Ulotki - Remont wykończenia

Konkurencja nie śpi, więc bezustannie szukasz nowych form promocji i sposobów dotarcia do jak największej liczy potencjalnych Klientów. Niestety, agencje reklamowe obiecują cuda na kiju i operują szablonowymi pomysłami, za których realizację należy słono zapłacić. Nie martw się, głowa do góry! Zamiast powierzać przyszłość swojej firmy w ręce kosztownych grafików – postaw na własny zmysł biznesowy i doświadczenie.
Kategorie
Kategorie
Załaduj własny projekt Zleć wykonanie projektu
Skorzystaj z naszego bezpłatnego kreatora i samodzielnie stwórz autorski projekt ulotki, której kształt, forma i treść skupią na sobie wzrok wielu nowych Klientów.

Kreator do tworzenia ulotek dla firm świadczących usługi z branży remontowej to nowoczesne, intuicyjne narzędzie, a sam proces projektowania folderu reklamowego przypomina nieco czynności wykonywane podczas wykańczania wnętrza. Wystarczy wybrać odpowiedni wzór, spersonalizować go i potraktować jak bazę dla tekstu zawierającego informacje o zakresie świadczonych usług, dane kontaktowe, slogan czy krótkie motto.

Gotowy projekt to wzór do wydruku. Na tej podstawie przygotujemy – specjalnie dla Ciebie – wskazaną w zamówieniu ilość ulotek. Tak zaprojektowane materiały reklamowe będą się pozytywnie wyróżniać na tle wizytówek konkurencji i – za sprawą autorskiego sznytu, ciekawej formy i przemyślanej treści – zainteresują potencjalnych Kontrahentów.
Czytaj więcej
Pokaż:

NOWOCZESNA, BUDOWLANA ULOTKA

Firma budowlana musi być nowoczesna, inaczej nie zaufają wam nowi, młodzi klienci. Nie zlecą wam prac osoby, które podążają za najnowszymi trendami i chcą mieć ciekawe wnętrza. Dlatego też trzeba stawiać na nowoczesną reklamę, która zbuduje właściwy wizerunek firmy. Nasza ulotka w formacie DL jest doskonałym przykładem reklamy, która spełnia te kryteria. Ciekawa, energetyczna grafika, modne kolory i odpowiednia ilość miejsca na przybliżenie waszych usług. Od razu wiadomo, że znasz się na najnowszych trendach.

CIEKAWA GRAFIKA BUDOWLANA

Ulotki reklamowe to tani sposób reklamowania swoich usług, ale jednocześnie wymagający dobrego pomysłu graficznego. Wszystko po to, żeby wyróżnić się na tle dziesiątek innych ulotek. Jeśli nie masz pomysłu na grafikę i nie masz brandingu firmowego, my mamy dla ciebie bardzo ciekawą propozycję. Szablon graficzny na ulotkę dla firmy budowlanej, który bardzo skutecznie wpada w oko. Dzięki żółtym detalom, które przykuwają uwagę, twoja ulotka nie wyląduje w koszu tylko w szufladzie i zostanie użyta w odpowiednim czasie.

DUŻO INFORMACJI I CIEKAWA ESTETYKA

Jasne tło, pastelowe detale i do tego kilka motywów w żółty kolorze to baza, która ma duży potencjał reklamowy. Nasza propozycja ulotki łatwo wpada w oko i wywołuje same pozytywne odczucia. Ulotka przyciąga uwagę detalami graficznymi, a jednocześnie oferuje sporo miejsca na przekazanie konsumentom zakresu usług i zasad, jakimi kierujecie się podczas realizacji zleceń. To ważne, żeby cieszyć oko dobrą estetyką i jednocześnie przybliżać profil swojego działania. Taka reklama ułatwia zbudowanie nowoczesnego wizerunku.

CIEKAWA KOLORYSTYKA PRZYCIĄGA OKO

Jeśli szukasz ulotki, która ma bardzo efektowną grafikę a jednocześnie oferuje dużo miejsca na ważne informacje to nasza propozycja jest dla ciebie. Przygotowaliśmy propozycję graficzną, która już samymi kolorami przyciąga wzrok. Dodatkowo format pionowy DL pozwala na bardzo atrakcyjne rozłożenie elementów i dzięki temu zostaje sporo miejsca, gdzie możesz umieścić opis swoich usług. Dzięki zróżnicowanej czcionce można skutecznie wyeksponować nawę firmy, co znacznie ułatwia jej zapamiętanie przez potencjalnego klienta.

NASYCENIE BARW I INFORMACJI

Reklama firmy remontowej albo budowlanej powinna być biała albo szara, oszczędna w detale i utrzymana w dość technicznej estetyce. To jednak stereotypowe myślenie, które nie sprawdzi się warunkach dużej konkurencji, gdzie trzeba się wyróżniać, aby zainteresować konsumentów właśnie swoją ofertą. Dlatego chcemy przekonać cię do wybrania innej opcji, naszego szablonu graficznego na ulotkę reklamową. Ciekawe kolory, harmonijnie dobrane detale i sporo miejsca na opisanie usług. Zachwyci twoich potencjalnych klientów.

REKLAMUJ SIĘ ODWAŻNIE

Masz firmę remontową lub budowlaną albo taką, która oferuje realizacje kompleksowe? To z pewnością jednym z nieodłącznych elementów waszej pracy są kolory. Znajomość najnowszych trendów, jakie obowiązują w zakresie urządzania wnętrz to spory atut u fachowców od remontów. Nasza grafika wskazuje na to, że znacie się na barwach, a to z pewnością skutecznie powiększy grono klientów. Grafika jest odważna, ale to kluczowa zaleta tej ulotki. Właśnie dzięki temu łatwo przyciąga uwagę i zapada w pamięć.

POSTAW NA PROFESJONALIZM

Jeśli zastanawiasz się nad wyborem grafiki na swoją ulotkę reklamową, pamiętaj, że najważniejsze są pierwsze sekundy jej kontaktu z adresatem. To wtedy podejmuje się decyzję o natychmiastowym wyrzuceniu jej do kosza albo zapoznaniu z jej treścią. Jeśli chcesz, aby przeważał ten drugi wariant, nasza propozycja powinna cię zainteresować. Czerwony pasek przykuje wzrok, a przecież na nim właśnie będzie nazwa twojej firmy. Potem konsument zauważy i doceni modną estetykę i zapozna się z informacjami.

WSZYSTKO PERFEKCYJNIE UŁOŻONE

W gąszczu firm remontowych warto zadbać o wizerunek, który będzie wskazywał na znajomość modowych trendów. To sugeruje, że śledzicie zarówno nowoczesne technologie i wciąż ulepszacie metody pracy, ale także znacie się na modnym wykończeniu wnętrz, a to teraz jest w cenie. Ta ulotka ma nowoczesny format, który pozwala na dynamiczny przekaz, a jej dodatkowym atutem jest betonowe tło i modne połączenie z czerwonym akcentem. Dużo miejsca na ważne informacje i wygląd, który cieszy oko potencjalnych klientów.

ULOTKA, KTÓRA ZAPADA W PAMIĘĆ

Zastanawialiśmy się nad tłem dla nowej grafiki, która pasowałaby do branży remontowej. Widzimy coraz większe zapotrzebowanie i staramy się poszerzać naszą ofertę o nowe, modne wzory. I nagle pomysł, przecież beton kojarzy się z tą branżą najmocniej. A tak się składa, że jest obecnie bardzo modny. I powstała betonowa ulotka z czerwonymi akcentami. Poziomnica w wyrazistej czerwieni ciekawie dzieli ulotkę na sektory i mamy duże pole informacyjne. Takie ułożenie detali wprowadza tu porządek i czytelność.

DOBRY PODZIAŁ NA INFORMACJĘ I GRAFIKĘ

W reklamie ważny jest przekaz informacyjny i chwytliwa grafika, ale najważniejszy jest przede wszystkim balans między tymi dwoma strefami. Wszystko po to, aby nie zamęczać widza chaosem wizualnym ani natłokiem tekstu. Tu powinny być tylko hasłowe informacje, na szczegóły przyjdzie pora, kiedy klient zdecyduje się na kontakt z firmą i zlecenie prac remontowych. Tymczasem przedstawiamy ulotkę, która ma dobry balans kolorów i grafiki względem treści. A do tego widać tu po prostu dobrą, zachęcającą energię.

JEŚLI REKLAMOWAĆ FIRMĘ REMONTOWĄ, TO TYLKO TAK

Standardowa reklama firmy remontowej jest zwykle dość surowa i techniczna. Nic w tym dziwnego, to branża, w której najważniejsza jest wiedza techniczna i skrupulatne, wręcz pedantyczne wykonanie. Nie ma tu miejsca na fantazję i artyzm, ale to pozory. My próbujemy jednak przemycić tu trochę luzu i kolorów. Tak właśnie powstała nasza grafika, pełna nasyconego czerwonego, niebieskiego i żółtego. Rysunki narzędzi wyglądają jak z bajki dla dzieci, ale dzięki temu wpadają w oko, a przecież to ważne w przypadku ulotki.

TE KOLORY PRZYCIĄGAJĄ KLIENTÓW

Ulotka to chyba najczęściej wyrzucany do kosza wydruk reklamowy. Może dlatego, że konsument jest dziś wręcz zarzucany ich ogromną ilością. Wysypują się ze skrzynek, zalegają na wycieraczkach, są wciskane do ręki na ulicy i w marketach, więc ludzie ze złością pozbywają się ich przy pierwszym lepszym koszu. Ale z drugiej strony ulotka jest popularna, bo trafia do wielu odbiorców i nie generuje dużych kosztów. Nasza ulotka dodatkowo wpada mocno w oko i po prostu się podoba, więc może nie wyląduje w koszu.

W REKLAMIE LICZY SIĘ RÓWNOWAGA

Wiemy, że ulotki w formacie DL są obecnie bardzo lubiane. Sam kształt wydruku sprawia, że reklama wygląda bardzo nowocześnie i dynamicznie. Wykorzystaliśmy ten atut i stworzyliśmy ciekawy szablon graficzny dla firmy remontowej zajmującej się wykończeniami. Na ulotce z powodzeniem mieści się nasz barwny motyw, a i tak pozostaje cała masa miejsca na informacje o usługach. Ulotka ma dwie strony do wykorzystania, więc jedną z nich można w całości wykorzystać wyłącznie na duże logo bądź nazwę firmy.

KONSUMENT ZAPAMIĘTA TWOJĄ GRAFIKĘ

Postaw się w roli konsumenta, który być może w niedalekiej przyszłości planuje przeprowadzić remont mieszkania. Nie masz czasu albo umiejętności, które pozwalają na samodzielne przeprowadzenie tej metamorfozy i szukasz fachowca. Żadnego nie znasz, nikt ci też nie polecił konkretnej firmy. Ale zaraz, miałeś gdzieś taką ulotkę. Pełną kolorowych próbników farb i pędzli, ładną i wpadającą w oko. Szukasz i masz, ale gdybyś jej nie pamiętał, ta sytuacja nie miałaby miejsca. Natomiast nasza grafika wpisze się ten scenariusz.

REKLAMUJ SIĘ KOLOROWO

Branża remontowa kojarzy się przeważnie z narzędziami, bałaganem i wieloma zagadnieniami natury technicznej. Ale w tym fachu trzeba także mieć wyczucie estetyki i modnych trendów wnętrzarskich, bo przecież każdy remont kończy się fazą wykończeniową. Tutaj na plan pierwszy wychodzą kolory, dlatego nasza grafika wykorzystuje te barwne możliwości i pokazuje jak bardzo ten świat jest ci bardzo bliski. A remontowiec, który potrafi grać barwami jest na wagę złota, to gwarancja naprawdę pięknych i modnie urządzonych wnętrz.

CZERWONY MŁOTEK – MARZENIA O BIZNESIE

Każda chwila podczas prowadzenia własnej działalności jest ważna – wiesz, że potrzebujesz kilku chwil żeby rozkręcić biznes, dlatego też nie wahasz się aby podjąć odpowiednią decyzję w związku z elementami reklamującymi Twoją działalność. Podejmij się walki o lepsze jutro i stań na straży własnego życia! Niezwykła ulotka reklamowa to sposób, dzięki któremu będziesz w stanie uniknąć batalii o miejsce w szeregu między liczną konkurencją. Czas nagli – zacznij spełniać swoje marzenia o biznesie na wagę złota!

MŁOTKIEM I UMYSŁEM

Chwile w pracy należą do mniej bądź bardziej przyjemnych, jednakże wszystko, co krąży wokół pracy prędzej czy później spotka się z prawdziwym życiem. Wyjątkowym elementem, który pomoże zrealizować marzenia o dobrze prosperującym biznesie będzie ulotka reklamowa. Co powiesz na połączenie prostej formy i ostrych kolorów? Doskonały design będzie podstawą do poszukiwania nowych Klientów i ogłaszania się na szerokim polu biznesowym.

BUDOWLANE, TWARDE DOWODY

Praca w pionie budownictwa nie należy do łatwych. Murarze, tynkarze, ekipy remontowe oraz inni specjaliści dostają setki zleceń, spośród których wybierają te, które łapią ich za serce. Marząc o rozwoju własnej działalności, powinieneś pomyśleć nad promocją własnego biznesu. Co powiesz na ulotkę reklamową? Doskonały motyw prezentujący kawałek Twojego małego królestwa będzie odpowiednim sposobem na rozpromowanie małego i dużego biznesu – zawojuj więc rynek i ciesz się zwycięstwem!

ULOTKA TWARDA JAK DESKA

Deska jako motyw przewodni ulotki, która ma być furtką do osiągnięcia sukcesu? Dlaczego by nie? Doskonała w swojej prostocie ulotka stanowi połączenie najlepszych cech z odpowiednią gracją. Niech moc akcentów, które są częścią każdej codzienności zacznie zdobywać dla Ciebie odpowiednią ilość Klientów i potencjalnych usługobiorców. To nie pierwsza i nie ostatnia próba, jednak ta przyniesie najwięcej zysków – spróbuj, a nie pożałujesz! Efekt gwarantowany – sukces jest w zasięgu Twojej ręki. Uwierz, a wszystko co posiadasz zyska całkiem nowego charakteru.

DESKOWANIE – REKLAMOWANIE

Doskonale przeprowadzona kampania reklamowa może przynosić wyłącznie zyski – skup się na tym, co pragniesz osiągnąć i powiedz, co jest dla Ciebie ważne, a co nieistotne. Ważnym elementem są rzeczy, które stanowią środek docelowy i są najbliższe Twojemu sercu. Ulotka reklamowa z motywem desek to idealny dodatek dla osób pracujących w branży drzewnej, dla budowlańców, stolarzy i dystrybutorów elementów drewnianych. Poczuj moc ukrytą w naturze i skup się na jej doskonałym oddźwięku. Na co masz dziś czas? Klienci biją drzwiami i oknami – odnajdź się w nowym i ciesz się z sukcesu, który odnosisz!

OD DESKI DO DESKI

Marzenia o doskonale prosperującym biznesie mogą zapoczątkować błahe kwestie – marketing szeptany, doskonałe prezenty, chwila sławy, jednak nic nie zastąpi prawdziwej batalii o Klienta. Jeśli pragniesz zdobyć potencjalnego usługobiorcę, powinieneś postawić na kampanię reklamową w postaci ulotki. Niech magia prawdziwego drewna wskaże Tobie i Twoim pracownikom doskonałą drogę do zwycięstwa nad konkurencją. Od deski do deski – tak brzmi motto, które poniesie ze sobą doskonałe dla Ciebie skutki – Twój biznes będzie się rozwijał, a ty poczujesz wiatr w żaglach. Ulotka reklamowa to idealny środek przekazu dla stolarzy, budowlańców, osób z branży drzewnej oraz wykończeniowej.

PODSTAWĄ - PORZĄDNA PODŁOGA

To właśnie ona jest podłożem, którego solidność wiele dla Nas znaczy. Parkiet, podłoga, panele, kafelki – każdy z tych zdobień wymaga zastosowania odrębnych technik kładzenia i dokładności – Ty dostałeś wszystko w pakiecie i znasz się na rzeczy. Ulotka reklamowa z motywem podłogi będzie wspaniałym elementem informującym o prowadzonej przez Ciebie działalności. Jeśli więc jesteś monterem podłóg, stolarzem bądź pracujesz w branży budowlanej, idź naprzód – to Twój czas!

PARKIET WIDZIANY Z PERSPEKTYWY

Dla nie jednego człowieka podłoga jest elementem, którego wykonanie należy do najprostszych rzeczy – czy jest to jednak prawdą? Ulotka reklamowa z motywem parkietu to idealny i koncepcyjny dodatek reklamowy dla każdego, kto z podłogami ma do czynienia. Jeśli więc jesteś monterem podłóg, pracujesz w branży budowlanej, bądź trudnisz się stolarstwem, ulotka z tym motywem będzie najkorzystniejszym sposobem na zyskanie nowych Klientów oraz pokazanie konkurencji, kto rządzi na tym rynku.

PARKIETOWE, DREWNIANE DOSKONAŁOŚCI

Praca w drewnie wymaga znajomości fachu. Jeden niepewny ruch może przekreślić każdy element, któremu poświęcone zostało mnóstwo czasu. Jeśli pracujesz w branży budowlanej, jesteś stolarzem bądź monterem podłóg, ulotka reklamowa z motywem parkietu będzie doskonałym dodatkiem, dbającym o PR Twojej firmy. Pokaż, kto zna się na rzeczy. Element w postaci ulotki odzwierciedli Twoje możliwości, dający innym odczuć, że mają do czynienia z profesjonalistą.

Pokaż: