Ulotki online Strona 3

Pokaż:

OD GÓRY DO DOŁU

Pionowa ulotka w formacie DL to możliwość ułożenia grafiki i treści w ciekawy sposób. W naszej propozycji postanowiliśmy od góry zacząć z przytupem i użyć dużego detalu graficznego. Dłonie z efektownym manicurem skutecznie przykuwają wzrok i od razu sugerują temat reklamy. Kiedy już odbiorcę, czyli potencjalną klientkę, zainteresuje obrazek, w następnej kolejności zapozna się z treścią i prawdopodobnie zachowa ulotkę. Reklama z białym tłem, dodatkiem różu i zdjęciem perfekcyjnej realizacji dobrze działa na kobiece zmysły.

PRZYJEMNIE I CZYTELNIE

Pozioma forma ulotki pozwala na inne rozmieszczenie detali niż ma to miejsce w przypadku pionowego formatu. Zapewniliśmy tutaj ekspozycję dla nazwy twojego salonu albo imienia i nazwiska w sąsiedztwie pięknie zadbanych i ozdobionych dłoni, co od razu tworzy bardzo pozytywne skojarzenia u klientek. Poniżej pozostało wygodne pole tekstowe, gdzie można umieścić jakąś marketingową zachętę. Druga strona to powtórzenie detalu graficznego i jeszcze więcej miejsca na treść. Całość spina białe tło, na które przyjemnie się patrzy.

POKAŻ REALIZACJĘ, PODAJ INFORMACJĘ

W przypadku materiałów reklamowych wszelkich salonów z branży beauty, sprawdza się zwykle określony katalog detali graficznych. Za jeden ze skuteczniejszych można chyba uznać zdjęcia, które pokazują jakąś gotową realizację usługi lub specjalistkę podczas pracy. W tej propozycji wybraliśmy motyw perfekcyjnie wyglądających dłoni po zabiegu manicure, które z pewnością skutecznie skupią na sobie uwagę klientek dbających o wygląd. Detal graficzny podkreśla śnieżnobiałe tło, które z kolei świetnie eksponuje treść informacyjną.

PRZEWAGA TREŚCI NAD GRAFIKĄ

Pośród naszych propozycji szablonów reklamowych zawsze można znaleźć układ graficzny przeznaczony na format DL. Także w przypadku tego wzoru. Wynika to z wyjątkowej formy ulotki, która ma nowoczesny i dość dynamiczny charakter. Przekaz prezentuje się tutaj bardzo atrakcyjnie dzięki innym proporcjom treści do detali graficznych. W naszej propozycji grafika zajmuje niewielką część na górze, a reszta to pole tekstowe do twojej dyspozycji. To pozwala na atrakcyjne wyeksponowanie nazwy firmy albo nazwiska fachowca i danych kontaktowych oraz opisu oferty.

SPORA DAWKA INFORMACJI O USŁUGACH

Ulotka to podstawowa forma przekazu reklamowego, która nie generuje dużych kosztów i nie zajmuje dużo miejsca. Ale to także materiał promocyjny, który musi być już na pierwszy rzut oka na tyle atrakcyjny, żeby choć na chwilę zainteresować adresata. Inaczej ulotka wyląduje w pierwszym napotkanym koszu na śmieci. Nasza grafika z pewnością przykuje uwagę osób odczuwających dolegliwości bólowe ze strony narządu ruchu. A dodatkowo, jeśli przekażesz na niej informacje przybliżające twoją ofertę, chętnie ją zatrzymają i z pewnością umówią się na wizytę.

GRAFIKA PRZYJEMNA DLA OKA

Potencjalnego klienta, czy też w tym przypadku chyba bardziej pacjenta, szybciej zainteresuje reklama przyjemna dla oka. Tyle potrzeba na początek i to właśnie zapewniliśmy w tej grafice. Miłe dla oka, pastelowe kolory i harmonia. Potem będzie się doszukiwał tematu i dopasowania do swoich potrzeb, a wtedy dostrzeże wymowne zdjęcie sygnalizujące problemy bólowe u innej osoby. To moment skojarzeń i decyzji o zabraniu ulotki ze sobą, a dla ciebie szansa na sukcesywne powiększanie klienteli. Tak działa dobra grafika reklamowa.

DYNAMIKA REKLAMY I KOLORU

Z jednej strony biel i zabawne kropelki zrobione różowym lakierem. Z drugiej strony również biel i ciekawe nawiązanie tematyczne i kolorystyczne w postaci lakierów z odpowiedniej palety barw. Całość w wygodnym formacie DL, który ma nowoczesnych charakter i cieszy się dużą popularnością. Ulotki w tym układzie prezentują treść i przekaz graficzny w bardzo dynamiczny sposób i uchodzą za najbardziej skuteczne. Może więc skusisz się na taką formę i sprawdzisz czy będzie na stałe narzędziem marketingowym dla twojego salonu?

ZASKAKUJEMY ASYMETRIĄ

Kto powiedział, że ulotka musi mieć wygląd, który wpisuje się w utarte standardy? My chcemy was przekonać, że tą zwykłą, opatrzoną formę można przedstawić w sposób bardziej inspirujący. Lakiery w ułożeniu bocznym i prostopadłej relacji do kierunku tekstu to detal, który mocno przykuwa uwagę i pozostaje w głowie na długo. Są z jednej palety barw, podobnie jak detal graficzny z drugiej strony, co powoduje, że ta niebanalna asymetria jest jednocześnie harmonijna i przyjemna dla oka. Ulotka zaskakuje, ale także zachęca do działania.

INFORMACJA I KOLORY

Chociaż ulotka ma dość małą powierzchnię to jednak stanowi strategiczny punkt w marketingu każdej firmy usługowej. Dla twojego salonu również będzie bardzo przydatna, pod warunkiem, że zostanie wyposażona w odpowiednią grafikę. Proponujemy ciekawy, minimalistyczny wzór. Duża ilość bieli i tym samym bardzo wygodne, sporych rozmiarów, pole tekstowe. Można tu wyróżnić nazwę salonu, podać czytelnie dane, ale dodatkowo informacje o zakresie usług. Natomiast grafika z lakierami w modnych barwach ładnie je podkreśli.

SKROMNIE, ALE BARDZO KONKRETNIE

Usługi elektryczne mają swoją specyfikę. Potrzebują fachowca z techniczną wiedzą i praktyką, który zajmuje się wyłącznie konkretami. I taka też powinna być reklama przeznaczona dla tej branży, wyważona i nastawiona na możliwie najprostszy przekaz. Taka właśnie jest nasza propozycja graficzna na ulotkę w formacie DL. Jedna strona biała, druga czarna, a ty możesz wybrać jakie informacje będą zawierać. Zadbaj o dobrą ekspozycję nazwy firmy albo twojego imienia i nazwiska, najlepiej wyróżniającą się, dużą czcionką. Podobnym krojem wpis także numer telefonu.

CIEKAWIE PODANE INFORMACJE

To, że ulotka musi zawierać dane kontaktowe i inne informacje, to powszechnie wiadomo. Ale to nie wszystko, bo ulotka ma także ważną rolę marketingową, więc owe dane nie mogą być zwykłą treścią. Muszą mieć ciekawą oprawę, nawet jeśli reklama dotyczy konkretnych technicznych usług i właśnie to znajdziesz w naszej propozycji graficznej. Białe i czarne tło oraz dyskretne elektryczne symbole to odpowiednia oprawa, przy czym pozostaje całkiem sporo miejsca na treść. Można wpisać dodatkowo zakres usług albo zamieścić kod QR kierujący do witryny WWW.

RAZ CIEMNO, RAZ JASNO

Dobrze skonstruowana reklama musi odbiorcę przykuwać jakimś zaskakującym detalem. Coś powinno ją wyróżniać i sprawiać, że przez jakiś czas pozostanie w pamięci konsumenta. Tym razem postawiliśmy na kontrastowe kolory dwóch stron ulotki. Są oczywiście symbole, które pozwalają szybko skojarzyć rodzaj oferty, niemiej to właśnie kolorystyka tła zostanie najlepiej zapamiętana. Potencjalny klient będzie kojarzył ulotkę z biało czarnym tłem, a symbole elektryczne naprowadzą jego pamięć na właściwy tor.

RETRO POŁĄCZONE Z NOWOCZESNOŚCIĄ

Obecne trendy modowe w zakresie grafik reklamowych i okazjonalnych można spokojnie nazwać dobrym, ciekawym okresem. Dlaczego? Bo odmiennie od wcześniejszych tendencji modne są połączenia, które przedtem były ignorowane. Przykładem może być nasza ulotka w formacie DL. Same akcesoria fryzjerskie i szare tło mają charakter retro i przywołują skojarzenia z dawnym salonem fryzjerskim, jednak całość została tak ułożona i wyważona, że ewidentnie widać tu nowoczesne wpływy modowych trendów w grafice reklamowej.

TEN PORZĄDEK MA ZNACZENIE

Modna kolorystyka i silne nawiązanie do stylu retro to obecnie bardzo modna estetyka, ale nasza grafika niesie jeszcze dodatkowy przekaz, który podziała zachęcająco na potencjalnych klientów. Narzędzia i akcesoria są położone asymetrycznie i stanowią tu dekorację, ale warto zwrócić na pedantyczny porządek, który tu panuje. To wybitna sugestia, że usługi są wykonywanie profesjonalnie i rzetelnie, zgodnie ze sztuką i wszelkimi zasadami. Konsument od razu czuje się bezpiecznie i spokojnie, a więc nabiera do was zaufania.

ORYGINALNIE I UNIWERSALNIE

Ulotki reklamowe salonów fryzjerskich wyglądają w ostatnim czasie dość podobnie. Większość z nich reprezentuje styl glamour, a to sprawia, że przyciągają tylko uwagę kobiet. Do niedawna zakładano chyba, że mężczyźni jak potrzebują to sobie gdzieś tam wdepną do fryzjera i nie trzeba ich szczególnie zachęcać. To już nieaktualne, dziś panowie także chcą wyglądać dobrze i modnie, a ta reklama dba o to, żeby ich zachęcić do waszych usług. Jeśli jesteście otwarci na męskie strzyżenie to nasza grafika będzie strzałem w dziesiątkę.

TREŚĆ PODKREŚLONA ZADZIORNĄ GRAFIKĄ

Choć ulotka w formacie DL wygląda dość niepozornie i można przypuszczać, że nie zmieści się na niej zbyt dużo, to jednak tkwi w niej duży potencjał. Ten wydłużony kształt sprawia, że grafiki prezentują się jakoś bardziej dynamicznie i ciekawie, a i miejsce na tekst jest całkiem spore. Mamy dla ciebie wyjątkowy wzór, gdzie dół ulotki zdobi niebanalna i nowoczesna grafika, a część górna przyjmie sporo treści. Najważniejsze są dane kontaktowe, ale namawiamy także to umieszczania szerszych informacji o firmie albo kodu QR, który przenosi na waszą stronę w sieci.

DUŻO MIEJSCA NA OPISANIE USŁUG

Klient, który rozważa skorzystanie z usługi firmy pośredniczącej w obrocie nieruchomościami, potrzebuje zdecydowanie więcej informacji niż tylko dane kontaktowe do agentów. Skoro chce komuś powierzyć obsługę operacji majątkowej na sporą kwotę, zwyczajnie musi was trochę poznać, a nasza ulotka daje taką możliwość. Poza bardzo ciekawą i efektowną grafiką, dysponujecie tutaj sporym polem tekstowym, na którym można umieścić garść informacji o zakresie usług i wasze najważniejsze atuty. To pozwala zdobyć zaufanie i ułatwia podjęcie decyzji przez klienta.

NOWOCZESNE PODEJŚCIE DO REKLAMY

Ulotki reklamowe powinny mieć szatę graficzną całkowicie dostosowaną do reprezentowanej branży i nie chodzi tu wyłącznie o taki czytelny przekaz wprost, który po prostu pokazuje o co chodzi. Ważny jest także ogólny styl i klimat grafiki, czego najlepszym przykładem jest ten wzór dla firmy zajmującej się nieruchomościami. Całość ma bardzo nowoczesny i dynamiczny wygląd, co sugeruje reklamę sprzedawców prężnych, zorientowanych w rynku i przepisach oraz sprawnie działających i zorganizowanych. Taką zapowiedź niesie nasza ulotka.

MAŁA ULOTKA, Z KTÓREJ BIJE SZCZĘŚCIE

Format podłużnej ulotki w tym formacie jest bardzo popularny. Trochę pewnie dlatego, że zajmuje mniej miejsca niż inne wydruki z tej półki, ale też i dlatego, że na nim można ułożyć każdą grafikę w nieco inny, bardziej interesujący sposób. My oczywiście mamy dla ciebie taką propozycję. Grafika reklamowa, z którą opracowaliśmy całą linię wydruków tutaj prezentuje się wyjątkowo efektownie. Uśmiechnięte postaci przykuwają uwagę, a piękne niebo doskonale eksponuje dane kontaktowe i inne firmowe treści.

UTRWALANIE SZCZĘŚCIA TO TWOJA BAJKA

Każda branża ma swoją specyfikę, fotograficzna także, a grafiki reklamowe powinny do tejże specyfiki jak najmocniej nawiązywać. Nasza propozycja jest całkowicie zdefiniowana, ponieważ skupiliśmy się na twojej specjalizacji czyli fotografii ślubnej. O utrwalaniu szczęścia dwojga ludzi wiesz już pewnie wszystko, ale czas przekonać o tym konsumentów. Staraliśmy się stworzyć ulotkę, która po prostu pokazuje szczęśliwych nowożeńców w pięknym kadrze. Prosty, oczywisty przekaz, który jest zachęcający i optymistyczny.

REPREZENTACYJNA ULOTKA ŚLUBNA

Piękna, pastelowa i romantyczna ulotka, na której widać szczęśliwą parę wśród obłoków to z pewnością widok, który przykuje wzrok każdego potencjalnego klienta. Wiadomo jednak, że sporą część swoich materiałów reklamowych warto eksponować w miejscach, gdzie bywają przyszli nowożeńcy, a zwłaszcza panie, które mocno zwracają uwagę na estetykę. Mamy dla ciebie grafikę, która z powodzeniem może reklamować twoje usługi w zaprzyjaźnionym salonie piękności albo w salonie sukien ślubnych. Wkomponuje się każdy elegancki wystrój wnętrza i przykuje wzrok.

CIEKAWY FORMAT ELEGANCJI

Wydłużony kształt ulotki DL wymusza praktycznie przy każdej grafice pewne zmiany w proporcjach, co często nadaje im ciekawego wyglądu. W tej propozycji zmianie uległ stosunek bieli do czerni, przy czym zdecydowanie czarny wygrał całą rozgrywkę. To sprawiło, że powstało duże, ciemne pole tekstowe, które stanowi dobre tło dla treści oraz złotych detali, a przy okazji nadaje całości swoistego eleganckiego pazura. To bardzo lubiany format ulotki, pewnie dlatego, że zajmuje stosunkowo mało miejsca, a przy okazji każdy przekaz wygląda na nim jakoś nowocześniej.

ULOTKA, KTÓRA WSZĘDZIE PASUJE

Tworząc dla was grafiki reklamowe, zastanawiamy się zawsze gdzie zostaną użyte, dzięki czemu nasze wzory są dość uniwersalne w odbiorze. Ta propozycja ulotki daje wam wiele możliwości dzięki temu, że ma bardzo poręczne wymiary i wygląd, który wpasuje się w każdy wystrój wnętrza. Dlaczego tą właśnie cechę wymieniamy jako atut? Dlatego, że często zostawiacie swoje ulotki w zaprzyjaźnionych sklepach, punktach usługowych czy lokalach gastronomicznych i tam powinny przykuwać uwagę, ale też nie straszyć. Nasza grafika jest modna i efektowna, ale też gustowna, więc spełnia to kryterium.

DOBRE PROPORCJE I EFEKTOWNY WYGLĄD

Jeśli poszukujesz dobrej reklamy np. dla swojego nowego salonu kosmetycznego albo studia makijażu, nasza ulotka powinna przykuć twoją uwagę. Dlaczego? Ponieważ ma wszystko, czego potrzebujesz. Ma modny wygląd, co doceni każda klientka, bo opiera się na stylu glamour, który kochają wszystkie panie. Pomimo efektownych detali dekoracyjnych ma także pole tekstowe solidnych wymiarów, na którym zmieścisz nazwę salonu i dane kontaktowe, ale także zakres usług albo kilka słów o promocjach. To graficzna harmonia między wyglądem, a kwestiami praktycznymi.

Pokaż: