Ulotki - Remont wykończenia
Konkurencja nie śpi, więc bezustannie szukasz nowych form promocji i sposobów dotarcia do jak największej liczy potencjalnych Klientów. Niestety, agencje reklamowe obiecują cuda na kiju i operują szablonowymi pomysłami, za których realizację należy słono zapłacić. Nie martw się, głowa do góry! Zamiast powierzać przyszłość swojej firmy w ręce kosztownych grafików – postaw na własny zmysł biznesowy i doświadczenie.
ODPOWIEDNIE PROPORCJE
Na rynku można znaleźć różne formaty ulotek, jednak ta cieszy się chyba największym uznaniem. Jej wydłużony kształt pozwala na bardzo dobrą ekspozycję grafiki, która ma zaciekawić odbiorcę oraz danych informacyjnych na polu tekstowym. Nie inaczej jest w przypadku tego szablonu dla firmy remontowej, naprawczej czy budowlanej. Narzędzia stanowiące dekorację i zarazem sugestię tematyki. Są tak położone, że widać je doskonal na t, a mimo to na treść pozostaje całkiem dużo miejsca. Można umieścić tu dużych rozmiarów logo, numer telefonu z użyciem dużej czcionki oraz dane adresowe. My polecamy także skorzystanie z zalet kodu QR.
PO PIERWSZE-ZACIEKAWIĆ
Ulotka nie bez powodu właśnie tak się nazywa, dlatego pracując nad jej wyglądem trzeba się postarać, aby nie uleciała od razu do kosza. Mamy dla ciebie wzór reklamy, która swoim wyglądem zaciekawi każdego, a to pierwszy najważniejszy krok. Potem można liczyć na zapoznanie się z ofertą i zachowanie ulotki na później. Taka sytuacja stwarza nam możliwość przyciągnięcia do siebie kolejnego klienta, który w razie potrzeby nawiąże kontakt. Ten efekt osiągamy kolorami i zupełnie nieprzypadkowym ułożeniem detali, które daje bardzo profesjonalne wrażenie i budzi zaufanie do fachowca. Reklama, która od razu buduje porządny wizerunek firmy.
PREZENTACJA CZĘŚCI ARSENAŁU
Na betonowym tle leżą pedantycznie poukładane narzędzia i akcesoria służące do napraw, remontów itd. Niby nic, a jednak taka ulotka wysyła do odbiorcy wiele informacji. Betonowe tło oraz połączenie szarości z żółtym to dowód, że znacie najnowsze trendy w zakresie urządzania wnętrze. Pokaz fragmentu arsenału swoich przyborów oznacza profesjonalizm w swoim fachu, a ich ułożenie sugeruje dbałość o szczegóły i porządek. Przy okazji grafikę można uznać za bardzo sprytną i pomysłową, bowiem ekspozycja narzędzi jest dość dekoracyjna. Kiedy ulotka ma tyle zalet wtedy nowe zlecenia to tylko kwestia czasu.
CHWILOWA PRZERWA W PRACY?
Nasza grafika wyraźnie pokazuje tematykę, w której osadzona jest twoja oferta. Widać z daleka, że są to szeroko pojęte usługi stolarskie. Dodatkowo detale graficzne sugerują twoją gotowość do pracy, bo ujęcie wygląda na chwilową przerwę w czynnościach. Wszechobecne drewno przywołuje pozytywne skojarzenia, a całość ma bardzo przytulny klimat. Taka ulotka spotka się z bardzo dobrym odbiorem i pozytywnie wpłynie na wizerunek twojej firmy, a tym samym wywoła u potencjalnych klientów chęć do skorzystania z waszych usług i zbuduje zaufanie.
DREWNIANE TŁO – SKUTECZNY PATENT
Skuteczna reklama powinna wyglądać dokładnie tak, jak nasza propozycja ulotki dla firmy stolarskiej lub innej, której oferta opiera się o drewniany surowiec. Oczywiście nie dosłownie, ale poglądowo. My wykorzystaliśmy tutaj drewniane tło i inne detale z tego materiału, bo jak powszechnie wiadomo, budzi on wyłącznie pozytywne odczucia i skojarzenia. Ładnie pachnie, jest naturalny i zdrowy, a przy okazji bardzo trwały i efektownie wygląda. Same zalety, więc i ulotka zostanie odebrana w bardzo dobry sposób.
DREWNO NIE MA DLA WAS TAJEMNIC
Każda ulotka musi mieć dwie warstwy przekazu, a obie są bardzo ważne. Pierwszy to informacja, która musi być wygodnie i czytelnie podana. Konsument szybko się zniechęca, jeśli coś jest nieczytelne. Druga to wizualny przekaz marketingowy, który wskazuje zakres oferty, ale także jasno sugeruje, że w tym obszarze jesteś profesjonalistą. Taka jest nasza propozycja graficzna dla branży stolarskiej. Konsument szybko nabiera zaufania do twojej wiedzy i umiejętności, więc w razie potrzebny skontaktuje się z twoją firmą.
FORMAT W SAM RAZ DLA NOWOCZESNEJ BUDOWLANKI
Branża budowlana to jedna z tych gałęzi gospodarki, w których pogoń za nowoczesnymi technologiami to ważny element rozwoju. Pozwalają na coraz szybsze, tańsze i efektywniejsze budowanie, więc bez tego ani rusz. Podobnie ma się sprawa z reklamowaniem swoich usług, tutaj także nie można się zagapić, bo konkurencja nie śpi. Dlatego też proponujemy ci nowoczesną formę reklamy czyli ulotkę w formacie DL z naszą skuteczną i efektowną grafiką. Takie promowanie usług zapada można w pamięć i buduje wizerunek dynamicznej, nowatorskiej i prężnie działającej firmy.
MINIMALIZM KOLORYSTYCZNY TO CZYTELNY PRZEKAZ
Wiadomo, że branża budowlana nie kojarzy się z wielką paletą kolorowych barw. Chociaż czasami budynki, które są dziełem końcowym są wielobarwne to jednak praca budowlańców opiera się na skromnej kolorystyce. Wykorzystaliśmy tą cechę i przekuliśmy ją w atut. Powstała grafika, która zawiera w sobie jedynie biel, szarości i żółty mający dodatkowo w tej branży rolę ostrzegawczą. Skromna paleta wpisująca się modowe trendy i atrybuty budowlańców wystarczą, żeby skutecznie zareklamować wasze usługi i zbudować pozytywny wizerunek firmy.
JESZCZE WIĘCEJ MIEJSCA NA TREŚĆ
Przyszłemu klientowi trzeba w czytelny sposób pokazać czym się zajmujecie i jednocześnie upewnić go, że można wam zaufać. Trzeba go także zainteresować swoją reklamą na tyle, żeby na chwilę się przy niej zatrzymał i zapamiętał detale. To wszystko załatwi nasza propozycja graficzna, ale jest jeszcze jeden ważny aspekt. Nasza pionowa ulotka oferuje większą ilość miejsca na umieszczenie informacji innych niż tylko dane kontaktowe. To może być zakres usług i opis zalet firmy, można też postawić na umieszczenie widocznego kodu QR.
NOWOCZESNA, BUDOWLANA ULOTKA
Firma budowlana musi być nowoczesna, inaczej nie zaufają wam nowi, młodzi klienci. Nie zlecą wam prac osoby, które podążają za najnowszymi trendami i chcą mieć ciekawe wnętrza. Dlatego też trzeba stawiać na nowoczesną reklamę, która zbuduje właściwy wizerunek firmy. Nasza ulotka w formacie DL jest doskonałym przykładem reklamy, która spełnia te kryteria. Ciekawa, energetyczna grafika, modne kolory i odpowiednia ilość miejsca na przybliżenie waszych usług. Od razu wiadomo, że znasz się na najnowszych trendach.
CIEKAWA GRAFIKA BUDOWLANA
Ulotki reklamowe to tani sposób reklamowania swoich usług, ale jednocześnie wymagający dobrego pomysłu graficznego. Wszystko po to, żeby wyróżnić się na tle dziesiątek innych ulotek. Jeśli nie masz pomysłu na grafikę i nie masz brandingu firmowego, my mamy dla ciebie bardzo ciekawą propozycję. Szablon graficzny na ulotkę dla firmy budowlanej, który bardzo skutecznie wpada w oko. Dzięki żółtym detalom, które przykuwają uwagę, twoja ulotka nie wyląduje w koszu tylko w szufladzie i zostanie użyta w odpowiednim czasie.
DUŻO INFORMACJI I CIEKAWA ESTETYKA
Jasne tło, pastelowe detale i do tego kilka motywów w żółty kolorze to baza, która ma duży potencjał reklamowy. Nasza propozycja ulotki łatwo wpada w oko i wywołuje same pozytywne odczucia. Ulotka przyciąga uwagę detalami graficznymi, a jednocześnie oferuje sporo miejsca na przekazanie konsumentom zakresu usług i zasad, jakimi kierujecie się podczas realizacji zleceń. To ważne, żeby cieszyć oko dobrą estetyką i jednocześnie przybliżać profil swojego działania. Taka reklama ułatwia zbudowanie nowoczesnego wizerunku.
CIEKAWA KOLORYSTYKA PRZYCIĄGA OKO
Jeśli szukasz ulotki, która ma bardzo efektowną grafikę a jednocześnie oferuje dużo miejsca na ważne informacje to nasza propozycja jest dla ciebie. Przygotowaliśmy propozycję graficzną, która już samymi kolorami przyciąga wzrok. Dodatkowo format pionowy DL pozwala na bardzo atrakcyjne rozłożenie elementów i dzięki temu zostaje sporo miejsca, gdzie możesz umieścić opis swoich usług. Dzięki zróżnicowanej czcionce można skutecznie wyeksponować nawę firmy, co znacznie ułatwia jej zapamiętanie przez potencjalnego klienta.
NASYCENIE BARW I INFORMACJI
Reklama firmy remontowej albo budowlanej powinna być biała albo szara, oszczędna w detale i utrzymana w dość technicznej estetyce. To jednak stereotypowe myślenie, które nie sprawdzi się warunkach dużej konkurencji, gdzie trzeba się wyróżniać, aby zainteresować konsumentów właśnie swoją ofertą. Dlatego chcemy przekonać cię do wybrania innej opcji, naszego szablonu graficznego na ulotkę reklamową. Ciekawe kolory, harmonijnie dobrane detale i sporo miejsca na opisanie usług. Zachwyci twoich potencjalnych klientów.
REKLAMUJ SIĘ ODWAŻNIE
Masz firmę remontową lub budowlaną albo taką, która oferuje realizacje kompleksowe? To z pewnością jednym z nieodłącznych elementów waszej pracy są kolory. Znajomość najnowszych trendów, jakie obowiązują w zakresie urządzania wnętrz to spory atut u fachowców od remontów. Nasza grafika wskazuje na to, że znacie się na barwach, a to z pewnością skutecznie powiększy grono klientów. Grafika jest odważna, ale to kluczowa zaleta tej ulotki. Właśnie dzięki temu łatwo przyciąga uwagę i zapada w pamięć.
POSTAW NA PROFESJONALIZM
Jeśli zastanawiasz się nad wyborem grafiki na swoją ulotkę reklamową, pamiętaj, że najważniejsze są pierwsze sekundy jej kontaktu z adresatem. To wtedy podejmuje się decyzję o natychmiastowym wyrzuceniu jej do kosza albo zapoznaniu z jej treścią. Jeśli chcesz, aby przeważał ten drugi wariant, nasza propozycja powinna cię zainteresować. Czerwony pasek przykuje wzrok, a przecież na nim właśnie będzie nazwa twojej firmy. Potem konsument zauważy i doceni modną estetykę i zapozna się z informacjami.
WSZYSTKO PERFEKCYJNIE UŁOŻONE
W gąszczu firm remontowych warto zadbać o wizerunek, który będzie wskazywał na znajomość modowych trendów. To sugeruje, że śledzicie zarówno nowoczesne technologie i wciąż ulepszacie metody pracy, ale także znacie się na modnym wykończeniu wnętrz, a to teraz jest w cenie. Ta ulotka ma nowoczesny format, który pozwala na dynamiczny przekaz, a jej dodatkowym atutem jest betonowe tło i modne połączenie z czerwonym akcentem. Dużo miejsca na ważne informacje i wygląd, który cieszy oko potencjalnych klientów.
ULOTKA, KTÓRA ZAPADA W PAMIĘĆ
Zastanawialiśmy się nad tłem dla nowej grafiki, która pasowałaby do branży remontowej. Widzimy coraz większe zapotrzebowanie i staramy się poszerzać naszą ofertę o nowe, modne wzory. I nagle pomysł, przecież beton kojarzy się z tą branżą najmocniej. A tak się składa, że jest obecnie bardzo modny. I powstała betonowa ulotka z czerwonymi akcentami. Poziomnica w wyrazistej czerwieni ciekawie dzieli ulotkę na sektory i mamy duże pole informacyjne. Takie ułożenie detali wprowadza tu porządek i czytelność.
DOBRY PODZIAŁ NA INFORMACJĘ I GRAFIKĘ
W reklamie ważny jest przekaz informacyjny i chwytliwa grafika, ale najważniejszy jest przede wszystkim balans między tymi dwoma strefami. Wszystko po to, aby nie zamęczać widza chaosem wizualnym ani natłokiem tekstu. Tu powinny być tylko hasłowe informacje, na szczegóły przyjdzie pora, kiedy klient zdecyduje się na kontakt z firmą i zlecenie prac remontowych. Tymczasem przedstawiamy ulotkę, która ma dobry balans kolorów i grafiki względem treści. A do tego widać tu po prostu dobrą, zachęcającą energię.
JEŚLI REKLAMOWAĆ FIRMĘ REMONTOWĄ, TO TYLKO TAK
Standardowa reklama firmy remontowej jest zwykle dość surowa i techniczna. Nic w tym dziwnego, to branża, w której najważniejsza jest wiedza techniczna i skrupulatne, wręcz pedantyczne wykonanie. Nie ma tu miejsca na fantazję i artyzm, ale to pozory. My próbujemy jednak przemycić tu trochę luzu i kolorów. Tak właśnie powstała nasza grafika, pełna nasyconego czerwonego, niebieskiego i żółtego. Rysunki narzędzi wyglądają jak z bajki dla dzieci, ale dzięki temu wpadają w oko, a przecież to ważne w przypadku ulotki.
TE KOLORY PRZYCIĄGAJĄ KLIENTÓW
Ulotka to chyba najczęściej wyrzucany do kosza wydruk reklamowy. Może dlatego, że konsument jest dziś wręcz zarzucany ich ogromną ilością. Wysypują się ze skrzynek, zalegają na wycieraczkach, są wciskane do ręki na ulicy i w marketach, więc ludzie ze złością pozbywają się ich przy pierwszym lepszym koszu. Ale z drugiej strony ulotka jest popularna, bo trafia do wielu odbiorców i nie generuje dużych kosztów. Nasza ulotka dodatkowo wpada mocno w oko i po prostu się podoba, więc może nie wyląduje w koszu.
W REKLAMIE LICZY SIĘ RÓWNOWAGA
Wiemy, że ulotki w formacie DL są obecnie bardzo lubiane. Sam kształt wydruku sprawia, że reklama wygląda bardzo nowocześnie i dynamicznie. Wykorzystaliśmy ten atut i stworzyliśmy ciekawy szablon graficzny dla firmy remontowej zajmującej się wykończeniami. Na ulotce z powodzeniem mieści się nasz barwny motyw, a i tak pozostaje cała masa miejsca na informacje o usługach. Ulotka ma dwie strony do wykorzystania, więc jedną z nich można w całości wykorzystać wyłącznie na duże logo bądź nazwę firmy.
KONSUMENT ZAPAMIĘTA TWOJĄ GRAFIKĘ
Postaw się w roli konsumenta, który być może w niedalekiej przyszłości planuje przeprowadzić remont mieszkania. Nie masz czasu albo umiejętności, które pozwalają na samodzielne przeprowadzenie tej metamorfozy i szukasz fachowca. Żadnego nie znasz, nikt ci też nie polecił konkretnej firmy. Ale zaraz, miałeś gdzieś taką ulotkę. Pełną kolorowych próbników farb i pędzli, ładną i wpadającą w oko. Szukasz i masz, ale gdybyś jej nie pamiętał, ta sytuacja nie miałaby miejsca. Natomiast nasza grafika wpisze się ten scenariusz.
REKLAMUJ SIĘ KOLOROWO
Branża remontowa kojarzy się przeważnie z narzędziami, bałaganem i wieloma zagadnieniami natury technicznej. Ale w tym fachu trzeba także mieć wyczucie estetyki i modnych trendów wnętrzarskich, bo przecież każdy remont kończy się fazą wykończeniową. Tutaj na plan pierwszy wychodzą kolory, dlatego nasza grafika wykorzystuje te barwne możliwości i pokazuje jak bardzo ten świat jest ci bardzo bliski. A remontowiec, który potrafi grać barwami jest na wagę złota, to gwarancja naprawdę pięknych i modnie urządzonych wnętrz.