Wizytówki online Strona 13

Pokaż:

SZYKOWNIE, WYTWORNIE I Z POŁYSKIEM

To jedna z naszych grafik uniwersalnych na wizytówki, które mogą mieć zastosowanie w wielu branżach. Wszystko co jest związane z modą, dbaniem o urodę czy urządzaniem wnętrz, to tematyka działalności, do której doskonale pasuje ten wzór. To branże, gdzie dominuje damska część klienteli, więc grafika w stylu glamour będzie najlepszym pomysłem. Nasze złocenia na ciemnym tle prezentują się bardzo efektownie, a centralnie umieszczona nazwa firmy na pewno zostanie zapamiętana. Szykowna grafika jest z pewnością zapowiedzią wyjątkowych usług lub dostępu do produktów z górnej półki.

TYLKO BRYKI Z WYSOKIEJ PÓŁKI

Stworzyliśmy świetną grafikę ze złoceniami dla branży motoryzacyjnej i pragniemy się nią pochwalić. To wzór, który jest godny dealerów samochodowych każdej marki, nawet tych z najwyższej półki, z najbardziej prestiżowymi brykami. Oczywiście to mały żart, bo takie marki mają swoje firmowe grafiki. To po prostu bardzo efektowna wizytówka dla ciebie. Handlujesz samochodami i zawsze dbasz o jakość swojego towaru oraz dobry poziom obsługi? To znaczy, że złota fura na czarnym tle może być twoim znakiem rozpoznawczym.

PRZYCIĄGNIESZ UWAGĘ PACJENTÓW

Zastanówmy się, czego potrzebuje twój gabinet, żeby stale powiększała się rzesza pacjentów, a stali bywalcy wciąż wracali? Z pewnością dobrej opinii, którą sobie przekazują wzajemnie. Ważna jest skuteczność w leczeniu, no i żeby za bardzo nie bolało. Ale konieczna jest jeszcze dobra reklama, bo każda działalność jej potrzebuje. Stworzyliśmy dla ciebie grafikę na wizytówkę, która niby odwołuje się do bardzo znanej symboliki, ale ma sobie coś, co ją wyróżnia. Srebrne wykończenie wzoru łatwo wpadnie w oko i pacjent chętniej skorzysta z twojej pomocy.

ZWIASTUN NAJWYŻSZEGO POZIOMU REHABILITACJI

Gdy pacjenta boli kręgosłup lub inna część aparatu ruchowego, szuka pomocy u lekarza, a potem zawsze trafia w ręce rehabilitanta. Tu jednak pojawia się spora konkurencja, bo to bardzo popularny zawód. Trzeba więc przyciągnąć odpowiednią ilość osób właśnie do swojego gabinetu, a nasza wizytówka doskonale w tym pomaga. Ma prostą, bardzo czytelną grafikę, bo motyw fragmentu kręgosłupa kojarzy się od razu z gabinetem rehabilitacyjnym. Aby jednak podbić efekt wizualny dodaliśmy ciekawe srebrzenia na niektórych detalach wzoru.

MEDYCZNA SYMBOLIKA W SREBRNEJ ODSŁONIE

Biel, szarości i niebieski to zarówno zestaw najmodniejszych kolorów, jak i barwy, które automatycznie kojarzą się z zawodami medycznymi i około medycznymi. Dlatego to doskonała grafika dla każdego gabinetu lekarskiego. Budzi zaufanie, przyciąga uwagę, a jednocześnie pozostawia dużo miejsca na rzecz najważniejszą, na dane kontaktowe, po które pacjent sięgnie w razie potrzeby. Dodaliśmy tu jednak delikatne, srebrzone detale, które ładnie podkreślają wzór, ale jednocześnie sprawiają, że wizytówka robi się bardziej stylowa i prestiżowa.

GRAFIKA LEKKA, JAK TWÓJ MASAŻ

Wizytówka salonu masażu relaksacyjnego, która jest kwintesencją delikatności dającej odprężenie i bio odnowę. Biel w połączeniu z pudrowym różem, a do tego ażurowa grafika tematyczna, do której użyliśmy złocenia. Wszystko razem eteryczne i dość klasyczne, ale klimatyczne i skuteczne. Jest dużo miejsca na dane kontaktowe i oczywiście nazwę salonu lub imię i nazwisko masażysty. Grafika ma wydźwięk mocno kobiecy, a same złocenia podkręcają obietnicę luksusowej usługi, po której każda klientka jest jak nowo narodzona.

DUŻA SKUTECZNOŚĆ TO TWOJA DEWIZA

Złocone detale stosujemy w grafikach przeznaczonych na wizytówki firmowe z dwóch powodów. Po pierwsze doskonale podnoszą prestiż firmy w danej branży, bo złoto jest towarem luksusowym. Po drugie sprawiają, że grafika staje się bardziej efektowna i wpada w oko. Ta pierwsza właściwość z pewnością nie jest twoim celem, bo fizjoterapia to w jakiś sensie misja, a nie prestiż. Jednak przyciąganie uwagi konsumentów to spora zaleta, bo konkurencja jest w tej branży spora. A przy okazji ta złocona grafika sugeruje wysoką jakość usług i skuteczność twoich działań.

WYTWORNA REKLAMA, WYBORNE MENU

Żeby restauracja cieszyła się dużym ruchem i wciąż powiększającą się rzeszą zadowolonych klientów, konieczne jest spójne działanie na różnych płaszczyznach. Konieczne jest atrakcyjne, smaczne menu oraz modny, ładny lokal i profesjonalna obsługa, ale nie bez znaczenia jest także po prostu dobra reklama. Jeśli jeszcze nie macie swojego brandu firmowego, wystarczy wybrać u nas ciekawą grafikę. Co powiecie na ten wzór? Modna i szlachetna butelkowa zieleń w kontraście z bielą i do tego tematyczne detale graficzne w złocie.

ZAPROŚ WSZYSTKICH NA KAWĘ

Modne połączenie pudrowego różu z ciemnym brązem i biała czcionka z nazwą kawiarni oraz danymi to w zasadzie elementy, które są wystarczające. Oczywiście do tego filiżanka kawy w kontrastowej bieli, która zachęci i zasugeruje rodzaj działalności. I w sumie mamy pełną grafikę na wizytówkę. My jednak postawiliśmy na pozłocenie tejże filiżanki i to całkowicie zmieniło charakter całego wzoru. Teraz klient widzi co innego. Czuje się zaproszony do wyjątkowej kawiarni, na wyjątkową kawę. Złoto zawsze podnosi rangę usług i produktów, które oferujecie.

KAŻDY WPADNIE PO CIACHO

Grafika dla cukierni musi być słodka, bo dzięki temu od razu pojawia się u klienta chęć na ciasteczko lub choćby niewielki deserek. Musi być więc apetycznie, miło i nasza grafika to wszystko oferuje. Żeby dodatkowo podkreślić walory twoich wypieków, dodaliśmy złote detale, które ładnie błyszczą i przyciągają wzrok wszystkich łasuchów. Podnoszą też rangę cukierni, dzięki czemu klienci dowiedzą się, że twoje produkty mogą uświetnić każdą domową, ale także firmową imprezę i wpadną szybko na zakupy. Złoto przyciąga, po ciastka również.

W TWOIM BARZE JEST STYL I KLIMAT

Kluby, bary, puby i inne lokale, teraz jest tego cała masa. Niewykluczone, że i twój bar jest na ulicy, gdzie na klientów czekają jeszcze cztery takie miejscówki. Musisz się więc czymś wyróżniać, aby trafiali do ciebie klienci, a i kontrahenci traktowali cię poważnie. Zacznij od niewielkiej inwestycji, od zamówienia tych efektownych wizytówek. Nasza nowoczesna grafika, dzięki ciekawym złoceniom i kolorystyce oddaje w pełni klimat nocnej wizyty w barze. Przykuwa uwagę i zaciekawia, a to już spory sukces.

BŁYSK W FOTOGRAFII TO PODSTAWA

Jest wiele typowych grafik, które reprezentują zakłady fotograficzne oraz tzw. wolnych strzelców, którzy ogłaszają się w sieci. Przeważnie w tle wydruku można zobaczyć lekko zamglone zdjęcie, nie zawsze autorstwa posiadacza wizytówek. Czasami to niewielki kolaż, żeby na skrawku papieru pokazać, na jakie efekty będą mogli liczyć klienci. To oczywiście są często bardzo ładne wizytówki, które od razu nasuwają konkretne skojarzenia. My jednak szukaliśmy czegoś bardziej niebanalnego, a jednocześnie tak efektownego jak twój fach i tak powstała ta srebrzona grafika.

WYSOKA JAKOŚĆ, NAJNOWSZE TECHNIKI

Jakiej wizytówki potrzebuje firma, która oferuje szeroki asortyment sprzętu fotograficznego i wszelkich akcesoriów w tym zakresie? Takiej, jak ta. Czarne tło od razu kojarzy się z fotografem. Na tym tle prosty symbol, który od razu sugeruje zakres twojej działalności. Ładnie i czytelnie podane informacje kontaktowe, a w szczególności nazwa firmy. Wszystko zostało ładnie pokreślone złoceniami, które dodają wizytówce elegancji i są zapowiedzią zakupów na wysokim poziomie oraz produktów z wyższej półki i fachowych porad.

ZASIĘG I WYGLĄD MIĘDZYNARODOWY

Jeśli chcecie działać na szeroką skalę, a więc doradzać swoim klientom inwestycje na całym świecie, które pozwolą na duże zyski przy jednoczesnym zminimalizowaniu kosztów i podatków, sami musicie pokazać swój rozmach. Nasz grafika na firmową wizytówkę biura doradców podatkowych to wyraźny dowód, że wiecie wszystko o światowych inwestycjach i oczywiście podatkach. Natomiast srebrzenie dodaje jej wytwornej elegancji. To nie przypadek. Jeśli chcecie obsługiwać rekinów finansjery, sami musicie błyszczeć.

ZŁOTO ZAWSZE CIĄGNIE DO ZŁOTA

Usługi finansowe każdego rodzaju to specyficzna branża. Nawet jeśli klient nie jest rekinem giełdowym i nie inwestuje swoich środków, a jedynie chce zaciągnąć kredyt, to i tak wymaga obsługi na profesjonalnym poziomie. Żeby zachęcić go do skorzystania ze swoich usług należy zadbać o wizerunek budujący respekt i zaufanie, a początkiem tej drogi jest zwykle odpowiednia wizytówka firmowa. Specjalnie dla ciebie stworzyliśmy tą grafikę. Butelkowa zieleń kojarzy się z prawdziwą bankowością od wieków, a złoto? Tu chyba nie są potrzebne żadne argumenty.

DODAJESZ WNĘTRZOM BLASKU

Tą grafikę stworzyliśmy dla szeroko pojętej branży oświetleniowej, od sklepów oferujących lampy i inne potrzebne elementy do fachowców, którzy potrafią profesjonalnie to wszystko podłączyć i sprawić, że będzie działało bez zarzutu. Aby jednak grafika nie miała zbyt technicznego i surowego charakteru, dodaliśmy srebrne detale. Sprawiają, że wizytówka ładnie się mieni, co doskonale pasuje do tematu związanego ze światłem, a przy okazji sprawia, że wizytówka szybko wpada w oko. Zachwyć klientów blaskiem, najpierw wizytówki, a potem swoich produktów lub usług.

NIECH SREBRO POKREŚLI PRESTIŻ PROJEKTÓW

Biało – czarna wizytówka to z jednej strony kolory techniczne podstawowych szkiców projektowych, z drugiej jeden z modniejszych ostatnio designów. A przecież każdy oczekuje od architektów znajomości bieżących trendów. Fragmenty projektu od razu przywodzą na myśl skojarzenia z profesjonalizmem i gwarancją rzetelności. Budzą też ciekawość i chęć sprawdzenia poziomu usług. To świetny początek i nadzieja na współpracę, ale my to wszystko podbiliśmy dodatkowo srebrnymi detalami, żeby podbić efekt.

KAMIEŃ I JEGO MOC DEKORACYJNA

Wizytówka dla tej branży nie musi być skomplikowana. Nie musi także kusić artystycznymi dekoracjami. To kamieniarstwo, czyli branża, w której każdy produkt końcowy jest dość surowy, a usługi konkretne. Trzeba jednak przyznać, że wiele z tych produktów tworzy bardzo atrakcyjne powierzchnie, które często stanowią niebanalne dekoracje. W grafice wykorzystaliśmy ten atut i dodaliśmy białe tło dla dobrej ekspozycji danych kontaktowych. Żeby jednak nie było zbyt ponuro i nudno oraz żeby podkreślić prestiż twoich usług, dodaliśmy ciekawe złocone detale.

REALIZACJE BUDOWLANE POD KLUCZ

Dla firm z rynku nieruchomości, w tym także deweloperów, powstało już mnóstwo grafik na wizytówki. Większość z nich zawiera graficzny obraz jakiegoś budynku lub jego fragmentu, bo to przecież oczywiste skojarzenie. Chcieliśmy nieco przełamać ten szablon i postawić na stworzenie grafiki, która niczego nie sugeruje, za to przyciąga wzrok złoconymi detalami. Jest bardzo dynamiczna i efektowna, co u klientów będzie budziło pozytywne skojarzenia. Złoto dodaje wizytówce prestiżu, a to lubią wszyscy konsumenci, którzy poszukują wysokiej jakości.

GWARANCJA ARANŻACJI Z ROZMACHEM

Od architekta wnętrz oczekuje się wyczucia, gustu, znajomości mody i tworzenia aranżacji zgodnych z upodobaniami klienta. Nic nie powinno go ograniczać, nawet najbardziej wybujałe żądania. Kiedy więc wręczasz swoje wizytówki firmowe, ich wygląd musi sugerować, że żaden rozmach nie będzie problemem. Złota grafika daje do zrozumienia, że twoje realizacje są na najwyższym poziomie. Możesz urządzić mały domek jednorodzinny w artystycznym stylu, modny loft albo nawet pałac szejka. Z naszą grafiką zawojujesz rynek usług wnętrzarskich i skradniesz serca klientów.

KAŻDA BUDOWA ZACZYNA SIĘ OD WASZYCH PRODUKTÓW

Zanim powstanie jakikolwiek budynek, musi powstać projekt. Ale już faza robocza zawsze zaczyn się od zakupu materiałów budowlanych. Wtedy klient przypomina sobie o małej wizytówce z równo ułożonymi balami drewna i już wie, gdzie może zamówić np. materiał na więźbę dachową. I właśnie taki efekt chcieliśmy osiągnąć tworząc ten wzór wizytówki firmowej.

ZAWSZE GOTOWI DO PRACY

Pozornie przybory do sprzątania nie są szczególnie atrakcyjne wizualnie. Ale okazuje się, że sprytne ułożenie tych prozaicznych przedmiotów, dobrze dobrane kolory i ustawione światło mogą zdziałać cuda. Tak powstała grafika na wizytówkę dla firmy sprzątającej, która szybko wpada w oko i na długo pozostaje w pamięci, a to pierwszy krok do skutecznej reklamy i zyskania nowych klientów.

FACHOWIEC PRZY PRACY – NAJLEPSZA REKOMENDACJA

Nie ma chyba lepszej reklamy niż widok fachowca, który sprawnie wykonuje prace remontowe. Wykorzystaliśmy ten motyw tworząc dla ciebie skuteczną wizytówkę. Dostarczy potencjalnemu klientowi ważnych informacji, ale też stworzy w jego głowie pozytywny wizerunek twojej firmy. Firmy, której warto powierzyć swój remont.

NIE MA TO JAK SUPER BRYKA

Na pewno chcesz stworzyć prestiżowy wizerunek swojej firmy. Z pewnością dbasz również o to, żeby samochody oferowane klientom były najlepszej jakości, niezależnie od marki czy modelu, ale trzeba to przekazać konsumentom. Proponowana grafika wizytówki firmowej to doskonały początek. Jej pedantyczny wygląd zapowiada obsługę i produkty na najwyższym poziomie.

Pokaż: