Roll-up - Prawo

Prawo
Pokaż:

TAK ZBUDUJESZ DOBRY WIZERUNEK

Poza ulotkami i plakatami, warto także do swojej kampanii reklamowej włączyć mobilną formę promocji. Taki rollup można postawić w firmie albo przed wejściem, ale także zabrać ze sobą na prezentację do większego klienta, z którym być może podpiszecie umowę na obsługę prawną. Przyda się także na szkoleniach, eventach i targach, a nasza grafika zapewni im zawsze odpowiednią widoczność, nawet z dużej odległości. Na tym formacie doskonale wyeksponujesz nazwę i nazwiska, ale także wzbudzisz respekt u klientów i w prawniczym środowisku.

NOWOCZESNY WIZERUNEK

Reklama mobilna, jaką jest rollup może mieć różne zastosowanie. Przez większą część roku może stać np. na korytarzu przed siedzibą kancelarii lub w budynku, w którym mieści się więcej firm. Będzie wtedy wskazywał klientom ich cel. Może też stać w holu firmy, jako graficzna oprawa reklamowa. Ale czasami może także wyruszyć z wami na branżową imprezę albo wykład. W każdej takiej sytuacji musi prezentować się okazale i podkreślać twój profesjonalizm, a nasza propozycja graficzna zapewnia taki efekt.

ELEMENT PROFESJONALNEGO WIZERUNKU

Jeśli twoja kancelaria nie zainwestowała jeszcze w rollup to należy ten błąd szybko naprawić. Na co dzień może stać przed drzwiami kancelarii albo w holu i w bierny sposób budować wasz prestiżowy wizerunek. Nasza propozycja graficzna będzie pasować do każdego modnego i nowoczesnego wystroju. W innych wypadkach warto rollup zabierać ze sobą na wszystkie eventy branżowe, szkolenia albo spotkania biznesowe. Taka oprawa graficzna podkręca u potencjalnych klientów wrażenie, że mają do czynienia z poważnymi profesjonalistami.

TYLE WYSTARCZY, ŻEBY ZACHWYCIĆ

Minimalizm w przypadku reklamy dla kancelarii radcy prawnego jest jak najbardziej wskazany. W twojej profesji liczą się fakty, wiedza i chłodna kalkulacja, więc i reklama powinna korespondować z charakterem działania. Nasza propozycja na rollup firmowy spełnia taki warunek. Białe tło świetnie kontrastuje ze stylowymi, grafitowymi detalami. Wielki paragraf dokładnie określa temat, a jego przechylone położenie potrafi zaintrygować i przyciągnąć wzrok konsumenta. Poniżej nazwa kancelarii lub imię i nazwisko prawnika oraz podstawowe dane. Tyle wystarczy.

IMPONUJĄCA I GUSTOWNA REKLAMA

Reklama mobilna może pełnić różne funkcje. Może stać w kancelarii albo gdzieś na korytarzu jako drogowskaz prowadzący do waszych pomieszczeń, a może także jeździć na wszelkie targi, konferencje, szkolenia i inne eventy jako element marketingu oraz informacji. Ale zawsze powinna wyglądać nienagannie, stylowo, efektownie i imponująco. To przecież taka wasza wizytówka w rozmiarze XXL, która buduje wizerunek kancelarii. Jeśli uważasz, że proponowana grafika spełnia wszystkie te kryteria to poszukiwania skutecznej reklamy możesz uznać za zakończone.
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie? Design Zleć wykonanie indywidualnego projektu

Pokaż: