRA NOWOCZESNYM STYLU

Czarna ulotka z fragmentem rasowej bryki ukazanej w drapieżny sposób. Czy może być coś, co mocniej przykuje wzrok osoby, której właśnie wręczono ulotkę? Czy taką ulotkę od razu wyrzuca się do kosza? Na pewno nie, zapozna się z nią każdy, dla kogo motoryzacja nie jest zupełnie obojętna. A jeśli okaże się, że opisywane usługi są w kręgu zainteresowania to ulotka zostanie zapamiętana, a potem wykorzystana. Tak właśnie działają materiały reklamowe nowoczesnej generacji, które znajdziecie w naszej ofercie.

CZERŃ EKSPONUJE TWOJE USŁUGI

Czerń i motoryzacja? Ten mroczny kolor, który jeszcze do niedawna w ogóle nie funkcjonował w reklamie w tak dużym wymiarze, teraz stał się zaskakującym atutem. Mamy dla was wyjątkowy szablon graficzny na ulotkę salonu lub komisu samochodowego, firmy wynajmującej auta lub oferującej okazjonalne przewozy osób itp. Dużo miejsca na informacje, wyraziste kontrasty i ta drapieżna fura, która czai się w półmroku sprawiają, że grafika cieszy oko i budzi zainteresowanie. Czerń do dobre tło dla motoryzacji.

CIEKAWA KOLORYSTYKA PRZYCIĄGA OKO

Jeśli szukasz ulotki, która ma bardzo efektowną grafikę a jednocześnie oferuje dużo miejsca na ważne informacje to nasza propozycja jest dla ciebie. Przygotowaliśmy propozycję graficzną, która już samymi kolorami przyciąga wzrok. Dodatkowo format pionowy DL pozwala na bardzo atrakcyjne rozłożenie elementów i dzięki temu zostaje sporo miejsca, gdzie możesz umieścić opis swoich usług. Dzięki zróżnicowanej czcionce można skutecznie wyeksponować nawę firmy, co znacznie ułatwia jej zapamiętanie przez potencjalnego klienta.

NASYCENIE BARW I INFORMACJI

Reklama firmy remontowej albo budowlanej powinna być biała albo szara, oszczędna w detale i utrzymana w dość technicznej estetyce. To jednak stereotypowe myślenie, które nie sprawdzi się warunkach dużej konkurencji, gdzie trzeba się wyróżniać, aby zainteresować konsumentów właśnie swoją ofertą. Dlatego chcemy przekonać cię do wybrania innej opcji, naszego szablonu graficznego na ulotkę reklamową. Ciekawe kolory, harmonijnie dobrane detale i sporo miejsca na opisanie usług. Zachwyci twoich potencjalnych klientów.

REKLAMUJ SIĘ ODWAŻNIE

Masz firmę remontową lub budowlaną albo taką, która oferuje realizacje kompleksowe? To z pewnością jednym z nieodłącznych elementów waszej pracy są kolory. Znajomość najnowszych trendów, jakie obowiązują w zakresie urządzania wnętrz to spory atut u fachowców od remontów. Nasza grafika wskazuje na to, że znacie się na barwach, a to z pewnością skutecznie powiększy grono klientów. Grafika jest odważna, ale to kluczowa zaleta tej ulotki. Właśnie dzięki temu łatwo przyciąga uwagę i zapada w pamięć.

POSTAW NA PROFESJONALIZM

Jeśli zastanawiasz się nad wyborem grafiki na swoją ulotkę reklamową, pamiętaj, że najważniejsze są pierwsze sekundy jej kontaktu z adresatem. To wtedy podejmuje się decyzję o natychmiastowym wyrzuceniu jej do kosza albo zapoznaniu z jej treścią. Jeśli chcesz, aby przeważał ten drugi wariant, nasza propozycja powinna cię zainteresować. Czerwony pasek przykuje wzrok, a przecież na nim właśnie będzie nazwa twojej firmy. Potem konsument zauważy i doceni modną estetykę i zapozna się z informacjami.

WSZYSTKO PERFEKCYJNIE UŁOŻONE

W gąszczu firm remontowych warto zadbać o wizerunek, który będzie wskazywał na znajomość modowych trendów. To sugeruje, że śledzicie zarówno nowoczesne technologie i wciąż ulepszacie metody pracy, ale także znacie się na modnym wykończeniu wnętrz, a to teraz jest w cenie. Ta ulotka ma nowoczesny format, który pozwala na dynamiczny przekaz, a jej dodatkowym atutem jest betonowe tło i modne połączenie z czerwonym akcentem. Dużo miejsca na ważne informacje i wygląd, który cieszy oko potencjalnych klientów.

ULOTKA, KTÓRA ZAPADA W PAMIĘĆ

Zastanawialiśmy się nad tłem dla nowej grafiki, która pasowałaby do branży remontowej. Widzimy coraz większe zapotrzebowanie i staramy się poszerzać naszą ofertę o nowe, modne wzory. I nagle pomysł, przecież beton kojarzy się z tą branżą najmocniej. A tak się składa, że jest obecnie bardzo modny. I powstała betonowa ulotka z czerwonymi akcentami. Poziomnica w wyrazistej czerwieni ciekawie dzieli ulotkę na sektory i mamy duże pole informacyjne. Takie ułożenie detali wprowadza tu porządek i czytelność.

PROFESJONALNE PORADY TYLKO U NAS!

Kiedy ktoś potrzebuje pomocy albo tylko porady prawnej, jednak nie wie, gdzie takiej usługi szukać, powinien natknąć się na jedną z form waszego marketingu. Może to być na przykład ta ulotka. Położona we właściwym miejscu, zapewne wpadnie w ręce takiego potencjalnego klienta. Ale owe „właściwe miejsce” zwykle ma to do siebie, że takich ulotek leży tam więcej. Dlatego warto skorzystać z naszej ciekawej propozycji graficznej o eleganckim i niebanalnym wyglądzie, który uzyskaliśmy dzięki szlachetnemu odcieniowi zieleni.

CIEKAWY FORMAT DLA NOWOCZESNEJ KANCELARII

Ulotki w pionowym formacie są ostatnio bardzo modne, postrzegane jako nowoczesna forma reklamy papierowej. Zakładamy, że twoja kancelaria adwokacka również jest nowoczesna, w końcu w tym fachu należy nadążać za nowościami w przepisach i w innych dziedzinach. Dlatego zaprojektowaliśmy dla ciebie szablon graficzny, który, pomimo dość oszczędnej estetyki przykuwa wzrok i może być bardzo skutecznym sposobem reklamowania. Szlachetny i elegancki odcień zieleni nadaje ulotce prestiżowego charakteru, a tym samym buduje dobry wizerunek kancelarii.

UPORZĄDKOWANY SPOSÓB PRZEKAZU REKLAMOWEGO

Tak, jak kancelaria prawnicza musi działać w sposób uporządkowany i metodyczny, tak też i ulotka, która ją reklamuje nie powinna być chaotyczna. W naszej propozycji wykorzystaliśmy elegancki odcień zielonego, który ma budzić określone emocje. Warto przypomnieć, że zielony jest kolorem nadziei i tak właśnie będzie kojarzona nasza ulotka. Symbolika przypisana wymiarowi sprawiedliwości dopełnia przekaz. Całość jest spójna i uporządkowana, a ilość miejsca na informacje wystarczająca. To ulotka godna każdej kancelarii prawniczej.

Pokaż: