Ulotki - Usługi domowe - Handmade

Pracownie wytwarzające pamiątki i inne wyroby typu hand made zwykle znajdują się gdzieś na uboczu i są niewielkich rozmiarów. To także działalność na niewielką skalę, jak sama nazwa wskazuje. Dlatego też musisz trochę wyjść do klienta i wypromować swoje działania np. za pomocą ulotki, aby dowiedział się o twoich produktach i przede wszystkim wiedział, gdzie można je zakupić.
Kategorie
Kategorie
Załaduj własny projekt Zleć wykonanie projektu
To jedno z podstawowych narzędzi marketingowych, które nie tworzy dużych kosztów ani nie wymaga specjalistycznej dystrybucji. Ulotki można rozdawać na deptaku, zostawić w zaprzyjaźnionym sklepie, lodziarni itp. Ładna, sugestywna grafika z naszej oferty pozwoli zatrzymać na chwilę wzrok odbiorcy zanim wyrzuci ulotkę do kosza, dlatego warto o to zadbać. To sprawi, że odbiorca przeczyta treść, skorzysta z namiarów i być może zajrzy do pracowni czy sklepiku, a potem dokona zakupu. Mała ulotka z dobrym wyglądem, a spora moc marketingowa.
Czytaj więcej
Pokaż:

PASTELOWA, ALE INTENSYWNA

Sznurki, kordonki i włóczki widoczne są na zdjęciu na dole, a na górze jest sporo miejsca na treść. Tu najlepiej będzie wyglądało twoje logo, nazwa albo nazwisko i numer telefonu dużą czcionką. A na drugiej stronie nadal pastelowo, ale już motki stanowią zamglone tło. Wciąż jednak masz sporo miejsca na podanie pozostałych danych i innych informacji. Tak prezentuje się nasza grafika na ulotkę w formacie DL dla atelier tworzącego wyroby hand made ze sznurka i innych materiałów. Jeśli to twój obszar działania, spróbuj i zamów. To małe ulotki, które można rozdawać bezpośrednio do rąk konsumentów albo zostawiać w zaprzyjaźnionych punktach usługowych lub sklepach.

OBIECANKI MOTANKI

Dobra reklama powinna zapowiadać tematykę i być jak obietnica najlepszej jakości. Zawsze staramy się tworzyć dla was właśnie takie wzory na ulotki i inne wydruki reklamowe, a nasza propozycja wpisuje się w tą tendencję zupełnie. Pozornie skromne motki włóczki albo sznurka czekają, aż zrodzi się niebanalny pomysł albo pojawi się ciekawe zamówienie. Pastele wskazują na styl twoich prac, ale także na fakt, że wiesz jakie obowiązują ostatnio trendy estetyczne. Umieść tylko na polu tekstowym dane kontaktowe, wyeksponuj nazwę firmy bądź swoje nazwisko, a także opisz w skrócie ofertę. Możesz także zamieścić kod QR, pod którym np. pokażesz wybrane prace

URZEKAMY PASTELAMI

Gusta i preferencje estetyczne konsumentów już dawno uległy zmianom i teraz nie ma konieczności, żeby reklama krzyczała jaskrawymi barwami i natłokiem detali. Dziś równie dobrze na odbiorcę działają spokojne pastele i minimalizm, dlatego też postanowiliśmy z tego skorzystać. Spójrz na tą grafikę, którą proponujemy na twoją ulotkę. Emanuje z niej spokój i pozytywna energia. I choć na zdjęciu nie prezentujemy gotowych wyrobów, to i tak patrząc na ulotkę nabiera się przekonania, że każde twoje cudeńko będzie piękne. Postaw na taki przekaz, a na pewno przyciągniesz sporo klientów, którzy coś kupią albo zamówią.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie? Design Zleć wykonanie indywidualnego projektu

Pokaż: