Ulotki - Zdrowie i Uroda Strona 2

Pokaż:

POKAZUJESZ NARZĘDZIA I WSKAZUJESZ DROGĘ

Siłownie przeważnie zdominowane przez mężczyzn. Panie zaglądają tam rzadziej z różnych względów. Często słyszy się, że krępuje je ta męska dominacja i sądzą, że to miejsce nie jest dla nich. Jeśli więc chcesz ściągnąć do siebie damską część klienteli musisz zadbać o właściwy przekaz. Stworzyliśmy dla ciebie ulotkę, którą zdobi odpowiednia grafika. Jest kobieca, ale konkretna. Nie ma słodkich kolorów, za to jest efektowny i modny odcień ciemnej czerwieni. Wymowne zdjęcie mówi samo za siebie – czas brać się do roboty dziewczyny!

NAMAWIAJ DO ZDROWEGO STYLU ŻYCIA

W zasadzie wszystkie reklamy klubów fitness czy siłowni opierają się na wizerunkach atletycznie zbudowanych i uśmiechniętych ludzi. Muskulatura, białe zęby, modny ubiór, czyli elementy, które mają stymulować konsumentów i zachęcać do działania czyli regularnych wizyt w siłowni. My jedna stworzyliśmy grafikę, która pokazuje to w nieco innym świetle i być może w tym tkwi jej skuteczność. Owszem, na pierwszym planie jest dobrze zbudowana blondynka, ale nie kusi uśmiechem. Po prostu ćwiczy i intryguje. Klient na ten widok zapragnie sprawdzić skuteczność siłowni.

WSZYSTKO WSKAZUJE NA POPRAWĘ ZDROWIA

Na pierwszym planie ponętna, ale też dobrze zbudowana dziewczyna w trakcie ćwiczeń. W tle wypełniona sprzętem siłownia, jako sugestia miejsca, gdzie taką formę można zdobyć. Ciekawe, modne kolory i kształt ulotki sprawiają, że całość jest bardzo nowoczesna. To ważne, bo przecież twoją grupą docelową są głównie ludzie młodzi, ewentualnie w średnim wieku, a oni cenią sobie dobry design. Ciekawa, modna ulotka jest więc obietnicą siłowni na dobrym poziomie, a każdy lubi ćwiczyć w dobrych warunkach. Po prostu reklama mocno zachęcająca.

ULOTKA W STYLU GLAMOUR

Ulotka w formacie DL ma bardziej dynamiczny wygląd niż ta o klasycznych rozmiarach. Wystarczy tylko wykorzystać tą zaletę i ubrać ją w dobrą grafikę. Wiemy jak to zrobić i przedstawiamy wam kolejny wariant reklamy dla salonu piękności. Wykorzystaliśmy klasyczne połączenie czerni i bieli, ale w nowoczesnych sposób. Ten kontrast pozwolił na wydzielenie sektora informacyjnego i grafiki, która przyciąga wzrok konsumentki i sprawia, że chętnie zapozna się z treścią. Zwróci też uwagę na dobrze wyeksponowane dane kontaktowe.

KONTRASTY DOBRZE SPRAWDZAJĄ SIĘ W REKLAMIE

Połączenie bieli i czerni na ulotce to tzw. pewniak. Kobiece oko potencjalnej klientki wychwyci tą estetykę spośród innych, kolorowych reklam. Na pewno też oszczędna, ale elegancka grafika zapadnie jej pamięć i zdobędzie jej uznanie, bo to modne połączenie kontrastujących kolorów. A kiedy twoja ulotka wywoła już ten efekt, tak naprawdę niewiele będzie was dzielić od kontaktu w postaci wizyty w salonie. Tu już zaczyna się twoje zadanie, aby wygląd gabinetu był spójny z modną, ciekawą grafiką, a poziom usług wysoki.

MRUGAMY ZALOTNIE DO KLIENTEK

Nasza kolejna oferta gotowego szablonu graficznego, który z powodzeniem może reklamować salon kosmetyczny lub upiększający. Niezależnie czy specjalizujesz się w zabiegach pielęgnujących cerę czy jesteś wizażystką i przeprowadzasz kompleksowe metamorfozy, nasza grafika będzie cię dobrze reprezentować. Sugestywna symbolika pozwala zalotnie puścić oko i zachęcić nowe klientki do współpracy. Biało czarna grafika jest jednocześnie elegancka i energetyczna, a to zdecydowanie wróży zadowolenie z twoich usług.

ZADBAJ OD ESTETYKĘ I INFORMACJĘ

Ulotka to jedno z tańszych, a przez to bardzo popularnych narzędzi reklamowych, z którym można dotrzeć do bardzo szerokiej rzeszy odbiorców. Można je rozdawać na deptakach i w centrach handlowych, można wykładać na różnych miejscach powszechnego użytku. Wiele z nich niestety ląduje w koszu, ale to nie oznacza, że ich wygląd może być niechlujny lub nijaki. Reklamując branżę beauty należy szczególnie zwracać uwagę na estetykę, a nasza ulotka to zapewnia. Z pewnością zaintryguje odbiorcę i wyląduje w kieszeni.

RÓWNOWAGA GRAFIKI I INFORMACJI

Wszędzie ważna jest równowaga, także w reklamie, a ulotka jest częścią firmowego marketingu, więc i ona powinna być zrównoważona. Konieczny jest mocno sugestywny przekaz graficzny, który nakieruje klienta na odpowiednie działanie, ale ta część nie może dominować. Najważniejsza jest treść, czyli informacje o ofercie salonu w pigułce oraz dobrze widoczne dane kontaktowe. Nasz propozycja to właśnie taki zrównoważony kompromis marketingowy, który ułatwia szybki kontakt, a jednocześnie buduje pozytywne skojarzenia.

ZAPOWIEDŹ PIĘKNEGO WYGLĄDU

Dwustronna ulotka ma tą zaletę, że można na niej umieścić większą ilość informacji. Wiadomo, że w branży beauty każdy salon oferuje większą ilość zabiegów i metod, które chciałby pokrótce przedstawić. Na ulotce musi więc zmieścić się przyciągająca grafika i odpowiednio duże pole na wpisanie treści. Nasz wzór graficzny daje takie możliwości. Zdjęcie modelki o bardzo zadbanym wyglądzie i włosach przyciągających jak magnez ma boczne położenie, co pozwala na umieszczenie sporej dawki tekstu informacyjnego.

DLA CIEBIE I MNIE - STYLIZACJA I CIĘCIE

Piękne i zadbane włosy zawsze kojarzą się z osobami pełnymi wigoru, entuzjazmu i zapału do pracy. Jeśli marzysz, aby Twój zakład fryzjerski, salon zdrowia i urody bądź usługi stylistki zyskały poparcie u Klientów, pokaż się z jak najlepszej strony – fantastyczna ulotka reklamowa z motywem fryzjerskim to idealna kompozycja dla osób, które wiedzą, jak ma wyglądać ich biznes. Świat na Ciebie czeka! Nie siedź w miejscu, bierz się do pracy i zawalcz o miejsce przed wszelką konkurencją!

FALE, LOKI I PROFESJONALNE CIĘCIE

Czym może szczycić się najlepszy stylista, fryzjer bądź zakład usług kosmetycznych w mieście? Szeroką rzeszą Klientów i dobrą opinią – czy mówimy właśnie o Tobie? Niezwykła ulotka reklamowa pozwoli zaistnieć w świecie biznesu osobom, które stawiają swoje pierwsze kroki w branży oraz postawią jak najwyżej mistrza, który ma już swoich stałych Klientów. Zawsze warto walczyć o lepsze jutro – trzymając się tej dewizy, tnijcie z rozmachem i rządźcie w świecie biznesu!

SZTUKA DLA WŁOSA

Posiadasz talent, kunsztu uczyłeś się do najlepszych i nie chcesz marnować tego, co najlepsze. Miłość do zawodu, który wykonujesz i serce, które chcesz ofiarować bliskim to wszystko, co możesz dać. Ulotka z motywem profesjonalnego strzyżenia to doskonały element reklamowy dla osób zajmujących się fryzjerstwem, stylizacją, zdrowiem i urodą oraz wizażem. Spróbuj swoich sił i wyprzedź konkurencję w biegu o lepsze jutro!

MAGIA I KOLOR – DWA BRATANKI

Nic więcej nie będzie Tobie potrzebne, jeśli potrafisz zjednać w sobie kilka elementów i właściwie budować podwaliny swojego sukcesu. Nietuzinkowa i niebanalna ulotka z motywem palety cieni do powiek będzie właściwym środkiem reklamowym dla osób trudniących się makijażem, pracujących w branży kosmetycznej, zajmujących się wizażem, zdrowiem oraz urodą. Znajdź swój złoty środek, by odnaleźć wskazówkę ułatwiającą podążanie drogą sukcesu.

PALETA CIENI DO POWIEK A4-POZIOM

Na czym opiera się magia struktur, barw i kolorów? Niezwykła i niezawodna jednocześnie ulotka reklamowa w prosty sposób pokaże i zademonstruje, jak można zdobyć Klientów i skraść im serca. Pokaż, co potrafisz i wybij się ponad konkurencję. Doskonała ulotka autoprezentacyjna będzie dla Ciebie strzałem w dziesiątkę. Niech magia i wdzięk prostego dodatku stanie się idealnym zwieńczeniem pracy kosmetyczek, wizażystek, właścicieli SPA oraz ośrodków dbających o zdrowie i urodę.

MALOWIDŁA DO MEJ TWARZY

Wiele może się zmienić w życiu, jeśli dokonamy zmian zewnętrznych. Każdy chce być piękny, chce być ceniony i doceniany, chce być zauważalny i znany – Ty pragniesz, by każdy Klient, bez wyjątku, poczuł się wartościowy, poczuł, że może żyć i bez problemów zdobywać świat. Jeśli zajmujesz się prowadzeniem salonu kosmetycznego, jesteś wizażystką bądź pracujesz w pionie świata SPA, zdrowia i urody, ulotka reklamowa z motywem palety cieni będzie idealnym elementem promującym Twoją działalność. Spróbujesz?

JESTEŚ TU, GDZIE PIĘKNIE I PRZYJEMNIE

Na czym polega magia wnętrz? Każdy detal jest na wagę złota, dopełniając i integrując całość. Pokaż każdemu z osobna i wszystkim razem, co znaczy prawdziwe piękno i co powinno nieść za sobą słowo – odnowa. Nie bez powodu jest to zlepek słów, który sugeruje, że po wyjściu z satysfakcjonujących zabiegów, życie Klienta zmieni się o 180 stopni, zacznie nabierać nowego oddźwięku i charakteru. Zacznij wszystko od nowa i zareklamuj we właściwy sposób swój salon piękności, SPA, zakład kosmetyczny bądź inny z pionu zdrowia i urody. Zachęcaj i przyciągaj!

FIOLETOWO I ZMYSŁOWO

Prowadząc firmę chcesz, by każdy dzień, który spędzasz w jej szeregach był udany, pełen pozytywnych wibracji i wszystkiego tego, co najlepsze. Pokaż światu na czym zależy zarówno Tobie, jak i wszystkim pracownikom – szczęście i zadowolenie Klienta to dla Ciebie lekarstwo na wszelkie zło. Jeśli pragniesz pokonać konkurencję, sprawić, że wszyscy korzystający z usług będą zadowoleni, ulotka reklamowa z błogim, lawendowym motywem pozwoli wprawić Twój zakład kosmetyczny, salon zdrowia i urody, SPA bądź zakład odnowy biologicznej w pożądany klimat.

LAWENDOWE UKOJENIE

Czy uważasz, że będąc w salonie odnowy biologicznej, salonie piękności, SPA bądź zakładzie kosmetycznym można poczuć ducha regeneracji i magię ukojenia? Oczywiście, że tak, a Ty doskonale wiesz, jak do tego prowadzić. Doskonała ulotka reklamowa będzie w tym jak najbardziej pomocna, a Ty zyskasz nieporównywalną treść, która pozwoli Twojej firmie wzbić się ponad inne. Pokaż, jak wiele można zyskać, biorąc w garść coś tak niewielkiego. Magia lawendowego ukojenia jest w zasięgu Twojej ręki – do dzieła!

WĘDRUJĄC W STRONĘ ZWYCIĘSTWA

Nie ma rzeczy niemożliwych – jeśli pragniesz odnosić sukcesy, powinieneś wiedzieć, że właśnie on: „sukces” jest Tobie pisany. Wiele nieprzespanych nocy, rozmyślań i rozterek nie daje Tobie zasnąć, a tak naprawdę wystarczy tak niewiele, by całkowicie pogodzić się z tym, co się ma. Ulotka reklamowa z motywem wypełnionym czerwoną barwą będzie idealnym elementem reklamującym Twoją działalność. Skup się na tym, co chcesz osiągnąć i jak blisko zwycięstwa jesteś. Co robisz w życiu? Jesteś aptekarzem, lekarzem czy może trenerem personalnym? Trafiłeś w sedno – podążaj za głosem serca i zdobywaj nowych Klientów. Trzymamy za Ciebie kciuki!

MOC CZERWONEGO PIĘKNA

Posiadając własną firmę, czujesz do czegoś zobowiązania, chcesz, by każdy dzień był początkiem czegoś nowego i jednocześnie ważnego. Pragniesz zdobywać nowych Klientów i budować zaufanie u tych, których udało Ci się zdobyć. Masz we krwi podążanie za marketingiem i kontrolowanie biznesu. Ulotka reklamowa z motywem pełnym czerwonych nut będzie odpowiednim środkiem przekazu dla osób, które chcą powiedzieć: jestem lekarzem!; trenerem personalnym!; aptekarzem! – poleć sam siebie i zobacz, jak autoprezentacja wspaniale wpłynie na rozwijanie się firmy.

ADRENALINA, SZCZĘŚCIE I ZDROWIE

Dla każdego człowieka na świecie liczy się więcej, niż kilka elementów. Doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, że jeśli Ty nie będziesz dbał o dobro Klientów, ktoś będzie mógł zrobić to za Ciebie. Niebywała ulotka reklamowa z motywem pulsującego serca to strzał w dziesiątkę dla osób zajmujących się zdrowiem w szeroko rozumianym zakresie – dla lekarzy, trenerów personalnych, czy producentów farmaceutycznych i aptek. Wystartuj z nową mocą i pokaż, co masz do zaoferowania za pomocą uroczej ulotki reklamowej.

W KOLORACH TĘCZOWEGO GRODU

Każdy kawałek Twojego biznesu zasługuje na wyjątkowe traktowanie. Wiesz, że masz do dyspozycji coś więcej, niż tylko piękno – tworzysz prawdę, która ubrana jest w kolory natury, kolory życia i snu. Jeśli pragniesz odkryć sekret reklamowego pragnienia, powinieneś zastanowić się nad wyborem wizytówki z motywem szminki do ust. Niech prawda Cię wyzwoli! Postaw na aspiracje, ambicje i odpowiednie możliwości, by każdy dzień mógł nieść ze sobą garść zadowolonych Klientów. Pamiętaj, konkurencja nie śpi – to Ty jesteś osobą gotową do działania i podjęcia ataku, który przypieczętujesz sukcesem.

UROK I CZAR NA WIDELCU

Jeśli pragniesz promować zdrowy tryb życia oraz piękno, które Cię otacza, powinieneś zastanowić się nad wyborem odpowiedniej ulotki reklamowej. Co powiesz na dekor w formie szminek na widelcu? Każda Twoja propozycja jest jak otwarte grono pełne szczęścia, piękna i entuzjazmu. Zafascynuj się tym, co masz na wyciągnięcie ręki i stwórz imperium, o które walczysz każdego dnia. Fantastyczny element promujący może okazać się trafną reklamą dla osób z branży kosmetycznej, reklamowej oraz dla osób zajmujących się modelingiem. Niech urok i czar niesiony przez los zacznie przynosić upragnione rezultaty.

Z PIĘKNEM NA WIDELCU

Na czym opiera się urok firmy, która promuje działanie na rzecz urody? Całokształt kręci się wokół piękna, które każda z Klientek roztacza wokół siebie. Jeśli pragniesz swoją firmę uzbroić w coś więcej niż tylko urok i czar, powinieneś pomyśleć nad ulotką reklamową z motywem piękna podawanego jak na widelcu. Detal jest idealnym środkiem reklamowym dla osób zajmujących się prowadzeniem biznesu w branży kosmetycznej, zdrowotnej, chcących dbać o swój wizerunek oraz markę. Zamień swoje życie w batalię o stanowisko na biznesowej arenie i osiągaj sukcesy, które są wpisane w zawód, który wykonujesz.

Pokaż: