Roll-up - Motoryzacja

W ostatnich latach bardzo zmieniło się działanie niektórych branż i to nie tylko pod kątem technologii. Wiele firm dostrzegło konieczność inwestowania w marketing, bez którego trudno jest zdobyć nowych klientów w warunkach wzmożonej konkurencji. Dzięki temu zaczęto poszukiwać sposobów na efektowne promowanie swoich usług bez generowania wielkich kosztów i na scenę marketingu wkroczył roll-up, mobilna reklama do zadań specjalnych.
Kategorie
Kategorie
Załaduj własny projekt Zleć wykonanie projektu
Jeśli działasz w szeroko pojętej branży motoryzacyjnej, zainwestuj w przynajmniej jeden roll-up, a szybko docenisz jego moc i skuteczność. Można go postawić w recepcji firmy, gdzie na co dzień będzie pełnił funkcję reklamową, ale nie tylko. Przyda się także w przypadku wizyty negocjacyjnej lub prezentacyjnej, kiedy będziecie walczyli o umowę z większym klientem. Stanie się wtedy dowodem profesjonalizmu firmy i waszej dbałości o wizerunek. Można taki roll-up zabrać również ze sobą na targi motoryzacyjne i wtedy będzie stanowił główny element identyfikacyjny na firmowym stoisku.
Czytaj więcej
Pokaż:

TAK SIĘ BUDUJE PRESTIŻ FIRMY

Nieważne czy prowadzisz warsztat samochodowy, komis czy myjnię, zawsze warto popracować trochę nad wizerunkiem firmy i podnieść jej prestiż. Pomoże ci w tym ten atrakcyjny i efektowny rollup, który może stać np. przed firmą, a dodatkowo służyć za reklamę na targach i innych eventach. Na jasnym tle prezentuje się super bryka, która przyciągnie wzrok każdego, a dodatkowo spowoduje odpowiednie skojarzenia. Konsumenci docenią twoją dbałość o takie szczegóły i nabiorą szybko przekonania, że twoja sprzedaż albo usługi są profesjonalne i godne zaufania.

WYRÓŻNIAJCIE SIĘ WSZĘDZIE

Grafika na reklamowy rollup dla firmy motoryzacyjnej to nie lada wyzwanie. Musi być bardzo efektowna, charakterna, mocno nawiązująca do tematyki działania i mieć w sobie coś, co ją wyróżnia wśród wielobarwnego otoczenia. Trudne, ale jak widać na proponowanej grafice, jest to do wykonania. Z takim rollupem wyróżnisz się nawet na branżowych targach, gdzie pełno będzie motoryzacyjnych detali. Nasza pomarańczowa bryka i twoje logo na charakternej czerni zainteresuje każdego przechodnia i sprawi, ze zapozna się z twoją ofertą.

TO CO NAJWAŻNIEJSZE DLA SAMOCHODU

Czarne tło, które jak tablica stanowi dobrą ekspozycje dla danych kontaktowych, opisu usług i nazwę warsztatu. Z tej czerni wyłania się również czarna opona, która jednak została umiejętnie oświetlona i uchwycona w obiektywie fotografa. Tak oto powstała ciekawa i efektowna grafika na roll-up, który będzie reklamował warsztat wulkanizacyjny. Reklama jest charakterna, stylowa i jednocześnie elegancka, choć być może twoja branża zupełnie się z tym nie kojarzy. To świetny efekt, bo w ten sposób szybko zbudujesz wizerunek prestiżowego warsztatu.

REKLAMA PROFESJONALISTY

Era zapuszczonych warsztatów, które raczej straszą niż przyciągają klientów to pomału przeszłość. Coraz częściej można u nas spotkać profesjonalne punkty usługowe, które swoim wyglądem zachęcają nawet damską część klienteli. Jeśli chcesz prowadzić nowoczesny warsztat, postaraj się o jego uporządkowanie, lekki remont i oprawę graficzną tego miejsca. Pomoże ci w tym nasz efektowny rollup. Modne szarości, srebrny dodatek w postaci kluczy i uporządkowany, profesjonalny wygląd to reklama godna nowoczesnego warsztatu.

SREBRNE DETALE

Na reklamowej grafice zawsze powinien być jakiś detal, który skutecznie przyciągnie uwagę odbiorców. Taki element powinien być interesujący, ale również dopasowany do tematyki, bowiem jego zadaniem nie jest tylko przykuwanie wzroku. Musi także wywoływać odpowiednie skojarzenia. Na naszej grafice widać spory minimalizm, ale za to klucz i śruby przyciągają swoim srebrnym kolorem i sporymi rozmiarami. Akcesoria są bardzo widoczne, na swój sposób atrakcyjne, a przy tym dość jasno sugerują obszar działań firmy, która reklamuje się w ten sposób.

KONKRETNE USŁUGI, KONKRETNY PRZEKAZ

Taki rollup to reklama, którą można postawić w różnych miejscach i promować swoją firmę w różnych okolicznościach, dlatego powinien się odpowiednio prezentować. Postawiliśmy na białe tło, które będzie widoczne w każdych warunkach, a przy okazji zasugeruje, że wasza firma jest nowoczesna i różni się od standardu kojarzonego ze starym warsztatem. Akcesoria, które są głównym detalem reklamy bardzo przykuwają uwagę i z pewnością będą bardzo pozytywnie odebrane. A powyżej wielkie pole tekstowe, które ładnie wyeksponuje nazwę waszej firmy.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie? Design Zleć wykonanie indywidualnego projektu

Pokaż: