Ulotki - Budownictwo Strona 2

Pokaż:

KOMPAKTOWY FORMAT, EFEKTOWNA GRAFIKA

Wzór graficzny i ten format ulotki to kwintesencja nowoczesnej reklamy. W minimalistycznym stylu, z ograniczoną ilością miejsca, kompaktowo, efektownie, ale konkretnie. Nasza grafika daje błyskawiczne skojarzenia, twój profesjonalizm został mocno podkreślony, a betonowe tło dało kapitalne podłoże na wygodne podanie danych kontaktowych oraz opis zakresu usług. Format DL pozwala na ciekawą ekspozycję nazwy firmy albo imienia i nazwiska fachowca, a całość ma bardzo ekspresyjny, nowoczesny charakter.

ŚWIETNA EKSPOZYCJA DANYCH

Nasza grafika dla tzw. „ złotej rączki” bądź montażysty czy instalatora zawiera wiele detali, które przywołują automatycznie skojarzenia, jaki może być zakres oferty. to ważne, bo skuteczna reklama musi budować u odbiorcy właściwe wrażenia. Tylko wtedy przykuje jego uwagę i ma szanse pozostać w jego pamięci. Niemniej jest jeszcze inna ważna rola, którą pełni ulotka i o nią także zadbaliśmy. To czytelnie i ciekawie podanie danych kontaktowych oraz innych, przydatnych informacji. Betonowe tło daje im świetną ekspozycję.

ARSENAŁ PRZYBORÓW JUŻ GOTOWY

Stała gotowość do pracy w twojej branży to wielka zaleta, a nasza grafika właśnie to sugeruje. Na surowym tle czekają naszykowane przyrządy i akcesoria w takiej ilości, że jesteś gotowy na przeróżne warianty i nic cię nie zaskoczy. To kolejna ważna cecha fachowca od napraw, nowych instalacji i montażu różnych rzeczy w budynkach. A że prędzej czy później każdy potrzebuje takiego specjalisty to twoja ulotka powinna trafić do jak najszerszej grupy konsumentów. Większość jej nie wyrzuci tylko zabierze do domu ze zwykłej przezorności.

CZYTELNA, SUGESTYWNA REKLAMA

Kiedy ktoś dostanie na ulicy ulotkę z takim wyglądem, z pewnością nie wyrzuci jej od razu do kosza. Grafika jest delikatna, ale za to bardzo efektowna, tak w szlachetny sposób. I choćby z tego powodu, każdy zerknie i zapozna się ofertą, a to już pierwszy krok do nawiązania kontaktu. Konsument od razu skojarzy, o jakie usługi chodzi i szybko zdecyduje czy ulotka może się przydać. To już drugi krok, który przybliża możliwość zyskania kolejnego klienta. Grafika z marmurem wygląda prestiżowo, a klienci lubią mieć dostęp do towarów z górnej półki.

MARMUR PRZYCIĄGA UWAGĘ

Dziś marmur stał się jednym z bardzo modnych motywów graficznych i ten potencjał często jest wykorzystywany podczas projektowania przeróżnych wydruków ozdobnych. Tym razem jednak nie o to chodziło. Marmur to także od setek lat oznaka bogactwa. Występuje w wielu odmianach, a te najszlachetniejsze i najrzadsze bywają bardzo kosztowne. Dlatego też reklama dla firmy kamieniarskiej z motywem marmuru to strzał w dziesiątkę. Jest efektowna i tworzy prestiżowy klimat wobec oferty, która ją wykorzystuje do promowania swoich usług.

NASTROJOWA, ALE NIE MINOROWA

Stworzenie grafiki reklamowej dla branży kamieniarskiej to dość delikatna i trudna sprawa. Choć firmy kamieniarskie dostają różne zlecenia to jednak najmocniej kojarzone są z produkcją nagrobków cmentarnych. Tyle, że właściciele takich firm niekoniecznie potrzebują reklamy z tym elementem działalności, ponieważ nie chcą tworzyć negatywnych skojarzeń. Każdy, kto jest choć trochę świadomy mechanizmów marketingowych, wie, że trzeba wywoływać pozytywne emocje. Dlatego przedstawiamy grafikę, która jest sugestywna, ale jednocześnie nie nastraja ponuro.

CIEKAWA FORMA REKLAMOWANIA USŁUG

Kształt ulotki w formacie DL sprawia, że każda propozycja graficzna prezentuje się bardziej nowocześnie i ekspresyjnie, a to kapitalnie buduje wizerunek firmy, która prężnie się rozwija. Jeśli macie nowoczesną reklamę to prawdopodobnie znacie także zmieniające się technologie i umiecie z nich korzystać. Nasza grafika tworzy taki wizerunek, a jednocześnie pokazuje, że budujecie dachy zgodnie ze sztuką, profesjonalnie. Natomiast duża ilość słońca wprawia odbiorcę w dobry nastrój i daje mu nadzieję na szybkie, fachowe zwieńczenie jego domu bądź inwestycji.

PRACA POD GOŁYM NIEBEM I NA WYSOKOŚCI

W wielu przypadkach można użyć symbolicznego przekazu reklamowego, więc i tutaj można było to zrobić. Jakiś graficzny kształt dachu i każdy skojarzy o co chodzi. Jednak są zawody, które warto po prostu pokazywać i tak właśnie jest w przypadku usług ciesielskich czy dekarskich, dzięki którym nasze budynki mają solidne dachy. Wykorzystaliśmy fakt, że klientom imponuje wasz hart ducha i odwaga, a dzięki temu powstała grafika, która budzi respekt i buduje wizerunek firmy godnej zaufania.

PRZEKAZ CZYTELNY, A INFORMACJE WYSTARCZAJĄCE

Pionowa ulotka z naszą grafiką to skuteczna reklama, która zapada w pamięć konsumentów w bardzo wyrazisty i pozytywny sposób. Daje więc spore szanse na zdobycie nowych klientów. Ale nasza ulotka w tej formie ma także bardzo dobre proporcje pomiędzy grafiką, a polem tekstowym. Możesz je wykorzystać na zamieszczenie nazwy firmy w dużych rozmiarach, ale także na garść informacji, które przybliżą wszystkim zakres waszych usług oraz podkreślą wasze atuty, jak np. rzetelność, fachowość czy terminowość.

FORMAT W SAM RAZ DLA NOWOCZESNEJ BUDOWLANKI

Branża budowlana to jedna z tych gałęzi gospodarki, w których pogoń za nowoczesnymi technologiami to ważny element rozwoju. Pozwalają na coraz szybsze, tańsze i efektywniejsze budowanie, więc bez tego ani rusz. Podobnie ma się sprawa z reklamowaniem swoich usług, tutaj także nie można się zagapić, bo konkurencja nie śpi. Dlatego też proponujemy ci nowoczesną formę reklamy czyli ulotkę w formacie DL z naszą skuteczną i efektowną grafiką. Takie promowanie usług zapada można w pamięć i buduje wizerunek dynamicznej, nowatorskiej i prężnie działającej firmy.

MINIMALIZM KOLORYSTYCZNY TO CZYTELNY PRZEKAZ

Wiadomo, że branża budowlana nie kojarzy się z wielką paletą kolorowych barw. Chociaż czasami budynki, które są dziełem końcowym są wielobarwne to jednak praca budowlańców opiera się na skromnej kolorystyce. Wykorzystaliśmy tą cechę i przekuliśmy ją w atut. Powstała grafika, która zawiera w sobie jedynie biel, szarości i żółty mający dodatkowo w tej branży rolę ostrzegawczą. Skromna paleta wpisująca się modowe trendy i atrybuty budowlańców wystarczą, żeby skutecznie zareklamować wasze usługi i zbudować pozytywny wizerunek firmy.

JESZCZE WIĘCEJ MIEJSCA NA TREŚĆ

Przyszłemu klientowi trzeba w czytelny sposób pokazać czym się zajmujecie i jednocześnie upewnić go, że można wam zaufać. Trzeba go także zainteresować swoją reklamą na tyle, żeby na chwilę się przy niej zatrzymał i zapamiętał detale. To wszystko załatwi nasza propozycja graficzna, ale jest jeszcze jeden ważny aspekt. Nasza pionowa ulotka oferuje większą ilość miejsca na umieszczenie informacji innych niż tylko dane kontaktowe. To może być zakres usług i opis zalet firmy, można też postawić na umieszczenie widocznego kodu QR.

REKLAMA DYNAMICZNA DLA REMONTOWCÓW

Ulotka DL już dawno zdobyła z przytupem rynek wydruków reklamowych i stała się jednym z popularniejszych formatów. Na czym polega jej fenomen? Wydłużony kształt pozwala na umieszczenie detali graficznych w sposób ciekawy i atrakcyjny dla odbiorcy, a jednocześnie pozostaje duża ilość miejsca na treść. Sprawdź jak prezentuje się nasza grafika po wpisaniu twojej treści i zadbaj przy tym, aby odpowiednio wyeksponować nazwę i dane kontaktowe oraz wskazane hasłowo najważniejsze usługi bądź zalety twojej firmy.

MAŁA ULOTKA, WIELKA MOC PRZEBICIA

W branży mocno nasączonej konkurencją warto zainwestować w wyrazistą i mocno efektowną reklamę, bo tak będzie zdecydowanie łatwiej dotrzeć do konsumentów i pozostać w ich pamięci. Dlatego nasza propozycja ma odważną kolorystykę, odrobinę krzykliwą, ale jednak osadzoną w branży remontowo-budowlanej. Żółty występuje przecież na wielu narzędziach i akcesoriach oraz znakach ostrzegawczych. Natomiast zielone tło wpisuje się z kolei w najmodniejsze trendy w urządzaniu wnętrz. Z taki zestawieniem na pewno wykosisz konkurencję.

PODAJ DANE W EFEKTOWNY SPOSÓB

Aby zyskać uznanie konsumentów, a potem całą rzeszę wiernych klientów, trzeba się starać na różnych płaszczyznach. W branży remontowej najważniejsza będzie oczywiście jakość i tempo wykonywanych usług, ale zaraz po tym konieczna jest także efektowna reklama i umiejętnie podanie ważnych informacji. Dzięki naszej pionowej ulotce zyskujesz ciekawą grafikę, która wpada w oko i na pewno zostanie zapamiętana. Jednocześnie jest świetną oprawą do podania danych kontaktowych i nie tylko. Pokaźne pole tekstowe pozwala na wpisanie tutaj np. zakresu usług.

NOWOCZESNOŚĆ TO WASZA DEWIZA

Firma, która świadczy usługi w zakresie aranżacji wnętrz musi być nowoczesna. Oczywiście, powinna także prezentować mocno elastyczne podejście do tworzenia przestrzeni dla klientów, bo gusta bywają różne. Jednak przeważająca część konsumentów podąża za modą, więc chce mieszkać i pracować w nowoczesnych, pięknych i modnych wnętrzach. Za pomocą naszej grafiki na ulotkę tak się właśnie przedstawicie klientowi. Jako firma, która zna się najnowszych trendach i potrafi urządzić klimatyczne, wygodne, a jednocześnie nowoczesne pomieszczenia.

PRZEDSTAWIMY CIĘ NOWOCZEŚNIE

Wasza branża ma ciekawą specyfikę, która opiera się na śledzeniu modowych trendów wnętrzarskich, zmieniających się technologii w zakresie materiałów i chemii budowlanej oraz umiejętnym stosowaniu wszelkich modnych nowinek we wnętrzach tworzonych dla klientów. Zawsze znacie najnowsze barwy rządzące rynkiem, najciekawsze rozwiązania i ich połączenia. Brzmi dość nowocześnie i tak właśnie chcieliśmy was przedstawić przyszłym klientom za pomocą naszej grafiki na ulotkę. Dynamicznie, w trakcie twórczych procesów, z technicznym zacięciem i z modnym charakterem.

MODNE SZAROŚCI I MINIMALIZM

Gdyby obecnie modne były wnętrza pełne nasyconej czerwieni lub fioletu, która podkreślona jest dużą ilością złota, to w naszej ofercie mielibyśmy grafiki na materiały reklamowe wykonane w takiej właśnie tendencji. A ponieważ zawsze reagujemy na modowe i rynkowe zmiany, obecnie znajdziecie tu taką nowoczesną, minimalistyczną estetykę. Szarości, beże i biel, sporo szkła, przestrzeni i światła, a przede wszystkim minimalistyczny porządek. Obecnie taką grafiką można zachęcić do swoich usług sporą rzeszę klientów, którzy pragną modnych wnętrz.

NOWOCZESNA, BUDOWLANA ULOTKA

Firma budowlana musi być nowoczesna, inaczej nie zaufają wam nowi, młodzi klienci. Nie zlecą wam prac osoby, które podążają za najnowszymi trendami i chcą mieć ciekawe wnętrza. Dlatego też trzeba stawiać na nowoczesną reklamę, która zbuduje właściwy wizerunek firmy. Nasza ulotka w formacie DL jest doskonałym przykładem reklamy, która spełnia te kryteria. Ciekawa, energetyczna grafika, modne kolory i odpowiednia ilość miejsca na przybliżenie waszych usług. Od razu wiadomo, że znasz się na najnowszych trendach.

CIEKAWA GRAFIKA BUDOWLANA

Ulotki reklamowe to tani sposób reklamowania swoich usług, ale jednocześnie wymagający dobrego pomysłu graficznego. Wszystko po to, żeby wyróżnić się na tle dziesiątek innych ulotek. Jeśli nie masz pomysłu na grafikę i nie masz brandingu firmowego, my mamy dla ciebie bardzo ciekawą propozycję. Szablon graficzny na ulotkę dla firmy budowlanej, który bardzo skutecznie wpada w oko. Dzięki żółtym detalom, które przykuwają uwagę, twoja ulotka nie wyląduje w koszu tylko w szufladzie i zostanie użyta w odpowiednim czasie.

DUŻO INFORMACJI I CIEKAWA ESTETYKA

Jasne tło, pastelowe detale i do tego kilka motywów w żółty kolorze to baza, która ma duży potencjał reklamowy. Nasza propozycja ulotki łatwo wpada w oko i wywołuje same pozytywne odczucia. Ulotka przyciąga uwagę detalami graficznymi, a jednocześnie oferuje sporo miejsca na przekazanie konsumentom zakresu usług i zasad, jakimi kierujecie się podczas realizacji zleceń. To ważne, żeby cieszyć oko dobrą estetyką i jednocześnie przybliżać profil swojego działania. Taka reklama ułatwia zbudowanie nowoczesnego wizerunku.

CIEKAWA KOLORYSTYKA PRZYCIĄGA OKO

Jeśli szukasz ulotki, która ma bardzo efektowną grafikę a jednocześnie oferuje dużo miejsca na ważne informacje to nasza propozycja jest dla ciebie. Przygotowaliśmy propozycję graficzną, która już samymi kolorami przyciąga wzrok. Dodatkowo format pionowy DL pozwala na bardzo atrakcyjne rozłożenie elementów i dzięki temu zostaje sporo miejsca, gdzie możesz umieścić opis swoich usług. Dzięki zróżnicowanej czcionce można skutecznie wyeksponować nawę firmy, co znacznie ułatwia jej zapamiętanie przez potencjalnego klienta.

NASYCENIE BARW I INFORMACJI

Reklama firmy remontowej albo budowlanej powinna być biała albo szara, oszczędna w detale i utrzymana w dość technicznej estetyce. To jednak stereotypowe myślenie, które nie sprawdzi się warunkach dużej konkurencji, gdzie trzeba się wyróżniać, aby zainteresować konsumentów właśnie swoją ofertą. Dlatego chcemy przekonać cię do wybrania innej opcji, naszego szablonu graficznego na ulotkę reklamową. Ciekawe kolory, harmonijnie dobrane detale i sporo miejsca na opisanie usług. Zachwyci twoich potencjalnych klientów.

REKLAMUJ SIĘ ODWAŻNIE

Masz firmę remontową lub budowlaną albo taką, która oferuje realizacje kompleksowe? To z pewnością jednym z nieodłącznych elementów waszej pracy są kolory. Znajomość najnowszych trendów, jakie obowiązują w zakresie urządzania wnętrz to spory atut u fachowców od remontów. Nasza grafika wskazuje na to, że znacie się na barwach, a to z pewnością skutecznie powiększy grono klientów. Grafika jest odważna, ale to kluczowa zaleta tej ulotki. Właśnie dzięki temu łatwo przyciąga uwagę i zapada w pamięć.

Pokaż: