Ulotki online Strona 3

Pokaż:

WYPROMUJ SWOJE LOGO

Ta mała ulotka ma w sobie sporą moc promocyjną, którą zawdzięcza swojemu formatowi. Jest podłużna i wąska, dlatego wszelkie detale grafiki są na niej ułożone w zupełnie inny sposób niż na pozostałych formatach reklamowych. Sprawdź jak prezentuje się ulotka DL opracowana specjalnie dla twojej pasieki. Na samej górze można kapitalnie wyeksponować logo, nazwę gospodarstwa albo po prostu twoje imię i nazwisko z użyciem dużego rozmiaru czcionki. To sprawi, że klienci szybko zapamiętają markę. Identyfikację wzmocni także energetyczny kolor tła.

AUTOMATYCZNE SKOJARZENIA

Skuteczna reklama, zwłaszcza w przypadku ulotek, powinna być bardzo intuicyjna. Tylko w ten sposób można przykuć uwagę odbiorcy na tyle, żeby nie wyrzucił ulotki zaraz po jej otrzymaniu. Nasz wzór ma przepotężny atut w postaci ciekawej barwy na całej powierzchni. Ta głęboka, miodowa żółć potrafi zahipnotyzować każdego. Do tego kilka drobnych pszczół spacerujących po plastrze miodu i już mamy zaciekawienie tematyką oraz ofertą. Nie musisz wiele robić, po prostu wybierz tą grafikę, dodaj swoją nazwę i dane kontaktowe, a potem złóż zamówienie.

PRZYCIĄGAMY MIODOWYM KLIMATEM

Ta ulotka zainteresuje każdego. Przyciąga uwagę klimatyczną, słoneczną kolorystyką i od razu czuć tutaj pozytywną energię. Spod żółtego tła wyłania się na części grafiki kawałek plastra miodu i kilka pszczół, co budzi zainteresowanie u każdego odbiorcy. Temat pozyskiwania miodu i innych produktów od pszczół wciąż stanowi pewnego rodzaju wiedzę tajemną, która nie jest powszechnie znana. Z taką grafiką sprawisz, że każdy choć przez chwilę rzuci okiem na ulotkę, być może schowa ją do kieszeni, a w niedługim czasie nabierze ochoty na twoje produkty.

BŁĘKIT, KTÓRY PRZYCIĄGA

Ulotka w tym formacie i w tej odsłonie graficznej ma kilka zalet i praktycznie żadnej wady. Najwięcej miejsca zajmuje błękitne niebo, które ma mocno przyciągać uwagę i jest w tym bardzo skuteczne. Przemierzając ten błękit docieramy do dolnej części grafiki, gdzie wszystko staje się jasne. Konsument nie musi się domyślać, przekaz jest oczywisty. A przy okazji, duża niebieska przestrzeń jest doskonałym tłem dla eksponowania nazwy firmy i danych kontaktowych. Na drugiej stronie ulotki zmieści się natomiast firmowe motto albo mały katalog usług.

INFORMACJE ZAWIESZONE W POWIETRZU

Dobra reklama opiera się na odpowiednich sugestiach, dlatego zanim się zdecydujesz na wybór właściwej grafiki, która będzie promowała twoją działalność, zastanów się nad swoimi priorytetami. Jeśli więc mocno wierzysz, że twoje usługi z dziedziny alternatywnych źródeł energii mogą zmienić nasze środowisko na czystsze i bardziej przyjazne, spróbuj to pokazać na swojej ulotce. Z naszą propozycją to możliwe, konsumenci szybko zauważą ten przekaz i nabiorą zaufania do podanych w ten sposób informacji, które po prostu wiszą w przejrzystym, czystym powietrzu.

CIEKAWE PROPORCJE DETALI

Ulotka w formacie poziomym z grafiką pełną nieba znacznie różni się od tradycyjnej ulotki, ponieważ naturalnie wymusza inne ułożenie i proporcję detali. Teraz panele i wiatraki nie widnieją na dole, zdominowane przez niebo, a stanowią równorzędny i równoprawny element przestrzeni. Te zupełnie odmienne proporcje oferują inną, ciekawą harmonię i potencjał dla efektownego wyeksponowania nazwy firmy, danych kontaktowych i np. krótkiego katalogu usług czy zakresu oferowanych prac. Dobry i dobrze podany przekaz ideowy oraz reklamowy.

KOMPAKTOWA DAWKA INFORMACJI

W swojej kampanii reklamowej warto postawić dodatkowo na kompaktowe ulotki w formacie DL. Ich kształt sprawia, że trzeba nieco inaczej ułożyć grafikę oraz tekst, a tym samym zmienić nieco dynamikę przekazu. Wiele klientów uważa, że ulotka DL jest najbardziej poręczna, czytelna i skuteczna, więc musiała się znaleźć także w naszej serii leśnej. Wyraźne wyodrębnienie zielonego pola tekstowego daje spore możliwości na atrakcyjny dla oka sposób przekazania danych kontaktowych, a także innych informacji o firmie, np. zakresu usług.

NATURALNA PREZENTACJA

Odkąd trendy graficzne zaczęły się zwracać w stronę natury, coraz częściej i chętniej sięgamy po tą estetykę nie tylko podczas dekorowania wnętrz, ale także w czasie poszukiwania koncepcji reklamowych. Czerpiemy z natury i dzięki temu powstają takie właśnie propozycje. Nasza ulotka ma wiele wdzięku i jest bardzo przyjemna dla oka. Nie drażni agresywnymi barwami ani detalami, dzięki czemu jest bardzo pozytywnie odbierana. Okazuje się, że można pięknie i łagodnie zareklamować działalność, która wymaga ciężkiego sprzętu i dużej tężyzny fizycznej.

PRZYJEMNA I KONKRETNA REKLAMA

Wybierając estetykę swoich materiałów reklamowych możesz postawić na różne style, niemniej my polecamy naszą koncepcję. Ulotka z lasem w tle jest na tyle konkretna, że przekaz szybko trafia do świadomości klientów, którzy są zainteresowani zakupem drewna lub usługami związanymi z jego pozyskiwaniem. Jednocześnie ulotka może się podobać i oferuje duże, wygodne pole tekstowe, gdzie można podać odpowiednią dawkę informacji. Całość bardzo spójna i przyjemna dla oka, co będzie miało ogromne znaczenie dla odbioru waszej oferty.

WSZYSTKO ZGRABNIE SIĘ ZMIEŚCI

Podłużny format ulotki DL wykorzystaliśmy w optymalny sposób, żeby zarówno zapewnić wam odpowiednią ilość miejsca na treść, jak i na detal graficzny, który przyciągnie uwagę klientów. W polu tekstowym na pierwszej stronie zmieści się nazwa firmy i dane kontaktowe, natomiast na drugiej jest miejsce na skrócony opis oferty albo katalog waszych zalet, które zachęcą klientów. W tym formacie poszczególne panele funkcyjne układają się w dość dynamiczny, przyjemny dla oka układ, dzięki czemu reklama prezentuje się bardzo zgrabnie.

DOSKONAŁY PODZIAŁ PROMOCYJNY

Klienci, którzy mają w zamyśle zakup mebli poszukują dwóch rodzajów informacji. To bodźce estetyczne dotyczące wyglądu, stylu i zgodności z modą określonych pozycji meblowych, a także treść, która przybliży im firmę, która je produkuje albo sprzedaje. Jeśli trafią na tą ulotkę, dostaną obie formy przekazu i istnieje spora szansa, że skorzystają z twojej oferty. Jest tu sporo miejsca na zaprezentowanie swojej firmy i bardzo zachęcający panel graficzny, który pokazuje fragment bardzo ciekawej i modnej aranżacji.

EKSPOZYCJA MEBLI I MARKI

W przypadku mebli trudno powiedzieć czy w głowie konsumenta najpierw jest pomysł na zmiany w wystroju wnętrz, a potem poszukiwanie przekazów reklamowych w tym temacie czy też taka ulotka sprawia, że właśnie pojawia się plan metamorfozy salonu albo sypialni. Pewne jest jednak, że w każdej z tych koncepcji twoja reklama zagra ważną rolę, więc jej wygląd nie jest bez znaczenia. Mamy dla ciebie efektowną grafikę, z fragmentem modnej aranżacji, która urzeknie nawet największych estetów i znawców najnowszych trendów.

JAK KAMIENNA PŁYTA

Ulotka w formacie DL mogłaby tutaj być swego rodzaju graficzną wpadką w tym przypadku, bowiem podłużny format mógłby się kojarzyć po prostu z nagrobkową płytą. Jednak w momencie zastosowania paneli tekstowych w dwóch kolorach i białego pola na ekspozycję nazwy firmy, całość nabrała ciekawego i zupełnie uniwersalnego charakteru. Taka reklama pozwoli wam utrwalić swoją markę na rynku i w świadomości konsumentów, a przy tym nie zajmuje dużo miejsca więc jest łatwa w dystrybuowaniu. Kamienne tło sugeruje tematykę i sprawia, że całość jest bardzo stylowa.

W POZIOMIE TEŻ WYGLĄDA DOBRZE

Kamienne płyty z dekoracyjnego surowca mają to do siebie, że wyglądają dobrze w każdym ułożeniu, więc i u nas występują w różnych opcjach. Tym razem pozioma orientacja wzoru na ulotkę reklamową dla zakładu kamieniarskiego. Wygląda trochę jak powiększona wizytówka, jest równie reprezentacyjna, ale daje większe możliwości do przekazania ważnych informacji konsumentom. Zadbaliśmy o białe pole, na którym wyróżnisz nazwę lub swoje nazwisko i szary panel, na którym w stylowy sposób zmieścisz wszystkie ważne informacje.

MODNE SZAROŚCI PRZYCIĄGAJĄ

Pracy kamieniarza nie towarzyszy jakaś wielka paleta barw, ale za to te, które ma do dyspozycji, są wyjątkowe. Mało tego, odkąd do łask wróciły wszelkie kamienne okładziny, a marmur czy granit przestał się kojarzyć wyłącznie z nagrobkami, kamieniarstwo przeżywa renesans. Wykorzystaliśmy ten trend tworząc dla ciebie grafikę reklamową, przy czym jako największy atut występuje tu szary odcień kamiennej płyty. Powodem jest oczywiście panująca obecnie moda na szarości, jako element, który przyciągnie klientów.

RAZ ZBLIŻENIE, RAZ DALEKI PLAN

Działając w branży odzieżowej, niezależnie od zakresu, skali czy profilu modowego, warto zainwestować w efektowne wydruki reklamowe, które będą przyciągać klientki. Nasza grafika zabiera je w świat wybiegu dla modelek, które noszą wyjątkowe ubrania i ściągają na siebie całą uwagę. I dobrze, bo kto powiedział, że np. reklama usług krawieckich nie może być wykonana z polotem? Mamy daleki i bliski plan wybiegu, powiewające, lekkie stylizacje i smukłe modelki. Nieco artystyczne i całkiem anonimowe, ale za to mocno zachęcające do skorzystania z usług krawcowej.

ZAPOWIEDŹ TWOJEGO POTENCJAŁU

Każda pracownia krawiecka czy projektowa zna swój potencjał. Wiecie, jakie są wasze umiejętności, wyczucie stylu, wiedza, orientacja w modzie itd. To wszystko sprawia, że pozycje odzieżowe wychodzące spod waszych rąk robią naprawdę dobre wrażenie i mogą być obiektem pożądania wielu kobiet. Brakuje tylko jednego. Reklamy takiej, jak ta, która to pokaże przyszłym klientkom. Która stanie się zapowiedzią tego potencjału i obietnicą powiększenia swojej garderoby o kolejny, efektowny ciuch oraz podkręcenie swoich modowych możliwości.

PROSTO Z WYBIEGU

Jedne klientki mają sprecyzowane oczekiwania, inne liczą na to, że je zaskoczysz, ale w każdym z tych przypadków chcą mieć ubrania, które je poniosą i zauroczą. Do tego potrzebna jest wiedza, umiejętności i wyczucie stylu. Przyda się także nasza reklama, która wyraźnie obiecuje takie efekty i bardzo mocno zachęca klientki, aby sprawdziły co też możesz dla nich wyczarować. Jeśli się sprawdzisz, będą wracać po więcej, ale na razie przyciągnij je wyjątkowymi ulotkami, które łatwo wpadają w oko i motywują do kontaktu.

KWIATOWE WIADOMOŚCI

Białe tło i obecność ażurowych, czarnych kwiatów to z jednej strony klasyka, a z drugiej mimo wszystko dość oryginalny sposób reklamowania usług florystycznych. Pionowa ulotka daje możliwość umieszczenia dekoru na górze albo na dole, a to z kolei pozwala na zyskanie dużej ilości miejsca na informacje o firmie, lokalizacji oraz ofercie. Grafika jest monochromatyczna, a kwiaty, choć dużych rozmiarów, nie dominują całości. To także wzór, który doskonale wpisuje się w najnowsze trendy modowe, co z pewnością zachwyci wiele klientek.

CIEKAWA ASYMETRIA

Pozioma ulotka pozwala na inne, ciekawsze rozmieszczenie detali graficznych, które tworzą wzór. Dzięki tym możliwościom można w asymetryczny sposób ulokować ozdobny motyw kwiatowy. Dekoracyjny panel w pozycji bocznej jest bardziej widoczny i atrakcyjniejszy dla oczu, a pozostała przestrzeń to po prostu sporych rozmiarów pole tekstowe. Tu wygodnie umieścisz nazwę swojego sklepu czy firmy, swoje imię i nazwisko oraz dane kontaktowe. Po drugiej stronie możesz opisać ofertę albo wpisać hasło zachęcające do współpracy lub zakupów.

INFORMACJE W KWIATACH

Działając w branży florystycznej masz od razu pewien ważny atut w ręku. Możesz podać wszelkie informacje marketingowe w bardzo atrakcyjny sposób, bo nie ma chyba lepszego towarzystwa dla suchych danych kontaktowych niż otoczenie pięknych kwiatów. Ich obecność sprawia, że przekaz staje się ciekawszy i bardzo atrakcyjny dla oka, a tym samych zachęca do zapoznania się z informacjami i do skorzystania z twojej oferty. dlatego też można na chwilę zrezygnować z kolorów i postawić na modny minimalizm, który przyciągnie klientów.

ENERGETYCZNA MOC ZIELENI

Natura ma silne, pozytywne działanie na ludzkie zmysły, to powszechnie wiadomo. Dlatego więc warto często korzystać z tego potencjału, również w zakresie reklamy. Mamy dla ciebie ciekawą ulotkę w formacie DL, która sprawi, że konsumenci z zaciekawieniem zapoznają się z treścią twojej oferty. Patrzenie na nią sprawi każdemu przyjemność, dzięki czemu wzrastają szanse, że nie wyląduje od razu w koszu, a to na początek spory sukces. Zwiększa twoje szanse na przebicie się do świadomości potencjalnego klienta.

DOSKONAŁE PROPORCJE I ŚWIETNE EFEKTY

Dla tych, którym do gustu przypada forma ulotek podobna do stylu, jaki prezentują wizytówki, stworzyliśmy ten poziomy format. Nasza propozycja graficzna prezentuje się na nim bardzo efektownie. Duża ilość białego tła pozwala na kapitalne, czytelne i wyraźne wyeksponowanie treści oraz nazwy firmy. Natomiast zieleń liści, które zdobią ulotkę nadaje całości świeżości i dynamiki, za którą odpowiada nieregularność i asymetria wzoru. Jeśli masz nowoczesne podejście do promowania swoich usług bądź towarów, nasz roślinny szablon będzie dobrym wyborem.

JAK DOBRZE PODAĆ INFORMACJE?

Nikt nie lubi czytać nudnej, jednolitej treści, zwłaszcza kiedy nie jest to ciekawa powieść. Dlatego też, jeśli chcesz trafi celnie do odbiorcy ze swoim reklamowym przekazem, musisz zadbać o atrakcyjną oprawę graficzną dla tej treści. Wyręczyliśmy cię tworząc dla ciebie grafikę pełną ożywczej energii i przyciągającą wzrok piękna zielenią i białym tłem. Jeśli ten wzór nie jest w sprzeczności z charakterem profilu twojej firmy to sprawdź jak zadziała moc informacji podanych w takim towarzystwie. Może się okazać, że to rozwiązanie idealne dla ciebie.

Pokaż: