Ulotki - Aranżacja wnętrz
Ma dusze artysty, głowę pełną pomysłów, a świat widzi w kolorach, fakturach i detalach. Nie, to nie tylko opis grafika komputerowego czy pracownika agencji reklamowej, tylko specjalisty od aranżacji wnętrz. A dokładniej – Ciebie, czyli wszechstronnego kreatora, który już w kilkanaście minut może samodzielnie zaprojektować spersonalizowaną ulotkę reklamową!
WSZYSTKO ZGRABNIE SIĘ ZMIEŚCI
Podłużny format ulotki DL wykorzystaliśmy w optymalny sposób, żeby zarówno zapewnić wam odpowiednią ilość miejsca na treść, jak i na detal graficzny, który przyciągnie uwagę klientów. W polu tekstowym na pierwszej stronie zmieści się nazwa firmy i dane kontaktowe, natomiast na drugiej jest miejsce na skrócony opis oferty albo katalog waszych zalet, które zachęcą klientów. W tym formacie poszczególne panele funkcyjne układają się w dość dynamiczny, przyjemny dla oka układ, dzięki czemu reklama prezentuje się bardzo zgrabnie.
DOSKONAŁY PODZIAŁ PROMOCYJNY
Klienci, którzy mają w zamyśle zakup mebli poszukują dwóch rodzajów informacji. To bodźce estetyczne dotyczące wyglądu, stylu i zgodności z modą określonych pozycji meblowych, a także treść, która przybliży im firmę, która je produkuje albo sprzedaje. Jeśli trafią na tą ulotkę, dostaną obie formy przekazu i istnieje spora szansa, że skorzystają z twojej oferty. Jest tu sporo miejsca na zaprezentowanie swojej firmy i bardzo zachęcający panel graficzny, który pokazuje fragment bardzo ciekawej i modnej aranżacji.
EKSPOZYCJA MEBLI I MARKI
W przypadku mebli trudno powiedzieć czy w głowie konsumenta najpierw jest pomysł na zmiany w wystroju wnętrz, a potem poszukiwanie przekazów reklamowych w tym temacie czy też taka ulotka sprawia, że właśnie pojawia się plan metamorfozy salonu albo sypialni. Pewne jest jednak, że w każdej z tych koncepcji twoja reklama zagra ważną rolę, więc jej wygląd nie jest bez znaczenia. Mamy dla ciebie efektowną grafikę, z fragmentem modnej aranżacji, która urzeknie nawet największych estetów i znawców najnowszych trendów.
NOWOCZESNOŚĆ TO WASZA DEWIZA
Firma, która świadczy usługi w zakresie aranżacji wnętrz musi być nowoczesna. Oczywiście, powinna także prezentować mocno elastyczne podejście do tworzenia przestrzeni dla klientów, bo gusta bywają różne. Jednak przeważająca część konsumentów podąża za modą, więc chce mieszkać i pracować w nowoczesnych, pięknych i modnych wnętrzach. Za pomocą naszej grafiki na ulotkę tak się właśnie przedstawicie klientowi. Jako firma, która zna się najnowszych trendach i potrafi urządzić klimatyczne, wygodne, a jednocześnie nowoczesne pomieszczenia.
PRZEDSTAWIMY CIĘ NOWOCZEŚNIE
Wasza branża ma ciekawą specyfikę, która opiera się na śledzeniu modowych trendów wnętrzarskich, zmieniających się technologii w zakresie materiałów i chemii budowlanej oraz umiejętnym stosowaniu wszelkich modnych nowinek we wnętrzach tworzonych dla klientów. Zawsze znacie najnowsze barwy rządzące rynkiem, najciekawsze rozwiązania i ich połączenia. Brzmi dość nowocześnie i tak właśnie chcieliśmy was przedstawić przyszłym klientom za pomocą naszej grafiki na ulotkę. Dynamicznie, w trakcie twórczych procesów, z technicznym zacięciem i z modnym charakterem.
MODNE SZAROŚCI I MINIMALIZM
Gdyby obecnie modne były wnętrza pełne nasyconej czerwieni lub fioletu, która podkreślona jest dużą ilością złota, to w naszej ofercie mielibyśmy grafiki na materiały reklamowe wykonane w takiej właśnie tendencji. A ponieważ zawsze reagujemy na modowe i rynkowe zmiany, obecnie znajdziecie tu taką nowoczesną, minimalistyczną estetykę. Szarości, beże i biel, sporo szkła, przestrzeni i światła, a przede wszystkim minimalistyczny porządek. Obecnie taką grafiką można zachęcić do swoich usług sporą rzeszę klientów, którzy pragną modnych wnętrz.
UMEBLOWANA PRZESTRZEŃ NA SELEDYNOWYM TLE
Górna połowa każdej ze stron ulotki zawiera schematyczny rysunek ładnie urządzonego pomieszczenia. Grafika ta przywołuje skojarzenia z wnętrzarstwem, czyli sztuką urządzania wnętrz. Druk przeznaczony zarówno do promowania usług projektantów różnego rodzaju przestrzeni (mieszkania, domy, firmy instytucje), jak i firm wykonujących meble na zamówienie (na wymiar).
TEKST I GUSTOWNIE URZĄDZONE WNĘTRZE
Dwustronna ulotka o poziomym układzie treści. Charakteryzuje ją seledynowe, jednobarwne tło, grafika (rysunek gustownie urządzonego wnętrza) oraz czarny kolor czcionki. Ilustracja zajmująca lewą połowę każdej ze stron wyraźnie komunikuje, jakiej branży dotyczy promocja. Trzy obszerne pola tekstowe pozwalają na szczegółowe zaprezentowanie oferty.
SELEDYNOWO, FANTAZYJNIE, PRAKTYCZNIE
Praktyka planowania przestrzeni, tak by spełniała wymagania estetyczne i funkcjonalne, to nie lada sztuka. Ulotka zaprojektowana specjalnie dla osób projektujących różnego rodzaju wnętrza oraz meble. Seledynowe, jednobarwne tło ulotki gwarantuje, że będzie się ona wyróżniać spośród innych druków tego typu.
OTWÓRZ SIĘ NA BARWĘ ORAZ KSZTAŁT
Kolorystyka (pomarańcz i błękit) niewielkich figur geometrycznych zawartych w ulotce nadaje temu dwustronnemu projektowi dynamiki i oryginalnego charakteru. Dwa stosunkowo obszerne pola tekstowe dają możliwość zaprezentowania firmy i jej usług. Cztery pola na ilustracje umożliwiają prezentację fotografii przedstawiających najlepiej zaprojektowane wnętrza.
POZIOMO, POMARAŃCZOWO, Z FANTAZJĄ
Białe tło przypomina pustą przestrzeń do zaaranżowania. Pomarańczowe i błękitne elementy nadają ulotce charakteru, dynamiki i stanowią o jej oryginalności. Tu, tak jak w przypadku aranżacji wnętrz, kilka niewielkich, kolorowych elementów całkowicie odmieniło przestrzeń, czyniąc ją oryginalną i niepowtarzalną.
POMARAŃCZOWY UKŁAD PRZESTRZENI
Projektowanie przestrzeni, a w szczególności wnętrz domów, wymaga wyobraźni. Pomysłowa szata graficzna ulotki (białe tło wraz z pomarańczowymi i błękitnymi elementami) daje możliwość architektom i projektantom wnętrz zaprezentowania swojej oferty zarówno w formie tekstu (dwa pola tekstowe), jak i obrazu (możliwość umieszczenia na ulotce trzech ilustracji).
Nie znalazłeś odpowiedniego wzoru dla siebie?
Zleć wykonanie indywidualnego projektu