Ulotki online Strona 2

Pokaż:

POSTAW NA PROFESJONALIZM

Jeśli zastanawiasz się nad wyborem grafiki na swoją ulotkę reklamową, pamiętaj, że najważniejsze są pierwsze sekundy jej kontaktu z adresatem. To wtedy podejmuje się decyzję o natychmiastowym wyrzuceniu jej do kosza albo zapoznaniu z jej treścią. Jeśli chcesz, aby przeważał ten drugi wariant, nasza propozycja powinna cię zainteresować. Czerwony pasek przykuje wzrok, a przecież na nim właśnie będzie nazwa twojej firmy. Potem konsument zauważy i doceni modną estetykę i zapozna się z informacjami.

WSZYSTKO PERFEKCYJNIE UŁOŻONE

W gąszczu firm remontowych warto zadbać o wizerunek, który będzie wskazywał na znajomość modowych trendów. To sugeruje, że śledzicie zarówno nowoczesne technologie i wciąż ulepszacie metody pracy, ale także znacie się na modnym wykończeniu wnętrz, a to teraz jest w cenie. Ta ulotka ma nowoczesny format, który pozwala na dynamiczny przekaz, a jej dodatkowym atutem jest betonowe tło i modne połączenie z czerwonym akcentem. Dużo miejsca na ważne informacje i wygląd, który cieszy oko potencjalnych klientów.

ULOTKA, KTÓRA ZAPADA W PAMIĘĆ

Zastanawialiśmy się nad tłem dla nowej grafiki, która pasowałaby do branży remontowej. Widzimy coraz większe zapotrzebowanie i staramy się poszerzać naszą ofertę o nowe, modne wzory. I nagle pomysł, przecież beton kojarzy się z tą branżą najmocniej. A tak się składa, że jest obecnie bardzo modny. I powstała betonowa ulotka z czerwonymi akcentami. Poziomnica w wyrazistej czerwieni ciekawie dzieli ulotkę na sektory i mamy duże pole informacyjne. Takie ułożenie detali wprowadza tu porządek i czytelność.

PROFESJONALNE PORADY TYLKO U NAS!

Kiedy ktoś potrzebuje pomocy albo tylko porady prawnej, jednak nie wie, gdzie takiej usługi szukać, powinien natknąć się na jedną z form waszego marketingu. Może to być na przykład ta ulotka. Położona we właściwym miejscu, zapewne wpadnie w ręce takiego potencjalnego klienta. Ale owe „właściwe miejsce” zwykle ma to do siebie, że takich ulotek leży tam więcej. Dlatego warto skorzystać z naszej ciekawej propozycji graficznej o eleganckim i niebanalnym wyglądzie, który uzyskaliśmy dzięki szlachetnemu odcieniowi zieleni.

CIEKAWY FORMAT DLA NOWOCZESNEJ KANCELARII

Ulotki w pionowym formacie są ostatnio bardzo modne, postrzegane jako nowoczesna forma reklamy papierowej. Zakładamy, że twoja kancelaria adwokacka również jest nowoczesna, w końcu w tym fachu należy nadążać za nowościami w przepisach i w innych dziedzinach. Dlatego zaprojektowaliśmy dla ciebie szablon graficzny, który, pomimo dość oszczędnej estetyki przykuwa wzrok i może być bardzo skutecznym sposobem reklamowania. Szlachetny i elegancki odcień zieleni nadaje ulotce prestiżowego charakteru, a tym samym buduje dobry wizerunek kancelarii.

UPORZĄDKOWANY SPOSÓB PRZEKAZU REKLAMOWEGO

Tak, jak kancelaria prawnicza musi działać w sposób uporządkowany i metodyczny, tak też i ulotka, która ją reklamuje nie powinna być chaotyczna. W naszej propozycji wykorzystaliśmy elegancki odcień zielonego, który ma budzić określone emocje. Warto przypomnieć, że zielony jest kolorem nadziei i tak właśnie będzie kojarzona nasza ulotka. Symbolika przypisana wymiarowi sprawiedliwości dopełnia przekaz. Całość jest spójna i uporządkowana, a ilość miejsca na informacje wystarczająca. To ulotka godna każdej kancelarii prawniczej.

SKUTECZNA REKLAMA TO TAKŻE SKUTECZNE DZIAŁANIE

Reklamowanie swoich usługi to nie jest działanie bezcelowe. Nawet jeśli generuje niezbyt wysoki koszt, tak jak w przypadku ulotek, to jednak każda firma ma wobec reklamy określone oczekiwania. Zwykle gra toczy się o zwiększenie ilości klientów więc reklama musi być przede wszystkim skuteczna. Grafiki, które spełniają takie wymagania znajdziecie w naszej ofercie, a to jeden z proponowanych wariantów. Połączenie ciekawej odmiany czerwieni i cieniowanej szarości oraz sugestia graficzna sprawią, że ulotka wzbudzi zainteresowanie.

DYNAMICZNA REKLAMA Z WAŻNĄ SUGESTIĄ

Czerwony kolor w reklamie pełni bardzo ważną rolę. Zawsze ostrzega albo sygnalizuje problem bądź jakieś konieczne działanie. Bez używania wykrzykników przekazuje najważniejszą informację. W naszej grafice wykorzystaliśmy ten potencjał, aby wskazać, jaki rodzaj problemów twoja oferta może rozwiązać. Bóle kręgosłupa to poważny problem, a nawiązanie do niego czerwonym obszarem informacyjnym podkręca efekt i przykuwa uwagę. Powstaje swoiste powiązanie pomiędzy problemem, a dostępnym rozwiązaniem.

SKUTECZNA POMOC W BÓLU

Nasza oferta grafik reklamowych, także tych przeznaczonych na ulotki, jest zawsze dopasowana do branży i celu, jaki mają osiągnąć nasi klienci. Nie inaczej jest w przypadku szablonu graficznego dla rehabilitantów. Wiemy, że twoją domeną nie są masaże relaksujące, ty pomagasz w poważnych problemach bólowo-ruchowych. Więc nasza grafika w oryginalny sposób pokazuje problem i, tuż obok, twoje dane kontaktowe. A w głowie obolałego pacjenta pojawia się błyskawiczne skojarzenie i działanie mające na celu ustalenie terminu wizyty.

ULOTKA Z DUŻYM POTENCJAŁEM INFORMACYJNYM

Ulotki to niedrogi sposób reklamowania np. działalności usługowej polegającej na prowadzeniu rachunkowości innych firm. Ulotkę można rozdawać albo zostawiać w różnych miejscach, oczywiście dozwolonych prawem. Ale ważne, żeby była widoczna, żeby nie zginęła w tłumie innych materiałów reklamowych. Czy nasza propozycja ma na to szanse? Oczywiście, będzie wyróżniać się kolorystyką odmienną od wielu innych reklam i widocznymi z daleka, sugestywnymi detalami. Od razu wiadomo, że reklamuje się poważne biuro rachunkowe.

SYMBOLE, KTÓRE BUDUJĄ WIZERUNEK TWOJEGO BIURA

Jakich efektów oczekujesz wypuszczając w teren swoje materiały reklamowe? Przede wszystkim powiększenia rzeszy swojej klienteli, ale też zbudowania dobrego wizerunku, który będzie budził zaufanie. To ważne w przypadku, kiedy chcesz przekonać inne firmy, że mogą ci powierzyć swoje finanse. Nasza ulotka w pionowym formacie zawiera wyraźną sugestię symboli graficznych i dużo miejsca na umieszczenie informacji o twoich usługach oraz danych kontaktowych. Prosty sposób na budowanie dobrego wizerunku biura rachunkowego.

NEUTRALNY UROK PASTELOWEGO TŁA

Wiadomo, że branże usługowe różnią się między sobą i potrzebują odmiennej estetyki reklamowej. Wiadomo także, że mamy sporo ciekawych i uniwersalnych szablonów graficznych, ale dbamy o jak najlepsze dopasowanie oferty do waszych wymogów. Dlatego tworzymy ulotki takie, jak ta. Ma dość neutralny charakter, nie kusi kolorami, ale za to jasno zaznacza, o jakie usługi chodzi. Oferuje też dostateczną ilość miejsca, aby hasłowo przybliżyć zakres działania i skutecznie zachęcić klienta do współpracy.

DOBRY PODZIAŁ NA INFORMACJĘ I GRAFIKĘ

W reklamie ważny jest przekaz informacyjny i chwytliwa grafika, ale najważniejszy jest przede wszystkim balans między tymi dwoma strefami. Wszystko po to, aby nie zamęczać widza chaosem wizualnym ani natłokiem tekstu. Tu powinny być tylko hasłowe informacje, na szczegóły przyjdzie pora, kiedy klient zdecyduje się na kontakt z firmą i zlecenie prac remontowych. Tymczasem przedstawiamy ulotkę, która ma dobry balans kolorów i grafiki względem treści. A do tego widać tu po prostu dobrą, zachęcającą energię.

JEŚLI REKLAMOWAĆ FIRMĘ REMONTOWĄ, TO TYLKO TAK

Standardowa reklama firmy remontowej jest zwykle dość surowa i techniczna. Nic w tym dziwnego, to branża, w której najważniejsza jest wiedza techniczna i skrupulatne, wręcz pedantyczne wykonanie. Nie ma tu miejsca na fantazję i artyzm, ale to pozory. My próbujemy jednak przemycić tu trochę luzu i kolorów. Tak właśnie powstała nasza grafika, pełna nasyconego czerwonego, niebieskiego i żółtego. Rysunki narzędzi wyglądają jak z bajki dla dzieci, ale dzięki temu wpadają w oko, a przecież to ważne w przypadku ulotki.

TE KOLORY PRZYCIĄGAJĄ KLIENTÓW

Ulotka to chyba najczęściej wyrzucany do kosza wydruk reklamowy. Może dlatego, że konsument jest dziś wręcz zarzucany ich ogromną ilością. Wysypują się ze skrzynek, zalegają na wycieraczkach, są wciskane do ręki na ulicy i w marketach, więc ludzie ze złością pozbywają się ich przy pierwszym lepszym koszu. Ale z drugiej strony ulotka jest popularna, bo trafia do wielu odbiorców i nie generuje dużych kosztów. Nasza ulotka dodatkowo wpada mocno w oko i po prostu się podoba, więc może nie wyląduje w koszu.

ZADBAJ OD ESTETYKĘ I INFORMACJĘ

Ulotka to jedno z tańszych, a przez to bardzo popularnych narzędzi reklamowych, z którym można dotrzeć do bardzo szerokiej rzeszy odbiorców. Można je rozdawać na deptakach i w centrach handlowych, można wykładać na różnych miejscach powszechnego użytku. Wiele z nich niestety ląduje w koszu, ale to nie oznacza, że ich wygląd może być niechlujny lub nijaki. Reklamując branżę beauty należy szczególnie zwracać uwagę na estetykę, a nasza ulotka to zapewnia. Z pewnością zaintryguje odbiorcę i wyląduje w kieszeni.

RÓWNOWAGA GRAFIKI I INFORMACJI

Wszędzie ważna jest równowaga, także w reklamie, a ulotka jest częścią firmowego marketingu, więc i ona powinna być zrównoważona. Konieczny jest mocno sugestywny przekaz graficzny, który nakieruje klienta na odpowiednie działanie, ale ta część nie może dominować. Najważniejsza jest treść, czyli informacje o ofercie salonu w pigułce oraz dobrze widoczne dane kontaktowe. Nasz propozycja to właśnie taki zrównoważony kompromis marketingowy, który ułatwia szybki kontakt, a jednocześnie buduje pozytywne skojarzenia.

ZAPOWIEDŹ PIĘKNEGO WYGLĄDU

Dwustronna ulotka ma tą zaletę, że można na niej umieścić większą ilość informacji. Wiadomo, że w branży beauty każdy salon oferuje większą ilość zabiegów i metod, które chciałby pokrótce przedstawić. Na ulotce musi więc zmieścić się przyciągająca grafika i odpowiednio duże pole na wpisanie treści. Nasz wzór graficzny daje takie możliwości. Zdjęcie modelki o bardzo zadbanym wyglądzie i włosach przyciągających jak magnez ma boczne położenie, co pozwala na umieszczenie sporej dawki tekstu informacyjnego.

SZLACHETNY BEŻ I CIEMNE TŁO

Czarne tło, ciekawa, elegancka grafika w formie mozaiki, która ma kolor szlachetnego beżu, a do tego całkiem sporo informacji podanych z użyciem ciekawej czcionki. Konsument bierze do ręki cały plik przeróżnych reklam, które wyjął właśnie ze swojej skrzynki i już chce wyrzucić to do kosza. Ale czarna, elegancka ulotka przykuwa jego uwagę, więc postanawia się przeczytać jej zawartość. Okazuje się, że to reklama usługi, którą jest zainteresowany. Potem postanawia skorzystać z oferty, a to wszystko za sprawą eleganckiej ulotki

PRZYKUWAJĄCY WZROK DESIGN

Ulotka to materiał reklamowy, który rozdawany jest na ulicy, dokładany do wszelkiej prasy, wrzucany do skrzynek lub zostawiany w ogólnodostępnych miejscach. Konsumenci często nie zwracają na nie uwagi i od razu wyrzucają, ale my chcemy przełamać tą tendencję. Dlatego proponujemy ci ulotkę nietypową, bo czarną. Z pewnością przykuje uwagę swoim wyglądem i sprawi, że klient przynajmniej sprawdzi czego dotyczy, nie wyrzuci jej od razu do kosza. A to już spory sukces, bo może się okazać, że twoja oferta jest właśnie dla niego.

SZLACHETNY UROK CZERNI

Kiedyś ten kolor nie pojawiał się na reklamach, a przynajmniej nie w takiej ilości. Kiedyś nie do pomyślenia byłoby czarne tło na ulotce czy plakacie. Ale dzisiejszy design przełamuje stereotypy i szuka ciekawych rozwiązań, a wynikiem tych poszukiwań są takie propozycje graficzne. Okazało się, że czarne tło i kontrastujący deseń oraz tekst sprawiają, że ulotka prezentuje się oryginalnie, efektownie i z pewnością powoduje zainteresowanie potencjalnego klienta. Jej największym atutem jest elegancja, która budzi respekt.

W REKLAMIE LICZY SIĘ RÓWNOWAGA

Wiemy, że ulotki w formacie DL są obecnie bardzo lubiane. Sam kształt wydruku sprawia, że reklama wygląda bardzo nowocześnie i dynamicznie. Wykorzystaliśmy ten atut i stworzyliśmy ciekawy szablon graficzny dla firmy remontowej zajmującej się wykończeniami. Na ulotce z powodzeniem mieści się nasz barwny motyw, a i tak pozostaje cała masa miejsca na informacje o usługach. Ulotka ma dwie strony do wykorzystania, więc jedną z nich można w całości wykorzystać wyłącznie na duże logo bądź nazwę firmy.

KONSUMENT ZAPAMIĘTA TWOJĄ GRAFIKĘ

Postaw się w roli konsumenta, który być może w niedalekiej przyszłości planuje przeprowadzić remont mieszkania. Nie masz czasu albo umiejętności, które pozwalają na samodzielne przeprowadzenie tej metamorfozy i szukasz fachowca. Żadnego nie znasz, nikt ci też nie polecił konkretnej firmy. Ale zaraz, miałeś gdzieś taką ulotkę. Pełną kolorowych próbników farb i pędzli, ładną i wpadającą w oko. Szukasz i masz, ale gdybyś jej nie pamiętał, ta sytuacja nie miałaby miejsca. Natomiast nasza grafika wpisze się ten scenariusz.

REKLAMUJ SIĘ KOLOROWO

Branża remontowa kojarzy się przeważnie z narzędziami, bałaganem i wieloma zagadnieniami natury technicznej. Ale w tym fachu trzeba także mieć wyczucie estetyki i modnych trendów wnętrzarskich, bo przecież każdy remont kończy się fazą wykończeniową. Tutaj na plan pierwszy wychodzą kolory, dlatego nasza grafika wykorzystuje te barwne możliwości i pokazuje jak bardzo ten świat jest ci bardzo bliski. A remontowiec, który potrafi grać barwami jest na wagę złota, to gwarancja naprawdę pięknych i modnie urządzonych wnętrz.

Pokaż: