Ulotki online Strona 2

Pokaż:

ULOTKI WSZĘDOBYLSKIE

Można śmiało powiedzieć, że ulotka w formacie DL to reklama wszędobylska. Jest dość mała, więc można ją wręczać i układać dosłownie wszędzie, o ile to dozwolone w danych miejscach. Ulotka w tej opcji to także dość sprytna i efektowna forma podawania informacji i pozyskiwania klientów, bo jej kształt pozwala na zachowanie dobrych proporcji pomiędzy detalami graficznymi i ważnymi informacjami. Nasz drewniany ludzik jest odpowiedniej wielkości, przez co pole tekstowe może zajmować spory obszar, więc treść czyta się wygodnie i szybko.

PROSTA GRAFIKA WYSTARCZY

Jeśli chodzi o rehabilitację to jest ona niezwykle potrzebna i kropka. Jeśli chodzi o frekwencję to pacjenci idą zwykle do gabinetu, który im polecił ktoś inny. I też kropka. Widać od razu, że najważniejsza rola przypada tobie, twojej wiedzy i umiejętnościom. A czy jest tu miejsce na reklamę? Oczywiście, że tak, bo konkurencja nie śpi. Takich gabinetów jest sporo każdej miejscowości i nawet jeśli masz najlepszą opinię w okolicy to warto się promować. Wystarczy chociażby nasza minimalistyczna grafika.

POWINNO BYĆ EFEKTYWNIE

Na rynku są usługi o różnym charakterze, dlatego też i nasze propozycje są mocno zróżnicowane, bo każda branża promuje się inaczej. Dziedzina, w której ty działasz w sumie broni się sama, więc pozornie nie wymaga wielkich zabiegów. To jednak tylko teoria, bo w praktyce sporo się napracowaliśmy, żeby przedstawić ci grafikę, która nie jest być może efektowna, bo też nie musi, ale jest za to bardzo konkretna. Wskazuje na twoje profesjonalne podejście do zawodu i oferowanych zabiegów, a to sprawi, że na pewno będzie skuteczna w budowaniu zaufania u pacjentów.

ZNACIE SIĘ NA MODNYM DIZAJNIE

To, że znacie się na trendach, zarówno w budownictwie, jak i w zakresie szeroko pojętej estetyki wizualnej, musi być widać na każdym kroku. A zdecydowanie pierwszą okazją do pokazania tego atutu jest reklama wręczana konsumentowi prosto do rąk. Nasza ulotka w formacie DL z taką grafiką to doskonała możliwość budowania wizerunku firmy nowoczesnej i dynamicznej dosłownie od pierwszych sekund pierwszego kontaktu. Patrząc na nią, każdy potencjalny klient nabiera przekonania, że będzie miał do czynienia z konkretną wiedzą i obsługą.

DAJCIE SIĘ POZNAĆ, ALE STYLOWO

Na rynku nieruchomości jest już obecnie bardzo duże zgęszczenie firm. Dlatego też, w warunkach podwyższonej konkurencyjności, trzeba szczególnie zadbać o reklamę, która was wyróżni. Nasza propozycja zapewnia taki właśnie efekt, ponieważ jest wyraźnym odejściem od przyjętych i utartych szablonów graficznych. Wszędzie jest pełno wzorów ulotek dla tej branży, na których królują budynki w różnych odsłonach. Tutaj też są, ale wyłącznie w formie ciekawego graficznie symbolu, aby zaakcentować rodzaj działalności. Resztę powierzchni zajmuje biel i konkretny, marketingowy przekaz.

MODNA, MONOCHROMATYCZNA ULOTKA

Jeśli szukasz ulotek, które będą trafnie oddawały wasze podejście do pracy, ale także bieżącą znajomość estetycznych trendów, to nasza propozycja jest strzałem w dziesiątkę. Modny jest przecież minimalizm, zarówno w zakresie kolorystki, jak i ilości używanych detali ozdobnych. Nasza grafika jest wybitnie osadzona w takim stylu, co jednak nie oznacza nudy czy braku koncepcji. To przemyślana wizja pokazania waszego profesjonalnego i konkretnego podejścia oraz zbudowania uporządkowanego wizerunku godnej zaufania firmy.

DUŻO MIEJSCA NA GRAFIKĘ I TREŚĆ

Ulotka w tym formacie daje większe możliwości w zakresie treści. W tym układzie wydruku można ulokować skrajnie na górze lub na dole główny detal graficzny i dzięki temu zyskuje się możliwość umieszczenia tekstu na całej długości ulotki. Taki układ ma nasza propozycja graficzna, przy czym na całości zachowane zostało niebieskie, nasłonecznione tło, które ma za zadanie wywołać całą masę pozytywnych skojarzeń i odczuć. I właśnie na tym wakacyjnym tle można umieścić zakres swoich usług bądź przykładową listę promowanych właśnie wycieczek.

WAKACYJNY KLIMAT, WAKACYJNA ENERGIA

W branży turystycznej liczy się bardzo wywoływanie u klienta pewnego impulsu, tzw. zachęcenie do aktywności, a w tym przypadku do zakupu wycieczki. Nasza grafika wywołuje błyskawicznie taki impuls, bowiem patrząc na ulotkę każdy uśmiecha się pod nosem i od razu ma ochotę na urlop. Często potem okazuje się, że energia płynąca z takiej grafiki uruchomiła proces, którego efektem był zupełnie nieplanowany wyjazd do Grecji, Turcji czy w inny uroczy zakątek świata. Jeśli chcesz wywoływać takie reakcje, zainwestuj w naszą propozycję reklamy.

KOLORY URLOPOWE TO JEST TO!

Odkąd oferty biur turystycznych zapełniły się setkami ofert wyjazdów do ciepłych krajów, w temacie tym zaczęła królować określona kolorystyka. To lazurowy niebieski, piaskowy i słoneczny. I chociaż w tych ofertach można znaleźć wyjazdy zupełnie niezwiązane z plażowaniem to jednak ta paleta barw zawsze nasuwa odpowiednie skojarzenia osobom, które szykują się do urlopu. Dzięki naszej grafice macie spore szanse przyciągnąć do swojego biura takich klientów spragnionych wypoczynku, a to już pierwszy krok do sprzedania wycieczki.

ZOSTANIESZ W PAMIĘCI

Podłużne ulotki w formacie DL są bardzo popularną formą reklamy. Pewnie dlatego, że ich kształt pozwala ciekawie i dynamicznie wyeksponować grafikę, no i dlatego, że nie zajmują dużo miejsca. Można je zostawić w zaprzyjaźnionych sklepach albo w warsztatach samochodowych. Warto przy tym zadbać, aby na tym tle mocno wybijały się kolorem. Wtedy klienci je zapamiętają i w razie zdarzenia drogowego bądź awarii, na pewno zadzwonią do ciebie. Nasza żółta grafika z prostym, czytelnym przekazem z pewnością daje radę w takich sytuacjach. Wpada w oko i zostaje w pamięci.

PRZYCIĄGNIJ KLIENTÓW KOLOREM

Dobra reklama to taka, która potrafi przyciągnąć uwagę konsumenta, a potem pozostać w jego pamięci na tyle mocno, żeby w razie potrzeby wiedział o co chodziło i odszukał twoją firmę w sieci lub w swoim otoczeniu. Tworząc grafikę dla pomocy drogowej wykorzystaliśmy znany symbol graficzny lawety, ale także kolor, który mocno kojarzy się z tymi ważnymi usługami. Od lat jesteśmy przyzwyczajeni, że wasze samochody są w kolorze żółtym i kiedy podjeżdża żółta laweta wiele osób odczuwa ulgę, że już po wszystkim. Właśnie to skojarzenie wykorzystaliśmy.

REKLAMA ODROBINĘ TECHNICZNA

Kiedy działa się w zawodzie takim jak holowanie pojazdów, to wiadomo, że najważniejsza jest technika, sprawność, odpowiedzialność, rzetelność i szybkość. Bywa zimno i można się pobrudzić, więc to robota, w której nie ma czasu na sentymenty i inne ozdobniki. Dlatego też nasza propozycja graficzna jest bardzo minimalistyczna, z prostym, wręcz technicznym przekazem. Wszystko ma sugerować twoją fachową pomoc w trudnych sytuacjach drogowych. Pozostaje zamówić ulotki i wpisać tam dane kontaktowe oraz kilka słów o zakresie usług.

CZYTELNA, SUGESTYWNA REKLAMA

Kiedy ktoś dostanie na ulicy ulotkę z takim wyglądem, z pewnością nie wyrzuci jej od razu do kosza. Grafika jest delikatna, ale za to bardzo efektowna, tak w szlachetny sposób. I choćby z tego powodu, każdy zerknie i zapozna się ofertą, a to już pierwszy krok do nawiązania kontaktu. Konsument od razu skojarzy, o jakie usługi chodzi i szybko zdecyduje czy ulotka może się przydać. To już drugi krok, który przybliża możliwość zyskania kolejnego klienta. Grafika z marmurem wygląda prestiżowo, a klienci lubią mieć dostęp do towarów z górnej półki.

MARMUR PRZYCIĄGA UWAGĘ

Dziś marmur stał się jednym z bardzo modnych motywów graficznych i ten potencjał często jest wykorzystywany podczas projektowania przeróżnych wydruków ozdobnych. Tym razem jednak nie o to chodziło. Marmur to także od setek lat oznaka bogactwa. Występuje w wielu odmianach, a te najszlachetniejsze i najrzadsze bywają bardzo kosztowne. Dlatego też reklama dla firmy kamieniarskiej z motywem marmuru to strzał w dziesiątkę. Jest efektowna i tworzy prestiżowy klimat wobec oferty, która ją wykorzystuje do promowania swoich usług.

NASTROJOWA, ALE NIE MINOROWA

Stworzenie grafiki reklamowej dla branży kamieniarskiej to dość delikatna i trudna sprawa. Choć firmy kamieniarskie dostają różne zlecenia to jednak najmocniej kojarzone są z produkcją nagrobków cmentarnych. Tyle, że właściciele takich firm niekoniecznie potrzebują reklamy z tym elementem działalności, ponieważ nie chcą tworzyć negatywnych skojarzeń. Każdy, kto jest choć trochę świadomy mechanizmów marketingowych, wie, że trzeba wywoływać pozytywne emocje. Dlatego przedstawiamy grafikę, która jest sugestywna, ale jednocześnie nie nastraja ponuro.

PRZEKAŻ JAK NAJWIĘCEJ INFORMACJI

Prowadzenie działalności medycznej to nie jest okazja do epatowania ozdobnikami, kolorami i krzykliwą reklamą. Od takich miejsc konsument, a w zasadzie pacjent, oczekuje konkretnej wiedzy i pomocy. Dlatego nasza grafika skupia się wyłącznie na symbolice, która pozwoli szybko skojarzyć ją z medycyną i zainteresować odbiorcę. Aby zainteresowanie zostało przekute w wizytę w placówce, w ślad za kojarzeniem symbolu powinna pójść błyskawiczna informacja, w jakim zakresie zamykają się wasze usługi. Wtedy potencjalny pacjent będzie mógł ją szybko dopasować do swoich potrzeb.

DUŻO MIEJSCA NA WAŻNĄ TREŚĆ

Profesjonalne usługo medyczne kojarzą się nam ze sterylną czystością, fachowym i konkretnym podejściem do każdego zagadnienia medycznego oraz uporządkowaniem. Ulotka z naszą minimalistyczną grafiką z pewnością będzie zapowiedzą takiej jakości obsługi i wysokiego poziomu wiedzy medycznej, a tym samym nadzieją na uzyskanie skutecznej pomocy i poprawę zdrowia. Laska Eskulapa będzie nad wszystkim czuwać, a duża ilość bieli zbuduje wizerunek placówki godnej zaufania i jednocześnie pozwoli na przekazanie dużej ilości informacji.

MINIMALISTYCZNIE, ALE KONKRETNIE

Laska Eskulapa czy inaczej Asklepiosa doczekała się już setek interpretacji graficznych, ale jej powszechność dzięki tym zabiegom stała się szersza i dziś każdy wie, co symbolizuje. Dlatego stworzyliśmy grafikę, która opiera się wyłącznie na owej lasce w bardzo nowoczesnej odsłonie i jest zupełnie wystarczająca, aby przyciągnąć wzrok osób zainteresowanych usługami medycznymi. Ten minimalizm w zakresie detali sprawił, że powstało bardzo duże pole tekstowe, na którym można wpisać nie tylko dane kontaktowe. Wystarczy miejsca także na katalog usług i inne informacje.

WYGODNY UKŁAD GRAFIKI I TEKSTU

Ten format ulotki zawsze sprawia, że można w sposób bardziej dynamiczny i interesujący ułożyć tekst względem motywu graficznego. Nasz detal hydrauliczny dzięki temu znajduje się na dole albo na górze, a cała reszta powierzchni może zostać zagospodarowana na treść. Możesz ograniczyć się jedynie do podstawowych danych kontaktowych i wyeksponowania nazwy firmy, ale warto może na drugiej stronie podać zakres usług albo poświęcić ten obszar na umieszczenie kodu QR, który będzie zwierał obszerniejszy opis.

KONKRETNIE I BARDZO SUGESTYWNIE

Rurki, śrubunki i klucz francuski. Mamy już praktycznie komplet i każdy wie, że gdzieś dalej, poza kadrem, kryje się jeszcze on, fachowy hydraulik. Taka grafika działa na potencjalnych klientów bardzo pozytywnie i wywołuje skojarzenia opierające się na zaufaniu oraz korzyści. Dzięki takiej reklamie szybko zbudujesz dobry wizerunek firmy i zyskasz wielu nowych klientów. Zadbaj jedynie o dobrze wyeksponowaną nazwę albo swoje imię i nazwisko, żeby konsumenci mogli je łatwo zapamiętać. A potem już tylko potwierdź obietnicę z reklamy dobrze wykonaną usługą.

FACHOWA REKLAMA I FACHOWIEC W AKCJI

Jeśli chodzi o usługi hydrauliczne, liczą się wyłącznie konkrety. Albo szybkie usunięcie awarii albo fachowe wykonanie nowej instalacji wodnej. Taka też jest nasza propozycja graficzna na ulotkę, bez zbędnych ozdobników, symboli czy przekazów podprogowych. Po prostu hydraulik w akcji, który szybko ocenił sytuację, chwycił za klucz i przystąpił do akcji. Motyw graficzny nie zajmuje jednak całego miejsca, więc pozostaje duże pole tekstowe na dane kontaktowe i ewentualnie krótki zakres usług albo inne przydatne informacje.

DYNAMICZNA PROFESJA I DYNAMICZNA REKLAMA

Ulotka w formacie DL to nie jest już w zasadzie jakaś nowość na rynku wydruków reklamowych, jednak wciąż cieszy się wyjątkowo dużą popularnością. Jej kształt nadaje każdej reklamie dynamiki i nowoczesnego dizajnu, więc i ciebie chcemy przekonać do tego wariantu. Pazura dodaje tutaj nasza grafika czyli ciekawe ujęcie spawacza przy pracy, który skutecznie przykuwa oko. Podłużny kształt ulotki pozwala na dobre wyeksponowanie detalu graficznego i jednocześnie zapewnia duże pole tekstowe, na którym możesz wpisać mnóstwo informacji.

ŚWIETNE PROPORCJE I CHWYTLIWA GRAFIKA

Jeśli myślisz, że usługi spawalnicze nie wymagają reklamy albo, że to uprawiasz fach, który jest za mało reprezentacyjny, to spieszymy skorygować twoją opinię. Rynek usług spawalniczych w ostatnim czasie mocno się rozwinął i widać, że konkurencja nie śpi. Dlatego warto się jakoś wyróżniać, żeby celniej trafiać do klientów i zdobywać nowe zlecenia. A kwestia reprezentacyjności? No cóż, wystarczy tylko spojrzeć na naszą propozycję graficzną. Czy nasz spawacz w akcji nie prezentuje się efektownie? Wygląd profesjonalny, kolorystyka modna, a i miejsca na informacje jest odpowiednio dużo.

DUŻO MIEJSCA NA TREŚĆ I SPAWACZ W AKCJI

Nasza propozycja na ulotkę dla usług spawalniczych to połączenie idealne. Grafika wprost pokazuje fachowca przy pracy bez żadnych symbolicznych odniesień. To twardy fach więc prosty przekaz jest tutaj najbardziej właściwy, a do tego doskonale buduje wizerunku profesjonalisty godnego zaufania, który zna się na swoim fachu i na pewno rzetelnie wykona swoją robotę. Oprócz dosłownej, ale także efektownej grafiki mamy tu sporo wolnego miejsca, na którym można w czytelny sposób podać odpowiednią dawkę danych adresowych i innych informacji.

Pokaż: