Uwaga
Informujemy, że pomimo sytuacji związanej z koronawirusem realizacja zamówień przebiega normalnie Czytaj więcej

Ulotki online Strona 2

Pokaż:

DOBRY PODZIAŁ NA INFORMACJĘ I GRAFIKĘ

W reklamie ważny jest przekaz informacyjny i chwytliwa grafika, ale najważniejszy jest przede wszystkim balans między tymi dwoma strefami. Wszystko po to, aby nie zamęczać widza chaosem wizualnym ani natłokiem tekstu. Tu powinny być tylko hasłowe informacje, na szczegóły przyjdzie pora, kiedy klient zdecyduje się na kontakt z firmą i zlecenie prac remontowych. Tymczasem przedstawiamy ulotkę, która ma dobry balans kolorów i grafiki względem treści. A do tego widać tu po prostu dobrą, zachęcającą energię.

JEŚLI REKLAMOWAĆ FIRMĘ REMONTOWĄ, TO TYLKO TAK

Standardowa reklama firmy remontowej jest zwykle dość surowa i techniczna. Nic w tym dziwnego, to branża, w której najważniejsza jest wiedza techniczna i skrupulatne, wręcz pedantyczne wykonanie. Nie ma tu miejsca na fantazję i artyzm, ale to pozory. My próbujemy jednak przemycić tu trochę luzu i kolorów. Tak właśnie powstała nasza grafika, pełna nasyconego czerwonego, niebieskiego i żółtego. Rysunki narzędzi wyglądają jak z bajki dla dzieci, ale dzięki temu wpadają w oko, a przecież to ważne w przypadku ulotki.

TE KOLORY PRZYCIĄGAJĄ KLIENTÓW

Ulotka to chyba najczęściej wyrzucany do kosza wydruk reklamowy. Może dlatego, że konsument jest dziś wręcz zarzucany ich ogromną ilością. Wysypują się ze skrzynek, zalegają na wycieraczkach, są wciskane do ręki na ulicy i w marketach, więc ludzie ze złością pozbywają się ich przy pierwszym lepszym koszu. Ale z drugiej strony ulotka jest popularna, bo trafia do wielu odbiorców i nie generuje dużych kosztów. Nasza ulotka dodatkowo wpada mocno w oko i po prostu się podoba, więc może nie wyląduje w koszu.

ZADBAJ OD ESTETYKĘ I INFORMACJĘ

Ulotka to jedno z tańszych, a przez to bardzo popularnych narzędzi reklamowych, z którym można dotrzeć do bardzo szerokiej rzeszy odbiorców. Można je rozdawać na deptakach i w centrach handlowych, można wykładać na różnych miejscach powszechnego użytku. Wiele z nich niestety ląduje w koszu, ale to nie oznacza, że ich wygląd może być niechlujny lub nijaki. Reklamując branżę beauty należy szczególnie zwracać uwagę na estetykę, a nasza ulotka to zapewnia. Z pewnością zaintryguje odbiorcę i wyląduje w kieszeni.

RÓWNOWAGA GRAFIKI I INFORMACJI

Wszędzie ważna jest równowaga, także w reklamie, a ulotka jest częścią firmowego marketingu, więc i ona powinna być zrównoważona. Konieczny jest mocno sugestywny przekaz graficzny, który nakieruje klienta na odpowiednie działanie, ale ta część nie może dominować. Najważniejsza jest treść, czyli informacje o ofercie salonu w pigułce oraz dobrze widoczne dane kontaktowe. Nasz propozycja to właśnie taki zrównoważony kompromis marketingowy, który ułatwia szybki kontakt, a jednocześnie buduje pozytywne skojarzenia.

ZAPOWIEDŹ PIĘKNEGO WYGLĄDU

Dwustronna ulotka ma tą zaletę, że można na niej umieścić większą ilość informacji. Wiadomo, że w branży beauty każdy salon oferuje większą ilość zabiegów i metod, które chciałby pokrótce przedstawić. Na ulotce musi więc zmieścić się przyciągająca grafika i odpowiednio duże pole na wpisanie treści. Nasz wzór graficzny daje takie możliwości. Zdjęcie modelki o bardzo zadbanym wyglądzie i włosach przyciągających jak magnez ma boczne położenie, co pozwala na umieszczenie sporej dawki tekstu informacyjnego.

SZLACHETNY BEŻ I CIEMNE TŁO

Czarne tło, ciekawa, elegancka grafika w formie mozaiki, która ma kolor szlachetnego beżu, a do tego całkiem sporo informacji podanych z użyciem ciekawej czcionki. Konsument bierze do ręki cały plik przeróżnych reklam, które wyjął właśnie ze swojej skrzynki i już chce wyrzucić to do kosza. Ale czarna, elegancka ulotka przykuwa jego uwagę, więc postanawia się przeczytać jej zawartość. Okazuje się, że to reklama usługi, którą jest zainteresowany. Potem postanawia skorzystać z oferty, a to wszystko za sprawą eleganckiej ulotki

PRZYKUWAJĄCY WZROK DESIGN

Ulotka to materiał reklamowy, który rozdawany jest na ulicy, dokładany do wszelkiej prasy, wrzucany do skrzynek lub zostawiany w ogólnodostępnych miejscach. Konsumenci często nie zwracają na nie uwagi i od razu wyrzucają, ale my chcemy przełamać tą tendencję. Dlatego proponujemy ci ulotkę nietypową, bo czarną. Z pewnością przykuje uwagę swoim wyglądem i sprawi, że klient przynajmniej sprawdzi czego dotyczy, nie wyrzuci jej od razu do kosza. A to już spory sukces, bo może się okazać, że twoja oferta jest właśnie dla niego.

SZLACHETNY UROK CZERNI

Kiedyś ten kolor nie pojawiał się na reklamach, a przynajmniej nie w takiej ilości. Kiedyś nie do pomyślenia byłoby czarne tło na ulotce czy plakacie. Ale dzisiejszy design przełamuje stereotypy i szuka ciekawych rozwiązań, a wynikiem tych poszukiwań są takie propozycje graficzne. Okazało się, że czarne tło i kontrastujący deseń oraz tekst sprawiają, że ulotka prezentuje się oryginalnie, efektownie i z pewnością powoduje zainteresowanie potencjalnego klienta. Jej największym atutem jest elegancja, która budzi respekt.

W REKLAMIE LICZY SIĘ RÓWNOWAGA

Wiemy, że ulotki w formacie DL są obecnie bardzo lubiane. Sam kształt wydruku sprawia, że reklama wygląda bardzo nowocześnie i dynamicznie. Wykorzystaliśmy ten atut i stworzyliśmy ciekawy szablon graficzny dla firmy remontowej zajmującej się wykończeniami. Na ulotce z powodzeniem mieści się nasz barwny motyw, a i tak pozostaje cała masa miejsca na informacje o usługach. Ulotka ma dwie strony do wykorzystania, więc jedną z nich można w całości wykorzystać wyłącznie na duże logo bądź nazwę firmy.

KONSUMENT ZAPAMIĘTA TWOJĄ GRAFIKĘ

Postaw się w roli konsumenta, który być może w niedalekiej przyszłości planuje przeprowadzić remont mieszkania. Nie masz czasu albo umiejętności, które pozwalają na samodzielne przeprowadzenie tej metamorfozy i szukasz fachowca. Żadnego nie znasz, nikt ci też nie polecił konkretnej firmy. Ale zaraz, miałeś gdzieś taką ulotkę. Pełną kolorowych próbników farb i pędzli, ładną i wpadającą w oko. Szukasz i masz, ale gdybyś jej nie pamiętał, ta sytuacja nie miałaby miejsca. Natomiast nasza grafika wpisze się ten scenariusz.

REKLAMUJ SIĘ KOLOROWO

Branża remontowa kojarzy się przeważnie z narzędziami, bałaganem i wieloma zagadnieniami natury technicznej. Ale w tym fachu trzeba także mieć wyczucie estetyki i modnych trendów wnętrzarskich, bo przecież każdy remont kończy się fazą wykończeniową. Tutaj na plan pierwszy wychodzą kolory, dlatego nasza grafika wykorzystuje te barwne możliwości i pokazuje jak bardzo ten świat jest ci bardzo bliski. A remontowiec, który potrafi grać barwami jest na wagę złota, to gwarancja naprawdę pięknych i modnie urządzonych wnętrz.

KWIATY W MODNYM FORMACIE

Jedna z naszych kwiatowych propozycji to ulotka pionowa w formacie DL. Obecnie jest bardzo popularna, więc musiała się znaleźć w naszej ofercie. Motyw kwiatowy umieszczony został na pierwszej stronie u góry i na dole, a pośrodku powstało miejsce na nazwę firmy oraz dane kontaktowe. Druga strona z kolei oferuje panel na opisanie usług lub produktów. Można zapełnić treścią całość lub jedynie fragment. Resztę wypełnią kwiaty, które umieszczono w tle. Całość ulotki prezentuje się bardzo ciekawie.

DUŻO KWIATÓW I DUŻO INFORMACJI

Wymagania w stosunku do ulotki miewacie różne. Jedni chcą mieć na niej natłok elementów graficzny i jedynie dane kontaktowe. Inni z kolei potrzebują dużo miejsca, aby przybliżyć konsumentom swoją ofertę. Wiele zależy od upodobań, ale głównie od branży i zakresu działania. Tu przedstawiamy wariant dla zwolenników przekazywania dużej ilości informacji. Oprawa graficzna ma optymalne położenie, które nie koliduje z treścią. Pomimo, że na obu stronach aż roi się od wersów, całość jest bardzo czytelna.

BARWNA OPRAWA INFORMACJI

Kolorowe, radosne kwiaty na białym tle to po prostu fajny obrazek, na widok takiej ulotki nikt nie przejdzie obojętnie. Nie wyrzuci jej także od razu do kosza zanim nie zapozna się z ofertą. To już spory sukces, bo statystyki pokazują, że większość ulotek ląduje w śmietniku bez przeczytania. Nasza urocza grafika przyciąga, więc zwiększa twoje szanse na przyciągnięcie całej rzeszy nowych klientów. Jednocześnie duża ilość wolnego miejsca sprawia, że można dowolnie rozmieścić całkiem sporo przydatnych informacji.

MODNY FORMAT I CIEKAWA GRAFIKA

Ulotki w pionowym formacie DL są ostatnio bardzo popularne. Ta oryginalna forma prezentacji sprawdza się także w przypadku usług rehabilitacyjnych, ważna jest jednak dobrze dopasowana grafika. W Netprint przygotowaliśmy sporo odpowiednich grafik, a to jedna z propozycji. Zdjęcie profesjonalisty przy pracy buduje zaufanie, duża ilość miejsca pozwala na zapoznanie klientów z zakresem oferowanych usług i technik. Całość ma bardzo nowoczesny wygląd i pozytywnie wpływa na budowanie wizerunku twojego gabinetu.

BO NAJWAŻNIEJSZA JEST DOBRA INFORMACJA

Ulotka reklamowa dla gabinetu rehabilitacji nie może bazować wyłącznie na chwytliwej grafice, to nie ten rodzaj działalności. Tu przede wszystkim ważna jest informacja o zakresie oferty, czyli o tym, w czym możesz pomóc pacjentowi. Nasza dwustronna ulotka oferuje odpowiednią ilość miejsca, dzięki czemu potencjalny klient znajdzie tu ważne informacje oraz kompleksowe dane kontaktowe. Nie zapomnieliśmy także o grafice, która zachęca i buduje profesjonalny wizerunek gabinetu, a dodatkowo wzbudza zaufanie.

ULOTKA REKLAMOWA DLA REHABILITANTA

Ulotka reklamująca usługi medyczne, np. z zakresu rehabilitacji musi spełniać określone wymogi. Powinna mieć grafikę, która jest zapowiedzią profesjonalizmu, więc doskonale sprawdzają się tutaj zdjęcia zawodowca przy pracy. Powinna też mieć miejsce na dane kontaktowe oraz kluczowe informacje o zakresie usług. To wszystko musi być w spokojnej kolorystyce, ponieważ reklama usług medycznych nie powinna krzyczeć i męczyć ostrymi barwami. Nasza grafika spełnia wszystkie te kryteria i gwarantuje zainteresowanie nowych klientów.

MODNA FORMA GRAFICZNA Z INFORMACJĄ

Podłużna forma ulotki w formacie DL jest obecnie bardzo popularna, a dla nas to nowe możliwości w układaniu ciekawych projektów. Tu postawiliśmy na wykorzystanie tej pionowej opcji i postawić na dużą grafikę. Na jednej stronie zajmuje ona połowę obszaru, druga część to dane kontaktowe. Jeśli konsument zechce dowiedzieć się czegoś więcej na temat oferowanych usług, musi odwrócić ulotkę. Tam, w harmonii z przyjętą kolorystyką, możecie zapełnić całe pole litym tekstem lub wymienić usługi w punktach.

PASTELOWY POMYSŁ NA ELEGANCKĄ ULOTKĘ

Kolory pastelowe są bardzo modne, a dodatkowo sprawiają, że drukowane materiały reklamowe są bardzo eleganckie i prestiżowe. Firma, która stawia na kampanię promującą firmę w takich barwach, automatycznie pokazuje, że śledzi najnowsze trendy. To daje gwarancję modnego wyglądu gabinetu, ładnych materiałów reklamowych, ale też znajomości najnowszych technik masażu. Nasza turkusowa grafika na ulotkę z pewnością zbuduje dobry wizerunek twojego nowoczesnego gabinetu i sprawi, że przybędzie nowych klientów.

GARŚĆ INFORMACJI PIĘKNIE PODANA

Co powinna zawierać skuteczna ulotka reklamowa? Z pewnością graficzną sugestię dotyczącą rodzaju działalności reklamodawcy. To pozwala na błyskawiczne skojarzenia i wzbudza zainteresowanie. Ważna jest także treść, która szybko i sprawnie nakreśli, czego można się spodziewać po twoim salonie. I oczywiście niezbędne są dane kontaktowe. Nasza propozycja zawiera wszystkie te elementy, a dodatkowo zostały one podane w otoczeniu modnej kolorystyki i delikatnej, ale bardzo efektownej grafiki.

ULOTKA, KTÓRA PODBIJA ŚWIAT REKLAMY

Ulotki w formacie DL są obecnie bardzo popularne i doceniane za swoją nowoczesną formę. Aby jednak efekt końcowy był spójny, konieczne jest dobre dopasowanie odpowiednio dynamicznej grafiki, która dotrzyma kroku temu formatowi. Mówiąc o dynamice nie trzeba mieć na myśli bardzo ekspresyjnych detali czy krzykliwych barw. Chodzi raczej o dobre proporcje grafiki do treści i dobre wyważenie barw kontrastujących, tak jak w tej propozycji. Tak też można podbić rynek, nawet pozornie nieatrakcyjny, jak usługi fizjoterapeutyczne.

ZAWSZE SZUKAJ ALTERNATYWY, KTÓRA ZASKOCZY KONSUMENTA

W branży marketingowej istnieje określenie „chwytliwa reklama” . To skutecznie narzędzie, ale wbrew pozorom trudne do stworzenia. Czasami wymaga wielu godzin wytężone pracy, czasami to po prostu dzieło przypadku. Warto jednak korzystać z tego, co już się sprawdziło. Opracowując ten wzór ulotki reklamowej postawiliśmy na kolory, które są ogólnie kojarzone z opieką zdrowotną oraz na motyw, który zaskakuje i przyciąga wzrok, czyli drewniane figurki. Każdy element pełni tu określoną rolę i składa się na skuteczną całość.

PRZYJAZNE POŁĄCZENIE KOLORÓW

Każda branża usługowa ma co innego do zaproponowania i przyciąga innymi zaletami. Czym może przyciągnąć gabinet fizjoterapeutyczny? Przede wszystkim troskliwym i fachowym podejściem do dolegliwości, które właśnie nas dręczą, a są w zakresie tej właśnie dziedziny. To zawód około medyczny, więc chodzi o nasze zdrowie. Reklamując taki gabinet warto postawić na przyjazną kolorystykę, która budzi zaufanie. W tym przypadku postawiliśmy na połączenie bieli z niebieskim, które kojarzą się z medycyną oraz ciekawą grafikę.

Pokaż: