Ulotki online Strona 2

Pokaż:

ULOTKA, KTÓRA ZAJMUJE MAŁO MIEJSCA

Jest wąska, nieduża i śmiało można powiedzieć, że to taka sprytna pozycja kampanii reklamowej. Zmieści się w wielu miejscach przeznaczonych na ekspozycję materiałów marketingowych. Ten format sprawia także wrażenie bardziej nowoczesnego, który zapewnia atrakcyjną formę przekazu. Nasza grafika dla kancelarii prawnej wpisuje się w kształt ulotki DL i prezentuje się bardzo efektownie. Czytelne symbole, odpowiednia, stylowa kolorystyka i dobre proporcje pomiędzy grafiką i polami tekstowymi, to główne atuty tego wzoru.

DUŻO INFORMACJI W DOBREJ OPRAWIE

Prosta, czytelna, a nawet oczywista symbolika, która naprowadza konsumenta na tematykę twojej oferty to chyba najlepszy wybór w przypadku reklamy dla kancelarii prawnej. Tu nie trzeba stroszyć piórek i puszczać oka do klientów, bo też i charakter działalności jest dość poważny. W takiej to tematycznej oprawie wystarczy zadbać o czytelne podanie danych kontaktowych i garści ważnych informacji o ofercie oraz zaletach kancelarii. Dobra oprawa dla tych treści to dowód waszej dbałości o szczegóły, a to dobrze wpływa na wizerunek firmy.

DOBRY PODZIAŁ GRAFICZNY

Myślisz sobie, że ulotka nie jest potrzeba kancelarii prawnej? Zmień myślenie, bowiem rynek tych usług z roku na rok jest coraz bardziej nasycony obecnością kolejnych kancelarii, a to oznacza wzmożone warunki wysokiej konkurencyjności. Warto więc zadbać o choćby minimalną akcję reklamową w postaci ulotek według naszego projektu. Odznacza się dobrym podziałem powierzchni na strefę graficzną i pole tekstowe, w którym z łatwością zmieścisz informacje o twoich usługach w pigułce i oczywiście kluczowe dane kontaktowe.

REKLAMA CIEKAWIE PODANA

Za pomocą ulotki w formacie DL można reklamować się nowocześnie i lepiej wyeksponować grafikę. W przypadku naszej propozycji dla firm zajmujących się nieruchomościami ten format sprawdza się idealnie, jakby został specjalnie do tego stworzony. Detal ozdobny i jednocześnie wywołujący skojarzenia z charakterem oferty ma dolne położenie, natomiast większa, górna część to pole tekstowe całkiem sporych rozmiarów. Spokojnie zmieszczą się tam wszystkie ważne informacje i ekspozycję nazwy twojej firmy.

SUBTELNA DOMINACJA GRAFIKI

To odmiana ulotki, która jest nastawiona na zwiększone przyciąganie wzroku konsumentów za pomocą bodźców graficznych. Dlatego dekor złożony ze skośnie ujętych wieżowców wysuwa się tu trochę na pierwszy plan. Zabieg ten przykuwa wzrok, ale nie dominuje całkiem powierzchni ulotki. Pozostaje tutaj sporo miejsca na ekspozycję logo i nazwy firmy oraz danych kontaktowych. Zmieszczą się także inne informacje, na przykład opis oferty zalet firmy, bo do dyspozycji jest przecież jeszcze rewers druku. Taka lekka dominacja graficzna dobrze sprawdza się w praktyce.

DOBRA REKLAMA TO DOBRE PROPORCJE

Jednym z ważnych aspektów, o którym zawsze pamiętamy podczas tworzenia kolejnych wzorów jest zachowanie odpowiednich proporcji. To bardzo ważne dla odpowiednio wyważonego przekazu. Nasza propozycja jest takim przykładem harmonijnego ułożenia grafiki względem pola tekstowego i dzięki temu możemy cię zapewnić, że spotka się z bardzo pozytywnym odbiorem ze strony potencjalnych klientów. Przykuwają tu uwagę nowoczesne domy przedstawione w bardzo ciekawy sposób, ale i sama treść ulotki jest bardzo dobrze wyeksponowana.

NADAJ REKLAMIE NOWOCZESNĄ FORMĘ

Na pierwszej stronie od góry duże logo twojego studia albo twoje imię i nazwisko. Potem dane kontaktowe i na dole ciekawa grafika ze starymi aparatami fotograficznymi. Dzięki temu odbiorca skupia się na twojej firmie, utrwala w głowie jej nazwę i ogólną lokalizację. Druga strona od góry patrząc to powtórzenie ciekawej grafiki i garść dodatkowych informacji, które przeczyta osoba zainteresowana tematem i zainspirowana niebanalnymi rysunkami. Tak działa nasza propozycja na ulotkę w formacie DL, która skutecznie wypromuje działalność twojego studia.

ZMIENIAMY PROPORCJE

Te na korbkę, tamte na pstryczek, a wszystkie już dawno wyszły z użytku. Leżą pewnie w każdym studiu fotograficznym jako pamiątka dawnej techniki albo dlatego, że sprzęt fotograficzny zawsze był bardzo kosztowny i nikt nie ma śmiałości go wyrzucić. Spróbowaliśmy zrobić z tego atut i powstała reklama dla salonu fotograficznego z tradycjami. W zasadzie większą część ulotki zajmują motywy graficzne, ale o to właśnie chodziło. Widać tu pasję, doświadczenie w zawodzie i znajomość fachu od podstaw, a to ma wielką siłę przyciągania.

NIESTANDARDOWA REKLAMA

Reklamy dotyczące studia fotograficznego są zwykle dość standardowe. Chodzi o to, żeby zaprezentować swój kunszt zawodowy, a więc główną rolę grają zdjęcia. My wyszliśmy z założenia, że nie jest to konieczne. Można przecież założyć, że na swoim fachu po prostu się znacie i tyle. Postawiliśmy więc na grafikę pełną wcześniej używanego sprzętu, z nadzieją, że te rysunki przykują uwagę klientów i ich zaciekawią. Jeśli masz ochotę spróbować takiego marketingowego eksperymentu i tym przyciągnąć klientów, złóż zamówienie.

DOBRA EKSPOZYCJA LOGO

Pionowa forma ulotki w formacie DL pozwala na bardziej ekspresyjną i nowoczesną ekspozycję imienia i nazwiska specjalisty, którego kancelarię reklamuje. Nasza propozycja graficzna świetnie wpisuje się w tą formę, bowiem jest utrzymana w bardzo modnym dizajnie. Szarości pokazane w betonowym wydaniu są obecnie bardzo trendy, a tutaj wybitnie pasują do charakteru twojej działalności. Na takim tle dobrze wyeksponujesz nazwę kancelarii, podasz dane kontaktowe, a przy okazji także garść przydatnych informacji o zakresie usług.

MODNA, KONKRETNA ULOTKA

Ulotka kancelarii prawnej, radcowskiej czy notarialnej nie musi przyciągać wzroku kolorami ani atrakcyjnymi detalami, powinna za to oddawać w pełni charakter jej działalności. Nasza grafika na ulotkę idealnie wpisuje się w ten klimat, a przy okazji pokazuje, że choć pochłania was zwykle analiza przepisów i spraw klientów, to jednak doskonale orientujecie się także w najnowszych trendach modowych. A to oznacza, że wasza kancelaria jest nowoczesna. To dla wielu klientów jest bardzo ważnym kryterium w procesie wybierania obsługi prawnej.

CIEKAWIE PRZEKAZANE INFORMACJE

Dzięki ulotce reklamowej przekazujecie dane kontaktowe, ale także budujecie wizerunek firmy. Ta grafika sprytnie łączy te dwa aspekty. Jest sporo miejsca na wszelkie informacje, dzięki czemu nie musicie się ograniczać do samych danych kontaktowych. Możecie np. zamieścić zakres usług w pigułce, aby przybliżyć potencjalnemu klientowi jakie ma możliwości. Można także wstawić popularny ostatnio kod QR, w którym ukryty zostanie szerszy opis waszej kancelarii. Klienci zawsze doceniają ciekawie i nowocześnie podane informacje.

DYNAMICZNIE I NOWOCZEŚNIE

Ulotka w formacie DL ma kilka ważnych zalet. Pozwala na ciekawe wyeksponowanie detalu graficznego i logo firmy, a i tak zostaje sporo miejsca na treść. Mało tego, ulotki w tej formie zajmują mniej miejsca, więc łatwiej namówić inne punkty usługowe, żeby można było je tam zostawić. I trzecia sprawa, ulotka DL ma bardziej ekspresyjny, nowoczesny charakter niż inne formaty, dlatego do branży motoryzacyjnej pasuje jak ulał. A kiedy połączyć to z zadziorną grafiką, taką jak ta, to skuteczność reklamy osiąga maksymalny poziom.

PODAJ DANE W DOBRYM STYLU

Nieważne czy prowadzisz mały warsztat samochodowy, auto detailing czy komis albo firmę wynajmującą samochody. To szeroko pojęta branża motoryzacyjna, która wywołuje określone skojarzenia i to właśnie na nich powinna bazować skuteczna, efektowna reklama. Mamy więc dla ciebie propozycję ulotki, która przyciągnie i zaciekawi każdego, bo fragment sportowego samochodu to bardzo chwytliwy detal. Kiedy już mamy uwagę konsumenta, czas na stylowo podane dane kontaktowe i informacyjne, a to zapewnia nam czarne pole tekstowe.

JAK REKLAMA TO EFEKTOWNA

Ulotka może mieć różne oblicza. Może być krzykliwa albo całkiem neutralna, sprowadzona wyłącznie do roli informacyjnej. Ale ulotka firmy, która działa w branży motoryzacyjnej to już zupełnie inna liga. Wy musicie się wyróżnić, bo konkurencja jest ogromna, a przy okazji wasza reklama musi być spójna z tym specyficznym „pazurem”, który towarzyszy tematyce waszej działalności. Przygotowaliśmy więc dla was coś adekwatnego czyli chwytliwą, efektowną i charakterną grafikę na ulotkę reklamową. Zaciekawi każdego fana motoryzacji i potencjalnego klienta.

DOBRY FORMAT - NOWOCZESNA GRAFIKA

Ulotka w tym formacie pozwala na ciekawe ułożenie elementów grafiki względem pola tekstowego. Całość wygląda zawsze bardzo nowocześnie i dynamicznie, a nasza propozycja graficzna wygląda tutaj wyjątkowo efektownie. Główny detal to ekspozycja twojego logo z użyciem całkiem sporej czcionki. To przykuwa uwagę w pierwszej chwili i skutecznie zostaje w pamięci, a potem zaciekawiony konsument zapoznaje się z treścią. Jeśli nie wyrzucił ulotki do kosza i czyta to znak, że jest zainteresowany tego typu usługami. A nasza grafika ułatwi zapoznanie się z twoją ofertą.

TREŚĆ DOMINUJE, ALE GRAFIKA ZASKAKUJE

Ulotka reklamowa ma przyciągać detalami graficznymi, które wskazują zakres działalności firmy, ale nie tylko. Powinna także nieść dla konsumenta odpowiednią dawkę niezbędnych informacji o zakresie usług. Nasza grafika na ulotkę spełnia obydwa kryteria i sprawnie godzi te dwie kwestie. Ciekawy detal przykuwa uwagę i jest wyjątkowo czytelnym symbolem, a do tego pole tekstowe pozwala na przekazanie wielu ważnych informacji dla potencjalnych klientów. To fuzja idealna, która z pewnością przysporzy ci sporo nowych zleceń.

ZASKOCZ WSZYSTKICH SWOIM PODEJŚCIEM

Każda osoba, której wpadnie w ręce twoja ulotka będzie początkowo lekko zaskoczona. Czym? Pewnie minimalistycznym charakterem i symbolem budynku, który w swoim stylu zupełnie nie przypomina standardowych obiektów z reklam dla tej branży. Zaskoczenie przyniesie także spora ilość czerni. Ale jeśli się nad tym lepiej zastanowić, to takie zaskoczenie przyniesie twojej firmie same korzyści. Przecież to właśnie zaskakujące grafiki najlepiej zapadają w pamięć. A ta dodatkowo wskazuje, że znasz się na modzie, co w zawodzie architekta jest niezbędne.

INTUICYJNA I ELEGANCKA

Choć ulotka w formacie DL jest już stosowana od jakiegoś czasu to jednak w niektórych odsłonach wciąż pozytywnie zaskakuje. Nasza elegancka propozycja graficzna dla kancelarii prawnych wygląda w tej odsłonie wyjątkowo. Podłużny kształt dodatkowo podkreśla żółta kreska, a układ paneli w szarych odcieniach wyraźnie wskazuje oddzielne strefy funkcjonalnej tego szablonu. Widać, gdzie należy promować nazwę lub nazwisko, a gdzie podać dodatkowe informacje. To ciekawy wzór, który intuicyjnie poprowadzi zarówno zamawiającego, jak i odbiorcę reklamy.

STYLOWA REKLAMA W POZIOMIE

Nasza propozycja ulotki w poziomie wygląda bardzo stylowo i w zasadzie trochę przypomina powiększoną wizytówkę. Wygląda odpowiednio prestiżowo, elegancko i profesjonalnie, może więc z powodzeniem reprezentować każdą kancelarią na dobrym poziomie. Widać od razu, że lubicie zadbać o każdy detal, również o tak mały element marketingu, jakim jest ulotka. Oprócz walorów wizualnych ma ona odpowiednio wyeksponowane miejsca na nazwę kancelarii lub dane prawnika oraz wszelkie informacje kontaktowe i inne dodatkowe treści.

INFORMACJE W DOBREJ OPRAWIE

Jeśli są miejsca, gdzie chcesz promować swoje usługi lub propagować markę kancelarii za pomocą ulotek, to zawsze warto spróbować. Pamiętaj jednak, że prowadzisz działalność, dla której kluczowe jest zaufanie i uznanie klientów, więc wszystko musi być zapięte na ostatni guzik, reklama również. Zadbaliśmy, aby twoje ulotki były efektowne, ściągały na siebie uwagę odbiorców, ale także prezentowały się prestiżowo i efektownie. One również budują wizerunek twojej firmy i mają wpływ na powiększanie liczby klientów.

NOWOCZESNA FORMA REKLAMY

U góry sporych rozmiarów logo albo sama nazwa firmy, poniżej kluczowe dane informacyjne, a mniejszą czcionką garść informacji o zakresie waszej oferty. na samym dole natomiast przyjemny dla oka, efektowny i bardzo energetyczny detal w postaci zielonej trawki. Tak będzie się prezentować twoja ulotka w wąskim, pionowym formacie DL. Można ją wykładać w wielu lokalizacjach, bo nie zajmuje dużo miejsca, ale jej głównym atutem jest swego rodzaju nowoczesny i przemyślany układ detali. Natomiast nasza grafika wpisuje się w ten format doskonale i przykuwa mocno uwagę.

ŁADNIE ZAPREZENTOWANE INFORMACJE

Żeby przyciągnąć nowych klientów musisz po prostu dać się poznać. Trzeba umiejętnie opisać swoją ofertę i użyć języka korzyści, a całość ubrać w chwytliwą, ciekawą i przyciągającą oprawę graficzną. Takie możliwości daje ci nasza propozycja. Soczysta trawa dodaje tu świeżości i łatwo zapada w pamięć, a białe tło świetnie podkreśla ozdobny detal i jednocześnie jest świetnym tłem na wyeksponowanie wspomnianych informacji o zakresie działalności i waszych priorytetach. Tak podana reklama doskonale wypromuje twoją firmę.

RADOSNA GRAFIKA I CZYTELNY PRZEKAZ

Żeby twoja ulotka reklamowa przyniosła oczekiwane przez ciebie efekty marketingowe, musi przede wszystkim choć na chwilkę zainteresować konsumenta. Wtedy przeczyta informacje o ofercie, a w przeciwnym razie wyrzuci ją do najbliższego kosza. Nasza grafika zapewni ci taki efekt początkowego zainteresowania, ponieważ ma bardzo radosny, ciekawy i energetyczny wygląd. W następnym kroku odbiorca zapamięta wasze logo i zakoduje lokalizację firmy, a potem pobieżnie zapozna się z ofertą. Kiedy uzna, że jest dla niego przydatna, zatrzyma ulotkę.

Pokaż: