Wizytówki online Strona 14

Pokaż:

W ODPOWIEDNICH RĘKACH

Ludzie potrzebują twojej wiedzy i wprawnych rąk, które pomogą usunąć bolesne dolegliwości kręgosłupa lub stawów. Ale rehabilitantów jest dużo, więc trzeba się skutecznie reklamować, aby trafić do klienta. Nasza sugestywna grafika przykuwa oko i sprawia, że potencjalny pacjent od razu wierzy w twoją skuteczność.

PROFESJONALNY SPRZĘT – PROFESJONALNA USŁUGA

Tam, gdzie potrzebny jest ciężki sprzęt i doświadczony operator, pojawia się twoja oferta. Postawiliśmy po prostu na zdjęcie profesjonalnych maszyn, które szybko wpadną w oko i zostaną zapamiętane. Kiedy potencjalny klient będzie szukał takiej usługi, szybko przypomni sobie wizytówkę z żółtą ciężarówką i koparką.

SIŁA TKWI W MOTYWACJI

Wszystko przygotowane, można działać. I taki właśnie przekaz jest tutaj potrzebny, przyszły klient musi czuć, że trafił w dobre ręce. Kluczową rolę gra tutaj także kolorystyka w optymistycznym i energetycznym wydaniu, która zachęci i rozrusza każdego kanapowca, a tobie powiększy rzeszę zadowolonych klientów.

POCHWAL SIĘ SWOIM KUNSZTEM

Jeśli ze swoich słodkich wypieków robisz małe dzieła sztuki to twoja wizytówka nie może być nudna. Pomyśleliśmy, że powinien tu pojawić się piękny, okazały tort, który zachęca i pobudza apetyt i tak też się stało. Przykuwa wzrok i mocno zachęca do kontaktu, a dopasowane tło z dużą ilością wolnego miejsca pozwala na czytelne przekazanie wszelkich ważnych danych firmy.

CZARY MARMUR PASUJE DO WSZYSTKIEGO

To nieprawda, że czarny marmur można skojarzyć wyłącznie z zakładem produkującym nagrobki czy z usługami funeralnymi. To przecież bardzo elegancki i reprezentacyjny surowiec, który gości w wielu wytwornych wnętrzach i zdecydowanie dodaje im prestiżu. I tak też będzie reprezentował twoją firmę na wizytówkach. Dumnie i szykownie.

DELIKATNIE, PASTELOWO I NATURALNIE

Nasze wzory uniwersalne tworzymy tak, żeby prezentowały określony styl, który można dospawać do szerokiej grupy branż. Ta roślinna gra fikana pastelowym tle może reprezentować zarówno kwiaciarnię, miłą kawiarnię czy przytulną restauracyjkę albo salon piękności czy firmę organizującą kursy dla pań. To nasze typy, ale być może znajdziecie dzięki tej grafice więcej inspiracji.

PROFESJONALIZM W MODNEJ ODSŁONIE

Wizytówka firmy, która zajmuje się remontami i wykończeniami nie musi ociekać mocnymi kolorami ani wyrazistymi detalami, żeby przyciągnąć klienta. Tu liczy się estetyka, która zwiastuje wiedzę, umiejętności oraz znajomość aktualnych trendów estetycznych. Wizytówka pełna szarości i prostych detali wpisuje się w modną konwencję, od razu widać, że wiecie co jest na topie.

GRAFIKA, KTÓRA AUTOMATYCZNIE BUDZI RESPEKT

Zarówno konkretny prawnik, jak i cała kancelaria powinien koniecznie budzić u klientów określone wrażenie. Ważne jest tutaj zaufanie, respekt i przekonanie o wiedzy prawniczej na wysokim poziomie oraz doświadczeniu w stosowaniu prawa. Nasze eleganckie połączenie bieli ze szlachetnym granatem oraz harmonijne ułożenie detali to dobry początek budowania takiego wizerunku.

W NAJNOWSZYCH TRENDACH

Tam, gdzie nie potrzebna jest wyraźna symbolika, która naprowadza konsumenta na profil działania firmy, można zastosować ten uniwersalny szablon graficzny na wizytówkę. Modne kolory, lekka forma i dużo miejsca na przejrzyste przedstawienie informacji. Trochę kobieca, lekko artystyczna i na pewno wpada w oko.

DREWNIANY ŚWIAT DOBREGO FACHOWCA

Tu nie potrzebne są żadne dekoracje. Po prostu dach i fachowiec w akcji, a każdy od razu skojarzy, że proponujesz montaż pokryć dachowych i inne prace budowlane czy ciesielskie. Wykorzystaliśmy tutaj drewno, bo ono zawsze prezentuje się dobrze i ma dużą siłę przyciągania. A ciekawa asymetria wpadnie każdemu w oko.

RETRO GRAFIKA DLA BARBERA

Usługi z tego zakresu mają już bardzo długą tradycję. I chociaż techniki pracy i narzędzia zmieniły się znacząco, to wciąż lubimy te nawiązania do historii. Nasza graficzna propozycja na wizytówkę twojego salonu sprawnie łączy te dwa światy i buduje pozytywny wizerunek firmy z tradycjami i szacunkiem do przeszłości.

KOLORAMI KUSIMY KLIENTÓW

Wizaż, makijaż, manicure i inne zabiegi upiększające to zakres usług, które zawsze bazują na wykorzystywaniu kolorów. Dlatego tworząc dla ciebie tą grafikę postawiliśmy na barwy, ale takie, które przykuwają wzrok. Białe tło symbolizuje higieniczną sterylność usług, a przy okazji świetnie eksponuje grafikę.

SKUTECZNE USŁUGI PORZĄDKOWE

Żeby powstała ładna i skuteczna wizytówka dla firmy sprzątającej warto powołać się na kolory, które automatycznie kojarzą się z czystością. Warto także posłużyć się zdjęciem fachowca w pracy i ujęciem akcesoriów. Do tego odpowiednia ilość miejsca na dane kontaktowe. Nasza grafika ma wszystko, co potrzebne.

ALTERNATYWNE ŹRÓDŁA ENERGII

Wizytówka skondensowana niczym pigułka, bo niesie kompleksowy przekaz. Od razu wiadomo, czym zajmuje się twoja firma i wiadomo, że robi to profesjonalnie. Widać, że dzięki proponowanym rozwiązaniom niebo będzie czyste, a ty zyskasz dużo energii. Do tego sporo miejsca na umieszczenie danych, aby klient mógł się szybko skontaktować.

PROFESJONALNE PRACE ZIEMNE

Wielka koparka na wizytówce to bardzo dosłowny przekaz, nie da się mocniej określić swoich usług. To dobrze, bo takie zdjęcie mocno zapada w pamięć i w momencie poszukiwania usług budowlanych w tym zakresie, klient od razu sięgnie właśnie po twoją wizytówkę. Znajdzie czytelnie podany kontakt i zamówi usługę.

SOLIDNY FUNDAMENT CIĘŻKIEJ PRACY

Pokażcie fragment swojej pracy, bo nie ma lepszej reklamy. Wtedy wiadomo, że nie macie nic do ukrycia i chwalicie się swoimi atutami. To doskonały pomysł na wizytówkę, zdjęcie od razu naprowadza klienta na wasze usługi. Pole na dane kontaktowe nawiązuje kolorystyką, więc całość jest bardzo spójna.

O FINANSACH WIEMY WSZYSTKO!

Pracujecie w branży finansowej, od której wiele się wymaga. Klient, który powierza wam swoją księgowość lub doradztwo finansowe musi mieć pewność, że ma do czynienia z profesjonalistami. Ten wizerunek zacznijcie budować od proponowanej wizytówki. Wynika z niej jasno, że o finansach wiecie wszystko.

ZAUFANIE DO DENTYSTY WAŻNA RZECZ

Tworząc tą grafikę mieliśmy jedno założenie, pacjent powinien ją zapamiętać. A kiedy pojawią się problemy z uzębieniem lub ból, szybko odnajdzie ją w pamięci, sięgnie po nią i skontaktuje się z tym gabinetem dentystycznym. Jeśli zależy ci na takim właśnie efekcie, to zapewniamy, że ta grafika działa skutecznie.

GEOMETRYCZNE UPORZĄDKOWANIE DLA PROFESJONALISTY

Uniwersalna grafika w modnych kolorach. Geometryczne kształty zostały ułożone w harmonijnym porządku, a ilość miejsca na informacje jest wystarczająca. Wzór pasuje do wielu branż handlowych i usługowych. Sprawdzi się wszędzie tam, gdzie nie jest wymagane używanie specyficznej symboliki albo popisywanie się niebanalną kreatywnością.

POGOTOWIE DLA ZMOTORYZOWANYCH

Branża motoryzacyjna jest obszerna, dlatego opracowaliśmy grafikę uniwersalną, która sprawdzi się zarówno w przypadku komisu samochodowego, jak i warsztatu mechanicznego, pomocy drogowej, firmy udzielającej leasingu na auta itd. Dynamiczny wygląd grafiki wpisuje się konwencję branży motoryzacyjnej.

KWIATOWA ZAPOWIEDŹ – USŁUGI BLISKO NATURY

Wesołe kwiaty na białym tle to wzór wizytówki, który od razu wskazuje na charakter świadczonych usług lub sprzedawanych produktów. To może być kwiaciarnia, hurtownia roślin, ale też usługi ogrodnicze czy oprawa kwiatowa wszelkich imprez i eventów. Kwiatowa grafika sugeruje świeżość, a tym samym wysoką jakość oferowanych produktów.

USUWANIE BÓLU TO TWOJA SPECJALNOŚĆ

Proponowana grafika to najlepszy sposób na sugestywny przekaz dla klienta, który potrzebuje pomocy rehabilitanta, masażysty czy lekarza odpowiedniej specjalizacji. Wyraźne wskazanie problemu bólowego w mocnym czerwonym kolorze przy jednoczesnym podaniu ważnych danych kontaktowych w bardzo czytelny przekaz.

TECHNICZNE I KONKRETNE PODEJŚCIE DO PRACY

Wizytówka z tej propozycji przyda się z pewnością hydraulikom, ale nie tylko. Każdy, kto świadczy tzw. usługi „złotej rączki” z pewnością chętnie zamówi ten wzór. Modne, ciemne tło i przeróżne atrybuty wykonywanych prac to przekaz jasny i zarazem przykuwający oko. Klient szybko namierzy taką wizytówkę pośród innych karnetów.

POMARAŃCZOWA ESTETYKA

Pomarańczowa estetyka, Motywy, Klasyczne - Wizytówki Netprint
4 kolory do wyboru
Wszędzie tam, gdzie nie ma wyraźnej symboliki, która identyfikuje konkretną branżę albo w przypadku, kiedy taki przekaz nie jest potrzebny, konieczne jest inne, ale skuteczne rozwiązanie graficzne. Potrzebna jest wizytówka, która „gra” kolorem na tyle skutecznie, żeby klient mógł ją zapamiętać.
Stworzyliśmy dla was uniwersalną, ale jednocześnie wyrazistą grafikę. Nie zakłóca przekazu, a skutecznie wpada w oko i sprawia, że klient mocno i pozytywnie zapamiętuje waszą firmę. Duża ilość miejsca na dane i dodatek wyrazistego koloru, w tym tkwi moc tej wizytówki.

Pokaż: