Plakaty Wielkoformatowe - Budownictwo Strona 2

Pokaż:

STAWIAMY NA CZYTELNY PRZEKAZ

Do swojej roboty podchodzicie bardzo poważnie, bo przecież budownictwo wymaga dużej odpowiedzialności. Znacie się dobrze na nowoczesnych technologiach, używacie profesjonalnego sprzętu. To wszystko widać na naszej propozycji szablonu graficznego na plakat reklamowy. Na jasnym tle króluje grafika dość prosta i techniczna, ale dzięki żółtym detalom też przyjazna i energetyczna. Pole na nazwę firmy z użyciem dużej czcionki, również w kolorze żółtym sprawia, że ta informacja wybija się na pierwszy plan.

PLAKAT EKSPERTA OD KOLORÓW

Kolor, jakich użyjecie do reklamowania swoich usług mają ogromne znaczenie. To od nich zależy, jakie wrażenie odniosą konsumenci i jaki wizerunek twojej firmy powstanie. W naszej ofercie znajdziecie różne warianty szablonów graficznych, a ten plakat bazuje na ciepłych, ciekawych barwach, które budują pozytywną energię i zaufanie do waszych umiejętności. Dla potencjalnych klientów staje się jasne, że firma, która ma taką reklamę, zna się na najnowszych trendach w urządzaniu wnętrz i chętnie zalecą wam remont.

PRZYCIĄGAMY UWAGĘ I INFORMUJEMY

Plakat ma sporo zalet. Można go rozwiesić w większej ilości miejsc niż baner, a jego potencjał reklamowy i informacyjny jest o wiele większy niż ulotki. Dlatego ta forma zyskuje sobie coraz więcej zwolenników, a my staramy się dostarczać wam coraz to lepsze wzory graficzne. Tutaj hit, betonowe tło i narzędzia, czyli detale, które od razu kojarzą się z firmą remontową. Do wszechobecnej szarości dodaliśmy czerwone elementy, które sprawiają, że plakat jest wyrazisty i jednocześnie utrzymany w najmodniejszym trendzie graficznym.

JAKA REKLAMA, TAKIE USŁUGI?

To, jak prezentuje się reklama twojej firmy, w dużej mierze daje obraz tego, jaki masz styl pracy, usposobienie, stosunek do klientów i wykonywanych zleceń itd. Wiemy, że nasi klienci mają różne osobowości, więc i nasze propozycje graficzne są bardzo różnorodne. Ten wariant plakatu z pewnością będzie odpowiedni dla tych, którzy do swojej działalności podchodzą z większym luzem i humorem. Nie chodzi tu rzecz jasna o niefrasobliwe traktowanie pracy, ale pozytywne podejście do niej. Za wesołą reklamą stoi wesoły fachowiec.

POPRAW SWOJĄ WIDOCZNOŚĆ W PRZESTRZENI

Dobra reklama przydaje się zawsze, nie tylko w czasie niskich dochodów i małej ilości klientów. W przypadku branży remontowej i wykończeniowej najważniejsza jest rozpoznawalność w najbliższym otoczeniu, bo zwykle są to usługi o zasięgu lokalnym. Jeśli szukasz dobrego rozwiązania na każdą kieszeń, mamy dla ciebie plakat reklamowy, który wyróżni twoją firmę i sprawi, że konsumenci zapamiętają nazwę firmy. Wielu z ich wychwyci go z tłumu, zrobi zdjęcie, a kiedy zaplanują remont, zadzwonią właśnie do ciebie.

BUDOWANIE KOMPLEKSOWE I PROFESJONALNE

Na materiałach reklamowych liczy się układ i proporcja tekstu do grafiki. Tu nic nie powinno dominować, a nasz plakat jest tego najlepszym przykładem. Od góry duża nazwa twojej firmy i kontakt do niej, potem pole na treść, ładnie wyróżnione kolorem. Tu warto wstawić informacje o zakresie usług w pigułce, aby potencjalny klient miał przedsmak współpracy. Na dole zaś grafika, z której aż bije harmonia i profesjonalizm. Widać, że wiecie, jak prowadzić budowę i gwarantujecie solidne wykonanie.

PROSTY, CZYTELNY PRZEKAZ

Branża budowlana to konkrety, liczby, ceny, technika i zero miejsca na improwizację. Taka też powinna być reklama firmy budowlanej, czyli charakterna, czytelna i wzbudzająca zaufanie konsumentów. Nasza grafika reklamowa spełnia każdy z wymienionych warunków. Na szarym, nieco technicznym tle, odznaczają się kontrastujące kształty geometryczne. Są bardzo minimalistyczne, ale także bardzo oczywiste. Spore pole tekstowe pozwala na czytelne podanie danych kontaktowych oraz zakresu usług. Całość bardzo dobrze poukładana.

PLAKAT Z DRABINĄ W TLE

Branża remontowa zwykle nie zajmuje się modnym designem swoich materiałów reklamowych. W zasadzie często firmy mają jedynie wydrukowane kartki do wyklejania słupów albo proste, zwykłe wizytówki. Nic w tym dziwnego, to zajęci ludzie i nie mają głowy do wymyślania materiałów graficznych, które zareklamują ich usługi. To nasze zadanie, więc mamy dla was ciekawą grafikę na plakat reklamowy. W tle ujęcie wnętrza z rozstawioną drabiną jako sugestia dla konsumenta, a na czerwonym panelu wszystkie potrzebne informacje.

REKLAMA, KTÓRA WOŁA Z DALEKA

Na rynku, gdzie panuje konkurencja nie można funkcjonować bez reklamy. Nawet najlepszy fachowiec z renomą musi o nią zadbać. Ale to nie wszystko, ta reklama musi także mieć jakąś siłę przebicia w kolorowym otoczeniu, pełnym przeróżnych detali i bodźców. Dlatego stworzyliśmy dla ciebie specjalny plakat, który emanuje mocnymi barwami i budzi pozytywne emocje. Z pewnością zauważy go każdy, niezależnie od tego, czy zawiśnie w budynku czy na zewnątrz. To energetyczne tło doskonale wyeksponuje nazwę twojej firmy i dane kontaktowe.

KOLOR I SYMBOL, KTÓRE PRZYCIĄGAJĄ

Czerwień zawsze miała i ma sporą siłę przyciągania. To rzecz jasna kolor, któremu przypisuje się wiele znaczeń, ale u nas czerwony panel pełni po prostu rolę detalu, który przyciągnie wzrok konsumentów i sprawi, że zainteresują się plakatem. Resztę roboty zrobi sporych rozmiarów młotek, który od razu wywoła odpowiednie skojarzenia i przyciągnie uwagę tych potencjalnych klientów, którzy w najbliższym czasie planują coś budować, przebudowywać albo remontować. Trzeba też pamiętać, że takie połączenie bieli i czerwieni będzie budzić zaufanie.

ŻÓŁTE PRZEWODY I CZARNA WTYCZKA

Wtyczka, gniazdko i dwa żółte przewody na szmaragdowym tle stanowią specyficzną cechę tego plakatu. Są krótkim, acz jasnym i przejrzystym komunikatem. Projekt dedykowany firmom, które świadczą usługi w zakresie projektowania instalacji elektrycznych oraz ich remontowania, wykonywania i wymieniania.

ENERGIA WYCZERPUJĄCEJ INFORMACJI

Gotowy projekt plakatu informacyjnego, który charakteryzuje się białym kolorem tła oraz komunikatywną grafiką, która kojarzy się z branżą elektryczną (czarna wtyczka z dwoma bolcami). Na plakacie szczególnie wyróżniono nazwę firmy (zaplanowano dla niej wyraźnie większą czcionkę oraz podkreślono ją zieloną linią).

TRZY FILARY: ŚWIATŁO, KOLOR I USTAWIENIE

Plakat reklamowy składający się z trzech części. Lewą górną część zajmuje schematyczny rysunek, który naprowadza odbiorcę na branżę, której dotyczy reklama. Obok znajdują się najważniejsze dane kontaktowe (numer telefonu oraz adres strony internetowej i poczty elektronicznej). Poniżej jest miejsce na nazwę firmy. Na samym dole zaplanowano pole tekstowe na adres tradycyjny.

ARANŻACJA, CZYLI: KSZTAŁTY I KOLORY

Projektowanie przestrzeni wymaga wyobraźni, fantazji, zmysłu praktycznego i często odwagi. Plakat ten świetnie oddaje cechy branży projektowej – odważnie dobrane kolory i nieczęsto wykorzystywane kształty przykuwają uwagę, a przejrzysty układ treści umożliwia klientowi szybkie zapoznanie się z nazwą firmy, branżą i danymi kontaktowymi.

SIŁA PROSTYCH I KLASYCZNYCH ROZWIĄZAŃ

Projekt tego plakatu jest dowodem na to, że proste formy mogą nadal zaskakiwać i przykuwać uwagę. W tym przypadku cechą dystynktywną jest stosunkowo ciemne, jednobarwne tło w kolorze czerwonego wina oraz jasna, szeroka ramka i grafika przedstawiająca dom. Tekst również, dzięki jasnemu kolorowi, zwraca uwagę.

FANTAZJA I INŻYNIERSKA PRECYZJA

Najbardziej widoczne elementy tego plakatu (nazwa firmy, branża, numer telefonu) ułatwiają szybki kontakt telefoniczny. Grafika przedstawiająca wielokąty budzi skojarzenia z usługami inżynierskimi - zarówno projektowymi (projekty architektoniczne, projekty instalacji), jak i wykonawczymi (firmy budowlane).
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie? Design Zleć wykonanie indywidualnego projektu

Pokaż: